Riscul Stelei

Pretul e fixat de Gigi Becali, dar va fi validat de piata. Ea va confirma daca suma e corecta. Stiu, puteti sa injurati. Tolontane, du-te in %#*& noastra cu Adam Smith al tau cu tot!

sâmbătă, 26 august 2006, 7:35

Pretul e fixat de Gigi Becali, dar va fi validat de piata. Ea va confirma daca suma e corecta. Stiu, puteti sa injurati. Tolontane, du-te in %#*& noastra cu Adam Smith al tau cu tot!

Dar lucrurile sint clare. In conditiile unui stadion unde poti vinde aproximativ 25.000 de bilete, cei de la Steaua au folosit preturile ca un factor de inhibare a cererii. Oricum, si la acest pret probabil ca va fi bataie pe bilete. Iar preturi mai mici ar fi facut ca profiturile sa mearga nu la club, care genereaza evenimentul, ci la bisnitari. Probabil ca spectatorii ar fi platit tot atit!

E posibil insa sa se petreaca un fenomen interesant: tribunele sa se umple de oameni care, de regula, nu merg la meciuri si care vad intr-o intilnire cu Real Madrid un spectacol pur. Pentru acestia, Steaua – Real reprezinta o evadare din fotbalul mediocru al campionatului romanesc. Esantionul celor care priveau la TV meciurile de Champions League, dar refuzau pina acum meciurile interne, e destul de mare. Probabil ca au participat la Gala Hagi, la meciul Romania – Brazilia de la Timisoara si cam atit.

Numai ca acest public de Champions League nu stie sa puna presiune pe adversar. El vine intii pentru spectacol si abia apoi ca sa-si ajute echipa. Ce ironie! Steaua readuce o alta categorie de oameni in tribune, insa asta e posibil sa o coste! Sau poate ca scriu prostii. La urma urmei, conteaza daca pui presiune pe Real Madrid? Chiar nu stiu. Conteaza?

Comentarii (444)Adaugă comentariu

Damian  •  26 august 2006, 21:58

@Tiberiu… avand in vedere ca tu confunzi un sistem politic cu altul economic, si mai ales ca probabil nu ai atatia ani de scoala ca si mine, iar competenta de a vorbi despre asa ceva, cu atat mai putin, cred ca nu are sens sa o imi dai sfaturi.

Eu pur si simplu am replicat cuiva care o aburise rau de tot, placand de la pretul biletelor si ajungand la cat castiga un muncitor in uzina, facand aluzie la faptul ca Tolontan e sau nu comunist.

Bafta

mandru_de_ultrasi  •  26 august 2006, 21:58

frate….multi nu stiti ce vorbiti…. spuneti k suporterii adevarati dau oricat pt steaua…k pt ei nu conteaza banii..k doar ei or sa vina la meciul cu real….. eu sincer am abonament de 3 ani..si am fost cam la toate meciurile…am fost si in deplasari….. mi am luat bataie pt steaua…. (stau in crangasi)…..dar va spun cu mana pe inima k nu pot da un milion sa ma duc cu real….multi or sa zica-ca nu sunt suporter adevarat..las asta la aprecierea dvs..dar tineti cond de faptu ca am 17 ani…iar „taticu” nu are buzunaru plin de bani…. la celelalte meciuri voi merge..dar la cel cu real nu mi permit..si oricum…eu vin sa vad STEAUA..si nu real…..respect…

Unreal  •  26 august 2006, 22:00

Eu si prietenii mei nu avem salarii mari, dar cu siguranta vom fi la meci, putem strange bani chiar de acum. Nu mar fi deranjat nici daca ar fi fost mai scump biletul. Steaua merita eforturi din partea noastra. Si poate ca si Becali are dreptul lui in atare situatie.
Oricum treaba lui, nu ma omor dupa Becali, important este ca Steaua ne-a facut o asemenea bucurie.

Daffy Duck  •  26 august 2006, 22:03

Este incredibil cat se poate discuta pe tema pretului biletelor.
Oameni buni, va scriu dintr-o tara civilizata din Vest. In acest moment, in loc sa va plangeti de pretul biletelor, ati face bine sa puneti mana sa munciti undeva 2-3 ore in plus pe zi pentru a va castiga cinstit banii ncesari achizitionarii biletelor.

Haideti sa punctam cateva aspecte. In primul rand, nici nu poate fi vorba sa se aduca in discutie salariu minim pe economie din Romania. Acea cifra este o suma folosita mai mult ca indice in calcule economice si este prezentata de guvernanti pentru a reflecta cresteri economice. In Romania, in august 2006, cine mai castiga salariul minim pe economie inseamna ca ori e prost, ori nu vrea sa munceasca. Deci un aspect este clar lamurit, oricine vrea sa munceasca in Romania poate castiga dublu sau triplu fata de salariu minim de economie.

Al doilea aspect: toate preturile din Romania s-au aliniat la preturile din UE. Benzina, energia, mancarea, hainele. Am avut ocazia defapt sa traiesc in mai multe tari membre UE si pot spune chiar ca preturile din Romania intrec preturile din UE. Iar serviciile prestate sunt mult mai slabe. Tot romanul isi cumpara un pachet de tigari cu 1 euro, care este o taxa pe viciu. Isi cumpara o pereche de blugi cu 30 de euro. Isi cumpara o pereche de pantofi cu 30 de euro. Au ramas doua preturi FOARTE mici in Romania: calatoria RATB si pretul de intrare la un meci de fotbal. In primul caz, este decizia statului de ce trebuie sa mearga RATB in pierdere. O calatorie cu autobuzul 105 de la un cap de linie la celalalt, ar costa in Londra cam 30 de euro. Sau in Germania 20. Cat costa in Romania? Si in sfarsit, pretul la bilete: nu cred ca e treaba mea sa fac acum un calcul la pretul biletelor la toate cele 32 de echipe calificate in Champions League, dar chiar si asa sunt convins ca cei ~20 de euro perceputi pentru biletul la peluza sunt mai putini decat la alte 20 de echipe din Champions League. As invita chiar GSP sa realizeze un top al preturilor la bilete la toate echipele calificare in CL. O sa fim uimiti din nou sa constatam ca si asa scumpe cum ni se par, ele sunt nimic relativ cu alte stadioane din Europa. Veti spune „nu compara tu salariile din Romania cu salariile din Vest”(NIMIC MAI FALS): o fac. De ce o fac? Pentru ca numai in Bucuresti este o concentratie de BMW si Mercedesuri mai mare decat in orice oras al Germaniei, tara producatoare. Pentru ca numai in fata la Unirii hainele de pe orice fata costa mai mult decat salariu mediu pe economie.

Ii aud pe unii care se vaita, dar care sunt convins ca in fiecare sambata seara se duc in club si platesc cate 10 euro pe intrare si consumatie. Iata, 3 iesiri in club taiate de pe lista si veti vedea pe Real Madrid. Iata, o pereche de blugi mai putin de la Levis si veti vedea pe Lyon chiar de la tribuna II (ultima oara in Romania vazusem o asemenea pereche in magazinul Unirii cu 150 de euro). Iata, nu fumati un pachet de tigari pe zi timp de o luna si veti avea si banii de bilet pentru a vedea pe Kiev.

Eu cred ca toata aceasta discutie este inutila si eu CRED cu tarie ca tribunele stadionului Ghencea vor fi pline de PASIONATI care vor STRIGA vor URLA si vor impinge Steaua de la spate, nicidecum „costumosi”. In general oamenii in costum sunt oameni de afaceri si nu vor considera o afacere buna sa dea 30 de euro sa vada Steaua – Real. Pe cand un om simplu, „din popor” va gasi acesti bani si-n gaura de sarpe si va fi pe stadion. Din 6.000.000 de sustinatori cat are Steaua in Romania, va asigur ca se vor gasi cel putin 100.000 care sa aiba banii necesari si dorinta de a fi pe stadion.

Pun chiar si o prinsoare: chiar si la acest pret se va face specula cu biletele. Ma credeti? Sa mai asteptam un pic.

Cu respect.

Armata Ultra  •  26 august 2006, 22:03

Fratilor, va plangeti ca trebuie sa dati 1 milion pe bilet la meciul cu REAL, dar cand dati bani la bisnitari nu va plangeti? Ia lasati vrajeala! Daca vreti sa va sustineti echipa nu va uitati la bani, daca nu stati la TV!
Eu voi veni de la Oradea la meci, costurile banuiesc ca le puteti deduce.
Oricum, pentru mine STEAUA inseamna mult, merita orice efort financiar sa ii sustin in Champions League!
FORZA STEAUA!

giuliano  •  26 august 2006, 22:04

ma intreb daca preturile biletelor ar fi fost mai mici, cetatenii in costume care vin doar pentru freza lui beckham ar fi fost tinuti departe de stadion. nu cred. iar daca asa zisii adevarati suporteri ai stelei sunt tinuti departe de stadion de pretul biletului atunci ar trebui sa se gandeasca mai bine daca pot fi numiti suporteri adevarati. sunt foarte multi care doar pentru ca vin de foarte mult timp la meciuri cred ca asta le da dreptul sa aiba tot felul de facilitati (printre care si dreptul de a injura jucatorii). sunt din arad, o sa vin la meciurile cu lyon si real, pe langa bilete ma va costa si drumul si banii de buzunar. de asemenea, la meciul cu villareal am venit tot de la arad, am dat 700000 pe bilet la bisnitari, am indurat ninsoarea insa nu imi fac nici un titlul de glorie din lucrurile astea. mi se pare ca aceste sacrificii fac parte din fisa postului de suporter. sunt parte a celor care inainte de a cere ceva de la echipa ma intreb ce pot face eu pentru echipa. nu vin la aceste meciuri pentru a privi un spectacol ci pentru a-mi sustine echipa, pentru ca stiu ca echipa are nevoie de mine si de cei ca mine. ca pentru asta dau 10, 50 sau 100 RON chiar nu mai conteaza.
p.s. pentru cei care au impresia ca am o situatie financiara infloritoare pot sa sa le pun la dispozitie fluturasul cu ultimul salariu incasat si sa hotarasca ei daca prezenta mea la meciurile stelei din champions league e sau nu un sacrificiu.

Armando  •  26 august 2006, 22:06

Biletele sunt destul de scumpe pt. un om de rand….si vor avea de suferit dak chiar se bazeaza asa mult pe suporteri……Oricum pe Ronaldo,Beckham,van Nisterloy nai cum sai intimidez cu 30.000 de suporteri pt ca ei au deja experientze muuult mai mari dekt Dica,Banel,Badea…etc.Avem sanse si la calificare pt ca putem castiga si la Kiev si acasa si obtinem 6 pct. cu putzin noroc scoatem un egal aksa cu real sau lyon si avem 7 pct. clasamentu final va fi:Lyon,Steaua,Real,Kiev!!Iar real va castiga Cupa UEFA!!!

Viorel  •  26 august 2006, 22:07

Ma identific cu categoria suporterilor „fanatici” care vor veni la meciul cu Real Madrid la costum. Nu am mai fost la un meci de fotbal de prin 1989, de cand tata ma ducea cu el la meciurile lui FC Arges. Sunt in Bucuresti din 1999 din primul an de facultate si nu am fost niciodata la un meci in tribuna, tocmai datorita faptului ca imi este teama de manifestarile suporterilor fanatici.

Probabil ca daca as locui in Londra sau in Madrid, mi-as lua un abonament la stadion, si nu as pierde nici un meci, as sta frumos pe scaunul meu, as aplauda atat la fazele favoritilor cat si la reusitele adversarilor. Recunosc ca nu aspune nic un dram de presiune pe adversar, nu scandez, nu urlu, doar privesc si aplaud. Daca va castiga Realul, putini vor fi surprinsi, daca va fi egal, va fi un fenomen, daca va castiga Steaua, va fi o performanta mai mare decat Sevilla 1986. Insa, indiferent de rezultat, vom avea de castigat din calitatea specatcolului.

As putea sa vin cu sotia si copiii fara sa imi fie teama pentru siguranta lor sau fara sa ma tem ca trebui sa le acopar urechile cand incepe spectacolul trivial. Pe scurt, as savura spectacolul oferit pe teren.

Cat stau in Bucuresti, ma rezum sa urmaresc la TV transmisiunile meciurilor, unde sunt protejat cat de cat de regizorul de emisie care cenzureaza „scandarile” triviale. O singura exceptie de toata lauda: dubla Steaua-Rapid din sferturile Cupei UEFA, cand avertismentele forului european au calmat ambele tabere.

Pe scurt, cine nu mai poate, doua maini la spate! Astea sunt preturile biletelor, asta este calitatea spectacolului. Poate vor fi mai putini suporteri fanatici, poate vor fi mai multe costume. De ambele categorii de spectatori are nevoie Steaua. Forta financiara si sustinerea tribunei. Bafta Steaua!
Parca suna ciudat. Mai bine: Forzza Steaua! Parca asa se spune, nu-i asa.

damutz  •  26 august 2006, 22:10

Domnule Tolontan,aveti mare dreptate in ceea ce scrieti insa pe mine ma distreaza stupiditatea poporului roman care zice sus si tare ca o data vezi pe Real.Si acum intreb eu acest popor: Oare la anul nu sunt sanse sa vina iar Real? sau Chelsea? sau Barcelona?Gigi Becali in sfarsit a aratat ce este cu adevarat: un bisnitar care a scos bani pana acum din afaceri imobiliare nu tocmai curate si acum va scoate din bilete.Preturile sunt exagerate dar la 5 milioane suporteri romani se vor gasi mai mult ca sigur 28000 care sa vina la meci.Ziceti ca vor disparea bisnitarii? Nimic mai fals.Ei tot vor lua bilete si le vor vinde la suprapret pentru ca aia nu actioneaza asa de capul lor.Si bag de acum mana-n foc ca la meciuri vor veni multi la un spectacol nu sa scandeze pentru incurajarea echipei.Orice care a fost pe stadion stie cine scandeaza cel mai mult si pe aia sigur nu-i dau banii afara din casa.Toata stima dar eu unul prefer sa fac altceva cu 100 euro in intervalul septembrie-octombrie.

Sorin  •  26 august 2006, 22:13

Nu puteti sa spuneti k biletele la Steaua – Real sunt scumpe ci exagerat de scumpe, si nush dak o sa fie la fel de mare afluenta k la alte meciuri si daca ati putea domnule Tolontan sa imi explicati si mie de ce sunt asa de mari preturile knd la un meci Levsky Sofia – Werder(parca) e pana in 24 de E… 😉

Mitza_Stelistu’  •  26 august 2006, 22:13

Sa le raspund ceva celor care cred ca au bani si ca ei sunt mai indreptatiti sa vada un meci al Stelei mai ales cu Real Madrid.
Se gandesc ca cei cu mai putini bani nu au voie pentru ca Real Madrid este un club bogat asa cum sunt si ei si sa para civilizati si cuminti de dragul lor.
Se gandesc ca daca pana acum puteau sa rada de cei care nu isi permiteau sa isi cumpere un pahar de suc in timpul meciului ca era 50.000 si mureau de sete acuma toata lumea va sta cu paharul langa el si va manca ceva scump si va bea un Prigat la cutie.
Dar acesti oameni cu bani care vin sa stea pe scaun nu sunt adevaratii fani. Adevaratii suporteri sunt cei care dau 100.000 pe bilet cu sufletul si canta pana ragusesc si isi incurajeaza echipa chiar daca e condusa cu 1-0 sau 2-0. Astia suntem noi adevaratii fani. Nu venim la meci sa incepem sa injuram echipa sau sa stam pe scaune si sa aplaudam ca la teatru. Am 16 ani si in ultimul an am fost la aproape toate meciurile stelei de acasa + cateva din deplasare. Si cum as putea eu sa ma duc la taicamiu sa ii cer 2.000.000 sa vad 3 meciuri. Cred ca ar lesina. Asa ca strang din dinti ma apuc de munca si va garantez domnule Tolontan si dragi oameni cu bani ca nu veti avea nici cea mai mica sansa sa ne luati meciurile pe care unii le asteapta de 10 ani iar eu fiind mai mic de vreo 2 sau 3 ani. Va garantez ca peluza va fi plina de oameni modesti care vin canta aplauda injura fluiera si huiduie fiecare atingere a mingii a echipei adverse. Asta e suntem din Est dar prin acest nume ne-am castigat respectul. Cititi ce zic francezii sau spaniolii. Acolo in Est este foarte greu sa luam puncte pentru ca suporterii sunt devotati echipelor lor de club si in plus lor le place sa faca istorie fara prea multe vedete ci prin MUNCA!!!!

Silviu B  •  26 august 2006, 22:15

D-le Tolontan este foarte adevarat ca Steaua are suporteri din toate clasele sociale insa in Romania de azi cred ca majoritari sunt cei cu venituri medii si mici.Parerea mea este ca cei din conducerea campioanei ar trebui sa se gandeasca in primul rand la acestia din urma caci ei sunt alaturi de echipa aproape etapa de etapa si in orice conditii.Nu spun sa fie bilete ieftine ci accesibile tuturor.

ovidiu  •  26 august 2006, 22:15

Fals, domnule Tolontan. Fals…
Ma numar printre suporterii de sufragerie.
Da, calc la stadion din an in Pasti si la zile nationale.
De ce?
Intreaba gloata, victimele avaritziei lui Nea Gigi!
Aia care intra gratis meci de meci si-si mai si face un titlul de glorie din a sparge fetze si din a lua bastoane pe spinare de la jandarmi.
Sunt suporter dinamovist.
Mi-e sila sa merg pe Dinamo din cauza categoriei asteia de suporteri pe care o deplangeti dvs.
Mi-e frica sa stau intre ei si sa ma ia si pe mine jandarmii la bataie doar pt. ca m-am aflat in locul nepotrivit la momentul nepotrivit.
Da, domnule Tolontan, imi permit sa dau 3 milioane pe un bilet.
Si chiar mi-ar placea ca valoarea medie a unui bilet sa fie 1 milion.
In felul asta poate am vedea o atmosfrea ca cea de pe Anfield sau Old Traford sau Bernabeu.
Intrebati ultrasii romani ce galerii au ei ca model. Va spun eu: Lazio si Roma. Nu vei auzi un ultras spunand „ce frumos canta englezii…”
Nu! Il vei auzi urland „Noi am ars peluza-n Ghencea”!!!
Sunteti sigur ca vreti sa le plangeti de mila, domnule Tolontan?

P.S. Imi cer mii de scuze celor pe care i-am nedreptatit. Celor care se duc meci de meci pe stadion si isi incurajeaza echipa in mod civilizat.

Sorin  •  26 august 2006, 22:19

Mitza
Ai mare dreptate dar consider k mult mai bine ar fi fost k biletul sa fi fost undeva la 500 de mii la peluze k toata lumea sa fii putut sa procure biletul si sa se fi jucat pe National nu pe Ghencea! Da asa suntem noi romanii banu inainte si e pacat desi se stie k banu e ochiul diavolului 😉

siby  •  26 august 2006, 22:25

„Meciuri europene preturi europene.Absolut corect”randurile apartin lui napkin.Impartasesc in totalitate pct. tau de vedere.Vreau sa adaug in plus:la meciuri de asemenea anvergura si cheltuielile de organizare sunt mult mai mari.Daca dorim spectacol si echipe de top pe stadioanele romanesti avem datoria sa contribuim si noi,iubitorii sportului la bugetul cluburilor sau federatiilor.Nu putem face asta decat cumparand bilete.

Gigi  •  26 august 2006, 22:26

Si eu am fost la acel meci cu villareal sau cum se scrie … atunci a fost ceva extraordinar, acum cum spunea cineva mai sus o sa vad meciurile la televizor, si eu sunt suporter al stelei si nu mah consider pleava … cum zicea cineva mai sus. MDA preturi europene la meciuri europene, dar nimeni nu se gandeste la SALARII ROMANESTI! Sincer desi as vrea sa vad meciul cu real si cel cu lion din pacate nu imi permite buzunarul in doua luni sa cheltuies 1 milion 8 sute cinci zeci mii lei.
Eu l-as intreba pe domnul Meme Stoica cand era student si sustinea pe Steaua daca ar fi dat un milion de lei pentru a intra la peluze la un meci, bineinteles echivalentul acelor timpuri. vorbest de n milion adica un bilet la peluze deoarece nici nu vreau sa mah gandesc de tribuna 2, 1, sau 0.
De ce nu faceti si o comparatie cum faceati odata … de mult… ce poate face un roman de rand cu 1 milion de lei. Ar cumpara 200 de paini, si multe alte chestii …
Ne bucuram foarte mult cand zicea Domnul Becali ca Steaua va ajunge in champions league, dar nu ne gandeam la preturi asa de mari, asta este noua ne ramane de vazut pe viu, un Steaua- Farul, Steaua-Uta, daca nu castiga Steaua champions league, daca ar castiga ( doamne ajuta) o sa vedem astfel de preturi si la partidele cu Uta, Farul, si altele.
Inainte de toate trebuie sa ne gandim la salarii si dupa aceea la preturi.
Doresc bafta echipei si sper sa ii vad in meciul cu dinamo kiev, daca nu scumpesc biletele.. Steaua iti multumim ca existi.

Matthew  •  26 august 2006, 22:27

Ce va tot agitati atata fratilor in privinta biletelor…a pretului…samd? Imi spuneti si mie? Mai ales dumneavoastra domnule Tolontan. mmmm… nu poate sa reziste romanul sa nu agite spiritele pe unde se duce. Stiu ca nu va intereseaza ceea ce va spun dar poate ma citesc altii. ATATA stie sa faca acest domn. Sa scrie… si sa leneveasca cand nu o fac. Nu trebuie neaparat sa fie gandit bine de dinainte. Nu trebuie sa fie un roman sau un articol de Pulitzer. Nu.
Curios e faptul ca nu sunt singurul care gandeste asa. marian, george, bogdan… Nu sunt singurul. Your stories… they s**k…
Ma intreb…cosmin000 e de-al vostru sau e doar un frustrat? Cred ca e Decebal Radulescu…[-X…sa va fie rusine. Va jucati cu noi. Cam asta e rolul vostru. Sa va jucati cu masele.
„Parerea unui suporter care a stat sub ninsoare doua ore in tribuna la meciul cu Villareal”… „…SUB NINSOARE DOUA ORE…”.
Asa era intitulat gluma de parere a d-voastra, domnule Tontolan. Atata s-a cules din cele 31 de pareri? Socant ar spune unii… Nu si eu. Sunt stelist pana la moarte.
As sta si 4 ore in frig pentru Steaua. Cand e ultima oara cand v-ati simtit atat de bine la un meci de fotbal? Ce meci, Steaua – Standard.
Si pentru Steaua – Real platesc pretul cerut. Nu ma plang. Nici eu si nici gasca din care fac parte. Unu nu a dat inapoi. Mergem mai la toate meciurile Stelei. Si o vom face si acum. Nu suntem bogati, hoti sau orice alta categorie in care ar vrea domnul Tolontan sa ne bage… suntem descurcareti… De ce nu va luati si de Dinamo? De Rapid nu aveti ce sa spuneti. Aveti prea mult respect pentru Lucescu Jr. si tatal lui care il sustine mereu. Copos e mai impiedicat ca Borcea. Nu zice „ba, ba, ba” mereu, dar asta pare sa va distreze pe dumneavoastra.
„Scrie BAH TONTOLANE ceva ce pot vinde. Lasa papadiile sau necroloagele. Scrie despre biserica aia…sau catedrala aia pe care vroia sa o renoveze Becali…aia din Benelux. Zi si tu acolo ca din surse sigure, adica soacra ta, ca nu mai are fonduri sa faca ceva.”
Ma seaca modul tau de a face ceva. In cazul de fata…sa scrii. Iti incepeai articolele intr-un timp cu „Imi pare rau…” sau „Imi cer scuze pentru [ce naiba ai scris tu intr-un articol si acum iti ceri scuze]…” Bah, bah, bah baiatule, nu mai gresi. Cum naiba sa nu vorbeasca fotbalistii de la Steaua cand voi nu stiti pe ce lume traiti? Editoriale de cacao…poze pe toata pagina sa aveti cu ce umple editia din ziua respectiva din lipsa de inspiratie…samd…sunteti varza.
FORZA STEAUA!!!

sorin  •  26 august 2006, 22:28

vreau sa-i raspund lui Damian.

Nici tu nu ai inteles. Comunist este Tolontan care are tupeul sa spuna el ca este scump biletul la un meci in Liga. Pai sa stea acasa ca nu il obliga nimieni sa vina la meci. Cine l-a intrebat pe el daca, este in masura sa-si de-a el cu parerea despre preturile biletelor! Ce a investit tolontan la Steaua? Gigi a bagat banii. Pai atunci sa spuna Gigi cat vrea sa fac un bilet la meci.
Daca nu avem bani, nu avem jucatori. Si daca nu avem jucatori, nu avem nici rezultate, si daca nu avem nici rezultate nici Tolontan nu are ce sa scrie, nici ziarul nu se vinde si scad si incasarile din publicitate.
Atunci ce o sa se intample?! Pai va spun tot eu: o sa inceapa alde Tolontan cu baieti lui sa critice(asa cum critica pe Dinamo ca tot vinde jucatorii si nu are rezultate internationale) ca se vand jucatorii, ca nu avem rezultate in meciurile internationale, ca trebuie sa tinem jucatorii etc.etc. Lasati patronul sa faca bani (ca tot a investit, nu ca hotul de Paunescu care s-a imbagatit dupa urma Stelei, sau ca Copos, care cum vindea un jucator mai cumpara un hotel pe la Eforie; apropos chiar nu a observat nimeni aceasta coincidenta), sa poate tine echipa si sa nu vinda jucatori si o sa avem si rezultate. Acum ca avem rezultate nu este bine ca sunt biletele scumpe!!!
Sunt foarte corecte preturile la bilete!
Sorin

alex  •  26 august 2006, 22:29

Eu zic ca pretul biletelor este unul normal. Pentru un meci cu Real Madrid pretul este pe masura. Mai ales ca Steaua nu joaca in Cupa Uefa ci in Champions League.Acolo unde nu a mai fost de mult timp. Pai credeti ca la alte echipe pretul nu va fi acelasi, va fi poate chiar mai mare.

Lucian  •  26 august 2006, 22:31

Sunt un student din N capitalei shi la intrebarea „De cand esti fan Steaua ?” nu pot da decat clasicul raspuns: „De cand ma stiu !”.
Sunt abonat de la o varsta frageda, am mers cu echipa shi in deplasari, unele destul de lungi, obositoare shi costisitoare – am fost alaturi de echipa de cate ori am avut ocazia. Am fost suporter shi in momentele in care Steaua se zbatea pe loku’ 8, am fost suporter shi in semifinala cu Boro.
Acum ma lovesc insa de „suporterii adevarati” care primind bani de la taticu’ nu simt nicio grija pe lume; suporterii care au aflat de echipa datorita personajului Gigi (mai nou George) Becali. Ce sa fac domnilor ? Sa-mi platesc taxele aferente la facultate (cu toate ca sunt la stat, da’ aku’ nimik nu mai e gratis), sa-mi iau ceva toale shi-un abonament ca sa ajung la facultate SAU sa sa-mi iau bilet la meci, sa bag bani in buzunaru’ unuia pt care 2 milioane de coco reprezinta banii de tigari.
Omul de rand se uita la fluturasul de salariu shi se intreaba ce sa faca mai rpd cu putinii bani pe care ii are la dispozitie – sa plateasca intretinerea, sa ia o haina copilului, sa-i puna o chifla-n ghiozdan etc. SAU sa „respire acelashi aer cu Beckam” ?
Preturile mi se par exagerate in raport cu puterea de cumparare a romanului de rand, mi se par exagerate in comparatie cu un meci adevarat ca Bayern Munchen – Inter Milano (care se joaca pe Allianz Arena – CEL MAI MODERN STADION DIN EUROPA).

EU UNUL NU IMI PERMIT SA VAD PE VIU NICIUNUL DIN MECIURILE TARI, ASHA CA RECOMAND TRIPLETEI BECALI, STOICA, ARGASEALA SA SE APROVIZIONEZE CU MOLDOVENCE SARACE PT CA PUBLICUL VA FI FORMAT DIN COLUMBENI, TANTERENI S.A.M.D.

Steaua_support  •  26 august 2006, 22:33

Am incercat sa citesc toate comentariile (oare merita? – probabil ca da).

OK – am vazut in Ghencea: PSG, Bastia, Aston Villa, etc … Valencia, Villareal (snow-only and reloaded). TOATE meciurile si-au meritat pretul biletelor – de ce ar fi altfel acum?!?

Trebuie sa recunosc ca fac parte din categoria celor care vin pentru spectacol – cel din teren si cel din tribuna. Am avut ocazia sa vad un meci din League 1 (nu OL 🙂 si vreau sa va spun ca am ramas cu un gust amar – vor trece 20 de ani pana vom ajunge acolo (organizare, comportament, etc). Poate ca EUR 70/bilet vor scurta previziunea mea sumbra… Poate.

btw: in Toulouse biletul la un meci de campionat este in jur de 20 EUR… la un meci cu Caen, Nancy, Cannes, Metz, etc. Oare cat o fi biletul la un meci cu OL sau OM?

Gigi  •  26 august 2006, 22:33

Daca singura metoda sa vad Steaua cu o echipa straina la lucru, pentru un pret la peluze de maxim 500 de mii e cupa uefa, cu parere de rau, sau de bine la ce grupa este … imi doresc ca Steaua sa joace in UEFA, Bafta Steaua..

Geodark from Iasi  •  26 august 2006, 22:34

Avand in vedere faptul ca dupa 10 ani revemin in elita fotbalului „mondial” al cluburilor, nu trebuie sa ne vaicarim ca biletul este 100 RON …
Pretul tb sa fie de 50 de EURO la meciul cu Real…..
Fiti TRUP SI SUFLET pt STEAUA….
ANU ASTA CASTIGAM CUPA UEFA …… FORTZA STEAUA…. 😛

misu  •  26 august 2006, 22:35

buna eu sunt de parere ca biletele sunt exagerat de scumpe,eu sunt un suporter stelist momentan sunt in strainatate asa ca nu voi merge la meciuri dar citesc ce scrie ziarele pe internet,e pacat ca acei suporteri care merg cu sufletul la stadion sa nu aiba aceasta ocazie acum ca sunt destui cu banii si la costum e adevarat dar aceia nu vor ragusii pt steaua strigand si incurajindui stati linistiti oricum stadionul va fi plin dar nu vor merge multi dintre cei care merita sa mearga si care merg regulat la meciurile stelei in cupe si campionat,eu as mai avea o propunere ia zicetile jucatorilor stelei sa faca si ei o donatie din acesti 100000 de euro pe car eia primit ca sa se poata ieftini biletele un pic sa fie mai accesibile pt mai multe clase sociale ca atunci cand au nevoie de suporteri si sunt cu cutitul la os stie sai cheme la stadion ca sa ai incurajeze si sa ai impinga spre victorie ia sa vedem acum vor fi darnici oare as fi foarte curios ca si asa vor mai face banii in liga stati linistiti ca cateva puncte tot vor aduna si dac anu vor merge mai departe. va multumesc si as fi curios daca ar aparea un fragment in acest ziar sa vad ce zic jucatorii stelei despre o donatie din partea lor sa vedem ei ajuta suporterii cand au nevoie sau numai suporterii pe ei. multumesc mult GSP pt ca am putut sami spun parerea.

Gigi  •  26 august 2006, 22:35

Steaua_support salariul mediu pe economie in franta nu cred ca se ridica la enorma suma de 150- 200 de euro.

Gigi  •  26 august 2006, 22:39

si sa nu mai uitam si partea a doua:

ce stadioane au in strainatate si cum sunt ce le de la noi??????

sorin  •  26 august 2006, 22:40

Lucian nu te mai plange atata.
Iti spun eu ce sa faci: sa fi corect cu tine insuti!
Si numai atunci o sa ai raspunsul la ce sa faci ca vrei sa mergi la meci dar nu ai bani.
Obisnuiti-va oameni buni ca suntem in anul 2006 si nimeni nu este obligat sa va dea nimic. Nu mai suntem in comuinism sa fim toti egali. La munca!

Gigi  •  26 august 2006, 22:43

Am citit chiar in ziarul dumneavoastra despre fotbalisti, nu suporteri, care isi faceau poze pe stadionul x sau y, conditiile sunt altele, platesc nishte bani, care nu afecteaza asa de mult ca la noi bugetul familiei… dar daca e sa facem comparatii cu hotelele…stadioanele noastre sunt de cateva panselute sau margarete… ale lor sunt de 3-4 stele sau chiar 5 stele :))

catalin biz  •  26 august 2006, 22:44

impartirea suporterilor in turme precum oile lui becali mi se pare un pic hazardata, ca sa nu zic fantezista de-a binele…pe o scara mult mai mica, seamana cu funesta impartire in clase a societatii de catre marx, cu rezultatele pe care le stim cu totii…
in primul rand, idee de la care trebuie sa plece orice discutie serioasa, singura care poate fixa pretul biletelor in mod spontan si corect este piata…ca pe orisice piata, aprecierea subiectiva a participantilor este cea care duce la fixarea a ceea ce Sfantul Thomas d’Aquino numea „le juste prix”;prin compararea pe piata a cererii si ofertei si in functie de aprecierile subiective ale participantilor la targ, se formeaza un pret de echilibru; in cazul de fata, este clar ca cererea fiind mult superioara ofertei, pretul este in consecinta ridicat ;e singurul mod onest si echitabil prin care se pot ocupa cele 25000 de locuri, avand in vedere ca nu exista buletine cu „suporter ce pune presiune pe echipa adversa” si altele cu „suporter la costum, ce nu pune presiune”; sunt doar suporteri care isi doresc sa vada un meci si altii care aleg sa mearga in alta parte, la teatru sau sa-si cumpere alte bunuri cu aceeasi bani
pe de alta parte, daca preturile ar fi mai mici, accesibile omului de rand, ce imi garanteaza mie ca levor cumpara adevaratii suporteri? e mai suporter cel ce se scoala cu noaptea in cap sa stea la coada decat cel ce isi ia de la gura?

Damian  •  26 august 2006, 22:45

@sorin – poate am inteles eu gresit. In acest caz, imi cer scuze.
Oricum insa, articolul lui Tolontan nici nu susstine, nici nu se plange de pretul biletelor. Este doar un imbold la discotie…sau la cearta 🙂

Ce vreau sa zic este ca

-salariul mediu in tara are importanta DECAT atunci cand se calculeaza pretul produselor de STRICTA NECESITATE

-biletul la un meci nu este un produs de stricta necesitate

-este un produs de LUX

-comparatia intre salariul mediu si preturi este o metoda socialista…

-O economie de piata sanatoasa, nu tine cont de cat castiga nimeni. Tine cont doar de cerere si oferta, asa cum s-a mai mentionat.

-suporterii adevarati vor veni si daca pretul biletului la peluza va fi 10 milioane.

bIG bROTHER  •  26 august 2006, 22:48

Preturile mi se par corecte. Real Madrid vine acum in Romania si nu se stie cand o va mai face! Preturi asemanatoare au fost la concertele Shakirei sau ale lui Depeche Mode, artisti care nu sunt cu nimic peste „galacticii” lui Real! Daca atunci nu s-a pus problema pretului, raportat la puterea de cumparare a romanului, de ce se face asta acum?

Gigi  •  26 august 2006, 22:49

sorin .. nimeni nu a cerut casa ca a lui becali … ci doar sa intre la un meci, ceea ce mi se pare corect sa fim toti egali.

Gigi  •  26 august 2006, 22:50

damiane daca maine se face painea 30 de euro… ca asa a vazut basescu nu shtiu unde…. crezi ca ar fi corect???

Embrion  •  26 august 2006, 22:53

Preturi la bilete ca in Anglia insa cu salariu romanesc.Multumim domnului becali ca sa gandit excelent la preturile biletelor(ptr dumnealui).Pana acum sa vorbit numai de pretul biletelor la peluze dar de cele de la tribuna a-2-a si la tribuna 1 nu se vorbeste deloc.Aceste locuri nu vor mai fii ptr orice fel de suporteri si vor deveni loje vip!!!Ok se intelege fac suporterii eforturi ptr un bilet la peluza dar cele la tribune caror suporteri „fanatici” se vor vinde?Vor veni numai patroni, ministri,
presedinti,nepoti,fini,si tot felul de invitati si oameni la costum care vor ragusi ptr a sustine si a conduce clubul steaua spre victorie.Multumim domnule Becali,multumim domnule Stoica, multumim domnule Argaseala!

Albert  •  26 august 2006, 22:54

nu inteleg de ce va suparati atata? chiar credeati ca platiti tot atat pentru steaua-real madrid cat se plateste pentru steaua-dinamo? fratilor, e liga campionilor! cine n-are bani, nu se duce la cea mai mare competitie intercluburi! Vreti sa stiti de ce ma bucur ca pretul este asa mare? Pentru ca eu imi aduc aminte acum 2 ani, cand locuiam in Bucuresti, ca nu ma duceam la meci pentru ca oricand ma puteam trezi cu un scaun, o sticla sau cine mai stie ce altceva, in cap! asa poate se mai sorteaza un pic suporterii. nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar asta e adevarul. nu inteleg de ce trebuie sa injuri pe dinamo cand joci cu craiova, sau invers! de ce in anglia, la meciul middlesbrough-steaua a fost asa frumos publicul? toata lumea canta la unison, fara sa scandeze „f*ck chelsea” sau mai stiu eu ce? cred ca ati vazut si voi la pro tv in liga campionilor cum aplaudau suporterii echipelor din vest si jucatorii lor, dar si reusita jucatorilor adversi dupa ce faceau spectacol. stiu ca este greu sa strangi bani acolo, dar un suporter adevarat, care nu priveste fotbalul ca un motiv de a se descarca de injuraturi la unison, strange bani intr-un fel sau altul pentru a se duce la 3 meciuri din liga campionilor in bucuresti. ii urez succes stelei in sezonul european. daca as fi fost in romania, m-as fi dus si la steaua-standard, si la meciurile cu real, lyon si d. kiev. si tin sa precizez ca sunt suporter dinamovist :). numai bine

Alex  •  26 august 2006, 22:56

-O economie de piata sanatoasa, nu tine cont de cat castiga nimeni. Tine cont doar de cerere si oferta, asa cum s-a mai mentionat.
————————————————————————————

Ai perfecta dreptate…. singura problema este ca preturile prohibitive diminueaza cererea

dar lasand la o parte chestiunile economice preturile sunt prea mari pt Romania….. prevad o multime de suporteri adevarati la meciul cu Dinamo Kiev…. dar asta doar daca Steaua va mai avea sanse teortice se calificare macar in cupa UEFA inaintea meciului…… in rest…. multi „suporteri” de bani gata si plini de fitze

Narcis  •  26 august 2006, 22:56

Fratilor eu cred ca visez sau sunt pe o alta planeta.
Omu a spus ca biletele sunt scumpe si asa este.Sa ajungi sa dai 1/3 din salariul minim pe economie si la un „spectacol ” de 90 de minute mi se pare o enormitate.Nu am nimic cu Gigi Becali dar intratul asta in liga miroase mai multa a afacere decat a”bucura poporul roman” luat intotdeuna de prost cu vorbe din astea.

Suporter1  •  26 august 2006, 22:57

Mare dreptate cu preturi mari, eu nu vin la stadion de regula pentru ca sunt oameni foarte necivilizati pe stadion, daca preturile ar fi foarte mari nu ar mai veni toti taranii care tipa la jucatori ca nu stiu sa joace si nu le apreciaza adevarata valoare

vlad  •  26 august 2006, 22:59

Nu fac parte din galerie, dar sunt un suporter fidel
al Stelei; am ras pt Steaua, am plans pt Steaua si
acum spun ca: baietii aia din galerie care si-ar da
viata pt Steaua, care se bat cu jandarmii pt Steaua,
care merg sute si mii de km pt Steaua, la care ne
adaugam noi, suporterii de rand ai Stelei, care radem
si plangem pt Steaua ne-am dorit la fel de mult ca si
conducerea, antrenorii si jucatorii sa ajungem in
Liga. Acum ne uitam neputinciosi la aceste preturi si
concluzionam ca ne-am dorit atat de mult intrarea
intr-o Liga pe care nu o vom putea vedea si in care nu
ne vom putea incuraja favoritii, adica pe Steaua pt ca
ar trebui sa renuntam la decenta noastra viata pt o
saptamana intreaga sau unii chiar la ceea ce pun acasa
p masa….e pacat. Si, cu toate astea, o sa radem si o
sa plangem in continuare, de data asta in fata
televizoarelor pt Steaua..si apropo…observati ca am
continuat sa scriu Steaua cu „s” mare, insa numele
conducatorilor sau a celor care au pus aceste preturi
vom incepe sa le scriem cu litera mica. E pacat de
atmosfera de la meciul cu standard si de loialitatea
suporterilor si e un semn ca, atunci cand e vorba de
bani, nimeni nu se gadeste la cei care sprijina moral
acest club, la cei care au facut o atmosfera uluitoare
ducand echipa spre victorie, la cei care au aprins
zeci de mii de torte sarbatorind aceasta victorie…e
pacat si totusi Steaua…cu „S” mare. Sper ca acest
mail sa fie luat in seama.

ovidiu  •  26 august 2006, 23:00

@Albert:
Ca veni vorba de meciul cu Boro…
Ce crezi ca ar fi facut „victimele” din peluza stelista daca ar fi fost in locul suporterilor lui Boro?
Ce crezi ca ar fi facut peluza stelista daca, dupa 0-1 in deplasare, Steaua ar fi fost condusa si acasa de Boro cu 2-0?
„Rusine, rusine sa va fie!” va suna cumva cunoscut?
Dar „demisia, demisia!”?
Ei bine suporterii lui Boro cantau la 0-3 scor general…
Aia sunt adevaratii suporteri…

Gigi  •  26 august 2006, 23:00

perfecta dreptate domnule alex si embrion…. ciar aveti dreptate… sunt curios cati or sa stie sa cante ceva de la tribuna 2-1si 0…

Albert  •  26 august 2006, 23:00

@suporter 1: ai dreptate, si chiar m-ai facut sa ma gandesc: oare cei care injura jucatorii ca rateaza un penalty, sau ca nu le-a reusit voleul ca sa inscrie un gol, au jucat fotbal? au incercat aceste lucruri, sa vada cat de greu este? si chiar daca au incercat, si in 80% din cazuri, nu le-a iesit oricat ar fi incercat, sigur nu in fata a 20.000 de spectatori !

Embrion  •  26 august 2006, 23:02

Albert ai spus ca nu mergi la stadion ca tie frica sa nuti vina vreo sticla in cap sau altceva,iar asa se vor sorta suporterii.Insa daca se vor sorta suporterii ce se va intampla?Vom merge la stadion si singurul zgomot pe care il auzim e al lui Oli care tipa la jucatori?In loc sa mergem la stadion sa tipam o sa zicem ca am nimerit la o intrunire de afaceri cand vom vedea numai oameni in costum!!

carol  •  26 august 2006, 23:03

nu aveti dreptate e liga e masa celor bogati

Edwardinho  •  26 august 2006, 23:03

Astea nu sunt preturi de bilete.Steaua are avantajul suporterilor cand joaca acasa,dar daca Steaua vinde bilete prea scumpe nu va mai fi Stadionul Lia Manoliu/Ghencea plin cum se asteapta toata conducerea clubului.Eu zic ca 250.000 sau 300.000 lei la peluze ar fi perfect, Tribuna I, II 500.000 lei si se umple Stadionul, Steaua castiga, iar noi, suporterii, suntem bucurosi.Atat am avut de spus, Va Multumesc

carol  •  26 august 2006, 23:03

baga mi-as pula in gura ta gigi

Albert  •  26 august 2006, 23:04

@ ovidiu:
chiar sunt curios sa vad cum o sa se manifeste galeria stelista in meciul cu real, dupa ce primim gol, sau poate chiar mai multe goluri…pentru ca 80% sansa sa ne bata au spaniolii … oare e posibil sa ajunga publicul din romania la nivelul celor in anglia?

Gigi  •  26 august 2006, 23:05

@ovidiu
nu sunt de acord nici eu cu acei suporteri… dar sincer sa iti spun … nu vezi dupa un singur meci asa ceva… ci dupa multe…. eu cred ca dramatizezi foarte mult… si mi se pare intr-un fel normal sa se strige asa ceva.. du 7-8 infrangeri… si nu se schimba nimic… si acestia sunt suporteri adevarati care vor sa vada echipa …

propoker  •  26 august 2006, 23:05

sincer, nu am rezistat sa citesc toate parerile despre acest subiect. De fapt, imi voi exprimkas parerea printr-o comparatie intre sport si hai sa facem mishto. Adrtian Georgescu ne-a luat peste picior, ca sa nu zic ca de fapt jingnire pinma la …, pe noi cei ce stin ca pokerul nu inseamna sa astepti un opt de caro. Daca nu stie omu’ cu ce se maninca, macar sa fi stat in banca lui, a celui care nu stie si firesc nu scrie. Eu imi permiot sa-mi exprim parerea, pentru ca am facut parfe din acera multiime infinita de care a avut parte (nevoie) Steaua ptr a ajunge in semifinalele cupei Uefa. in grupele UCL. Intimplator, inainte de partida cu Standard, cu câteva ore, ajung cu un amic abia ântors din concediul petrecut prin maşină în marile oraşe ale continentului. Imi spune la un magazin de articole sportive ca afara costa 9 euro si la noi 18. Intoarcem eticheta si avea dreptate. Inutil, cred, să vă spun ca lecţia a durat citeva produse. La ei, unde leafa este de 10 ori mai mare ca la noi, asta ca sa fiu blind, un produs este de ori mai ieftin ca la noi. Sarantocii! Si ca sa intelegiti ce am avut de spus la inceput, adaug ca datorita faptului ca sunt sportiv de performanţa voi fi pe Santiago Bernabeu cind va juca Steaua. Pentru ca imi umflu muschii altfel, fara sa stau la norocul unui opt de caro, pentru ca ptr. mine este sport, stiinta, orice dar noroc nu. Daca altii sunt de alta parere, ii rog din leafa pe care o au sa ma insotzeasca la madrid. Deci…banii nu+s problema, doar ca acolo voi tipa cit pit de tare pentru Real. Asta deoarece, asa cum spunea fratele Geambasu parca, nu voi permite nimanui sa faca trafic cu sentimentele mele. Miercuri seara am plins de fericire, acum echipa ce face furori nu mai exista ptr mine. datorita lor, celor de la Steaua. RUSINE!

ciprian  •  26 august 2006, 23:07

snt curios daca gsp.ro va scrie despre blatul penibil steaua -farul

Comentează