Riscul Stelei

Pretul e fixat de Gigi Becali, dar va fi validat de piata. Ea va confirma daca suma e corecta. Stiu, puteti sa injurati. Tolontane, du-te in %#*& noastra cu Adam Smith al tau cu tot!

sâmbătă, 26 august 2006, 7:35

Pretul e fixat de Gigi Becali, dar va fi validat de piata. Ea va confirma daca suma e corecta. Stiu, puteti sa injurati. Tolontane, du-te in %#*& noastra cu Adam Smith al tau cu tot!

Dar lucrurile sint clare. In conditiile unui stadion unde poti vinde aproximativ 25.000 de bilete, cei de la Steaua au folosit preturile ca un factor de inhibare a cererii. Oricum, si la acest pret probabil ca va fi bataie pe bilete. Iar preturi mai mici ar fi facut ca profiturile sa mearga nu la club, care genereaza evenimentul, ci la bisnitari. Probabil ca spectatorii ar fi platit tot atit!

E posibil insa sa se petreaca un fenomen interesant: tribunele sa se umple de oameni care, de regula, nu merg la meciuri si care vad intr-o intilnire cu Real Madrid un spectacol pur. Pentru acestia, Steaua – Real reprezinta o evadare din fotbalul mediocru al campionatului romanesc. Esantionul celor care priveau la TV meciurile de Champions League, dar refuzau pina acum meciurile interne, e destul de mare. Probabil ca au participat la Gala Hagi, la meciul Romania – Brazilia de la Timisoara si cam atit.

Numai ca acest public de Champions League nu stie sa puna presiune pe adversar. El vine intii pentru spectacol si abia apoi ca sa-si ajute echipa. Ce ironie! Steaua readuce o alta categorie de oameni in tribune, insa asta e posibil sa o coste! Sau poate ca scriu prostii. La urma urmei, conteaza daca pui presiune pe Real Madrid? Chiar nu stiu. Conteaza?

Comentarii (444)Adaugă comentariu

Albert  •  26 august 2006, 23:07

@embrion:
da nu merg la meciuri pentru ca mi-e frica de violenta celor in jurul meu si de lipsa de respect ce o au pentru cei din jur! cand o sa fie publicul din romania ca cel civilizat din anglia, spania, franta si alte tari, ai sa ma vezi la meci cantand si incurajandu-mi echipa, nu scandand la echipa cealalta sau chiar la alta echipa cu care nici nu jucam.

bosu  •  26 august 2006, 23:07

ce naiba doar jucam cu real madrid preturile sunt normale avand in vedere ca real madrid are preturi mai mari la meciul cu steaua desi este o echipa mai slaba. nu conducerea stelei este de vina pentru salariile de mizerie din romania. asa ca in concluzie preturile sunt normale. Vati obisnuit ca gigi sa va lase pe gratis.
DOMNULE TOLONTAN DUMNEAVOASTRA CE PRETURI ATI FI PUS? SINCER EU CRED CA ASEMANATOARE

Embrion  •  26 august 2006, 23:10

propoker indiferent ce se intampla nu spui ca steaua nu exista pentru tine daca esti suporter adevarat!!!iar STEAUA ramane STEAUA indiferent de conducere!!

Embrion  •  26 august 2006, 23:11

ciprian crezi ca o echipa calificata in champions league are nevoie de blat pentru a bate pe farul????

Vlad  •  26 august 2006, 23:13

Pretul biletelor stabilit la aceasta partida cu real madrid este copilaresc, total nerealistic.Probabil acest ,,domn” Becali traieste intr-o lume paralela cu cea a resului polulatiei Romaniei.Oare cineva din condurerea Stelei stie cumva cum traiesc oamenii obisnuiti din capitala si din restul tarii ? Din masinile lor luxoase este foarte usor sa vezi o Romanie bogata si cu un salariu decent.Eu cred ca ei sunt lipsiti de realitatea cotideana.Ar mai trebui sa mearga si ei din cand in cand pe jos prin Bucuresti sau prin tara sa vada adevarata faţă a acesteia,nu doar sa dea declaratii din Maybachul sau.Eu imi doresc chiar sa fie stadionul jumate ocupat in meciul cu Real Madrid sa se trezeasca si ,,domnul” Becali din lumea lui boiereasca si vada adevarata fata a tarii. Dar mai mult ca sigur intr-un Bucuresti extrem de corupt sigur se gasesc 25.000 de hoti care sa umple stadionul din ghencea.

Mihai  •  26 august 2006, 23:14

Domnule TOlontan, ce parere aveti despre meciurile Stelei din campionat !? Nu vi se pare nimic ciudat, au la 2 meciuri consecutive acelasi observat care vorbeste si cu arbitrii si cu echipa adversa , sa nu-i loveasca ca au meci in Champions, dupa parerea mea in seara asta Farul a facut pur si simplu figuratie.E sfidator, chiar daca joaca in liga, daca simuleaza jocurile din campionat , in Champions League vor avea de suferit, daca incepem iar cu blaturile, iar nu o sa mai intram in grupele Cupei Uefa. Si mai sfidator e faptul, ca in ultima si penultima etapa a campionatului trecut, sper ca va aducetzi aminte de meciurile cu Jiul si cu Vaslui, iar dupa aceea il aud pe Becali cum recunoaste la Horia Ivanovici, de fata cu Borcea.. ca a facut blat.Deci este inadmisibil, facetzi ceva.. ca sa nu ne mai intoarcem la era Padureanu, Pinalty & Co.
PS : Forzza Univ. Craiova. Sper sa facem un meci la fel de bun maine cu Dinamo, ca acel din Giulesti, pacat ca rezultatul final a fost viciat de domul Lajos.

TINEM CU ECHIPA NOASTRA SI LA BINE SI LA GREU , O IUBIRE ALB ALBASTRA , LA CRAIOVA E MEREU !!

damaris  •  26 august 2006, 23:17

ce blat??????????????
mecxiul a fost pe bune
sa-i bata craiova pe dinamo sa-i rupa
cine opreste pe cfr cluj??????????????????????????????

Albert  •  26 august 2006, 23:19

@damaris
complet offtopic…

giuliano  •  26 august 2006, 23:20

atata mentalitate comunista ca aici n-am vazut niciunde. toata lumea ii deplange pe suporterii saraci si cinstiti care se lamenteaza ca n-au bani de bilet. de unde pana unde ideea ca adevaratii suporteri sunt cei saraci? nu, stelistii adevarati nu sunt nici saraci nici bogati, pur si simplu sunt stelisti. pentru acesti oameni pretul nu conteaza pentru ca ei vor fi acolo deoarece steaua e o parte indispensabila a vietii lor. milogii si frustratii soartei care umbla cu cerseala mai bine si-ar muta simpatia sub podul grant, salasul celor saraci si cinstiti… si frustrati. steaua reprezinta altceva. steaua reprezinta mentalitea de invingator… pe teren si in viata… acea mentalitate care te indeamna ca atunci cand vrei ceva sa lupti pentru a-ti implini visul nu sa stai la mila altora.
acelor cetateni care se bucura ca o sa vina la specatacol pentru a vedea real madrid am sa le spun cateva lucruri:
– pe ghencea nu vi sa vezi echipa adversa ci sa incurajezi steaua.
– pe ghencea fotbalul nu e spectacol ci lupta. o lupta in care suporterii sunt parte a echipei si daca e nevoie sunt obligati sa stea in picioare, sa sara, sa strige si sa cante.
– la meciul cu real madrid nu platiti atatia bani pentru a-l vedea pe beckham ci platiti acesti bani pentru PRIVILEGIUL si ONOAREA de a incuraja steaua.
cei care nu respecta aceste lucruri se pot considera ca intrati fraudulos pe stadion si vor suporta consecintele din partea suporterilor. cel putin va sigur ca eu nu voi tolera astfel de atitudini in jurul meu. n-ati facut nimic pentru aceasta echipa asa ca nu aveti tupeul sa pretindeti sa fiti primiti in casa noastra daca nu intelegeti sa-i respectati regulile.
si in final o intrebare pentru domnul tolontan. si eu in mesajul meu am amintit ca am indurat frigul la meciul cu villareal. de ce apare pe prima pagina site-ului doar opinia celui care nu e de acord cu pretul biletului?

cap_sek  •  26 august 2006, 23:20

Nici acuma nu am trecut in capitalism? Pai parca am vrut democratie~ Sau…democratia sa fie doar pentru cei care fixseaza preturile la benzina,la apartamente…etc~ Ceea ce face clubul Steaua…super legal,super logic…Sa-o vedem acuma pe bisnitari! Bine,oricum nu se vor gasi bilete,fiindca…cei din Bucuresti,care se dau in limba dupa viatza de FITZOSI…cum adesea cei de la stiri,anunta ca s-au facut cluburi de oameni cu FITZE ! Asa ca…si Becali are dreptul sa ceara si el un pret,pentru ceea ce-a reusit …sa duca Steaua aici~

Embrion  •  26 august 2006, 23:20

De ce credeti ca CFR Cluj nu va fi oprita?Pana acum ei au jucat numai cu adversari destul de slabi.Adevarata fata a CFR-ului se va vedea in meciurile cu echipele puternice.

aln  •  26 august 2006, 23:21

N-am reusit nici eu sa citesc toate mesajele,dar un lucru e sigur:pt.echipa pe care o sustii si care iti aduce asa bucurii,trebuie sa faci sacrificii!Preturile sunt maricele dar nu exagerate.Injurati-l pe Base ca in tara asta in care muncim de ne ies ochii nu ne permitem un bilet la un super meci al achipei de suflet.Eu,unul,voi face sacrificii si-mi voi lua un bilet la peluza macar.Merita,in mod sigur!Iar despre carcotasii care si meciul din seara asta au vazut blat:TREZITI-VA!STEAUA este una din putinele echipe ce joaca in Liga Campionilor Europeni!Farul a vrut,dar mai mult n-a putut.

propoker  •  26 august 2006, 23:22

da embrion, dar chiar sa fiu tinta traficului de sentimente depsre care s-a vorbit, nu accept! Si de la Tv pot sa fiu stelist, nu? Scandind „hai real” tot un fel de a fi stelist este si imi promit mie ca o v-oi face. Eu nu am facut sute de kilomentri pentru a indura ceea ce a fost cu Villareal iar acum leafa sa nu-mi permita sa ajung pe Ghencea la marile meciuri! Din fericire, pra0ctic sportul numit poker, sunt unul dintre performeri si voi fi pe Bernabeu. Dar ce te faci cind suporterul stelist de rind, fara bani, cu 100 de euro leafa pe luna, este batjocorit in asemenea hal de conducerea clubului. Multumesc Gigi, cu banii asti ma duc sa vad Bayern – Inter, de Steaua sa nu te mai aud!

Embrion  •  26 august 2006, 23:22

@giuliano:
dar sincer tu ai da 1,2 ,3 milioane pe un bilet atunci cand stii ca ai un salariu de 4milioane?

Albert  •  26 august 2006, 23:24

@cap_sek:
ce-ai bah cu aia din bucuresti?

Lucian  •  26 august 2006, 23:24

Sorin nu stiu cine eshti (sincer sa fiu nici nu ash vrea sa te cunosc vreodata), da’ intreci masura ! Ti-ai creat falsa impresie ca sunt vreun pierde-vara care „trage” bani de la parinti pt tigari shi vodca. Sa stii ca a fi sarac nu este o boala shi saracia nu este sinonima cu incultura. Doar pt ca nu imi permit anumite lucruri nu inseamna ca sunt vreun huligan in devenire, vreun infractor etc. Vb de discriminare… Nu simti o umbra de rushine in aceste momente ? Multi dintre noi au cel putin o slujba (in cazu’ meu 3) shi tragem din greu pt a ne descurca. Nu cerem bilete ieftine de parca ar fi un drept. Nu ! A merge la stadion este un lux (se dovedeste pe zi ce trece), da’ ar fi fost placut ca cineva sa se gandeasca la „suporterul de rand” SAU sa se renunte la discursurile populiste shi sa fie ridicat la rangu’ de country club Steaua pt ca cei saraci sa-shi ia gandu’ de la un meci live. Oamenii ca tine imi provoaca o scarba incomensurabila shi cei ca tine sunt cei care imi aduc zilnic argumete pt care ar tb sa las in urma aceasta tara.

(eu din saracia mea am terminat anu’ 3 la Automatica cu 10, tu ce-ai realizat in timpu’ facultatii din pufu’ in care te tinea taticu’ ?)

propoker  •  26 august 2006, 23:28

si mai voiam sa le zic cite ceva celor care tot striga ca preturile sunt firesti. Raport pret/salariu cu celelalte tari si veti vedea ca sunteti jumuliti. daca va convine, la stadion cu voi. puteti face comanda la mine.. Am promotie, e toate meciurile de aca sa cu bilete cumparate toate odata. Cu cit la suta mai putin, ptr ca 2 luni de banii vostri se foloseste clubul? Ghiceste omule, tu care consideri normale preturile.

dyrty2006  •  26 august 2006, 23:30

Nu inteleg de ce toti va luati de gigi si de preturile la bilete!!! Pana acum ati bagat voi banii in echipa asta ca sa ajunga in champions league??? Nu!!!
Ati bagat voi bani de a ajuns pana in semifinalele cupei UEFA? NU!!!! Atunci care e problema voastra??? Oare nu tot la echipa ajung banii de pe bilete???Sau credeti ca ii baga el in buzunar???? Daca mergem pe stadion mergem sa ajutam Steaua din toate punctele de vedere!!! Cei care sunt cu Steaua doar la bine si la rau o injura aia nu sunt suporteri !!! Mie mila de voi!!!

RazVYP  •  26 august 2006, 23:31

haideti domne k biletele pt cele trei meciuri la peluze costa 50 euro impreuna, nu cred k este prea mult.O data pe an vezi si u mari echipe la Bucuresti, in rest Vaslui, Constanta. Merita, si oricum, nu trebuie sa-si scoata si ei banii pentru gazon?Eu ma voi duce, cine stie cand mai apuc. Pa

SxN  •  26 august 2006, 23:33

Domnu’ Tolontan … auzi aici la tata … ca poate ti-a fost dor de ceva de dulce … te numesti ziarist ? e doar o impresie de frustrat … te-ai uitat vreodata in pantaloni ? … e acelasi gen de frustrare baiatule … acelasi simtamant … daca nu crezi uita-te in tim ce citesti mesajul meu si comapara …
Sunteti buni doar sa starniti scandaluri si polemici pentru a vinde rahatul ala de gazeta pe care il faceti impreuna cu un alt ratat celebru … numitul Ovi … Ioanitoaia calare pe oaia …
Dati-mi o explicatie logica … de ce din miile de mesaje primite ati publicat ca titlu pe site acea melodrama a celui care a indurat ninsoarea cu Villareal si apoi saracutzul de el va privi meciul cu Real de la televizor …
Vai … mi-au dat lacrimile … ti-ai pus intrebarea Tolontane daca acel cineva nu e cumva un neica-nimeni … acei pierde vara care traiesc si beau berea zilnica la coltul strazii … daca acel cineva oare si-a platit biletul la meciul cu Villareal sau a intrat pe burta mirosind a votca si scandand cat il tin ficatii imbibati saracii …
Eu unul am fost cu Villareal … voi fi si cu Real … si cu Lyon … si cu Kiew …
Muncesc de imi sar capacele de dimineatza pana seara … dar voi merge cu drag sa vad asemenea meciuri .
Si … Tolontane … ciocu’ mic … nu ma zgandari spiritele … pui de lele ce esti

Albert  •  26 august 2006, 23:33

preturile de la bilete se duc in contul stelei, ca sa poate construi un stadion mai mare si frumos, si sa aduca jucatori mai valorosi. sper…

v  •  26 august 2006, 23:35

sa fim seriosi…. ce preaturi ati fi vrut sa fie? Fotbalul in momentul asta e o afacere, o fabrica de bani. Mie unu mi se pare foarte corec. Vrei sa vezi pe Real Madrid, pe Lyon sau Dinamo Kiev trebuie sa platesti, vrei sa vezi pe Steaua, du-te la Steaua – Faru… meciuri din Liga I unde banuiesc ca intrarea e gratis. Cred totusi ca nu se pune problema sa fie in tribune la meciurile cu Real si Lyon doar oameni in costume, se vor gasi suporteri care sa plateasca, e o ocazie unica si nu trebuie ratata… Hai STEAUA.

Manuel  •  26 august 2006, 23:35

Acestea sunt preturi de patriot cum se bate in piept nea’ Gigi .Mi-am schimbat total impresia de acest om fereasca Dumnezeu sa conduca tara ,cum a prins momentul cum ne-a ars la buzunar.In realitate este un mercenar o sa-si dea seama toata lumea odata cu trecerea timpului.

damaris  •  26 august 2006, 23:36

eu asi merge dar sunt din sibiu asa ca ma voi multumi cu meciurile la tv
cred ca steaua a fost obligata de uefa sa puna un anumit ptre pt ca ei vor trebui sa dea si uefei din bani
totusi un milioon la [eluza mi se pare exagerat
daca erau preturile ca in meciul cu dinamo kiev sau cel mai rau cu lyon mai mergea
asa fiecare face cum poate

Cata Lup  •  26 august 2006, 23:37

Pentru redactorii GSP: OTELUL NU E PE ULTIMUL LOC IN CLASAMENTUL „ACTUALIZAT”

Catalinn  •  26 august 2006, 23:38

Nu sunt ieftine biletele, dar in zece ani am strans destui bani de bilete … Despre faptul ca pe stadion intra publicul cu bani, si deci mai civilizat si mai putin vulcanic, si n-ajuta echipa, este fals. Galeria intra gratis in mod cert, si vor trage si restul stadionului dupa ea. Oricum nu imi aduc aminte cand a venit Real la Bucuresti, insa cred ca sunt vreo 40 de ani, deci la asa eveniment nu se poate lipsi! In fond s-a dus lumea la Shakira, unde chiar nu era nimic de vazut, asa ca nu cred ca vor rata pe Real Madrid! Hai STEAUA!

damaris  •  26 august 2006, 23:38

dar unde?

damaris  •  26 august 2006, 23:40

e pe 18 adik pe ultimu

Serban  •  26 august 2006, 23:40

Eu nu cred ca niste „oameni in costum” nu pot fi sustinatori infocati ai unei echipe. Eu fac parte din aceasta categorie. care de multe ori a fost dezavantajata in fata unor „pierzatori de vreme”. Mai concret: cand termini serviciul la 6:30 cel mai devreme, ajungi la meci tarziu, iar locul tau platit este luat de golani care au venit la stadion inca inainte de a pleca tu de la munca.

NU cred ca trebuie sa ai emotii: oamenii in costum pot fi super suporteri. La fel de infocati ca si cei din galerie. Poate ca nu canta tot meciul insa si ei scandeaza, si ei canta, si ei injura, si ei sufera. Sa nu ai teama, Catalin: cei in costum pot fi mult mai civilizati, mai fair play dar la fel de vehementi suporteri.

Pretul este mare, chiar exagerat. Insa ai dreptate, diminueaza nivelul cererii. Insa eu unul ridic o problema: CAND VOM PUTEA STII CA DACA VII CU 5 MINUTE INAINTEA MECIULUI SA GASESTI LOCUL TAU LIBER????

HOGEA  •  26 august 2006, 23:43

Draga Cataline,
nu prea cred in varianta asta cu publicul de Champions League care sa stea in tribune ca in strane,desi numai acesti tip de evlaviosi imbogatiti peste noapte isi permit sa arunce bani pe excentricitati.
Eu cred in ceea ce simt. Simt ca am invatat ce inseamna sa muncesti pentru bani. Simt ca nu vreau sa fiu impins de jandarmi zelosi ce-si lasa scutul imediat ce ghicesc sclipiri aurii in spatele geamurilor fumurii.Simt ca nu vreau sa fiu inconjurat la acest meci de pesti,pipite,samsari,patroni ce scot fecale pe gura.Simt ca nu vreau sa-l vad pe Becali cu mainile in sold la oficiala scrutand cu un ranjet tamp stadionul plin ochi. Simt ca stiu ca cele 25.000 de persoane prezente in Ghencea sunt cele 25.000 de voturi pe care Becali le poate obtine in toata tara asta stramba.Nici unul mai mult.
Mersi domnule Becali,dupa ceva timp ma interesez din nou de pretul biletul la teatru !

Emy  •  26 august 2006, 23:43

Eu chiar daca sunt dinamovist prima data vroiam sa vin la meci cu Real si Lyon da cand am auzit pretu mam razgandit! Sa vedem cum o sa mai fie atmosfera pe stadion cand ultrasii nu o sa mai fie acolo si o sa strige doar niste burtosi in costum hai steaua!

lordless  •  26 august 2006, 23:44

Toti reprezentantii echipelor cu care a jucat Steaua in cupele europene in ultimii doi ani au evidentiat suporterii. Ultimul exemplu in acest sens este Boskamp. Este foarte probabil ca la meciurile Stelei din CL sa avem parte de o gramada de snobi in tinute casual, veniti la stadion ca martori ai unui eveniment la care da bine sa participi. Prin preturile piperate ale biletelor, Gigi Becali, MM, Argaseala si altii nu au facut decat sa interzica accesul pe stadion celor care au fost remarcati in mod constant de adversarii internationali ai Stelei: SUPORTERII. Personal, castig suficient incat sa-mi permit sa asist la meciurile din CL, chiar din tribuna 1, dar prefer sa fac altceva cu banii decat sa-i bag in buzunarul unui patron care declara ca pentru el 2 milioane de dolari sunt ca doua fumuri trase dintr-o tigara. Facem rating la TV. Fortza Steaua!

serban  •  26 august 2006, 23:44

esti praf !!! locul tau nu este la GSP ci la ATAC sau la alte ziare de scandal, nu la ziare de sport Esti departe de fenomenul sportiv !!! ia lectii de la gradinescu, topescu etc !!!! habar nu ai ce inseamna sa comentezi fenomenul sportiv!!! nu cautti altceva decat scandal ! sa iti fie rusine !!! gazetar de kk !!!

Vali  •  26 august 2006, 23:44

Mai domnu’ Tolontan,

Mata esti nesimtit sau nu te duce capu’?

O regula elementara a gazetarie presupune ca redactorul trebuie sa-si respecte cititorii si sa fie atent la parerile lor. Dupa asa opera filosofica postata pe blog, si dupa zeci de reactii, matale nu ai nici bunul simt sa le multumesti cititorilor si cel putin sa mimezi niste explicatii. Sau poate esti la o bere si nu ai vreme pentru prostimea de rand, ca deh, mata esti scriitor la gazeta, o personalitate marcanta a culturii romanesti.

Dar de fapt cred ca imi racesc gura de pomana, ca prin redactia aia s-au strans tot felul de rebuturi, care profita de lipsa de pe piata a unui concurent serios, asa ca puteti sa bateti campii cu gratie, publicitate sa iasa (sa puneti si voi de un mic casting pe spinarea cititorilor creduli, care chiar cred ca voi sunteti bine intentionati dar nu prea nimeriti subiectele).

Pe de alta parte, daca o sa ai tentatia sa-mi raspunzi ca esti liber sa scrii ce vrei, o sa-ti spun de pe acum ca te inseli amarnic: poti sa scrii numai ce trece printr-un filtru al responsabilitatii pe care mata nu prea pari sa-l ai. Daca vrei mai multa libertate, poti sa te faci cititor si atunci poti sa delirezi cat vrei cu mesaje de genul „articolului” mai sus criticat.

Catalin V.  •  26 august 2006, 23:45

Nu stiu de ce oameni buni se tot vorbeste ca daca pretul biletelor este mai mare aceasta va fii o modalitate de a restrictiona accesul in tribune a celor care e obicei vin la meciurile de fotbal pentru asi striga frustrarile? Chiar nu stiu???
Pe de alta parte se vorbeste ca pe Aliantz Arena la meciul Bayern-Inter biletul va fi mai ieftin decat la Steaua-Real…si acolo vin oameni civilizati de unde trag concluzia logica zic eu ca a fi civilizat tine de BUN SIMT si nu de un pret mai mare sau mai mic al unui bilet. Nu?
Asadar oare nu ar fii mai bine sa fie un pret rezonabil(mai mic) si sa fim si civilizati? Tine de bun simt pana la urma zic eu.

apparte  •  26 august 2006, 23:49

D-le Tolontan,voi veni de la 650 de km pt aceste meciuri…ca suporter care am dat 300 de lei in 1986 pt un bilet la meciul cu Anderlecht desi eram elev (stateam in internat si in acea luna nu mi-am cumparat cartela de masa)sunt de parere ca,din fericire,mai putine bilete vor ajunge pe piata neagra…intr-adevar,vor lipsi suporterii de varsta mai mica,cei care pun atat de mult suflet si pasiune in incurajarea echipei…promit ca a doua zi dupa meciurile disputate de Steaua voi fi fara voce!E de datoria noastra,a celor care vom putea sa mergem la meciuri,sa-i suplinim si sa determinam prin atitudinea noastra si pe altii sa faca la fel!
Lucrez,asa ca singura mea sansa a fost faptul ca am renuntat sa-mi iau concediul de odihna in aceasta vara in ideea ca am sansa sa prind cel putin 2 meciuri in Liga Campionilor!Mi-a iesit…mi-e dor de stadionul Ghencea!!!

Batman  •  26 august 2006, 23:49

Cred ca preturile sunt corecte,nu stiu zau fratilor de ce faceti atata caz pe tema asta..Sunt in M.Britane de ceva timp si am vrut sa vad Chelsea-Barcelona in oct.La tribuna 1 e in jur de 700 de euro.Si cei de la barca au anuntat pt retur preturi la bilete intre 400 si 1000 de euro.Un bilet Chelsea-Werder Bremen e in schimb 125 de lire(aproape 200 de euro).Nu vedeti ca Steaua face exact ceea ce face orice echipa din champions league .Meciurile de top aduc cele mai mari incasari,cred ca e o strategie bine gandita si imprumutata din vest.Credeti ca pt suporterii de rand din vest e mai usor.Va inselati.Sunt exact in aceeasi situatie cu suporterii de rand ai Stelei.Nu il simpatizez pe George Becali, sunt fan Steaua ,am fost la accidentul de la Middlesbrough si cred ca Steaua are sanse sa mearga mai departe doar daca joaca ca si cum nu ar avea nimic de pierdut.
Cei tineri care intr-adevar vor sa vada meciurile Stelei ar trebui sa nu mai astepte de la parinti bani de bilete ci sa isi ia o slujba part-time pt o perioada.
D-le Tolontan,va felicit pt ca in opinia mea sunteti un CTP in domeniul sportului.Citesc gazeta zilnic on-line si cred ca prin tot ceea ce ati facut in ultimii ani in domeniul gazetariei sportive ati reusit sa faceti mai mult decat fac banii dati de la Guvern pt sport, si anume, ati inlaturat din ceatza din ochii multor cititori si le-ati aratat o altenativa corecta la confuzia,nebuloasa si lipsa de corectitudine si principii existenta la noi.
Meseria dumneavoastra nu e nicidecum usoara, sunt sigur ca va neglijati familia, prietenii si viata sociala doar pt a fi in contact cu noi, cititorii si pt a ne tine la curent cu ceea ce se intampla.Daca am fi fost perfecti sau aproape de perfectiune viata noastra ar fi fost mult mai plictisitoare decat e acum , de aceea cred ca polemica si dialogul decent si constructiv promovat de Gazeta nu poate fi decat benefic pt a ne civiliza ,pt a comunica efectiv si pt a ne arata o alternativa.
Keep going, GSP

Nicolae S.  •  26 august 2006, 23:52

Desi am doar 21 de ani, am vazut atat de multe meciuri pe Ghencea incat stadionul a ajuns sa-mi fie a doua casa. Am abonament la peluza de 3 ani, si am venit sa ajut baietii indifernt de vreme sau de riscuri. Si sunt aproape sigur ca la fel au facut si alti 20.000 de suporteri adevarati. De o gramada de timp cu toti am incercat sa impingem echipa de la spate. Am fost cei mai bucurosi atunci cand am reusit sa o vedem in competitia suprema, in Champion League. Dar din pacate acum ma vad nevoit sa traiesc poate cea mai mare dezamagire din ultimii 5 ani. Din cei 20.000 de camarazi, putini vor fi cei care isi vor admira „munca”, putini vor fi cei care vor savura momentul pe care il asteapta de atata timp. Pentru ca desi in tot acest timp am incercat sa strig cel mai tare, am incercat sa fiu „primu” suporter, m-am „antrenat” cel mai bine, ma vad nevoit sa stau pe „banca”, iar un nou-venit cu bani sa imi ia locul la meciul vietii mele…
Ma gandesc daca e momentul sa ma retrag…
Succes Steaua!

cosmin_marius  •  26 august 2006, 23:52

Preturile biletelor m-i se par normale pentru un meci de champions league asta in primu rand si in al doilea rand vad ca multi au uitat, practic, ca ar fi dat la orice meci de anul trecut din cupa uefa, in primavara cel putin 1 mil la bisnitari ca sa vada un meci, fie ca era cu heereveen fie ca era cu betis, asa ca nu va mai plangeti de preturi, eu unu cred ca sunt rezonabile, si cred ca merita as un efort pentru meciul cu real(chiar daca eu unu nu vreau sa ii vad si cred ca nu o sa merg la meci).

Gigi  •  26 august 2006, 23:53

domnule batman cam ce salariu aveti in marea britanie…???

Dj Kevin  •  26 august 2006, 23:54

Preturile sunt foarte mari !!! Becali in foame de bani !!! Ipocritul! Cum au intrat in liga gata au si inceput sa profite sa bage ditamai preturile !!! Eu care castig 300 lei pe luna chiar nu-mi permit !!! Si o sa conteze presiunea publicului cu Real Madrid !!!

giuliano  •  26 august 2006, 23:55

@embrion
– daca as avea un salariu de 4 milioane mi-as asuma vina de a nu fi reusit sa reusesc in viata sa-mi gasesc un loc de munca mai bine platit si nu as arunca vina neputintei mele asupra clubului. sunt convins ca si in periferiile madridului exista oameni foarte saraci care iubesc realul dar care nu-si pot permite sa vina la meci dar nu cred ca cineva se leaga de patronii clubului pentru asta.
– apoi, daca as vrea cu adevarat sa fiu pe stadion macar la un meci, mi-as lua un extrajob, as lua imprumut, as vinde ceva si mi-as implini visul.
ca un exemplu personal: cele 2 sau 3 meciuri din liga pe care le voi vedea imi vor consuma cu tot cu banii de drum si de buzunar intreg salariul pe o luna. dar pentru ca vreau cu adevarat am gasit nu una ci mai multe solutii pentru a depasi problema.
in alta ordine de idei incep sa ma satur ca steaua a ajuns sa fie echipa „tuturor romanilor”… as prefera sa fie doar echipa stelistilor.

iri  •  26 august 2006, 23:55

Luciane cu 3 slujbe chiar nu poti da 350k sau 500k sa vezi pe dinamo sau lyon?

Catalin  •  26 august 2006, 23:59

Preturile vor fi mari, nici mie nu-mi place, dar mi-e sila cand va vad cum va plangeti, saracul baiat care a fost la Villareal pe NINSOARE (sper ca nu a facut reumatism). Eu din Satu Mare ma voi duce la toate meciurile din Bucuresti. Am 3 milioane stransi, si voi tot strange si daca va fi cazul ma voi imprumuta si tot voi vedea meciurile. Nu-l las pe Becali sau pe Mihai Stoica sa am impiedice sa vad asa meciuri.
Unii sunteti penibil, va invatati rau sa faceti pe victimele.

Si cred ca Steaua va trece de grupe. Lyon e mai tare ca Real.

MihaiR  •  27 august 2006, 0:01

Pt Mihai cu blatul : omule si Universitatea Craiova echipa pe care o sustii a facut tot blat cu Steaua, caci a luat tot 3 🙂
Biletele – sunt scumpe, dar in acelasi timp nu sunt.
Sunt scumpe pt oamenii saraci care castiga 4-5 milioane pe luna, oameni care merg meci de meci in Ghencea si sustin echipa, au sustinut-o la greu, au visat sa ajunga aici si acum se trezesc ca nu pot sa vada pe viu ce viseaza de sezoane bune. Da pt ei sunt scumpe si e trist ca se intampla asta. De asemenea e adevarat ca la meci se poate sa vina multi spectatori care vin sa vada Real-ul, spectatori care nu vor incuraja echipa asa cum e incurajata de obicei,
Pe de alta parte nu sunt scumpe : nu sunt scumpe caci cheltuielile facute ca echipa sa ajunga aici au fost mari si trebuie sa se faca un decont cumva, nu sunt scumpe daca banii obtinuti se baga in echipa ( atat timp cat se taie un bilet banii vor ajunge la F.C Steaua nu la Becali ), nu sunt scumpe pt ca e o diferenta intre a juca in Liga 1 si a juca in C.L., nu sunt scumpe pentru ca a veni la stadion e o alegere nu o necesitate. Alta problema ce apare e ca si daca erau biletele ieftine se facea specula si tot atat ajungeau, numai ca banii nu intrau in finantele clubului ci in mainile unor profitori.
Solutia mea : sa se dea reducere substantiala abonatilor cu bilet, sa aiba bilet personalizat, sa se prezinte cu buletinul la meci, pt ca acestia sunt oamenii care sustin Steaua meci de meci si ei merita sa poata sa vada si acest meci.

Batman  •  27 august 2006, 0:01

Gigi, sunt student in M.Britanie asa ca sa nu crezi ca as avea nu stiu ce suma in cont.maintretin , imi platesc studiile, mai ajut si pe cei de acasa.Si de fapt nu asta conteaza, ci doar ca asa cum spuneau si alte persoane pe blog, daca vrei intr-adevar sa vezi Steaua -Real , Olympique,Kiev cred ca nu e imposibil.

pantzu  •  27 august 2006, 0:02

haideti sa privim lucrurile in fata. preturile reflecta 100% spectacolul oferit, iar explicatia economica oferita de d nul Argaseala e foarte logica si lucida. poate o sa ziceti ca scriu msj asta de prea multi bani ce am, dar va marturisesc ca n-o sa merg la meciuri tocmai din cauza preturilor f mari. eventual o sa ma „multumesc” cu ultimul meci cu kievul ca acolo e cat de cat acceptabil. asta nu ma impiedica sa gandesc asa. cat despre parerea dvs d nule Tolontan exista un sambure de adevar acolo. de un lucru sunt sigur insa si anume de faptul ca oricine va veni la stadion se va manifesta ca un suporter adevarat. prezentul, dar mai ales istoria ne obliga.

xadyc  •  27 august 2006, 0:05

Daca nu vreti sa vedeti un meci contra Realului in Romania, atunci mergeti in Spania!!!!!!!!!
Parerea mea e ca pentru a fi de fata la asemenea meciuri trebuie sa platesti pe masura! Preturile sunt mici in comparatie cu cele din alte tari. Cu siguranta voi merge la meciuri!!!!!
Forza Steaua!

alessandro  •  27 august 2006, 0:06

sincer stau si citesc articolele asa zisului domn tolontan de f mult timp.am zis la primul articol care nu mi-a placut ca poate gresesc eu si sunt eu cel care greseste dar articolele acestui gazetar sunt de ce mai josnica valoare(punctul meu de vedere)exista si altii mult mai rai dar exista si altii multi mai buni de la care ar avea de invatat(Ioanitoaia;Radu Naum;Radu Banciu) nu sunt genul de om care sa dea sfaturi dar articolul despre bilete putea sa fie totusi publicat dupa terminare grupelor.am un salariu de 4 milioane jumate o sa dau si 2 milioane pt a fi acolo intre suporteri in peluza sa batem realul lui capelo antrenorul care l-am urat de mic copil si care a fugit de langa cea de-a doua iubire a mea Juventus Care si ea este langa Steaua…………Forza Steaua

Vlad  •  27 august 2006, 0:06

Domnule Tolonta, in calitate de redactor sef sau ce sunteti Dvs la GSP va fac o propunere… daca tot acuzati ca biletele sunt scumpe, ce ar fi, ca in semn de protest, sa nu mai scrieti nimic despre partidele respective.. in semn de solidaritate cu poporul nostru sarac

P.S. Nu cred ca ar fi locul gazetei sa vorbeasca despre preturi, cata vreme gazeta vinde zilnic sepculatii, si poate o data pe sapatamana cate o stire adevarata…

Comentează