Riscul Stelei

Pretul e fixat de Gigi Becali, dar va fi validat de piata. Ea va confirma daca suma e corecta. Stiu, puteti sa injurati. Tolontane, du-te in %#*& noastra cu Adam Smith al tau cu tot!

sâmbătă, 26 august 2006, 7:35

Pretul e fixat de Gigi Becali, dar va fi validat de piata. Ea va confirma daca suma e corecta. Stiu, puteti sa injurati. Tolontane, du-te in %#*& noastra cu Adam Smith al tau cu tot!

Dar lucrurile sint clare. In conditiile unui stadion unde poti vinde aproximativ 25.000 de bilete, cei de la Steaua au folosit preturile ca un factor de inhibare a cererii. Oricum, si la acest pret probabil ca va fi bataie pe bilete. Iar preturi mai mici ar fi facut ca profiturile sa mearga nu la club, care genereaza evenimentul, ci la bisnitari. Probabil ca spectatorii ar fi platit tot atit!

E posibil insa sa se petreaca un fenomen interesant: tribunele sa se umple de oameni care, de regula, nu merg la meciuri si care vad intr-o intilnire cu Real Madrid un spectacol pur. Pentru acestia, Steaua – Real reprezinta o evadare din fotbalul mediocru al campionatului romanesc. Esantionul celor care priveau la TV meciurile de Champions League, dar refuzau pina acum meciurile interne, e destul de mare. Probabil ca au participat la Gala Hagi, la meciul Romania – Brazilia de la Timisoara si cam atit.

Numai ca acest public de Champions League nu stie sa puna presiune pe adversar. El vine intii pentru spectacol si abia apoi ca sa-si ajute echipa. Ce ironie! Steaua readuce o alta categorie de oameni in tribune, insa asta e posibil sa o coste! Sau poate ca scriu prostii. La urma urmei, conteaza daca pui presiune pe Real Madrid? Chiar nu stiu. Conteaza?

Comentarii (444)Adaugă comentariu

Racul  •  27 august 2006, 3:45

Pt Gore: da, dar la noi aceste evenimente exista.

Bog  •  27 august 2006, 3:55

Buna dimineata! Am citit o mica parte din mesaje. Pareri si pareri. E ceva normal. Dar ganditi-va la un aspect: jucatorii emblematici ai echipelor „favorite” (RM si OL) din aceasta grupa spun k nici nu au auzit de Steaua. Intr-un fel e normal, pt k am lipsit mult timp de la „masa bogatilor”. In aceasta perioada de exil fotbalul romanesc „a trait” din performantele echipei nationale. Acum k am reintrat in aceasta hora, ne plangem de o problema, dupa parerea mea penibila, pretul biletelor. CL inseamna glorie, faima si nu in ultimul rand bani. Asa k, suporterii insetati de glorie sa vina la stadion si sa-si descarce durerea,frustarea (cum vreti sa-i ziceti) acumulata in acesti 10 ani incurajand echipa, inca de la momentul incalzirii pana in min. 90. E adevarat k infernul ce se va crea nu-i prea poate intimida pe adversarii nostrii care au jucat meciuri mult mai tari, dar ganditi-va k facand acest lucru le dam aripi jucatorilor nostri, incredere in fortele proprii si, la urma urmei ei se vor lupta pe teren cu jucatori k Ronaldo, Beckham, Juninho Pernambucano si cei de la Dinamo Kiev. Ganditi-va k dak ei au incredere in ei si cu putin noroc pot realiza noi performante, mari performante! (ex: care a fost situatia lui Villareal knd am jucat cu ei acum 2 sezoane: au jucat in Uefa,apoi au jucat semifinala CL). Pt asta tb sa venim la stadion! La meciul cu RM,in special, voi fi acolo sa incurajez pe STEAUA pt a putea obtine un rezultat pozitiv, nu k sa admir pe galactici (chiar dak sunt un mare fan al lor). STEAUA e cea mai IMPORTANTA!!! Nu credeti k a venit timpul k granzii Europei sa afle cine e STEAUA?
Trup si suflet pt culori!
P.S. Nu sunt baiat de bani gata. Pt mine banii sunt importanti, dar mi-am luat un job in speranta ca-mi voi putea achita taxa la facultate si, fiind sigur de calificarea Stelei, k imi voi putea achizitiona bilete pt meciurile din CL.

hexagon  •  27 august 2006, 4:06

se intampla un lucru firesc, in conditiile in care vine real madrid… peste tot in lume e normal, sa fie asa… ca tolotan a scris un articol care sa atraga simpatia somerilor si a puturosilor, e alegera lui…sunt sigur ca ceilalti, nici macar, nu au gandit asa. de acea tolontan are farmecul lui, scoate lucruri interesante pe piata…

Constantin  •  27 august 2006, 4:22

Probabil ca pretul biletului la meciul cu Real este cam exagerat, daca se doreste o reteta financiara cu multe zerouri se poate juca pe National (c-un plus de 20000 locuri fata de Ghencea,chestiunea „distantei” dintre gazon si tribuna este, as zice, nula). de exemplu Dinamo Kiev joaca mecurile de liga campionilor pe stadionul Olimpic cam aceeasi capacitate ca si Nationalul. am fost la un meci Dinamo Kiev-Real Madrid acum citiva ani si am platit 10 dolari pe bilet si am stat la un fel de tribuna 2 la noi.
S-a dorit evitarea speculei? n-ar trebui sa fie o problema pentru un club ca Steaua introducerea sistemului de vinzare prin taparea numelui cumparatorului pe bilet si prezentarea unui act de identitate la intrare.
O alta chestiune este si confortul pe care il ofera Nationalul sau Ghencea, sa platesti, cel putin, 100 roni si sa fii plouat sau sa nu poti sta pe scaun pentru ca e murdar, nu prea se potriveste.
oricum bafta tuturor echipelor Romanesti in Europa si in special Fortza Steaua!!!!!!!

dani 77  •  27 august 2006, 4:27

rusine meme rusine gigi asta inseamna bataie de joc pentru toti suporteri adevarati este o rusine ce faceti voi sa ma fac in abonamentul vostru sa-mi dati banii inapoi ca nu mai am nevoie sa vin la nici-un meci al stelei calici nenorociti nu va mai saturati de bani pleaca in galati la tine si vinde biletele acolo la pretul asta asta e bisnita curata facuta de club…..am luat si abonament ca fraierul ca au spus ca cine cumpara abonamentul o sa fie la jumatate de pret biletul pentru cupele europene sa dea domnul sa fie stadionul gol ca asa meritati….si tu becali mai vrei sa fii presedinte sper sa nu ajungi niciodata ca nu ai caracter o sa bagi mana in buzunarul omului sa te imbogatesti tu nu te mai saturi de bani

whatever  •  27 august 2006, 5:09

Bine ma baeti, bagati la nea tatucu vostru Jiji Becali bani in buzunar ca si’asa cica ar mai vrea niste terenuri pe langa Snagov. Vb. unuia de mai sus…meri la Levski-Chelsea si iesi mai ieftin cu tot cu bilet si transport decat pe marele Ghencea la super-oferta-meciul Steaua-Lyon. Mai bine luati ma la copiii vostri un kg de fructe ca e mai sanatos. Hai bafta

Spike  •  27 august 2006, 5:12

preturile sunt cat sunt si in europa de vest!! singura diferenta care din pacate e si majota e ca un salariat al uniunii europene are un venit mediu de 1500 de euro! salariul mediu in romania e de 520 ron parca!! asa ca faceti si voi calculele cat la suta din salariul pe o luna cu care un roman trebuie sa isi plateasca utilitatile, sa isi intretina familiea il reprezinta biletul la meci! multumesc lui Dumnezeu ca imi permit sa merg la meciul echipelor mele favorite (tremuram de bucurie cand am vazut ca vine Rm la bucuresti) dar cati sunt ca mine!!

Oblio  •  27 august 2006, 5:17

Prostie pura gen Tolontan caruia ii pute tot ce vine de la Steaua…Pune mai baiete pe doua coloane preturile de afara si pe cele de aici si mai lasa populismele de 2 bani. Pentru fanii adevarati pretul nu conteaza mai otrava mica, e mai putin decat lasi intr-un club sambata la bere, asa ca : scuteste-ne !

don  •  27 august 2006, 5:45

Am citit ce a scris Tolontan si ii dau dreptate bilete ptr meciurile din campionat cu Steaua si abonamentele sunt ptr cei care cu adevarat tin cu echipa si au incurajat-o la greu.Dar acum cand vine Real a venit si randul nostru, mai cumparam un bilet la negru ca ne permitem si vba aia o sa stati intr-un colt astia care sunteti mai infocati ca vba aia daca Steaua joaca bine stim sa cantam si noi astia care nu ne plac decat Liga Campionilor si serate cu vedete pe voi va lasam sa-i urmariti impotriva lui pinalti :):)

Dunadan  •  27 august 2006, 5:54

daca biletele ar fi fost 10 eu..puneau mana de la mana 1000 de dinamovisti si trimiteau 200-300 sa latre a paguba si sa se dea mari fani Real.Asa, lasa sa stea la ei in cotet,si sa tremure la meciuri cu pseudo-echipe de fotbal ..ca si ei de altfel 😀

kill_bill  •  27 august 2006, 5:59

super frate se cearta stelisti intre ei bv tolontane astia asa sunt cum spune unu ceva se impart in bisericutze ne le zice degeaba gradinita .apropo ur,ariti spotul scumo domnule scump.ha ha ha ha ha ha ha loooooserilorrrrrrrrrrrrrrrrrrr

io  •  27 august 2006, 6:19

pana la urma terminand cu comentariile, pentru cei care sunt de acord cu preturile astea sa li se dea dupa plac: o torentiala, dara care sa tina tot meciul.
am mai zis mai devreme, una este sa ai bani si sa platesti pretul biletului, si alta este sa zici ca este normal acest pret.
cred ca este o jignire a suporterului care nu se poate macar gandi la asa ceva.
bine baietii care striga pe aici in gura mare ca sunt de acord, poate au bilet platit de cioban.

The Red Dawg  •  27 august 2006, 6:22

Bine le-a facut… :-))) Citeam ca unii care au abonament la Tribuna ) au inceput sa behaie… Si „ciobanasul cel mic”, MM le-a promis ca o sa-i rezolve… Probabil ca o sa-i cafteasca cum se obisnuieste la stana la ei… Oricum Jiji s-a „scos”… Poate sa-si schimbe uleiu’ la Maybach pe spinarea mioritelor… :-))))

Doru_C  •  27 august 2006, 6:27

Cataline,
las-o mai usor cu steaua, ca prea ii umflati cu pompa. Uita-te mai bine la campania nationala „Lasati steaua sa se pregateasca de CL”. e o RUSINE ce se intampla in liga I. A deranjat farul vreo unghie a celor de la steaua?
sau vasluiul, uta? Nu-ti miroase ca jiji a pus de-o cooperativa? Eu sunt rapidist, asa ca nu pot fi obiectiv. Dar ia analizeaza tu cum joaca farul, uta,pandurii,jiul,etc cu steaua si cum joaca cu rapidul, de zici ca e ultimul meci al vietii lor. Eu prpun ca steaua sa se retraga din Liga I si sa-i acordam deja locul I. Iar despre pretul biletelor, nu uitati ca e economie de piata. Se vand la 1000$, atunci cu 1000 le vindem.
NU UITA SA-MI RASPUNZI !!!

MERCI

GORE  •  27 august 2006, 7:03

Doru_C stiu ca in sinea ta exista putina invide ca STEAUA a ajuns in CL iar rapidu nu.daca vrei sa fim realisti hai sa nu ne mintim pe noi insine si sa spune adevarau…….care e adevare? pai nici eu nu prea il agreez asa mult pe jiji dar in comparatie cu coposu asta a bagat mana in buzunar.chiar daca a furat…..adica copos nu a furat?
becali a cumparat nocturna stelei cand vroiau sa o ia aia innapoi pe cand coposu a vb cu aia de la gara sa puna nocturna,begalii a facut gazonu ,copos i-a pus tot pe aia de la gara sa puna gazon si etc……
jiji e mai mana larga pe cand copos e un zgarcit……si cine vrea sa ma contrazica nare decat………in ceea ce priveste biletele nu sunt foarte scumpe dar puteau fi putin mai ieftine…..cu ce nu sunt eu de acord…..e faptul ca cei care au abonamente trebuiau sa intre gratis sau cel putin sa plateasca biletul la jumatate ……in rest totu e k

GORE  •  27 august 2006, 7:07

apropo era unu mai sus de criza ca ce bilete ce scumpe ce oier e jiji si cu MM etc….
dar cred ca nu a fost la vre-un meci cu steaua sau daca o fii fost a fost le cele cu intrare libera

si pentru cei invidiosi……………FORZZA STEAUA …….SA VINA REAL M

Ilie Marian-Adrian  •  27 august 2006, 7:24

Vorbele tale Cataline sunt adevarate,insa acesti fani(nu spun neaparat ai Stelei) care vor veni la meciurile importante,crezi tu ca vor sta la locul lor si vor sparge seminte?!Adevaratii suporteri stelisti vor crea atmosfera necesara spectacolului iar acesti spectatori(cum le zici tu)se vor resemna si vor ajuta Steaua sa treaca peste Real Madrid cu demnitate.Marian,Braila

ALIN USA  •  27 august 2006, 7:26

Fratzilor intr-adevar nu toata lumea isi poate permite sa vada steaua-real, dar preturile sunt absolut NORMALE pentru nivelul CL. Si eu sunt student dar ma gandesc ca dak o las mai usor cu iesitul la bere si fumez un pachet de tigari la 2 zile sigur pun deoparte 1 milion sa incurajez echipa impotriva lui Real.O sa fie mai greu cand trecem de grupe…probabil o sa trebuiasca sa ma las de fumat:) HAI STEAUA

Doru_C  •  27 august 2006, 7:41

Gore,
normal ca putina invidie exista.
dar eu am rugat sa–si spuna parerea un om neutru (sau care asa se considera), nu tu care esti stelist. Eu vreau ca steaua sa faca ceva in europa, dar cu asa meciuri mincinoase in campionat nu cred ca o sa faca mare lucru.
multumesc pt intelegere

DeepSilence  •  27 august 2006, 7:44

@Catalin Tolontan: foarte buna prezentarea, exact la obiect si arata ce am sesizat si eu din prima clipa, cand ma chinuiam sa-mi adun falca de pe jos la vederea preturilor. Conducerea Stelei probabil isi doreste alt public – plin de bani – si, probabil, il va avea. Totodata, va avea si beneficiile aduse de el – banii … si, cam atat.
@restul care considera aceste preturi normale: Comparatiile cu alte cluburi galonate din strainatate nu-si are rostul. Atmosfera de-acolo e facuta de suporteri ca cei ai Stelei din un singur motiv: alta tara, alti bani. Fiindca in general, suporterii Real Madrid sunt tot din clasa mijlocie-mica cum sunt si cei ai Stelei, numai ca la ei salariul mediu e undeva la 1.500-2.000 de euro, in timp ce la noi e la 150 de euro.
@Sorin cel care se considera discriminat: prea mult patos, prea multa patima – sincer, cred ca ajungi doar la meciurile Stelei din Cupele Europene. Altfel, nu-mi pot explica reactia ta – probabil ca te-a aratat in adevarata ta fata 😀
@cel cu pleava: Sorin, uite aici discriminare.

Parerea mea: Conducerea Stelei a adoptat o atitudine absolut jignitoare la adresa suporterilor. Faptul ca abonatii nu beneficiaza de nici un discount (parca era vb de 50% reducere la bilete, nea jiji, nu ?) este o jignire pe care nici un club cu pretentii nu si-o poate permite. Este inselarea increderii a 8.000 de suporteri care si-au luat abonamente. Personal, REFUZ sa ma duc la vreun meci din CL – fiindca nu pot fi de acord cu asemenea marlanie de comportament din partea clicii de la Steaua: triunghiul MM-Argaseala-jij. jiji acum intelegem de ce doreai tu atat de mult sa aduci Liga-n Romania ? Pentru amaratii de suporteri care fie vant, ploaie, ninsoare, furtuna stau pe stadion meci de meci, nu ? Un asemenea suflet caritabil nu merita decat felicitari … Jos palaria, in fata ta, jiji ! Ne-ai prostit pe toti !

vacaroyu  •  27 august 2006, 7:45

oameni buni .. in legatura cu preturile biletelor … mai deunazi se facea comparatia cu apa din sahara si pretul platit de berberi … adica o relatie cerere-oferta!

ei bine, mica mea surpriza:dincolo de costul biletelor, apare ceva interesant aici: meciurile stelei din ucl sunt un produs tip monopol! adica o singura echipa potae aduce echipe ucl si sa ofere un astfel tip de spectacol, si aceasta este steaua!

deci steaua este monopolistul, si isi impune un pret pe care consumatorul (adica cumparatorii de bilete) oricum trebuie sa il plateasca.

aspectul secund: bisnitarii. din cresterea preturilor biletelor, castiga si mai mult clubul, si apoi bisnitarii. desigur, cei care cumpara bilete, pierd intotdeauna. daca a fost o nevoie de bilete cand s-au vandut 45000 in cupa uefa, credeti ca la preturi duble nu va fi o nevoie suplimentara pentru 28000 bilete, in ucl?

va fi sigur. se vor gasi destui fani care vor dori bilete. si aici intervin bisnitarii, care acopera cu cateva sute bilete aceasta cerere.

nu prin cresterea preturilor biletelor alungi bisnitarii. sa fie clar si celui care a scris articolul. prin cresterea preturilor castiga toata lumea (club s bisnitari), in afara fanilor. daca se doreste un club civilizat, steaua trebuie sa treaca la personalizarea si individualizarea (adica nominarea) biletelor. si calculatorul poate scoate un sunet interesant ori d cate ori un anume domn X doreste sa cumpere mai mult de X bilete.

una peste alta, sunt preturi normale pentru ca:
– e un produs deosebit
– exista cerere (nevoie de bilete) peste disponibil (capacitatea stadionului)
– este un produs de monopol, in care doar producatorul (steaua) poate controla pretul [meciul cu xanthi nu e totusi o alternativa 🙂 ]

forza steaua.

GORE  •  27 august 2006, 7:51

Doru_C
am si eu o intrebare..dar sicer daca se poate….te asteptai sa bata faru pe steau???si la bucuresti…..ti se pare mai buna far decat steaua? poate ai si tu putina dreptae(ca steaua o fi ajutat in camionat)dar gandeste-te ca o echipa care anu trecut a ajuns in semifinale si care avea sanse reale sa ajunga in fina ….si acum a trecut de standard si a ajuns in CL era lege sa o bata faru?
hai sa fim totusi putin realisti…eu vad lucrurile reale……nu cred ca a facut blat si cu standard de a ajuns in grupe nu?
ms pentru intelegere

UN dinamovist  •  27 august 2006, 8:08

Ma fratilor!!! Eu nu am citit tot ce s-a scris dar obrazul subtire cu ban gros se tine. Adica vreti echipa de CL dar sa platiti ca pentru meciul cu Vaslui-ul sau cu trompete de prin uefa.
La stadion va veni cine vrea, iar domnul tolontan crede ca oamenii educati nu pot face galerie? Tatal meu e fan pe viata al lui Poli, dar nu Timisoara ci Iasi si mergea si la meciurile din deplasare din divizia C. Plus ca nivelul lui de educatie e cu mult peste cel al multor patroni de cluburi, nu mai vorbesc de suporterii cluburilor respective. Dar nu a fost meci in care sa nu stea in picioare si sa faca galerie civilizat. Culmea ca in tribuna mai erau ca el. Si la o adica care e mai suporter adevarat? ala care se bate cu politia la fiecare meci?
Cat de presiune…………….pentru real Gencea fa fi ca un fluture.tinand cont ca ei joaca meciurile de campionat cu ultimele clasate cu 90.000 de suporteri. adica patru ghencea si jumatate. Si daca joaca cu stadionul gol ar trebui sa mentina preturile…educatia nu se face asa usor…si uneori chiar cel care o face plateste pretul. Plus ca echipele de CL nu se tin cu aplauze ci cu bani.
Asa ca nu o mai bateti in cap, deja ati gasit de ce sa va legati…………sunteti o natie care nimic nu va mutumeste tot timpul tre sa comentati si sa cobiti. Cand becali a scos malaiul din buzunar a intrebat cineva daca e mult sau putin. S-a imprumutat de la camatari si a platit. Sa faca si suporterii credit la banca sa vada CL………….mexicanii, brazilienii, si toti sudamericanii muncesc 4 ani sa vada un CM si nu mai comenteaza nimeni pretul biletelor.
Hai steaua de la un dinamovist….
PS Eu am sa platesc PPV ca sa vad CL si ma va costa un pic cred ca 40 CAD pe meci………..deci per total 240 CAD adica vreo 300 cu taxe. Dar sunt mandru ca pot da banii astia sa vad romanii mei cum joaca. Altii ar vrea sa aiba echipe acolo dar ………..

ALIN USA  •  27 august 2006, 8:10

cred ca atatea comentarii sunt de prisos. Astea sunt preturile cu astea defilam.cum am mai spus si mai sus.. nu voi pute merge la meciul cu lyon ptr ca nu voi fi in tara dar cu siguranta voi fii pe ghencea impotriva lui real si dinamo kiev si nu mi se pare exagerat sa dau 135 RON ptr 2 meciuri de Champions League. What the f…. fratzilor bagtzi ore suplimentare, strangeti cureaua si haidem pe stadion. HAI STEAUA

io  •  27 august 2006, 8:14

citesc si ma indoi de ras.zice unul ca plateste 40 parai canadieni pe meci, pai ce ma vezi gala lui Bute live, lasa vrajeala, ca-ti dau eu un pont, daca mai minti te bate norocul si poate ii pierzi in alta parte.
hai pa, ca ma faci sa rad.
baga-ti dracu RDS-ul boule.

ZOZE VAMPIRUL  •  27 august 2006, 8:40

PT CEI CARE SUNT DE ACORD CU PRETUL BILETELOR: AS VREA SA VA VAD CU SALARIUL MINIMPE ECONOMIE SI ATUNCI SA VA VAD . CE MAI ZICETI ? SUNT STELIST DE CIND MA STIU DAR NU S DA ATATA PE BILET. DE CE?NU VREAU SA LE FAC PE PLAC LUI JIJI SI mm. amndoi la un loc nu au atatea meciuri la un loc la cate am fost eu. S-AU TOT LAUDAT AU INVESTIT ATAT IN STEAUA? DE CAND TOT ZIC CA AMENAJEAZA STADIONUL, DE CAND ZICCA ADUC TABELE PERFORMANTA,CA ACOPERA STADIONUL,CA-I FAC STATUIE IDOLULUI STELEI-LACATUS ASTIA NU SUNT STELISTI CI PROFITORI

furnalistu-Galati  •  27 august 2006, 8:42

pretul este mic ! artrebui sa incepa de la 1000 lei

coco  •  27 august 2006, 8:44

cred ca pretul este acceptabil . Dar conducerea Stelei ar trebui sa vanda biletele pe baza de buletin si nu mai mult de doua . Cred de exemplu ca la meciul cu Real pe piata neagra un bilet va ajunge peste 3 mil.

GORE  •  27 august 2006, 8:54

una peste alta oricat ne-am certa noi tot atat vor ramane biltele

ZOZE VAMPIRUL  •  27 august 2006, 8:54

PT IONUT 83: ESTI PREA PROST PENTRU SECOLUL ASTA,SUCKERE!DACA VERI SA VINA LUMEA LA STADION AR TREBUI SA FIM SI CIVILIZATI CU TOT CU INFRASTRUCTURA DACA MECIUL SE TERMINA LA ORA 23 MAI CIRCULA RATB-UL LA ORA AIA? PE 23 AUGUST EXISTA VREO POMPA DE APA POTABILA?/TREBUIE SA PLATIM 300000 DE MII LEI PT O STICLA DE PEPSI CEI CARE VAND SUCURI SUNT MAMA IN MANA CU GABORII. S-A DAT COMUNICAT CA NU AVEM VOIE CU STICLE ETC ETC.DAR CU CUTIILE DE SUCURI DE 1 L DE CARTON NU S-A SPECIFICAT NIMIC.DAR POLITIA ROMANA DA DOVADA DE EXCES DE ZEL SI LE OPRESTE SI PE ALEA. NU VA E RUSINE? 2 : CA SA NU MAI EXISTE BISNITA SAU BILETE SCUMPE TREBUIAU SA-SI FACA 30 OOO DE OAMENI ABONAMENTE SI NU MAI EXISTAU CIORILE DIN FERENTARI SAU VALERIU ARGASEALA ALT TAUNE CARE „SUGE”LA BANII LUI JIJI. RUSINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

GORE  •  27 august 2006, 8:56

aaaa si inaca ceva….tolontan ajuns orfan…..nu face altceva decat sa ne intrige
de ce nu a raspuns la nici o intrebare adresata de noi cei care scriem?
el posteava articolul si apoi dispare si ne lasa pe noi sa ne agitam
parera mea

Tavi  •  27 august 2006, 8:57

Consider ca multele pareri contra, care apar in aceasta pagina, nu tin cont de urmatorul lucru: domnul Tolontan, nu a spus ca la meci nu vor mai veni suporterii Stelei. Domnia sa, nu a bagat mana in foc, ca acest lucru se va intampla. Si-a exprimat doar o parere. A emanat o teorie. Teorie pe care viitorul o va putea infirma sau confirma. Pana atunci insa, cred ca ar trebui sa fim mai rezervati in a-l acuza de vini imaginare, asa cum vad ca fac anumiti „blog-eri” . Personal, consider ca preturile la aceste meciuri sunt corecte, tinand cont de valoarea echipelor care vin la meci si de nivelul ridicat al competitiei. Nu cred ca are rost sa facem comparatii intre Steaua si alte echipe din Bulgaria sau Italia. Steaua, ca de altfel orice grupare, are o echipa manageriala care ia aceste decizii in urma unor studii de piata. Daca la meciul respectiv, stadionul va fi plin, atunci se va confirma ca managementul Stelei in acest caz, a fost unul bun. Daca nu va fi plin, atunci, cei care au luat aceasta decizie vor plati.
Important insa, este ca odata percepute aceste preturi, Steaua sa organizeze meciul extraordinar si sa asigure o buna desfasurare a meciului atat pentru suporteri cat si pentru fotbalisti. Pentru ca daca ti se percep 30 euro pe un bilet si la meci esti luat la bataie de catre presedinte, omul care ar trebui sa se asigure ca siguranta fiecarui suporter in acel stadion este aparata, de cei angajati pentru a face acest lucru, atunci cand se intampla acest lucru, clubul are o mare problema.
Sa speram insa ca patronii Stelei, au invatat ca atunci cand aliniezi preturile cu cele ale echipelor din occident, trebuir sa oferi si servicii pe masura.
Cu respect
Tavi
http://www.SolutiiAccesibile.com

Doru_C  •  27 august 2006, 9:09

Gore,
farul a facut balet cu steaua.
Nu stiu daca puteau sa-i bata, dar nici macar nu au incercat.
nicolita a avut 20 mp liberi ca sa-si faca sutul b….
In CL nu te lsa nimeni sa te spargi in fite si sa-ti inchipui ca esti jucator mare.
fara suparare, ultimul raspuns catre tine.
pa

sahdesah  •  27 august 2006, 9:10

reiau discutia de mai sus, folosind eufemisme pentru fandositi:

deci, cei care platesc biletul pentru steaua sunt sau fara cap sau
din anturajul (sleahta, haita, cirdasia) lui mache (aici da-mi voie
sa fiu mojic si sa-i zic machidon imputit care face pe rominul)…,
si am sa explic de ce:

1) nu comparam preturile cu cele din vest, ca nu are sens, salariile
in romania sunt de 10 ori mai mici… ma umla risul cind chiar jucatori romini au pretentia la salarii ehivalente cele din vest…. dar profesorii,
dar agricultorii, ei nu vor (nu au dreptul la) o viatsa mai buna?; in fine…
2) dpdv economic, pretul reprezinta jumatate din salariul mediu pe economie, asta inseamna ca un stelist trebuie sa-i ia din „farfuria”
copilului 100$, ca sa ii dea bani lui mache… (fie vorba intre noi, clubu e mache la venituri iar la cheltuieli este prostimea, adica noi, printre care si astia care ne pierdem timpul sa facem educatie pe internet…),
3) 75% din stelisti au salariul sub 200$ pe luna…

acum va intreb oameni buni, este normal? ce sa il mai intreb pe imputit
si acoliti? vor bani? sa munceasca nu sa cerseasca bani la poarta de la
stadioane, ca nu-s ale lor…

intr-un cuvint, romini, nu va lasati furati, prostiti si inselati sub cuvinte ca:
stelist, dinamovist… etc, si noi trebuie sa fim respectati si trebuie sa luam masuri… daca acceptam asta, pretul se va tot mari… este o incercare sa vada cit suntem in stare sa platim… ATENTIE!!!

mariu popa  •  27 august 2006, 9:17

Avand in vedere ca la aproape toate meciurile stelei din cupele europene biletele au ajuns sa fie traficate desi se juca pe „National” , consider ca preturile biletelor din grupele C.L. ,previzionate de club , sunt corecte.
Personal, cred ca si jucatori lui Real pot fi intimdati , ma ales ca in Spania tribunele parca sunt loje de teatru si jucatorii Realului nu sunt obisnuiti cu atmosfere foarte ostile asa cum sunt obisnuiti jucatori din Italia. Desi eu nu cred ca va fi asa , consider ca nu ar fi bine ca in tribunele Ghencei sa fie alt public decat cel obisnuit .
Cu respect,
Marius

mike35  •  27 august 2006, 9:21

dupa arad, timisoara vine al 3lea blat evident al stelei. NIMENI DE LA GSP NU ZICE NIMIC??? V A DAT GIGI TEANCU DE DOLAREI SAU TOATA REDACTIE E STELISTA??? RUSINE!!! IN VIATA MEA NU MAI CUMPAR FITUICA CEASUSISTA GSP

lth  •  27 august 2006, 9:22

Pretul este mare, ca sa nu spun exagerat, inca la fel de bine trebuie sa fim deacord ca este stabilit pe masura spectacolului oferit. Ca sa facem niste comparatii, la un salariu minim de 370 de lei cit este in Romania in acest moment, iata pe ce dau bani „rumanii” cum ii numeste Tiriac:
10% din salariu pe TV cablu (nu poti spune ca s-au vazut romani fara televizor si abonament CATV decit foarte rar), meciurile trebuie vazute, macar la televizor!
50% (si e un procent mic) pe bauturi (poate fi considerata o chestie jignitoare, dar trebuie sa acceptam odata si odata faptul ca in Romania se bea virtos, si citi din ultrasii campioanei nu-si ineaca bucuriile sau necazurile in sticla de vodka sau de bere?)
Mai ramin 40% care ar acoperi costul unui bilet la spectacolul Champions League undeva la peluza. q.e.d.
PS: De mincare cumpara mama, tata, sau nevasta dupa caz, iar intretinerea nu se plateste oricum…

paun niculae  •  27 august 2006, 9:33

Draga GAZETA voi incercati sa vindeti un ziar care fara noi nu ati exzista,nici STEAUA nu r exzista fara noi.dar spre deosebire de voi STEAUA se bucura de o multime pe care voi nu stiu sigur ca sunteti constienti.Daca ar trebui sa scri despre ceva acel ceva ar fii despre faptul ca STEAUA nu are propriul stadion.Cum se justiica bani cheltuitii pentru proovarea numelui ROMANIA,poate fi ceva mai util decat aceasta posibilitate?sa fi avut ‘oierul’ stadionul si ati fi vaut 100.000 de stelisti platind 100 de euro.Dar voi nu intelege-ti ca totul nu inseamna numai sa fiti voi multumiti ca ati vandt ziarul ci sa intelegeti cu nu mereu avem bani de ziar dar pentru STEAUA este obligatoriu sa fim acolo la orice pret.nu ese GIGI,RADOI SAU M M vin si pleaca STEAUA ESTE TOTUL.

rrebellu  •  27 august 2006, 9:36

Am si eu o intrebare domnule Tolontan:I-ati fi ‘desfinntat’ pe stelisti daca ratau calificarea in liga?

cristi  •  27 august 2006, 9:40

D-le Tolontan,va credeam un ziarist obiectiv,de ce nu scrieti nimic despre faptul ca in ultima perioada Farul nu joaca nimic cu steaua,primeste cel putin 3 goluri pe meci,in timp ce cu Dinamo si Rapid joaca pe viata si pe moarte,plus declaratiile patronilor si reprezentantilor Farului la adresa celor doua echipe,ca si a unor jucatori,in timp ce impotriva stelei nu spun nimic?

andy  •  27 august 2006, 9:44

o intrebare pentru dl. tolontan . pentru ce joaca echipele: jiul, farul,tg-jiu,galati,vaslui????? steaua-farul,blat si o mare rusine.steaua este capioana la blaturi. rusine,rusine,rusine, ……….gsp se face ca nu vede nimica.

Sergiu  •  27 august 2006, 9:46

Muzicalul „Chicago” s-a dansat, s-a cantat si s-a jucat la Teatrul National Bucuresti timp de 1 saptamana, poate chiar mai mult. Zi de zi, acelasi spectacol. Biletul a fost de peste 100 RON. Poti compara o dezlantuire de fericire cum este sa privesti evolutia lui Real Madrid in Ghencea cu un spectatol amarat de teatru care s-a jucat, se joaca si se va mai juca? REAL DE MADRID CLUB DE FUTBOL nu a mai fost in Romania. Pe REAL ai ocazia o data la 100 de ani sa il vezi in Ghencea, poate… Asiaticii platesc milioane de euro pentru un amical cu „Galacticii”, pretul biletelor fiind pe masura, la amical, si noi dam jos din pod paranoia specific romaneasca pentru 1 milion… As vrea ca cei ce considera ca pretul este mare, inclusiv TOLONTAN sa stea acasa, pentru ca atunci se vor duce la meci doar cei care inteleg cu adevarat fotbalul, in magia lui deosebita si carora le pare rau ca au dat 120 RON pe un amarat de spectacol cu Banica Jr.

wsc  •  27 august 2006, 9:47

Intr-o tara in care banii curg pe bautura si tigari,in care vad ca salariul mi se duce pe somerii de la tara care beau si apar la stirile de la ora 17,pe asigurarile de sanatate si totusi nu imi permit riscul sa ma imbolnavesc, vreau sa ma credeti ca nu mi se pare mult sa o vad pe Steaua in C.L. pe Ghencea.M-am saturat sa donez bani la fiecare inundatie si sa vad ca lumea isi vinde materialele de constructie pe 5 beri.M=am saturat sa dau bani pentru drumuri si sa vad prima groapa in Podul Grand dupa doua saptamani de la renovare.Meritam mai mult,iar in fotbal,Steaua ne da la pret mic.Multumin Steaua!

sahdesah  •  27 august 2006, 9:51

sergiu:
ma intreb, de ce faci comparatii ilogice… ce treaba are sula cu
prefectura? adica, citi intra intr-o sala de teatru si citi boule intr-un
stadion… tu esti imbecil si prost… comparatiile tale sunt idioate si
fara logica, sau un pervertit la gasca machidonului rasrominit,…
RUSINE!

doru  •  27 august 2006, 9:52

d-le tolontan va dau dreptate in legtura cu preturile mari eu zic un pic exagarate,steaua are nevoie de acel public patimas care sa ridice echipa si sa o duca la victorie,cine zice ca publicul din ghencea nu poate sa sufoce orice adversar se inseala:trebuie pusa o presiune mare pe orice echipa ce vine la bucuresti,sa simta „cazanul” asa mic cum este ,e mai puternic ca un stadion de 100000 de locuri din alta parte a lumii.pe aceasta cale doresc si eu sa ajut suporterii adevarati ai stelei,fara ei nu se poate,trebuie sa existe al 12 jucator….cu respect pentru tot ce scrie-ti.

s. bogdan  •  27 august 2006, 9:59

pt cei din afara capitalei.. pe langa bilet mai adaugi si drumu si ce mai ai nevoie. si ajugi cu totul la vreo 2-3 milioane..dc mergi la peluza.
e mult pt cei care vor sa mearga sa vada steaua in champions ligue si sa o incurajeze. e ok pretu pentru cei care merg sa o vada pe real madrid.
ma intreb ce o sa strige suporterii? hai real..sau hai steaua?!

preda mihai  •  27 august 2006, 9:59

Presiune pe oaspeti pentru a ajuta nu Dar increderea si forta presingului Stelei pot fii determinante la aceste partide ! Sa ne inchipuim nu cat de emotionat va fi Beckham pasind pe ghencea ci mai de graba cum vor sta in ghete baietii Stelei la intrarea pe gazon! Sper ca publicul de opereta pe care preconizezi ca va veni datorita pretului biletelor va ramane in continuare la berea rece si plasmele cu reluarile lor din reverse angle iar pe Ghencea cei care plateau mai putin sa ridice fruntea sa stranga din fund si sa-si economiseasca de acum fiecare leut caci cine stie daca nu vom avea o primavara cu miros de Champions Ligue in Ghencea ?
Cu putin noroc si cu o vreme uda care sa mareasca viteza jocului Stelei eu unul nu vad punct pierdut in Ghencea
Oricum daca nu sustinem si financiar actualele pretentii ale Stelei cum oare sa visam mai sus ?Si oare chiar crezi ca visele noastre sunt asa mici?

sharky  •  27 august 2006, 10:00

Bah da la Shakira sau la Depeche Mode cat a fost biletu?
Sclifosita aia care a mai stricat si gazonul merita banii aia?
Si totusi s-au dus multi ca inecatii… la DM a fost cu casa inchisa…
Adica manelistii aia electronici au meritat banii, dar Steaua in CL nu merita?

N-am masina din germania, n-am lanturi la gat si nici nu mananc seminte pe stadion. Am abonament la tribuna I luat din salarul meu de programator. Ca mine sunt multi in Bucuresti, multi care nu au venit pana acum tocmai din cauza smecherilor care scuipa seminte si merg pe principiul ca locul ocupat e al lor, chiar daca altii au bilet pe locul ala! La 3 milioane la Real Madrid cred ca o sa fie si oameni rezonabili si cu bun simt si care isi vor ocupa locul scris pe bilet nu altul.

ovidiu  •  27 august 2006, 10:02

@sharky:
Esti infiorator de prost, baiete…

barometru  •  27 august 2006, 10:04

Nu e treaba voastra!

Este o decizie interna a Clubului. Cine nu are bani se uita la televizor.

Nici Becali nu apare pe sticla sa vb. de pretul GSP. Nu e treaba lui.

Chiar nu aveti ce scrie? Poate vreti sa va angajati la Steaua !?

Daca vreti mai ieftin mergeti sa vedeti alte echipe. Steaua a ajuns la nivelul acesta.

In alta ordine de idei pretul este un barometru al pietei, la care se realizeaza echilibrul intre intre cerere si oferta. Daca biletul ar fi 100.000 ar fi omor!

Oricum, nu e treaba vostra!

Comentează