Două erori de arbitraj

Orice i se poate reproşa arbitrajului nostru, dar nu lipsa de omogenitate. Corpodean l-a eliminat pe Zicu pentru că a pus palma pe faţa adversarului. În schimb, Berbecaru i-a dat doar galben olteanului Stîngă, după ce l-a călcat cu crampoanele pe obraz pe Mărgăritescu.

luni, 28 august 2006, 12:27

Orice i se poate reproşa arbitrajului nostru, dar nu lipsa de omogenitate. Corpodean l-a eliminat pe Zicu pentru că a pus palma pe faţa adversarului. În schimb, Berbecaru i-a dat doar galben olteanului Stîngă, după ce l-a călcat cu crampoanele pe obraz pe Mărgăritescu.

Probabil că arbitrii au început să conducă meciurile nu după regulament, ci din perspectivă istorică. Ei vor să facă dreptate! Dacă UTA şi Universitatea Craiova au fost echipe care au suferit de-a lungul timpului, atunci e timpul să fie ajutate. Iar Dinamo şi Rapid o păţesc pentru că reprezintă modelul de club mare, bogat şi, nu-i aşa?, antipatic.

Poate că au fost două erori izolate. Aşa cum la Petroşani a fost avantajată, ieri Dinamo a fost defavorizată la faza în care Stîngă a intenţionat să-l opereze estetic pe Mărgăritescu. Şi poate că Rapid plăteşte permanenta sa nervozitate. Să zicem! Şi să sperăm că nu s-au întors obiceiurile arbitrilor care dau ierarhiile peste cap nu din considerente justiţiare, să fim serioşi!, ci ca să-şi umple buzunarele.

Comentarii (236)Adaugă comentariu

Nemesis  •  28 august 2006, 0:29

Zicu putea sa stea calm si sa nu ii puna mana in fata.
Stanga l-a calcat din gresala.

🙂

bart  •  28 august 2006, 0:43

Anul trecut intr-un meci al lui Arsenal din Liga Campionilor (parca impotriva elvetienilor de la FC Thun) Robin van Persie primeste o pasa lunga asa cum primise colegul si conationalul sau Denis Bergkamp in meciul cu Argentina la CM din Franta. In incercarea de a prelua mingea ridica piciorul si ii aplica o talpa direct pe fata unui fundas venit sa respinga mingea. Evident nu exista nici un fel de intentie in gestul lui Robin van Persie dar a fost eliminat iar fundasul care avea capul spart si sangera a primit ingrijiri medicale. Faze ca cea a cartonasului rosu primit de Zicu s-au vazut si la mondiale si s-a dat maxim galben. Nu a fost nicidecum ceva asemanator cu rosul primit de Rossi in meciul cu SUA.

Nemesis  •  28 august 2006, 0:46

De ce a pus mana in fata?

bogdinho  •  28 august 2006, 0:51

Gigi a cumparat arbitrii si unii jucatori adversi ce poti sa mai faci.
”Nu mai am nici o emotie in campionat”.
DINAMO a demonstrat fotbal dar a fost jaf cu arbitrul mai ales dupa 1-0 s-a vazut clar si Razvan Lucescu are dreptate cum joaca „adversarii” stelei si cum lupta motivati cu DINAMO si Rapid.

Nemesis  •  28 august 2006, 1:10

In primul rand: „numai” se scrie legat. In al doilea rand: Geaorge se refera prin delcaratia aia ca il doare in Maybach de campionat, pt. el si pt. toti stelisti, este mai importatn CL.

needweed80  •  28 august 2006, 1:22

a scris bine numai ca tu nu cunosti limba romana.daca tu atunci cand spui ca nu mai ai nimic folostesti ‘numai’ esti demn de mila.subscriu intru totul la ce a postat bogdinho.ne intoarcem la perioada comunismului si trebuie sa ne protejam ‘valorile’ in speta pe steaua pentru ca ei joaca in cl si nu trebuie jucat agresiv impotriva lor.ar trebui sa se faca un campionat separat pentru ei cu echipe formate din fetite

Roxana  •  28 august 2006, 1:35

„Partida s-a incheiat cu un gest total nesportiv al lui Marius Constantin. Dupa fluierul final, in timp ce jucatorii aradeni se bucurau, Constantin l-a lovit cu picioarele in piept pe un adversar. Tot el, in timpul meciului, aratase extrem de nervos, aruncand cu mingea spre Lacatus, ce e drept din greseala, neintentionand sa il ia la tinta pe tehnician, ci numai sa scape de balon, de nervi, ina fara terenului. ”

ups… de asta nu spune nimeni nimic?? de asta nu se leaga nimeni?? oare acest jucator de fotbal, nu fotbalist, inca nu a aflat ca e vorba de un sport shi ca se joaca cu mingea nu prin lovirea adversarului??Asta inseamna echipa frumoasa, eleganta?? Trebuie sa recunoshtem ca Steaua, Rapid shi Dinamo sunt un exemplu pentru echipele din provincie…Rapid e chiar un exemplu ” f bun” ..daca o tzine tot asha o sa mai urmeze cateva meciuri ce se vor termina inainte de 90 de minute..prietenii shtiu de ce 😀

Am observat ca multzi se leaga de meciul Steaua- Farul…constantzeni au fost invanshi acasa de Unirea Urziceni dar daca Steaua ii bate cu 3-0 e blat..adevaru’ e ca o echipa din CL nu poate face fatza unei echipe ce a trecut prin Intertoto..avetzi dreptate..

Nemesis  •  28 august 2006, 1:37

Roxana pe cine sa il aiba exemplu Marius Constantin? Pe Sapunaru?

bogdinho  •  28 august 2006, 2:06

Ii baturam si pe astia . Hai Dinamo

Roxana  •  28 august 2006, 2:16

Mda..ai shi tu dreptate,eu cred ca rapidishti inainte de fiecare meci ar trebui sa ia cate un calmant…poate merge asha..:D

RedBue  •  28 august 2006, 2:41

Cataline, asta e un articol tendentios. Nu are nimeni nimic cu rapidul, nici macar adversarii. Totul se petrece in capul lui Razvan, acest etern frustrat. Nimic nu-l poate scapa de frustrari. Poate doar neputinta echipei. Inca doua de-astea si Copos o sa-si caute staff tehnic nou.

Djpaulro  •  28 august 2006, 2:46

Da o chestie interesanta citesc aici. Ca DOMNUL ANTRENOR OVIDIU STANGA l-a calcat neintentionat pe fata pe Margaritescu(un simplu jucator). Acuma sa fim seriosi cine a vazut meciul stie ce si cum si de ce. Dar ca idee, frumos exemplu da DOMNUL ANTRENOR OVIDIU STANGA elevilor sai, cei „tineri si in constructie”. Ce antrenor e de kung fu? Nu cred.
Alta chestie. Nu avea cum sa ia rosu DOMNUL ANTRENOR OVIDIU STANGA pentru ca domnul arbitru NIMENI IN DRUM SI FUGE IN TUFA era din Rm Valcea, adica, adica oltenia da. Eu nu cred ca d-l arbitru nu are o parere foarte buna fata de Dinamo pentru ca este oltean. Intrebare de bun simt: Cum delegi un albitru oltean la un meci Craiova – Dinamo?
A 3-a chestie pe care vreau s-o spun, adik sa fiu de acord cu cineva din blogul acesta(nu mai retin numele, scuze) care spunea ca echipele se cam dau la o parte din fata stelei si nu numai echipele, dar dupa ce declara domnul Multescu si oficialii nostri. Numai steaua joaca in europa, Rapid si Dinamo nu.
Cam atat , a nu inca ceva Bravo Ganea, Bravo atac dinamo, bravo Moti – Radu Stefan (nu-l dati pe Moti), BV Matache. Multumesc Dinamo.

vlad  •  28 august 2006, 2:46

putem admite ca farul este echipa slaba, si din acest motiv u a rezistat stelei (desi cineva de la farul s-a suparat enorm pe jucatori , pretenii stiu de ce ), dar uta ce a facut cu steaua ? ca nu mai tin minte …..sau mai bine zis cum a jucat cu ei . stiti cu ce sunt diferiti cei din vest fata de noi? cu faza ca la ei nu exista observator care sa zica ce sa zis la meciul cu steaua in legatura cu protejarea ! intr-un fel ne meritam soarta de comunisti ce suntem 🙁

vlad  •  28 august 2006, 2:56

roxana eu nu ma leg de steaua , ci de neputinta celor de la farul, adica sa fie jucatorii aia atat de legume ? eu nu cred . si stii de ce ? pentru ca in meciurile cu celelalte echipe o sa se chinue mai mult. ei nu joaca ,gigi nu stie nimic si totul e frumos pt ca steaua e in cl. si ultima chestie chiar ma bucura, pt ca se mai aude si de noi romanii. dar de la asta pana al protejarea unei echipe in liga 1……….ramane sa comentezi tut

Bogdan  •  28 august 2006, 3:05

Hai sa fim seriosi. Inainte de faultul lui Stanga au fost 2 faulturi dure ale dinamovistilor unde n-a dat galben pentru ca strica jocul. Iar crampoanele n-au fost cu intentie, asa cum sugerati dumneavostra.
Am si eu o mica nelamurire. De ce pe langa un comentariu absolut insipid si total pro-dinamo de la tvr mai trebuie sa citim si comentarii absolut insipide si total pro-dinamo in gsp ?
Cel putin cele de pe web asa sunt!
Alo domnule Ioanitoaia, ce fac protejatii dumneavostra pe aici ? Inteleg ca nu vreti sa-i influentati, dar au trecut de mult in partea cealalta !

bogdinho  •  28 august 2006, 3:05

Se gasise anagramatul si analfabetul sa comenteze. Tot oieri.

Sprinter  •  28 august 2006, 4:12

Pentru o faza identica a fost eliminat Banel Nicolita in meciul Rapid-Steaua din toamna trecuta !!!! Atunci, toata lumea a cazut de acord ca eliminarea a fost corecta. In schimb, nu a fost eliminat Rada, care a avut o intrare criminala la Radoi !!!!

Shogun  •  28 august 2006, 6:29

mda .. imediat se va spune ca margaritescu a fost de vina ca si’a pus fatza intentzionat sub talpa lui stanga .. sau talpa in genunchi la buga .. in curand se vor ajunge la afirmatzii de genu „de ce nu a avut initziativa sa se traga la o parte din calea jucatorului .. pana cand vor fi acceptate aceste arbitraje si d c nu sunt sanctzionate jocurile de culise ? se zice ca farul a cedat in fatza stelei pt ca e prea puternica steaua .. 🙂 mda .. ciudat .. dar macar nu e constant jiji .. cand arbitrii ( vezi meciul steaua – vaslui 2 penaltiuri facute cadou ) cand echipa adversa .. Doamne feri sa acuze cineva o echipa care joaca contra steaua de non-combat ar fi o „blasfemie” adusa „stelei romaniei” ash avea o sugestie pt domnul becali daca ( DOAMNE FERESHTE ) ajunge preshedinte sa schimbe numele tzarii

ioan plischi  •  28 august 2006, 7:50

atunci cind mi se-ntimpla sa incep sa casc, intru pe blogurile gazetei si in mai putin de un minut plictiseala imi dispare ca prin farmec. Mare distractie sa-i citesti pe baietasii astia care se baga singuri in seama. in privinta lui corpodean, am mai spus-o, este cel mai destept bandit din intreaga istorie a arbitrajului romanesc. berbecaru mai are de invatat…

Danny  •  28 august 2006, 9:03

Corpodean si-a facut treaba exemplar. Eliminare la un duel umar la umar, plus ca tot in prima repriza a fost un fault clar in atac, in careul Rapidului, dupa care a dat UTA o transversala de mare efect. Daca era gol, tot lui Corpodean i se cuvenea.
Una peste alta jocul Rapidului e DE-ZAS-TRU. La mijloc parca jucam cu un singur mijlocas – Karamian. Oare cand ne mai aduce Copos unu, doi mijlocasi centrali, cand mai avem sanse la locul 4 sau la finala mica a Cupei Romaniei. Cat despre M.Constantin, degeaba incearca sa ne convinga ca dupa Jiul s-a schimbat cat de cat, nu va reusi – in permanenta va fii veriga slaba a apararii, nu dpdv al jocului si dpdv al labilitatii psihice- in orice moment poate lasa echipa in 10 pentru te miri ce high-kick sau middle kick.

k_danton  •  28 august 2006, 9:19

ba da voi ati luat-o rau e tot pe aratura…..ce dreaq aveti cu uta…cu craiova….sa imi explici si mie don’ tolontan…si astia care se dau suporteri steaua,dinamo si rapid…ati fost a fratilor cu prietena pe stadion sa i auzi pe aia de langa tine ba da ce „bucata” buna..du te ma in aia matii cu aia da langa tine….ce faci ma comentezi ..ca mai am 20 de prieteni in spate si te rup in doua…..aaaaa poate ca nu ati fost in viata dvs a stadion si strigati hai dinamo hai rapid…vede ti va de treaba ca poate aveti cateva cursuri maine pe la facutate ,poate maine sotia tre sa lucreze si tre sa qveti grija de ala mic…sau poate doar incercati sa va ascunde ti frustrarile…din viata de zi cu zi…..iar dvs domnule tolontan incercati sa deveniti jurnalist sportiv nu o marioneta care posteaza si ea 3 cuvinte pe un blog care e accesat prin intermediul altui website numai de dragul de a o face….nu de alta dar chiar am citit cateva articole interesante din partea dvs.aaaa ma tot intreb cat o sa mai dureze pana o sa bagati chestia aia cu bergenbier si pe blog….nu de alta dar mai aveti si dvs nevoie de „neste maruntis”…..si tot pt aia care se cred rapidisti sau dinamovisti…..stie careva echipa de start a rapidului sau a lui dinamo fara se se uite in statistici …..??????bleah…priviti domne fotbalul ca pe un sport si nu va mai spuneti frustrarile pe neste bloguri numai asa ca nu aveti ce face pe acas’…daca tot postati …face-ti-o cu cap ca m-am saturat si eu si altii de atat huo dinamo .huo steaua.huo craiova,huo rapid ,si huo liga1.
cu mut respect…

George  •  28 august 2006, 9:31

Rapidistii sunt foarte buni la ……eventual…. Local Kombat 🙂
Sunt de toata jena cum incearca sa loveasca, in timpul si dupa meci…. dar la fiecare meci.
M. Constantin, Sapunaru (Iacob il mai tii minte ?), Maftei, chiar si Badoi .. ce sa mai vorbim de Moldovan, toti sunt niste vandali.
Si oricum cu Zicu in teren, Rapidul tot era in inferioritate, asa ca…..

Forza UTA !

beegee  •  28 august 2006, 9:43

Dinamo si rapid au fost, sa zicem, ambele defavorizate in jocurile de ieri, probabil Dinamo chiar mai mult, sa nu uitam faza la care portarul craiovean Bornescu are o interventie in genul celei avute de Coman la Petrosani cand prinde mingea apoi tinteste un highkick spre adversar, pare-mi-se Ganea, care se razbuna marcand 4 goluri. De ce Rapidul nu l-a razbunat pe rapusul Zicu de aceeasi maniera? Asta pentru fanii rapidisti care se plang pe blogurile astea ca ii fura arbitrii…Iar pentru domnul Tolontan, care se plange de arbitraje…da…e usor sa stai comod in fotoliu sa judeci ca un arbitru isi umple buzunarele de bani murdari…as sugera sa initiati o campanie de strangere de fonduri pentru arbitraj, sa le dati dumneavoastra mai multi bani decat le-ar da presedintii de cluburi, astfel incat sa nu mai fie tentati de asemenea fapte. Oricum, cu ce ati mai umple dumneavoastra paginile gazetei si ecranele televizoarelor, daca arbitrii ar fi niste robotei perfecti, care sa masoare forta de contact aparuta la aplicarea palmelor pe figura adversarilor?! Poate v-ati mai indrepta atentia si spre alte sporturi, nu spre mediocritati ca astea despre care scrieti, si nu ar fi decat in beneficiul cititorilor…

SONCHERICHII_2006  •  28 august 2006, 9:45

Rapidistii sunt niste oameni frustrati si pentru insuccesele si netalentul lor ca fotbalisti normal ca trebuie sa gaseasca o scuza. Steaua a demonstrat k este o echipa mare in `86 cand a castigat cupa campionilor si atunci nu mai putem spune k era deja a lor prin jocurile de culise ale securitatii alstea le faceau dinamovistii dar eu ma intreb pe atunci rapidul ce facea, unde se afla?. Intai sa va uitati in vitrina voastra de trofee care e plina de plase de paienjenii k de cand v-ati infiintat aveti cele mai putine trofee si faceti fotbalulde ras k si club cu pretentii de castigarea cupei uefa cand voi ati luat bataie de la UTA o echipa care a cum a venit din liga a doua. S-a dovedit k nu stiti sa pierdetianul trecut cand v-ati dus la jiul si in loc de un meci de fotbal ati facut kikboxing pe teren.Steaua este o echipa iubita tocmai prin faptul k face performanta si nu inperformanta k rapidul.Asta este s-a dovedit inca o data k acolo unde nu este talent fotbalistic jucatorii trebuie sa compenseze cu altceva.VA UREZ INSUCCES IN CUPA EUFA SI SA LUATI BATATIE DE LA PORTUGHEZI IN STIL MARE ASA CUM ESTE SI CLUBUL VOSTRU PREA HULIT. FORZZA STEAUA

Ionel Antoniu  •  28 august 2006, 9:57

Jucatorii rapidului ar fi meritat in fiecare meci sa fie eliminati pt.lovire cu cotul.Doar blandetea arbitrilor,afacut sa nu fie eliminati.Aceasta meteahna,adica de a juca la intimidarea adversarului,intrari dure,lovirea cu cotul a devenit o obisnuinta la unii jucatori ai Rapidului:Constantin,Maftei,Rada,Sapunaru si Moldovan.Pt.ca unii arbitri au fost ingaduitori cu jucatorii rapidului,nu inseamna ca Zicu a primit cartonas rosu usor.Regulamentul este clar in acest sens!

paun  •  28 august 2006, 10:07

domnule tolontan, usurinta cu care dv. puneti etichete asupra unor echipe in urma unor faze(discutabile ,e adevarat) scoase din context , ma face sa cred ca impartialitatea de care ati dat dovada in multe randuri e doar o poveste.trageti la tema din greu pentru a induce ideea ca rapidul si dinamo sunt victime ale unor arbitraje proaste , nevrand sau neputand sa vedeti ca in cazul rapidului cel putin ,problemele sunt de cu totul alta natura.”marele antrenor” razvan lucescu ,vede si el numai conspiratii anti rapid , in loc sa-si domoleasca jucatorii care in loc sa-si vada de fotbal au un comportament total necivilizat nemaiintalnit la alte echipe! uitati-va cum loveste moldovan , cum injura si joaca sapunaru , nervozitatea extrema a lui marius constantin si nu mai departe acest zicu ce pacaleste de mult fotbalul. este lovire evidenta a lui zicu chiar daca dv . in loc sa vedeti de mai multe ori reluarile descoperiti blaturi intr-un meci al stelei ,acasa cu o echipa ce etapa trecuta pierdea rusinos cu urziceniul. p.s. interventia dv. de aseara la postul realitatea a fost cel putin penibila!!!!! cu respect , sau mai bine nu.

alex  •  28 august 2006, 10:40

E trist ca redactorii celui mai vandut ziar de sport din tara sunt sclavii lui Copos.

Razvan  •  28 august 2006, 10:51

Domnule editorialist, ca aradean bucuros dupa succesul de ieri imi vine destul de greu sa ingerez aceasta lamentatie omniprezenta: prosport, gazeta, antena, protv etc etc despre cum au fost furati rapidistii etc.Daca erau o echipa atat de tare , invingeau si asa fara probleme. Nu vad un comentariu care sa zica : bravo UTA, sa discute cat de bine joaca o echipa venita din B si care se afla pe locul 4 in campionat momentan dupa ce a facut egal cu farul si i-a batut pe arges, vaslui si rapid. NIMIC ! Toate comentariile sunt uni-directionale , scrise din perspectiva bucurestenilor: ce s-a intamplat cu rapidul, oare sunt demotivati, ce influenta are zgarcenia lui copos samd.Nu tun si fulger contra „miticilor” pt ca si eu locuiesc in Bucuresti de 4 ani, dar nu pot sa nu observ cum nu conteaza munca , daruirea si succesul unei echipe din „provincie” ci hau-hau-ul si scandalul caruia ii cad victima „bietii” bucuresteni.
Ar trebui sa va mai iasa din cap fumurile aste „capitaliste” si sa dati dovada de ceva mai multa obiectivitate.

P.S. RUSINE pt timisorenii care au venit cale de 50 de km pana la Arad ca sa sustina Rapid-ul.Sper sa si-o ia POLI de la UTA urat.

old-papa  •  28 august 2006, 11:00

DOMNULE TOLONTAN,DACA VA AMINTITI ELIMINAREA LUI NICOLITA LA PRESUPUSUL FAULT ASUPRA LUI NICULAE DE ANUL TRECUT,VETI VEDEA CA A FOST TRAS LA INDIGO CU CEL AL LUI ZICU.ATUNCI NU ATI SPUS CA A FOST GRESALA DE ARBITRAJ.

old-papa  •  28 august 2006, 11:02

PS.CARE ESTE REACTIA DV.LA CAPUL IN GURA APLICAT DE SAPUNARU LA MECIUL CU JIUL ?

alecss  •  28 august 2006, 11:03

Vaaaai….ce articol impresionant si obiectiv!!! Tocmai am facut un joc de imaginatie si mi-am inchipuit cum ar fi aratat acest articol daca la golul 2 al stelei ar fi fost in poarta Vintila si in atac Niculescu….Vreti sa faceti si dumneavoastra acelasi joc de imaginatie donule Tolontan? As fi curios sa vad daca am ghicit?

mytza  •  28 august 2006, 11:06

este incredibil cum puteti distorsiona adevarul.nu a vazut nimeni intentia clara a domnului Corpodean de a da mai mult de 5% gazdelor.multi arbitri nu ar fi dat nici macar galben la aceea faza(ex arbitrul de joi de la meciul Rapidului din uefa) .este clar ca rapidul inca nu merge bine ,probabil nu ar fi castigat nici in 11,dar nu este normal sa se vina cu lectia invatata de acasa .Razvane nu te lasa ,numai tu poti redresa Rapidul.
ps : imi pare rau de Dl Bosanceanu pt ca investeste degeaba nu are oameni de onoare alaturi de el la farul

necula  •  28 august 2006, 11:06

rapidistii sunt niste giolari care se ascund dupa lozinca „jocul barbatesc”. corpodean a facut ceea ce trebuia sa faca, in europa se da rosu pentru ce a dat corpodean, aduceti-va aminte de cartonasul luat de joaquin de la betis in meciul cu steaua. daca tot se uita ei lung la europa ar trebui sa ia aminte nu sa planga ca fetitele Steaua in sus si Steaua in jos. De-aici se vede ce complexati sunt baetii astia de pe locul 8, numa steaua au in cap. Mai pene negre, v-aduceti aminte de faultul lui rada de anul trecut asupra lui radoi? moldovan ar trebui sa ia rosu tot la 2 meciuri ca marius constantin, sapunaru un transfer reusit, alt giolar de valoare. Pana acum i-au iertat arbitrii, dar a venit si paytime. Asta e valoarea adevarata a croncaneilor: locul 8 spre mai mult!

Marius  •  28 august 2006, 11:11

Pt Razvan: Sunt de acord cu opinia ta. Nimeni nu observa saltul pe care l-a facut UTA, nimeni nu observa munca pe care o face Lacatus. Sunt pe locul 4 dupa revelatia campionatului si cele mai solide doua echipe din Liga 1.
Nimeni nu-i incurajeaza pe cei mici. Ca sa va parafrazez, dl. Tolontan, spunem „Adio, Pluto”, la nivel de campionat? Personal, dl. Tolontan, nu credeti ca la Arad se face treaba? Va stimez fff mult, imi place enorm cum scrieti, insa uneori poate ar fi bine sa vedem nu doar greselile de arbitraj, ci si lucrurile bune facute de „cei mici”.
O nota foarte proasta lui Stanga. Desi locuiesc, in Craiova, sunt stelist si recunosc asta. Insa ceea ce a facut Stanga ieri a aratat intregul neprofesionalism ce domina la Universitatea Craiova. Nu cu asemenea oameni se va face performanta, ci cu profesionisti care la sfarsitul meciului sunt in stare sa stranga mana adversarului (vezi cazul Costica Stefanescu).

Romanul  •  28 august 2006, 11:12

Inca mai cred ca arbitrii romani sunt suficient de buni si nu au gresit cu rea intentie. Mie imi place Corpodean iar Zicu deja si-a facut faima de „smecher”…

Cetatzeanu Kane  •  28 august 2006, 11:15

Dle Tolontan, eu nu stiu ce sa mai zic! incep sa cred ca arbitrii romani nu sunt neaparat hoti. am fost la meci la Poli – Gloria. brigada de arbitrii a fost penibila, am ras cu lacrimi de deciziile lor: ofsaiduri aiurea, fara legea avantajului, mingea intoarsa cu 1 metru, ca vezi doamne nu se respecta locul de executie, penalty aiurea, n-au dat penalty cand trebuia. o debandada totala1 si-a batut joc de meci ! asa ca nu ma mai mira nimic!

PS rapidistii aun inceput campionatul acesta cum l-au terminat pe celalalt: sub semnul violentei si lipsei de respect fata de adversari! nu merita nimic frustratii aia!

Bogdan  •  28 august 2006, 11:32

Eu cred ca rapidistii se comporta sa din cauza neputintei. Ei nu inteleg ca atunci cand nu joci foarte bine este chiar normal sa pierzi. Chiar daca joci cu UTA sau Sarajevo. Nervozitatea asta a rapidistilor este rodul „statutului de victima” pe care si l-au asumat. Razvan Lucescu in loc sa le spuna jucatorilor ca nu sunt in stare sa paseze de trei ori consecutiv si sa incerce sa remedieze aceste probleme, le spune ca ei sunt cei mai buni jucatori din campionat si ca Steaua cumpara arbitri. Probabil asa este mai usor sa justifici esecul… Sa nu uitam ca in sezonul trecut ei s-au autointitulat cea mai frumoasa echipa din campionat si ca nu meritau sa piarda campionatul, dar au avut o gramada de cartonase rosii. Radoi si multi altii au fost accidentati din cauza „frumusetii” jocului rapidist. Mihai Constantin este in continuare un baietas de cartier care joaca fotbal si care pocneste pe oricine il deranjeaza. Este doar un exemplu.
Acest sezon este inca o confirmare a proverbului cu ulciorul. Rapidul nu este in stare sa joace bine si se manifesta agresiv. Mie mi se pare jenant ca dupa ce pierzi un meci, sa spui ca tu ai jucat bine dar de fapt, Steaua isi plateste adversarii si arbitri si asta ii motivul pentru care tu nu esti in stare sa joci fotbal.
Referitor la intrarea lui Stanga, astea sunt mijloacele pe care o echipa slaba le are la dispozitie pentru a se lupta cu echipele mai bune. Eu cred ca trebuia eliminat fiind o intrare intentionata. Pana la urma nu a contat faptul ca Stanga nu a fost eliminat, Dinamo demonstrand ca devine o formatie din ce in ce mai buna. Rednic a facut cateva miscari foarte bune la inceputul sezonului. I-a eliminat pe figurantii non-fotbalisti Grigorie si Zicu, care eu cred ca erau doua elemente care ii „instigau” pe ceilalti la neprofesionalism (nu ma refer aici la Alexa pe care il consider fotbalist), a adus jucatori profesionisti cum sunt Ganea si Munteanu si a dat credit tinerilor. Rezultatele se vad: 5 victorii din 5 meciuri.
Craiovenii raman ca si rapidistii niste frustrati. De cateva sezoane, aceste echipe se cred cele mai tari, insa, cu exceptia sezonului trecut cand Rapid s-a descurcat admirabil in Cupa Uefa, numai gura a fost de ei. Si asa va ramane.

Unreal  •  28 august 2006, 11:45

Razvan Lucescu, traieste o eterna mirare, „cum de adversarii joaca atat de barbateste doar cu ei!”
Ar trebui sa se intrebe si „cum de echipa lui joaca atat de dur cu ceilalti?”, pentru ca jocul rapidistilor a fost extrem de dur.

Razvan  •  28 august 2006, 11:49

Domnule Tolontan vreau sa incep prin a va spune ca va apreciez ca ziarist. De cele mai multe ori sunt de acord cu opiniile dumneavoastra legate de fotbal si nu numai. In paranteza fie spus mi-ati placut cand ati fost invitat la Mari Romani si erati singurul care nu a fost surprins de cum voteaza romanii. Referitor la articolul dumneavoastra scris astazi vreau sa va spun ca nu sunt de acord. Sunt aradean (dar locuiesc in Bucuresti) si tin cu aceasta echipa de cand ma stiu. Am plans cand au retrogradat in divizia C, mi-a fost rusine cand au cumparat locul de Liga 1, insa acuma ceea ce conteaza pentru mine e ca echipa sa joace si sa termine cat mai sus in clasament. Sunt de acord ca eliminarea lui Zicu a fost cam gratuita, insa nu pot sa nu va reamintesc ca si Hidisan a fost eliminat la fel de gratuit dupa ce a primit un prim cartonas galben pentru ca ar fi degajat mingea peste tribuna. Daca urmariti faza jucatorul rapidist a primit imediat o alta minge asa ca nu se poate spune ca ar fi intentionat sa traga de timp. De asemenea Rapidul, daca vrea sa ajunga in semifinalele cupei UEFA ar fi trebuit sa castige la Arad indiferent de eliminarea lui Zicu. Insa atata timp cat se considera mereu furati, mereu singuri impotriva tuturor cum se lauda, cat timp vor considera ca cineva are ceva cu ei nu vor reusi sa faca performanta. Oricat de rau intentionat ar fi arbitrul daca o bagi in poarta nu are ce sa iti mai faca. Sa nu uitam ca inafara de inceputul primei reprize si de sfarsitul celei de a doua Rapidul nu sa ridicat ca valoare mai sus decat UTA. Iar in unele cazuri a fost chiar dominata de o echipa incropita in mai putin de 2 luni cu jucatori pe care i-am considerat „expirati”. Urez bafta rapidistilor in meciul din cupa UEFA si vreau sa le transmit sa se linisteasca. Daca Marius Constantin ar fi facut gestul pe care la facut la sfarsitul meciului cu UTA in cupa UEFA ar fi fost suspendat drastic. La noi sunt sigur ca observatorul de joc va spune ca nu a sesizat nimic.

a_man_ro  •  28 august 2006, 11:51

Se pare ca toti suporterii stelisti sunt considerati oieri. Daca e asa atunci sunt mandru ca sunt cioban! O sa-mi port obielele, bata si cojocul cu mandrie la meciul steaua-madrid si o sa incurajez si eu cum pot echipa favorita.
Despre articol insa nu am decat cuvinte de lauda. Nici nu acuza pe steaua ca plateste arbitrii. nici nu spune ca dinamo si rapid sunt curate ca lacrima si nedreptatite de ucigasii in costum negru. Ca si articolul de acum 2-3 zile in care sustinea ca steaua a facut blaturi nenumarate catalin si-a dat arama pe fatza. Este un ziarist obiectiv si corect la fel ca si patronul sau „felix” un alt cetatean verde al acestei tari. Uite asa traim intr-o tara cu cetateni corecti si obiectivi dar si cu multi ciobani (peste 5 milioane)
Mai devreme sau mai tarziu toti vom plati pentru intoxicari si minciuni!

Nemesis  •  28 august 2006, 12:14

Pe mine ma streseaza enorm Razvanel, fiul lui taticutu. Vai ce dur joaca astia cu mine si Steaua da 3 goluri frumoase (cum a ajuns mingea pana la Oprita sau Cristocea, etc.), Dinamo da 4 goluri cu un singur om, ei avand 3 in atac de valori egale, iar Rapid….Rapid ia 1-0 de la UTA Arad. Sa fim seriosi nu poti sa zici ca Farul si Craiova au facut non combat si UTA a facut super kombat de nu au mai putut baietii. Poate daca ar juca precum STEAUA, CFR, Dinamo adica cu disciplina tactica si cu calm, fara sa dea cu pumni cu capul cu sabia, ar putea aduna chiar niste puncte, orice e posibil.
Razvan ar trebui sa faca ceva in legatura cu jucatorii lui. daca nu ii zice nimic lui Moldovan, Zicu, Badoi, Rada, Maftei, este obligat sa ii zica macar ceva lui Marius Constanti si lui Sapunaru. Rapid nu a avut mentalitate de invingatori si de aceea dupa 1 an s-au si stins. Pana acum au avut la sfarsitul sezonul trecut 5 eliminati intr-un meci. Sezonul acesta a avut 2 eliminati pana acum (parca, nu urmaresc cu prea mare interes meciurile Rapidului, stiind ca la un momentat dat vor incepe pumnii), ma intreb totusi daca vor reusi „incredibila performanta” de a termina macar toate meciurile de campionat. Eu nu cred. Cred ca vor fi cateva meciuri in care sunt eliminati la inceput 2 rapidisti, ceilalti se numara si vad ca sunt doar 9, se supara si dau pumni si picioare. Ce bine imi pare totusi ca au fost MULTI oameni „de sport” care laudau Rapidul acum 1 an, zicand ce caractere sunt la echipa, ce antrenor fabulos… Intradevar Marius Constanti si Sapunaru sunt adevarate caractere, iar Razvan un antrenor foarte mare care nu poate sa bata UTA Arad si este batuta de Sarajevo cu 1-0…

koss  •  28 august 2006, 12:15

Da’ de talpa pe genunchiul lui Buga ce parere ai ?

Andrei  •  28 august 2006, 12:17

dinamo a faqt un meci bun…. ii felicit, insa cu rapidu alta e treaba…. rapidu s-a incurcat si cu craiova desi acolo au fost extrem de favorizati de arbitru …. atunci ai tacut malc domnule Tolontan… dar akm k zicu ia bagat un cot in gura lui Mara zici k nu a fost nimik neregulamentar….

Te rog sa nu uiti k rapidul are cei mai nervosi si cei mai brutali jucatori… rapidu a avut cele mai multe cartonase rosii sezonu trecut si la fel si sezonu asta se vor clasa in frunte la cartonase … ji e si singura echipa romana din cupa uefa kre a luat cartonas rosu … deci sa nu incepem sa o ocrotim k rapidu nu face 2 bani cu copos aja k nu ii mai ridica in slavi si numai incerca sa le gasesti scuze

Sufana Marius  •  28 august 2006, 12:17

D-le Tolontan, o singura gresala…Corpodean de asemenea, in acelasi meci a tratat la 180 de grade o faza ce a urmat eliminarii lui Zicu, in care numitul Oncica a incercat in fel si chip sa-i remodeleze genunchiul lui Buga (cum naiba de nu s-a rupt?????????). Domnul Corpodean este un arbitru … „smecher” cum ii numea domnul Porumboiu si mi-e lehamite cand vad ca arbitri care sunt de altfel foarte buni fluierasi se coboara la asemenea nivel. Rusine domnule Corpodean pentru un arbitraj scandalos (stiu ca nu iti e rusine pentru ca esti un nerusinat …)

Mihai  •  28 august 2006, 12:20

Bhay Tolontan, nu-mi vine sa cred cat de nesimtit esti. Acuma ai scris imediat ca l`a calcat Stanga pe Margaritescu.. o singura eroare de arbitraj. Da` la rRapid – Craiova, n`ai mai scris nimic ca au dat gol din offside, sau ca la faza cand a scapat Buga si a dat offside , inainte M Constantin trebuia eliminat pentru ca a lovit cu cotul, sau cand a intrat Badoi cu talpa pe genunchiul lu` Dina si el a continuat faza cu minge de arbitru.Sau lovirile repetate ale lui Viorel Moldovan pentru care nu a primit niciun cartonash. Imi e sila de voi, jurnalisti din Bucuresti… yaahahhh

Anti-blat  •  28 august 2006, 12:22

nu sunt oieri suporterii prietene a_man_ro… sunt mai rau. cum poti sa ii lingi pe interlopii de meme si jiji, admirandu-i ca pe icoane… plus sa te faci ca nu intelegi ce se intampla la meciurile astea, desi chiar imbecilul de jiji zbiara in gura mare ca el face ce vrea, pt. ca el este romania si mesia…

sunt mafioti si aia de la dinamo dar nu ii linge nimeni chiar asa, plus ca stau mai in banca lor… stii vorba aia: prostul nu e prost destul … pana nu recunoaste in gura mare blaturile…

procuratura nu se sesizeaza? sau nu e voie de la golden spritz? ramanem fara icoane in CL…

Katoo  •  28 august 2006, 12:25

Dar de intrarea lui Oncica la Buga ce spuneti?

MMA  •  28 august 2006, 12:28

Gestul lui Stanga il descalifica (,) ca si antrenor. S-a vazut clar pe reluarea tv ca l-a calcat intentionat, nu poti calca pe cineva pe fata cu talpa decat daca esti in cadere ori el sarea peste Margaritescu iar in saritura a schimbat directia piciorului, ati ghicit, spre fata acestuia. Pacat de copii aia de la Craiova, par talentati, dar cu un antrenor ca Stanga si un patron ca Mititelu nu prea au perspective roz.
Stanga ar trebui sa ia exemplu de la Dorinel care la randul lui este un adevarat exemplu pentru clujeni.
Si apropo de Steaua, nu cred ca Farul a cedat meciul Stelei pt. ca au fost cumparati insa cred ca au facut noncombat ca gest de protest fata de conducere. Insa din nou Steaua profita!

a_man_ro  •  28 august 2006, 12:29

@ anti-blat unde m-ai vazut tu lingandu-i pe mm si jiji? adik ai ceva filmat o poza ceva? si nici macar nu spui zona in care i-am lins. (recunosc ii ling des ar trebui sa existe dovezi)

P.S.aveti si voi o placa si o tineti pe a voastra indiferent daca are sau nu legatura cu dezbaterea: „stelistii sunt oi si ii ling pe gigi si mm” bine ca voi sunteti intelectuali si nu lingeti pe nimeni ca nu stiu ce ne-am face.
P.S. ca sa se sesizeze procuratura ar trebui sa existe dovezi. apoi un proces in care ar trebui demonstrat ca gigi face si drege (vorbe goale pot arunca toti). pana atunci functioneaza chestia aia de care nu aveti habar „prezumtie de nevinovatie”.

a_man_ro  •  28 august 2006, 12:31

si am uitat
nici eu nu ii suport pe gigi si mm dar nu am ce sa fac (daca as avea o avere de 1 mld as da oricat sa scot steaua din mana lor..deocamdata nu am..poate cine stie..) totusi nu cred ca merit sa fiu injurat si categorisit oaie cioban sau lingau..

Comentează