In locul lui Piturca l-ati primi pe Dorinel?

In aceasta seara, Dorinel Munteanu ar putea sa ajunga in cantonamentul „nationalei”. Chiar acum el participa la inmormintarea cumnatului sau.

miercuri, 30 august 2006, 1:16

In aceasta seara, Dorinel Munteanu ar putea sa ajunga in cantonamentul „nationalei”. Chiar acum el participa la inmormintarea cumnatului sau.

Piturca a anuntat ca daca fotbalistul nu vine pina marti nu il va folosi pentru meciul cu bulgarii.

Va rugam sa luati in calcul atit argumentele lui Dorinel, cit si pe cele ale lui Piturca, sa judecati atit emotional, cit si fotbalistic si sa raspundeti la intrebarea: in locul selectionerului l-ati folosi pe Dorinel in partida de simbata cu Bulgaria?

 

Comentarii (211)Adaugă comentariu

adrinu  •  30 august 2006, 13:21

da, cu siguranta ca l-as primi. Chiar si ca rezerva el este de ajutor grupului. Ca sa nu ma vorbim de meciul cu Albania care este un adversar incomod.

Ionut M  •  30 august 2006, 13:22

da, l-as primi pe Dorinel in locul lui Pitzi, pe post de antrenor 😉

Abadon  •  30 august 2006, 13:23

Nu, e prea afectat de deces,plus e cam batran .

adrinu  •  30 august 2006, 13:24

Da, pentru ultimele 30 minute cand o sa fie nevoie de experienta lui

Sufana Marius  •  30 august 2006, 13:24

CATEGORIC !!! Dorinel e un jucator exemplar care la 38 de ani nu ii trebuiesc 10 zile de acomodare

Mircea  •  30 august 2006, 13:24

Da, fara discutie!
Este peste puterea unora de a intelege ca mandria, orgoliul si seriozitatea NU incap in cadrul aceleiasi personalitati.
Piturca are orgoliu si mandrie peste masura, in timp ce Dorinel este cu mult prea serios pentru secolul XXI …

ARDELENI  •  30 august 2006, 13:24

este cu siguranta cel mai experimentat jucator al nationalei si in momente ca acestea avem nevoie de el. Cu siguranta atunci cand se va prezenta la lot dorinel va fi conectat 100% la acest eveniment si si va face treaba cu profesionalism si daruire. Daca nu va putea face fata cerintelor el singur va decide sa nu vina. Are o capacitate de autoevaluare dovedita in multe randuri si la CFR. Respect pentru dorinel, pt ceea ce a facut la nationala si pt ceea ce va mai face in fotbalul romanesc. Hai Romania!!!

Andy  •  30 august 2006, 13:25

Nu cred ca Dorinel poate trece asa repede peste un deces dureros , din familie, si oricat si-ar dori , e greu sa se mai poata concentra pentru meciul cu bulgarii . Cunoscand puterea lui Dorinel s-ar putea sa fie folositor in meciul de la Tirana , dar i va fi greu si atunci.

mihai vg 85  •  30 august 2006, 13:25

eu cred ca exoerienta lui dorinel poate fi decisiva, mai ales ca la mijloc suntem oarecum in criza de jucatori, asa ca l-as folosi. Nu cred ca Dorinel e genul care ar intra in teren daca ar simtii ca nu poate face fata. In alta ordine de idei vroiam sa te intreb:citesti celelalte doua ziare concurente? cine iti place de acolo?

Ionut  •  30 august 2006, 13:25

da,daca as fii selectioner,l-as lua pe dorinel!oricum,nu a fost diplomat in cazul lui dorinel,nu trebuia sa dea termene limita atita timp cit omul a avut o problema de familie!

andu  •  30 august 2006, 13:25

Da. Au mai demonstrat si altii ca un caracter puternic face fata la orice: Dani Coman de exemplu, sau argentinianul care a jucat dupa ce i-a murit copilul, si a marcat. Hai Dorinel, hai Romania.

rolemodel  •  30 august 2006, 13:25

eu nici macar nu l-as fi selectionat pe dorinel 😉

Substitute  •  30 august 2006, 13:25

Daca Picturca considera ca are nevoie de el inainte de aceasta problema, cred ca ar trebui sa il primeasca la lot, pentru Dorinel e un exemplu de profesionalism si in plus mai sunt si alte cazuri de fostbalisti si sportivi care au evoluat dupa un asemenea eveniment nefericit.

Gabi  •  30 august 2006, 13:26

Faptul ca pana la aceasta ora nu a existat nici-un comentariu la acest topic trebuie sa dea de gandit. Intr-adevar e un subiect delicat si nu trebuie mediatizat excesiv de presa. Piturca stie foarte bine ce are de facut, iar daca Dorinel este apt pentru meci dpdv fizic si emotional cu siguranta va fi folosit. Insa acest lucru probabil ca va fi stabilit intr-o discutie intre jucator si antrenor, NUMAI intre 4 ochi. Sper ca de aceasta data, Piturca sa lase din orgoliile sale si sa incerce sa judece la rece. Ceea ce n-ar strica si in cazul Ogararu.

overmars  •  30 august 2006, 13:27

L as folosi de ce nu? experienta lui conteaza chiar daca a fost afectat de moartea cumnatului. Totusi inseamna ceva pt nationala

Vali  •  30 august 2006, 13:27

E simplu. Daca Piturca a apucat sa lucreze deja tactic pentru meciul cu bulgarii, Dorinel a pierdut pregatirea specifica si n-ar trebui folosit.

Daca pana acum s-au facut doar antrenamente generale, magarusul 5-2 si pariuri din suturi la poarta – cum stim ca se intampla de obicei – Dorinel ar putea fi si el luat in considerare.

bosu  •  30 august 2006, 13:28

Sincer nu. deoarece pentru o disciplina calumea nu trebuie facute exceptii, deoarece alti s-ar putea simtii neindreptatiti. Daca ar fi fost Ganea, Dica sau Dani coman nu se facea atata zarva, si piturca nu ar fi acceptat ca acestia sa nu-l asculte si iar mai fii convocat. daca tot facem exceptii nu vom face performanta nici odata. la olanda van basten nu-l mai cheama pe van nisteroy, beckam nu mai este convocat de selectionerul angliei. acolo exista disciplina si o sa existe si rezultate.
Hai Romania!!!!!!!!!!!

john  •  30 august 2006, 13:29

NU NU NU NU NU NU

Anti-blat  •  30 august 2006, 13:30

L-as folosi pe Dorinel in functie de aportul pe care il poate aduce asupra evolutiei echipei. Nu in functie de ziua in care a sosit.

calishpera  •  30 august 2006, 13:30

as fi pus intrebarea nitelus altfel :” in locul lui mircea sandu, l-ati primi pe dorinel antrenor la echipa nationala in locul lui piturca?”…

Gabi  •  30 august 2006, 13:32

Atat Dorinel , cat si Piturca trebuie intelesi.
Dorinel trece printr-un greu moment al vietii extrasportive, iar Piti vrea sa demonstreze ca nu se abate de la principiile sale, indiferent de nume.
Dar atat timp cat Dorinel este cel mai bun mijlocas roman, Piti trebuie sa dea dovada de mai mare intelegere.
E spre binele nostru. Si al lui.

Andrei  •  30 august 2006, 13:32

In primul rind as vrea sa spun ca judec aceasta situatie in lipsa unor informatii esentiale, cum ar fi programul de pregatire al tricolrilor, etc. Nu cred ca se mai pune problema pregatirii fizice. Dorinel Munteanu ne-a demonstrat de atatea ori ca este unul dintre cei mai bine pregatiti din acest punct de vedere de la echipa nationala, daca nu cel mai bine pregatit. In schimb daca Dorinel lipseste de la cateva sedinte tactice, atunci intr-adevar nu este pregatit 100%. Nu stiu nici cat de afectat este Dorinel Munteanu de pierderea cumnatului sau, dar luand in considerare legatura apropiata de rudenie, am presupune ca destul de mult. In aceste conditii, cu toate ca nu-l agreez pe Victor Piturca, il sustin in aceasta decizie si cred ca cel mai bine este ca Dorinel sa revina in cantonamentul tricolorilor si sa joace in meciul cu Albania, un meci care la prima vedere este mai usor.

grotesque  •  30 august 2006, 13:32

Dorinel Munteanu merita sa joace in meciul de sambata. Este un jucator cu o experienta imensa, asa ca nu cred ca Piturca va renunta la serviciile ‘ceasului’ Dorinel.

ionn  •  30 august 2006, 13:33

hm..sincer nu desi echipa lui merge bine in campionat jocul lui dorinel munteanu nu este extraordinar …..l`as folosi la urmatorul meci

impartialu’  •  30 august 2006, 13:33

Nu cred ca Dorinel Munteanu este capabil in aceste momente sa ajute nationala cu ceva. Eu consider ca ar tb sa fie alaturi de familie.

alin  •  30 august 2006, 13:34

normal ca ar trebui primit!!! nu s-a dus la vre-un chef, nunta, petrecere, spritz. sint de acord ca piturca vrea disciplina, dar sint unele cazuri fortuite de care trebuie sa tina seama, e totusi un interes national la mijloc…

Adi  •  30 august 2006, 13:34

Face ce face Mister Piti si da cu mucii in fasole.M-a dezgustat declaratia sa despre neprezentarea lui Dorinel.Poate a vrut sa spuna altceva, dar ce s-a auzit pe toate posturile de televiziune a fost penibil….. reproduc aproximativ „Daca Dorinel nu-si va rezolva problemele n-am nevoie de serviciile lui, am nevoie de un Dorinel care sa se concentreze doar la meciurile nationalei.” Cum crede stimabilul selectioner ca Dorinel ar putea sa-si rezolve problema?(in noaptea convocarii aflase ca i-a murit un apropiat).Una peste alta Dorinel este un profesionist, lucru care il stie si Piturca foarte bine si daca as fi in locul sau m-as mai gandi daca as raspunde afirmativ convocarii.

antishiman husi  •  30 august 2006, 13:34

Nu l-as folosi, dar l-as chema la loc imediat cand poate dupa ce isi rezolva problemele, caci e nevoie de experienta lui chiar daca nu e in teren. Plus ca mai avem un meci miercuri.

G  •  30 august 2006, 13:35

Daca Dorinel ar fi tanar l-as primi cu bratele deschise, dar nu e si eu as incerca sa responsabilizez alti jucatori tineri cu sarcinile lui Dorinel ca sa se faca trecerea asta odata…Dorinel e un jucator valoros dar spre finalul carierei si trebuie gasit cineva care sa il inlocuiasca..
Altfel , „ultimatumul” lui Piturca nu ma mira…..la angajarea unui selectioaner de ce nu se fac si teste psihologice ca la orice interviu mai serios?

adranoo  •  30 august 2006, 13:36

dorinel munteanu e un jucator bun,important pt nationala chiar dak e „batran” pt fotbal……….si se va putea concentra la meci…..chiar daca trece printr-perioada mai putin buna.

Mihai  •  30 august 2006, 13:37

da si nu. dorinel are trebui folosit daca luam in discutie disciplina/indisciplina. aici nu greseste deloc si e normal sa se comporte ca un om obisnuit cand e vorba de familie. nu l-as folosi insa din punct de vedere al valorii sale de acum. nu cred ca, intr-o constructie care are ca scop nu doar calificarea ci crearea unei echipe de valoare pentru urmatorii 4-8 ani minimum (amintiti-va de Franta), un jucator la varsta lui mai are ce cauta.
boloni e singurul care a cautat sa construiasca, restul antrenorilor fac echipe de aiz pe maine, ce e e, daca nu e ne plangem ca nu avem valoare in campionat.
poate ar trebui adus lucescu (senior) la nationala, dar nu cred ca mai e posibil. prea le-ar sta in gat lui mircea sandu, mitica dragomir si celorlalti. nu ca gica popescu ar fi mai bun. ca nu e.

Dorian  •  30 august 2006, 13:37

Orgoliul oltenesc a atins cote maxime !!! Treaba asta cu mentinerea disciplinei de fier in sanul echipei nationale mi se pare deja exagerata. De ce spun asta? Pentru ca „disciplina lui Piti” este oarba; nu tine cont nici de personalitatea jucatorului si in nici un caz de valoarea si nivelul preofesional atins de acesta. Pe toti ii trateaza la fel…ori, nu toti jucatorii sunt la fel. Nu pot fi toti ca Dorinel Munteanu, un exemplu de profesionalism, care, apropo, daca se prezinta chiar si joi seara la lot n’am nici un dubiu ca ar putea evolua fara probleme cu bulgarii !

adranoo  •  30 august 2006, 13:37

las prmi…cu siguranta….

Mihai Badea  •  30 august 2006, 13:40

Piţurcă este specialist în inventarea de situaţii conflictuale. De ce trebuia să-i transmită lui Dorinel, prin presă, că dacă nu vine până marţi, poate să nu mai vină? Este o problemă delicată care trebuia rezolvată intern de cei doi.

Probabil că antrenorul naţionalei vrea să arate din nou cât este de intransigent şi de principial. Desigur, a ales să facă asta cu un jucător de care se poate dispensa uşor (este clar că Dorinel nu va mai putea ajuta mult timp naţionala). De ce n-a avut curajul să-şi aplice principiile şi în cazul lui Mutu?

Bogdan  •  30 august 2006, 13:41

Bineinteles ca Piturca a dovedit pentru a nu stiu cata oara ca este un personaj emblematic al fotbalului romanesc care nu se suporta in hainele lui deloc. Cum poti sa dai un death line unui jucator care se afla in aceasta ipostaza neplacuta??? Si ca sa nu mai lungim vorba se stie foarte bine ca Dorinel este un PROFESIONIST adevarat si stie sa faca foarte bine diferenta cu toate ca trece printr-un moment neplacut in viata lui. Bafta Romania si bineinteles cu pitzi pana la moarte !!!

georgev  •  30 august 2006, 13:44

normal ar fi sa il primesca, chiar daca vine in aceasta seara, dar sa nu il foloseasca in prima garnitura deoarece consider ca dupa acest necaz lui dorinel numai la fotbal nu ii sta capul. daca va fi nevoie de el sa il bage in repriza a II-a. este bun la lot pentru ca are experienta si le da incredere celor mai tineri.

Grinch  •  30 august 2006, 13:44

Urat gestul lui Piti de ai pune un termen limita intr-o situatie ca asta , totusi nu as incepe partida cu Dorinel pe teren tocmai din aceasta cauza .

Romulusao  •  30 august 2006, 13:44

Dorinel Munteanu este unul din fotbalisti rerezentativi din nationala actuala a Romaniei , un fel de Amedeo Carboni al nostru ( numai ca Dorinel e mult mai de admirat , deoarece comparand posturile celor doi , Dorinel alearga de 10 ori mai mult ca italianul … in fine , revenind la subiect ) si trebuie selectionat atata timp cat el se simte in stare sa joace . In plus , un astfel de eveniment regretabil , cum ar fi un deces in familie , te poate motiva (ex : Chivu cand era la Craiova , dupa moartea tatalui sau ). Si chiar daca nu va juca in primul meci , cu Bulgaria , trebuie neaparat sa joace in cel de-al doilea , cu Albania. Face parte din vechea garda si sunt mai mult decat sigur ca isi doreste nespus un ultim turneu final , chiar daca la acea vreme aproape va schimba prefixul si va merge pe 40.
N-as vrea sa va mai retin , dar mai trebuie spus ca Dorinel este un monument de seriozitate , de disciplina si in cadrul echipei nationale , ii poate invata pe cei din noul val ce inseamna respectul si chiar daca nu ar juca ar trebui adus doar pentru a impartasi echipierilor impresionanta sa experienta .

Bogdan din Bistrita  •  30 august 2006, 13:44

Prima oara, vazand titlul, m-am gandit ca era vorba de o eventuala ‘promovare’ a lui Dorinel pe postul lui Piturca si primul impuls a fost „DA! sa vina Munteanu!”.E drept ca nu e acuma momentul sa facem scandal si, cunoscandu-l pe selectioner, o astfel de idee l-ar fi montat impotriva lui Dorinel, asa ca ramane pe alta data (sa speram ca pe candva dupa 2008).

Revenind, nu mi se pare normal sa renunte la un jucator pentru ca un deces in familie l-a obligat sa se prezinte mai tarziu in cantonament.Daca aceste cantonamente ale Nationalei ar fi atat de „sacre” si „inviolabile” cum da de inteles Piti, atunci si atitudinea jucatorilor ar trebui sa fie alta.Pana la urma, ce e mai rau? sa fii prezent in cantonament, dar sa fumezi, sa bei sau sa-ti pierzi noaptea prin baruri* sau sa ajungi mai tarziu, fortat de o obligatie care nu poate fi ocolita, dar sa fi fost prezent, cu un „palmares” ireprosabil, in toate catonamentele echipei nationale de peste 15 ani? (*prin asta nu spun ca inca se mai intampla astfel de lucruri, ideea era ca nu ORICE ABSENTA e la fel de grava..)

Cu riscul de a parea ca ma contrazic, Dorinel nu e indispensabil pe teren. Dar parca vad ca povestea asta e doar un pretext de a crea un conflict cu antrenorul-jucator de la Cluj (prin stratagema „iti pun o conditie pe care stiu sigur ca n-o poti indeplini”), care, daca va raspunde, nu va mai fi convocat, la fel ca toti jucatorii de la echipa pa cer o antreneaza. De ce sa creeze Piturca un nou conflict? ..De ce nu-l cheama pe Ogararu? nu stiu…

Raul_Oradea  •  30 august 2006, 13:47

Da,normal ca l-as primi este celmai experimentat jucator de la Nationala.Avem nevoie de jucatori ca el pentru ca acuma vad ca Piturca incerca sa faca o nationala tanara si este nevoie de catyva jucatori experimentaty printre ei.

Corneliu Stanciulescu  •  30 august 2006, 13:47

L-as primi si mi-as da seama imediat daca potentialul sau este afectat sau nu. Dupa aceea as lua hotarirea finala, joaca sau e rezerva.

Horia  •  30 august 2006, 13:48

L-as primi ca antrenor, in locul lui Piti, cum au mai spus si altii :). Parerea mea e ca pt calificare trebuie sa joci cu jucatori care pot evolua si la un eventual turneu final. Dorinel e si a fost magnific, insa vremea lui a cam trecut. Poate doar un portar sa mai poata juca la nivel inalt(echipa de club/antrenor + meciuri internationale) la 38 de ani.
N-am nimic cu el(chiar din contra), si Michael Jordan a jucat pana tarziu, dar parca nu mai era acelasi Jordan de la 25-30 de ani.
Cred ca exista jucatori tineri carora ar tb sa li se acorde incredere si sa se apeleze la Dorinel doar in cazuri de maxima necesitate.
HAI ROMANIA!

bossnea  •  30 august 2006, 13:49

nu DORINEL E MULT PREA BATRAN PT NATIONALA NOASTRA !!!!!! SA LASE TINERETUL !!!!!! MUNTI DATEN MORTII MATII DE JEGOS !!

IceAngel  •  30 august 2006, 13:50

Nu l-as mai primi pe Dorinel pt ca nu nationala nu mai are nevoie de el iar Munti nu mai poate face vitezei cu care se joaca acum.E prea batran si ar trebui ca singur sa-si dea seama ca nu mai face nimic bun la nationala ca jucator!!!

Popica  •  30 august 2006, 13:50

Ar fi mai bine sa nu joace Dorinel chiar daca avem nevoie de el,dar in acesta situati ecu siguranta ca o sa fie marcat si nu se va putea concentra numai la meci.

Cătălin Tolontan  •  30 august 2006, 13:50

Gabi: abia acum a fost postat topicul. la celelalte postari am avut probleme, dar mesajele exista. multumesc

amir21  •  30 august 2006, 13:52

nu, nu e normal sa avem un jucator la nationala de 38 de ani, ar trebui sa se retraga macar din nationala, avem multi jucatori mai valorosi, plesan , radoi, ov.petre, ….

balmosh  •  30 august 2006, 13:54

L-as lua clar,dar nu l-as lasa sa bata corner in ultimele minute (Vezi Danemarca-Romania 2-2) 🙁 Altfel,la ce mijlocasi de paie avem, Dorinel poate juca linistit titular. Anyway, Hai Romania!

johnelios  •  30 august 2006, 13:56

Dorinel Munteanu .. eu cred ca putea sa fie chemat , o solutie pt schimbarea lui oricum exista , cum exista pentru toti din echipa (daca unu calca stramb la ultimu antrenament..nu se mai joaca meciu?) , deci putea sa fie convocat , el putea sa spuna presei , lu piti , la toata lumea : nu pot sa joc , sau pot sa joc! daca piturca nu stie cat si cum e el de afectat…de unde stie ca nu poate sa joace? il vedea inainte de meci…. asta cu zilele de pregatire e vrajeala… daca nu luam 6 puncte in astea 2 meciuri : PITURCA —->>> LASA-NE !!! si asa o sa fie ! cu toti speram sa nu …. dar daca am ajuns sa speram ca batem albania ,o sa iesim pe strazi daca batem bulgaria….. inseamna ca o sa plangem cand o sa intalnim Olanda, Anglia, etc si amd …..

VladCom  •  30 august 2006, 13:57

Pitzi vad ca nu se dezminte! Ii plac scandalurile cu piesele de baza din nationala! Dupa Hagi, Popescu, Mutu si Radoi, acum se pare ca a venit randul lui Munteanu..
Dorinel este un profesionist prin excelenta. Are experienta si caracterul necesare pentru a face fata cu brio in momente grele. Eu nu-mi aduc aminte sa fi dezamagit Dorinel vreodata. A mai trecut prin perioade dificile. Toti jucatorii trec. Dar daca exista unul care sa poata sa se concentreze numai la joc 90 min dupa un asemenea necaz, acela este Dorinel. Iar nationala are nevoie de el ca de aer. Mai ales intr-un meci ca cel cu bulgarii!
M-am rugat ca Oli sa fie inspirat. A fost. Acum ma rog sa fie si Piturca inspirat. Hai, Romania!

Comentează