TOLO.RO
In aceasta seara, Dorinel Munteanu ar putea sa ajunga in cantonamentul „nationalei”. Chiar acum el participa la inmormintarea cumnatului sau.
miercuri, 30 august 2006, 1:16
In aceasta seara, Dorinel Munteanu ar putea sa ajunga in cantonamentul „nationalei”. Chiar acum el participa la inmormintarea cumnatului sau.
Piturca a anuntat ca daca fotbalistul nu vine pina marti nu il va folosi pentru meciul cu bulgarii.
Va rugam sa luati in calcul atit argumentele lui Dorinel, cit si pe cele ale lui Piturca, sa judecati atit emotional, cit si fotbalistic si sa raspundeti la intrebarea: in locul selectionerului l-ati folosi pe Dorinel in partida de simbata cu Bulgaria?
radookoo • 30 august 2006, 14:56
cred ca dorinel ar fi mai bun in locul lui pitzurca.
Suporterul critic • 30 august 2006, 14:56
Dorinel Munteanu este un jucator prea versat la echipa nationala ca sa aiba nevoie de un cantonament prelungit inaintea unui meci international. Daca Piturca a gandit o tactica aparte pentru meciul cu Bulgaria, Munteanu(fiind si antrenor , nu doar jucator) o poate intelege foarte usor din cateva cuvinte nefiindu-i necesara o perioada lunga de antrenament si explicatii ca jucatorilor mai tineri si mai neexperimentati.Cand ai un deces in familie stie orisicine ca nu ti-l programezi iar faptul ca Dorinel vrea sa vina totusi la nationala denota ca are un caracter curat si puternic. La criza de efectiv pa care o are Piturca nu cred ca mai este loc si pentru o accidentare morala a unui jucator exponential , accidentare infinit mai grea decat o accidentare fizica, care poate lasa urme adanci in sufletul jucatorului. Asadar, Piturca , in momentele acestea grele pentru Dorinel , ar trebui sa-si mai calce pe principii si sa-l primeasca la lot pe Dorinel si chiar sa-l incurajeze.
NASCUT PENTRU A FI STELIST • 30 august 2006, 14:59
Intrebare de zece puncte:ne putem baza pe Munteanu si in calificarile pentru mondialul din…..2022???Nu o sa aiba decat 54 de ani,si o sa se indrepte vertiginos spre a 400 selectie.O sa castige bani buni din reclama la baterii energizaer”si el continua,continua,continua”.Ce conteaza ca Ochirosii,Torje si Simion s-au retras de 3-4 ani,el care nu a simtit gustul dopingului niciodata va „continua”,pt.ca este dopat cu fotbal.Ar avea si nemultumiri,mici,dar ar fi cateva:de la retragerea lui HAGI nu a mai fost la nici un turneu final(cu toate ca la meciul cu Danemarca,cu vreo 20 de ani in urma de ar fi avut experienta de acum la 54 de ani nu ar mai ceda asa usor mingea adversarilor,si ar mai fi bifat si el o participare la un turneu final),ar mai faptul ca inca nu a fost numit selectioner,(nu se mai retrage Piturca odata?)cu toate ca neoficial este antrenorul din teren,dar degeaba daca FRF nu introduce postul in schema,bani buni pt.nepoti.Dar cea mai mare nemultumire ar fi ca de pe la 34 de ani nu prea mai poate alerga,pasa si gandi,caci de driblat nici nu a stiut vreodata.Nu conteaza,a batut toate recordurile.Eu un MANDRU CA SUNT STELIST recunosc,Dorinel Munteanu este cel mai bun jucator dintre antrenori,si cel mare antrenor dintre jucatorii in activitate!Tupeu ce pot sa am si eu,sa pun la indoiala necesitatea convocarii lui Munteanu la nici 38 de ani,cand mai poate ajuta nationala;o poate ajuta la ridicarea mediei de varsta,la stoparea promovarii tinerilor talentati si merituosi,la pierderea calificarilor una dupa alta,fara ca el sa se simta(nici usturoi nu a mancat nici gura nu ii miroase),si cel mai important ne poate ajuta sa intram in cartea recordurilor ca fiind cei mai tampiti(selectioner,FRF,mass-media si suporteri)din fotbalul european,daca nu mondial!!!
Didi • 30 august 2006, 15:02
Nu stiu cine o sa-mi citeasca comentariul da nu conteaza… Daca as fii in locul lui D-l Piturca l-as primi… insa pentru sanatatea lui nu l-as mai convoca… l-as menaja pentru meciurile din campionat… Dorinele tine-o tot asa… eu zic ca mai poti juca inca vreo 2 ani… Mult SUCCES!!! Un fan de-al tau… sa stii ca te-am vazut in realitate la Cluj cand am avut meci la juniori… Pa
NAD • 30 august 2006, 15:04
Piturca, nu fii bou!
Daca e sa nu-l selectionezi pe Dorinel Munteanu atunci foloseste argumente legate de forma lui, varsta lui, compatibilitatea cu strategia ta si cu tacticile adoptate de tine, dar nu invoca lipsa de disciplina (faptul ca nu s-a prezentat la timp la lot)! De orice l-ai putea acuza pe Dorinel Munteanu dar nu de lipsa de seriozitate! Nu cred ca ai acum in lot un alt jucator care sa se fi daruit mai mult ca Dorinel Munteanu, care sa fi demonstrat mai mult decat el faptul ca nu umbla cu jumatati de masura. Lipseste pentru un motiv cat se poate de obiectiv!
E vorba de un deces in familie, barbugiu cretin, nu de fite de vedeta mahmura!
bld • 30 august 2006, 15:04
Dupa mine ar trebui sa il primeasca… este un jucator de valoare pt echipa nationala… care da un plus de creativitate in joc… Acum sa speram ca nu este prea afecat de acest moment greu din viata lui… Hai Dorinele… te asteptam in curand pe banca nationalei… ca antrenor bineinteles.
Mani • 30 august 2006, 15:09
NU NU NU NU SUNT ATATIA JUCATORI VALOROSI CARE SA II IA LOCUL LA NATINALA, SI CARE SA MAI SI ALERGE
a_man_ro • 30 august 2006, 15:14
Nu ar fi trebuit selectionat pentru ca nu mai poate participa la jocul in viteza ce se impune in fotbalulk actual. Exista destui mijlocasi defensivi care sunt si mai rapizi si mai puternici decat Dorinel. Tot respectul pentru ce face la Cluj dar la nationala ar fi trebuit sa lase locul unui tanar si asta de multa vreme.
P.S. nu mai dati vina pe el pentru meciul cu danemarca (ganea, mutu, bratu, pancu au ratat singuri cu portarul in acel meci. asta e o greseala cu mult mai mare decat un corner batut aiurea.)
Zdreanta • 30 august 2006, 15:15
Nu, nu, nu si nu, intr-adevar nu exista jucatori valorosi, de travaliu si cu mentalitate sanatoasa, care pot lua locul lui Dorinel Munteanu la Nationala.
Avem 4 exemple care intaresc aceasta idee: Mirel Radoi, Sorin Paraschiv, Paul Codrea, Ovidiu Petre. Toti acestia se fac de ras totalmente in Liga I, Serie A, Cupa Uefa, Champions League s.a.m.d.
Ionutz • 30 august 2006, 15:18
„adrinu Says:
August 30th, 2006 at 1:24 pm
Da, pentru ultimele 30 minute cand o sa fie nevoie de experienta lui ”
Poate o sa avem vreun corner prin ultimul minut si Dorinel e un AS in asemenea faze. Mai trebuie sa argumentez sau stie toata lumea despre ce e vorba? Eu zic sa aduca pITI jucatori tineri.
dan – Timisoara • 30 august 2006, 15:19
NU ! daca nu isi trage cateva tatuaje, daca nu-l injura pe antrenor, daca nu vine separat de echipa ,intr-o masina de cel putin 90.000 euroi.
NU ! daca mai alearga asa de mult si ii eclipseaza pe tinerii acestia VALOROSI de la alte echipe de renume international !
NU ! daca nu se apuca de fumat si daca nu se desparte de cel putin o sotie !
NU ! daca vrem ca nasu sa demisioneze dupa inca o calificare ratata !
paul hasas • 30 august 2006, 15:28
nu..pt ca la 38 de ai oricum nu ar ce cauta la nationala…piti tre sa cheme un inchizator dar nu pe dorinel….cred ca ar putea apela la margaritescu sau la alexa…
sandoi ady • 30 august 2006, 15:30
la`s primi pt ca este un jucator cu experientza si poate aduce mult echipei nationale`…… avem nevoie de Dorinel Munteanu la mijlocul terenului…..el poate fii antrenorul din teren al echipei natzionale. FORTZA STIINTZA
tampit daca as fi stelist • 30 august 2006, 15:31
DORESC SA IL CHEME DE URGENTA PE ogaru/ (ups ! )ogararu PENTRU CA EL ESTE INTR-O FORMA MAXIMA, JOACA MULT (TABLE PE BANCA DE REZERVE), SI ESTE UN „REAL” LIDER , CARE DA CURAJ COECHIPIERILOR !
G • 30 august 2006, 15:31
Da. Inca mai este nevoie de Dl Dorinel Munteanu la nationala. Experienta lui fotbalistica precum si devotamentului pentru fotbal sunt necesare echipei tricolore!
s. bogdan • 30 august 2006, 15:33
in aceste comentarii vad multa lumea care se leaga de dorinel munteanu ca si cum ar fi facut ceva rau pt tara asta. ca si jucator s-ar putea sa fie mai mare ca si hagi, dar poate din anumite motive.. este considerat mai mic si mai neprotejat. poate i-a lipsit aripa lui giovanni b.
dc la hagi i-ati facut o statuie.. la dorinel sa ii faceti doua. una ca si antrenor iar cealalta ca si antrenor.
legat de acest subiect cu selectionarea lui dorinel. el a avut o problema familiara… nu a avut niste „business-uri” prin capitala ca si altii. iar pe dorinel poti sa il chemi si inainte cu o zi de meci.
P.S.: dorinel retrage-te mai bine de la nationala pentru ca se arunca cu „pietre” in tine si cand faci lucruri bune.
FARA NUME • 30 august 2006, 15:33
UN JUCATOR CU VALOAREA LUI DORINEL MUNTEANU ,TREBUIE PRIMIT SI CU 5 SECUNDE INAINTEA MECIULUI,SAMBATA.
DORINEL ESTE COORDONATORUL DE LA MIJLOC AL ECHIPEI SI NU TREBUIE SA LIPSEASCA DEFEL.
CREDETI CA DORINEL LA EXPERIENTA SI TALENTUL LUI MAI ARE NEVOIE DE INDICATIILE UNUI ANTRENOR .CHIAR DACA NU SI-AR CUNOASTE COECHIPIERII DIN TEREN,DORINEL TOT AR STII SA II COORDONEZE.
SI SA FIM ACUMA SINCERI ,CA NICI PITURCA NU A FACUT MARE UCRU LA ANTRENAMENTE ZILELE ACESTEA.DECI NICI O PIERDERE PENTRU DORINEL.
CEA MAI MARE GRESEALA MI SE PARE INSA CA MECIUL CU BULGARIA A FOST PROGRAMAT LA CONSTANTA ,UN ORAS LA 60 DE KM DE GRANITA CU BULGARII.ASTFEL I-AM INVITA LA MECI SI O SA VEDETI CA O SA FIE MAI MULTI DECAT ROMANII.UNII DEJA AU LUAT SUTE DE BILETE.
s. bogdan • 30 august 2006, 15:34
in aceste comentarii vad multa lumea care se leaga de dorinel munteanu ca si cum ar fi facut ceva rau pt tara asta. ca si jucator s-ar putea sa fie mai mare ca si hagi, dar poate din anumite motive.. este considerat mai mic si mai neprotejat. poate i-a lipsit aripa lui giovanni b.
dc la hagi i-ati facut o statuie.. la dorinel sa ii faceti doua. una ca si jucator iar cealalta ca si antrenor.
legat de acest subiect cu selectionarea lui dorinel. el a avut o problema familiara… nu a avut niste „business-uri” prin capitala ca si altii. iar pe dorinel poti sa il chemi si inainte cu o zi de meci.
P.S.: dorinel retrage-te mai bine de la nationala pentru ca se arunca cu „pietre” in tine si cand faci lucruri bune.
fallout • 30 august 2006, 15:34
dorinel are selectii cit jumatate din lotul romaniei. nu mai are nevoie de cantonamentele soldatesti ale lui piturca. stie oamenii, stie schemele, e un lider. in schimb, piturca pune, ca de obicei, orgoliul in fata. d-aia vedem pe la nationala fosti fotbalisti, care activeaza cu succes ca rezerve pe la echipe necunoscute din tot felul de campionate.
m.hagi • 30 august 2006, 15:37
daca as fi fost antrenor, dupa ratarea calificarii la mondialele din 2002, nu l-as mai fi selectionat pe munteanu. nu mai au rost convocarile lui. noi vrem reconstruirea nationaliei. dar cu cine? cu bunicii? intr-adevar, se tine bine de antrenamente, e profesionist, bv lui, dar ar trebui sa se puna si in locul celor tineri, sa le predea stafeta. ar cam trebui ca nu aduce nimic nou, viteza n-are ca e batran (asa putea sa joace si popescu, ca sa nu zic de hagi). si sa nu spuneti ca e antrenorul din teren ca asa poate fi si chivu.
a_man_ro • 30 august 2006, 15:38
dan minus Timisoara
care dintre motivele scrise de tine se potrivesc lui paraschiv de exemplu? sau lui radoi?
imi place ironia ta jucatori „valorosi” si echipe de renume „international” dar daca vrei neaparat o comparatie si o demonstratie a valorii clujul cu dorinel a fost eliminata de lens (in sezonul trecut de intertoto) dupa 2 luni lens a luat 4 goluri de la steaua lui radoi si paraschiv. si fata de acele timpuri dorinel e mai batran cu 1 an.
maverick • 30 august 2006, 15:40
eu unul…l-as numi pe Dorinel antrenorul echipei nationale…asa ca bineinteles ca l-as primi daca ar veni.
jonut • 30 august 2006, 15:44
DA!!! Munti si Ganezul sunt singurii jucator care arata ca mor pe teren dintre jucatori de al nationala si ar fi bine sa fie ca sa dea exemplu pentru ceilalti componenti. Si pentru Dorinel sincere condoleante!
necula • 30 august 2006, 15:49
noi suntem oameni normali si evident ca l-am primi. in skimb noi nu cunoastem toate dedesubturile afacerii, care pare oricum fortzata: ori are legatura cu prafurile, ori pitzurca si-a indeplinit scopul cu nr. de selectii al lui hagi, ori e alt moft al lui. daca e sa judecam logic, munti nu prea a jucat la ekipa de club ultimele meciuri si oricum nu prea mai are loc in nationala, deja sentimentul e ca ocupa locul unuia care ar putea creste pe postul lui
Unreal • 30 august 2006, 15:53
Nu.
Sunt destui mai buni decat el.
zerro65 • 30 august 2006, 15:54
indiscutabil da cred ca dorinel stie daca ceva din tragedia care i s-a intamplat poate sa ii afecteze unele decizii pe care le ia in teren in timpul jocului ca pana la urma despre asta e vorba si ii va comunica lu piturca. Asta e parerea mea dar noi nu avem decat o parere si nu suntem nici antrenori de nationala si nici medici psihologi sa stim noi ce e mai bine de fapt asa sunt eu ca vad ca pe aici uni mai sunt si asa, sau asa se cred ei
Dany • 30 august 2006, 15:54
de 1000 de ori NU. la 38 d ani Dorinel nu poate sa fie o varianta nici pt CFR darmite pt nationala. am innebunit noi sau ce? in locul lui Dorinel ar putea sa intre tata sau bunicu…haideti sa fim seriosi, ca antrenor, Dorinel are de demonstrat pt ca sunt in stare sa pun pariu ca CFR nu prinde nici locu 3 anu asta sau in vecii vecilor. iar decesul din familie cu atat mai mult face imposibila o convocare a lui pt meciul acesta.
filipescu • 30 august 2006, 15:59
da, l-as primi la lot. nu cred ca l-as introduce din primul minut
Claudiu • 30 august 2006, 16:00
Normal ca ar trebui primit si folosit, daca si Dorinel doreste, bineinteles.
Cineva a remarcat foarte bine ca s-a gresit cand s-a ales Constanta pentru jocul asta. Cu bulgarii trebuia sa jucam la Timisoara, nu la Constanta. Ce idioti …
Pavel Sorin • 30 august 2006, 16:00
Sincer, si daca il iei si daca nu-l iei, tot „risc” se numeste. Dar in ciuda acestui fapt, nutrim cu totii speranta unei „relanasari” a echipei nationale, acum in ceasul al doisprezecelea. Ar fi bataie de joc dupa atatea cautari si esecuri sa suferim din nou, noi, suporterii acestei tari. Si parca ar cam fi cazul sa ne mai si bucuram. Ca in rest avem de toate. Pronostic 1 solist, scor 2-0, marcatori Ganea si Mutu, posibil Daniel Niculae (daca va juca). Numa bine!
Peter B. • 30 august 2006, 16:01
L-as primi fara rezerve, deoarece Munti este un tip puternic. Atunci cand se canta imnul el trebuie sa fie pe teren.
Johnny rapidistu • 30 august 2006, 16:04
Dorinel are si va avea totdeauna un loc d titular la nationala Romaniei. TREBUIE sa joace cu bulgarii, Piti tre sa fie mult mai intelegator cu el. Peste un timp va veni vremea lui Dorinel la nationala, poate chiar antrenor-jucator, ce ziceti? Si acea vreme nu-i departe…
MIHNEA • 30 august 2006, 16:04
(SA NU UITAM DE COMAN)
Nu l-as mai primi clar. Fiindca Dorinel este chemat la nationala nu numai pentru ce da el in teren, ci mai ales in afara lui. El este batranul de care nationala are nevoie pentru ca mai tinerii lui colegei sa invete de la modul de a juca, de a te comporta si de a te darui la echipa nationala.
Eu consider ca Dorinel a jignit nationala prin modul in care a anuntat absenta sa.
Regret ce i s a intamplat lui Dorinel si ii inteleg durerea. Insa totusi lui i-a murit o ruda indirecta. D.Coman a jucat cu mama sa in coma acum2 saptamani. Iar lui Dorinel ii i-a 3-4 zile sa treaca peste aceasta problema personala. Si sa declari ca va vedea daca va reusi sa ajunga la nationala macar pentru meciul de miercuri, sa-mi fie iertat, dar simt ca m-a jignit si pe mine ca suporter al nationalei.
Daca vrei sa arati ca esti profesionist, dai totul tocmai in momente grele. Si sunt convins ca daca Dorinel nu se ocupa de organizare, imormantarea tot ar fi fost posibila!
HALAL EXEMPLU PENTRU TINERI!
DORINEL A ATINS IMAGINEA NATIONALEI SI A DECAPITAT PRINCIPIUL DE A TE DARUI CU ORICE SACRIFICII NATIONALEI!
Daca e s-o luam normal, e mai de inteles sa lasi acasa un jucator pentru ca e obosit… Radoi a fost suspendat 6 luni pentru asta.
PS
sa dam niste cazuri similare:
– D.Coman cu mama in coma a jucat acum vreo 2 saptamani.
– un golgheter sud-american a jucat si inscris de curand dupa ce i-a murit fiica
PS 2:
ei au jucat pentru echipele de club… darmite pentru nationala!
Romulusao • 30 august 2006, 16:07
pentru „tampit daca as fi stelist” : frate nu zice nimeni sa nu tii cu dinamo sau rapid sau cu ce formatie tii tu , anonima probabil , da scuteste-ne ba baiatule de comentarii la adresa Stelei sau a fostilor ei jucatori … aaa … probabil ca Mihut , Badoi , Sorin Radoi sau io mai stiu ce fundas dreapta din campionatul intern va ajunge la Ajax probabil ca Ten Cate sau cine va fi antrenor atunci nu va tine cont de cine juca atunci pe acel post si il va titulariza direct pe roman , nu-i asa ? Il si vad pe Mihut la ajax …
asa ca taci dreaq de neadaptat si tine-te parerile pt tine … si , bai analfabetule , subiectul in discutie e cu totul altul , te’a dreaq de ostracizat in comunitatea ta de pigmei
Florin • 30 august 2006, 16:08
Sunt convins ca Dorinel ar putea fi in teren sambata. Profesionalismul lui invinge pana si propriile sentimente. Nationala nu poate decat sa beneficieze de aportul unui jucator cu experienta lui Dorinel Munteanu. Sa luam exemplul lui Martin Palermo care a inscris 2 goluri dupa ce a suferit acea tragedie cu cateva zile inainte.
MIHNEA • 30 august 2006, 16:09
imi cer scuze, am facut o greseala gramaticala:
randul 11: ” ii i-a” trebuia sa fie „ii ia”
playandwin • 30 august 2006, 16:12
Fara tragere la sorti poti castiga tricoul echipei favorite sau o pereche de role:
http://www.playandwin.ro/?ref=17758
http://www.playandwin.ro/?ref=17758
http://www.playandwin.ro/?ref=17758
http://www.playandwin.ro/?ref=17758
http://www.playandwin.ro/?ref=17758
Gigel • 30 august 2006, 16:14
Specialistu’ Says:
August 30th, 2006 at 2:36 pm
Nu aveam de gand sa mai scriu aici daca nu citeam pe acest specialistu!
Acest specialist care-l critica asa tare pe D Munteanu e in oltean invidios care s suparat ca D Munteanu are mai multe selectii la nationala ca el si ca cumnatul acestuia
Rusine specialistule ca ai parasit Craiova si ai jucat ultimele tale meciuri la Dinamo in speranta ca vei mai aduna si tu ceva meciuri la nationala dat ai clacat deoarece ai ales o echipa gresita si spectatorii au inceput sa te huiduie.
Sper ca si voi stiti cine e acest specialist care nu stie sa-i raspunda copilului la intrebarea despre cel mai bun fotbalist roman?
Sper ca aceste comentarii sa ramana undeva ca sa le mai citim dupa un timp
CristiP • 30 august 2006, 16:18
Draga Catalin:
Buna intrebare!
Mi-ar place sa-l vad antrenor la „nationala” dar… regimul de la „nationala” trebuie sa fie ca la armata in timp de razboi. De data aceasta sint de acord cu Piturca. Daca Dorinel este atit de afectat de moartea cumnatului inseamna ca nu va performa 100% in nici un caz. Nici daca nu lipsea dar eu il vedeam atit de afectat nu l-as fi introdus in echipa. Echipa nationala e business serios caci reprezinta o natiune intrega.
buba • 30 august 2006, 16:20
sigur ca l-as folosi! Omul a muncit un an intreg pt meciurile astea si acum pt 3 zile de pauza sa i se ia sansa sa joace? Eu cred ca daca Piturca nu il foloseste cu bulgarii inseamna ca nu stie sa aprecieze devotamentul acestui jucator pt tot ce inseamna fotbal in Romania. Daca nici Dorinel nu merita sa joace la nationala atunci cine ?
Mihai Badea • 30 august 2006, 16:20
Ce-i drept, după lege, dacă ar fi fost angajat al unei societăţi, Dorinel nu ar fi avut dreptul la nicio zi. Totuşi, nu cred că există patron care să nu dea dovadă de înţelegere atunci când cuiva îi moare cumnatul.
Piţurcă are tot dreptul să facă echipa aşa cum consideră de cuviinţă, dar putea să trateze situaţia lui Dorinel cu mai mult tact.
Din păcate, Piţurcă este complet lipsit de tact, iar acest defect este atât de mare încât uneori tinde să eclipseze toate calităţile lui de antrenor.
Hamutovski • 30 august 2006, 16:28
voi nu intelegeti k in situatia asta Dorinel nu poate sa joace!!!
dany11 • 30 august 2006, 16:30
L-as primi fara clipire, mai ales tinand cont de variantele pe care le are Piturca in acest moment la mijlocul terenului. Sa fim seriosi, Dorinel nu e omul care sa aiba nevoie de concentrare speciala pentru un meci cu Bulgaria. Joaca oricum bine pentru ca stie fotbal. Din pacate (ma gandesc la accidentari si la cei care vin din urma) inca e nevoie de Munti si s-ar putea sa-l vedem convocat sa joace chiar si atunci cind s-o retrage de la CFR Cluj si va sta pe banca.
Condoleante, Dorinel, restul e doar un joc • 30 august 2006, 16:31
Daca Dorinel poate sa-si intrerupa doliul ca sa vina la un joc de fotbal, de ce dovezi de motivatie mai are nevoie Piturca? Si chiar daca nu ar avea motivatie, daca OMUL Dorinel Munteanu are nevoie sa vina la echipa nationala ca sa mai uite un pic de amar, si sa primeasca incurajari de la prietenii-coechipieri, de ce ar trebui acest lucru sa fie tratat cu dispret si pre-refuz? Orice rezerva de la orice club de mana a doua de prin afara primeste ajutor de la echipa nationala, „sa mai joace si el un meci”, „sa vada cei de la club ca (mai) poate”. Oare nu merita Dorinel mai mult? Inchei cum ar fi tebuit sa incep: Condoleante, Dorinel! Suntem alaturi de tine!
gi_dublu • 30 august 2006, 16:33
cred ca ar trebui sa se lase de fotbal si sa se retraga discret ptr ca nu poate face fata jocului de azi din jocurile oficiale la competitia care este de moment!e batran si cam incurca !asta este realitatea!
ionut craciun • 30 august 2006, 16:35
piturca nu trebuie sa il primeasca in echipa pentru meciul cu bulgaria
pe dorinel .de altfel ,piturca forteaza in mod nejustificat prezenta lui dorinel la nationala.vrea sa contribuie si el la recordul de selectii?
nu avem mijlocasi care sa reconstruiasca echipa
??.SA FIM REALISTI!
slyzer • 30 august 2006, 16:36
Indiscutabil , Dorinel trebuie sa fie in teren !
gori • 30 august 2006, 16:39
Da.Dorinel inca este un jucattor indispensabil al nationalei
severus • 30 august 2006, 16:58
Nu stiu daca experienta compenseaza viteza si executiile dar din ce am vazut eu la ultimele meciuri ale lui nu cred ca merita sa fie cu Bulgaria.E miza prea mare.Multi au spus ca trebuie sa fie.Eu va spun ce am vazut Dorinel Munteanu in teren nu alearga…..nu mai suteaza asa des,nu da cu capul,nu face interceptari.Astea sunt punctele proaste punctele bune sunt experienta fazele fixe si pasele dar si pasele au inceput sa fie doar pase scurte neinsemnate pase la mijlocul terenului.De aceea eu consider ca Dorinel Munteanu este la 25% din capacitatea fizica a unui mijlocas normal.Si pt cei care cred ca Dorinel are rezistenta la alergare sa nu uite ca dupa 2 minute pe bicicleta nu mai putea anul trecut iar noi cu Bulgaria avem nevoie de mijlocasi puternici tehnici capabili sa alerge sa paseze si sa suteze.Sfarsitul lui Dorinel trebuie sa vina odata si odata omul asta practic nu prea face nimic pe teren decat da indicatii deci un om in minus in teren un antrenor in plus pe banca .