TOLO.RO
In aceasta seara, Dorinel Munteanu ar putea sa ajunga in cantonamentul „nationalei”. Chiar acum el participa la inmormintarea cumnatului sau.
miercuri, 30 august 2006, 1:16
In aceasta seara, Dorinel Munteanu ar putea sa ajunga in cantonamentul „nationalei”. Chiar acum el participa la inmormintarea cumnatului sau.
Piturca a anuntat ca daca fotbalistul nu vine pina marti nu il va folosi pentru meciul cu bulgarii.
Va rugam sa luati in calcul atit argumentele lui Dorinel, cit si pe cele ale lui Piturca, sa judecati atit emotional, cit si fotbalistic si sa raspundeti la intrebarea: in locul selectionerului l-ati folosi pe Dorinel in partida de simbata cu Bulgaria?
leo • 30 august 2006, 17:00
Indiscutabil este un jucator cu o mare experienta chiar daca a gresit el la meciu cu Danemarca sa spunem ca am uitat .Categoric trebuie primit atita suflet ,ce pune omuletu asta la echipa nu am mai vazut trebuie un jucator ca Dorinel sa-i faca si pe ceilalti sa lupte sa-i uneasca , Daca nu ar mai fi putut juca sincer va zic eu cred ca ar avea bun simt si ar renunta in favoarea altui jucator ,dar deocamdata Dorinel dovedeste insa prin prisma campionatului ca este acelasi jucator de valoare care stie sa-si coordoneze si echipa de pe margine dar si sa o ajute din teren . Nu am decit cuvinte de lauda pentru ce face el si ar trebui mai multi jucatori cu caracterul lui la nationala .Bafta si tine-o tot asa
ANDREI • 30 august 2006, 17:10
Da, ca sunt convins ca il tine fizicul.
Da, ca poate sa conduca mijlocul echipei, care e cam subtire
Da, doar o repriza
Muntean Aurel • 30 august 2006, 17:18
DA. Ar trebui sal primeasca si sa-l si foloseasca macar o repriza sau in al doilea meci. Dar nu, asa vrea Piturca…
Djpaulro • 30 august 2006, 17:18
DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA DA si in locul lui pitzurca de antrenor. CFR 5 meciuri 5 victorii(5 bucati)
Mihai • 30 august 2006, 17:28
Avem o echipa nationala condusa de un barbugiu. Cu principii sanatoase se pare … In ea joaca rezerve de prin strainatate , fosti fotbalisti la echipe din afara recliclati la apusul carierei in campionatul intern … sa nu mai vorbim de capitan … un adevarat om de „caracter”.
Intr-adevar intr-o astfel de selectionata Dorinel nu are ce cauta.
Condoleantele mele Dorinel.
sageata • 30 august 2006, 17:40
why not, daca nu e in urma cu pregatirea si are loc in formula tactica pregatita de Piturca? argumente : are o scuza mai mult decat rezonabila si are caracterul de partea lui. de cate ori a facut Dorinel FITZE gratuite? trebuie sa-l credem pe om si sa-i dam circumstante atenuante. nu cred ca in cazul lui se poate interpreta ca indisciplina. Daca ar fi vorba de asta as zice nu. Disciplina trebuie sa fie conditia de baza la nationala. Sine qua non.
Clubul Tricolorilor • 30 august 2006, 17:41
Aici se vede bunul simt si educatia crestina pe care vajnicul nostru rostogolitor de zaruri le poseda.
Piturca stia clar faptul ca Munteanu nu se va putea prezenta la lot in ziua de marti si cu toate aceste, a faut acea declartie de presa total lipsita de logica si compasiune.
Inteleg obiectivele lui Piturca. Metodele sale de a aborda atingerea acestor obiective imi sunt insa de multe ori de neanteles.
Este adevarat ca Munteanu nu se poate concentra asupra fotbalului in aceste triste momente penru familia sa.
Dar asta nu are absolut nici o legatura cu comportamentul de zbir fara de suflet pe care l-a abordat Piturca.
Selectionerul nostru se vrea a fi tipul de american insensibil, ce se concentreaza asupra muncii sale indiferent de evenimente.
Greseste. Este inca un oltenas demagog, impins de pile si relatii intr-o pozitie pe care nu o poate justifica inca prin munca si comportament.
Clubul Tricolorilor
http://www.clubul-tricolorilor.com
cooasha • 30 august 2006, 17:44
nu stiu….oare l-as lua pe antrenorul care are 15 puncte din tot atatea posibile sau pe jucatorul, veteran de altfel, pe care nu l-am mai urmarit jucand cam de cand era la Steaua? da, l-as lua in locul lui Piturca si poate l-as mai lua pt. a insufla celorlalti tricolori macar 10% din profesionalismul care l-a caracterizat in toata cariera….da fapt as vrea sa vina un dorinel de varsta si tehnica lui Mutu…ce jucator ar fi?!?!
Lucian • 30 august 2006, 17:45
Eu cred ca Dorinel ar trebui sa se retraga de la nationala ptr. ca el este un jucator destul de inaintat in varsta si ia trecut vremea.Sa nu uitam ca din cauza lui noi nu am participat la Cmpionatul European din 2002 cand a facut o imensa greseala la acel corner cand trebuia sa tina mingea in marginea terenului dar a pasat in centru si danezii au reusit sa ne egaleze prin acel nesuferit de Laursen.La 38 de ani cred ar trebui sa puie ghetele in cui sau macar sa se retraga de la nationala ptr. ca sunt jucatori mai valorosi decat el,cum ar fi:Costin Lazar,Sorin Paraschiv,MirelRadoi,Razvan Cocis,Ovidiu Petre,Tibi Balan,Paul Codrea,Mihaita Plesan,Stefan Grigorie,Dan Alexa etc. Deci domnul Piturca ar trebui sa renunte la serviciile sale ptr. ca are cine sa il inlocuiasca.Va multumesc!
Adrian • 30 august 2006, 17:56
Dorinel ar face bine sa se lase de „nationala”.e prea batran.nu mai are ce cauta acolo.trebuie salase locul unuia mai tanar.ce ce facem daca ne calificam la euro 2008(ar fi o minune la ce selectii face piti)?Dorinel nu va putea juca un meci la 3 zile.va avea 40 de ani atunci.si avand in vedere ca e si titular incontestabil la nationala o sa fie greu pt cel care il va inlocui sa se obijnuiasca cu echipa.
Nu ar trebui convocat.Daca tot s-a inceput cu o noua generatie atunci sa renuntam la cea veche.jucatorii peste 30 de ani nu ar mai trebui convocati.
daca nationala joaca sambata cu contra, tamas,fl.petre titulari nu vom scoate mai mult de un egal.selectia trebuie facuta pe valoare si forma nu pe pile.tamas,contra,daniel niculae,petre,cocis nu au ce cauta la nationala.sunt complet iesiti din forma.ce cauta la lot badoi si maftei?nu sunt in forma deloc.uitati-va doar la jocul rapidului! singurul rapidist care merita convocat e Dani Coman.De ce e lasat acasa Cristocea?joaca mijlocas central si joaca foarte bine.e playmakerul pe care Steaua il cauta de atat vreme.daca e bun pt Steaua in liga nu e bun pt nationala?
Tamas nu a facut decat 2 antrenamente toata vacanta si e adus titular la nationala numai ca sa nu fie folosit Ghionea unul dintre cie mai buni si cei mai constanti jucatori romani din ultimii ani.(ca nu degeaba are cele mai multe meciuri jucate in cupe europene in ultimii 2 ani).De ce nu e chemat Ogararu?pt ca joaca titular la Ajax?nu prea cred.e cu 2 clase peste contra si badoi dar piti nu face nationala corect.
Am observat ca iar a scazut media de inaltime a nationale prin convocarea lui petre desi Banel e mult mai in forma decat el.Ganea de ce e adus?pt ca a dat 4 goluri unei aparari care a stat degeeaba 90 min?Uitati-va la Vali Badea.e tanar,e mai inalt ca Ganea si e in forma.Nu credetei ca ar trebui macar sa fac cunsotinta cu Nationala?nu sa fie titular dar macar sa prinda cateva minute cu albania.daniel niculae ce cauta aici?e rezerva la auxerre si dupa 4 etape e pe antepenultimul loc cu echipa lui.dar Ogarau e titualr la Ajax si deci nu are ce cauta la Nationala.
fara suparare dar nationala ar trebui facuta pe un schelet de Stelisti.in momentul de fata Goian,Ghionea,Paraschiv,Dica,Nicolita,Badea,Cristocea,Bostina si chiar si Oprita ar putea sa joace linistiti titulari.si ar avea si succes.ca nu s-au calificat cu ajutorul unei zane in CL.L-am lasat pe Petre Marin afara nu pt ca nu e bun ci pt ca are o varsta si pt ca e mic.Ogararu e mult mai bun pe partea lui.
va propun o nationala
Lobont(Coman)-Ogararu,Goian,Ghionea,Chivu-Nicolita,Paraschiv,Cristocea,Bostina-Dica,V.Badea
e si mai inalta si mai in forma si mai omogena decat nationala de sambata.
si daca Goian e accidentat atunci joaca Chivu in locul lui si Rat pe stanga.
multi jucatori sunt umflati.nu au valoare de nationala.dar vin pe pile.
nu cred ca Trica a zis ce a zis in acel ziar bulgar ca nu e tradator de tara.un lucru e insa foarte clar.ulgarii ne stiu strategia.cine a vazut meciul cu cipru a vazut ca toate mingile merg la mutu.daca il blochezi pe el jocul nostru e gata.si bulgarii au dovedit in ultimele meciuri ca stiu laperfectie sa se apere(au foarte multe egaluri).nu cred ca vom bate sambata!
bono28 • 30 august 2006, 17:59
Da ar trebui ca Dorinel sa mai fie selectionat insa fara a avea garantat postul de titular in echipa. Iar Piturca l-ar fi introdus cu siguranta din primul minut…Este timpul sa rodam pe postul lui Dorinel 2-3 jucatori tineri care sa-l poata inlocui cu succes, pentru este totusi vorba de un jucator de 38 de ani. Pentru inca o vreme Dorinel Munteanu poate reprezenta o prima rezerva…iar pe viitor antrenorul echipei nationale!
ppf • 30 august 2006, 18:02
de ce nu mai pot posta? e vb de cenzura?
de • 30 august 2006, 18:06
Da Munteanu sa vina la nationala dar ca antrenor in locul lui Piturca.Acesta nu are performante in cariera de antrenor si a dovedit ca nici nu va avea in urmatorii 1000 de ani.
ppf • 30 august 2006, 18:09
tot respectul pt dorinel,pt ceea ce a facut,dar ce perspective mai are la lot?
ar trebui sa se gandeasca singur,pana nu cade in ridicol,se stie ca ultima impresie conteaza(vezi prostia pe care a facut o g popescu in episodul dinamo)
iar in cazul fericit ca ne vom califica cu dorinel in echipa,la turneul final va juca?la 41 de ani?iar cel care il va inlocui va fi suficient rodat?parerea mea e ca ii blocheaza pe cei tineri.
hoinar • 30 august 2006, 18:19
Da, l-as primi si eu in locul lui Pitzi.
hoinar • 30 august 2006, 18:20
Exact in locul lui. 🙂
pentru schimbare • 30 august 2006, 18:21
Fac o propunere
daca fiecare dintre noi spunem asta la trei persoane in urmatoarele 3 minute, rugandu-le ca la randul lor sa spuna la cel putin 3 persoane samd urmatorul lucru poate schimbam ceva:
Nimeni sa nu cumpere bilete decat la pretul care e printat pe ele la meciul nationalei cu Bulgaria!!! Oricum meciul se transmite la televizor, oricum ii batem cu sau fara stadionul plin.
Oameni, nu cumparati bilete de la bisnitari!!!!!
Ckhristian • 30 august 2006, 18:54
Personal nu l-as mai selectiona pe Dorinel. Dar il intreb pe Piturca- ar fi fost la fel de categoric daca in locul lui Dorinel s-ar fi aflat Mutu, sau ce parere ar fi avut el, daca ar fi fost in situatia asta despre antrenorul echipei nationale.
Steaua • 30 august 2006, 18:57
Pe Piturca nici nu-l intereseaza Dorinel. A fost bun doar atat cat sa-l depaseasca pe Hagi la selectii.
CRIST-ARAD • 30 august 2006, 18:59
Dar tu dle Tolontan, ce ai face? Banuiesc ca acum esti si antrenor si psiholog si altele… Eu nu sunt PITI, dar l-as primi, insa nu vine el!
paul munteanu • 30 august 2006, 19:37
da , Dorinel merita din plin locul lui Piti
abia astept sa-l vad pe piti cu rosu si alti balauri cum va juca contra Albaniei cu care sigur va face scor egal
Hai Romania
crystianho_11 • 30 august 2006, 19:38
nu pentru ca cariera sa de antrenor e prea mica si are prea putina experienta antrenand-o doar pe Cluj.oricum cred ca nici macar convocarea lui nu e propice deoarece el abia joaca o repriza din cand in cand.E drept are cateva pase lungi formidabile dar cu Olanda nu ne putem pemite sa-l tinem pe teren doar pentru asta.
E.P. • 30 august 2006, 19:39
DORINEL ESTE INTRUCHIPAREA BUNULUI SIMT SI A PROFESIONALISMULUI, ESTE UN OM CARE NU POATE FI USOR INFLUENTAT SI STIE DE FIECARE DATA SA IA O DECIZIE BUNA CHIAR SI IN CONDITII DE STRES, ESTE UN OM DE CONSTRUCTIE.
PITURCA ESTE OPUSUL LUI DORINEL, ESTE UN OM VICIOS SI INGAMFAT.
PRACTIC DUMNEAVOASTRA, DOMNUL TOLONTAN, NE PUNETI SA ALEGEM INTRE METICULOZITATEA NEMTEASCA SI MISERUPISMUL OLTENESC. SINCER DUMNEAVOASTRA CE A-TI ALEGE
pinturichio21 • 30 august 2006, 19:43
pt voi sunt importante selectiile la nationala? sa fie „regele” primu? unii zic ca dorinel nu are experienta la natioala pt postul de selectioner. bine ca l-a avut hagi :))).
stiti de ce vine dorinel la nationala? pt ca nu il preocupa prafurile..cluburile..masinile ca si pe altii. el are valoare de nationala.. la 38 de ani.asta este grav..ca nu ai pe cine te baza.
cyclon • 30 august 2006, 19:57
la experientsa lui sunt sigur ca Dorinel daca va juca va juca la randament maxim … este un jucator profesionist si in momentul in care intra pe teren uita de toate celelalte probleme … sper sa joace
Nicicum, Nicicat, Nicigand • 30 august 2006, 20:06
Cum face-ti voi din tantar armasar! Decizia lui Piturca de a nu-l folosi pe Dorinel e normala, omului nu-i poate sta mintea la meci! Si apoi nationala trebuie sa-nvete sa joace fara el, daca nu acum atunci cand! Si poate ne vom dezbara de prostul obicei de a crea si mai ales de a juca pt mituri! Fotbalul e acolo pe gazon, toti au dreptul la sansa lor!
kill3r • 30 august 2006, 20:09
mda, Pitzi are niste idei cam proaste, fiti siguri k dak dorinel nu vine sa inkeiat cariera lui internationala… piti sa inteleaga k e si dorinel om !
mihai • 30 august 2006, 20:18
off-topic: Tolo esti un exemplu cum se poate lua in seama ce spun suporterii si in acelasi timp sa faci rating :)) Te admir sincer.
Dorinel trebuie sa vina in locul lui Piturca! S-a vazut cum construieste la Cluj cu jucatori necunoscuti, asta da antrenor! Lanseaza tineretul.
Alt off-topic: ce-ar fi sa limitezi numarul de semne din comentarii? Cred ca se poate aranja la voi acolo 🙂 O sa fie simplu de citit si pentru cei care chiar le citesc si comentatorii vor fi mai laconici. Oare ce-o fi?
Dark_Heart • 30 august 2006, 20:40
E adevarat k Dorinel nu poate sa joace in situatzia asta…dar nu se paote sa nu vrei sa nu il aduci la ekipa..e imposibil….shi crek Domnu` Tolontan e de akord cu mine..nu e ashya?
horia platona • 30 august 2006, 20:41
eu l-as pune pe dorinel in locul lui piturca..de fapt as pune pe oricie persoana de sex masculin din tara asta cu iq-ul peste 80 in locul lui piturca..ar face fata mai bine
Dark_Heart • 30 august 2006, 20:44
:))) ai dreptate
costelk • 30 august 2006, 21:06
Of course!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dar tocmai pentru ca este o masura POZITIVA si fara vreun cusur, mafiotii din frf nu vor nici sa o auda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Seriozitate le trebuie lor?!!?!!
ptrck_92 • 30 august 2006, 21:50
Normal ca DA. Am mai citit niste opini pe aici si mojoritatea ar spune DA, numai Piti al nostru nu prea vrea. Dorinel este un om de baza de zece ani la nationala si dupa cum se vede vrea sa isi faca retragerea la EURO 2008. Sper din tot sufletul sa reuseasca acest lucru.
paun mihai • 30 august 2006, 22:36
ba cum le stiti voi pe toate.pana la urma piturca ne-a calificat ultima oara.eu sunt fan dorinel si sper sa mai joace inca cel putin 2 ani dar piti e antrenorul nationalei si el decide.din cauza lipsei de autoritate a antrenorilor care s-au perindat pe la nationala dupa ce nenorocitii de g. popescu si hagi l-au dat afara pe piti s-a stricat jucaria la nationala.bine,hagi ne-a terminat de tot pt ca a vrut sa vada daca poate sa fie si antrenor.sa se duca la plaja si sa ne lase cu figurile lui,analfabetul dracu’.cand scapam de gelati de tipul lui mutu atunci o sa ne calificam.forza dinamo.bafta piti
paun mihai • 30 august 2006, 22:38
felicitari pinturichio 21.ai dreptate
paun mihai • 30 august 2006, 22:44
pt cretinul de adrian care a scris mai sus niste … de te ia durerea de cap.mai bine facem nationala pe scheletul matii
Santana • 30 august 2006, 22:57
hmmm…dorinel..primul meci…peste doi ani tureneu final…reconstructie….nu ar fi mai bine sa-l intrebe si pe dobrin daca nu face fata 10 minute?
Mihai Badea • 30 august 2006, 23:12
[quote]paun mihai wrote:
pana la urma piturca ne-a calificat ultima oara.
[/quote]
Din păcate, tot el a şi ratat ultima calificare. Cred că încă îl bântuie coşmarul Olanda. Mă întreb dacă nu de acolo o porni şi antipatia lui faţă de Ogăraru.
mau • 30 august 2006, 23:12
nu, e timpu pentru unul tanar si cu mai multa viata pe teren, valoarea lui dorinel e incontestabila dar ne trebuie unu la fel de muncitor dar mai tehnic si mai rapid si sunt cel putin 2 care il pot inlocui.
ovinho • 30 august 2006, 23:43
ce??????????????????????????????/ dak pitzurk nu ne poate califik inseamna k nimeni nu o poate face…asta este … da dorinel nu il poate inlocui p piturk deocamdata
Gabriel R • 30 august 2006, 23:51
Intre Piţurcă şi Dorinel Munteanu este o diferenţă enormă atât din punct de vedere aal educaţiei cât şi din punct de vedere profesional,iar această difenţă este net în favoarea celui de al doilea.Mi s-a părut lipsită de eleganţă,dacă nu chiar de bun simţ declaraţia selecţionerului ,cum că nu ar mai avea nevoie de jucător,dacă nu vine până marţi.In primul rând Dorinel nu s-a dus la vreo agapă sau la vreo partidă de cărţi,el a paricipat la un eveniment de adâncă tristeţe în familia sa.In al doilea rând un antrenor adevărat şi cu puţine cunoştinţe de psihologie ,ar fi discutat cu Dorinel şi l-ar fi întrebat dacă poate să joace şi în funcţie de starea acestuia sufletească, ar fi luat cea mai bună decizie.
Nu se pot face,aiurea,astfel de declaraţii cu referire la un astfel de jucător emblematic şi mai ales în astfel de momente
Dorinel Munteanu,numai prin prin simpla sa prezenţă între tricolori poate ajuta mult echipa,pentru că este un caracter adevărat.
Piţurcă,încă o dată,dacă mai era nevoie, şi-a manifestat austeritatea sa ideatică şi sufletească.El nu este dur,el atâta ştie şi atâta poate,el încă odată şi-a manifestat caracterul primitiv.
In al treilea rând,dacă mâine, prin absurd D.Munteanu ar fi selecţioner,toţi am avea griji mai puţine,pentru că acesta este pregătit şi a demonstrat aceasta prin rezultate,care nu sunt rodul norocului sau al întâmplării,iar pe termen mediu şi lung ar putea cu adevărat creea ceva.
Planurile pe durată medie şi lungă,promise de Piţurcă la instalarea sa,cred că mai sunt căutate şi acum.
I n al patrulea rând,o persoană de tipolologia selecţionerului,ranchiunoasă şi cu mlte alte tare educaţionale şi caractzeriale, nu poate face o selecţie obiectivă şi riguroasă şi aceasta s-a văzut atât la Steaua,cât şi la naţională(vezi cazurile Ogăraru,Dănciulescu ş.a).
Si pentru a demonstra advărul celor înserate,vă invit să priviţi Steaua din „era”Piţurcă şi cea de astăzi…Cred că este suficient.
Cu deosebită stimă.
Gabriel R.
Dede • 31 august 2006, 0:26
D. Munteanu incetineste jocul nationalei de 3-4 ani si se „tine” de pase laterale de 3-4 metri. La asemenea pase normal ca nu greseste, dar de cite recuperari va amintiti? Macar de una. Si la Steaua la fel. Sa fim sinceri, de cind este Piturca la nationala a fost pe teren la toate meciurile si intr-un mod „egoist si prostesc” blocheaza un post in care pina acum s-ar fi lansat si titularizat pe drept un alt fotbalist mai productiv si mai imaginativ. Nu este nevoie de enumerari.
Si daca ar fi sa ne amintim de nationala din perioada „generatiei de aur”, parca era cam sters si nu a creat decit 1-2 faze de retinut, una fiind golul nevalidat cu Bulgaria la CE din Anglia. Dar a alergat admirabil. Ar trebui sa se retraga si sa-i multumim de munca depusa in echipa nationala, in special la generatia Hagi.
C@t@_buc • 31 august 2006, 0:29
Nu cred k mai are ce cauta la nationala de la meciul cu Danemarca … nush d c il tot convoaca Piturca la lot !? Am tot citit k e nevoie de experienta lui , si s-a vazut experienta lui in meciul de la Copenhaga , unde si un pusti de 16-17 ani isi dadea seama k acolo o pasa scurt , o tinea la colt si astpta un eventual fault .. iar apoi un fluier de final bine venit si o CALIFICARE istorica … Asa k nu mai il VREM pe Dorinel la nationala .. ii AJUNGEEEEEE !!! Va multumesc dak a-ti da pe vreun post acest comentariu
eugenio • 31 august 2006, 7:31
claro. e mintea limpede si experinta de la nijlocul terenului.
Paso • 31 august 2006, 9:14
La nationala nu cred ca mai are viitor ca jucator dar daca ne uitam ce echipa a reusit sa formeze din jucatori relativ modesti stau si ma gindesc ce ar face „Neamtul” din nationala avind la dispozitie „crema”. Sigur ca experienta, seriozitatea, ambitia si cunostiintele lui sint o valoare inestimabila pentru nationala dar de acum mai putin ca jucator si mai mult ca tehnician.
Apropo tehnician: nationala Germaniei are antrenor principal, unul secund si un director tehnic. Oare la noi de ce unul singur taie si spinzura dupa cum are chef si toane ?
Carmen • 31 august 2006, 10:24
categoric da l-as primi inapoi!!!!!piturca este inconstient.dorinel valoreaza de unul singur mai mult decat toti ceilalti jucatori laolalta.mai bine ar renunta la cei care joaca in strainatate si ar convoca mai multi din tara.dorinel nu are nevoie de saptamani de pregatire.poate face fata cel putin o repriza cu brio la meci.munti este si va mai fi cel mai bun jucator din ROMANIA.
DD • 31 august 2006, 12:53
Nimeni nu-i contesta valoarea lui Dorinel dar ar trebui sa ne gandim pe viitor la campionatul europeam va avea 40 de ani ..si cred ca nu va face fata…iar Romania dupa parerea mea ar trebui sa conteze pe jucatori tineri si sa incerce sa renunte la cei care au „imbatranit”…
DD ( pt Adrian ,care a scis mai sus ) • 31 august 2006, 13:18
Dupa ce am citit parerile tuturor de pe aici mi-a ramas in minte doar prostia unuia…un anume Adrian…care vad ca a luat lectii de fotbal de la un Jiji sau un MM …pt cultura ta generala mey Adriane..Tamas cu toate ca zici tu ca a facut 2 antrenamente toata vara este titular la celta vigo intr-un campionat mult mai puternic decat mica liga a lui mitica…Si inca cel putin o chestie il vrei pe Banel in locul lui Petre..dc…pt ca e mai inalt…si ce daca are un joc de cap bun nu cred….in schimb Petre fiind mai mic decat Banel al tau a dat gol cu capu…Daca ar fi sa contesti aparitia unor jucatoori anonimi la nationala atunci aceeia ar fi: Rosu de care nimeni nu aude decat la nationala
cosmin • 31 august 2006, 13:34
as vrea sa stiu si eu cine e Petre asta? si ce realizari europene a avut el cu dinamo? si cate centrari de gol a pus el la nationala de pe dreapta? de fapt nu stiu daca apuca sa centreze de doua ori intr-un meci intreg.in plus, cand da interviuri cam de fiecare data tot cauta pe cineva prin spatele reporterilor..creeam c-am scapat de el dar acum il vad iar la nationala.nicolita e mai eficae decat el.
cosmin • 31 august 2006, 13:43
cat despre dorinel munteanu, parerea mea este ca trebuie chemat chiar daca nu av juca tot meciul.este cel mai serios, mai corect si mai profesionist.faptul ca a jucat atat timp in germania nu e intamplator.daca piturca da gres va ajunge antrenorul nationalei.