Nu mai cere răbdare, Cristi!

OK, presa, Piţurcă, Federaţia, Naşu’, politicienii, impresarii, gazonul… Toţi sîntem de vină. Dar jucătorii? Da, chiar ei! Fotbaliştii, vedetele, idolii. Cei care ies favorabil din orice comparaţie. Cei pe care noi, jurnaliştii, îi criticăm cu mănuşi de catifea, pentru că, să recunoaştem!, e mult mai comod să-l încolţeşti pe Piţurcă, omul ce şi-a enervat pînă şi propria puşcă de vînătoare.

luni, 4 septembrie 2006, 4:09

OK, presa, Piţurcă, Federaţia, Naşu’, politicienii, impresarii, gazonul… Toţi sîntem de vină. Dar jucătorii? Da, chiar ei! Fotbaliştii, vedetele, idolii. Cei care ies favorabil din orice comparaţie. Cei pe care noi, jurnaliştii, îi criticăm cu mănuşi de catifea, pentru că, să recunoaştem!, e mult mai comod să-l încolţeşti pe Piţurcă, omul ce şi-a enervat pînă şi propria puşcă de vînătoare.

L-am auzit cu toţii pe Chivu după meci. „Şi acum ce-o să facem? Iar o să căutăm ţapi ispăşitori în loc să mergem înainte”, a zis el, cu limbajul de pater familias însuşit la Ajax. Avea toată justificarea să ceară răbdare. Fusese unul dintre cei mai buni de pe teren. Fără el, echipa ar arăta ca o companie de taximetre cu operatoarele în grevă.

Pe de altă parte, fotbaliştii sînt amuzanţi atunci cînd cer răbdare unui sport care îi plăteşte atît de bine tocmai pentru că totul se desfăşoară rapid. Ciclul de viaţă al  produsului-fotbal e mai scurt decît a fost vreodată în istorie. Un meci ţine cel mult două zile înainte şi o zi după. Apoi vin alte partide. O echipă magică durează un sezon, poate două. Exemplul? Real Madrid. Care a fost înlocuită de Barcelona, care va lăsa şi ea loc altui dream team. E o piaţă intensă, cu arderi rapide, în care se consumă, se plăteşte, se consumă şi se plăteşte. Pînă şi designul echipamentelor a ajuns să concureze ca viteză de realizare şi expunere ţoalele de la Zara.

Sîntem pe fugă, nu mai cereţi răbdare, Cristi! Nu v-o poate oferi nimeni. Trăim într-o lume în care întîmpinăm iritaţi pînă şi piuiturile care marchează finalul celor 30 secunde în care ne-am încălzit ceva la microunde.

Faceţi-i praf pe albanezi şi urcaţi-vă în avion ca să o luaţi de la capăt! În goană.

Comentarii (463)Adaugă comentariu

dani  •  4 septembrie 2006, 17:15

MACAR DE NE-AM INTELEGE SA FACEM O ECHIPA…oare generatia de aur era de aur?

claudiu  •  4 septembrie 2006, 17:16

un joc are 90 de minute (+ extra time), iar un jucator profesionist trebuie sa fie concentrat pina la final. in plus, atunci cand primesti gol, in situatie de 2-0, esti avertizat. ar trebui sa reactionezi, sa fii atent, sa tii adversarul departe de poarta!!! inadmisibil sa mai primesti un gol in urmatorul minut. jucatorii sunt de vina. toti

Gabinho  •  4 septembrie 2006, 17:19

in campania de calificare 1998/1999 pt turneul final al camp european din 2000 nationala romaniaei a terminat grupa de calificare pe locul intai fara infrangere in acea grupa in fata portugaliei si a ungariei. la carma nationalei se afla…ai ghicit Ionut Stoica! e insusi VICTOR PITURCA. si echipa aia nu era nici pe departe generatia de aur. tot chivu, tot mutu erau. Hai Romania! Piturca e cel mai bun antrebor pt nationala. el va inventa o nhoua echipa, asa cum a facut acum 8 ani!

Petre Florin  •  4 septembrie 2006, 17:19

RABDARE……am 25 de ani…cand aveam 21 am auzit aceleasi cuvinte RABDARE..cand avea, 17 ani am auzit aceasi fraza repetata la infinit..RABDARE….Tata imi povesteste cum se iesea la universitate la mariile victorii ale nationalei si cica ma lua si pe mine ..dar nu mai tin minte …nu ma interesa.Chivu si compania cere mereu rabdare…dar eu unul nu mai am..vreau sa simt bucuria de a sarbatorii cu toata tara macar o calificare…daca se rateaza si asta ..urmatoarea pare si mai departe si probabil nu o sa am ce povestii copiilor mei de lumea adunata la universitate dupa meciurile nationalei ..dar..copii mai au o sansa sa stie pt ca tatal meu le va povestii de victoriile lui hagi si restul echipei de aur si de ce au facut ei.Stiti care este norocul meu…ca tin cu STEAUA ..si e singura care mai imi da sansa sa sarbatoresc cu toata tara…nu stiu daca ati inteles ce am vrut sa scriu sau daca eu macar am inteles dar un lucru e sigur..NU MAI AVEM RABDARE..pt ca viata trece…si pt voi (cei de la nationala )sa stiti ca nu o sa fie nimeni care sa povesteasca despre voi la modul bun pt ca nu dati nimic de povestit..nu o sa am ce povestii nepotilor mei despre voi peste cativa ani buni…dar..nu-i nimic…o sa le zic tot de hagi,popescu,ilie…belo…ORICUM ..BAFTA SI NU NE MAI PRIVITI IN OCHII CAND DATI INTERVIURI CA NU MERITATI SA RIDICATI PRIVIREA DIN PAMANT PANA CAND NU SCRIETI MACAR O PAGINA DE ISTORIE…

Gabi  •  4 septembrie 2006, 17:19

Cand nasu a fost reales in fruntea frf, cei in cauza au votat coruptia, non-valoarea, incompetenta. Pana nu se vor produce schimbari majore la varf, nu vom culege nimic la nivelul nationalei.
Exista o vorba care spune ca „Pestele de la cap se-mpute”, iar daca vreunul indrazneste sa raspunda „da, dar se curata de la coada”, il avertizez ca pestele imputit nu se mai curata deloc.

orafaz  •  4 septembrie 2006, 17:19

Daca ar fi avut macar un dram de responsabilitate, capitanull Chivu ar fi trebuit, macar in ceasul al 12 lea, sa ia atitudine si sa spuna:

„Da, dom’le, am fost prosti. Da, prietenul meu Lobont a gresit la goluri. Da, Contra ar trebui sa-si imbunatateasca jocul (spus mai pe ocolite) ca sa mai vina la nationala. O sa vorbesc cu Mutu si o sa-i atrag atentia ca eu sunt capitan in teren. Ne pare rau. Suntem vinovati de acest esec si vom incerca sa ne imbunatatim jocul in partidele urmatoare (in conditiile in care selectia se va face pe criterii de performanta). Nu mai cautati tapi ispasitori. Noi suntem. Blamati-ne acum, ca sa ne puteti incuraja data viitoare.”

De ce nu spui asta, domnule Chivu? De ce esti capitam? Ca sa apari in fata noastra si sa scuzi lamentabil orice esec?

Sigur, Lobont sau Contra nu ar gresi daca nu li s-ar da ocazia (i.e. daca nu ar fi selectionati). Dar asta e o alta problema – legata de lipsa de caracter a selectionerilor de dupa Boloni. Toti se enerveaza cand sunt criticati si cer clementa cand gresesc.

Mircea Lucescu, ce mai cauti prin Ucraina. Am avea nevoie de tine aici.

radoi  •  4 septembrie 2006, 17:21

Lasan-ne PITI. lasa-ne iti multumesc ca ai plecat de la STEAUA!!!! Fara tine probabil ne merge bine, si avem si performante! Probabil daca ai lasa nationala ar merge si ea bine DAR tu te incapatanezi sa fii un looser asa cum ne-ai obisnuit si tu si NASU si MUTU si CHIVU……….etc. OARE cand o sa lasati loc oamenilor capabili?

Shabalala  •  4 septembrie 2006, 17:23

Gabinho, nu vorbi avioane. In echipa aia Chivu si Mutu nu au fost nici macar rezerve. Ei au aparut dupa ce ne-am calificat. Iar cu Piturca la timona am reusit niste memorabile 1-1 cu Ungaria si 0-0 cu Slovacia acasa. Cel care a dat tonul la Nationala, si ne-a calificat la turneul final a fost Hagi, a carui revenire a revitalizat echipa. Piturca stia asta, si a incercat sa-i minimalizeze meritele, fapt care a iscat un scandal in urma caruia barbugiul a fost inlaturat.

bejuscaru  •  4 septembrie 2006, 17:25

am un cuvant pt voi toti care il condamnati pe petre…RUSINE si lasati pe cei care se pricep intradevar sa comenteze…!!!
totul sa rupt cand a iesit petre…cea facut nicolita?ZERO barat!!
da….a facut petre si greseli dar daca ar fi fost toti jucatorii precum el pe teren plin de suflet si daruintza…dear fi fost dupa el ar fi marcat si cu capul dacar fi putut..a avut chiar si o faza de genul asta daca nu gresesc….dar asa la facut
Dumnezeu..mic si plin de suflet!!!
maftei(greseala decisiva), contra, nicolitza(de data aceasta), cocis(greseala decisiva) au fost cei mai slabi de pe teren….in rest ce pot sa spun…eu am incredere..mai multa maturitate si ne vom califica
SUCCES romania si hai le europene…mam saturat sa stau pe gazeta si sa rostesc eternul DACA…

balmosh  •  4 septembrie 2006, 17:26

Presa din Anglia dupa un meci de genul Romania-Bulgaria ar fi titrat mare: „Handicapatilor!”…iar jucatorii ar fi fost spasiti…la noi cer timp,dar cind isi schimba freza sau prietena vor sa apare iute in ziare. Ai dreptate,Tolontane, NU mai avem rabdare si Nu mai merg scuzele aiuritoare cu arbitrul,gazonul,publicul si altele dragi gloabelor noastre…daca nu se pot concentra 90 de minute in fata unei echipe care nu a aratat nimic,atunci Pitzi e obligat sa-i duca la psihiatru. Sau,daca e prea dur, sa-si schimbe meseria. Stiu eu un job ptr alde Lobont,contra,tamas,maftei…Anyway,Hai Romania!

ppf  •  4 septembrie 2006, 17:28

lasa ne cu petre….zi mi si mie o pasa de gol pe care a dat o la nationala…sau mai bine zis un adversar pe care l a driblat in cariera lui….sau O deposedare pe care a facut o….
n am nimic cu el,se daruie e ok,dar nu are ce cauta in nationala….

Gabi  •  4 septembrie 2006, 17:29

mai shabalala, faptul ca ai putut sa postezi o gramada de invective la adresa lui Tolontan, ar trebui sa-ti dea de gandit (daca ai cu ce). Ti s-a dat dreptul sa-ti expui o parere si acum ce te-ai gandit: ia sa i-o trag lu’ nemernicul de Tolontan. Daca nu-ti convine ce scrie, exprima-te coerent, contrazice-l cu argumente, dar nu te comporta ca la usa cortului, pentru ca intr-o zi, satui de tot soiul de pornografii pe care tu sau altii ca tine le posteaza pe site, cei de la gsp s-ar putea sa inchida blog-ul si e pacat zau de cei ce-l folosesc in mod decent (mult mai multi decat toate shabalalele la patrat)

bogd@n  •  4 septembrie 2006, 17:30

domne atat timp cat nimeni nu le reproseaza nimic pe fotbalisti nui intereseaza.Exemplu contra (care joaca slab )de 2 ani incoace dar pitzi nare curaj sal scoata din teren , mutu tine mingea cat poate pana o pierde asha a facut toata repriza a 2-a.lobontz rezerva e titular la nationala ca vezi doamne e vedeta. nationala nu are nevoie de vedete. are nevoie de jucatorii cei mai in forma . un jucator de la steaua care joaca in champions league , sau unul de la dinamo sau rapid care joaca in uefa e mai slab ca unul care e rezerva in spania la o echipa mediocra? pentru ca asha se interpreteaza ceea ce a facut piturca.de ce margaritescu nu a vut loc in lot , pentru ca sunt sigur ca el era inkizatorul de care aveam nevoie. de ce nu zice nimeni ca , codrea a atins mingea de 3 ori tot meciu.? de ce badoi nu ar avea loc in locu lu contra?de ce ghionea nu ar avea loc in locul lui tamas?de ce ? atatea intrebari lka care piturca nu poate raspunde. pentru ca nu are curaj sa joace cu jucatori din campionatu intern, pentru ca agentii de jucatori fac presiuni asupra lui.de ce?cand o sa inteleaga ca jyucatorii din campionatul intern sunt mai buni decat jucatori de la echipe slabe din campionate asha zise mai puternice?si depre rabdare. de unde atat rabdare ? au trecut anii deja , si nimic nu se zareste la orizont.echipele de club romanesti sunt mult peste nivel al nationalei .si voi ziaristii de ce vi se pare ca nu am avut noroc? am fost slabi nu ca nu am avut noroc . totul a fost din cauza lu contra si lobont.de ce nu zice nimeni ca , contra nu a reusit sai ia mingea lu petrov nici odata ,decat prin fault.Gata cei care nu sunt titulari la echipele lor nu mai au ce cauta la nationala. asta e adevarul .

Peter Pan  •  4 septembrie 2006, 17:30

Da, Cristi, de la noi rabdare si la Lobont – tutun… 🙂

Sahistu’  •  4 septembrie 2006, 17:32

Comentariile celor care critica nationala Romaniei sunt cea mai buna dovada ca suntem un popor ipocrit care o da dupa cum bate vantul.
Inainte de meci toti il injurati pe Piti ca l-a bagat pe Rosu si pe Marica in echipa. Nu v-ati inghitit limba? Toti sunteti specialisti! Ce i s-a intamplat Romaniei i se poate intampla oricui. chiar si Italiei pentru ca vorba lui nea Corleone, fotbalul nu este o stiinta exacta.
Hai sa fim realisti. Romania este peste Bulgaria si cu siguranta se va califica la Euro 2008.

balmosh  •  4 septembrie 2006, 17:36

sahistule,eu am vazut Italia-Lituania (1-1). Nici nu ai crede ce bine s-au miscat balticii…sint convins ca ne-ar fi batut si pe noi si pe bulgari simbata…Si de ce sa nu critic nationala? Am dat gol din gafele apararii bulgare si la fel le-am luat si noi. In rest…2-3 ocazii e cam putin.daca tu esti multumit,treaba ta,eu am fost martorul unor lucruri muuult mai bune facute de nationala,asa ca am niste asteptari.No offense,dar daca tu esti blazat…c’est la vie!

Maryna  •  4 septembrie 2006, 17:37

intr-adevar, dupa atatia ani ni s-a tot luat sa ni se ceara rabdare…dar pana la urma ce ati fi vrut sa declare si chivu? k da, e vina lui lobont, a lui contra, maftei si a celorlalti spectatori de pe teren (dica,nicolita…)?! asta se stie deja, o stim cu totii, dar nici chivu nu putea spune direct aceste adevaruri caci este nevoie de unitate si omogenitate la nationala, nu de alte scandaluri si incaierari. eu cred k a incercat doar sa fie diplomat baiatul. oricum, important este ca ei (ca si noi) sa treaca peste acest semiesec si sa se gandeasca, sa se concentreze si sa dea tot ce e mai bun din ei pt meciul de miercuri si cele care vor urma in preliminarii!

AlexD  •  4 septembrie 2006, 17:37

dl Tolontan, ce parere aveti despre partea dreapta a ‘nationalei’? Contra, Fl. Petre….au dreptal sa mia ramana acolo dupa atatea meciuri proaste?
Nicolita si Ogararu nu merita macar o sansa? Petre MARIN?

Adi  •  4 septembrie 2006, 17:38

adevarul e ca la acest nivel sa boxezi toate mingile care iti vin mi se pare un lucru greu de acceptat. Dar din pacate la echipa nationala s-a creat o gasca in care nu pot juca unul fara celalalt am eu impresia. Lobi este bunul prieten al lui Mutu si Chivu si vezi doamne un portar cu mare experienta ( de stat pe bara ) . Piturca e plin de explicatii dar din pacate a reusit sa e umple de ridicol prin schimbarile facute si modul de selectie al unor jucatori iesiti din forma ( Cocis, Contra, Codrea ) care ii promoveaza cu nesimtire ..Oare ce interese mai sunt de data asta ?….

Shabalala  •  4 septembrie 2006, 17:38

Nu te teme Gabi, n-o sa-ti ia nimeni jucaria. Nu vor inchide sacalii astia blogul pt simplul motiv ca 90% din cei care scriu aici ii gidila la bibilica cu mesajele lor. Toti semi-analfabetii care stau cu un ochi pe mirc si cu unul pe gsp pica in cur de admiratie cand citesc ‘articolele’ acestor asa-zisi ziaristi si ii pupa in fund cu strasnicie, asa ca nu te nelinisti. O sa poti sa ii canti in struna lui alde Tolontan in continuare.

NASCUT PENTRU A FI STELIST  •  4 septembrie 2006, 17:41

Politicienii cer rabdare pana sa traim bine,NATO ne-a cerut rabdare pana sa intram,UE cer rabdare pana sa ne primeasca,fotbalistii de ce nu ar cere si ei rabdare pana la o calificare?Urmand sa se ceara rabdare :inginerii fizicieni dupa un dezastru cu o centrala nucleara, pilotii de avion dupa prabusiri in lant, medici chirurgi dupa operatii cu pacienti morti,dar cu operatii reusite,la fel ca fotbalul nostru!

mihai  •  4 septembrie 2006, 17:43

ce v-a agitai atata ma… daca se califica romania la euro o duc romanii mai bine. nu va mai ajunge liga lui mitica? acum vreti fotbal international.

madalina  •  4 septembrie 2006, 17:43

Ce bine ar fi daca la farmacie, pe langa extraverale si alte calmante s-ar vinde(neaparat compensat) si rabdarea in dozele prescrise periodic de Domnul Doctor Chivu. Cred ca ne-am inghesui cu totii precum pensionarii din Timisoara la farmacii sa ne luam doza necesara fiecarui meci, fiecarei campanii de calificare.

catalin  •  4 septembrie 2006, 17:44

decat jucatori de second hand in strainatate mai bine jucatorii de prima mana din ROMANIA.
indolenta lui chivu „am fost naivi”, „nu e nimeni de vina” trebuia taiata din radacini si cineva sa intrebe: MAI FRATILOR DE CE VENITI VOI LA NATIONALA? l-am vazut pe ganea dupa meci si prefer sa vad ca joaca in echipa nationala unul cu sufletul decat unul cu pile. ne-am ofticat cand ne-au zis bulgarii drogati? au dreptate. mutu se drogheaza, lobont bea si fumeaza pe ascuns prin cantonamente, altii fac mai multa agitatie printre curvele din bucuresti decat pe stadion siei vor sa nu cautam vinovati? mie imi este mila de chivu ca trebuie sa acopere niste gunoaie de 5 bani si parea ca spune ceva care i s-a dictat, dar el este capitan si trebuie sa scoata la iveala aceste nucegaiuri. si inca ceva: ZI GANEA CE AI PE SUFLET CA POATE ASA ZBOARA GUNOAIELE ASTE DE LA O ECHIPA PE CARE NU O MERITA!!!

Ionut  •  4 septembrie 2006, 17:44

cataline,vorba lui balmosh:ce mama dracu’ ii cocolositi atita?adica in germania,franta,italia,anglia,care au avut si au performante,presa ii poate numi pe jucatorii nationalei „cirnati”,cretini s.a si la noi,care sintem vai soarta noastra,nu le puteti spune nimic mai dur?se supara si incep sa plinga,sau ce?in locul presei,ii desfiintam pe jucatori,cu accente pe lobont,contra,tamas,cocis(asta deja a ajuns mare jucator,bine ca n-a venit la steaua)!iar cirpa aia de chivu(a nu se intelege ca-i contest calitatile din teren) numai capitan nu se numeste!e a enspea oara cind in vad dupa un esec,mai bine zis semi-esec,al nationalei cum vine la interviu cu priovirea aia timpita,isi roteste ochii de zici ca sint sateliti si cerind rabdare sau cu fraze de genu’ „sa nu mai cautam vinovati,sa stringem rindurile” si alte asemenea rahaturi!da’ cine nu va lasa sa stringeti rindurile?din partea mea puteti stringe si fructe de padure,ciuperci sau maculatura,numai jucati dracu’ si voi ceva,ca m-am saturat!

Pacificatorul vs. Satana  •  4 septembrie 2006, 17:45

„MACAR DE NE-AM INTELEGE SA FACEM O ECHIPA…oare generatia de aur era de aur?”

Da, chiar putea fi de aur…sau macar argint sau bronz! Generatia aia a jucat singura, daca ar fi avut si un antrenor care sa le dea mai multa incredere in ei, un plus la capitolul psihic….ar fi ajuns mult mai departe la fiecare turneu la care au participat!

@Gabinho: nu mai bate campii ca in ’98-99 nu era generatia de aur! Unde ai vazut tu mutu si chivu acum 7-8 ani? dabea la turneul final in 2000 au aparut prin lot si aveau 19-20 ani!

Sahistu’  •  4 septembrie 2006, 17:47

Balmosh,Balmosh nu inteleg sensul afirmatiilor tale referitor la fatul ca as fi blazat. Cand am spus ca i se poate intampla si Italiei ma gandeam la finala pirduta cu Franta dupa ce au condus cu 1-0. Nici eu nu m-am nascut ieri si deci… am vazut si partide mai bune ale nationalei. cu privire la greseli, daca nimeni nu greseste partida se termina 0 – 0.

Pacificatorul vs. Satana  •  4 septembrie 2006, 17:53

Sahistule, italiei i se intampla o data la doi ani, noua ni se intampla de de doua-trei ori pe an! Ei sunt campioni mondiali, noi suntem luati la misto ca suntem campioni mondiali la privit turnee finale la tv…

mike_d  •  4 septembrie 2006, 17:55

Problemele cu nationala Romaniei sint aici:
1. Piturca e capos -un mare antrenore inbina „stick with carrot”-batul cu morcovul si se apropie de jucatori; el are ceva calitati dar e incapatinat si din cauza asta toti pierdem -lasa afara jucatori buni.
Pe tern trebuiau sa fie cu bulgarii: Ogararu, Badoi (Rapid) , Buga, Ganea, astia caliti in Europa si CU ATITUDINE DE INVINGATOR. AICI E CHEIA:ATITUDINE DE INVINGATOR, si v-a explic mai jos :
2. Chivu e defetist -it’s time for a change-pune capitan un luptator care iitrage pe toti dupa el- pe el nu l-am vazut mincind iarba- ia exemplu John Terry(Chelsea)
3.Dica nu are ce cauta in nationala e old, fragil fizic+ moral: aminteste pfaza cind a luat galben la Middlesborough. In loc sa stringa din dinti si sa moara pe teren s-a cufurit de ti era mai mare rusinea. Pai cu astia sa invingi???
Cu d-alde astea ca Dica, Maftei, Contra chiar si Nicolita ( al doilea Andrei CRISTEA ) nu faci treaba.
Nu inteleg cum ziaristi vostri nu le vad scrieti-le fratilor cu argumente cum v-am scrie aici, , trageti-l de mineca pe Piti.

Mike D.

Sahistu’  •  4 septembrie 2006, 18:02

Pacificatorule exagerezi cu doua-trei ori pe an. Am fost mai buni ca Cehii la ultima campanie de calif. si cu Danemarka ne-a ajutat un pic si donul Urs Maier, cu Norvegia Lubos Mitchel.Italia ,Franta , Germania sunt si ajutate sa se califice atunci cand nu pot pe forte proprii.

Pacificatorul vs. Satana  •  4 septembrie 2006, 18:04

Pai daca n-am zbarcio de 2-3 ori pe an ne-am califica si noi!

petre  •  4 septembrie 2006, 18:06

Dica si Nicolita ar trebui sa fie titulari la nationala bah mike.nush cum vezi in Terry mare jucator chelsea na castigat cl si nici in semifinale la mondiale na ajuns cu anglia deci ciocu mic.cred ca ai o parere subiectiva .
cat despre chivu si rabdarea am facut un comment inainte de meciul cu bulgaria in care ziceam de aceea rabdare de care toti neam plictisit iar chivu o tot foloseste in apararea echipei

bejuscaru  •  4 septembrie 2006, 18:06

mai ppf sau cum ti se spune…whatever….nu stiu daca teai uitat la meci mai atent…presupun ca esti vreun fanatik ce tine cu steaua…dear fi dupa voi iati baga pe toti stelistii la nationala cu carlos cu tot in poarta:)…anyway….drbiling am vazut la el chiar in meciul de sambata..pasa de gol a dat din corner doar ca nu am fost in stare sa marcam..a avut chiar siun sut periculos…in concluzie .un jucator activ care merita cu varf si indesat sa joace la nationala…nicolitza na demonstrat nimik sambata…nu vreau sa fiu rau si zic ca a avut o zi proasta sisi va reveni si va juca la nationala cum joaca la steaua…sper din suflet… petre a facut si greseli dar a facut bine mai mult decat majoritatea din echipa…

da  •  4 septembrie 2006, 18:07

PAi Lobont a fost penal, nu a prins nici o minge trasa pe spatiu portii de bulgari si au fost numai 2 suturi. Daca trage marihuana si alte tigari speciale cum vreti sa aiba reflexe. Daca mai baga si doua pahare de Black e clar ce reflexe are. Prosput se mai si lauda ca face asta.

Sahistu’  •  4 septembrie 2006, 18:07

Pacificatorule stai linistit ca ne-a venit si noua randul.
Piti vegheaza pentru tine!

jack  •  4 septembrie 2006, 18:11

Rabdare.Sa avem rabdare sa se retraga din activitate Mutu, Lobont, Contra, Chivu, sa avem rabdare sa mai treaca vreo 15-20 de ani sa se retraga si Piturca, sa avem rabdare vreo 4-5 ani sa se retraga Mircea Sandu.Apoi vor veni si calificarile.

moshu  •  4 septembrie 2006, 18:11

La croati se poate: vedete excluse pentru escapada

Antrenorul reprezentativei de fotbal a Croaţiei, Slaven Bilic, i-a exclus din lot pe trei dintre jucătorii săi de bază, mijlocaşul Darijo Srna (Şahtior Doneţk) şi atacanţii Ivica Olic (ŢSKA Moscova) şi Bosko Balaban (FC Bruges), care au fugit din cantonament şi au petrecut într-un club de noapte, cu câteva zile înaintea meciului cu Rusia, din preliminariile EURO 2008

gusti  •  4 septembrie 2006, 18:12

una peste alta cu dica in teren 70 min romania a condus 2-0 a fost schimbat el romania a fost egalata .de ce oare?

cris  •  4 septembrie 2006, 18:14

lasati-l in pace pe chivu k fara el sunt varza cu totii dc nu-i strange,inloc sa dea vina pe jucatori ar trebui sa-si puna si antrenorul un semn de intrebare.ce cauta contra in teren?maftei?nu stiu

sburlea  •  4 septembrie 2006, 18:14

off topic:
>Shabalala: esti f agresiv. cine stie? poate oi avea si motive reale….ce se va intampla insa, e ca post-urile tale vor fi ignorate, tinand cont de agresivitatea limbajului….so…

on topic:
se zice ca primul semn de vindecare a prostiei apare atunci cand itzi dai seama de ea. ori, in cazul pseudo-fotbalistilor cred ca mai e cale lunga pana acolo…. in rest, cred ca ecuatia e extrem de simpla: atata vreme cat nu vor avea cutitul la os (a se citi lipsa banilor) ai sa joace pana la epuizare pentru a-si demonstra valoarea ca sa prinda un contract bun, nu va fi nimic….. ca despre patriotism, nici vorba!

gusti  •  4 septembrie 2006, 18:17

v-a spun eu „guru” il aducem pe neaga din coreia si ne calificam 🙂

catalin  •  4 septembrie 2006, 18:18

petre dragule daca vorbesti de anglia uita-te ca ei au jucat la cm, joaca in cl si ajung in semifinale pe cand noi cu mutzii chiwi dicii si nicolitii vostrii stam si ne uitam de vreo 6-7 ani la tv. macar nu avem stres in timpul mondialelor si europenelor. mai bine joaca neshu ganea margaritescu petre marin ca astia pun osu si nu se dau loviti chiar daca nu au valoare(mai ales nesu alaaaaa) da macar fug si incearca ceva

catalin  •  4 septembrie 2006, 18:20

da gusti neaga si giani kirita mai lipseau, aaaaa si shoava si era complet tot tacamu’ si vesela lui pitzi

balmosh  •  4 septembrie 2006, 18:22

cataline,ai nimerit-o! sintem pe aceeasi lungime de unda:sa joace cei care pun osul;Italia nu a ajuns campiona mondiala cu del piero,cassano,baggio sau alte vedete supertehnice,ci cu grosso,zambrotta,camoranesi,de rossi..oameni care pun osul.La noi… 🙁

Adrian Stefan  •  4 septembrie 2006, 18:23

Parerea mea e ca se putea face un lot de echipa nationala cu jucatori de la cele 3 echipe care joaca in cupele europene , cu mici exceptii (chivu , mutu …) si nu mai trebuie adusi la nationala toti ratatii care joaca prin cine stie ce liga secunda din strainatate .

balmosh  •  4 septembrie 2006, 18:24

@ Shabalala:
Revesul medaliei: Dar cind a facut lobont un meci mare?Spune tu un meci,ca eu nu-mi aduc aminte decit de gafe!

Alexandru P.  •  4 septembrie 2006, 18:25

Rabdare cu cei incompetenti? Cancerul ar trebui taiat din radacina…

ppf  •  4 septembrie 2006, 18:26

o sa avem rabdare pana iesiti la pensie,poate atunci ne mai calificam si noi la un turneu final.

Shabalala  •  4 septembrie 2006, 18:27

Si care ar fi gafele astea? Eu imi aduc aminte de meciul cu Danemarca si cam atat. Poate ma ajuti tu.

io  •  4 septembrie 2006, 18:39

toti alcoolicii, drogatii, afemeiatii sunt la echpa nationala, credeti ca ii intereseaza trairile suporterilor.
se baga bani in sport si in alte domenii de divertisment la nesimtire si care este rezultatul vine un analfabet si iti zice ca totul merge, este curat si sa asteptam ca vine si randul nostru.
pai ne vine randul sa ne ducem pe lumea cealalta, asta stim cu totii.
asa ca sa ne mai lase chivu, mutu si ceilalti ca prea sunt pupati in fund si sincer nu prea o merita.

Comentează