Nu mai cere răbdare, Cristi!

OK, presa, Piţurcă, Federaţia, Naşu’, politicienii, impresarii, gazonul… Toţi sîntem de vină. Dar jucătorii? Da, chiar ei! Fotbaliştii, vedetele, idolii. Cei care ies favorabil din orice comparaţie. Cei pe care noi, jurnaliştii, îi criticăm cu mănuşi de catifea, pentru că, să recunoaştem!, e mult mai comod să-l încolţeşti pe Piţurcă, omul ce şi-a enervat pînă şi propria puşcă de vînătoare.

luni, 4 septembrie 2006, 4:09

OK, presa, Piţurcă, Federaţia, Naşu’, politicienii, impresarii, gazonul… Toţi sîntem de vină. Dar jucătorii? Da, chiar ei! Fotbaliştii, vedetele, idolii. Cei care ies favorabil din orice comparaţie. Cei pe care noi, jurnaliştii, îi criticăm cu mănuşi de catifea, pentru că, să recunoaştem!, e mult mai comod să-l încolţeşti pe Piţurcă, omul ce şi-a enervat pînă şi propria puşcă de vînătoare.

L-am auzit cu toţii pe Chivu după meci. „Şi acum ce-o să facem? Iar o să căutăm ţapi ispăşitori în loc să mergem înainte”, a zis el, cu limbajul de pater familias însuşit la Ajax. Avea toată justificarea să ceară răbdare. Fusese unul dintre cei mai buni de pe teren. Fără el, echipa ar arăta ca o companie de taximetre cu operatoarele în grevă.

Pe de altă parte, fotbaliştii sînt amuzanţi atunci cînd cer răbdare unui sport care îi plăteşte atît de bine tocmai pentru că totul se desfăşoară rapid. Ciclul de viaţă al  produsului-fotbal e mai scurt decît a fost vreodată în istorie. Un meci ţine cel mult două zile înainte şi o zi după. Apoi vin alte partide. O echipă magică durează un sezon, poate două. Exemplul? Real Madrid. Care a fost înlocuită de Barcelona, care va lăsa şi ea loc altui dream team. E o piaţă intensă, cu arderi rapide, în care se consumă, se plăteşte, se consumă şi se plăteşte. Pînă şi designul echipamentelor a ajuns să concureze ca viteză de realizare şi expunere ţoalele de la Zara.

Sîntem pe fugă, nu mai cereţi răbdare, Cristi! Nu v-o poate oferi nimeni. Trăim într-o lume în care întîmpinăm iritaţi pînă şi piuiturile care marchează finalul celor 30 secunde în care ne-am încălzit ceva la microunde.

Faceţi-i praf pe albanezi şi urcaţi-vă în avion ca să o luaţi de la capăt! În goană.

Comentarii (463)Adaugă comentariu

deeaiasi  •  5 septembrie 2006, 10:09

Nu am inteles niciodata de ce nationala lui „mutu si chivu”, ramanand la chivu de c ar fi el vinovat de pierderea calificarilor , dc ar fi el vinovat ca lobont n-a prins mingea,ca mutu n-a dat gol ,ca ganea nu a jucat sau ca a faultat cocis , a avut si el greselile lui dar niciodata nu am auzit cu adevarat o lauda pt cristi atunci cand a iesit bine …au fost doar asa , a salvat f bine chivu , a intervenit bine chivu si pe urma au intervenit improscarea cu noroi daca a pierdut echipa sau daca a facut egal ca de , el e capitanul ….si daca stau bine si ma gandesc amintind meciul cu olanda , de la noi….l-am vazut si mijlocas si atacant in unele momente …ma rog nu-i tin apararea e e vina dar alaturi de ceilalti colegi,antrenor si da, politica, gazon,conditii mizere si nepasare ….nu le-am oferit nimic dar vrem performanta …performanta se face impreuna…e nationala romaniei nu a lui chivu in nici un caz…toti trebuie sa contribuim dar nu cu „huo” cand pierd si cu „bravo” cand castiga …nu ma intereseaza ce chiloti poarta mutu si nici ce mananca chivu …….cat despre cristi …..intotdeauna a fost modest ,iplomat…Dc e atat de relaxat, LA INTERVIURI?!pai ce sa faca , sa-l copie pe becali …sa arunce vina pe cineva , sa arate cu degetul …nu e genul stimatii mei domni …..nu mi-as dori decat sa va vad pe fiecare din voi in locul lui CHIVU,sa vad cum ati castiga …ca in locul lui CRISTI n-ati putea fi niciodata!
IL ADMIR PE CHIVU DAR IL RESPECT PE CRISTI!

Adrians  •  5 septembrie 2006, 10:24

Ne-am invatat ca la un esec sa-i criticam pe cei care au gresit. Eu consider ca ar trebui sa ne intrebam daca noi am fi putut mai bine si dupa aceea sa judecam.
Am observat, ca toata lumea ii critica pe Lobont si Contra. Daca cumva acestia nu jucau si erau inlocuti de alti fotbalisti, atunci toata lumea (in cazul in care greseau si ei) ar fi criticat antrenorul ca nu i-a bagat pe titularii de drept si ca face experimente in meciurile oficiale.
Parerea mea e ca noi nu mai avem fotbalisti constanti. Atunci cand am batut Germania cu 6-1, toata lumea a zis ca sunt superfotbalisti si cu toate astea in meciurile oficiale ne-am facut de ras.
E usor sa zici ca trebuia sa joace X si Y. Daca ne uitam bine echipele care joaca in Cupele Europene, in afara de Steaua (nu sunt stelist, ci dinamovist), n-au prea rupt gura targului. Nu poti sa aduci un jucator la Nationala numai pentru ca a prins un numar de meciuri bune. El trebuie sa joace constant bine. Si cum in aceasta perioada lucrul acesta nu s-a intamplat, antrenorul decide sa aduca oameni pe care el credea ca se poate baza. Nu cred ca Piturca este atat de vinovat, nenorocirea mare este ca noi nu avem un om cu psihic puternic care sa-i ridice si pe ceilalti. De fapt acela trebuie sa fie capitanul echipei.
Acum s-a jucat un meci, iar rezultatele din grupa pana la urma ne avantajeaza (numai Olanda a reusit sa bata). Mai sunt o groaza de meciuri pana la final. Asa ca, nu cred ca trebuie sa ne stresam de la inceput, avem destul timp pana la sfarsit.
HAI ROMANIA

costin 13 sept.  •  5 septembrie 2006, 10:32

Salutare natiune!!!Rabdare..rabdare si iar rabdare..asa scrie in BIBLIE..Noi,oamenii nu ne mai rabdam unii pe altii,ne dam unul in cap altuia pentru te miri ce..SI VRETI SA MAI AVEM RABDARE CU ACESTI BUFONI???Pai,sa ne spuna filfizonul Chivu..care incearca sa ne impresioneze cu declaratiile sale ilogice si complet aberante,CATA RABDARE SA MAI AVEM???De unde atata rabdare???O fi fost bine,acum la Mondialul din vara asta,sa ne uitam la Angola(auzi…Angola!?!?!),Ghana s.a,in loc sa ne uitam si noi la nationala noastra????NU MAI AVEM RABDARE..vrem performante..Si asa cum spunea cineva intrun comentariu postat ceva mai sus..Citez:”cand nu contam in europa cu echipele de club,stranierii tineau stagul sus la nationala…
vremurile s-au inversat stranierii aproape ca nu mai scot capul la echipe mari afara,de ce nu ne axam pe cei din tara?” CHIAR???De ce dl. Piturca nu-l vede pe Dani Coman in poarta,in locul betivului si tabagistului Lobont,cel care fumeaza palmat prin cantonamente?;De ce nu-l vede pe Badoi in locul obositului Contra?De ce Ganea n-a avut loc nici macar pe banca de rezerve?s.a.m.d!In felul asta as putea continua la nesfarsit…Oricum,sunt prea mic,sunt un simplu cetatean care incearca sa-si dea cu parerea despre fotbalul nostru de rahat(scz de expresie),si tocmai de aceea vorbele mele si nu numai,nu vor fi luate,nici cat negrul de sub unghie,in considerare!!!MULTUMESC!!!

ALBANEZUL  •  5 septembrie 2006, 10:47

Care sint „rezultatele exceptionale” obtinute in ultima vreme de echipa nationala sub epoca Piturca ? „Rezultatele „este” unul singur 2-0 cu Cehia. O echipa a Cehiei care era in cadere libera, ceea ce s-a vazut si la Campionatul Mondial si care oricum la momentul respectiv avea varianta sigura a victoriei contra Finlandei. Ce reprezinta azi echipa Romaniei ? O GASCA !!! O gasca de betivi, drogati, futaci, tabacisti care fac tusa la echipele de club sau sint mereu accidentati la care se adauga citiva jucatori tineri, ambitiosi care vor sa se faca remarcati. Uitati-va la fata lui Lobont, care pare mai batrin decit veteranul Dorinel si imi veti da dreptate. Uitati-va la faza golului lui Marica si imi veti da iarasi dreptate. Cine este raspunzator de esecul cu Bulgaria ? Tovarasul PITURCA. Nu poti sa fii selectioner daca ai o mentalitate de sef de colhoz. Contra a ucis unul din meciurile cu Olanda. Ogararu pe celalalt. Contra a ucis si meciul cu Bulgaria si ramine titular. Poate o sa-l ucida si pe cel cu Albania, ca sa fim siguri, sa nu mai avem sperante. Ogararu a explodat anul trecut la Steaua, profesional vorbind, si a ajuns la Ajax. De ce nu i se da o sansa ? Simplu ! Nu face parte din GASCA. Poate nu tine la bautura sau nu-si inseala nevasta cu Laura Andresan. Explicatii a la Contra gen „eu am gresit, imi pare rau, mergem inainte, aveti rabdare” am auzit si dupa meciul cu Olanda. E clar un singur lucru. Actuala formula nu functioneaza. Daca nu sintem in stare sa cistigam cu o echipa a Bulgariei care pina in min 80 a facut cel mai slab meci din ultimii ani ce pretentii sa avem cu Olanda ? Pretentii insa or sa aibe alte echipe, pe care GASCA le vede ca outside-ere. Belarus Slovenia sau Albania vor puncte, pt ca Bulgaria a aratat ca se poate. Or sa vina in Rominia la victorie.
Totusi, CE TREBUIE FACUT ?
In primul rind trebuie schimbat CAPUL, adica Piturca. Fotbalul nu e barbut. Trebuie adus un „SELECTIONER” Daca e strain e perfect. Acesta trebuie sa formeze o ECHIPA. Sa selectioneze jucatorii care sint in forma la momentul respectiv si ce e mai important care joaca pe postul respectiv, ca sa nu mai vedem scene hilare a la Maftei. Improvizatiile sint pentru amicale cu Cipru nu pt meciurile oficiale ! Cocis e un jucator de perspectiva insa nu poate juca dupa ce a fost accidentat in ultima vreme. Ganea, Niculescu, Buga, Badea erau mult mai potriviti. Lovin sau Margaritescu sigur nu ar fi facut gafele lui Maftei. Coman, chiar daca e mai scund cu 5 cm decit Lobont a demonstrat ca e in forma si macar are meciuri in picioare. In al doilea rind trebuie renuntat la „piticanii”. Ce medie de inaltime a avut echipa de simbata ? Fotbalul modern se joaca cu jucatori inalti. Cu 2 atacanti albanezi de 1.95 probabil va fi mare deranj pt un portar mahmur si iesit complet din forma, mai ales la fazele fixe, marea noastra slabiciune. In al treilea rind trebuie renuntat la veterani. Jos palaria pentru Dorinel, Moldovan si Rosu dar avem nevoie de jucatori care sa joace 90 de min. Altfel propuneti la FIFA sa se faca schimbari ca la hochei. In final eu cred ca aceste schimbari ar trebui sa se faca de urgenta altfel in 2008 o sa tinem iar cu Germania, Portugalia, Franta, Anglia sau Spania. Dar sint sigur ca doar un cutremur, o calamitate, un dezastru ar putea sa-l rastoarne pe KGB-istul care raspunde la numele de „selectioner”. Asa ca HAI ALBANIA !!!

ROSIN  •  5 septembrie 2006, 10:59

Un lucru e clar: dintre cele 3 echipe balcanice , Romania , Albania si Bulgaria una se va califica cu siguranta. Deci sa nu disperam ca oricum vom avea reprezentanti zonali de seama la „europene” care vor stii cum sa scoata in evidenta superioritatea incontestabila a folclorului fotbalistic in fata manelistilor occidentali.

Radone  •  5 septembrie 2006, 11:15

De ce a zis Chivu ca trebuie sa mergem mai departe, sa privim inainte? Pentru ca nu e in locul lui Piturca.

Il certam pe Chivu, singurul fotbalist roman pe care e o placere sa-l asculti, pentru ca n-a zis ca prietenul lui Lobont sta cam pe blat in poarta nationalei de vreo doi ani incoace, ca Gurita Contra joaca pentru ca alternativele decente din tara se numesc Badoi sau Petre Marin, un mijlocas dreapta si un fundas stanga. Le spune, pierde prieteni, intra in conflict cu antrenorul, curajosul nostru parior, si probabil isi pune presa in cap si toata opinia publica. Ah, p-astea le are oricum pe cap, pe singurul cap in care au intrat si alte carti decat cele de joc… Asa-i trebuie. Se mai deranja cineva dintre suporterii nationalei sa se certe cu un analfabet?

cosmin  •  5 septembrie 2006, 11:27

am rabdare suficienta is tanar 22 de ani, pana la 60 de ani se mai califica nationala, sunt sigur de asta.

ROSIN  •  5 septembrie 2006, 11:34

@Cosmin: Au mai zis unii asa prin anii ’30 si-au avut de asteptat „Cupa del Mundo’70”.

grasu 76  •  5 septembrie 2006, 11:41

Ha Ha!!!
Cand Radoi si taiat venele la Bistrita de ciuda ca nu i-a iesit jocul l-ati pus la zid, cand rapidistii s-au batut la Petrosani de ciuda ca au pierdut campionatul, i-ati pus la zid. acum cand Chivu cere rabdare, va enervati!
Care atitudine credeti ca va duce la performanta,hm?
Oricum, daca si aceasta campanie va fi ratata, consider ca Lobont, Contra, Chivu si Mutu ar trebui sa se retraga din nationala, chiar daca au sub 30 de ani si joaca la cluburi puternice( Chivu si Mutu)
Lasati- i pe cei din tara sa joace la nationala pt ca au foame de performanta, nu fite!!!!!

Corleone  •  5 septembrie 2006, 11:42

Rabdare, rabdare, asta auzim de vreo 6-7 ani. Ce rabdare sa mai ai atat timp cat un om ca Piturca se gaseste in fruntea nationalei ca sa-si realizeze anumite vendete personale? Sau atat timp cat Mutu are impresia ca toata echipa trebuie sa joace pentru el (a se vedea si meciul cu Bulgaria cand a dat o singura pasa, de gol, e adevarat, dar s-au pierdut ocazii gratie egoismului sau)?
Nu vom avea niciodata rezultate atata timp cat antrenoeul il foloseste pe Tamas si nu pe Ghionea (e drept, are prea putine meciuri in Europa), cat timp il baga pe Maftei si nu pe Margaritescu (singurul inchizator de meserie in afara lui Codrea), cat timp nu vede ca Florentin Petre nu castiga dueluri unu la unu cu nimeni prin meciurile europene, cat timp il are pe Coman in lot si baga rezerva de Lobont etc.
Rabdare? Cred ca ei trebuie sa aiba rabdare cu noi, nu invers.
Si apoi, poate ca ar fi mai bine daca s-ar intoarce in Ghencea, ca acolo intra singura mingea in portile adversarilor, nu pe ghinionistele de alte stadioane.
Sanatate romani si sa ne vedem cu ine la Euro
2012, daca ne-or ajuta stadionul, vremea, mingea, arbitrii, Europa, lumea si, de ce nu, alienii, ca pana atunci o sa aflam de la ai nostri ca asta era principala si singura cauza care a determinat necalificarea
Numai bine!!!!

river  •  5 septembrie 2006, 11:45

hai sa mai pierdem o calificare, dar hai sa ne facem echipa.pina la urma cine e chivu asta de nu se poate fara el??!!
piti?!!!. van basten a lasat acas jucatori de clasa: seedorf, makay, davids… tie de ce tie greu?
ai doua echipe, o semifinalista, si o sfert-finalista cu amarati astia fa-ti echipa, da fa-i ceva, sau lasa-ne

ROSIN  •  5 septembrie 2006, 11:49

Nu mai e mult pana in ’38. Am avea o medie a calificarilor de „1 la 25 de ani” ceea ce sa recunoastem nu-i de colea!

Fratior  •  5 septembrie 2006, 11:57

Ce pretentii putem avea de la jucatorii nostri, daca nici macar nu cunosc versurile imnului national al Romaniei. Macar din bun simt, ar putea sa mimeze. Aud ca Piturca nu va face nici o schimbare! BRAVO! Alta calificare ratata.

http://www.uleiuri.ro

Valentin  •  5 septembrie 2006, 12:00

Cred ca cel mai important este ca suntem romani. Orice am face suntem fericiti sa imbratisam soarta Mioritei. Performanta nu se judeca oricum pe blogul asta, cel mult se discuta. Ceea ce am spus mai devreme despre Chivu si Rabdare.. era doar parerea mea pe care inca mi-o asum. Nu am pus in discutie cele 80 de minute de meci cu Bulgaria.. am pus in discutie atitudinea de dupa cele 90 de minute a meciului cu Bulgaria. Nu am spus ca echipa nu a jucat. Ea a jucat, insa ea a jucat si cand am avut ghinion.. si cand ne-a furat arbitrul. Nationala joaca.. este antrenata.. este pregatita si daca de fapt nu s-a intamplat minunea la Constanta a fost numai pentru ca „publicul din Constanta a venit ca la plaja”, ca sa mai citez o chestie celebra. Nu mai vorbesc despre federatie si miticii d’acolo ca nu ei sunt pe teren. In momentul in care echipa este pe teren chiar nu mai conteaza multe decat antrenorul si atudinea ei.. a echipei adica. Am vazut o echipa, dar cu siguranta nu am vazut o atitudine. Oamenii au fost pregatiti dar nu cred ca si-au dorit victoria. Noroc ca Bulgaria a avut totusi o zi proasta.. cel putin un inceput. Daca spun astea nu inseamna ca sunt bulgar.. sunt si eu patriot atat cat pot. Ceea ce incerc sa spun e ca nu trebuie sa se mai tolereze accidentele. Indiferent de cate realizari are fiecare fotbalist pe plan individual si de talentul personal, el nu are cum sa fie desavarsit cu atitudinea pe care o au fotbalistii nationalei acum. Multi dintre antrenori au spus ca „la ce nume erau in lot, nu avea cum sa se piarda totul asa” si daca s-a piedut, s-a pierdut cu Mutu si Chivu in teren. Asta nu-i face pe ei direct responsabili dar intre diplomatia lui Chivu si realismul lui Ganea(si nu.. nu sunt dinamovist, nu ca ar conta acum) aleg sa fiu realist. M-am uitat la ultimul campionat mondial.. in momentele alea nu m-am gandit la nici un Mutu.. Chivu sau alti oameni talentati.. pentru ca va spun.. sunt multi.. parte din ei nici nu sunt selectionati la nationala.. nu dau nume.. Puteti spune ce vreti voi… cand o sa ne uitam pentru a nu stiu cata oara la televizor la meciurile altora.. nu o sa mai conteze nici un individ.. nici o nationala.. or sa conteze doar momentele de compatimire a unora de la echipa Cehiei.. sau Olandei.. sau.. Doamne fereste.. a Bulgariei care or sa zica „Echipa Romaniei este foarte buna.. dar .. poate la anu'”. Nu vreau sa fiu brusc catalogat ca carcotas sau alte rahaturi.. pur si simplu avem nevoie de atitudine de invingator.. de o echipa.. oamenii d’acolo sa fie legati.. Ca un Rapid pe vremea cand se stiau „singuri impotriva tuturor”, ca un Dinamo Campion, ca o Steaua pe cand ii ducea Zenga sa petreaca impreuna fiecare victorie.. ca o familie cum e acum la Cluj. De asta avem nevoie. Eu nu-l simt pe Piturca asa.. nu-i cer schimbarea.. ca nu sunt eu meseriashu care sa zica asta.. nu stiu cu cine sa-l schimb oricum.. Stiu insa ca ceva nu se leaga. Putem exersa cate lovituri vreti voi, il putem pune pe Lobont sa prinda mingea.. doar asa.. sa ne distram.. Vine o buturuga mica si ne rastoarna doar pentru ca nu JUCAM.. ci doar calculam. Sper sa ma insel… sper sincer sa putem merge la urmatorul campionat.. ahh cat as vrea sa avem si noi noroc chior.. dar va spun o chestie.. vreau norocul chiar acolo.. la campionat.. daca nu ajungem.. inseamna ca nu meritam nici macar atat.. Un noroc chior. Cine a inteles, o sa priceapa ce am vrut sa spun. 🙂

zizou  •  5 septembrie 2006, 12:05

Maestre, intre substantivul comun „avion” si conjunctia „ca sa”, se impunea o virgula.
De asemenea, discursul patetic si prea putin critic, nu poate fi considerat de actualii tricolori ( o gasca de derbedei nerusinati), decat ca o slabiciune a naivilor ziaristi. Luati exemplul ziaristilor italieni, necrutatori cu campionii mondiali, dupa un egal cu modestii lituanieni.

zack  •  5 septembrie 2006, 12:07

cata rabdare sa mai avem am ajuns in ipostaza in care ar trebui sa nu mai intram pe teren k mereu iesim cu capul plecat si dak se intampla sa batem si noi pe nu stiu cine care au in echipa bucatari si zidari si alte meserii ne revine zambetul da pentru cat timp ca deja ne temem de albania si pe bune as vrea sa i-a romania bataie sa vad atunci ce o sa faca mutu si piti si ce cauta la nationala contra? de ce nu l-a chemat pe ogararu? de ce nu l-a bagat pe coman in poarta? i-a intrebati-l domnilor ziaristi pe piti sa avem si noi raspunsuri ca rabdare poate mai avem sa ajunga olaroiu la nationala si o sa faca el echipa care sa se califice la un campionat mondial sau european

DOMNUL Q  •  5 septembrie 2006, 12:10

ORGOLIU LUI PITI ESTE VINOVAT
SUNT MULTE DE SPUS DA NU ESTE TIMPUL NECESAR,DE LA INTRODUCEREA LUI COCIS DUPA ACIDENTARE SI LOGIC FARA JOCURI IN PICIOARE IN PUTERNICUL CAMPIONAT TRASNISTREAN,ORGANIZAT DE ARMATA 14,PT.AI SCUTURA INCREDEREA LUI DICA……INTRODUCEREA LUI TAMAS(FARA JOC CA TITULAR DIN IARNA!!!) TITULAR IN LOCUL LUI GHIONEA,CARE JOACA MECI DE MECI LA STEAUA…..
DAR CEL MAI FRAPANT ESTE URMATORUL LUCRU:GHIONEA A FOST CONVOCAT LA NATIONALA DUPA ACCIDENTAREA LUI GOIAN,IAR MAFTEI A FOST DE LA INCEPUT….MAINE TITULAR VA FII GHIONEA CARE ESTE MAI VALOROS DAR CARE NU AVUSE-SE LOC INITIAL LA NATIONALA DE……MAFTEI……ELOCVENT???

Valentin  •  5 septembrie 2006, 12:13

Nu stiu daca trebuie momentan tras cineva la raspundere. Sa fim realisti, exista potential. Inca nu e cazul. Atitudinea fotbalistilor este una din problemele importante. Nu trebuie sa existe exceptie la meci. Trebuie sa invinga. Nu le spune nimeni sa bata Olanda, trebuie insa ca atunci cand iti propui un lucru sa realizezi cat mai mult din el. Daca nu am putut bate Bulgaria trebuie sa fim realisti, incepand cu fotbalistii.. si sa incercam sa trezim draq ambitia in noi. Daca nu am avut ambitie cand Stoichkov ne-a facut in toate felurile.. ce sa mai zic de alte echipe. E doar vorba de atitudine.. Nu au decat sa intre in silenzio stampa.. doar sa faca ce trebuie sa faca.. SA JOACE!!! (tot meciul, preferabil)

scufita ros-albastra  •  5 septembrie 2006, 12:15

Nu prea ai dreptate, Cataline.

L-am auzit pe unul dintre cei enumerati de tine la inceputul articolului de azi spunind ca „am pierdut 2 puncte cu Bulgaria; trebuie sa le recuperam.”
Nu sint o specialista, ci doar o fana profana, dar mi se pare ca fraza respectiva are cam tot atita legatura cu logica bunului simt cita exista intre un retardat si un studiu despre antimaterie.
Ca si cum l-am imprumutat pe vecinul (de dedesubt) cu 2 kile de castraveti, omul a uitat sa ni le returneze si ne ducem la usa lui sa i le cerem inapoi. Daca omul nu raspunde, incercam la cel de deasupra, la cel care creste lalele pe balcon; din pacate, nici nu ne baga in seama. Cu ala poreclit „Slovenu'” am mai avut o experienta si ne-a trintit usa in nas de-am aratat vreo doi ani ca niste clovni.
Revin si incerc sa iti explic – abstractie facind de simpatia pe care o am fata de condeiul tau – de ce cred ca gresesti. In conditiile in care un oficial face o asemenea declaratie, a ii indemna pe jucatori (vinovati sau nu) sa „bage mare” echivaleaza cu parafrazarea unui proverb de prin zona, care ar suna cam asa: „cel-prost-condus mai mult alearga”.

P.S. Cit despre cuantificarea si atribuirea greselilor, l-as intreba, asa ca intre blocuri si intre gratare pe unu’ de zici ca are doua prenume, cum era fotbalistul acela Ion Ion: nea Mircea, nea Sandule, „Pe rasolu’ asta bine facut, ghici ce se impute de la cap?”

dragomir dan  •  5 septembrie 2006, 12:20

Cindva, nationala a pierdut rusinos un meci. A urmat o sedinta, s-au spus pareri, s-au formulat echipe pentru meciul urmator. La un moment dat, un batrinel care statea linistit intr-un colt s-a ridicat si a propus sa fie trimisa in teren exact aceeasi formatie care se facuse de rusine…Era Fieraru, un fost international, care-si argumenta sugestia bazindu-se tocmai pe orgoliul terfelit al jucatorilor. Ideea n-a prins, a fost introdusa in teren o alta formula, daca nu ma insel a intrat de fapt echipa Rapidului, care era in mare forma atunci si s-a pierdut meciul cu 2-1. Cu turcii parca.Maestrul Chirila povesteste chestia asta…Ce vreau sa zic, de fapt: poate ca ar fi bine ca la Tirana sa intre exact echipa de simbata, cu exceptia lui Tamas, evident. Asa ne vom lamuri daca baietii au orgoliu de fotbalisti adevarati, mai ales cei in culpa cu bulgarii. Daca au, normal ar fi sa-i punem la colt pe albanezi. Daca n-au, sa ne lase. Sint altii care de-abia asteapta o sansa…

ROSIN  •  5 septembrie 2006, 12:21

@zizou: Pai da! Si italienii se califica si cu „juniorii” din grupa aia unde in afara Frantei n-au nici un adversar pe masura. Dar ce sa-i faci , „campionii mondiali” sunt desfintati daca nu castiga finala iar „ai nostri” aplaudati pana la sanctificare daca se vor califica. E vreo diferenta?

BULBI_67NASAUD  •  5 septembrie 2006, 12:28

HAI SA FIM REALISTI;IL CUNOASTEM TOTI PE CHIVUL SI STIM CA E CEL MAI VALOROS JUCATOR PE CARE IL ARE ROMANIA;LOCUIESC IN ITALIA DE MULT TIMP SI AICI LUMEA IL STIE CA UN JUCATOR FOARTE SILITOR SI LINISTIT;CE ATI VREA SA CEARA IN AFARA DE RABDARE ;ALTI 10 JUCATORI DE VALOAREA LUI? CERD CA AAM PUTEA SA NE BATEM CU SANSE LA ORICE TITLU MONDIAL CU 11 JUCATORI DE VALOAREA LUI CHIVU E LOGIC SA CERI RABDARE CAND ESTI CEL MAI BUN SI SA TI IMPUI GRESELI CAND GRESESTI[APROPO CONTRA NU MAI FACE UN MECI BUN DE VREO 3 ANI)IN FINE NORMAL AR FI SA DAM VINA PE CE I SLABI CA SA ASE POATA MOTIVA NU SA I LASAM PT CA SUNT LA INCEPUT SI E NEVOIE DE RABDARE ;CE SA MAI SCRIU DECAT :NEA PITURCA AMENINTA I PE TOTI INCEPATORI CA MECIURILE DE FOTBAL SE JOACA DOAR O DATA IAR TOTI NOI CONVOCATII IN CIUDA REZULTATELOR CU ECHIPA DE CLUB AR TREBUI SA MOARA PE TEREN !!!!!!!!!!!

DANIMO  •  5 septembrie 2006, 12:37

NU MAI AVEM RABDARE CU RABDAREA CHIVULE.DUPA MECIUL CU BULGARIA TREBUIA SA-I SPUI LA PITURCA CA ROMANII SAU CAM SATURAT DE REZERVA LOBONT SI DE TELENOVELA „IMPROVIZATII”.EXISTA UN OGARARU PE CARE NU-L BAGA NIMENI IN SEAMA.UN MUNTEANU CARE RESPIRA FOTBAL SI EMANA BUN SIMT.UN GANEA CARE ARE INIMA LUI VLADOIU SI STIE CU MINGEA.UN COMAN CARE POATE SA-I PREDEA LECTII DOMNULUI LOBONT CU PRIVIRE LA CARACTER SI CE INSEAMNA SA APERI O POARTA NUMITA „ROMANIA”

ROSIN  •  5 septembrie 2006, 12:37

Sa vina HALAGIAN!

Valentin  •  5 septembrie 2006, 12:38

asta cu Halagian mi-a placut cel mai tare dintre toate replicile. mare adevar ai spus Roisin. pacat ca s-a dus timpul si omul a imbatranit

scufita ros-albastra  •  5 septembrie 2006, 12:42

pentru zizou

bre, nea filolologule, nu ca l-as apara pe tolontan, da’ unde zici matale nu se impunea nici o virgula. matale ai una in plus prin zona aia; poate ai incercat – convins fiind de observatia lu’ matale – sa compensezi.
da’, felicitari, oricum: esti pe o singura carare, nu ca altii.

Dan Eugen  •  5 septembrie 2006, 12:50

Eu as face o echipa de genul:

Coman – Ogararu – Ghionea – Chivu – Rat – Dica – Radoi – Plesan – Nicolita – Daniel Nicolae – Claudiu Niculescu

Rezerve: Marius Popa, Goian, Alexa, Badoi, Emil Dica, Grigorie, Victoras Iacob, Buga, Vali Badea, Margaritescu, ovidiu Petre, Mutu, Codrea.

redsef  •  5 septembrie 2006, 12:52

Sa ne mai lase si batman si ceilalti cu steaua lor de doi lei! Daca Petre a jucat rau dupa mintea lor, figurantul de nicolita ce a facut, in afara de faptul ca a pierdut ABSOLUT TOATE mingile?! (la fel si in turneul din Cipru, la fel si in turneul din Franta, si in State!). Dica s-a plimbat pe teren: asta e jucator de Nationala!? A jucat si la Erevan, in 1 – 1 cu Armenia! Stelistii il vor si pe Ogararu la lot; trebuie sa fii tampit rau sa nu-ti aduci aminte cum a jucat cu Olanda! La Steaua sunt mereu pseudo-valori de teapa lui Aliuta, Neaga, Claudiu Raducanu sau Florentin Dumitru. sunt chemati la lot de alde iordanescu sau piturca; si Ghionea sau P. Marin sunt fotbalisti? Ba mai voia si Lovin, doamne iarta-ne, la Nationala!

ROSIN  •  5 septembrie 2006, 13:00

Sau ce ziceti de FLOCEA?

sile  •  5 septembrie 2006, 13:02

pentru „scufita ros-albastra”: ce draku e ku ciorba aia de idei pe care ai skris o????? cand scrii ceva nu scrii pentru tine,ci pentru cel care trebuie sa citeasca!!!!!!!! PS: NU TOTI „BEM CIORBA”………….

Dan  •  5 septembrie 2006, 13:15

Agassi a pierdut aseara meciul cu Becker (alt Becker). A mai murit un om, s-a mai nascut o legenda. Iar noi ne ocupam de Chivu cu neRABDARE! Chapeau bas, monsieur Andre!

mad_dog  •  5 septembrie 2006, 13:16

Bine redsef!!!foarte bine ai zis de domnii jucatoriu de la steluta,am intrebat si eu niste stelisti de cate ori a pronuntat comentatoru’ numele lui dica,ce a facut nicolita,aia pe care toata suflarea ciobaneasca ii ridica inslavi cica sunt eztraordinari ,normal in meciuri cu UTA,Faru si alte echipe prietene,la nationala vedem si noi ce valoare au=0!!!

lae canibalu  •  5 septembrie 2006, 13:17

fratilor datimi o idee cum sa dau da astia da la tvri ca am asteptat da ma luat somnu sa vad meciu cu bulgari si nu la dat si sa vede teaba ca nici pa ala cu abanezi nul da

mad_dog  •  5 septembrie 2006, 13:19

pt. lae canibalu:ia-ti DIGI TV 🙂

scufita ros-albastra  •  5 septembrie 2006, 13:19

pentru sile: ma scuzati, domnu’ oenolog… scriu si eu ce ma duce capu’. spre deosebire de altii.

lae canibalu  •  5 septembrie 2006, 13:23

mam zuitat sa va spun ca io stau in australia si la mine ie 4 de ziua cind incepe la voi meciu

mad_dog  •  5 septembrie 2006, 13:29

pt lae: atunci I’m sorry nu stiu ce poti face,da si tu un tel la tvr

lae canibalu  •  5 septembrie 2006, 13:37

nea madog amunsoni cit paretele da mare si suptire cit palma si mai am doua farfuri pa casa da prind vrosuta da posturi da tvri na vrut sa de meciu vreau sa le zic ceva da dulce

grecu  •  5 septembrie 2006, 13:40

cred ca este cel mai bine sa va intrebati cand vom scapa de mafia fotbalistica ???

nationala nu va putea sa se califice pana nu dispar interesele si se va juca doar pentru Drapel doar pentru Romania si numai cu SUFLETUL

lae canibalu  •  5 septembrie 2006, 13:47

pt.mad_dog: domnule, le-am trimis 6 email,dar astia au mostenit totul de la TVR 1985.Adica o totala lipsa de respect si consideratie pentru telespectator.Daca le ceri o explicatie plauzibila si lor nu le convine pur si simplu te ignora ca pe un nimic.La telefon te pun pe lista de asteptare si dupa 10 min.inchizi tu ca se incinge telefonul si nu vrei ca nota de telefon sa arate ca taxa pe salariu

Rocca  •  5 septembrie 2006, 13:48

@ redsef & mad_dog:

mai baieti .. vorbea lumea aici mentinand un nivel, fie el cat de mic, de decenta, bun simt si curtoazie si va bagati voi ca musca’n lapte si incepeti sa criticati Steaua & Coman. nu o luati ca pe o jignire, ci mai de graba ca pe un sfat: ganditi ce vreti sa spuneti inainte sa o faceti!! asa poate aveti sansa sa nu fiti penibili. va rog, tineti-va frustrarile pentru voi. nu contest ca aveti 5-6 jucatori de valoare in lotul echipei voastre pentru ca pot fi obiectiv dp asta dv; dar sa stiti ca valoarea unor jucatori si a unei echipe se vede in Europa. la nationala e o alta mancare de peste.

PS: am intrebat si eu niste dinamovisti ce a facut Dinamo anul asta in primavara si am aflat cu stupoare ca … nu s-a calificat! :O :((

serios acum, bafta anul asta! si sa ne auzim cu bine in primavara. laterz

Mircea  •  5 septembrie 2006, 13:52

LOBONT: n-a fost in stare sa prinda o minge si a luat un gol in freza (pe unde trebuia sa o dea Petrov, ca sa aiba el o sansa s-o prinda?)…CONTRA: sincer, nu stiu, dar golul doi a fost pe partea dreapta…TAMAS: as zice bun, mai ales c-a salvat si-un gol in prima repriza…CHIVU: fundasul de clasa mondiala, care ne-a salvat de o infrangere la urma si de multe alte belele pana atunci…RAT: nimic nou pe frontul de stanga….ROSU: surpriza mare, joc bun in faza de atac, gol (curios ca un jucator de pe banca de rezerve din divizia B din Spania joaca la nationala mai bine ca Dica, cel mai bun om de la Steaua…)…CODREA: am impresia ca mai degraba slab….PETRE: fuge ca de obicei, dar si greseste ca de obicei cam toate pasele pe care le da (culmea ca Gradinescu spunea ca impreciziile tehnice de care da dovada nu-i stau in caracter si ca ar fi bine sa-si revina: poate are caracter ca om, ca-i baiat inimos si simpatic, dar de unde atata mare precizie tehnica la Petre?)….DICA: slab, fara vlaga, cam ca in vremurile de inceput la Steaua (probabil apasat de concurenta cu Mutu acolo in fata – ma refer la concurenta pentru minge, pe care „starul” nu vrea s-o aiba nimeni decat el)…MUTU: a dat o pasa de gol, care nu poate fi ignorata, oricat de carcotasi am fi, dar n-a mai venit cu golul providential ca de atatea ori – si atitudine zero: pierde mingea si tipa ba la arbitru, ba la coechipieri si nu-i da nici prin cap s-o recupereze (fara sa fie un jucator lenes)…sa-i aduca cineva aminte ca la Juventus era folosit intr-un loc impropriu si ca acum joaca la Fiorentina, penalizata si echipa de mijlocul clasamentului in sezonul viitor, deci ca nu mai e vedeta internationala de pana acum…in rest, avem nevoie de el in zi mare….MARICA: la fel ca si Rosu, a fost bun si s-a achitat de sarcini, dand si gol „de unul singur”….
Cam asa am vazut eu treburile..e poate prima data cand ni s-a cerut rabdare in mod justificat…am vazut o superioritate clara dupa primele 10 minute fata de niste bulgari care au un antrenor nepotrivit care ar trebui sa vada mai des meciurile de acolo din tribuna…si un ghinion teribil, de a fi egalati in 2 minute atunci cand speram sa vedem si golul 3 ca sa obtinem un Stoicikov cat de cat spasit, mai putin arogant…daca nu eram egalati asa stupid, am fi juisat acum ca s-a nascut o noua nationala sau macar ca „am luat o optiune serioasa la calificare”.
Am spus asta desi nu cred in ghinioane…de fapt, si de data asta cred ca ghinionul are un nume si el este Lobont.
Si fara sa fiu fan Piturca, trebuie sa spun ca nu trebuie sa se arunce prea multe pietre spre el acum…I-au iesit doua mutari controversate, ambele cu gol, dar, mai mult decat toti, a fost ocolit de sansa, cam ca Olaroiu la Middlesbrough…daca pentru unul a venit momentul Standard, poate si pentru celalalt o sa vina un moment fericit.
Una peste alta, tot pentru selectioner, curios ca tocmai pe partea lui Ogararu joaca unul Martin Petrov, care da doua-trei centrari foarte periculoase pe meci si la urma doua goluri….curios sau – din nou – curat ghinion. Si cred ca tot pe partea aia joaca unul Arjen Robben, caruia cica al nostru Cosmin titular incontestabil i-a mai dat pase bune in trecut. Iar daca nu, merge si Van Persie…

mad_dog  •  5 septembrie 2006, 13:54

pt lae:atunci imi pare rau:(

totusi  •  5 septembrie 2006, 13:59

Articolul „Vor in Ghencea” e o minciuna. Am dat si eu sa citesc si nu zice nimic nici macar in interiorul articolului cum ca cineva ar vrea sa joace echipa nationala in Ghencea, ba din contra. NU VREA NIMENI IN GHENCEA ! Toata lumea vrea la Craiova sau la Timisoara si jucatorii si-au manifestat in mod expres dorinta de a nu mai juca niciodata in Ghencea pentru a nu mai fi injurati sau pentru a nu juca cu tribunele goale la meciurile cu echipe mai slab cotate. Nu stiu cum ati ales voi titlul asta care nu are nici o legatura cu adevarul ba din contra si nici macar cu continutul propriu-zis al articolului. DIN NOU UN TITLU MINCINOS.

sile  •  5 septembrie 2006, 14:04

PEN TRU SCUFITA ROSH-ALBASTRA TE GANDESHTI NUMAI LA CIORBA VA SA ZIKA………..HAI KA TE SKOT YO LA O CIORBA DISEARA, DE BURTA E BINE? …DAR DUPA CUM SCRII, CRED CA NUMAI LA AIA DE ZARZAVAT GANDESHTI……HAHAHA

totusi  •  5 septembrie 2006, 14:04

PENTRU MIRCEA: ia mai besi ma ziaristu pu lii cine tea pus pe tine sa faci analize?

nikimed  •  5 septembrie 2006, 14:05

mi-a trimis un amic bancul dupa meci..pe mess..il postez cam tarziu..dar mi se pare dragut
Tatal intra in camera fiicei sale si gaseste o scriosoare pe pat. Avand deja ganduri negre, desface totusi scrisoarea si citeste:

Dragi parinti,

Cu parere de rau va anunt ca eu am fugit cu noul meu prieten. Am aflat ce inseamna adevarata dragoste si el este un dragut cand gonim goi cu motorul cu toate piercing-urile, cicatricele, tatuajele care ii acopera tot corpul!
Dar nu e numai asta. Sunt insarcinata si Ahmed zice ca vom trai fericiti in rulota lui din padure. Vrea sa avem multi copii, ceea ce stiti ca imi doresc si eu.
Am invavat ca marijuana nu face rau nimanui asa ca o crestem pe langa casa pentru el si prietenii lui care ne aduc toata cocaina pe care ne-o dorim. Intre timp ne rugam sa se gaseasca leacul pentru SIDA, in asa fel incat sa se faca si Ahmed bine. Sa stiti ca merita !
Nu va faceti griji in ceea ce priveste banii. Ahmed a aranjat ca eu sa joc intr-un film pe care il fac prietenii lui Leroy si Jamal in pivnita. Deocamdata castig 50 $ pe scena, dar pot sa iau inca 50$ bonus daca sunt cu 3 barbati si un bonus de 100 $ daca se foloseste un cal. Ahmed a zis ceva si despre niste caini, asa ca am mai multe posibilitati.
Mama, sa nu-ti faci griji pentru mine, de acum am 15 ani si stiu sa am grija de mine. Dupa cum vezi eu si Ahmed ne-am gandit la toate! Intr-o zi o sa trecem in vizita pe la voi sa va cunoasteti nepoteii. Ahmed chiar se gandea sa-si puna un atas la motor ca sa putem veni cu toti o data!
Va pup pe amandoi
Fiica voastra, Maria

PS: Tata, am glumit……… sunt la vecini, privesc la TV
Voiam doar sa iti arat ca sunt si lucruri mai rele in viata decat SA PIARDA ROMANIA IN MINUTUL 90 DIN NOU !!!
Va iubesc,
Maria

Andrien  •  5 septembrie 2006, 14:41

M-am saturat de ai si de firgurile lor de fotbalisti asa zise vedete acum cer si rabdare avem rabdare de 10 ani si nimik nu ne ofera nici o satisfactie daca nu vor sa joace pt echipa nationala sa numai vina

deeaiasi  •  5 septembrie 2006, 14:45

doamne, sunt stupefiata de ce pot sa scrie unii …auzi hai sa-i lasam pe chivu si mutu acasa ce a facut chivu….ce a facut pai daca nu juca cristi mai dobitocilor nu luam nici macar un punct luau aia 3 …doamne…………..ce-o sa-l mai pupati in dos pe mutu cand v-a inscrie in viitoarele meciuri , asa cum s-a intamplat si dupa prostiile pe care le-a facut cu dopajul, l-ati injurat si cand a dat golul salvator erati fan mutu toti …abia astept ..acum il lasati acasa ….vedem la sfarsitul acestor meciuri …..da deci sa-nteleg din toate aceste mesaje ca de vina sunt chivu si mutu pt pierderea calificarilor eu as vrea sa stiu ce-ati face voi in locul lui chivu….doamne cat mi-as dori sa ma uit frumos la voi sa vad cum ne-ati califica ,pe rand, voi….

adrian  •  5 septembrie 2006, 15:09

Nu stiu de ce ii este dat acestei natii vitregite sa nu aiba parte de o bucurie traita in tihna. S-au pierdut doua puncte mari cat logoreea lui „Jiji”, cat asteptarea noastra, cata rabdare si cat sa tot auzim acelasi refren de ceva campanii incoace:”N-am castigat dar sanse mai sunt. Speram sa castigam meciul urmator …..”. Cred ca toate au o limita. Aceleasi fraze care pana la urma nu au avut acoperire. Personal nu am ce sa-i reprosez lui Piti. Cred ca a gandit meciul bine si pana la un punct totul a decurs asa cum probabil si-a dorit ( si noi!). Pe urma insa l-a tradat propria filosofie potrivit careia jucatorii care nu sunt titulari la cluburi nu vor juca. Si ce a facut Piti? L-a titularizat pe Lobontz care e rezerva la Fiorentina. Sa nu uitam si „contributia inestimabila” a asa-numitului „guritza” care a rupt gura targului cu jocul lui pe care nu l-a inteles nimeni. Sincer cred ca nici de data asta nu vom pasi in randul celor buni. Este inadmisibil ca jucatoti asazisi profesionisti care joaca „outside” sa nu posede acea concentrare pe toata durata meciului. Pacat!! Sunt trist si mi-e frica de meciul cu Albania.

Comentează