Fără cruţare!

Nu ne-o apuca taman acu’ mila de cei mici! Sigur că lumea e ciudat alcătuită. O vacă europeană primeşte 2,5 dolari pe zi pentru îngrijire şi hrană, în timp ce trei miliarde de oameni trăiesc cu mai puţin de 2 dolari zilnic.

marți, 5 septembrie 2006, 6:37

Nu ne-o apuca taman acu’ mila de cei mici! Sigur că lumea e ciudat alcătuită. O vacă europeană primeşte 2,5 dolari pe zi pentru îngrijire şi hrană, în timp ce trei miliarde de oameni trăiesc cu mai puţin de 2 dolari zilnic.

Dar asta n-are nici o treabă cu fotbalul! Dacă vom putea, trebuie să batem Albania şi cu 7-0. Aşa şuşotesc jucătorii în cantonament. Însă n-o rostesc cu glas tare, de teamă să nu se întîmple vreo nefăcută şi apoi să se facă de rîs.

Şi ce mai spun „tricolorii” între ei? Că Mutu o să joace mult mai ofensiv cu Albania, pentru că sarcinile duble îi diminuează energia de gol, că Roşu va prelua o parte din treaba lui în preajma propriului careu şi că Ganea va prinde banca de rezerve, fiind chiar prima schimbare pentru Marica.
Plus că mai au o speranţă. Ca bulgarii să se încurce la Sofia, contra Sloveniei. În ciuda faptului că au fost fair-play şi nu au intrat în polemici cu fosta mare glorie a Balcanilor, ei au simţit în teren cîte parale face Stoicikov ca antrenor.

E imposibil să nu i se înfunde pînă la urmă! Cu inima la Tirana şi cu urechea la Sofia, aşa se joacă ziua de azi. E o întrecere a mizelor mici, însă la fel sînt deocamdată şi rezultatele noastre. Pe vremuri, ne raportam la Paris sau la Roma. 

Comentarii (94)Adaugă comentariu

Emil-Mircea  •  5 septembrie 2006, 19:38

Toate meciurile vor fi tari – in afara Luxemburgului nu sunt echipe slabe in grupa..
Se vor mai pierde destule puncte pana la sfarsit..Chiar si Olanda va claca in unele partide ,sunt sigur de asta..fara veteranii Seedorf,Nistelrooy ,Makaay nici Portocala nu e chiar o mare echipa..

Asa ca sa nu mai facem o tragedie dintr-un meci egal,fie el acasa si cu doua goluri luate intr-un minut..mai e mult pana departe..

PS: D-le Tolontan , de ce a fost necesar un articol precum „Tara de nicaieri” ,unde sunt exagerari crase si total injuste..Vrem sa aratam ca stim si noi sa lovim in state mai mici ca noi ,nu doar sa incasam?
la Romania=orfani,caini vagabonzi,coruptie,…raspundem cu: dar Albania= mitraliere pe strada , trafic ca in Africa..?
Chiar era necesar un astfel de articol?
Ca sa nu mai vorbim de bancul total neinspirat al d-lui Buzarin..

Parca dvs. sunteti redactorul sef.. Cum ati putut aproba publicarea acestor ineptii?

dragomir dan  •  5 septembrie 2006, 19:44

O sa fie un meci greu…albanezii au mai incurcat echipe chiar mai bine cotate decit Romania. Cred ca decisiv este orgoliul baietilor, indiferent de formula de start. Iar meciul va fi rezolvat prin sclipiri individuale(sper ca romanesti).Bulgarii s-ar putea sa ne surprinda cu un rezultat bun, nu cred ca Berbatov poate face doua meciuri proaste consecutive.Uneori echipa se ridica peste nivelul antrenorului…dar cel mai important lucru de maine este o victorie care sa ne redea moralul. Succes si tineretului, in aceasta seara!

oooo  •  5 septembrie 2006, 19:52

Admin: Mesajul nu avea legatura cu topicul !

Clubul Tricolorilor  •  5 septembrie 2006, 20:16

Nu un 7-0 ne este necesar acum, ci o victorie la un scor normal.
Ma tem insa de echipa cu care Piturca va incepe meciul de la Tirana.
Si ma mai tem de faptul ca in teren nu avem cu adevarat un conducator.
In rest, Doamne ajuta!

Mircea Visan
Clubul Tricolorilor
http://www.clubul-tricolorilor.com

Christiansen  •  5 septembrie 2006, 20:39

Corect!! Trebuie sa jucam fiecare partida ca si cum ar fi decisiva … si sa obtinem maximum din fiecare ocazie. Bulgarii bineinteles ca se vor incurca si de alte echipe. Spre exemplu … de la olandezi vor lua 0 puncte, de la Belarus 2 puncte, de la Albania 3 puncte, de la Belarus 3 puncte si de la Luxemburg 6 puncte … cu noi vor ramane cu punctul asta primit pomana la Constanta. Deci … au slabe sperante si la locul 3 …

1 stelist  •  5 septembrie 2006, 21:06

dar si o victorie la un scor mare ar contribui la reconstractia nationalei , prin incredere , prin crearea de legaturi intre fotbalistii care nu joaca de mult timp impreuna , prin imprimarea mentalitatii de invingator ( benefica desigur pana la un punct ) , si mai mult o victorie la zero ar reprezenta un impuls important pentru defensiva . Este ca si cum un leu tanar se duce la vanatoare si reuseste nu doar sa raneasca , ci sa omoare prada , si astfel sa-i ofere siguranta zilei de maine cand trebuie sa plece din nou la atac , cand trebuie din nou sa o ia de la capat , sa lase in urma victoria trecuta care acum nu-l mai hraneste cu nimic , dar totusi sa i-a aminte la ce a mers bine si ce nu a mers bine si sa puna in aplicare . Acum se vede mai clar ca niciodata , fotbalul este intr-adevar o jungla .

Clubul Tricolorilor  •  5 septembrie 2006, 22:20

Eu nu cred ca o victorie la scor ar fi acum prea utila, fiinda multora dintre jucatori l-i s-ar urca la cap. Si nu este inca cazul.
Iar domnul Piturca ar crede ca este un super antrenor. Ceea ce ar fi departe de adevar.

Mircea Visan
Clubul Tricolorilor
http://www.clubul-tricolorilor.com

dragomir dan  •  5 septembrie 2006, 22:31

Pina una-alta, tineretul a varsat galeata…viitor de aur tara noastra are.

jarj  •  5 septembrie 2006, 23:24

„Tara de nicaieri?”Iar nu invatam nimic ?La fel de aroganti si lipsiti de respect,acest neam de romani de la nord de Dunare.Ne meritam calitatea vietii,fiecare neam pe limba lui piere.Niste scuze n-ar strica totusi,din partea conducerii ziarului ,macar,ca semn al dorintei de recistigare a demnitatii.

Vasi-cj  •  6 septembrie 2006, 8:43

Fara crutare…..asa a fost si cu bulgarii dar nu tot meciul
Propun sa fim fara crutare 90 de minute.Un gol se poate inscrie si in ultima SECUNDA.

Sa fim concentrati si fara crutare.
Si inca ceva.Ticolorii nu joaca pe prime de meci.Oare asta de fie o ploblema? Vine Iarna, nevestele si prietenele au nevoie de blanuri….

Apropo de Bulgaria,e imposibil sa nu se impiedice de vreo 2,3 ori pe undeva.

ION  •  6 septembrie 2006, 8:45

l-am auzit pe mircea sandu spunind ca trebuie sa recuperam la tirana punctele pierdute cu bulgaria!pai cum e posibila treaba asta???la tirana se joaca cumva pe 5 puncte la victorie?ce naiba sa recuperam?asta e mentalitatea nasului:lasa ca poate o dregem miine.chiar daca invingem albania tot avem cu 2 puncte mai putin decit maximum.asa ca nu recuperam nimic.tot pe pierderi suntem.si daca pierdem cu albania nu e nimic,recuperam cu luxemburg,sau care naiba o fi urmatoarea echipa de la care mai putem recupera ceva.ma tem ca lipsa bunului simt a unora e chiar IRECUPERABILA!

Cristi  •  6 septembrie 2006, 9:09

Nu cred ca putem juca fara mila cu jucatori ca, Contra si Lobont. Aduceti-va aminte de Romania-Danemarca! Lobont gol de la 40 de m, Contra autogol. Cu Olanda Contra a „contribuit” la 2 goluri din cele 4 primite in total. Acum cu Bulgaria iar au dat-o in bara! Cum putem juca fara crutare daca ne taiem singuri furtunul cu oxigen???? Contra ar fi trebuit sa iasa de mult din circuitul nationalei. Chiar nu exista un fundas mai sigur , mai in forma decat Contra in toata tara asta??? (mi-e frica de Sapunaru sa nu ajunga in vreo 2-3 ani la nationala mare!:))

cosmin  •  6 septembrie 2006, 9:12

Romania s-a calificat la ultimele mondiale si europene atat timp cat a jucat HAGI. Si asta datorita geniului sau si a faptului ca nu a acceptat infrangerea. Visul frumos s-a terminat!! Treziti-va! Ceea ce vedem azi se numeste mediocritate, ignoranta si aroganta. M-am saturat de miorlaitul ala de Chivu sau de „valoarea” mult umflata de presa a lui Mutu. Traim intr-o tara fara un sistem de propulsie al valorilor, unde puturosenia, hotia si betia sunt la ele acasa si unde doar geniile pot razbi.

Jack Red  •  6 septembrie 2006, 9:14

Cred ca Ganea va intra si va marca. Pacat ca o va face in minutul 86, cind Piti se va decide sa-si calce pe inima si scoata macar un egal….

Jack Red  •  6 septembrie 2006, 9:20

Culmea ironiei va fi urmatoarea: Bulgaria o va comite la Sofia, dar noi nu vom fi in stare sa i caftim pe albanezi. Astept acum injuraturile, pentru ca maine sa fiu coplesit de felicitari pt acest dublu-pronostic:)

Ionela  •  6 septembrie 2006, 9:27

„Fara crutare?” Nu cred ca suntem in stare de asa ceva. Si daca avem 10 ocazi clare de gol tot nu dam mai mult de 3 goluri, iar de primit sigur vom primi cel putin 2. Asta pentru ca Lobont si Contra nu au ce cauta la nationala.
Sunt de umplutura, niste piloshi.
E suficient sa ai un protector cit mai sus pus pentru ca zilele si anii sa fie cit mai linistiti. Asa e la orice loc de munca de altfel, daca te ai bine cu seful, nu conteaza ca esti incompetent, iar alti 9 sau 10 muncesc ca sa repare greselile tale, ” Ziua trece, leafa merge”

In aceeasi categorie l-as pune si pe Ovidiu Petre. Daca e protejatul lui Cosmin Olaroiu a a lui Hagi, atunci nu e nici o problema sa obtina un salariu de 300 000 – 400 000 de euro pe an. In timp ce altii muncesc pentru fiecare ban cistigat din fotbal, unii se plimba prin toata Europa, au contracte mari si ii „doare in basca” de lume.

costelk  •  6 septembrie 2006, 9:30

Daca si de Albania ne e frica, sa stam acasa, sa ne tavalim in mocirla creata de frf!
Oricit s-ar fi schimbat „geografia fotbalului”, daca nu batem Albania trebuie schimbata TOATA CONDUCEREA FOTBALULUI nostru!

mad_red_dog  •  6 septembrie 2006, 9:48

are dreptate jack red,o sa luam bataie la Tirana,dupa ce o sa conducem cu 3-0,o luam in freza cu 4-3,sau poate proportiile scorului or sa fie mai mici ..:)

bubuieli  •  6 septembrie 2006, 9:57

draga lobont
imi place cand esti arogant cu presa. imi place cand umbli cu nasul pe sus si ironizezi pe toata lumea. imi place ca te-ai luptat pentru custodia copilului tau cu o determinare pe care nu am vazut-o niciodata la tine in teren. imi place atunci cand in loc sa bei apa de dupa antrenament o versi peste ziaristii veniti sa-si faca treaba. imi place ca esti bun prieten cu mutu si chivu (selecta companie, nu?). imi place ca ai manusi de portar personalizate (ti-ai scris pe ele numele ca sa nu uiti cum te cheama?). imi place ca fumezi trabucuri scumpe (si lacatus tragea cu nesat din kent sau carpati, nu?). astea sunt lucruri cu adevarat importante. ce conteaza ca nu joci titular la echipa ta de club? ce conteaza ca romania a pierdut meciul cu bulgaria pe mana ta? ce conteaza ca nu ai avut niciodata macar jumatate din valoarea lui stelea, prunea sau duckadam? astea sunt fleacuri in comparatie cu alte tragedii din lume. lobont, nu te schimba! ramai, te rog, aceeasi persoana aroganta si lenesa pentru ca asa ai reusit sa ajungi la „performantele” din prezent. ai salariu de cateva sute de mii de euro. te felicit pantru asta. pacat ca ii castigi lustruind praful de pe banca de rezerve. macar doneaza si tu o parte unor amarati ca sa faci un lucru bun.
pana una alta ai grija cum aperi cu albania.
si…. lobby frecam si noi menta mai cu spor?

G-man  •  6 septembrie 2006, 10:15

tre’ sa batem fratilor. punct.

Zanel  •  6 septembrie 2006, 10:31

Pentru a juca ” fara crutare ” , fara mila , sau sa ” pui osu’ la bataie ” nu este la indemana oricui domnule Tolontan ! Pentru toate chestiile astea trebuie mai intai sa vii la echipa nationala din dragoste si din respect , nu din obligatie sau cu ideea ca nationala reprezinta o rampa de lansare(sau re-lansare) catre fotbalul cel mare!
Daca fiecarui jucator i s-ar ridica paru-n cap de emotie de fiecare data cand se aude la boxele stadionului „Desteapta-te Romane! ” , va veni si acea rautate in joc si acea ” fara crutare ” ! Pana atunci, ne vom delecta in continuare privirile cu Lobont care nu mai are pic de reflex si inspiratie , Contra care nu mai are nimic din ce avea cand juca la Alaves si momentan este doar un jucator de nivel mediu spre slab , Tamas care are o viata extra-sportiva dubioasa si lista ar putea continua !
Diseara vom invinge Albania dar nu la 7-0 cum viseaza ” baietii nostri ” ! Sa fim seriosi !

daniel  •  6 septembrie 2006, 10:38

Va rog sa faceti o analiza a meciului de tineret speranta (a lui Mitica) care la fitze batem tot

umilinta totala , nu se poate

tricolor  •  6 septembrie 2006, 10:42

Referitor la o eventuala victorie la scor…tricolorii viseaza cai verzi pe pereti! Nu e diferenta de valoare asa mare, se poate castiga la scor doar conjunctural!
Imi e teama ca aceste vise ale lor sa nu denote si de aceasta data lipsa de concentrare!

Referitor la articolul „Tara de nicaieri”: Domnule Tolontan, din moment ce ati lasat in ziar sa apara un asemenea titlu … ajung la concluzia ca doriti cu orice pret scandaluri de presa care sa va anime vanzarile! Bulgarii au dat tonul la meciul precedent si v-au facut jocul, acum daca albanezii nu s-au simtit sa spuna vreo ineptie despre Romania…ati dat voi foc!
Vreti sa deveniti daca nu chiar sunteti deja „Presa de nicaieri”?!

Cristian33  •  6 septembrie 2006, 10:47

cata vreme Romania nu va juca pe „scheletul” echipei Steaua, vom avea aceleasi „performante” pe care le-am avut si inainte de 1990, cand lucescu refuza cu obstinatie sa introduca in Nationala jucatorii Stelei.
este incredibil cum se poate alcatui o echipa nationala bazata pe jucatori care (nu) joaca la echipe de mana a doua din europa, in conditiile in care avem o echipa care in 2006 a fost la 3 minute de finala Cupei UEFA… iar acum este calificata in grupele CL…
ca ex., o comparatie simpla intre „liderul” mutu si dica: ce performante au cu echipele la care joaca sau au jucat cei doi?!
va spun eu: mutu are un titlu cu dinamo si un titlu cu juve, fiind mai mult rezerva…iar cu el in Nationala, avem zero calificari la turnee finale!
dica are 2 titluri cu steaua, optimi de UEFA in 2005, semifinala in 2006, Champions League…
cantariti si judecati…

Andy  •  6 septembrie 2006, 10:53

si ce daca ma am numit Albania tara de nicaieri? pai ba fratilor voi stiti cum e acolo? daca nu stiti nu vorbiti. am avut prieteni care au fost acolo si mi-au povestit. pai ba imaginea Albaniei zugravita de GSP e mult mai roza decat realitatea. acolo cand vine un albanez acasa din Italia cu 2000 de euro il asteapta la granita tot satu’ cu furci, topoare si sabii de frica ca-l prind raketii pe drum si-l spanzura la marginea drumului de un stalp de iluminat public, cum s-a intamplat de atatea ori. sunt vai de mama lor, asta-i realitatea. asa ca ciocu mic ca nu i-am jignit pe albanezi, ba dimpotriva.
cat despre pronostic, nu va fi usor. ca astia au batut multe nume mari ale fotbalului european asa ca…

Fan  •  6 septembrie 2006, 10:55

Dupa ce am vazut aseara NATIONALA DE MAMALIGICHI U21 nu-mi mai este frica de niciun meci, pentru ca mai jos de atat nu putem ajunge.

albatrosu  •  6 septembrie 2006, 11:00

„fara crutare” ar fi bine sa fiti voi, oameni buni de la gsp!
cind aveti de gind sa publicati tot ce stiti despre baietii de la „nationala”?
cind nu’si vor mai proteja ziaristii prietenii de prin fotbal?
cind voi vedea in gazeta informatii despre betiile vigilentului lobont,
acest prestidigitator iesit prematur la pensie,
care,
daca ati fi avut voi curaj sa va uitati amicitiile de conjunctura,
ar fi fost de mult iesit din circuitul „nationalei”?

hai, tolo,
raspunde’mi fata crutare!

Toma Grigore  •  6 septembrie 2006, 11:08

Trebuie schimbat ceva la nationalele astea de doi bani. Antrenori straini cu personalitate si mentalitate de invingatori, care sa aiba stiinta jocului si a angajamentului total, de asa ceva au nevoie echipele, nu de antrenori angajati in combinatii din care nu mai pot iesi decat lamentabil.

Radone  •  6 septembrie 2006, 11:12

Ai dreptate „Fan”-ule. N-avem sange, iar stiinta jocului si mentalitatea de invingatori se lipesc de prea putini. Suntem atat de ocupati sa ne facem curaj inaintea meciului cu Albania si, mai rau, sa ne dam superiori la toate capitolele, incat meciul de tineret cu Germania trece iar neobservat. Constantin – 5 milioane de la Kiev, Moti – 2 milioane de la Levski, Sapunaru – 1 milion platit deja de Rapid, Minca – „unul dintre cei mai talentati poortari din tara” – niste caricaturi umflate de presa. Sunt dezamagit si de Sandoi, il credeam mai cu capul pe umeri… E greu sa faci tineretul sa joace ca o echipa, pentru ca toti sunt niste individualisti care-si urmaresc interesul, dar poti avea decenta sa-ti recunosti limitele. Asta nu inseamna ca n-ai ambitie, ci doar ca esti un pic realist.

iulian  •  6 septembrie 2006, 11:12

e necesar un 7-0. vreau ca baetii sa demonstreze ca avem echipa, sa batem la scor ca doar n-am ajuns sa ne temem de germania.
sper ca ghionea sa nu faca gafe in aprare si mai sper c-o sa intre nico in repriza a doua.
HAI ROMANIA!

iulian  •  6 septembrie 2006, 11:13

albania , sorry:p

iulian  •  6 septembrie 2006, 11:20

pai asta 33 stelistu’ lasa-neeee cu steaua si cu skeletul vostru. mai aveti putin si cereti naturalizarea lui carlos.
fiti ma cuminti ma, doar i-ai vazut pe nicolita si pe dica cam ce pot oferi nationalei.
jucati voi acolo in lumea extraterestrilor, lasati-ne pe noi in mizeria noastra.
si inca ceva poate-i cade ceva in cap lui piti sa-si dea seama ca giulestiul e cel mai propice loc unde sa joace nationala, atat prin faptul ca tribunele sunt aproape, creeandu-se presiune, dar si datorita faptului ca se umple cu siguranta stadionul.
in ghencea nu se stie…
si inca ceva felicitari stelistilor pentru cum arata meciurile din campionat de acasa, e pustiu stadionul unde joaca „cea mai iubita echipa”.
galeria vasluiului pe val la meciul de pe lia manoliu. bine, astia cred ca fusesera alimentati de adrian ca prea aveau voce:d

marius  •  6 septembrie 2006, 11:20

sa vedeti ce bataie o sa ia bulgarii de la sloveni vb maine sa vedeti daca am dreptate sau nu

georgian  •  6 septembrie 2006, 11:21

Domnule Tolontan,sa presupunem(prin absurd) k numele dvs ar fi Pitzurca,iar prenumele Victor.Care ar fi „dream-teamul” Romaniei pe care l-ati alinia in meciul de azi contra Albaniei???

Va multumesc anticipat,
georgian

iulian  •  6 septembrie 2006, 11:24

costelk, conducerea fotbalului romanesc trebuia de mult schimbata si desi sunt tinerel(am vreo 19 ani) nu stiu dac-o sa ma mai intereseze fotbalul pana pleaca flaushatzii astia care conduc federatia.
deja vad ca avem alti ciocoi gen lupescu, asa ca „ii greu…”

sile  •  6 septembrie 2006, 11:24

FAPTUL CA NOI VOM INVINGE LA SCOR IN ALBANIA,SHI BULGARII SE VAR IMPIEDICA DE SLOVENI(EU SUNT APROAPE SIGUR CA ASHA VA FI!!!), NU NE INCALZESHTE CU NIMIK! NOI SUPORTERII VROIAM CA IN PRIMUL MECI AL CAMPANIEI SA BATEM „CASTRAVETIII”! SHI ASTA DIN MAI MULTE MOTIVE: 1- MANDRIA NATIONALA,LA CUM S AU COMPORTAT BULGARII DE LA ZIUA TREAGERII LA SORTI, CAND SE BUCURAU CA AI NIMERIT CU NOI IN GRUPA, SHI PANA IN ZIUA MECIULUI, VROIAM CU ORICE PRET O VICTORIE, 2-DAKA DIN INTALNIRILE DIRECTE CU „CASTRAVETII” SCOTEAM 6 PUNCTE,SHI TOTUSHI DOAMNE FERESHTE NU NE CALIFICAM, FACEAM SHI NOI CUM FACE RAZVAN LA RAPID DE DOUA SEZOANE INCOACE, SHI SPUNEAM MANDRII SHI CU GLAS TARE CA DESHI S AU CALIFIKAT EI NOI SUNTEM MAI BUNI PT CA I AM BATUT IN MECIURILE DIRECTE, DAR TOTUSHI NIMIK NU E PIERDUT! MAI MERGEM SHI LA SOFIA!SHI SPER CA TOATA PRESIUNEA ASTA DE DUPA MECIUL CU „CASTRAVETZII” SA I MOTIVEZE PE AI NOSHTRI , ATAT IN MECIUL DE DISEARA, CAT SHI IN DUBLA MANSHA CU OLANDA!!! DE AKOLO VREM 6 PUNCTE!!! SA FIM NOI „CAMPIOANA” PRIMELOR 3(OLanda,bulgaria,romania) asta ca sa fac o „paralela” la razvan(„campioana bucureshtiului”,analogie pura….), atat,SHI HAI ROMANIA!!!!! VREM 5-0 OPT NOI DISEARA! ADICA INTR UN FEL, VREM SA NE SPALAM DE NOROI, CU APA „TULBURE”, TOLONTANE TU INTELEGI CE SPUN CA ESHTI BAIAT DESHTEPT, SHI ITI SHI PLAC ASTFEL DE EXPRESII……..CE TI MAI PLACE SA NE ARATI CAT ESHTI DE DESHTEPT PRIN ARTICOLELE TALE………

Popica  •  6 septembrie 2006, 11:27

Sa nu ne mai gandim noi la bulgari,oricum o sa se impiedice pentru ca au o echipa mult mai slaba decat cred ei,pe mine ce ma mira ca Piturca persista in greselile sale si nu asculta vocea si dorinta milioanelor de romani de al schimba pe Lobont care o sa mai gafeze chiar daca nu astazi.Imi pare rau ca in sfarsit avem un portatr de calitate si nu il bagam in seama.

CristiP  •  6 septembrie 2006, 11:27

Am o intrebare. Aveti la Gazeta o lista cu toti romanii fotbalisti care joaca peste hotare. Exista asa ceva? Si daca da, unde o putem gasi?
Am incercat sa deslusesc misterul ca multi alti romani care traiesc in afara dar nu am gasit nimic.
Multumesc anticipat,
Cristi P

iulian  •  6 septembrie 2006, 11:28

Ionela, din pacate asa e in viata nu doar in fotbal. eu cand il vad pe zicu ce mare vedeta il face lumea din presa ma doare sufletu’.
bine, prosti tare si interu’ sa ia asa un jucator mai bine cautau un copil de 16 ani, cred ca aveau mai mult de castigat

crazycool  •  6 septembrie 2006, 11:34

Mize mici, dorinte mici, nevoi mici, orase mici, jucatori mici, stadioane mici, razboaie mici ….. mici, mici, mici, mici … trebuie sa recunoastem ca asta suntem….mancatori de mici…si ca ne complacem in micimea noastra.

George G  •  6 septembrie 2006, 11:39

Mi se pare normal sa bati Albania la scor si nu inteleg exagerata precautie a lui Piturca. Sunt de acord ca trebuie tratat meciul cu seriozitate,dar totusi avem meci cu Albania. Daca Albania a avut rezultate bune in ultima vreme inseamna ca au evoluat din punct de vedere fotbalistic. E timpul sa demonstram ca nici noi nu am stat pe loc.

CristiP  •  6 septembrie 2006, 11:41

Cu un antrenor ca Piturca nu m-ar mira nici un egal si nici daca pierdem in Albania. Piturca nu stie ce sa faca cu jucatorii talentati. Asta ca sa nu mai vorbesc de Lobont, care e o catastrofa! Ce, nu se gasesc portari buni in Romania? Cred ca Rica, la orice virsta, ar fi prins acele doua…
Piturca trebuia schimbat imediat dupa meciul cu Bulgaria. Punct. Trebuia sa se termine 3-0. Chiar ne-am pierdut bunul simt cu totii? Acum ne este frica de Albania? Ce se intimpla acolo in Romania? Alo?

dragomir dan  •  6 septembrie 2006, 11:44

Ma simt dator sa revin: in conditiile in care Stoicikov se bazeaza doar pe Bojinov, sint sanse mari sa ne ajute si bulgarii deseara. Tineretul s-a facut de ris in Germania, macar daca Moti si Keseru ar fi doua cistiguri pentru nationala mare, ca restul…

sile  •  6 septembrie 2006, 11:47

echipa noastra a fost egalata de cea a bulgariei pentru ca AVEM SHI NOI DOI CASTRAVETI! UNUL IN POARTA,IAR CELALALT FUNDASH DRAPTA! CASTRAVETELE DIN DREAPTA APARARII NU NUMAI CA JOACA CA UN CASTRAVETE, DA ARE SHI CARACTER DE CASTRAVETE! …IERI TOT ISHI CAUTA SCUZE LA PITI,CASTRAVETELE ASTA…….

Claudiu  •  6 septembrie 2006, 12:06

Nationala Romaniei este doar o adunatura de vedete. Jucatorii au contracte mari si bani pe care noi muritorii de rand nu ii vom avea nici in 9 vieti de pisica. Totusi noi, simtim inima cum incearca sa iasa din piept cand se aude imnul tarii si tresarim la fiecare actiune a „tricolorilor”. Angajamentul si devotamentul sunt ceva care lipsesc multora dintre componentii actualei generatii de fotbalisti.
Acest popor dovedeste mereu in marile confruntari ca are o mentalitate de perdant si ca nu stie sa valorifice avantajul obtinut cu greu. Nu stim sa schimbam tactica in functie de situatie si nu putem castiga niciodata relaxat.
Oare unii jucatori stiu ce e aia ambitie? Cred ca nu… Sau poate ca stiu dar o aplica doar cand trebuie sa semneze acele contracte cu multe zerouri.
E adevarat ca doar cu ambitie nu poti face totul dar macar ar fi altceva.
Poate un consilier pe teme de pragmatism si schimbarea mentalitatii ar fi bun la echipa nationala.
Probabil mai devreme sau mai tarziu vom muri de inima cu aceste nationale si echipe de club. Inaintea meciurilor de la televizor ar trebui difuzata o avertizare care suna cam asa: „Genul programului: Drama. Acest program este interzis cardiacilor”.
Decat vedete mai bine sa luam tineri necunoscuti si sa facem o echipa nationala. Vom fi ciuca batailor o vreme dar in cativa ani am avea o ECHIPA.
Ce e mai rau este ca desi am avut atatea esecuri nu invatam nimic din ele.
Cate declaratii aveau si in cate scandaluri au aparut fotbalisti ca Gica Popescu si Dan Petrescu cand jucau la cluburi mari din Europa?
Mutu stie doar sa prezinte garderoba de femei care i-au trecut prin pat eventual.
Imi pare rau ca fostele stele Ionut Lupescu, Florin Prunea se incurca si isi pateaza numele prin asocierea cu indivizi ca Mircea Sandu si Mitica Dragomir. De asemenea, regret faptul ca Gica Popescu nu a castigat alegerile la FRF si nu se implica mai mult in fotbal. Daca ar administra el FRF asa cum isi administreaza afacerile poate am avea si noi performante.
De Piturca nu pot spune decat: slab domne’, slab…

In final nu pot spune decat un singur lucru: NE MERITAM SOARTA.

laurentiu  •  6 septembrie 2006, 12:07

Nu stiu daca romania a inceput sa semene cu Mutu dar sunt sigur ca aceasta echipa incepe sa cu Mircea Sandu, smecheri cu cei mici si pupicuristi cu cei mari. Am inceput sa laudam Olanda de parca joaca cu 11 ingeri si un diavol pe banca

Andrei  •  6 septembrie 2006, 12:19

este o parere foarte gresita ca nationala Romaniei este o adunatura de vedete… adunatura de vedete a fost Brazilia… Dumnezeu sa-i ierte! Romania este o adunatura de oameni care lovesc mingea de fotbal fara nici o logica, adunata de un compozitor extraordinar de prost. Parerea mea este ca la nationala este un fel de licitatie pentru primul 11… cine da mai mult… lobont? coman … tu dai ? n-am shefu prea multi la mine … atunci imi pare rau … lobont e mai bun.
extinzand teoria de la postul de portar la apoape toate posturile din echipa putem constata similitudini.
alta chestie pe care nu o inteleg… de ce nationala noastra trebuie alcatuita din jucatori care joaca afara… bia pitzurca… deschide ochii nene… cate din echipele de club la care joaca terminatii astia au ajuns anul trecut unde au fost steaua si rapid ? vezi mai prostule ca echipele astea au niste jucatori destul de valorosi, cel putin mult mai valorosi decat „stranierii” tai.
nu inteleg de ce mai este inca piturca antrenor… chiar altul ceva mai bun nu avem ? sau nu vrea nimeni sa intre in serparia de la federatie ?

chiar sunteti atat de inconstienti incat sa credeti ca ne va bucura o victorie la scor in tzara lui peste? ne-au umilit bulgarii ca pe ultimele carpe si noi nu o meritam… voi o meritati… dar exact pe acelasi principiu se intampla si in tara ce se intampla…

eu va propun sa va calmati incepand din acest moment. Romania, cu nea’ piti antrenor nu va ajuge la Euro 2xxx si nici la WC 2xxx …. dar la WC sigur va ajunge!

ION  •  6 septembrie 2006, 12:23

l-am auzit pe mircea sandu spunind ca trebuie sa recuperam la tirana punctele pierdute cu bulgaria!pai cum e posibila treaba asta???la tirana se joaca cumva pe 5 puncte la victorie?ce naiba sa recuperam?asta e mentalitatea nasului:lasa ca poate o dregem miine.chiar daca invingem albania tot avem cu 2 puncte mai putin decit maximum.asa ca nu recuperam nimic.tot pe pierderi suntem.si daca pierdem cu albania nu e nimic,recuperam cu luxemburg,sau care naiba o fi urmatoarea echipa de la care mai putem recupera ceva.ma tem ca lipsa bunului simt a unora e chiar IRECUPERABILA!!!!!!

iulian  •  6 septembrie 2006, 12:25

olanda e mai slaba decat in 2000, asta pentru ca van basten aduna numa muncitori, mai putin fotbalisti.
daca avem un pic de cap ii batem si acasa si in deplasare, daca stam sa ne cramponam ce tare e fotbalul olandez stam si ne uitam la alte echipe si -n 2008.
eu m-am saturat sa ma uit la turneele astea finale fara romania. au scazut mult in calitate, dac-ar fi romania ar fi ceva dar asa e chiar very boring…

Cristian33  •  6 septembrie 2006, 12:32

„mai asta” @iulian, alias „rapidistu'”, in primu’ rand Dica, in caz ca n-ai observat, a dat cateva pase geniale, spre deosebire de caricatura de maftei, care s-a impiedicat in mod penibil la golul 2 al bulgarilor si a mai creat o faza periculoasa pentru..poarta noastra:)
in al doilea rand, Ghencea are tribunele la fel de aproape ca si ghiulestiu’, deci nu e un argument, si mai are si vreo 10.000 de locuri in plus..
Si mai e ceva: TOATE calificarile, 1990, 1994, 1998, 2000, au fost obtinute jucand pe GHENCEA, „prietene”, chiar daca voi nu vedeti asta, orbiti fiind de patimi meschine…

All the best

Comentează