TOLO.RO
Aşadar, ne-am prefăcut că sîntem o echipă slabă. Că avem o posesie lentă şi laterală. Că nu putem forţa în atac. Travestiul a fost atît de reuşit că albanezii au început să capete încredere în ei, să rişte pe atac şi să iasă din apărare numai prin pase, ca o mare echipă.
miercuri, 6 septembrie 2006, 10:52
Aşadar, ne-am prefăcut că sîntem o echipă slabă. Că avem o posesie lentă şi laterală. Că nu putem forţa în atac. Travestiul a fost atît de reuşit că albanezii au început să capete încredere în ei, să rişte pe atac şi să iasă din apărare numai prin pase, ca o mare echipă.
Ba la un moment dat li s-a făcut chiar milă de noi. Şi, văzînd că nu jucăm direct pe poartă, au verticalizat ei în numele nostru. Excepţională pasa spre Dică a albanezului Kastrati! Direct pe vîrful nostru! Să mai zici că nu există conducători de joc inspiraţi în fotbalul mondial! Că nu se mai joacă în teren cu dispecer. Ba se joacă! Şi cel mai tare e ca dispecerul să fie de la adversar.
Bravo, Piţi! La toate ne-am aşteptat, dar nu la această tactică strălucită. Vă daţi seama? Cui i-ar fi trecut prin cap să te duci în Albania şi să faci pe fraieru’ ca să adormi vigilenţa adversarilor? Să te dai mort cu echipă, cu delegaţie şi cu telespectatori cu tot!
Aici intervine o problemă. Fără îndoială că „tricolorii” au lepădat imediat masca de fotbalişti modeşti la vestiare. Dar ce facem cu publicul? Pentru că unii dintre noi am rămas înfipţi cu tot harul teatral în rolul care ne-a fost indicat: acela de suporteri ai unei echipe slabe, care a bătut Albania cu şansă!
Tare îmi e că vom rămîne aşa pînă în martie, cînd va trebui să fim distribuiţi în rolul invers: acela de a ne preface că sîntem mai buni ca olandezii!
ruiz • 7 septembrie 2006, 10:43
M-am uitat si aseara la la Contra si Petre. Am eu o fobie pe chestia asta. Eu si inca vreo 2 milioane de romani. Contra a gresit din nou pasa dupa pasa, a incercat de vreo 2 ori sa dribleze si si-a pus adversarii pe contraatac. Este incredibil cum face greseala dupa greseala si ramine totusi titular. Cred ca Piturca vrea saracul sa-l scoata din teren dar nu gaseste pe foaie nici un jucator cu numele Costin Cozma si atunci il lasa sa joace.In privinta lui Petre lucrurile stau un pic altfel. El este un om admirabil care da totul pe teren.Un hobbit al Romaniei.Din pacate realizarile sale ramin la acest nivel si nimic mai mult.Combinat cu prezenta la mijloc a altor 2 pitici Rosu si Codrea echipa Romaniei arata jenant in Europa. Selectionerul nu intelege un lucru elementar. Noi muncim enorm de mult ca sa compensam un deficit fizic pe care ni-l creem singuri prin selectie
dtrvic • 7 septembrie 2006, 10:44
atata timp cat nu poti privi obiectiv atunci cand decizi jucatorii pentru nationala ,atata timp cand orgoliile tale sunt mai presus de ROMANIA,caci tu raspunzi in caz de ceva(antrenorul e desemnat si nu se alege singur deobicei D-le Selectioner),atata timp cat nu vei intelege ca noi, romanii harsaiti de grijile si mizeriile de zi cu zi ,vrem sa ne mai ramana macar aceasta lumeasca fericire de a fi macar asa peste cei cu banii de la care ne vin regulile vietii noastre ,atata timp cat nu vei intelege ca o calificare nu e o izbanda a atotputerniciei si atotstiintei tale ci o impreuna lucrare cu siguranta ca vom vedea din fata unei cutii(iar vesnica si fascinanta cutie) cum castravetii sau portocalele vor creste semete pe campuri verzi,iar noua nu ne va ramane decat sa ingurgitam aceste fructe imaginindu-ne ca macar noi am avut putere de a „musca” din ele .Sper insa sa nu ni se acreasca de atatea portocale si de atatea zarzavaturi.
dtrvic • 7 septembrie 2006, 10:44
atata timp cat nu poti privi obiectiv atunci cand decizi jucatorii pentru nationala ,atata timp cand orgoliile tale sunt mai presus de ROMANIA,caci tu raspunzi in caz de ceva(antrenorul e desemnat si nu se alege singur deobicei D-le Selectioner),atata timp cat nu vei intelege ca noi, romanii harsaiti de grijile si mizeriile de zi cu zi ,vrem sa ne mai ramana macar aceasta lumeasca fericire de a fi macar asa peste cei cu banii de la care ne vin regulile vietii noastre ,atata timp cat nu vei intelege ca o calificare nu e o izbanda a atotputerniciei si atotstiintei tale ci o impreuna lucrare ,cu siguranta ca vom vedea din fata unei cutii(iar vesnica si fascinanta cutie) cum castravetii sau portocalele vor creste semete pe campuri verzi,iar noua nu ne va ramane decat sa ingurgitam aceste fructe imaginindu-ne ca macar noi am avut putere de a „musca” din ele .Sper insa sa nu ni se acreasca de atatea portocale si de atatea zarzavaturi.
Marian M. • 7 septembrie 2006, 10:46
Nu inteleg de ce tot scrieti despre nationala de fotbal si despre ingamfatul ala de Piturca, care e un zero ca antrenor. Scrieti un ziar intreg despre un joc penibil cu Albania si puneti la sfarsit ca un PS, asa, ca umplutura performanta deosebita a echipei de polo. Nu credeti ca ar trebui promovati cei care merita cu adevarat, cei care fac performanta si aduc mandrie tarii? Despre ei ar trebui sa scrieti, nu despre un joc pe care romanii nici nu au rezistat sa-l priveasca pana la sfarsit.
belzebut • 7 septembrie 2006, 10:49
Chiar nu vede nimeni ca nu avem antrenori in romania de valoare.Sa luam si noi exemplele Ungariei ,Rusiei,care aduc antrenori straini de valoare.Noi punem numai ratati la nationala (hagi piturca ). Daca nu venea ZENGa la Steaua eram in mediocritate si acum.El a revigorat steaua dupa era piti cu jucatori luati la kilogram.Sa nu mai zica nimeni ca nu sunt jucatori ca sunt dar avem un antrenor de toata jena care face selectia pe orgolii si interese.Cu tot respectul jucatori de la rapid si dinamo nu au ce cauta la nationala.Domnule Tolontan eu nu prea va inghit dar aici aveti dreptate.
luis • 7 septembrie 2006, 10:52
„Tactica” nationalei este invechita si previzibila. De ce trebuie ca adversarul sa se oboseasca sa faca presing si marcaj fiecarui jucator al Romaniei din moment ce balonul ajunge, invariabil, la Mutu?
Selectia este cel putin ciudata si se afla in total antagonism cu criteriile utilizate de antrenorii din fotbalul modern.. Totusi, imbraca o forma mai evoluata dar la fel de paguboasa, in sensul ca, pina nu demult, era facuta in functie de interesele unui anumit impresar iar acum e dictata de incapatinarea si orizontul limitat al antrenorului.
Intrebari de 0 puncte: e
xista similitudini intre jocul actual al tricolorilor si jocul acompaniat de indirjite fluieraturi al Stelei de acum ceva timp?
Care este elementul comun al celor doua echipe?
Exista diferente intre media de inaltime a Stelei de prin 2000 si echipa Romaniei la Tirana?
Sugestii pt. selectioner: se aude, prin diferite cercuri, ca cei 7 pitici si Adrian Copilul Minune ar fi dispusi sa se apuce de fotbal.
Mugur • 7 septembrie 2006, 10:57
buna ziua!
va rog mult de tot spuneti-mi si mie adresa de mail la care trebuie sa trimit cv pt a ma angaja ca editor text sau pe celalalt post disponibil.
multumesc mult!
Fan • 7 septembrie 2006, 11:02
NATIONALA A JUCAT FARA IDEI. ASTA E CLAR.
DAR TOATA LUMEA ARE DOUA IDEI PE CAT DE FIXE PE ATAT DE ERONATE :
-CONTRA REZERVA LA GETAFE
-LOBONT REZERVA LA FIORENTINA
In campionatul Spaniei s-a juca o singura etapa si Contra a fost titular, iar despre Lobont nu putem sa spunem ca nu a jucat , pentu ca sezonul trecut l-a terminat ca titular, iar noul sezon nici nu a inceput inca in Italia ( sau poate n-ar fi trebuit chemati nici Mutu si nici Chivu pentru ca nici ei n-au jucat inca ).
Asta nu inseamna ca eu il prefer pe Contra ( Ogararu e clar peste el ), dar nu va mai luati dupa ziaristii astia ignoranti folosind argumentul ca cei doi sunt rezerve la echipele de club.
zerro65 • 7 septembrie 2006, 11:02
acest meci mi-a adus aminte de steaua in primul an in uefa cu parma cand imi era rusine ca sunt roman si m-a imtrebam de ce ma mai uit la acel meci penibil. Parca am fost niste extrateresti care nu vazusera niciodata un teren de fotbal si nu stiua ce sa faca pe el. Aseara am fost mai penibili ca atunci si imi pare rau ca m-am lasat de fotbal. execrabil nu stiu cum sa zic ca am jucat, penibil, jegos nu merita aceasta nationala nici sa ii criticam macar parca nu au creier acei jucatorii nu stiu cxe se intampla
piti ….piti lasa-ne, lasa-ne doar atat pot zice.
bogdantm84 • 7 septembrie 2006, 11:02
Eu nu inteleg ce aveti cu Nationala Romaniei, cum ar trebui sa joace??? k Albania sau Bulgaria; Voi chiar nu vedeti ce nationala solida avem???
focus rapidistu • 7 septembrie 2006, 11:04
Mare adevar!
Si din pacate nu se va schimba nimic. Pentru ca avem un antrenor incapatanat la echipa si de ce sa n-o spunem destul de limitat. Ma enervez numai cand vad ca Pitzurca insista cu jucatori care lustruiesc bancile la echipele de club din Italia(sau alte campionate) sau joaca prin ligile inferioare in loc sa apeleze la jucatori din campionatul intern, de la echipe cum sant(echipe care fac performanta in cupele europene) Rapid, Steaua, Dinamo, Cluj etc. Dintre toti care au fost ieri pe teren merita sa ramana(parerea mea) doar cativa cum ar fi Chivu,Marica, Dica, Ghionea si Perte(desi inaltimea nu-l prea recomanda). Iar pe Mutu l-asi lasa pe banca de rezerve sa se mai gandeasca un pic ce inseamna jocul de echipa si sa-si potoleasca aerul de mare salvator al Nationalei.
Bogdan • 7 septembrie 2006, 11:04
D-le Tolontan, sa stiti ca aveti dreptate! Echipa noastra a jucat extrem de derutant pentru adversari. Numai asa puteam invinge Albania! Prefacandu-ne ca nu putem sau nu stim. Titularizarea in continuare a lui Contra si Petre s-a dovedit o miscare tactica deosebita, albanezii pierzandu-si cumpatul. Nici ei nu si-au putut inchipui ca vom incepe in aceeasi formula, exceptandu-l pe Ghionea. Vazandu-l pe Contra pe teren, albanezii au intrat in panica. Sprinturile furibunde ale lui Petre i-au lasat masca. Centrarile acestuia de la cornere l-au determinat pe singurul albanez care le respingea, sa nu se poata misca din coltul careului de 6 m. Stia ca oricum acolo vine centrarea periculoasa a lui Florentin care joaca in puternicul campionat al Bulgariei. Toate acestea au fost facute de Pitzi ca sa-i ameteasca pe albanezi. Asa tare i-au ametit incat, Kastrati s-a crezut pt. o clipa roman si a dat acea pasa senzationala pentru Dica. La acea faza, debutantul in Nationala Romaniei s-a dovedit un jucator de perspectiva, un coordonator excelent, deoarece a reusit in doar cateva minute sa trimita o pasa care sa decongestioneze apararea aglomerata a adversarilor. Ca asa sunt echipele carora le e frica de noi, se baga cu fundul in poarta, nu? Dar acest providential jucator s-a dovedit mai bun ca Mutu, Codrea, Rosu etc la un loc, deoarece acestia timp de 60 de minute n-au reusit ce a reusit el in 5 minute. Va felicit ca i-ati acordat nota 10. De asemenea, Petre a fost minunat la pasa norocoasa a lui Dica cand s-a strecurat printre picioarele adversarilor, determinandu-l pe rudimentarul fundas albanez sa il faulteze. Nu?
In concluzie, Romania a jucat tactic minunat, in fotbalul modern nu este necesar sa joci frumos ca sa castigi, nu? si cred ca deja Van Persie se intreaba cum va putea sa-l invinga pe Lobby, Robben nu mai poate dormi cand stie ca pe dreapta apararii noastre se afla cerberul Contra, iar Van der Sar, cu toata experienta lui, se roaga sa nu-l titularizam pe Petre. Centrarile acestuia s-au dovedit a fi devastatoare! Eu zic sa jucam in continuare la cacealma ca la poker asa se castiga poturile mari. Nu?
Figo • 7 septembrie 2006, 11:04
Frati-meu mi-a dat o tema aseara. Sa fac o compunere cu urmatoarele cuvinte: aliaj, tare, schela. Cuvinte cheie, ce sa zic.
Oricum, ma intrebam si eu, daca echipa nationala ar fi agent economic, ce conditii ar stabili pentru angajare? Cred ca ar fi timpul sa scoata posturile la concurs. Si sa nu se indrepte spre candidati care muncesc in suburbiile strainatatii. Centrul nostru arata mai bine decit marginile lor. Si mai au tupeul sa spuna ca din teren jocul s-a vazut excelent! TVR-ul e de vina! Aseara am realizat si eu ca o echipa este formata din cei 11 jucatori plus al 12-lea plus echipa adversa.
Inainte de meci am asistat la o discutie care se leaga de meci… O colega de serviciu isi intreaba fetitza care nu a implinit 5 ani: Catinca, ce faci, mergi cu mine la cumparaturi sau te duci cu tati la meci? Catinca raspunde: Merg cu tati la meci. Asadar, trebuie sa ma intilnesc cu Catinca sa o intreb ce concluzii a tras ea din acest meci. Catinca a mai vazut meciuri de fotbal, chiar de pe stadion.
john • 7 septembrie 2006, 11:09
ca de obicei super articol…
aveti dreptate domnule totlontan, echipa nationala din pacate se va preface si cu olanda ca joaca slaba, si atunci…evident infrangerea e justificata , olanda e favorita…
john • 7 septembrie 2006, 11:10
ca de obicei super articol…
aveti dreptate domnule tolontan, echipa nationala din pacate se va preface si cu olanda ca joaca slaba, si atunci…evident infrangerea e justificata , olanda e favorita…
http://www.topangajatori.ro
evf34f3f • 7 septembrie 2006, 11:11
da …din pacate si cu olanda o sa fie la fel
focus rapidistu • 7 septembrie 2006, 11:15
Ce ziceti daca…
….la nationala ar juca echipa de moment in Romania, dar absolut toata(cu titulari si rezerve, fara straini desigur), eu cred ca am face o figura frumoasa in preliminarii…
ioan plischi • 7 septembrie 2006, 11:17
cam trist textul dv. hazul facut de necaz este penultima treapta care duce spre disperare. belarusu’ (imi place grozav sintagma asta romaneasca!) sa fie ultima? adica un glonte in frunte? si in fruntea cui? si cine va apasa pe tragaci?
Alex Dimi • 7 septembrie 2006, 11:19
A fost o surpriza placuta faptul ca Romania a reusit sa castige cele trei puncte cu mare usurinta in fata Albaniei. Abia astept sa vad deplasarea din Luxembourg unde cu siguranta vom intalni un adversar dificil, cu o tactica bine gandita: postasii vor fi cei care vor da pase, bancherii vor face driblinguri, iar croitorii il vor supune unui tratament cu mingi inalte pe experimentatul nostru „golreceiver” Lobby.
Pe de alta parte deplasarea in Olanda nu ma nelinisteste, ai emotii atunci cand crezi ca ai vreo sansa si iti este frica sa nu o ratezi.
PS Selectionerul V. „Piti” Piturca este un mare tehnician, un bun meserias si un maistru desavarsit.
Dragosh • 7 septembrie 2006, 11:20
Le-am aratat noi lor. Romania se indreapta cu pasi repezi spre gloria eterna a fotbalului mondial. Ce triumf. Cata daruire…Florentin Petre s-a aruncat cu capul inainte de la inaltimea lui de 1.50 iar Dica a fructificat o pasa excelenta de la adversar. Ce incrancenare!!!….Ca niste pui de lei jucatorii romani s-au aruncat asupra prazii si au rapus-o. Dumnezeule ce spectacol!…
Adversarul a fost de temut…dar ce-a fost mai greu a trecut. Cu Olanda si Slovenia vom indeplini simple formalitati iar pe bulgari ii batem fara probleme. Bravul Lobont s-a revansat si el prinzand vreo 2 baloane foarte dificile. (ce parade….zici ca se arunca dupa sticle de Jack Daniel’s). Batranul si curajosul Contra mai avea un pic si ii manca pe adversari. Cata determinare!! Codrea aproape a reusit 2 pase…si 1 deposedare..Incredibil dar adevarat! Tin sa-l remarc si pe Mutu care a incercat sa muste de nas cat mai multi adversari care i-au facut semne „pe la nas…ma intelegeti ce vreau sa spun”. Seara a fost incununata de golul sau din penalty…executie dificila impotriva unui portar de clasa. Victoria este cu atat mai valoroasa cu cat Albania are buget mai mare si s-a vazut asta si la stadion. Aveau lumina si curent aproape in toate cabinele.
VICTORIE, BIRUINTA, CUR-AJ
HAI ROMANIA HAI BAIETII..MONDIALUL DIN 2048 este tot mai aproape!
carmen • 7 septembrie 2006, 11:22
pitzi e un antrenor mare, l-ar vrea orice nationala care vrea performanta. Noi avem sanse de calificare numai daca el o sa fie antrenoul Olandei. Unde ar fi norocul ala?
psi si epsilon • 7 septembrie 2006, 11:31
Nea Tolontane, nu te pricepi la fotbal!
Tactica lui Piti e stralucitoare si totul incepe de la selectie!!!
NOI AVEM ARME SECRETE!!
Ce alti antrenori mai fac selectia urmarind jucatorii cu binoclu’ sau microscopu’??? Jucatorii nostri sunt prea mici, iar in iarba mare si netunsa nu se vad!!!
De ce crezi ca au tuns albanezii iarba???
Pentru ca sa se vada si romanii pe teren!! Pai ei au galigani de 2-3 metri inaltime, iar noi avem jucatori de 2-3 centimetri!!!
DECI MANUALUL DE TACTICA A LU’ PITI ESTE:
1.Jucatorii sa fie cat mai mici, sa se amestece prin iarba, iar adversarul nevazand jucatorii nu va sti ce tactica avem!
Eu cred ca strategia e stralucitoare!!! Numai ca adversarii si-au dat seama si au tuns iarba!!!! Oare nu v-ati intrebat niciodata de ce iarba la Constanta nu era tunsa????
2. Convocarea lui Soava este necesara pe postul de inchizator!!! El va fi inchizatorul sperantelor noastre la calificare!
3. Pase repetate in lateral si spate + la adversar foarte des!!! Tactica excelenta de adormire la propriu atat a suporterilor cat si a echipei adverse!!! Dupa ce vor fi adormit cu toti, calea spre gol, daca o gasim, e libera!
4. Nu se va suta la poarta! Asa adversarii vor crede ca nu stim unde e poarta si care sunt regulile jocului!!! Vor da apoi pasa aiurea in centrul careului si noi poate vom marca!! (Regula 4 a functionat perfect cu Albania la golul 1).
5. Sa nu ne propunem nici de aceasta data calificarea, pentru ca asa nu vom rata obiectivul!
6. Sa pornim RE-RE-REconstructia echipei pentru urmatoarele calificari! Solutii:
Voinescu, Bodola, Baratki, Dobrin, Dumitrache, Hagi, Popescu,etc!
Acestia vor fi crescuti in spiritul marii performante, daca stiu ei ce e aia!
Chiar daca unii sunt mai batrani, iar altii nu mai sunt deloc, nu e nimic! E un inceput!
In rest, Lobby a fost mai sigur pe el la iesirile aiurea si nesigure avute, cred ca, vorba lu’ Mitica, din cauza nocturnei!!! Ceea ce nu stie Mitica este ca mai toate stadioanele au nocturna acum, si daca nu e nocturna e soarele!!! DECI Lobby are scuza tot timpul!!!
Nu va juca Contra, deci Piti va fi nevoit sa-l convoace pe Pompiliu Stoica si sa-l puna sa joace pe dreapta!
Propun organizatorilor urmatoarelor meciuri ale nationalei sa vanda odata cu biletul si un binoclu sau telescop, sa putem vedea si noi jucatorii romani!!!
Eu nici nu mi-am dat seama ca Piti antreneza Real Madrid pana nu ne-a spus chiar el!
„Ce calificare in Liga Campionilor! Pai Steaua va juca cu echipe mici, eu antrenez REAL MADRID ROMANIA, nu mai faceti voi comparatii”
Conform logicii lui Piti m ine, poimaine o sa-l auzim pe Capello:
” Ce Real ,Barca bai spaniolilor, astea sunt echipe,ba?? Eu antrenez nationala Romaniei, ba!
Piti, cand o sa antrenezi tu REAL MADRID o sa scoata si Prunea mingea de pe capul lui Keneth Andersson in meciul cu Suedia din ’94!!!
focus rapidistu • 7 septembrie 2006, 11:33
M-am uitat ieri la meci si-am avut la sfarsit aceiasi senzatie ca atunci cand beau o bere fara alcool, adica simt c-am aruncat banii pe fereastra.
Fratior • 7 septembrie 2006, 11:35
Aroganta, breton, silentio stampa, tutun, Lobont, femei, Contra, masini de lux, 1,60 m, tupeu, egoism, alcool, cascaval, impresari, federatie, liga si iar breton… HAI ROMANIA!
jihad • 7 septembrie 2006, 11:36
aveti nevoie de o restructurare in frf?
adyo • 7 septembrie 2006, 11:43
Pitzt si-a aratat valoarea si la steaua , sa ne amintim meciul cu St. Gallen…aproape aceeasi exhipa , dar fara gigantii pompilica stoica sau dinita joaca de 2 ani in primavara europeana… Pana cand nu o sa renunte la jucatorii de baza : contra , codrea , rosu , petre , munteanu …nu putem face nimic. Si cred ca daca in locul lui mutu ar juca buga sau nicolae sau cocis echipa ar juca mult mai bine…sa ne rugam sa revina radoi mai repede si sa-l aplaudam inca o data pe DICA!!!!!!
adyo • 7 septembrie 2006, 11:43
Pitzt si-a aratat valoarea si la steaua , sa ne amintim meciul cu St. Gallen…aproape aceeasi echipa , dar fara gigantii pompilica stoica sau dinita joaca de 2 ani in primavara europeana… Pana cand nu o sa renunte la jucatorii de baza : contra , codrea , rosu , petre , munteanu …nu putem face nimic. Si cred ca daca in locul lui mutu ar juca buga sau nicolae sau cocis echipa ar juca mult mai bine…sa ne rugam sa revina radoi mai repede si sa-l aplaudam inca o data pe DICA!!!!!!
MMA • 7 septembrie 2006, 11:44
# bogdantm84 Says:
September 7th, 2006 at 11:02 am
Eu nu inteleg ce aveti cu Nationala Romaniei, cum ar trebui sa joace??? k Albania sau Bulgaria; Voi chiar nu vedeti ce nationala solida avem???
:O Probabil te-ai uitat la nationala de polo nu la cea de fotbal 😛 Daca tie ti-a placut ce a jucat Romania aseara … Intr-adevar, in meciul cu Bulgaria a jucat bine pana la schimbari dar tot degeaba. Si zicea cineva mai sus ca oricine a fost antrenor in ultimii 5 ani tot asa jucau ai nostri. Dar ce scule de antrenori au fost? Iordanescu/Piturca/Iordanescu/Piturca. Cu scurte pauze in care au fost Boloni, cand nationala juca cat de cat ceva si Hagi la prima lui experienta de antrenor. Sa fim seriosi, interesele de la FRF au primat intotdeauna si vor prima si in continuare.
alin • 7 septembrie 2006, 11:45
E prematur sa vorbim de ratarea unei calificari. S-au jucat decat 2 meciuri….
deya • 7 septembrie 2006, 11:47
trist, dar adevarat! poate ar fi fost mai frumos pt noi sa nu aveti dreptate…..
echipa nostra nu joaca mai nimic (norocul nostru ca ne mai ajuta cate un adversar mai milos), antrenorul, sa ma ierte Dumnezeu, numai antrenor nu se poate numi- noi jucam pe superstitii si pe 3 idei ale lui „nea Piti”- si vrem sa ne calificam
noi nici macar nu ne punem problema sa obtinem vreun punct cu dubla cu olanda!!!!!!! noi luptam doar pt locul 2 si ne batem cu mediocrii astia si ne facem de bascalie……..ce sa mai zic!
astept cu interes „performanta” din olanda- va trebui sa jucam rolul de care spunea dl Tolontan
si vorba cuiva de mai sus……anul 2048 se apropie cu pasi repezi- sa ne pregatim pt acel european sau mondial la care ne vom califica si noi…….
Forza_Steaua! • 7 septembrie 2006, 11:51
Chivu este cel mai bun!!!
codrull • 7 septembrie 2006, 11:52
Echipa nationala are nevoie de un suflu proaspat.Trebuie sa atacam viitoarele meciuri cu cei mai buni jucatori de care dispunem la ora actuala:
Lobont-Contra,Iencsi,Tamas,P.Stoica-Fl.Dumitru,Codrea,Soava,Patrascu-Cursaru,Ciocoiu.
Rezerve:Campeanu,Lung,Lacusta,Ibric,Tames,fratii Ilie,Cl.Raducanu,Lincar,Camataru,Silviu Lung,Rachita,Giani Kirita,Frasineanu…
Presedintele FRF MARELE SANDU
Director tehnic:Nea Puiu
Si ne calificam la europenele din 2008 in 2010 …vorba aia niciodata nu e prea tarziu 🙂 se poate baieti..
Blue • 7 septembrie 2006, 11:53
Jalnic….Cu asa antrenor nu ne calificam la nici un Campionat European. Piturca nu e antrenor.Nu dovedeste ca are licenta Pro, ci mai degraba PROst.Prost alege echipa, prost face tactica…etc. Mai degraba, despre PIturca pot sa spun ca e un alchimist care sta in barlogul lui si tot incearca sa transforme in aur generatia actuala, dar oare o sa o reuseasca? A reusit vreun alchimist ? Asa ca Piti pleaca!!!!Du-te!!!
gdk • 7 septembrie 2006, 11:53
garantat dupa acest succes ne vom califica de pe locul IV (patru) in frunte cu tot FRF-ul existent si neinlocuibil
Flaviu • 7 septembrie 2006, 11:58
avem o echipa imatura: asta pentru ca de la un joc relativ bun cu o contracandidata am facut la doar 3 zile un meci execrabil cu una din cele mai slabe echipe din grupa. ne va fi foarte greu cu belarus, slovenia ca sa nu zic nimic de olanda..ca o observatie – olanda nu pare a fi deocamdata in mare forma, deci teoretic mai intervine un dezavantaj: bulgaria va juca in curand cu ei, in timp ce pana la anu’ cand vom juca noi s-ar putea sa-si revina..
andrei • 7 septembrie 2006, 11:58
ce norocos e pitzi asta….si ce ghinionishti sunt romanii….ca il au printre ei
hai romania • 7 septembrie 2006, 11:59
Aseara am jucat penibil.De ce domnule piturca trebuie sa vina Chivu sa centreze in careul advers?De ce toate mingiile merg pe Mutu care vrea doar el sa se remarce prin actiuni ineficiente,de ce Marica titular cand era accidentat de o saptamana(Ganea pe banca,Nicolae in tribuna)?Tactica a fost falimentara aseara(de fapt nu afost nici o tactica),noroc ca albanezii au fost mai fricosi decat noi ca altfel iesea rau.De ce jucam cu fotbalisti care nu au nici o treaba cu mingea(Codrea,Contra)cand avem in tara jucatori tehnici si in forma,de ce Ogararu de la Ajax nu este oprit in lot?Piturca da-ti demisia si lasa pe alt antrenor sa ne califice si sa faca o selectie pe valoare nu pe simpatii.Singurii jucatori constanti in meciul de aseara au fost Chivu si Ghionea fara care pierdeam si meciul cu Albania,ei sunt singurii care ar trebui sa mai ramana titulari din primul 11 de ieri(si poate Mutu).
mitica • 7 septembrie 2006, 12:02
Excelent articol! Mare strateg Piturca!
Anonim Celebru • 7 septembrie 2006, 12:05
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul… asadar si prin urmare spiritul de roman arde cam in toata lumea cea postat mai aici… dar de asemeni si mentalitatea care ne provoaca mai mult rua decat bine. Ultima oara cand m-am gandit la asta, forbatlul de juca pe goluri. Totul e bine cand se termina cu bine, deci domnul jurnalist, dragi romani… lasati criticile pentru momentul oportun. A fost un meci, a fost o victorie, 3 puncte.. ce vreti mai mult?!. De exemplu uitati-va a bulgari, n-au jucat nimic cu noi, au obtzinut 1 punct cu un noroc inexplicabil si presa a fost in spatele lor… un meci mare… am fost peste ei… chestii de genu. Sa privim spre Italia… poate ati vazut si voi la fel ca mine meciuri in care se lipea mingea de Inzaghi inexplicabil si asa se castiga un meci. Fotbal fara noroc nu se poate. Deci… nu va mai aruncatzi cu capu inainte spre placinte, nu mai criticati evolutia altora daca nu sunteti in stare sa faceti nici macar jumate din ce reusesc ei. Sunt jocatori ai echipei nationale la bine si la rau trebuie sa fim cu ei.
P.S.: Si tot aceeasi mentalitate de romani o sa va arunce cu buzele in fatza sa pupatzi anumite dosuri cand vor obtine victorii rasunatoare. 😉
nelu • 7 septembrie 2006, 12:07
Marea problema pe care o are echipa nationala la ora aceasta este dupa parerea mea ca nucleul „dur” al echipei e format din jucatori fara caracter super tari la caterinca si superbuni la dat tot felul de explicatii:de ce am jucat prost,cum ne dezavantajeaza arbitrii etc.O nota oarecum discordanta o face capitanul de echipa care se pare ca si el s-a cam plictisit si el .In rest jucatori cam fara personalitate care din orice pozitie trebuie sa-i paseze lui mutu si asta spune tot.Cei care fac nota discordanta freaca cu succes banca de rezerve si atunci cand intra prind cateva formidabile minute de final.Ca si observatie priviti cu atentie jocul lui Dica din a doua repriza,precum si „protestul”mascat al lui Ganea atat cat a jucat.Despre atletii din linia de mijloc …fara comentarii.Cred ca jucatorii din campionatul intern care joaca in cupele europene ar fi mult mai potriviti decat rezevele plafonate sau pline de fite care vin din afara.Toate bune!
Mihai • 7 septembrie 2006, 12:09
Contra a fost aerian rau in meciu cu Albania (de ce oare nu l-a bagat pe P.Marin ?)
Mutu s-a zbatut mult dar fara folos, bine ar fi fost sa-l bage si pe Cocis, ar fi dat un plus de creativitate atacului nostru.
Prea am jucat cu pase in lateral, iar cand vedeam pasa inapoi (la portar) imi venea sa sparg televizoru’.
Piti, Piti lasa-neeee !
ady • 7 septembrie 2006, 12:09
Singurul jucator care mi-a placut aseara a fost MARICA.
ivo • 7 septembrie 2006, 12:11
vin si eu cu aceeasi idee, care pe multi ii plictiseste, dar solutia e simpla, mai ales pt urmatorul meci care tot se disputa pe ghencea: convocarea jucatorilor stelisti care se dovedesc cu o clasa peste ce avem acum la nationala. sper sa nu fie accidentati cei ce au loc in primul 11 (adica aproape toti exceptant posturile lui mutu, chivu, coman si ogararu) pt ca piti sa fie obligat sa ii convoace. asta daca in nesimtirea lui nu va gasi alte solutii gen p stoica, stoican, soava, iencsi, petre, despe care mai si declara pe la conferinte k sunt jucatorii momentului si isi merita convocarile.
dani54 • 7 septembrie 2006, 12:11
Poate ca in loc de milioane de comentatori, antrenori, presedinti de federatie Romania ar nevoie de ceva mai multi suporteri. Cand piturca o sa aiba de ales din 23 de milioane de jucatori de fotbal poate ca nationala o sa mearga mai bine. pana atunci de ce nu incercam sa facem singurul lucru cu care i-am putea ajuta: mai putin misto si mai multa incredere.
Jack Red • 7 septembrie 2006, 12:12
Revin ofticat ca nu mi-a iesit pronosticul de ieri> ca o comitem si noi, dar si bulgarii in fata slovenilor. A iesit tot cum era prevazut, ca noi si bulgarii o sa ne disputam locul doi. Acum ce sa zic… Piturca a avut noroc, cum n-a avut cu bulgarii. problema e ca in ritmul asta, una cu noroc, una fara, o sa avem asigurat locul 3 sau 4 in grupa. Piti, lasa zarurile si appuca-te de fotbal!
Jack Red • 7 septembrie 2006, 12:13
Revin ofticat ca nu mi-a iesit pronosticul de ieri> ca o comitem si noi, dar si bulgarii in fata slovenilor. A iesit tot cum era prevazut, ca noi si bulgarii o sa ne disputam locul doi. Acum ce sa zic… Piturca a avut noroc, cum n-a avut cu bulgarii. problema e ca in ritmul asta, una cu noroc, una fara, o sa avem asigurat locul 3 sau 4 in grupa. Piti, lasa zarurile si appuca-te de fotbal!!!
dragomir dan • 7 septembrie 2006, 12:14
Diferenta dintre generatii: altadata ieseam in strada, acum ne-am repezit pe tastaturi. Piti, fa ceva ca anchilozam aici precum Loby la Firenze!
Caron • 7 septembrie 2006, 12:18
E penibil. Acu cativa ani nu ma uitam la „etape”, ziceam ca nu am ce vedea acolo si asteptam putinele meciuri cu nationala, acum e exact invers, cred ca multe din echipele din Liga I spalau pe jos cu Albania si Bulgaria (Steaua, Rapid, Dinamo, CFR, Poli T…). Si mai tare e ca aceste echipe au max 2-3 straini in loturi, se pare ca nea Piti traieste pe alte plaiuri mioritice decat restul romanilor, dar se pot presupune multe aici de la Mircea Sandu pana la Nicu Ghiara via Mutu nu e distanta mare….
nemo • 7 septembrie 2006, 12:20
IMI PARE RAU DAR TREBUIE SA VA SPUN CA MUTULICA NU ESTE FOTBALIST DOAR UN MASCARICI CARE VREA SA IASA IN EVIDENTA DAR ESTE NUL PRECUM TOATA ECHIPA ROMANIEI
Jack Red • 7 septembrie 2006, 12:22
Am mai observat ceva> pina la momentul golului, dica a fost exclusiv preocupat de faza defensiva, altfel nu-mi explic cum dadea pase numai in spate. Logic, de frica sa nu se puna pe rele cu strategul barbugiu, nu a indraznit sa joace ofensiv. Citeodata e bine, ca fotbalist, sa ignori indicatiile proaste primite la vestiar. Trecuse de minutul 60 si Piturca refuza sa schimbe ceva in abordarea fazei ofensive.