TOLO.RO
Asta înseamnă disciplină la echipa naţională, vorba unui coleg. În loc ca jucătorii să alerge prin baruri şi să caftească chelnerii, îi cheamă şi-i bat în cantonamentul pe care nu-l pot părăsi. E o glumă cinică, dar ce poţi spune în faţa declaraţiei făcute Poliţiei de către constănţeanul Gigi Grosu? Zvonul, şi apăsăm pe acest cuvînt, a circulat în ultimele zile. Nu l-am publicat pînă cînd el nu s-a transformat într-o variantă susţinută oficial şi în scris la Poliţie. Nu, n-am ezitat. Nu, nu l-am cauţionat pe Mutu. Pur şi simplu, cînd e vorba de acuze grave, ele trebuie confirmate de către cei care se pretind victime sau de către martori.
joi, 7 septembrie 2006, 11:07
Asta înseamnă disciplină la echipa naţională, vorba unui coleg. În loc ca jucătorii să alerge prin baruri şi să caftească chelnerii, îi cheamă şi-i bat în cantonamentul pe care nu-l pot părăsi. E o glumă cinică, dar ce poţi spune în faţa declaraţiei făcute Poliţiei de către constănţeanul Gigi Grosu? Zvonul, şi apăsăm pe acest cuvînt, a circulat în ultimele zile. Nu l-am publicat pînă cînd el nu s-a transformat într-o variantă susţinută oficial şi în scris la Poliţie. Nu, n-am ezitat. Nu, nu l-am cauţionat pe Mutu. Pur şi simplu, cînd e vorba de acuze grave, ele trebuie confirmate de către cei care se pretind victime sau de către martori.
După cum, publicînd povestea, nu înseamnă că o credităm. Dar nici nu o infirmăm. Varianta chelnerului nu e confirmată de surse independente şi are o formă rocambolescă. Momit de nişte interlopi… ajuns la hotel după 12 noaptea… bătut de către Mutu cu o bară de fier învelită într-un prosop… totul sub privirile altor fotbalişti…
În mod normal, cei care ar trebui să investigheze cazul sînt poliţiştii. Ei probabil că deja ştiu dacă cearta de la restaurant a avut loc şi dacă, mai tîrziu, chelnerul a fost văzut în hotelul „tricolorilor”, însoţit de feţe bine cunoscute de către informatorii lor. Sîntem în faţa unui caz important. Fie Mutu este victima propriei celebrităţi, fiind acuzat degeaba de către un vînător de bani, fie noi sîntem Păcălicii ideii că fotbaliştii sînt altceva decît pruncii răsfăţaţi ai Mafiei, de la care învaţă repede.
Cătălin Tolontan • 8 septembrie 2006, 14:58
Va rog sa cititi transcrierea celor doua declaratii (Mutu si Piturca) pe gsp.ro!
Ele demonstreaza ca fotbalistul a mintit in privinta prezentei chelnerului in hotel. Chelnerul a fost in hotel! A fost in camera lui Mutu. A vorbit cu Mutu. O spune Piturca! Sigur ca Mutu neaga ca l-ar fi batut. Dar el a negat si ca l-a intilnit in hotel.
Initial ati acuzat ca totul e o inventie. Ati atacat AUTENTICITATEA povestii. Iata ca aceasta autenticitate se confirma din mai multe surse, deocamdata fara episodul bataii, care este sustinut oficial doar de chelner.
Acum puneti sub semnul intrebarii RELEVANTA unui astfel de articol. Si va intreb: faptul ca cel mai popular jucator al echipei nationale este acuzat ca se gaseste in mijlocul unui scandal violent, anturat de interlopi, nu vi se pare de interes public?
Unreal • 8 septembrie 2006, 14:58
Mai oli, ai si tu un fix cu poloistii tai. Bravo lor, dar nu poti sa bagi pe gat tuturor un sport destul de anost.
Mai bina ma uit la o partida de sah intre pushtii din fata blocului.
Oli • 8 septembrie 2006, 15:00
Catalin,
Depinde de public. Mai exact de publicul tinta.
Si cu asta chiar te las, simt ca-mi pierd tipul.
Me vedem dimineata la chiosc si mai vedem dupa aia…
Oli
florin1972 • 8 septembrie 2006, 15:04
Domnule Tolontan,
mutu este popular datorita presei. De dimineata pana seara nu se aud decat stiri cu ce a mai facut mutu. El este 0 si ca om si ca jucator. Un golan nenorocit care s-a ajuns datorita fotbalului. Daca nu dadea cu piciorul in minge nu avea telefon de nu shtiu cate sute mii euro, ferrari do DROGURI!! Mai lasati-ma cu mutu ca m-am saturat de el pana peste cap. Macar daca ar fi ceva de capul lui ca si fotbalist. Sa ia aminte si sa invete de loa Ronaldinho
DANI • 8 septembrie 2006, 15:04
si mai e ceva ,acelasi lucru si despre fustratii de jandarmi caresi bat femeile acsa cu pulanu,si cvare au grave probleme de comportament si vin cu miile la un meci si cu elicoptere si caini ca la razboi,cand afara nau ce cauta in stadioane si credetima cam fost la meciuri ihn afara si nu exista la oricat de mare ar fi meciu spectacolu asta ieftin facut de jandarmi sau politiue la meciuri.toti moldovenii care mananca paine cu apa si care au probleme comportamentale sisi bat copii toti drojdierii sunt adusi la meciri fara sa li se faca macar un test psihologic.ati vazut ceau patit stelistii la meciul cu liege dupa ceau dat o gramada de bani pe bilete,doar ca au vrut aia sa caftesca pe cineva nu lea dat voie sa intre ca cica e stadionu prea plin!!1pai asa si la meciu din cl,cine o sami dea mie jumate de salariu inapoi pt un bilet dc un nebun de asta care mai si citeste drepturile can america cand la noi la puyscarie face pipi lumea in galeti.
pai sa nuti vina sa faci pe rambo si sai faciu o poza si sal urmaresti acasa unde nu mai e cu turma si nu mai are in cap comportamentul de turma turbaa ca ei sunt jandarmi si fac orice si bat pe oricine sisi bat joc de banii oricui care nu apare pe la tv si nu are de audi a4 in sus,ca nai voie sa iesi din stadion sa faci nici pipi la toaleta 5 ore,ca stadionul la noi devine un lagar 5 ore nai voie sa vi la meci sa te bucuri sa bei ceva si sa te simti bine ca te tin aia inchisi in tarc 5 ore de nu mai ai chef de nici un meci cu gura uscata si cu vanatai pe spate ca ai iesit din careul facut de moldoveni
Valencia • 8 septembrie 2006, 15:05
Deacord cu cele scrise de tine, Cataline.
Dar de asta avem nevoie noi acum? Sigur ca e de interse public, dar modul in care ati tratat voi acest subiect il plaseaza in categoria scandal.
Nu e o abordare de cotidian de sport…….
Unreal • 8 septembrie 2006, 15:05
Domnule Tolontan, nu trebuia sa te scuzi si nu este necesar sa aduci nici macar argumente, cine nu vrea sa vada adevarul, nu-l va vedea chiar daca i-ar sari in ochi.
Sunt destui baietasi de cartier pentru care Mutulica este un idol, sunt cei ce merg pe stadioane si zbiara ca disperatii, se bat si injura. Si pentru acestia Mutu este undeva sus.
Sunt destui dintr-o categorie sau alta, care empatizeaza cu idolul lor si nicicand nu vor recunoaste evidenta.
Din pacate acestia sunt si cei mai predispusi spre a striga in public si a scrie pe bloguri, fiind implicit si cei mai multi (daca ne ghidam dupa o logica simpla).
Sa-i lasam sa se balaceasca in propriile laturi de cuvinte!
ba da • 8 septembrie 2006, 15:07
mi se pare de interes, nu stiu insa cat de public e acesta! E mai mult interes in a se ascunde adevarul si atat!
hubba bubba • 8 septembrie 2006, 15:07
Sincer de 2 3 saptamani incoace am intrat tot mai rar pe gsp.ro, motivul deja mie scarba de reclamele alea care se tot suprapun peste articole si sunt enervante, chiar nu va dati seama ca oameni se enerveaza cand se pun sa citeasca si zboara motocicleta peste artcol si nu vede nimik 🙂
anonymus • 8 septembrie 2006, 15:08
Eu am vrut sa citesc si declaratia lui Grosu asta pe gsp.ro (aia in care zice de Beinur), dar nu s-a putut… la fel cum nu s-a putut marţi să votez ptr. Lobonţ…
Peter Pan • 8 septembrie 2006, 15:09
@Catalin Tolontan
O intrebare de bun simt, la care chiar ca nu astept raspuns: De unde stia Piturca cum (cacofonie intentionata) arata chelnerul? Ca doar nu a ajuns si ospatarul Grosu vreun VIP, peste noapte… Din cite stiu, intre timp, figura lui nu a aparut pe nici un post TV. Sow, DE UNDE STIA PITURCA CA (idem) ACELA ERA CHELNERUL?
S-a recomandat in usa: eu sunt chelnerul, am venit sa iau o ranga?
Sep • 8 septembrie 2006, 15:09
cred ca mesajul lu’ Marius Olteanu e cam violent dar exprima parerea multor microbisti printre care si eu. Dar’ asemenea stiri fac parte din presa sportiva, oriunde in lume, asa ca vor continua sa apara. Sunt sigur ca exista public si pt informatii de genu’ asta
anonim • 8 septembrie 2006, 15:10
da lasati-l ma in pace….poate safaca ce vrea..e viata lui..vedeti-va de ziaru vostru care nu merita deloc cei 600mii de cititori … si pt rosu… evenimentul cik s-ar fi petrecut cu cateva zile inainte de meci..nu DUPA
DANI • 8 septembrie 2006, 15:11
beynur finul lui nicu ghera,va dati seama in ce cercuri se invarte drogatul asta de mutu,pacat ca nu avem cum sa jucam fara el deocamdata el e 40 % din nationala la ora asta caftangiu,baiat ars de bani ca e doar o gasca,drogat,interlop si tot ce mai e si noi nu stim dar asta e.suntem „dependeti” de el la ora asta
batigooll • 8 septembrie 2006, 15:11
Deci daca Piturca sustine ca l-a vazut pe chelner in cantonament si chiar cand a stat de vorba cu Mutu,atunci unde erau cei care l-au adus pe chelner in hotel? erau invizibili pentru Piturca? totul este o cacealma la care e implicat si Piturca…..si totusi zic eu ca ceilalti coechiperi il opreau pe Mutu,nu-l lasau sa faca asta pentru ca nu toti sunt atat de inconstienti incat sa-si strice reputatia….
marius n. • 8 septembrie 2006, 15:11
sunt de acord cu florin..sincer sa fiu, incep sa cred ca se vorbeste prea mult depre ceea ce fac fotbalistii in timpul liber..ca ziar de sport nici nu ar trebui sa comenti acestea, sunt ziare de scandal pt astfel de articole..mai vad la stiri (antena 1) ca nush ce fotbalist si-a facut o noua iubita, etc..NU NE INTERESEAZA !!!!! scrieti / prezentati la stiri subiecte in legatura cu spania, campioana mondiala la baschet, scrieti despre poloistii nostri, scrieti despre hanbal, atletism (in ce hal arata pistele) si altele, ca stiri/ziar de sport nu va intereseaza viata privata a sportivilor!!
gogu • 8 septembrie 2006, 15:12
Nu, si nu vad de ce faceti atata tam-tam?! Mai deunazi scriati ca nu va intereseaza viata lui privata, atata timp cat joaca, da goluri si califica nationala!
Mai nou, selectia se face dupa cel mai familist jucator?! Sau cel mai cuminte?! Aaaaa, nu da randament in teren pentru ca isi pierde noaptea/noptile/timpul? Foarte bine, altul mai bun! Pana atunci, de-asta exista politie, sa cerceteze plnagerile (daca exista) si sa ia masurile ce se cuvin.
Voi sunteti un ziar de sport, nu monden, dati stiri DESPRE sport!!!
santana • 8 septembrie 2006, 15:12
nu mi se pare important..pt mine un jucator al nationalei are aceiasi insemnatate ca si instalatorul care vine si monteaza o teava, adiva aia e meseria lui…cat de important este jucatorul de la nationala si cat de important e instalatorul depinde din ce unghi privesti, iar pentru mine e mai important instalatorul ca imi presteaza un serviciu care ma scuteste de eventuale pagube. pt un ziarist e mai important un jucator de nationala ca acesta ii da paine sa manance, iar daca nu i-o da atunci ziaristul o ia singur ca in cazul de fata…inventeaza ceva sub genericul ” surse ale gsp ne relateaza ca kucatorul x a facut partz la masa” si de aici curg tone de cerneala…de ce a facut partz?…ce meniu a avut?…are cei sapte ani de acsa…si etc..etc…sa dam titluri de o schioapa, punem patru poze scriem cinci randuri si gata coperta tabloidului si vreo doua pagini de interior…bani sa iasa ca in rest minti infierbantate si imaginatie e cacalau!
DANI • 8 septembrie 2006, 15:14
peter pan piturca a fost cu echipa cand au fost sa manance si la club si la plimbare deci peste tot si iti dai seama ca avazut cand sau certat si poate lo fi servit si pel nu?! zic si eu,oricum doar pt ca a mintit la tv arata ca e un nimic de om,si probabil fara ranga nu putea sau dc nul tineau”interlopii” si asta arata ca nu e barbat ci doar un zero drogat
G • 8 septembrie 2006, 15:14
Presupun ca intalnirea cu chelneru a fost inainte de stingere…si la fel presupun ca inainte de stingere fotbalistii nu stau ca la inchisoare izolati in celule cu piturca patruland pe culoar?….si portari la hotel nu sunt? aia ce zic?
antishiman husi • 8 septembrie 2006, 15:14
Porcarii!!! Pe cine intereseaza viata privata a unor jucatori?? Ma rog, in afara de voi si cei ahtiati dupa telenovele de 3 lei. Fiind un ziar de sport ar trebui sa va intereseze lucruri legate de fotbal propriu-zis, nu chestii adiacente, gen „jurnale de la ora 5”.
Sunt destule canale ce se ocupa de „sporturile” astea! Voi comentati cum a jucat Mutu la cele 2 meciuri de nationala si, eventual, la cum va juca in continuare la Fiorentina!
Uite abia am ajuns acasa si m-am enervat!! Eu zic http://www.gsp.ro sa aiba 2 sectiuni: una legata strict de sport si una telenovelistica (valabila din pacate pt 80% din cititori) in care iscati scandaluri, lucru la care sunteti experti!
Penibil, mediocru!!!!
Mihai • 8 septembrie 2006, 15:15
GSP are trafic la greu, dar e unul artificial. De subiecte nu mai zic nimic, ca nu e cazul.
Voi pe langa Gazetta dello Sport sunteti un ziar de doi lei…Voi chiar nu vedeti ce ridicola e treaba cu Mutu si cat de ciudat arata siteul acum?!
G • 8 septembrie 2006, 15:15
Revin….nu cred ca erau portari la hotel si s-a simtit lobont si le-a tinut locul
Nostradamus • 8 septembrie 2006, 15:16
Hip hop
no comment • 8 septembrie 2006, 15:16
buuuun, mutu a batut un chelner…….se face dreptate…….mutu este arestat……face puscarie (dak nu se da cu supendare)..Romania nu se califica la un turneu final (din nou). Poporu…dak nu a fost Mutu…vedeti?Nuu domnilor ideea e ca la nationala chiar dak a venit Pitzi…nu e disciplina la interviuri spun una si viata de zi cu zi sunt doar niste fitzosi care iau o gramada de bani, trag pe nas (nu numai Mutu..sa nu se supere pe mine), mashini scumpe, haine la fel, gagici slava Domnului….va spun eu…..ii doare drept in fund de voi, de noi de tot ce sta in tribuna si in fata televizorului. Presa are si ea partea ei de vine pt ca incearca oricarui subiect sa dea cat mai mult senzational. Dar cu toate ca sunt un microbist infocat si devorez tot ce inseamna fotbal….tot cred ca avem alte lucruri mai importante de facut…..poate chiar sa ne crestem copiii cum trebuie….sa nu ajunga ca Mutu.
Cosmin T. • 8 septembrie 2006, 15:16
Sa ne mai surprinda ceva oare cand e vorba de fotbalul romanesc? Atunci cand a aparut prima oara stirea cum ca Mutu s-a drogat, oar cati ati crezut? De acord cu tine Catalin, bine ca l-a chemat in cantonament sa il bata. Ca dc il batea in afara il suspenda Piturca. Ceva ceva e la mijloc, dar cred k nici o parte nu rae dreptate 100%. Si inca ceva dc pe tine te-ar fotografia in timp ce mananci tu cum ai reactiona domnule Tolontan?
Nostradamus • 8 septembrie 2006, 15:17
Metal Rock
Bonaparte • 8 septembrie 2006, 15:17
NU cred ca Mutu l-a batut pe acel tip, dar nici nu mi se pare corect ca un intrus sa apara in cantonamentul echipei nationale
..ce lume interlopa domne’ , chiar asa am ajuns sa ne domine lumea interlopa??? numai la noi se poate asa ceva!!! ati auzit cumva in cantonamentul Spaniei, Italiei, Frantei asa ceva?
..suntem de groaza!!! daca e asa Piturca cum de ai admis sa intre in hotel acel tip? se pare ca nu esti asa de dur cum vrei sa pari cu presa si te „indoi” la orice pretentie a celor din Nationala!!!…macar las-o mai moale cu mutra aia acra a ta, esti prea increzut…uneori!
Bonaparte
Nostradamus • 8 septembrie 2006, 15:18
Pop
DOMNUL Q • 8 septembrie 2006, 15:18
.CE ESTE GRAV NU ESTE CONFLICTUL IN SINE,CI MANIERA IN CARE A AVUT LOC….DACA MUTU AVEA CONFLICTUL CU ACEL OSPATAR,IN INCINTA TERASEI RESPECTIVE ERA REGRETABIL,DAR PUTEA FII PUS PE TENSIUNEA JOCULUI CU BULGARIA….
IN ACEST CAZ ESTE VORBA DE PREMEDITARE, DE O LIPSIRE DE LIBERTATE,UN ATAC IN STIL MAFIOT CU ADUCEREA „NEFERICITULUI LA „NASU”(MUTU NU M.SANDU)PT.AI FII APLICATA O CORECTIE….ESTE INCREDIBIL CE POT FACE ACESTI SATELITI AI MARELUI MAFIOT GHEARA!!!!!!!!MUTU ESTE CE STIM CU TOTII,DAR NU VREM SA RECUNOASTEM,ESTE UN GOLAN CARE INCEARCA SA VANDA OAMENILOR O ALTA IMAGINE,NECONFORMA CU REALITATEA….
PS:PANA SI JIJI BECALII A LASAT GURA MAI MICA CU ACEST GHEARA…..NU ESTE CIUDAT???
UN SIMPLU MICROBIST • 8 septembrie 2006, 15:18
Acum puneti sub semnul intrebarii RELEVANTA unui astfel de articol. Si va intreb: faptul ca cel mai popular jucator al echipei nationale este acuzat ca se gaseste in mijlocul unui scandal violent, anturat de interlopi, nu vi se pare de interes public.
RASPUNS : NU ESTE DE INETRES PUBLIC SAU NATIONAL , ESTE DOAR UN SCANDAL CARE VA VINDE ZIARU MAI BINE .
Mihai • 8 septembrie 2006, 15:18
Chiar nu imi dau seama cum reusiti sa fiti in top cu un site atat de prost!!!
Madman • 8 septembrie 2006, 15:19
Din pacata GSP exagereaza, asa cum ne-a tot obisnuit in ultima vreme… In cautarea senzationalului si a consolidarii pozitiei de „lider de piata” pe segmentul lor, cei de la Gazeta speculeaza orice ar putea fi senzational cu zeci de titluri de o schioapa, scrise cu rosu si subliniate… Departe de mine gandul de a-i lua apararea lui Mutu. Insa, precum bine a spus chiar Dl. Tolontan, este de competenta politiei toata problema si ar putea fi mentionata in presa atunci cand ar exista cateva confirmari (eventual). Cand vom invata si noi sa facem ca cei din Vest, pentru care meciurile echipei nationale sunt de importanta maxima si sunt prioritare unor articole ieftine de genul Ciao, Story sau alte reviste de paparazzi…? Chiar avem nevoie cu mai putin de o luna inaintea meciului cu Belarus sa provocam probleme, tensiuni si alte motive de stres pentru niste fotbalisti care si asa nu joaca mai nimic si care au demonstrat in nenumarate randuri ca sunt extrem de labili din punct de vedere emotional si ca orice astfel de scandal se rasfrange direct asupra rezultatelor echipei nationale? Ii rog pe cei de la GSP sa lase Politia sa isi faca treaba si sa incerce sa comenteze fenomenul sportiv, nu pe cel EXTRASPORTIV, asa cum ii pasioneaza in ultima vreme din ce in ce mai mult sa o faca… V-ati atins scopul, sunteti numarul 1, haideti sa mai auzim si despre sport (fotbal in cazul acesta)…
joe • 8 septembrie 2006, 15:19
Bre Tolontane , bai tata , cu asta mai spart frate. Ceva mai gogonat n-ati gasit . Tata te faci rau de tot de c….t . Deci tu spui ca zvonul nu se confirma dintr-o sursa independenta ,( regula de aur a jurnalisticii, de fapt trei surse, nu ?) dar bagi mare pe prima pagina. Ar trebui sa lucrezi la ATAC nu la un ziar de sport. Si ca sa raspund la intebare : NU ! NU CRED CA ESTE DE INTERES PUBLIC CEEA CE PUBLICATI VOI. SUNTETI SUPER EXTRA MEGA PENIBILI ! VA VENI O VREME CAND NU SE VA MAI PUTEA FACE PRESA IN FELUL ASTA, IAR ATUNCI O SA MURITI DE FOAME !
CHIAR NU AVETI NICI UN STANDARD ?! CHIAR NU AVETI NICI O PRETENTIE DE LA VOI ? CHIAR NU VA MAI SATURATI ??!!!
florin1972 • 8 septembrie 2006, 15:19
Domnilor….hai sa vorbim de tactica, de modul jalnic in care a jucat echipa nationala cu Albania si Bulgaria, de ce jucatori ar trebui sau nu convocati (de ex. eu cred ca mutu n`are ce cauta la echipa). Hai sa vorbim de lucruri serioase si sa-l lasam dracului pe mutu cu fitele, interlopii si scandalurile lui. Mi-e sila de acest jucator
djazeem • 8 septembrie 2006, 15:19
cataline ne-ai intrebat si ti-am raspuns… majoritatea nu ne intereseaza faza asta cu mutu… cum nu ne intereseaza ce mai face consuelo… cum nu ne intereseaza divizia a sexy… cum nu ne intereseaza multe alte chestii de acelasi gen… propunerea lui antishiman husi e destul de rezonabila zic eu.
Bogdan • 8 septembrie 2006, 15:20
Noi vrem rezultate la nationala, dar nu ii lasam pe jucatori nici o secunda in pace. Si daca l-a batut care e problema??? E cineva obligat sa asculte insultele fraierilor??? Important e ca nu l-a batut la stadion, ci in afara lui :)). De ce l-a facut drogat, nu ar trebui sa il respecte??? Si eu poate reactionam la fel.
Peter Pan • 8 septembrie 2006, 15:20
@DANI
In acest caz, propun ca Piturca sa lase naibii Nationala si sa se angajeze la Urmariri – Inspectoratul General de Politie. Tu, pe bune, ai tine minte fata unui chelner care te-a servit cu citeva ore inainte?
Poate Pitzi are nas de Garcea…
bossnea • 8 septembrie 2006, 15:20
de mutu drogatu nici nu ma int chestia este ca are spate cu beynur si cu nicu ghearu si cu etc !!! oricum toti sunt niste infractori !!! iar pe gsp nu am mai intrat de 1 luna pt ca ese cel mai varza site !!! http://www.prosport.ro este mult mai marfa fara reclame si chestii
paun • 8 septembrie 2006, 15:20
eu am auzit ca marica ,tamas si contra l-au tinut de vorba pe gigi grosu pana s-ajunga mutu cu prosopul din baie sa-l infasoare pe ranga!a durat ceva vreme pana si-a scos sireturile de la ghete sa lege prosopul de ranga ,ca nu statea, fir-ar el de prosop, dar stoic ,grosu a asteptat .
aaaaaaa! sa nu uit G l-a vazut pe lobont stand de sase in locul portarilor de la hotel!
Capyrex • 8 septembrie 2006, 15:20
dak ar fii shy adv … ar fii de interes public !!!!!!!!!
666 • 8 septembrie 2006, 15:20
DAAAAAAAAAAAA! E de cel mai mare interes ca el ne da noua brnza, lapte, carne, oua!!!!!!!
E de interes pt voi, circarilor pt ca asta va aduce trafic pe site si deci mai multa publicitatea de neam prost care ti se deschide in fata cand vrei sa citesti, va inmulteste voua vanzarile. Ca asa ati dresat cititorii, sa saliveze la subiecte de rahat.
Ziar de spanac, subiect asisderea! Asta ca sa ma exprim elegant.
Adriano • 8 septembrie 2006, 15:21
Atata timp cat Adrian Mutu isi face datoria la echipa nationala nu au nici un rost astfel de scandaluri. Poate o fii ceva adevarat din ce ati spus voi dar ca Mutu la batut pe chelnerul ala e greu de crezut mai ales ca era in cantonamentul echipei nationale, totusi e un jucator profesionist si nu putea risca sa fie exclus de la echipa nationala. Asa ca faza cu bataia e o inventie a chelnerului care vrea sa fie si el „celebru” si voi imediat unde e o samanta de scandal acolo si voi. Si despre nationala de polo e adevarat ca nu intereseaza pe multa lume dar totusi e o performanta sa ajunga in semifinale, in afara de fetele de la handbal ce nationala a mai ajuns pana acolo??
Adriyanos • 8 septembrie 2006, 15:21
Parerea mea este ca acest Mutu , care a FOST un fotbalist ar trebui neconvocat…Uitati ce s`a intamplat in niste tari civilizate : In Suedia ,de exemplu,trei fotbalisti TITULARI ai nationalei(Ibrahimovic,Mellberg si Wilhelmsson) au fost exclusi din lot pentru faptul ca au petrecut intr`o discoteca pana la ora 1 .. La noi , In Romania jucatorii au fost chiar acoperiti de membrii staffului federal…De asemenea, in Croatia (Srna,Balaban si Olic) de asemenea 3 titulari au fost exclusi din lot si amendati…Aici de ce nu se intampla nimic..Ba mai mult ..Domnul Piturca stie de escapadele acestor rebuturi care se autodenumesc fotbalisti…De aceea nu avem domnilor rezultate..Pentru ca nu poti sa ai rezultate cand jucatorii se culca la 2-3 noaptea..L`am vazut p Mutu dupa egalul de la Constanta..El radea..Dupa o seara stricata tuturor romanilor…Acesta este Mutu…Un jucator total neprofesionist
Dragos Stefan • 8 septembrie 2006, 15:21
Eu nu inteleg care e problema pana la urma? A lovit sau nu, care e treaba? Voi chiar nu aveti ce scrie si va legati de fiecare aberatie spusa de vrun chelner dornic de popularitate.
Si daca a lovit care este problema, ce cauta chelnerul acolo?
„Acuze grave”? Domnule Tolontan daca aceasta este o acuza grava atunci dopingul si drogurile ce sunt?
mina ionescu • 8 septembrie 2006, 15:22
sincer, imi pare rau pentru dumneavoastra domnule TOLONTAN, de data asta ati intrecut masura, cred ca nici un articol care l-ati scris si pe care o sa il mai scrie nu v-a umplut si nu o sa va mai umple de penibil ca acesta. sunteti efectiv PENIBIL.
USM • 8 septembrie 2006, 15:22
Da cat de multa gargara pentru NIMENI!!!!!
Dan • 8 septembrie 2006, 15:22
Astea sunt scandaluri intretinute artificial, si nu au nici o legatura cu sportul. Nu-mi plac astfel de articole, la fel cum nu-mi plac reclamele cu motocicleta bergenbier, telefonul nokia sau divizia sexy. Dar…..asta e! Reclama este reclama, fara ea nu am putea citi zi de zi gazeta si atatea informatii pe site…….. Macar sa nu mai citesc titluri cu litere de-o schioapa de genul: „mutu a facut lucru manual azi la ora x, apoi l-a batut cu ranga pe y”.
no comment • 8 septembrie 2006, 15:24
D’aia vor toti la nationala!!! Bautura, femei, droguri, jocuri gen street fight live, jocul de v-ati ascunselea cu selectioneru (sunt in camera nu sunt camera). Marfa si noi stam aci si umplem blog-ul de comentarii stupide si facem reclama gsp-ului ca sa poata iesi in statistici cat mai sus.
santana • 8 septembrie 2006, 15:24
ce tare este dl tolontan si la otv-fanatik cand a intrat nicu gheara in direct ere mielusel, ii pierise glasul o dadea cotita de tot ce spusese pana atunci si-l peria pe revere!