O istorie veche: fotbal şi mafie

Nu, n-a început marţi. Sau poate că era într-o marţi, dar înainte de al doilea război mondial.

vineri, 8 septembrie 2006, 8:34

Nu, n-a început marţi. Sau poate că era într-o marţi, dar înainte de al doilea război mondial.

Iuliu Baratki a fost terminat de aceeaşi oameni. O povesteşte George Mihalache, în cărţile sale. Unul dintre cele mai mari talente ale fotbalului nostru şi-a scurtat cariera şi apoi a ajuns o epavă din cauza anturajului. Zoltan Crişan, la fel.

Combinaţia bani, glorie şi expunere i-a ademenit mereu pe interlopi în preajma sportivilor. Cu timpul însă n-a mai fost vorba doar de un pahar în plus, ca în perioada interbelică. Miza a crescut. Planurile de luptă împotriva crimei organizate din toată lumea vorbesc despre „vizibilitatea pe care sportul o oferă mafioţilor”.

Sportivii umblă mult.

Controalele asupra lor sînt, de regulă, superficiale. Devin nu doar clienţii, ci şi, uneori, partenerii acestor mafioţi. Şi mai e ceva. Principalul atu pe care-l au interlopii este protejarea acţiunilor lor sub umbrela simpatiei populare de care se bucură vedetele sportive. În primul rînd fotbaliştii.

Întotdeauna, oamenii vor crede nu în autorităţi, ci în campionii pe care-i simpatizează. Mai ales într-o ţară ca România, unde autoritatea s-a compromis. Imunitatea prin iubirea faţă de sportivi, iată ce urmăresc mafioţii.

Şi atunci, ce şansă există?

Şi ce rost are să scoţi asta la lumină, atîta vreme cît „minciuna de adevăr”, aşa cum o numea Nichita Stănescu într-o poezie, are trecere la public?

Răspunsul la prima interogaţie: din fericire, sînt puţini sportivi care acceptă coabitarea cu interlopii. Fotbalul de azi e mai degrabă muzica inspirată din Handel şi transformată în imn pentru Champions League.

La a doua întrebare, despre sensul luptei împotriva a astfel de lucruri în condiţii de ostilitate, răspunsul l-a oferit cîndva Papa Ioan Paul al II-lea, referindu-se la nazism şi la comunism. „M-am întrebat, uneori descurajat, dacă erupţia răului va avea o limită. Şi m-am gîndit că răul nu va dispărea niciodată, dar că Sfinţii Părinţi ne-au învăţat că, fără el, binele nu ar putea creşte şi că răul nu înseamnă altceva decît absenţa faptelor bune. Atunci răul ar deveni insuportabil şi etern”.

Comentarii (81)Adaugă comentariu

Unreal  •  8 septembrie 2006, 21:40

Frumos spus domnule Tolontan, crud si adevarat in acelasi timp.
Dar oare exista urechi care sa auda si ochi care sa vada?
Traim intr-o lume in care oamenii cu bun simt prefera sa stea de-oparte si sa nu se manjeasca, chiar daca asta inseamna uneori lasitate. Baietii de cartier, manelistii, interlopii, etc, sunt cei ce se fac mai bine auziti. Ei zbiara si injura pe stadioane, ei dau dovada de o extraordinara mobilizare pe bloguri, in pietze, in carciumi si pe stadiaoane,… din pacate si in viatza noastra.
Nu va asteptati domnule Tolontan sa fiti aplaudat sau macar sa v-i se dea dreptate. Pentru marea majoritate, a bate un om inseamna un exemplu, un act de eroism si bun de urmat, a te droga este la moda, Mutu este prietenul lor, nimeni nu are dreptul sa se atinga de icoana sfantului mutu si a altora asemenea lui.
Imaginati-va ce viata: bani, femei, intalniri ca intre mafioti, sentimentul puterii, nopti nedormite, creier imbuibat, sictir, dispret pentru oamenii normali, … iar de partea cealalta: frica, teama, frica, iar teama, totusi si sila ascunsa, neputinta, uneori invidie nejustificata, resemnare….

Va doresc sa aveti succes in intreprinderile Dvs., dar niciodata sa nu va puneti sperante prea mari, pentru a nu avea dezamagiri prea mari, poate asa veti ajunge intr-u sfarsit la capatul drumului.

Viorel Mateianu  •  8 septembrie 2006, 21:44

Ai scris maiestuos, corect si limpede. Din pacate nu oferi o solutie, ci doar justifici articolele de ieri. Era limpede ca nu umblati dupa senzational ci dupa adevar, insa reprosurile cititorilor se refereau nu atat la demers cat la subiectul in sine.

Mutu nu ar mai trebui convocat la nationala niciodata.

Piturca si federatia ar trebui ignorati complet un an de zile.

dragomir dan  •  8 septembrie 2006, 22:00

Lumea interlopa are conexiuni cu toate segmentele societatii, de sus in jos….pestele de la cap se-mpute, nu? Nu sint axati numai pe fotbal, ati vazut ce public se stringe la galele de box si de K1 din tara? Asa au fost, asa sint si asa vor fi si nu numai la noi, peste tot, mai mult sau mai putin. Singura solutie este la noi, ceilalati…Daca terenul nu e prielnic, raul nu se poate intinde.Ce vreau sa zic, de fapt? Si Iulius si Zoltan si Adi si multi altii au avut de ales la un moment dat. Si au ales prost.

ROSIN  •  8 septembrie 2006, 22:40

Intrebare: „Mai pot fi ei salvati din aceasta GHEARA?” Raspuns: „Aproape imposibil!”

Stemma  •  9 septembrie 2006, 0:02

Nu este altceva decat o poveste scrisa frumos! tot nu justificati superficialitatea si exagerarea de care ziarul la care dvs lucrati a dat dovada! nu ne intreseaza ce face mutu in particular!!!!!!!

Fresh Prince  •  9 septembrie 2006, 0:03

Frumos scris si bine zis,insa eu preferam sa citesc un articol bun despre calificarea Romaniei in semifinala CE de polo,ce conditii sunt la polo si cat castiga pe an un jucator care ridica steagul romaniei la un campionat european decat sa citesc despre Mutu care este plin de banii si de relatile sale cu lumea interlopa,voi ii faceti imagine prin atatea articole si stirii despere el.Chiar vreau sa imi raspundeti la acest comment,dupa parerea mea multii ar fi preferat sa afle mai multe despre izbanda poloistilor,decat despere Mutu si batalile lui,chiar as propune un sondaj.

zerro65  •  9 septembrie 2006, 0:08

cataline nu mai inteleg nimic, chiar nu vad rolul acestui articol, adica dupa parerea mea ii aduci un + negativa sa zic asa lui mutu. Ma cataline s-o fi drogat el, o fi fost cum o fi fost, l-o fi caftit pe asta in hotel( de se minte cu nerusinare cel putin in privinta rangii) dar daca sti tu alt fotbalist mai de valoare ca mutu zi sa nu mor si eu de curiozitate si, daca nu e, nu inteleg de ce tot aduci niste fapte din trecut si le asociezi cu astea sau nu prea inteleg ce vrei sa faci tot ca sa iti vinzi ziaru cu subiecte de scandal eu zic sa-l lasi mai bine pe andrei v. sa mai faca o analiza ceva acum serios nu prea e frumos ce faci, parca in acest moment ai fi ca prostul si lingaul ala de horia ivanovici cel mai prost ziarist dupa parerea mea sau moderator ce o mai fi si nu vreau sa cred asta ca poti fi comparat cu ala

razvan  •  9 septembrie 2006, 0:50

sunt brailean .sunt stelist .desi sunt stelist nu`mi place un lucru la banel nicolita este prieten cu multzi dintre asa numiti interlopi din braila.spre exemplu in apartamentul lui din br cand el este plecat locuiesc niste mici pestisori autohtoni din prietenie …nu vreau sa fiu rau dar nu cred ca un fotbalist de talia lui nicolita are ceva de invatat de la niste gainari pt care viatza e un mod grotesc de a face bani cu orice pret. probabil asa se explica si ultimele sale evolutii ..prietnii stiu de ce .

Ovidiu Miron  •  9 septembrie 2006, 1:22

Adi, de ce? Ai mers la curve, te-ai drogat, ai batut oameni cu bara de metal. Ce urmeaza, sa omori pe cineva? Si pentru noi ce urmeaza? Sa ratam a 4 calificare consecutiva?

Ionut  •  9 septembrie 2006, 1:42

Apropo de Baratki, am auzit ca era un jucator senzational si un suteur de temut…poate n-ar fi rau sa publicati macar o data pe saptamana un articol despre jucatorii pe care i-a avut Romania si pe care multi dintre noi nu i-am vazut jucand.

M-ar interesa mai mult decat legatura de rudenie intre Danciulescu si Lacatus, as cumpara chiar si ziarul pentru un asemenea articol 🙂

grafy  •  9 septembrie 2006, 1:46

ganditi simplist!!!!….e cusut cu ata alba…mutu nu a batut pe nimeni! dc era sa-l fi batut pe chelnerul ala…o faceau „interlospii” cu mare finete! asa ca…gsp nu mai cautati subiecte sa va vindeti ziarul!!!

Bercea Mugurel  •  9 septembrie 2006, 1:47

care e problema mea? Gazeta sporturilor vrea sa fie un ziar de sport. Chestia cu Mutu ca ce a facut ca s-a certat cu chleneri pare un subiect f oartebun de pus pe prima pagina dar prima pagina a ziarelor de scandal pe care le citesc cei cu I.Q. redus dupa parerea mea. Eu cand citesc Gazeta Sporturilor sau in tru pe site vreau sa vad stiri despre viata sportiva a lui Mutu nu despre cea extrasportiva……De ce nu s-an scris in ziar nimic despre cum a jucat Mutu cu Albania?
Poate ca jucat prea bine si nu era nimic pemntru iubitorii de telenovele in asta!!!

Vasile Alexandrescu  •  9 septembrie 2006, 2:07

Oare de ce nu au existat si nu exista „zvonuri” de aceasta natura si despre Hagi,Gica Popescu,Dorinel Munteanu,Mirel Radoi si altii?Fiecare are greselile sale dar nici unul dintre fostii si actualii jucatori de fotbal romani nu a mers asa de departe precum Mutu.Daca raspunsul oficial a lui Ionut Lupescu este cel aparut in ziarul dumneavoastra atunci inseamna ca „bisnitari” fotbalului romanesc continua sa faca legea in fotbalul romanesc.Prezenta lui Ioan Becali in jurul „nationalei”pare sa fie o dovada in acest sens.Cand un parlamentar roman,Mitica Dragomir, aproba si instiga la violenta ar trebui sa ne punem serios intrebarea:oare tarile civilizate ale lumii nu au dreptate cand ne fac tigani si necivilizati?Cred ca a venit momentul ca Mutu sa fie suspendat din echipa nationala de fotbal a Romaniei, consider ca el nu este reprezentativ pentru Romania.La intrebarea daca exista jucatori mai valorosi in Romania raspunsul este DA,dar acestia nu ajung la echipa din cauza triumviratului Mutu ,Lobont,Contra si a bisnitarilor interlopi care le stau in spate ca ei sa faca pe „barbatii”.Cu Mutu pe post de model pentru copii nu vom mai reusi sa crestem jucatori de valoare.Aici este adevaratul rau pe care il produce rau,dincolo de faptul ca-si bate joc de imaginea Romaniei inca odata.Ce a patit Contra la Milan cand s-a batut cu Davids,ce a patit Gravensen cand s-a luat la bataie cu Robinho la Madrid?Faptele lui Mutu sunt mult mai grave iar la noi nimeni nu ia nici o masura.RUSINE Mitica Dragomir si Ionut Lupescu pentru ca prin reactiile pe care le-au avut nu au facut decat sa stirbeasca inca odata din credibilitatea pe care o mai avea fotbalul romanesc.Sa ramana Mutu la „nationala”si sa aibe viata viata linistita cu „baietasi”lui ca eu ma duc la piscina sa vad adevaratii campioni.Cu respect,toate cele bune.

SILVIU  •  9 septembrie 2006, 2:26

si daca la batut ce? nu trebuie sa ne bagam in viata lui particulara sa faca ce vrea atata timp cat pt nationala isi face datoria nu vad ce ne intereseaza pe noi. Tin sa va zic ca in afara de MUTU si CHIVU nu joaca nimeni nimic la nationala asa ca hai sa fim seriosi terminati cu prostiile si scrieti despre sport nu despre viata particulara a unui fotbalist. Sper ca gsp sa termine cu subiecte de genul acesta si sa scrie numai de sport ce ne intereseaza pe toti. Si aici ma refer la toate sporturile nu numai la fotbal

mau  •  9 septembrie 2006, 2:39

Fara speranta.

Masi  •  9 septembrie 2006, 9:41

Silviu, care viaţă particulară, cînd Mutu a făcut toate astea în cantonamentul echipei naţionale ? Nu a făcut-o în timpul său liber.

Racul  •  9 septembrie 2006, 10:10

Si chiar daca ar fi fost in timpul lui liber. Asta reprezinta România. O reprezinta el oare? Ma tem ca da.

EU  •  9 septembrie 2006, 10:39

Sunt unii care nu iteleg nimic din acest articol. Sunt zerro. Orice ce persoana publica are obligatioa morala, daca stie ce inseamna asta, sa fie un model pentru domeniul sau de activitate. Unlucru sa nu uite nici un pseudo fotbalist: castiga bani si glorie pentru ca noi mergem pe stadion sau ne uitam la TV. O parte din banii si gloria lui Mutu se datoreaza si chelnerului. Pentru ca fara suporteri si spectatori nu ar fi decat un semianalfabet ce bate o chisca la marginea Pitestiului. Nici macar scandalul cu drogurile nu mai exista din simpplu motiv ca nu avea de unde.
Reactia uor oameni din sport mi se pare de prost gust dar nu ai ce sa le ceri pentru ca au impresia ca tot li se cuvine. Ca si la parlamentari. Iar daca mai este si parlamentar……

sergiu_bv  •  9 septembrie 2006, 10:49

Daca nu i-am mai da atata importanta lui Mutu..ce bine-ar fi. Pe langa el mai cresc si altii care au ajuns vedete si cu fotbalul nu mai au treaba…cum este gretosul de Contra care isi cere drepturile lui de „om de baza” in nationala. Am crezut ca Piturca e singurul care nu se va lasa condus de gasca de golani care au pretentia ca ar conduce „nationala” asta. Ce sa mai faca si el…l-au dat o data afara hagi, Popescu&Co…e normal ca nu-i poate fi prea bine nici cu finii, nasii si alte oratanii care traiesc pe langa casa lor acum; n-au decat sa se inrudeasca..incruscreasca..impreuneze cat vor ei..pentru multi dintre noi va ramane doar ce au facut pe teren; in rest ne-am obisnuit cu ideea ca nu avem ce sa le cerem…sunt doar niste caractere mizerabile…exact cele pe care parintii lor i-au lasat sa si le formeze pe maidan…e vorba de educatie pana la urma.

vasile  •  9 septembrie 2006, 10:58

Felicitari Cataline, ai scris un articol frumos! Solutia ? Ignorati toate actiunile acestor „vedete” si lumea nu le va mai da o atentie exagerata.
Dar atata timp cat stirile sportive de la Tv si din ziare cuprind in marea lor majoritate subiecte legate de viata extrasportiva si nu strict legate de performanta, acesti „eroi” vor continua sa se creada buricul pamantului.
Stiu, e greu sa vinzi ziarul sau sa faci audienta intr-o tara unde prostia si nesimtirea sunt promovate ca valori universale, dar merita sa incercati.

djazeem  •  9 septembrie 2006, 11:15

Cum spune si Vasile… sa nu mai mediatizam atat ceea ce fac sportivii in afara terenului de joc. Daca sunt fraieri se vor AUTOELIMINA. Vor dispare din inimile noastre la fel de usor cum au intrat. Contra, de exemplu, imi placea mult cand juca la Dinamo. Acum insa e un submediocru preocupat pe teren sa ia cat mai multe cartonase galbene. Nu imi mai place, nu vreau sa il mai vad titular la nationala. Credeti ca l-a afectat viata extrasportiva pe care o ducea? Eu zic ca da.

MM  •  9 septembrie 2006, 11:22

gazeta asta a inceput sa fie si anketator, a-ti inceput sa investigati voi mai mult decat politia. In loc sa scrit ce e sportiv voi anketati cazuri ,nu mai aveti ce scrie .Da Mutu a gresit ,mai trebuia sa-i dea vro doua, trei ca ia dat putine. Voi (reporteri), ai gazetei ,(daca sunteti reporteri sportivi),ceea ce nu cred ca a-ti inceput sa scriti cu totul despre altceva ,tot ziaru eplin de anketa. mda ducetiva dracu toti si spanzurati-va de vrun copac ceva ca sunteti varza.

gege  •  9 septembrie 2006, 11:22

de la ce v’ati luat ?!..

adrian andrei  •  9 septembrie 2006, 11:24

Adi MUTU ARE VOIE SA FACA ORICE!!! CHIAR SI DACA DERBEDEUL ALA DE CHELNER ERA RANIT , ADI ESTE UN ZEU IN ROMANIA. EL ARE VOIE SA CONDUCA CU CE VITEZA VREA, SA SPUNA CE VREA SI SA BATA PE CINE VREA. E CELEBRU IN TOATA LUMEA SI FACETI TRICOLORUL SI MANDRIA TARII DE RAS CU TOT NOROIUL CU CARE IL IMPROSCATI PE ADI. VOI SUNTETI MAFIOTII.RUSINE SI VA MAI MIRATI CA NU VA CUMPARA OAMENII SIMPLI ZIARELE. NOI AVEM MORALITATE , SI ADI LA FEL.

john  •  9 septembrie 2006, 11:39

Chiar nimeni nu isi da seama ce caracter are acest om??? Despre Mutu vorbesc, chiar toata lumea il crede? Cine este acest Mutu? Este adevarat tot ce scie prin ziare si el neaga cu un tupeu…ascultati inca odata inregistrarea cu el cand spune ca vai doamne eu nu pot sa fac asa ceva, ascultati putin cum abia vb constient fiind de minciuni scoate din el. Chiar toata lumea este proasta? Cat il mai tineti in brate? Il mai supara si adevarulcand i\a spus chelnerul”ce ma s-a umflat cocaina in tine”?

Jean  •  9 septembrie 2006, 11:45

Asa e, in toate hotelurile de lux din Romania se gasesc, sub paturi, rangi invelite in prosoape, iar Beinur umbla pe Litoral ca sa imparta dreptate in stanga si in dreapta. Sunteti patetici, baieti. Iar Cataline, stim cu totii ca esti in plin proces cu Nicu Gheara, am vazut la OTV, asa ca las-o mai moale ca stim cu totii ce coloana vertebrala ai tu

vasile siman  •  9 septembrie 2006, 11:46

foarte frumos spus domnule Tolontan,acest copil rasfatat al fotbalului romnesc aduce numai defavoruri atmosferei de la eschipa nationala .poate ar fi o idee sa-l numeasca pe NICU GHEARA antrenor la nationala si niste balauri de-ai lui preparatori fizici:)

dragos  •  9 septembrie 2006, 11:49

Eu cred sincer ca baiatul acela,chelnerul nu minte, nu ar avea nici un rost.Si mai cred ca domnul Mutu ar trebui sa plateasca conform legii pentru faptele sale PENTRU CA traim intr-o tara unde teoretic ”nimeni nu e mai presus de lege”.Din pacate legea o fac interlopii, atata timp cat interlopii controleaza in buna masura un fenomen de masa precum este fotbalul , atata timp cat un valutist ordinar precum individul numit Ioan Becali are atata putere la nationala incat toti refuzatii sa ne reprezinte la nationala,atata timp cat idolii populari sunt toti cetatenii de alta etnie care le canta la masa si stau sa li se lipeasca bancnote pe frunte la aceeasi interlopi mentionati mai sus, atata timp cat acestea sunt fata adevarata a realitatii, ce fac niste derbedei certati cu legea oficiala reprezinta legea.
Iar pentru cei ce il proslavesc pe numitul domn Mutu poate vor sa ne aduca aminte ce performante deosebite a obtinut domnia sa dupa cele prime 6 meciuri reusite la Chelsea? A lustruit banca la Juve si cam asta a fost activitatea domniei sale.La nationala se vede mult, e si normal,in momentul in care 95 la suta din pase se joaca pe un singur jucator,care oricum incearca sa traga si sa se detaseaze individual fara mare succes aproape de fiecare data cand are mingea, atunci e normal sa iasa in evidenta.Domnilor, putin realism,Mutu nu mai joaca demult mai nimic si o echipa nu se face cu un jucator.

hegemonia  •  9 septembrie 2006, 11:52

Piturca n-are „cohones” sa-l lase la vatra.
Dar un stadion intreg poate face asta.
La meciul cu Belarus putem sa-i facem viata un infern sa se duca invartindu-se , sa nu mai puna a doua oara drogatul asta piciorul pe un stadion al Romaniei. Romania n-are nevoie de fitzele lui, decat daca vrea sa ramana acasa si la europenele astea.

MM  •  9 septembrie 2006, 11:53

vasile siman de ce nul iei pe tolontan acasa la tine daca tot il elogiezi si zici ca ff. Dul casa si dail lu nevastata sa doarma cu el. Si apropo de nationala…. nu ar fi mai bine sal punem pe tolontan si secund pe bubosu de vochin? pe tine vasile siman te punem patron la sportu ,aaa scuze iau retrogradat. ,mmmm te punem patron la nationala ca vad ca esti bun de pus antrenori.

Alex Taran  •  9 septembrie 2006, 11:53

Ce mai putem sa le cerem acestor fotbalisti cand chiar sefii lor, in frunte cu antrenorul si cu seful Ligii, au avut probleme cu legea? Nu vreau sa trag pe nimeni in teapa, vreau doar sa spun ca, asa cum la CNSAS stau 11.000 de dosare ale securitatii din anii 1950 si nimeni nu vrea sa se uite la ele ca nu cumva sa nu iasa ceva urat la iveala, asa nimeni nu vrea sa faca ordine la nationala. S-ar putea sa iasa ceva foarte urat si nimeni nu vrea asta. Si mai vreau sa va intreb ceva, pe cine reorezinta aceasta Nationala? Nu au mai jucat la Iasi sau la Cluj sau la Timisoara cam de vreo cativa zeci de ani, e normal? E cumva echipa Bucurestiului si noi nu ne dam seama? Credeti ca toate celelalte nationale cu care ne comparam si care joaca pe tot cuprinsul tarii lor nu sunt mai bune? Va spun eu, aceasta nationala nu prea mai reprezinta mare lucru atata timp cat nu joaca peste tot in tara, devine o echipa de cartier din Bucuresti si cam atat, macar acum este echipa fanion a Bucurestiului dar in scurt timp nici asta nu va mai fi! In acest context Mutu nu mai conteaza, problemele mafiote de la varf sunt mult mai complicate.

Alex Taran – Timisoara
Multumesc

MM  •  9 septembrie 2006, 11:54

hemoragia., fara mutu si chivu suntem varza..

BillyBraila  •  9 septembrie 2006, 12:03

sunt 100% alaturi de mutu

Voi toti treb sa intelegeti ca trece printr-o perioada grea de cand treaba cu drogurile . A gresit.. asta e… dar acum orice persoana care vrea sa-i faca rau ii bate acest apropo cinic.

S-a stapanit in meciu cu Andorra.. cand bucataru ala tot ii arata degetu la nas… s-a stapanit cu Anghelov asta… da are si rabdarea asta o limita. Daca vine un chelner la tine in camera sa te faca drogat… pai ce draq.. a ajuns ultima rapciuga.?!

Totusi e Adi Mutu.. numarul 10 al Nationalei , nr 10 al Fiorentinei.

Voi gazetarii astia plictisiti ar treb sa-i mai si luati apaprarea nu numai sa dati in el cum aveti ocazia.

vasile siman  •  9 septembrie 2006, 12:04

nu vb la plural ca faci o mare greseala…:)

BillyBraila  •  9 septembrie 2006, 12:06

vasile siman :)) cine e retardu sa creada ca asta e valise siman?? Siman are treaba cu niste transferuri nu sa scrie pe blogurile astea buboase ale gazetei

vasile siman  •  9 septembrie 2006, 12:06

si apropo nu crezi ca ar trebui sa lasi volumul mai incet ?vad ca vb putin cam intepat si nu vad rostul,aici e un blog unde fiecare isi spune parerea .vad ca stai la panda si dai replici,misto ocupatie ai tinere

vasile siman  •  9 septembrie 2006, 12:07

pai daca nu crezi ca eu sunt siman poate il crezi pe ala ca e mm:))

vasile siman  •  9 septembrie 2006, 12:07

poate e m&m:)

BillyBraila  •  9 septembrie 2006, 12:10

da stau la panda.. si va impusc…

Concluzia mea .. Mutu=100% dreptate. E nr 10 al nostru, asa ca respectati-l !

MM  •  9 septembrie 2006, 12:10

vasile siman….. ocupatia mea sau a lui Billy nu are leg cu asta ,cred ca tu ar trebui sa lasi volumu ala mai slab …. dute la dna. dr. Ogrezeanu pt. un control .

MM  •  9 septembrie 2006, 12:12

Da fraiere ma cheama Mihai Marin si MM sunt prescurtarile la nume ,daca ai crezut ca am pus presc. lu retardatu de la steaua te inseli.

Costin  •  9 septembrie 2006, 12:24

Acum catva timp citeam un articol in ziarul vostru cu titlul: „Da imi place Eminescu si ce-i rau in asta?” in care il elogiati pe Mutu si il faceati un tip cult si sensibil, innebunit dupa Eminescu. Acum aruncati cu noroi in acelasi personaj, mai mult, faceti un asa mare tam-tam, doar sa nu picati in ridicol, avand in vedere reactia cititorilor neinteresati de scandaluri.
Chiar nu realizeaza conducerea ziarului ca domeniul vostru de activitate nu mai este de mult sportul, ce sa mai vorbesc de stirile sportive de la Antena 1.
Personal nu-mi place Mutu, dar cred ca a ajuns aici si din cauza popularitatii exagerate date de presa asa zis sportiva.
Sunt curios care sunt criteriile de angajare ale unui ziarist, la un ziar de sport? Pentru ca eu constat ca nu este vorba de cultura sportiva, (din pacate) asa cum cred ca ar trebui sa fie.
Probabil ca ignorati parerea mea, dar imi doresc sa constientizati ca CITITORUL IUBITOR DE SPORT nu mai e interesat de subiecte de genul asta. Nu stiu daca veti face ceva in sensul asta pentru ca nu prea aveti cu cine (vezi criteriile de angajare a redactorilor).
Nu sunt nici pe departe un nostalgic al comunismului dar am sentimentul ca citeam mai multe stiri si informatii, in vechiul si cenzuratul „SPORTUL” din perioada mai sus amintita. Cred ca asa ajutati sportul romanesc, pentru ca ce faceti acum …. lasa de dorit, ori schimbati numele in „gazeta scandalurilor”
Am crezut si eu ca veti fi: „MICUL L’EQUIPE”

Cronos  •  9 septembrie 2006, 12:24

Ce-aveti mah? S-a umflat cocaina in voi??? :))))

bogdani  •  9 septembrie 2006, 12:24

Este o latura sensibila sportivcilor la care poate nici noi nu vrem sa atentam.Vrem prea mult sa credem in idoli, cuvant pe care-l detest. Idolatria nu ar trebui sa existe si implicit nici idolii. Sportivii, in special marii sportivi, ar trebui sa stie ca acesti oameni nu sunt prietenii lor ci doar niste profitori care n-ar da doi bani pe ei daca n-ar fi bogati si cu priza la public.
Pacat de jucatorul Mutu. Un asa caracter NU merita un asa fotbalist!!!

MM  •  9 septembrie 2006, 12:32

Cronos cand te-ai intepat ultima data ?

Cronos  •  9 septembrie 2006, 12:44

Si acuma serios…. Cum adica „Cui ii pasa ce face Mutu in viata personala?”. Pai stati mai fratilor ca nu merge chiar asa. Pai si daca bateam cu 6 – 0 pe bulgari si cu 9 – 0 pe albanezi, tot ar fi trebuit sa fim indignati de un astfel de gest. Adica la stiri vedem tot felul de oameni „judecati” de multe ori pe mai putine argumente si dovezi decat ce am vazut in acest caz „Mutu”. Mi se pare ca se cheama vatamare corporala dragi prieteni. Si cred ca articolul 16 din constitutie nu zice „Nimeni nu este mai presus de lege IN AFARA DE MUTU”. Asa ca nu cred ca Mutu, indiferent cum ar juca, ar trebui absolvit de vina. Idei precum „lasa-ti-l in in pace ca e singurul care mai joaca la nationala cat de cat!!!” mi se par extrem de daunatoare pentru intreaga societate. S-ar crea un precedent cam periculos, nu credeti? Pe de alta parte, ce ne-am face fara „ancheta jurnalistica”? Pai e unul din cele mai importante instrumente jurnalistice fratilor. Atunci cand e facuta cu tenacitate si inteligenta. Amintiti-va(sau documentati-va despre cazul Watergate, care l-a demis pe cel mai puternic om al lumii). E oricum prea devreme sa ne pronuntam pentru ca nu avem toate datele. Din pacate cred ca nu le vom avea vreodata, pentru ca sunt atatea interese la mijloc. Initiative jurnalistice de acest gen trebuie incurajate si aplaudate, daca se fac fara iz de vendeta personala. Si deocamdata cam asa a fost. Cu exceptia catorva stiri, care au aratat ca respectivele posturi de televiziune abia asteptau ceva de genul asta ca sa mai arunce cu noroi unde le dicteaza interesul(audienta). In rest, destula obiectivitate, atat cat se poate intr-un astfel de caz

MM  •  9 septembrie 2006, 12:47

Conos.. vreai sa te intreb ceva… Daca ai fi fost in locu lui Mutu cum ai fi procedat tu ?? Sincer cred ca ai fi murit cuel de gat acolo in local, nu mai tineai cont ca sunt ziaristi, ca sunt cameramani si va surprinde pe camera, ca sunt oficialitati …. smd… Eu unu daca eram ii rupeam gatu.

Cronos  •  9 septembrie 2006, 12:52

Acum vreo 7 ani cand am avut viroza respiratorie. Am facut moldamin si penicilina :((

Cronos  •  9 septembrie 2006, 13:05

Nu prietene. Esti departe de adevar. In primul rand, ca din punct de vedere al unui barbat, nu mi se pare corect sa il aduci pe cel cu care ai ceva de impartit cu nu stiu cati „interlopi”. A fost clar o chestie de intimidare. Pai daca era barbat adevarat faceau acolo un „parte in parte”, nu ca „Hai sa iti ceri scuze”, si tu apari cu ranga. Pai asa arati ca esti barbat adevarat – cu ranga. Pai daca te tine, si esti tare, parte-n parte frate. Nu cu ranga. Pai mi se pare suprema dovada a caracterului lui Mutu. Sa nu mai vorbim ca l-a lovit pe „neveu”. Oricine, daca e lovit prin surprindere, si mai ales cu o ranga, nu mai poate riposta.
Si ca sa iti raspund ce as face eu. Unei jigniri i se raspunde cu demnitate. Stai drept in fata celui care are ceva sa iti spuna. Si il lasi sa se racoreasca. Si gata. Sigur pare prea mult. Insa sunt sigur ca Mutu a vazut pe afara astfel de reactii. Se cheama DEMNITATE. Si crede-ma ca l-am fi admirat mai mult decat facand suburbanismul asta. Tin sa subliniez……DACA L-A FACUT – pentru ca nu avem dovezi certe – vorbim de un principiu….. Iar daca totusi nu m-as putea stapani, l-as fi jignit si eu. Si crede-ma ca despre un chelner s-ar putea spune multe. „Ce ma? S-au terminat toate posturile de directori si a trebuit sa te angajezi chelneri?” – asta e o „jignire civilizata” – daca mi se permite acest barbarism lingvistic. In nici un caz insa sa nu credem ca vreodata la violenta de limbaj trebuie sa raspundem cu una fizica. Cu atat mai mult daca e implicata o ranga 🙂

MM  •  9 septembrie 2006, 13:14

Da. dar cum ai scris si tu nu e ceva ce e sigur , noi am citit numai ce au scris asa zisi gazetari de sport… sanchi de sport … chelneru dupa cate am mai citit si in alta parte are cazier destul de stufos. Astia din gazeta scriu numai minciuni , din tantar fac armasar numai sa-si vanda sloavele.Eu sunt cel mai mult indignat de ce scriu anketatorii astia din gazeta, nici ei nu stiu bine si .. gata au umplut gazeta de acest subiect, in loc sa scrie de sport ,ei scriu de nu stiu ce……. Mai e un pic si incepe Open-ul din Romania , ei nu stiu sa srie despre acest subiect mai nimik. Pai de ce sa scrie de evenimente sportive , de ce sa dea un program de la open ,sa descrie participantii ……. smd A scris bine mai sus COSTIN … bv asa e ,ai dreptate.

Comentează