Cum vi se pare echipa probabila a Stelei?

Carlos – Stancu, Goian, Ghionea, Nesu – Nicolita, Paraschiv, Lovin, Cristocea – Dica, Thereau

marți, 12 septembrie 2006, 11:46

Carlos – Stancu, Goian, Ghionea, Nesu – Nicolita, Paraschiv, Lovin, Cristocea – Dica, Thereau

Aceasta este echipa pe care Olaroiu intentioneaza s-o foloseasca miine, la Kiev. E posibil, iata, ca francezul Thereau sa-l inlocuiasca pe Vali Badea, Cristocea pe Bostina, iar Stelian Stancu, nou venit de la Sportul, sa fie preferat lui Saban.

Asteptam opiniile dvs despre aceasta formatie probabila.

Va multumim! 

Comentarii (463)Adaugă comentariu

azevedoo  •  12 septembrie 2006, 11:51

prea multa incredere ii se acorda lui Stancu!

dudu  •  12 septembrie 2006, 11:53

mi-ar fi placut ca atat dica , badea si thereu sa fie in teren. poate s-ar putea gasi o formula.

Alex Del Piero  •  12 septembrie 2006, 11:53

Sunt perfect de acord cu formula de start, mai putin cu Thereau. Parca totusi a-si incepe cu Badea, pe care l-as inlocui in repriza a doua cu Thereau. Dar Oli stie mai bine care e mai in forma de la antrenamente, asa ca merg pe mana lui. In rest, asa as fi gandit si eu.

Rudolf Kruger  •  12 septembrie 2006, 11:53

…nu cred ca aceasta va fi formatia aliniata.

Ratza_vitan  •  12 septembrie 2006, 11:53

Nu sunt de acord cu formula asta parerea mea ca va juca Badea ci nu Thereau. Si la Stancu iarasi nu sunt sigur s-ar putea sa il vedem pe Klemi! Si Cristocea nu are cum sa il inlocuiasca pe Bostina ca el e titularul de drept si Bostina rezerva.

Geronimo  •  12 septembrie 2006, 11:54

cred ca asta e echipa care o va folosi si care va castiga la Kiev
Mult succes! Oltenia este alaturi de DREAM TEAM-ul Romaniei
Forzza STEAUA campionii inimilor noastre

Rudolf Kruger  •  12 septembrie 2006, 11:54

…nu prea stie carte Alex Del Piero…:-D…

vali  •  12 septembrie 2006, 11:54

cea mai buna echipa pe care o poate alinia la meciul acesta, saban nu e capabil din puncte de vede psihic sa faca fata unui meci cu asemenea miza

Stefan  •  12 septembrie 2006, 11:55

E si asta o solutzie…..Am inteles ca Olariu ar fi declarat ca totusi va incepe cu Saban pe dreapta, iar pe Stancu l-a folosit titular cu Fc Arges, in eventualitatea in care trebuie sa-l schimbe pe Saban, pt a avea o oarecare coeziune in rel de joc cu NIcolita…..Threau s-a miscat bine la Pitesti, dar si Badea a facut furori…Aci cred ca e mai greu de decis,.,,Sincer il vad pe Badea in primul 11…….In orice caz, indiferent de formula de joc folosita, sper ca Steaua va face o figura ffrumoasa si vreau sa le urez multa atentie si concetrare….In cazul Stelei restul atributelor favorabile vin de la sine deja

danootz  •  12 septembrie 2006, 11:55

este cel mai bun „11” care se putea alinia, dar cu o singura „sugestie”(nu ptr Olaroiu, ci ptr blog) nicolita…….. dezamagitor pana acum, sper sa isi revina la forma care l-a consacrat…
imi doresc sa fie aceasta echipa de start, si sper sa nu mai apara pe parcursul meciului jucatori „nerodati”(coman si ov. petre)

Mult succes! si sa`l contrazica pe Borcea din primul meci(Borcea:”Nu vor lua mai mult de 1 pct in grupa.”)!!!!!

Popica  •  12 septembrie 2006, 11:56

Putenica!!!

zob79  •  12 septembrie 2006, 11:56

In linii mari, o formatie logica-singura mea intrebare e legata de Thereau…desi a aratat la Pitesti ca are potential si ca se va putea integra bine in echipa, nu e oare cam devreme sa fie titular ACUM in CL?

smic  •  12 septembrie 2006, 11:56

Nu cred ca asta o sa fie echipa cu care abordeaza olaroiu meciul cu Dinamo Kyev.Din cate se vede nici la STEAUA nu mai exista titulari , lucru imbucurator. Pana una, alta..HAI STEAUA!!

bogdan  •  12 septembrie 2006, 11:56

GK-Carlos-
FUNDASI-P.Marin Goian Ghionea Saban
-MIJLOCASI- Nicolita Paraschiv Lovin Cristocea –
ATACANTI-Dica Badea

vali  •  12 septembrie 2006, 11:57

fac pariu cu oricine ca Stancu va juca titular in locul lui Saban…l-am urmarit pe acest Saban si face greseli impardonabile chiar daca nu presat, o astfel de greseala azi ar fi fatala

zob79  •  12 septembrie 2006, 11:57

Ii propun un pariu lui Borcea: daca Steaua face mai mult de un punct in CL, sa presteze cite o felatie fiecarui stelist; daca nu luam mai mult de un punct, sa ne suga ma-sa 🙂
Ce ziceti, sustineti aceasta initiativa?

dragos  •  12 septembrie 2006, 11:58

pai destul de bine
pacat ca nu este la form max ovidiu petre ca as ince cu el in locul lui lovin
si categoric cu badea in locul lui tehereau, se simte mai bine dica cu badea decat cu teherau, i jucator bun da tre sa mai treaca o per de acomodare
in rest pacat ca lipseste petre marin si pe flancu drept amandoua solutiile cam scartie

Florin  •  12 septembrie 2006, 11:59

nu..mai bine joaca saban il locul lui stancu…si acum o sa-i vedem valoarea lui thereau cu o echipa mare!!!

reKooL  •  12 septembrie 2006, 11:59

era foarte buna o formatie 4-3-3 urmand ca in teren sa joace:
carlos-portar
saban – goian – ghionea – nesu-fundasi
nicolita – bostina – paraschiv-mijlocasi
badea-dica-thereau-atacanti
…dar vad ca la steaua formatia de baza e 4-4-2
e aiurea ca nu se gaseste un loc in primu 11 pt inca un atacant

bogdan  •  12 septembrie 2006, 11:59

Poae aceasta va fi forma de inceput insa eu gandesc altfel forma echipei :Carlos – Saban, Goian, Ghionea,P.Marin – Nicolita, Paraschiv, Dica, Bostina- Badea, Thereau

Cosmin Bulancea  •  12 septembrie 2006, 12:00

Nu are importanta ce echipa va trimite Olaroiu pe teren pentru ca oricum e blat cu fundasii lui Dinamo si cu arbitrul . Oficialii UEFA si-au dat acordul . Au zis sa castige Steaua ca apoi oricum ii penalizeaza pentru ca sunt rasisti .

Dragos C.  •  12 septembrie 2006, 12:00

cred ca va juca cu Stancu si cu Badea. Thereau ar fi bun in repriza a doua. Totusi merg pe mana lui Oli cu Thereau , daca antrenorul are incredere in el atunci stie mai bine.
Nu poti sa joci in deplasare in Liga cu 3 atacanti decat daca te tine stomacul. Si oricum steaua a jucat mereu 4-4-2 , sa schimbe sistemul doar ca sa ii faca loc lui Thereau alaturi de Badea mi se pare o prostie.

ben -STEAUA!!!  •  12 septembrie 2006, 12:01

….mi se pare bun prima…echipa…doar k si eu sunt de parare k ii acorda prea multa incredere lui STANCU!!! da sa speram k va fi bine,OLI stie!!! oricum multa bafta!!!! STEAUA

MARIUS  •  12 septembrie 2006, 12:01

Parerea mea este ca e la vrajeala echipa asta…va incepe cu badea virf impins…si bostina va fi in locul lui cristocea…cat despre stancu…cred ca nu va fi printre titular..nu e inca preg.ptr.liga campionilor..una e arges si alta e kiev..o sa-l bage pe saban..are mai multa experienta..
FORTZA STEAUA..
HAI BAIETI CA O SA PUTEM
2-1 II BATEM

ursu  •  12 septembrie 2006, 12:01

Avand in vedere jucatori accidentati este echipa ideala.
E bine asa fara Ovidiu Petre, Coman si Petre Marin.

dragos  •  12 septembrie 2006, 12:02

si inca ceva is curios ce zice expertu de tolontan de parerea mea, daca cumva se coboara sa discute cu noi

vasluianul  •  12 septembrie 2006, 12:02

Cine a vazut meciul cu Argesul a vazut ca dupa intrarea lui Cristocea si a lui VALI (Badea) lucrurile s-au schimbat in bine.Deci cred ca Oli va proceda in consecinta si va fi rasplatit cu un gol de catre VALI BADEA.

Montoya  •  12 septembrie 2006, 12:03

Bv zob!!! Excelenta idee 🙂

robinho  •  12 septembrie 2006, 12:04

este bine…insa ii dau dreptate lui azevedoo….cred ca mai bine juca p.marin acolo..shi nesu pe stanga….cristocea e aproape la forma de altadata….insa dupa parerea mea nu las fi pus in atac nici pe badea nici pe thereau….poate par nebun dar las fi pus pe OPRITA…poate avea o zi proasta insa dak prinde o zi buna….FACE CE VREA DIN ADVERSAR…parerea mea

OctavL  •  12 septembrie 2006, 12:05

Echipa e in mare masura cea mai buna care o poate alinia Olaroiu, cred totusi ca stancu nu e de bagat in echaipa inca, cel putin la meciul cu Arges a fost foarte foarte slab. Daca Dicaa va avea o zi buna vom face un rezultat mare.
Bafta!

Dany  •  12 septembrie 2006, 12:05

Singura intrebare ramine Stancu sau Saban .
F. greu de spus . Nici unul , nici celalat nu par a fi pusi 100% la punct cu pregatirea ( cel putin asta este impresia pe care au lasat-o ) .
Thereau pare a solutie buna pentru inceputul meciului , data fiind disponibilitatea mare la efort si deci presingul pe care il poate face asupra fundasilor ucrainieni.Badea poate intra mai tirziu in joc si poate aduce un plus de viteza pe fondul unei aparari obosite de Thereau.

alex  •  12 septembrie 2006, 12:05

BADEA IN LOCU LU THEREAU…SI SABAN IN LOCU LU STANCU……….

zob79  •  12 septembrie 2006, 12:06

Pt Antibucuresteanu si robinho: Petre Marin e suspendat 🙂

dragos  •  12 septembrie 2006, 12:06

Echipa buna cu exceptia lui Stancu…. ar trebui sa joace Saban.
De asemeni nu cred ca aceasta va fi echipa aliniata,…ne va uimi Oli cu o aliniere ciudata ccum a facut-o la Standard cu Banel pe stanga :))

Alin Daniel  •  12 septembrie 2006, 12:06

Nici Stancu nici Saban nu cred ca sunt pregatiti pentru un astfel de meci…iar in atac as prefera sa i se dea credit lui Badea ..macar primele 50 – 60 de minute. Thereau e nou..mai tre sa astepte un pic. Orice solutie ar folosi d-nul Olaroiu sper sa o faca bine si sa ma contrazica cu rezultatul bun cu care se va intoarce echipa de la Kiev.

steaua  •  12 septembrie 2006, 12:06

yo as incepe cu saban in locu lu stancu pt k este mai de mult a echipa si in meciurile in care a jucat a facut-o foarte bn 🙂

Razvan  •  12 septembrie 2006, 12:07

Pt cei care-l tot baga pe P. Marin in formula de start, sa stiti ca e suspendat pt meciul asta.
Referitor la formula de start, sunt de parere ca Badea ar fi mult mai potrivit decat Thereau, fie si numai prin prisma relatiilor de joc daca nu chiar a valorii. Si alta problema a Stelei pe care putina lume o observa si nu-nteleg de ce este ca M. Nesu nu are ce cauta la Steaua. Chiar nu vede nimeni treaba asta?????? Este genul de jucator care iti da emotii la fiecare atingere de balon.

Adrian  •  12 septembrie 2006, 12:07

Il prefer pe P. Marin in locul lui Nesu, este mai puternic si mai experimentat de cat Nesu, apoi Cristocea cred ca nu se ridica la nivelul acestei competitii, cu siguranta Bostina si P. Marin ar acoperi f bine partea stanga, si ar fi ideala o formula cu Badea si Thereau titulari, ar devasta apararea adversa prin presing, viteza si forta. Poate cu Lovin rezerva si cei doi titulari s-ar castiga la viteza in joc. Oricum pt un joc de Champions League in deplasare Dica este destul de lent si nu face presingul dorit.

Sheva7  •  12 septembrie 2006, 12:07

eu kred k este aproape cea mai buna formula de start…desi tinand cont k eu un meci de deplasare as incepe in atac cu thereau si badea in spatele lor fiind dica…in locul lui stancu insa l-as prefera pe saban kre dupa parerea mea e un jucator bun si a facut-o bine de fiecare data knd a jucat…orikum merg pe sclipirea lui oli si sper k vom castiga…FORZZA STEAUA 9-7 puncte in Champions league!!!

flogsm  •  12 septembrie 2006, 12:07

nu cred ca asta va fi formatia

Eugen  •  12 septembrie 2006, 12:07

Cred ca e formula corecta mai putin Stancu care de-abia a venit in lot si la Pitesti s-a miscat cu putina teama.
Cat despre Cristocea titular mi se pare cea mai buna alegere avand in vedere ca e in forma maxima. Sper sa scoata un rezultat foarte bun la Kiev.
Fortza Steaua

geanbash&tolontan&buzarin  •  12 septembrie 2006, 12:07

Opritza obligatoriu titular!

Marian  •  12 septembrie 2006, 12:08

Stancu sau Saban, nu mi se pare nici unul din ei in forma pea buna. Stancu parca nu se implica in atac. Iar in atac clar Badea, nu stiu ce oboseala acumulasera jucatorii de nu i-a bagat in primul 11 duminica, ca nu mai jucasera de vreo 2 saptamani (excl pe cei de la nationala). Acum Badea n-a mai jucat de 2 saptamani jumate, daca nu joaca nici miercuri nici nu mai zici ca e titular. Sa vedem daca duminica si miercurea viitoare joaca cu prima echipa.
Mi se pare ca acum ii odihneste prea mult pe jucatori si mai ales nu prea mai joaca impreuna des.

MARIUS  •  12 septembrie 2006, 12:08

s-o anunta semn bun sau rau..Steaua s-a intors din drum…cred ca a facut borcea farmece..va decola la 17.25…
Eu cred ca e de bine…

sorinaccio  •  12 septembrie 2006, 12:08

Oli stie cel mai bine. El poarta responsabilitatea. Pe cei noi nu ii cunosc cum s-au adaptat, asa ca n-are sens sa ne dam acum cu parerea. Daca nu iese bine insa, sa vedeti ce specialist o sa ma dau: ca trebuia sa joace Badea, cum sa nu-l bagi pe eroul cu Standard, ca ce cauta Thereau in primul 11, ca de ce nu s-a lamurit o data cu ratangiul de Cristocea, ca ce, P. Marin nu era mai bun ca Stancu?
„Cea mai buna echipa e cea care nu joaca.”- de Chibitul universal

Tzepshik  •  12 septembrie 2006, 12:09

Eu o vad asa:
Carlos – P. Marin, Goian, Ghionea, Nesu – Lovin, Paraschiv, Nicolita, Cristocea – Dica – Badea.

bogdan  •  12 septembrie 2006, 12:09

in locul lui stancu, trebuie folosit saban. lui stancu i se acorda prea mult credit, pt ca este un nou venit. am putut vedea ca saban s-a descurcat foarte bine in meciurile pe care le-a jucat in tricoul campioanei. Dinamo Kiev_STEAUA 1-2

SEMENIUC OVIDIU  •  12 septembrie 2006, 12:09

DACA STEAUA INCEPE ASA -O FURA PE FLANCURI.ANTRENORUL LOR VA CERE PRESIUNE LA NESU (CARE ORICUM E VERIGA SLABA A ECHIPEI) SI MAI ALES LA STANCU(CARE E DEBUTANT-Atat la Steaua cat si in liga).DACA OLI CREDE CA EPISODUL ROSU DE LA CONSTANTA SE VA REPETA II SPUN CA ULCIORUL NU MERGE DE MULTE ORI LA APA.
MA INGRIJOREAZA GOIAN.PARCA ,PARCA ARE O CADERE.CU STANDARD A GRESIT ,LA PITESTI A GRESIT GROSOLAN (FAULT DE INCEPATOR CAND TREBUIA SA TALONEZE ,SA ASTEPTE SA DEA TANASA IN EL SA IASA IN CORNER) .ALTA ALTERNATIVA NU E ACOLO.DAR VOM VEDEA.

Florin  •  12 septembrie 2006, 12:10

eu zic ca va face o mare eroare daca l-ar baga pe stancu titular; care vine din divizia B direct in liga campionilor pe cand Saban( nici el nu-i foarte starlucit) dar totusi a mai jucat in cupa uefa atat pentru macabi cat si pentru steaua. In rest este cel mai bun 11 care il poate alinia dar cu un mic semn de intrebare la thereau care in meciul cu arges a ratat mult pe cand V.Badea a confirmat marcand in meciul cu Standard 2 goluri deloc usoare!!! Si ca sa ne luam dupa Oli care zicea „In grupele Champions Legue ne trebuie eficacitate pt ca adversarul nu o sa ne ofere multe ocazii de a inscrie! Bafta Steaua chiar daca sunt dinamovist

Un dinamovist :)  •  12 septembrie 2006, 12:10

Cred ca un inceput cu Badea in teren ar fi mai bun, parerea mea. In plus, cele mai mari batai de cap mi le da inconstienta lui Nesu ca fundas stanga. Ma tem sa nu gafeze sau sa ia cartonas rosu foarte devreme. Sper sa nu fie asa si steaua sa faca un meci mare si sa se intoarca cu cel putin un punct de la Kiev. De asemenea Stancu nu-mi inspira prea multa incredere si mi se pare putin cam slabut pe faza ofensiva. Dar ma intreb, daca Klemi Saban (nu stiu daca am scris corect) a fost cumparat si are un salariu de 290 000 de euro (asha cum se anunta in mass-media) de ce nu joaca ??
Multa bafta Steaua !!

Comentează