Cum vi se pare echipa probabila a Stelei?

Carlos – Stancu, Goian, Ghionea, Nesu – Nicolita, Paraschiv, Lovin, Cristocea – Dica, Thereau

marți, 12 septembrie 2006, 11:46

Carlos – Stancu, Goian, Ghionea, Nesu – Nicolita, Paraschiv, Lovin, Cristocea – Dica, Thereau

Aceasta este echipa pe care Olaroiu intentioneaza s-o foloseasca miine, la Kiev. E posibil, iata, ca francezul Thereau sa-l inlocuiasca pe Vali Badea, Cristocea pe Bostina, iar Stelian Stancu, nou venit de la Sportul, sa fie preferat lui Saban.

Asteptam opiniile dvs despre aceasta formatie probabila.

Va multumim! 

Comentarii (463)Adaugă comentariu

Cristi  •  12 septembrie 2006, 12:44

yo zic ca cea mai buna formula e asta:

Carlos – P. Marin;Goian;Ghionea;Nesu – Nicolita;Lovin;Paraschiv;Cristocea – Dica;V.Badea

HAI CAMPIONII!!!!!! 2-0 ii batem pe aia

Fan  •  12 septembrie 2006, 12:44

Thereau s-a miscat bine la pitesti, dar si Badea a dat pasa de gol si in plus are mai multe meciuri la Steaua, in ceea ce priveste dilema : Stancu sau Klemi, mie mi-a placut de Saban , atat cat a jucat, dar probabil ca Stancu face faza defensiva mai bine.

Barosso  •  12 septembrie 2006, 12:45

Am sa fiu punctual:
– Steaua ar fi avut nevoie la fel de mare de un fundas stanga…pe Nesu il consider cel mai slab jucator al Stelei care prinde primul 11 destul de des (la concurenta cu Carlos).
– Stancu s-ar putea sa fie o solutie, oricum Saban nu e mai fundas decat Stancu si n-ar fi nici un motiv intemeiat sa-i fie preferat acestuia in echipa de start.
– Olaroiu (care are 22 de milioane de consultanti-printre care si eu) ar putea sa joace cu Dica in locul lui Cristocea si sa-l titularizeze pe Badea langa Thereau. Dica se descurca la mijloc f.bine (cel putin in Albania acolo a fost cel mai vizibil cu exceptia golului) iar doua varfuri in coasta Kievului ar fi o dovada de cutezanta care ar putea da rezultate la fel ca si orice alta formula de start.
– Fara Radoi, va fi infernal…totusi Oli, Costin Lazar n-avea fata de Steaua?

Crishti  •  12 septembrie 2006, 12:46

Acum, sa incercam sa fim relisti…Fara Radoi, cam greu la mijloc…Mai ales ca Ovidiu Petre nu e in forma optima, deci probabil Lovin va fi langa Paraschiv… Si cred ca Olaroiu il va trimite pe Saban pe dreapta, altfel nu s-ar mai intelege rostul cumpararii lui. Cam asta e echipa, nu prea avem ce sa schimbam… Poate vom avea un Cristocea mai limpede la mijloc, e genul de jucator care poate sa rezolve,dar si sa strice un joc intreg. Si un gol al lui Dica…In rest, HAI STEAUA !!!!!

ioneliii  •  12 septembrie 2006, 12:46

sper sa nu o comita Carlos ca nu mai intra in tara
FORTZA STEAUA !!!

Dany  •  12 septembrie 2006, 12:46

In privinta fundasilor laterali ar fi de preferat Stancu si P.Marin. inca cazul in care nesu nu se simte bine dupa faza cu spitalul de duminica. Aici e o arma cu 2 taisuri depinde ce preferam? Nesu care urca periculos in atac dar lasa spatii in aparare si face gafe sau P. Marin care e sigur in aparare dar inexistent in atac?

f3nTa  •  12 septembrie 2006, 12:48

Eu cred ca om formula asta ia bataie steaua la 2-3 goluri.

Cristea Adrian  •  12 septembrie 2006, 12:49

indiferent de cine joaca in teren,Steaua are o echipa buna dar problemele apar pe parcurs si cand zic parcurs ma refer la primele 20 min..dak joaca bine primele 20 min jocul pana la capat va fii unul bun chiar foarte bun..dak joaca prost..prost o sa joace pana la sfarsit..Bafta Steaua cred in voi

antonio  •  12 septembrie 2006, 12:49

klemi in locul lui stancu si badea in locul lui thereau.in rest asta e echipa

and  •  12 septembrie 2006, 12:49

Dica – mijlocas
Thereau si Badea – varfuri
Asta ar da randament MAXIM

Suporter adevarat  •  12 septembrie 2006, 12:50

Oli sa faca orice formula posibila dar fara Nesu sau Saban.

Saban n-are create relatiile de joc, iar Nesu urmariti-l in fiecare meci ce nesigur este, iar cat priveste constructia 90% din pase le da la adversar sau este deposedat de balon ! Urmariti-l si voi in meciurile in care va juca sa vedeti ca am dreptate … eu sper sa nu am … daca va juca.

Eu propun: Carlos – Stancu, Goian, Ghionea, Bostina – Nicolita, Paraschiv, Lovin, Cristocea – Dica, Thereau

Am facut in asa fel incat sa joace si Bostina si Cristocea, ambii au valoare de primul 11 mai ales ca Bostina are experienta de cupe europene si jocuri cu miza, iar in repriza a 2-a sa intre V. Badea in locul lui Thereau.

NiCo  •  12 septembrie 2006, 12:50

Mai bine era cu Vali BAdea in teren….Thereau abia a venit..nu stiu…i s acorda prea multa incredere intr-un meci cu o miza mare…

radu  •  12 septembrie 2006, 12:50

da, e o echipa buna (nu ca real madridul romaniei – vezi nationala).
totusi, poate Marin in locul lui Stancu, sau Saban (Stancu e varianta 3 dupa mine), si Dica retras in spatele varfurilor Badea si Thereau, in stanga, cu incursiuni pe centru (playmaker). Oricum, o mare echipa si un antrenor bun dpdv tehnic. Daca nu pierdem, avem mari sanse pt locul 3.

Zeze  •  12 septembrie 2006, 12:51

Steaua ia oricum bataie….ce mai conteaza formula de start?

realist  •  12 septembrie 2006, 12:51

sper sa nu fie Dinamo K 2 – Steaua 1
asta e parearea mea despre echipa

ACA2006  •  12 septembrie 2006, 12:52

Eu l-as prefera tot pe Stancu pentru k are o viteza in plus fata de Saban dar raman la parerea k amandoi sunt cam egali caci in privinta lui Thereau eu cred k este cel mai potrivit pentru postul de titular in atac langa Dica.HAIDE STEAUA Ciprian din Ploiesti

alexutz  •  12 septembrie 2006, 12:52

NU NESU!!!!!!!!de ce nu`l joaca pe petre marin care e pe val?! nu il inteleg pe olaroiu

zoom  •  12 septembrie 2006, 12:52

sincer cei care cred ca petre marin poate juca pe dreapta nu se pricep la fotball pt ca petre marin ii fundas stanga toata ziua si sa vazut la golul markat de standard cun a trecut mingea pe langa el si baciu el nu poate juca categoric pe dreapta totusi ar putea incepe cu klemi iar in privintza lui thereau ar putea fi o mutare castigatoare merg pe mana lu oli ca el stie care ii ma iin forma badea sau thereau si inca o chestie nesu nare ce cauta la steaua un jukator indecis cu un fizik de curtea skolii nu va rezista akolo pe stanga

Nos`  •  12 septembrie 2006, 12:52

pentru cei care tot il dau pe petre marin in echipa!!!!!!!!!!! ESTE SUSPENDAT!!!!!!!!!!!! nu are drept de joc. oricum echipa in orice forma va fi pusa in teren trebuie sa mearga acolo sa castige. asta este cel mai important.
nu trebuie sa ne fie frica de nimeni ca atunci suntem pierduti din start.
si oricum oli a demonstart nu odata ca stie ce face asa ca voi merge pe mana lui.

FORZA STEAUA

Raoul  •  12 septembrie 2006, 12:52

Normal ca nu vor juca Stancu si Thereau…..vor juca Saban si Badea…..de-asta nu au fost titulari sambata acestia din urma………….. oli i-a odihnit!!!!
Fortza Steaua!!!

vlad  •  12 septembrie 2006, 12:53

Cataline,, Stancu nu prea are ce cauta direct din divizia b in Liga Campionilor. Baiatu nu are pic de experienta in cupele europene. E un tanar care nu a evoluat sub presiunea unei mari echipe in meciuri de campionat, da mai in UCL. Iarasi mi se pare ca Oli ar trebui sa joace cu Badea si si cu francezul si cu sau poate fara Dica in spatele lor. Nu mi se pare normal ca sa nu il titularizezi pe cel care te-a calificat in Liga in dauna unui nou venit(nu ca Badea nu ar fi nou venit).

Bonaparte  •  12 septembrie 2006, 12:53

Catalin,

Inteleg ca, in tecut Oprita a mai jucat funddas, de ce nu se reprofileaza pe dreapta ca fundas, e inalt, avem nevoie de fundasi solizi in aparare si Saban e mic, dar ar fi o solutie mai buna decat Stancu, care il cam bate vantul…este si la inceput de drum cu Steua.
Oricum Succes Steaua!!! scor: 2-3

Numai bine

Dj_Stelistu  •  12 septembrie 2006, 12:54

Ce mai conteaza echipa , toti au acceasi valoare , avem cea mai puternica echipa din romania cu cel mai puternic om din romania cu al nostru 4ever GiGi Becali , oricum ati uitat sa precizati inca 2 lucruri din echipa de start , SUFLET si INIMA , FORZZA STEAUA , „La lupta vitejii mei” :))

dinamo_forever  •  12 septembrie 2006, 12:54

stoica in locul lui iacob si jiji in locul finului radoi si luati liga ca astia doi rup tot

yo!  •  12 septembrie 2006, 12:55

Se va lua gol de pe partea lui Nesu, nu este deloc sigur

old-papa  •  12 septembrie 2006, 12:56

DUPA MINE BALAN ERA PESTE STANCU SI SABAN.NU INTELEG DE CE L-AU DAT SI DE CE L-AU ADUS PE SABAN.IN ATAC CRED CA ERA MAI NIMERIT SA JOACE CU BADEA PT. CA ARE VITEZA MAI BUNA SI LA KIEV O SA FIM NEVOITI SA JUCAM PE CONTRAATAC

1 stelist  •  12 septembrie 2006, 12:59

Pentru dinamo_forever:
jucatorii stelei sunt toti valorosi si banca de rezerve poate face fata foarte bine si pe teren ( cu putin antrenament ) ; toti jucatorii sunt valorosi si avem toate posturile acoperite in caz de necesitate .
Din echipa voastra singurele valori sunt : ganea , niculescu si danciulescu si ii invarte rednic , ca isi calca pe picioare unu altuia pe teren .

kuyt  •  12 septembrie 2006, 13:00

cu echipa asta, steaua are sansa porcului de craciun… ce sa faca nesu si stancu plus nicolitz si cristocea pe flancuri?! astia cantaresc toti cat rincon… o sa fie greu dar…succes steaua!

bogdan  •  12 septembrie 2006, 13:00

Thereau s a acomodat f repede si are stofa de super atancat…pur si simplu il duce mintea…scapa foarte usor de sub bratul fundasilor de aceea zik k este inteligent oricum eu zik ca Olaroiu o sa isi puna intrebarea daca il va baga pt ca este in forma si vine din belgia unde a jucat in ultimul timp

dinamo_forever  •  12 septembrie 2006, 13:02

pt 1 stelist:nu aveti voi mijlocas acuma ca si catalin munteanu……..

rapidist realist (bafta steaua)  •  12 septembrie 2006, 13:03

ai bine juca 3 – 4 – 3

Carlos
Stancu – Goian – Ghionea (Petre Marin)
Nicolita, Paraschiv, Lovin, Cristocea (Gigel Coman)
Dica – Thereau – Badea

dinamo_forever  •  12 septembrie 2006, 13:05

ca de obicei rapidistii mananca litere ca nu altceva foamea continua sa fie o problema in romania :)))

Iancu Vladi  •  12 septembrie 2006, 13:05

Nu cred ca Stancu trebuie introdus chiar asa de curand in CL. Saban joaca si el bine iar Stancu de abia s-a trezit din divizia B. Acum depinde, daca Oli il simte pe Stancu in mare forma si pe Saban nu…decizia lui, responsabilitatea lui ca doar de aceea e antrenor. Badea e in forma nu cred ca ar trebuii sa stea pe banca. Avem nevoie de goluri. Imi place mult Thereu deci e o decizie grea. Din pacate Nicolita mi se pare iesit total din forma…parca nici nu mai alearga cum o facea inainte… dar pe flancul drept nu avem rezerva (singurul post de altfel ramas descoperit).

1 stelist  •  12 septembrie 2006, 13:07

pentru dinamo_forever :
paraschiv si cristocea ….
ti-am zis aia ar fi singurele pericole si chiar mi-ar place sa-l vad pe niculescu la Steaua o data .

Ionut  •  12 septembrie 2006, 13:07

eu as fi jucat cu dica retras in spatele virfurilor badea si thereau,iar in locul lui stancu sa joace saban,pentru ca are experienta mai mare!in plus,nu-l vad prea bine pe nesu,da’ sa vedem ce o sa iasa,sper intr-o victorie!

mihaibujie  •  12 septembrie 2006, 13:10

Iancu Vladi : pe dreapta mai e oprita (eterna rezerva) =))))

Dodita Daniel  •  12 septembrie 2006, 13:10

Dupa parerea mea…..i se acorda prea multa incredere lui Stancu…venit de o saptamana la STEAUA nici nu a apucat sa joace! Un amical e amical…indiferent cat ai reusit sa impresionezi! Si Oli si-a facut o parere buna despre el dupa meciul de la Pitesti in care a jucat titular???? Daca da…a facut-o eronat pentru ca Stancu era mai mereu depasit si practic inota! Cred ca ar fi mai bine sa jucam cu Saban…care desi nu este nici el un „Ogararu 2” are mai multe meciuri la STEAUA si este mai familiarizat cu restul colegilor! Sa-l mai lasam un pic pe Stancu sa se adapteze si apoi mizam pe el pentru ca valoros este!

marius – cluj  •  12 septembrie 2006, 13:11

Stancu o sa clacheze, bineinteles ca si francezul … veti vedea, Steaua nu scapa cu mai putin de doua goluri de la Kiev

luca1800  •  12 septembrie 2006, 13:11

daca ar fi dupa mine as incepe si cu badea si cu francez si l-a scoate pe lovin si ar trece dica mijlocas

1 stelist  •  12 septembrie 2006, 13:11

da , dar da 3 ..

MoRRiS  •  12 septembrie 2006, 13:12

Poate ia Steaua 2 goluri , dar o sa dea 3 sau 4 😀

trica  •  12 septembrie 2006, 13:13

Carlos – Saban, Goian, Ghionea, Nesu – Nicolita, Paraschiv, Lovin, Cristocea – Dica, Thereau

kuyt  •  12 septembrie 2006, 13:14

luca 1800… poate fi o solutie… cu un singur inchizator – paraschiv- si dica la creatie cu badea si thereau varfuri… cred ca i-am fortza mai mult in defensiva si l-ar mai scapa pe nesu de presiune…

gigi  •  12 septembrie 2006, 13:15

Echipa Stelei are 4 “gauri” DOMNU’ TOLONTAN:
1. Stancu pe dreapta. Nici nu se intelege cu ceilalti jucatori din apararea stelei (nici n-ar avea cum), nici nu stiu daca o sa faca fata direct unui joc de liga campionilor. Aaa, si apropo cititi echipa lui Dinamo Kiev sa vedeti pe cine o sa pazeasca stancu miercuri, pe partea stanga a atacului lui dinamo.
2. Nesu, fara forta si (scuze), fara minte. O sa vedeti de cate ori e surprins de catre urcarile mijlocasului dreapta de la Kiev, de cate ori o sa -l uite pe acesta in spatele lui. Plus ca ia foarte usor cartonas galben. Miercuri seara o sa ia sigur cel putin unu. Intotdeauna e “favoritul” meu la “posibili eliminati”.
3. Lovin, cu el la mijloc paraschiv joaca singur. Nu poate sa deposedeze decat prin FAULT. Te rog (daca chiar citesti ce am scris aici), sa ii numeri lui Lovin deposedarile corecte (regulamentare). Intr-un meci ca asta o sa se vada cat conteaza lipsa lui radoi. Lovin e in minus. Oli o sa greseasca cu el. Pacat ca nici Ov. Petre n-are jocuri in picioare, are trei clase peste Lovin.
4. Thereau, de ce improvizeaza tocmai acum nu stiu. Aici cred ca Oli greseste dinnou. Eu (daca eram antrenor) as fi profitat de ascendentul moral al lui Vali Badea si as fi inceput tot cu el. In cazuri ca acestea trebuie sa profiti si sa incerci sa scoti cat mai mult de la un jucator ca el. A marcat de 2 ori cu standard, are moral, se intelege categoric mai bine cu Dica, si ar putea fi iarasi decisiv. Cred ca daca Thereau chiar va fi titular va fi un “anonim” in teren si va fi schimbat la pauza tot cu vali badea, desigur. Numai ca a pierdut o schimbare. Thereau n-are cum sa joace bine tocmai miercuri. Cred ca isi supraestimeaza transferul. Vrea sa ne demonstreze ce jucator valoros au adus si o sa graseasca. Thereau va fi inexistent.
MA ASTEPT SA IEI ACEST MESAJ IN CONSIDERARE DUPA MECI, CAND NESU VA LUA CARTONAS ROSU, CAND STANCU VA FI FACUT PRAF DE OMUL LUI DE MARCAJ, CAND BATALIA DE LA MIJLOCUL TERENULUI CU OAIA RATACITA (LOVIN) VA FI PIERDUTA, SI CAND THEREAU NU VA FI ATINS DE MAI MULT DE 3-4 ORI MINGEA IN PRIMELE 45 DE MINUTE.
CAND AI SA-L CRITICI DUPA MECI PE OLI PENTRU MODIFICARILE NEINSPIRATE SA ITI ADUCI AMINTE DE ACEST MESAJ. CIAO TOLONTANE

trisky  •  12 septembrie 2006, 13:15

cred ca cristocea e o solutie mai buna decat bostina(„e pe val” ). in ceea ce-l priveste pe Thereau……………………. nu cred ca e o solutie buna, badea demonstrand ca e in forma. iar despre stancu sper sa se descurce , sa nu aiba emotii, sa-l faca uitat pe ogararu.in fine STEAUA – VICTORIE

dinamo_forever  •  12 septembrie 2006, 13:17

mie in nesu imi e toata speranta :)))

Cristian Codreanu  •  12 septembrie 2006, 13:17

Ma intreb si eu in locul lui Nesu nu poate fi folosit nimeni? Mi-ar place un Saban si Stancu pe flancuri, orice improvizatie, doar ca sa scapam de Nesu :). Sau, si mai frumos, mi-ar place ca Dica sa devina si el un mijlocas ofensiv, iar in atac, sa apara Badea si Thereau. Insa e riscant sa improvizezi la un astfel de meci, dar poate pe viitor, in campionat, Oli se va gandi si la alte variante. Sper din tot sufletul, ca Nesu sa nu mai apara ceva vreme in primii 11.

toropu dan  •  12 septembrie 2006, 13:20

Sincer,Steaua nu are nevoie de jucatori de duzina cum este Lovin, iar Saban are 2 clase peste Stancu, momentan.O formula mai buna ar fi cu Saban si Dica coborat in centru iar atacanti badea si thereau, deci fara Lovin.Oricare ar fi formula , multa bafta Steaua.de la un mare fan al Universitatii Craiova, orice ar fi suntem romani!!!!

un_stelist  •  12 septembrie 2006, 13:21

Portar:Carlos
Fundasi:Saban,Goian,Ghionea,Nesu
Mijlocasi:Cristocea,Paraschiv,Dica,Lovin
Atacanti:Badea,Thereau

Asta ar fi Dream-Teamul 😀

Bogdan Diaconu  •  12 septembrie 2006, 13:21

nu e buna deloc. Stancu si Lovin nu au ce cauta. eu cred ca nu asta va fi formula de start. Eu credca li nu e atat de prost sa creada ca Stancu aterizat de la Sportu e bun de Champions League. Iar Lovin am vazut ce a facut cu FC Arges

Comentează