TOLO.RO
Parcă prietenii lui Nicu Ceauşescu au povestit-o, într-una dintre serile petrecute la OTV. Bolnav, aici îl căinau, şi beat de parcă luase decizia să-şi încheie socotelile cu viaţa, asta n-au mai zis-o, fiul fostului dictator se răstea la gaşca sa. De pe poziţia de patron al trupei vesele din Cartierul Primăverii, Nicu Ceauşescu le striga amicilor: „Băi, vă f%&* pe toţi, să le spuneţi ăstora că tata a construit mai multe blocuri decît au fost ei în stare să zugrăvească!”.
marți, 12 septembrie 2006, 2:46
Parcă prietenii lui Nicu Ceauşescu au povestit-o, într-una dintre serile petrecute la OTV. Bolnav, aici îl căinau, şi beat de parcă luase decizia să-şi încheie socotelile cu viaţa, asta n-au mai zis-o, fiul fostului dictator se răstea la gaşca sa. De pe poziţia de patron al trupei vesele din Cartierul Primăverii, Nicu Ceauşescu le striga amicilor: „Băi, vă f%&* pe toţi, să le spuneţi ăstora că tata a construit mai multe blocuri decît au fost ei în stare să zugrăvească!”.
După atîţia ani, tresari cînd vezi gluma reluată în declaraţia lui George Copos. „Comuniştii au înfiinţat Steaua şi au construit stadionul, alţii nu pot nici să-l zugrăvească”. Acuzat că a fost un înalt demnitar al UTC, Copos aminteşte că acel sistem a născut o echipă şi a construit un stadion pe care regimul în care el a ajuns iarăşi demnitar n-a fost în stare nici măcar să-l dea cu bidineaua.
Prost avocat şi-a găst Rapidul! O cauză bună, cea a nevoii de integritate în campionat, este pledată cu argumente aiuritoare. Patronul din Giuleşti se alătură fanfarei ambulante care interpretează Marşul Nostalgiei după Comunism. Nu era de ajuns politica. Vin, iată, şi demonstraţii fotbalistice.
Veţi întreba: şi ce nu-i adevărat în ce-a spus Copos? Selecţia! El vorbeşte despre stadion, nu despre preţul uman plătit pentru construcţia sa. După cum fostul său şef, Nicu Ceauşescu, povestea despre blocuri, dar nu despre viaţa mizerabilă a celor care trăiau în cartierele dormitor.
Lăudătorii comunismului mint prin omisiune şi o fac gros, îngălat, fără ruşine! Atunci au fost performanţe, da, ştiam că veţi aminti asta, dar unele dintre ele au fost clădite pe sacrificarea campionatului şi pe instalarea la conducere a unei clase de oameni toxici de care fotbalul nostru n-a scăpat încă. Şi de care nici nu vom scăpa, atîta vreme cît Opoziţia vorbeşte prin vocea lui Copos.
lightsaber • 12 septembrie 2006, 14:53
BRAVO, pe astia care plang dupa comunisti i-as pune sa traiasca fara curent de la orele 22, sa se uite doar 2 ore pe zi la TV unde sa vada ode dedicate liderului, sa merga la fiecare inceput de septembrie 2 saptamani la cule de fruct PE GRATIS, sa manance 2 paini pe zi, 1 cascaval, 1 salam si o ciocolata si 1 kg de banane (verzi) pe luna. Iar apoi sa circule cu masina, o rabla, 2 duminici pe luna si sa nu poata baga de la statie decat 10 l de carburant lunar. Ca sa nu mai vorbesc de cenzura culturii….. Crezi ca i-ar placea lui Copos sa traiasca asa ? Eu cred ca e putin nostalgic..
zack • 12 septembrie 2006, 14:54
adevarat spus domnule tolontan de ce vorbeste copos despre stadionul stelei, de fapt nu stiu ce treaba are el cu fotbalul pentru ca spre deosebire de gigi becali nu a facut nimic. asa ca domnul copos sa isi vada de echipa rapid sa faca un stadion pe care sa incapa mai mult de 35 mii de oameni sa il vopseaca singur cu bidineaua si apoi sa vorbeasca … astept sa obtina rapidul performantele stelei si apoi nu o sa mai comentez la spusele lui copos!
alban0 • 12 septembrie 2006, 14:55
Copos nu stie ce vorbeste, ca si multi alti conducatori de club din Romania.
anonim • 12 septembrie 2006, 14:56
un dobitoc
tyty • 12 septembrie 2006, 14:57
Domnule Tolontan de ce trebuie sa va dati dumneavoastra cu parerea despre anumite persoane si sa le judecatzi??? „prost avocat si-a gasit rapidul….”, va preocupa pe dumneavoastra ca rapidul are un avocat prost, va preocupa ce fel de om este domnul Copos, sau alte persoane din fotbal? Iar daca raspunsul este „da” atunci sa va fie rushine. In ziarul dumneavoastra ar trbuie sa citim despre sport: echipe, rezultate, campionate.. etc. Nu cred k este problema dumneavoastra ce fel de om e domnul Copos si ce a facut in tinerete, sau ce declara despre rivalele Rapidului. Dar parerea mea e k dumneavoastra si inca 2-3 jurnalisti din ziarul dumneavoastra sunteti fustrati si incercati sa faceti nu stiu ce anchete… gresit domnule, ocupativa de sport, exista destule ziare de scandal in Romania !
DORU • 12 septembrie 2006, 14:57
Domnule Tolontan nu stiu cum sa va zic…da multa dreptate aveti in ceea ce spuneti …si nu o spun ptr.ca sunt stelist…imi place adevaru fie ca se afla de partea Rapidului,Stelei sau al lui Dinamo!!!
Luke • 12 septembrie 2006, 14:58
O declaratie mai lipsita de sens chiar ca nu putea face. Pai Steaua de azi nu a luat decat palmaresul si simpatia de la ce de pe timpul lui Ceusescu. Echipa si patronul nu au nimic in comun cu vechea garda. Cat despre stadion ce sa mai spunem. Construit in timpul lui Ceausescu si mentinut cu banii actualei conduceri. Altfel poate ar fi ajuns sa aratate ca si alte stadioane din tara, adica in paragina si de ce nu poate pana acum sa fi fost deja demolat si un mall construit pe teren… Si in plus stadionul este inca al armatei dupa cate stiu eu. El a fost doar concesionat pe o perioada lunga Stelei.. Copos da niste declaratii de parca toata lumea uita sau nu stie cum a pus el mana pe Rapid si ce investitii a facut ministerul transporturilor in primii ani dupa revolutie (intrebati-l pe Basescu…). Dar vroiam sa va scriu domnule Tolontan la articulul dvs de ieri cand m-a deranjat ca ati insinuat ca Blaj s-ar fi murdarit si ca ar fi platit de Steaua sa arbitreze pentru ei. Adica ati facut din cal un armasar doar cu gandul sa mai faceti un pic scandal si poate sa creasca ratingul. Numai bateti campiii ca maniera in care ati scris tine doar de ziarele de scandal si nu de o presa serioasa…
Adrian • 12 septembrie 2006, 14:58
Acum cativa ani niste baieti lansau „aminitirile…”. Eu zic ca i s-ar potrivi fff bine dlui Copos in urma acestei declaratii. Il cam chinuiesc amintirile astea.
Jenant ca omul asta a fost vicePM. Sunt curios ce-a facut concret din aceasta functie. Mda, si cum there is smth. rotten…, the rest is silence!!!
MoRRiS • 12 septembrie 2006, 14:59
Foarte adevarat articolul … Copos intruchipeaza comunismul 😉
chilotzel • 12 septembrie 2006, 14:59
Dupa ce anu trecut Razvan era nemultzumit ca nimeni din conducerea rapidului nu il ajuta,acum cred ca Razvan shi-ar fi dorit ca george comunistu sa taca din gura.
santana • 12 septembrie 2006, 15:00
fals, fals se trei ori fals…copos nu vorbeste de stadionul stelei! el vorbeste despre sine care a reusit sa dea cu bidineaua pe hotelurile luate de la comunisti, pe fabrica de motoare electrice de la curtea de arges si o mai fi dat cu bidineaua si pe altele si cred ca-i pare tare rau ca nu a reusit asta si la hilton ca l-a luat la cheie. luati aminte ce gospodar e domnu1 george pentru sine, nu degeaba tipa la ministerul transporturilor sa-i finalizeze stadionul(chia asa il lasati cu treaba neterminata?) nu de alta ar face singur dar am impresia ca bidineaua e ocupata la loteria romana!
gggheorghe • 12 septembrie 2006, 15:00
Impertinent de-a dreptu. Pai daca nu traia in capitalism mai avea domnul Copos pozitia sociala din prezent. Ii inteleg pe cei ce regreta comunismul in conditiile in care atunci o duceau bine si acum o duc prost dar sa fi printre cei mai bogati oameni din Romania si sa plangi fostul regim asta chiar e patetic.
kuyt • 12 septembrie 2006, 15:00
e penibil in tot ce spune… mai bine ar juca in telenovele. imi pare rau de razvan si de echipa rapid… scotian – km 0.
irinelu76 • 12 septembrie 2006, 15:01
a trebui sa nu-l mai bagati in seama pe Dl. copos.Ce mai vopseste el giulestiul.tot ce s-a facut pe giulesti s-a facut din banii statului.
Cum isi permite sa spuna ceva de ce s-a facut pe Ghencea.
Este un ipocrit.
gabi • 12 septembrie 2006, 15:01
M auit cu uimire la acest monument de prostie comunista cum croncane numaiprostii.
In comunism munceau toti pentru unul singur .
Dar in capitalism , ca asa sustinem toti inclusiv acest UTC-ist care acum se da mare capitalist , singurul stadion unde statul a bagat bani este stadionul giulesti. Stadionul giulesti a fost modernizat si marit cu banii cfr-ului , cfr care deabia sta sa nu dea faliment. Iar copos ca o capusa nenorocita incearca sa ne arate el noua cum s-a facut Steaua. Un patron ticalos , care a reusit in afaceri datorita faptului ca si-a subjugat angatjatii si datorita faptului ca e prieten bun cu directorii din loterie – inca o firma de stat la care contribuim toti , vrea sa ne arate cat de mult gandeste si cat de mult il duce capul . A furat la laoterie , a furat la guvern , a furat la rapid si acum ne da lectii de moralitate . Hai copos mai incearca ca ai potential . De fapt ai avut de mic ca doar de asta ai fost UTC-ist sef . Daca te mai strangi nitel de boase o sa scoti pe ciocul ala si alte prostii si mai mari , e chestia de vointa . Tu poti asa ca daca ai probleme de exprimare sa te stranga si nevasta de boase ca sa dai ce e mai bun din tine.
zack • 12 septembrie 2006, 15:01
si legat de comunism domnul copos a facut bani pe vremea aceea si sunt tare curios daca ar pierde tot ce are ar mai reusi sa faca la loc? nu cred pentru ca deocamdata in romania stagneaza acelasi curent comunist de care aminteste dansul, aceeasi oameni mirosind a trasmiratie dupa cateva ore bune de munca acelasi aer poluat .. am crezut ca suntem liberi si mai credem inca dar daca ne gandim mai bine… comunismul a trecut dar unii oameni de pe vremea aceea au rams si inca mai arunca sageti spre tinte vii …
buba • 12 septembrie 2006, 15:02
Copos? cel mai antipatic si mai neinspirat ( in declaratii ) om din fotbalul Romanesc! Dracu stie ce cauta in fotbal; poate ce a zis Valvis e adevarat, ca de fapt nu e decat un camatar la Rapid care devalizeaza incet dar sigur clubul.
Marian • 12 septembrie 2006, 15:03
Mai lasa-l Tolontane pe Copos ca atat l-a dus capu’. Tocmai se mai linistisera treburile (din partea Stelei cel putin, ca rapidisti bagau la fiecare interviu ca altii in sus si-n jos) ca a trebuit el sa bage iara samanta de scandal. Iara o sa-nceapa declaratii cu echipa de sub podul grand vs echipa de langa cimitirul ghencea in fiecare zi si toate rahaturile de la sfarsitul campionatului trecut. Stoica a facut bine ca i-a raspuns doar lui Copos (facand delimitarea fata de Lucescu si Gheorghe), da cred ca pana duminica (mai ales dupa rezultatele din europa, oricare ar fi ele) o sa-i avem pe toti implicati in declaratii care mai de care de la Bucuresti pana la Auxerre si de la Pipera pana la Donetk. Iar presa deja si-a pregatit microfoanele si intrebarile pline de aluzii si capcane.
barabulea • 12 septembrie 2006, 15:03
copos e un dement, hot si pungas. in orice tara civilizata ar trebui sa stea la beci impreuna cu jiji, borcea &co. mie scarba de ei , si i-as scuipa in ochi cu cea mai mare placere.
bogdan1923 • 12 septembrie 2006, 15:04
Domnule Tolontan sunt cititor al Gazetei si v-am scris de nenumarate ori, si tot de atatea ori mi-ati si raspuns, fapt pentru care va multumesc. Dar ce scris mai sus depaseste legea bunului simt, si imi demonstrati ca nu sunteti nimic altceva decat un mm stoica mai mic. D-le Tolontan pentru noi rapidistii steaua este a fost si va ramane un club comunist, un club al carui origini nu pot fi schimbate, un club care a batjocorit competitia interna a Romaniei timp de 50 de ani. Cum poate spune becali ca uraste comunistii atata timp cat el conduce un club comunist. Saracul isi da singur cu tesla in cap. Iar faza cu copos comunistul este un subiect perpetuat de-a lungul timpului de voi ziaristii, si citita de catre copii si oameni mari care sunt intoxicati cu aceste nonsensuri stupide. D-le Tolontan si stelistilor va mai spun un singur lucru: GIGI BECALI CEL MAI PUTERNIC OM DIN ROMANIA (conform a nu stiu ce sondaj). JUDECATI SI VOI CE NATIE SUNTEM SI JUDECATI DE ASEMENEA VORBELE LUI VIOREL MOLDOVAN. EU NU SUNT MANDRU CA SUNT ROMAN CU OAMENI CA GIGI BECALI POPULARIZATI DE ZIARISTI MICI CA VOI. IMI ESTE SILA
Flaviu • 12 septembrie 2006, 15:07
Din categoria nostalgicilor, pentru mine exista anumite persoane pe care nu le pot intelege nici in ruptul capului. Doua exemplare celebre: Copos si Dragomir. Cand ajungi milionar in $ intr-o relativa democratie, cum naiba mai poti sa tanjesti dupa vremurile alea? As intelege poate un personaj care atunci traia bine iar acum se zbate in saracie – sa zicem un profesor sau doctor iesit la pensie dupa ’89, dar pe aceste lichele chiar nu pot sa le inteleg. Ar trebui sa taca pentru totdeauna.
santana • 12 septembrie 2006, 15:08
deh bogdne..dureros..un club comunist condus de odrasla de legionar si club aritocrat(parca e si un club) condus de fruntas comunist….ciocu mic !
Cosmin Bulancea • 12 septembrie 2006, 15:08
Cataline , perfect de acord cu tine , dar iti pun o intrebare : Crezi ca cei care conduc destinele fotbalului si a echipelor din alte tari sunt vreun monument de cinste sau corectitudine ?
Incepem cu Blatter care a ajuns sef la FIFA numai cu ajutorul a tot felul de insule care l-au sprijinit . Acuma le plateste favoruri in numele mondializarii fotbalului . La CM tot felul de echipe de 2 bani , iar arbitrii …. vai de capul meu
Johansson care a instituit un soi de dictatura la UEFA . Cine nu e cu mine e impotriva mea . M.Sandu stie mai bine …
Slehta de oligarhi rusi care cumpara echipe de fotbal cum isi cumpara altii ciorapii cu bani cat se poate de negri
Berlusconi … asta in Italia e mai controversat decit toti oamenii politici de la noi la un loc . Nu mai vb de alti presedinti de la AS Roma sau Lazio
Mogii … he he he A cazut ca fraierul fiind prea hulpav
Laporta da declaratii la procuratura mai des decit Patriciu + Iancu la un loc
Ruiz De Lopera (Betis ) evazionistul numarul 1 din Spania
Prin Elvetia … ce a fost si acolo cu falimente , procese …
In spatiul exsovietic nu ne bagam ca e dezastru …
Hai Cataline , vrem cinste , corectitudine , dar hai sa nu prostim lumea pe fata . Peste tot unde se invart bani , se invart si tot felul de personaje cinstite pina la proba contrarie ….
Cinste , coretitidine … astea sunt vorbe Cataline . Important e sa nu fie hotia prea multa ca de eradicat nu se poate . Astea sunt vise erotice , vorba lui Iancu
simon • 12 septembrie 2006, 15:08
dau dreptate lu gigi cand zice ca acest copos e un nimic… prefer un cioban decat un UTC’ist
kuyt • 12 septembrie 2006, 15:08
catalin, dupa cum il stiu pe copos, asteapta ca intra si el pe blog… :)) stii faza cu maria andries… asta e circar. o sa intru maine sa vad ce ne scrie si nenea copos :)))
danyganea • 12 septembrie 2006, 15:09
hilar comentariu domnule Tolontan!
Pentru dvs.si pentru domnul Vochin aveam toata stima si convingerea ca sunteti obiectivi dar constat cu stupoare ce poate face banul unuia ce l-a castigat „cinstit” de la stana din presa!!!
Am ramas si eu surpins fata de atacurile domnului „Coco$” la adresa sTELEI,dar in acelas timp am realizat ca era nevoie de acest lucru!!!!
Ati maturat destul cu noi,ati ridicat suficient in slavi pe cei care faceau declaratii obraznice la adresa noastra,persoane care nu sunt nici ele usi de biserica(unul un mare mafiot care a inselat statul de cate ori a avut ocazia desi se da mare patriot,iar celalalt un moldovean de doi bani ajuns in bucuresti cu aere de superior de undeva de prin lanul de porumb care si-a permis chiar sa loveasca un suporter al echipei pe care acum o „iubeste” atat de mult)…
Nu am cerut decat obiectivitate insa in schimb am primit doar palme!(kiar v-as ruga sa ma faceti si pe mine sa inteleg cum siteul unui ziar de sport dedicat tuturor iubitorilor lui din toata lumea,poate avea nesimtirea de a afisa din 30 de stiri 25 cu steaua!? )
In fine…imi cer scz.pentru unele expresii si per total pentru limbajul folosit dar chiar mi-am pierdut cumpatu,e strigator la cel domnilor ziaristil!
RAPID FOREVER! „voi suporteri pentru cupe si flori,noi din pasiune pentru aceste culori”
nku • 12 septembrie 2006, 15:10
domnule tolontan ati fost cumva si dvs pionier , membru utc? urmareati fenomenul fotbalistic pe cand mitica era un smecher al securitatii steaua facea ce facea si aranja campionate ,transferuri, dinamo il aresta pe dobrin inaintea
meciului cu F.C Arges, Rapidul era retrogradat ca asa se dorea. cumva stiti ce scanda Galeria Rapidului la meciurile cu steaua…
Asta este istoria care trebuie sa o respectam in viziunea lui mm?
santana • 12 septembrie 2006, 15:11
fals, fals se trei ori fals…copos nu vorbeste de stadionul stelei! el vorbeste despre sine care a reusit sa dea cu bidineaua pe hotelurile luate de la comunisti, pe fabrica de motoare electrice de la curtea de arges si o mai fi dat cu bidineaua si pe altele si cred ca-i pare tare rau ca nu a reusit asta si la hilton ca l-a luat la cheie. luati aminte ce gospodar e domnu1 george pentru sine, nu degeaba tipa la ministerul transporturilor sa-i finalizeze stadionul(chia asa il lasati cu treaba neterminata?) nu de alta ar face singur dar am impresia ca bidineaua e ocupata la loteria romana
deya • 12 septembrie 2006, 15:12
eu sunt rapidista de cand ma stiu si nu sunt de acord cu aproape nimic din ceea ce spune sau face dl copos…….insa dl copos nu este rapidul, asa cum gigi becali nu e steaua
eu tin cu rapidul, sustin jucatorii si antrenorul, ei sunt actorii….
nu e vina nimanui daca cineva e mai putin inspirat sau chiar prost ( de la orice club de fotbal) si nici nu inseamna ca daca tin cu o echipa imi place neaparat conducerea ei sau sunt de acord cu afirmatiile tuturor
in egala masura, mi se pare corect sa i se recunoasca si meritele, oricine are dreptul la asta, pana chiar si dl copos…….
bogdan1923 • 12 septembrie 2006, 15:15
Bai santana bai baiatule daca vrei sa iti dau meditatii la fotbal sa-mi zici oricand te meditez. Lasa-ti telefonul si iti pot preda la aceasta materie. bai baietel novice ce esti, stelisti manjiti, eu pun pariu cu tine oricand ca eu stiu mai multa istorie despre steaua decat stii tu despre acest club comunist. Stii ca imi pun intrebarea asta mereu pentru ca oriunde as merge in baruri pe strada si vad oameni de o foarte proasta factura si ii intren cu ce echipa tin nu pot avea decat un singur raspuns:Steaua. Unu mi-a rapins ca tine cu steaua pentru ca joaca cel mai bine. Pai frate daca rapid joaca maine mai bine inseamna ca veti tine cu rapid. nu aveti mandrie de suporteri nu aveti caracter. bai baiatule la noi nu a venit copos sa ne schimbe seful de galerie cum a facut-o oierul, la noi nu a venit vama sa bata suporterii cum a facut-o idiotul de mm pentru ca a doua zi nu mai exista. nu va veti compara cu noi nici in 1000 de ani. nu aveti cum. si vorbind pe un ton f serios crede-ma ca te pot combate in orice in legatura cu ce am zis eu mai sus.
dinamo_forever • 12 septembrie 2006, 15:16
tolontane in ultimul timp am impresia ca ai acceptat in sfarsit sa fi trecut pe lista salariatilot lui george becali….cred ca te plateste bine ca vad ca in ultimul timp numa steaua si gigi becali fac si spun bine….parca nici mihai stoica nu mai are comportamentul de golan din alte vremuri………iti dai seama ca eu nu tin cu copos ca nu tin numa cu dinamo dar e o observatie…..ca asa se vede in ultimul timp…nu mai de steaua scrii
Tyler Duden • 12 septembrie 2006, 15:16
Steaua este produsul 100% al comunismului. asta de fapt caracterizeaza acest club, trecut patat, frauda etc. Copos a reusit sa ucida un mit. Stelistii ar trebui sa-l felicite, el a ucis de fapt Rapidul.
Hipgnosis • 12 septembrie 2006, 15:17
Copos este un pervers. O carpa. A fost pt. fiecare regim in parte o carpa. A fost o carpa in comunism, a fost o carpa sub bombinel (numai de bine il vorbea), iar acum cu toate ca e in PC se gudura ca un catelus pe langa basescu.
A profitat de orice. In relatiile inter-umane este o javra, in afaceri este o javra, in politica la fel.
Cu toate ca are o avere imensa, s-a lacomit la cateva milioane de dolari din abnii statului – afacerea Loteria.
Cu toate ca are bani, cere MT sa-i faca stadionul, dar nu vede ca oierul de becali striga de 3 ani ca vrea stadionul pt a investi el SINGUR 10 milioane de euro.
Striga ca este echipa saracilor, insa galeria rapidului calatoreste gratis in vagoanale CFR, ceea ce duce o gaura de cateva zeci de mii de dolari in bugetul statului, anual! Spune statul nu-i da, insa nu se uita ca plateste cateva sute de dolari pe luna chirie la un stadion pe care, culmea, altii l-au facut, si nu el!
Nu, nu putem vopsi ce au construit comunistii. Si asta pt. ca nu vrem! Vrem sa traim in casele nationalizate pe care comunistii ni le-au luat in 45-49, si sa-i dam afara de acolo pe cei care le-au ocupat abuziv – alde Copos.
Nu vrem sa stam in blocurile voastre gri si nici sa va mancam savarinele cu E-uri. S-a dus vremea in care puteai sa prosteti milioane de oameni, doar ducandu-i cu zaharelul! Sau poate ca nu, si vor fi unii care ii vor lua apararea.
Pana la urma, chiar si un oficial corupt, un „investitor” care scoate bani din fotbal si un subiect al DNA are voie la un avocat.
jarj • 12 septembrie 2006, 15:17
Copos Gheorghe,un smecher si profitor,fara coloana vertebrala,de o lasitate caracteristica neamului nostru(din pacate).Ar trebui,macar din respect pentru putinii romani care au luptat cu curaj si cu sufletul curat,sa-si tina gura cite zile o mai avea.
sorin • 12 septembrie 2006, 15:17
copos vorbeste care si-a facut stadion pe baii de la buget ! adica pe banii nostri ai tuturor?!!!
sa-ti fie rusine dle.copos.
marius matache • 12 septembrie 2006, 15:18
si Copos de ce uita ca nu a construit el Giulestiul, pana si peluza a fost construita cu bani de la Ministerul Transporturilor… dar asa e el, curat si uscat, cere performanta de la altii, numai ca uita cum a facut primul milion… Rockefeller mic!!
Laur • 12 septembrie 2006, 15:18
UTC-istul asta de frunte sa multumeasca din inima PSD-ului care l-a facut mare, sau mai bine zis care i-a permis sa ajunga bogat. Saracul chiar crede ca se pricepe la fotbal.
Sa-i aduca omagiu si Anei Elctronica…
Vlad • 12 septembrie 2006, 15:19
Consider ca presa acorda prea multa atentie acestui Copos. De fapt, acorda prea multa atentie tuturor conducatorilor din fotbalul indigen, unul mai intelept decat celalalt. In acest caz nu trebuie sa ne miram atunci cand auzim/citim diverse afirmatii iluminate sau constructii de exceptie rostite de vreun personaj care ar fi – cu mici exceptii – un anonim total daca nu ar investi (cel putin teoretic) in fotbal.
Propun tuturor conducatorilor sa intre in silenzio stampa…
bonc • 12 septembrie 2006, 15:20
E corect ca, Copos nu prea ar trebui sa deschida gura la cate a facut la viata lui. Insa nu cred ca patronul rapidului a jignit pe cineva pe cand jigodia de mm nu face altceva decat sa jigneasca in permanenta. In fiecare declaratie a lui face referire la altcineva. De fiecare data cand Steaua castiga el trebuie sa jigneasca pe cineva. De ce oare mai exista acest vierme in fotbalul romanesc? Sau sa ii spun catelus precum Gigi?
bogdan1923 • 12 septembrie 2006, 15:20
vreau sa vb cu suporteri stelisti pe messenger. id-ul meu este bogdan192378
ioanitoaia traian • 12 septembrie 2006, 15:21
Domnule Copos, dar noi ce care ne-am nascut in perioada comunismului suntem tot comunisti?????
Dar cei care s-au nascut in perioada hitlerista sunt vinovati pentru genocidele din lagarele de concentrare????
Tocmai tovarasul Copos care a lins dorsale de comunisti vine sa dea lectii de anticomunism!!!
Domnule Tovaras Gherghe Copos, dar dosarul dumneavoastra de „sifonar” unde este????
Cer GSP sa faca un demers pe langa CNSAS pentru a scoate dosarul acestui turnator la suprafata!!!! Si fiti siguri ca are angajament semnat, datorita caracterului indoielnic pe care-l poseda!
Un turnator, un sifonat, un plangacios!!! acest tovaras nu va fi niciodata BARBAT ADEVARAT! Nu are „cojones”!
AMT • 12 septembrie 2006, 15:21
Un personaj multimilionar. O nunta in Bucuresti. Se ofera El sa ia o sticla de vin. Cel din meniu nu era tocmai bun. Nevasta il trage de maneca … sticla era cam scumpa. Dupa o atenta masurare a buzunarelor face sacrificiul si comanda sticla de vin. Bea un pahar si pe al doilea il varsa pe el. A consumat 200 de servetele sa se stearga. Patru ore s-a lamentat apoi ca a patat camasa scumpa. A intrebat pe toata lumea cu ce iese vinu; rosu. Cei care i-au raspuns „cu foarfeca” l-au facut rosu de nervi. Seara ruinata evident. El … George Copos. Un multimilionar ridicat pe banii lui Nicu Ceausescu. Ce… nu stiati ???
sunmirror • 12 septembrie 2006, 15:26
Pentru bogdan1923: am vazut destui „oameni de proasta factura” care tineau cu toate Rapid, am vazut destui care tineau cu Dinamo. Am vazut mai multi care tineau cu Steaua, dar e probabil doar din cauza ca sunt mai multi oameni in general care tin cu Steaua. Cat despre Copos: cu ce e el mai bun decat Gigi Becali ? Sunt amandoi doi hoti ordinari, unul cu pretentii de om de afaceri civilizat dar cu o mentalitate nu de comunist (fiindca adevaratii comunisti macar aveau niste idealuri), ci de profitor de pe urma comunismului – pana la urma, de profotior de pe urma a orice. Iar celalalt, Becali, e un individ de cea mai joasa speta. Dar nu sunt sigur care e mai „bun” dintre ei; de fapt nu sunt sigur daca vreunul are ceva bun.
rapidist • 12 septembrie 2006, 15:27
george copos e un nesimtit care si-a facut imagine pe spatele Rapidului….spune ca vrea binele clubului dar prin ceea ce zice si face dovedeste tocmai contrariul..degeaba este considerat unul dintre cei mai buni oameni de afaceri de la noi din tara , pt ca la Rapid a dovedit ca nu stie cum se fac bani….se multumeste cu putin dar sigur…ceea ce nu-i sta bine unui multimilionar in euro….sa ne scuteasca cu lamentarile lui…pt ca toata lumea stie (rapidistii cel mai bine) ca nu vrea deloc binele clubului. nu inteleg de ce nu se retrage…nu s-a saturat sa fie injurat de oamenii lui ? cat despre stadioane , mai bine nu ar deschide gura…Giulestiul este inchis de cateva luni pt consolidare…iar dupa cum anuntase el la vremea aceea , in septembrie ar fi trebuit sa se definitiveze lucrarile….dar nici macar nu au inceput…de ce sa sufere suporterii rapidisti din cauza unuia care nu vede decat interesul si imaginea proprii ? de ce asteapta bani de la fel de fel de ministere ? de ce nu baga mana in buzunar ? de ce lucrarile din Giulesti au fost mereu de consolidare si niciodata de modernizare ?
Dorin Spoaller • 12 septembrie 2006, 15:29
Domnule Tolontan , explicatzi`mi de ce facetzi atata publicitate revistei clubului de fotbal Politehnica Timisoara ???Avetzi un contract de publicitate cu sefii revistei ??? Nu tzin minte sa fi facut asha reclama revistei stelei sau a echipei dinamo …. ESTE INADMISIBIL …Imi pare rau ca Pr0Sportul nu are un site atat de bun si cu atatea informatii noi , deoarece nu as mai intra pe gsp.ro …GSP=Galagios , Scandalos , Partinitor …
santana • 12 septembrie 2006, 15:29
dl tolontan…buna ideea articolului dar realizarea lui e lamentabila…pornind de la copos incepeti o miva dosariada si proces al comunismului….era mai indicat un proces al comunistilor democrati si imbuibati de azi…inclusiv ilustrul dvs patron. felix!
marcel • 12 septembrie 2006, 15:30
Al nostru chiar daca o da in strachini, o face sincer si nu se ascunde dupa diferite chestii. Face bani si face fericiti milioane de romani – vorbesc de stelisti. Asta de sub pod, parca i-a mincat cineva prinzul mereu, plinge si umbla cu aiurelile. Mai stiti ce probleme au exportatorii – de ei avea grija pe cind era vicepremier – ipocrizie fara frontiere. A adus pe linga echipa tot felul de sponsori, ca il vad mereu pe fostul boss la federatia Moldovei, pe ala care nu incape in costum si pe care l-a tras concret in teapa, lasindu-l sa plinga cu a dat banul iar actiuni nu prea are. Exemplu veritabil cum se traieste din fotbal, nu se investeste in fotbal.
Cred ca nu prea conteaza acum care si din ce timpuri a facut avere – daca a facut pe seama partidului si a luat din patrimoniu, sa judece instanta. Oricum, a fost o perioada istorica pe care nimeni n-o poate taia. Din bun simt, ar putea macar sa taca. De fapt, care bun simt…
bogdan1923 • 12 septembrie 2006, 15:30
d-le tolontan. de ce nu raspundeti. va rog sa ne raspundeti. ne sunteti dator. RASPUNDETI-NE
claudiu_ • 12 septembrie 2006, 15:31
Copos are dreptate in ce spune despre conducerea stelei de azi si cum au pus mana pe club niste analfabeti . El invoca comunismul cu foarte multe omisiuni (cum bine zice tolontan) si mult din ce zice copos sta in picioare daor ca el NU are dreptul sa vorbeasca despre hotii , furturi sau cinste,dreptate pentru ca el e in p*$# mea in top 10 -ul celor care au furat de la stat . M@#e lui ! Talhar ordinar ! Ca si mizeru ala de la steaua [george] sau ratatu’ ala de la dinamo [turcu] . Locul lor e in puscarie nu in tribunele stadioanelor . Ei isi fac o imagine pe banii nostri . N au muncit niciodata la viata lor . Niste lotri : Copos [talhar prin definitie] , Becali [asa zis cioban , analfabet , cretin] , Turcu [un zugrav ajuns brusc investitor™ , care da lectii de morala] si lista poate continua la nesfarsit …dar nu are nici un rost acum .
andrei • 12 septembrie 2006, 15:31
Minciuna prin omisiune caracterizeaza in general avocatii comunismului si ai marilor sale „realizari”: as aminti aici circa 130 de milioane de oameni morit in intreaga lumea, din care intre 600.000 si 2 milioane numai in Romania.
Toti avocatii regimului defunct uita ca pentru a construi aceste „marete realizari” oamenilor de rand si numai le-au fost confiscate casele, terenurile, in general proprietatile muncite de acestia…
Orice hot care fura intreaga avere a oamenilor sau aproape toate ar fi in stare sa isi ridice palate peste palate pe care ceilalti aproape sa nu poata sa le zugraveasc, insa tot hot si criminal ramane….Deoarece unii s-au opus hotiei si au platit cu viata…
George Copos, desi pare un antreprenor iscusit, probabil ajutat de fostele relatii, ramane unul dintre acei oameni care promoveaza in continuare ideea criminala ca comunismul a avut si partile sale bune…omitand felul in care s-a instaurat, jaful primordial pe care se instaureaza un astfel de sistem…furtul proprietatii legitime a oamenilor…, uciderea celor care se opun hotiei, terorizarea celor care ar incerca sa se opuna si sprijinirea celor care fac crimele (gen securistii, liderii Partidului Comunist, etc)…
Asa ca orice argument de genmul acesta este invalidat de omiterea felului in care s-au construit aceste „mult clamate realizari…”
Articolul domnului Tolontan dovedeste inca o data ca spre deosebire de multi jurnalisti sportivi, domnul Tolontan are ceva mai multe cunostinte decat cele legate de numarul de fotbalisti dintr-o echipa…Parerea mea…