TOLO.RO
Parcă prietenii lui Nicu Ceauşescu au povestit-o, într-una dintre serile petrecute la OTV. Bolnav, aici îl căinau, şi beat de parcă luase decizia să-şi încheie socotelile cu viaţa, asta n-au mai zis-o, fiul fostului dictator se răstea la gaşca sa. De pe poziţia de patron al trupei vesele din Cartierul Primăverii, Nicu Ceauşescu le striga amicilor: „Băi, vă f%&* pe toţi, să le spuneţi ăstora că tata a construit mai multe blocuri decît au fost ei în stare să zugrăvească!”.
marți, 12 septembrie 2006, 2:46
Parcă prietenii lui Nicu Ceauşescu au povestit-o, într-una dintre serile petrecute la OTV. Bolnav, aici îl căinau, şi beat de parcă luase decizia să-şi încheie socotelile cu viaţa, asta n-au mai zis-o, fiul fostului dictator se răstea la gaşca sa. De pe poziţia de patron al trupei vesele din Cartierul Primăverii, Nicu Ceauşescu le striga amicilor: „Băi, vă f%&* pe toţi, să le spuneţi ăstora că tata a construit mai multe blocuri decît au fost ei în stare să zugrăvească!”.
După atîţia ani, tresari cînd vezi gluma reluată în declaraţia lui George Copos. „Comuniştii au înfiinţat Steaua şi au construit stadionul, alţii nu pot nici să-l zugrăvească”. Acuzat că a fost un înalt demnitar al UTC, Copos aminteşte că acel sistem a născut o echipă şi a construit un stadion pe care regimul în care el a ajuns iarăşi demnitar n-a fost în stare nici măcar să-l dea cu bidineaua.
Prost avocat şi-a găst Rapidul! O cauză bună, cea a nevoii de integritate în campionat, este pledată cu argumente aiuritoare. Patronul din Giuleşti se alătură fanfarei ambulante care interpretează Marşul Nostalgiei după Comunism. Nu era de ajuns politica. Vin, iată, şi demonstraţii fotbalistice.
Veţi întreba: şi ce nu-i adevărat în ce-a spus Copos? Selecţia! El vorbeşte despre stadion, nu despre preţul uman plătit pentru construcţia sa. După cum fostul său şef, Nicu Ceauşescu, povestea despre blocuri, dar nu despre viaţa mizerabilă a celor care trăiau în cartierele dormitor.
Lăudătorii comunismului mint prin omisiune şi o fac gros, îngălat, fără ruşine! Atunci au fost performanţe, da, ştiam că veţi aminti asta, dar unele dintre ele au fost clădite pe sacrificarea campionatului şi pe instalarea la conducere a unei clase de oameni toxici de care fotbalul nostru n-a scăpat încă. Şi de care nici nu vom scăpa, atîta vreme cît Opoziţia vorbeşte prin vocea lui Copos.
Roly(un sustinator al fotbalului corect) • 13 septembrie 2006, 16:06
Bai stelistilor ya mai lasati aberatiile voastre.E clar k numai atat stiti si k voi nu aveti atata demnitate incat sa recunoasteti k de cand exista ekipa steaua a fost mereu avantajata si k e implicata in tot felul de lucruri murdare.In primul rand voi nu sunteti adevarati suporteri si acum ma adresez celora care locuiesc in orase care au ekipe de Liga I (ex:Targu jiu,Petrosani,Constanta,Vaslui,Pitesti),care in loc sa va sustineti din toata inima ekipa orasului in care v-ati nascut si ar trebui sa fiti mandrii de oras si ekipa (asa cum fac suporterii adevarati din Timisoara,Cluj,Craiova),voi chiar si cand joaca ekipa din orasul vostru contra steaua voi sustineti tot ekipa din ghencea. Asa ceva este inacceptabil! Si apoi in al doilea rand nu sunteti vrednici sa recunoasteti k in toate cele 6 etape de pana acum din Liga I ati beneficiat de ajutorul arbitrilor si de noncombat-ul unor adversari
care au fost platiti de conducerea voastra care s-a speriat k ekipa steaua nu este in stare sa tina pasul jucand corect cu adversari k dinamo si cfr cluj.Sentinta ekipei steaua ar trebui sa fie retogradarea in Liga a II-a pentru neplata datoriilor la bugetul de stat pentru k legea trebuie sa fie impartiala fata de toate ekipele si nu numai ekipa sportul studentesc sa fie retogradata pentru k ei sunt ekipa saraca si fara multi suporteri (putini dar adevarati) si mai mult pentru jocurile murdare prestate de intreaga ekipa, steaua ar trebui retrogradata in Liga a III-a—daca Comisia Federala care ar trebui sa ancheteze aceste nedreptati ar fi corecta si ar lua modelul italian care a facut dreptate.Asa nu se mai poate.Ekipa steaua-Rusine sa va fie!
Robinho • 13 septembrie 2006, 16:06
@ Banzai
Ai auzit de EUROEST?
Ionut • 13 septembrie 2006, 16:07
Ceea ce a spus Copos poate fi rezumat astfel: stiaua este un club infiintat si sustinut de comunisti, asa ca sluga de meeemeee nu are dreptul sa il numeasca pe el utc-ist; daca ar fi spus-o un timisorean, aradean, clujean, era altceva, dar meemee nu avea acest drept.
old-papa • 13 septembrie 2006, 16:08
PT CEI CARE NU STIU POST INSEAMNA DUPA
ppf • 13 septembrie 2006, 16:09
dupa ce ca sunteti in necunostinta de cauza,mai aveti si sufletul la fel de negru ca si simbolurile voastre….
mi e scarba de voi cei care vorbiti steaua de rau cand de fapt voi nici nu existati cu adevarat…
Stefan_Andrei • 13 septembrie 2006, 16:09
Dl Copos, ar trebui bagati la cap ce face Dl. Gheoghe Becali pt STEAUA FC si sa incercati sa faceti la fel in curtea d-vstra la Rapid ,daca vreti sa aveti performante aproape ca cele ale formatiei din Ghencea ( bine, niciodata nu o sa ajungeti aici ) in loc sa lansati acuzatii nefondate. Forzza STEAUA !
pleasurebest • 13 septembrie 2006, 16:10
Am sa incep comentariul cu citeva observatii la adresa d-ului Copos:
– cum poate sa ridice capul si sa acuze „comunismul” Ghencei cind el este un fost nomenclaturist, un fost „capo di tutti capi” sef al UTC-ului?????????
– cum poate sa vorbeasca el de investitii in stadionul Stelei cind el a luat bani de la guvern, de la stat – banii stelistilor, dinamovistilor, provincialilor…etc. – pentru a creea baza ProRapid si pentru a pune gazon pe Giulesti??????????
– nu ai pic de rusine, de bun simt, de buna crestere domnule Copos????????????
– cum poti deschide gura sa creezi presiune (ca de asta se face scandal, pt ca le e frica de infringerea in fata Stelei) in „preziua” meciului direct, cind stii ca ai devalizat Loteria romana, implicit statul roman, deci pe noi ….TOTI contribuabilii??????????????
– nu ti-e rusine sa vorbesti cind recurzi la interventii zilnice de cea mai jasa speta pentru a iti fi stopat dosarul PENAL in instanta?????????
– pina cind vom accepta noi romanii astfel de personaje ABJECTE, PERFIDE,…si chiar STUPIDE????????????
Am mai vazut pe blog ca sint unii ofuscati nevoie mare ca apar prea multe articole cu stiri legate de STEAUA.
Putina decenta va rog! Aveti curajul si nesimtirea – poate – de a compara o competitie ca si CL cu UEFA cup?????????
Ati vazut ca atunci cind o echipa „spune” ceva in teren ….(vezi CFR Cluj) se vorbeste despre performanta ei??????????
nuuuuuuuuu
ok…..atunci va rog liniste!!!! si respect pentru adevaratii performeri (cel putin pentru anul acesta) STEAUA BUCURESTI!!!!
Va multumesc!
BAFTA STEAUA!
SUCCES DINAMO! SUCCES RAPID!
nku • 13 septembrie 2006, 16:10
1989 steaua in finala C.C.E prima intalnire cu o echipa de profesionisti A.C MILAN ,pana atunci au intalnit numai echipe de 2 lei.la steaua jucau piti barbut laca, bumbescu ,hagi etc plini de bani, fize, lingaii conducerii de partid si de stat, dar din pacate au intalnit o echipa la carei valoare nu se ridicase nici un adversar pana atunci. deznodamantul il stiti dragi fani ai f.c tap tap taptarap un sec 0-4 . oare chiar credeti ca REAL ,LYON SI KIEV joaca in liga lui mitica?
stau si ma minunez la stirile difuzate la tv sau scrise in presa, steaua a zburat la kiev, steaua se plimba la kiev, steaua a sosit imbracata la 4 ace la kiev…
ne indreptam spre penibil iar dn tolontan dirijeaza verticalitatea gsp
frumos tablou
Alex • 13 septembrie 2006, 16:12
Nu are rost sa se raspunda unor rapidisti frustrati ca cu pierdut campionatul 2005-2006 dupa ce au furat mai mult ca Steaua. Nici pana in ziua de azi nu reusesc sa isi revina … Sunt din ce in ce mai nervosi si mai acizi pe zi ce trece. Ce ma bucura e ca din partea Stelei nu sunt replici spre echipa Rapid, doar spre cativa frustrati de acolo care tot croncane prin presa. Asa ca fratilor STELISTI lasati prostii sa faca spume la gura in continuare si noi sa ne vedem de meciurile noastre ….. In seara asta e un meci important sa tinem pumnii baietilor … HAI STEAUA
PS: d-le Tolontan nu ati raspuns cand o sa vedem un articol legat de gesturile nesportive ale jucatorilor rapidului din fiecare meci (in general Constantin, Stancu, Karamian, Moldovan)
ppf • 13 septembrie 2006, 16:12
asta i a cerut razvan lui copos,sa agite apele si el si vama fac asta,dar nu au nici talent si nici audienta…..
razvan vrea sa faca ce vede la steaua dar acolo difera materialul uman,ca sanu mai vb de blazon….
necula • 13 septembrie 2006, 16:14
ma baeti, va agitati aiurea, cred ca copos nici nu stie sa porneasca netu, dar daca chiar stie, nu pierde el timpu cu postari, a dat un telefon si baetii de la gsp prorapid i-au compus un raspuns, pe pariu.
va rog sa observati cum croncaneii au avut si vor avea aceeasi obsesie:
noi daca jucam cu boro…
noi daca jucam cu kiev…
noi daca jucam cu ….
aceasta obsesie se trage de la faptul ca ei nu sunt acolo unde ar vrea, acolo fiind (mereu) steaua
snake • 13 septembrie 2006, 16:14
am citit ingrozit ce apare pe aici…
unu spunea ca domnul Copos nu ii face fatza marelui mhemhe…pai saracia aia de om inca dadea pesti la arbitrii daca nu era ciobanul jiji pe care sa il pupe …
altul incepuse cu apelative gen tzigan si alte injuraturi autohtone…
Sunt dinamovist convins dar nu pot sa nu comentez acest mic razboi al echipelor de cartier
anul trecut steaua l-a desfiintat pe arbitrul care, spuneau ei, i-a terminat la bistritza
acum, saraciile astea de oameni sar ca arsi cand spune lumea ca a fost penalty CLAR la Pitesti…
Este clar…in tara asta, din pacate, cine e prost dar striga mai tare are dreptate…
si aici intervin si specimenele de suporteri stelisti…niste pacalici care merg pe stadioane sa ia palme si pumni de la mhemhe pe cativa bani
astia sunteti, va meritati conducerea…votati-l in continuare pe cioban si ne va parea si mai rau ca acest simbol comunist denumit steaua exista pe teritoriul acestei tari
De la Valentin Ceausescu la cioban si mhemhe…asta a fost, este si va ramane steaua
FORZA DINAMO (KIEV )
Raducu • 13 septembrie 2006, 16:15
Domnul Copos este cea mai egoista, cea mai falsa si aproape cea mai corupta (Loteria National ) persoana din Romania. Eu sunt de acord cu ceea ce a scris domnul Tolontan si va rog pentru cei ce sunt de partea domnului Copos in aceasta disputa sa nominalizeze o singura persoana care a declarat ca domnul Copos este o persoana onesta, corecta si cinstita. Nu cer 10 persoane, ci numai una. Eu din cate stiu nu este nici una, nici macar vreun angajat de la Rapid (presedinte, antrenor sau jucatori).
Eu sunt stelist si sunt obiectiv cand spun ca domnul Becali si domnul Stoica sunt 10 clase peste acest domn Copos. SPUN CA SUNT OBIECTIV deoarece nu ma pot decalra un fan al domnilor Becali si Stoica, asta chiar daca sunt stelist. Domnul Becali are multe defecte pe care multi dintre cei care participa la discutii, fie ei si stelisti, le cunosc. Pentru mine conteaza o singura calitate a domnului Becali, aceea ca spune tot timpul ceea ce gandeste indiferent de situatie. In schimb domnul Copos nu este in stare de asa ceva. Dansul ar fi in stare sa isi minta propria familie daca acest lucru i-ar aduce un beneficiu.
Mie domnul Copos imi provoaca greata cand il vad la televizor facand pe modestul si pe persoana care intelege greutatile poporului roman.
PS: In curtea Rapidului mai este o persoana ipocrita: Razvan Lucescu. Spun asta deoarece l-am vazur dand declaratii cum ca ureaza succes Stelei in Liga Campionilor, cand EU STIU DIN SURSE SIGURE ca se bucura la fiecare insucces al Stelei.
O zi buna.
Un Fost Shoim Al Patriei • 13 septembrie 2006, 16:16
Stimate Domn Copos George
Cand spuneti ca ati renovat stadionul ,de ce nu ne spuneti din banii cui a fost renovat????De ce spuneatzi la vremea respectiva ca rentregirea „Potcoavei” a costat 7 miliarde de lei (lei romanesti si adevarati),cand pe dumneavoastra mai mult de 3 miliarde nu v-a costat?Cine a platit pt renumita asa zis „potcoava”?Va spun eu ….si steilisti si dinamovisti si craioveni sau timisoreni…implicit cei care tzin cu Avantul Bacau(echipa care se zbatea pe acea vreme prin Divizia Judeteana,intr-un cuvant 15 milioane de prosti care platesc impozite la stat sau merg cu trenul.De ce e mai usor pt Dumneavostra sa dati cu noroi intr-un club (care indiferent cine a stat la baza constituiri lui)decat sa fi facut ceva pentru tara asta de tot…ce mai e in ea?Ati fost a 3-lea om in stat,ati avut milioane de alegatori la picioarele dumneavoastra si cu ce ne-am ales?Cu procese despre cum ati facut manareli cu Loteria Nationala.Dar dupa cum bine stim toti…tot varza vecinului e mai mare si mai frumoasa…asa ca mai bine sai moara si capra…pacat ca in galeria rapidului multi vad si putin cunosc.Iar daca va mai duceti la un meci si mai bagati cativa pusti in stadion fara bani o sa fiti mai adult decat Razvan acuma.
STEAUA! VICTORIE! • 13 septembrie 2006, 16:16
Sunteti tari frate si despre ce kilu’ mea ati vrea ma sa se scrie in ziare ca ma si enervati? Despre cat de vai de mama lor joaca rapidul? Despre cele 9 puncte luate in 6 etape de rapid? Asta ati vrea sa se scrie? Ziarele nu fac istorie! Ziarele prezinta actualitatea! Asta e actualitatea! Steaua la KIEV! In CHAMPIONS LEAGUE!
LEGENDA RAPID • 13 septembrie 2006, 16:16
RAPID RAPID RAPID RESTUL NU CONTEZAZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
k • 13 septembrie 2006, 16:17
Domnule Copos, sunt de acord cu afirmatia ca steaua a fost comunista, dar daca imi spuneti un singur club unde nu erau 80% membrii de partid e mare minune. Comunismul tocmai asta era.. toti la fel si asta stiti prea bine. Ca Steaua a fost febletea lui Valentin e alta mancare de peste, putea fi dinamo rapid sau gloria. N-are importanta.
Apreciez ca sariti pentru rapid cum face becali. Si acuzati in stanga si in dreapta. Este un lucru oarecum bun pt ca parca baietii aia care anul trecut erau luati in suturi de toata lumea au si ei timp sa isi vada de treaba.
Cat despre cum folositi banii e treaba dvs. Dar lasati-o mai moale. Sunteti Hagi, dar Tudose… Mai bagati un ban in stadionul ala ca se prabuseste pe galerie. Si poate dati o mana de var, ca anul trecut m-am facut eu verde la fata cand am vazut in ce hal arata (la tv) peretii si baile.
Succes.
Alexandru • 13 septembrie 2006, 16:18
George Copos sa isi vada de stadionul lui ca nu baga un ban in el. Daca poate sa uite ca Steaua exista pentru ca pe noi nu ne intereseaza parerea lui. Sa isi vada de Rapid si de DNA, cam are de dat explicatii pe acolo!
Octavian • 13 septembrie 2006, 16:19
Pt cei care nu au apucat vremurile demult apuse ale comunismului ,sincer ar trebui sa nu isi mai dea cu parerea ce si cum!
Toti ne credem destepti,unul mai mult decat altul ,fiecare tine cu cine doreste e normal ,dar REALITATEA e una pt toti chiar daca convine sau nu unora,dar asta e nu se poate schimba ce sa intamplat pana acum!
Cele mai vechi echipe din Romania pt necunoscatori sunt UTA-1906,Chinezul Timisoara ,UMT,CAO,Jiul-1908,Sportul Studendesc,si continua cu marea Ripensie,Rapid,Venus! O intrebare de cate din ele ati auzit si cate campionate aveau aceste echipe pina sa apara in 1947 Steaua (CCA) desfintindu-se una din marile echipe atunci CARMEN,pt a intra direct in prima divizie cum era atunci,si 1948 Dinamo in locul lui Unirea Tricolor,Ciocanul si Dinamo Obor!
Asta nu cred ca stiti ?
Nu va mai faliti ca tineti cu aceste 2 echipe ,pt ca sincer nu e o mandrie ,sincer e o mare jignire adusa celor ce au suferit pe vremea comunistilor din cauza lor!
Apropo ce stiti de echipa Luceafarul?
Intrebati pe cei de la Steaua si Dinamo.
Ce erau cu toti acei soldati la meciurile Stelei pe vremea raposatului,pina si in cupele europene?
Cand va intelege lumea asta si mai ales cei tineri care sunt cu sufletul linga Steaua pt ca le canta Scooter -Maria ca imn,sincer am ajuns rau,chiar deplorabil de rau!
Istoria fotbalului in Romania a fost scrisa cu durere si multa suferinta ,merita citita si apreciata de cei ce vor sa afle adevarul,care nu poate fi decat unul!
Va multumesc mult!
Octavian
ppf • 13 septembrie 2006, 16:20
dupa parerea mea sa fii sustinator al echipei rapid este sinonim cu intruchiparea degradarii umane,in limbaj fotbalistic….
Patrick • 13 septembrie 2006, 16:20
ne vedem duminica… „mergem si batem” parca asa suna declaratia dumneavoastra domnule Copos….pe cine sa bateti? stau eu si ma intreb =))
LEGENDA RAPID • 13 septembrie 2006, 16:20
mai postati stelistilor ca pentru 2 bani si un pumn de la meme…-sunteti adevarati suporteri!!!!!!!!!!!!
RESPECT PENTRU CEL MAI ADEVARAT CLUB DIN ROMANIA RAPID!!!!!!!!!!
LEGENDA RAPID • 13 septembrie 2006, 16:22
HAI RAPIDU’HAI RAPIDU’ HAIDE
nku • 13 septembrie 2006, 16:25
PENTRU OCTAVIAN
ESTI MARE OMULE
necula • 13 septembrie 2006, 16:25
legenda rapid se compune din o eliminare in fata stelei si o lunga serie de escuri ma baete.
STELIST 1986 • 13 septembrie 2006, 16:25
FRATILOR CE VA TOT IMPACIENTATI SI NU STITI DE CE COPOS FACE ATATA GURA DEGEABA?E PRIMA OARA DE CAND ESTE LA RAPID CAND FACE SI EL O INVESTITIE DIN BANII LUI SI CAND VEDE CA JUCATORII PE CARE IA LUAT SUNT BUNI DOAR LA DAT CU PUMNU SI RATAT CU POARTA GOALA(GRIFFITS)SIMTE CA O SA PIARDA CAMPIONATUL SI IMPLICIT BANII CARE VIN DE LA UEFA PTR UCL.SI ATUNCI OMUL NOSTRU STRIGA IN GURA MARE DE DURERE CA NU O SA SI RECUPEREZE BANII.VEDETI CE SIMPLU E?DE CE DINAMO NU URLA ASA DE TARE?PTR CA SE BAZEAZA PE BORCEA CA POATE O SA FIE IAR IN FORMA SA MAI CUMPERE CEVA MECIURI.IN REST SA ASTEPTAM MECIUL:DINAMO KIEV-STEAUA BUCURESTI 1-1 LA PAUZA 0-1.
snake_dinamo • 13 septembrie 2006, 16:26
stelistilor…a observat excelent un domn…sunteti lipsiti total de personalitate, majoritatea pushtani cu coshuri pe fatza care iau exemple de comportament pe ciobanul jiji si lingaul mhemhe
serios sunteti patetici…s-a incercat bheeecalizarea fotbalului romanesc
jiji a reusit prin voi, saraciilor sa ajunga cine e
a incercat shi giovanni la noi dar diferenta s-a vazut…
spurcatilor, ramaneti niste cersetori…luati pumni pe bani si cershiti pe stadioane…astia sunteti
FORZA DINAMO
snake_dinamo • 13 septembrie 2006, 16:29
chiar daca sunt dinamovist si ma simt, indirect, vizat de postul, o spun sincer:
FELICITARI OCTAVIAN
Nic • 13 septembrie 2006, 16:29
Stelistii au avut comunisti in frunte si inainte si dupa ’89.
cateva nume: Emil Bobu si Ilie Ceausescu, ministrul adjunct al apararii, si in pozitie de conducere la Steaua. dar bineinteles ca stelstii fie habar nu au, indoctrinati fiind, fie se „fac” ca uita, si dau inainte cu valentin, managerul cel luminat si nevinovat…
A mai luat vreo echipa din lume Cupa prin decret,
cum a luat Steaua, gratzie lui ceasca si bobu? Nea Tolontane, las-o mai moale cu utecistii si cu atacurile de stelist smekeras la adresa lui Copos.
Copos e mai putin comunist decat conducatori ai Stelei dupa ’89, care au facut atata rau: Viorel Hrebenciuc, fratii paunescu, Alexandru sassu…
oare ce huliganul meme stoica (ce naiba mai cauta asta in viatza publica) l-a atat vreodata pe utecistul Hrebencicu?
dar tatal lui meme stoica, director de combinat la galati, nu a fost comunist, nici usturoi n-a mancat, si nici gura nu ii miroase, nu-i asa?
ramane cum am stabilit: steaua a insemnat comunismul de tip sovietic in sport, cu cele bune si rele.
iar becali ar trebui sa faa si el gura mica, pt ca se lauda ca ainvestit bani facuti de taica-su inainte de ’89… ca exporta oi si vindea branza. pe atunci un profesor care dadea meditatii risca sa intre in necaz pt venituri ilegale, si, iata, tataicu’ lui becali era mare businessman… Mult tupeu si multa ipocrizie, combinate cu ignorantza crasa, au stelistii. Dar despre adevaruri simple, dar suparatoare pt stapanul becali, , „impartialul” Tolontan nu are suficienta tarie la coloana ca sa scrie.
ssebby • 13 septembrie 2006, 16:30
Copos vorbeste de sacrificii, occident … de parca a trait in occident si acum da lectii. Ce sacrificii ai facut domnule Copos? Sau poate nu stii ca in Occident se conduce prin exemplu. De ce nu ai vrut sa faci un Audit la Rapid? OOOH …era sacrificul prea mare…. am inteles….. concluzia este ca esti un demagog. De cum deschizi gura aia mirosi a comunist. Partenerii tai de afara stiu si vad asta, dar tu esti prea mediocru sa-ti dai seama.
Eugen • 13 septembrie 2006, 16:32
Domnul Copos zice ca stadionul deabia e zugravit: ei bine la noi e facut totu pt Champions League pe cand la Rapid D-nul Copos cere bani de la Ministerul Transporturilor sa ii faca stadionu dar el uita ca PATRONU se ocupa de aceasta treaba si la Rapid el e Patron dar se pare ca memoria ii joaca feste.
In orice caz nici o echipa din Romania nu se compara cu STEAUA mai ales Rapid.
necula • 13 septembrie 2006, 16:32
asemanarea dintre lyon si steaua: 6 campionate la rand.
lili • 13 septembrie 2006, 16:35
Fratilor, nu va mai pierdeti timpul cu domnul Copos, cumparati-va seminte, bere si pregatitit-va de fotbal adevarat ca doar Steaua e in CL si lasati-l in nemernicia lui pe domnul Copos, ca eu cred ca indiferenta doare cel mai tare.
HAI STEAUA!!!!!!
Drakusoru • 13 septembrie 2006, 16:35
DA domnule Copos…asha adevarul ca nu atzi zis nimik nu? Intr-adevar stadionul a fost construit de comunisti nu a zis nimeni ca nu 🙂 Dar de „zugravit” a fost zugravit !! Uitati ca in acest an a fost renovat aproape in totalitate? (gazon,consolidarea tribunelor,terenele de antrenament,parcare etc ) din banii unui om…da? Si daca stam sa ne gandim chiar si dumneavoastra atzi zis…si stadionul GIULESTI a fost contruit de CFR. Care e problema? nu inteleg? explicati si dumneavoastra mai clar de ce sustineti asta sa inteleaga tot romanu 😀
bogdany • 13 septembrie 2006, 16:36
’daca un caine il musca pe tolontan, cel care turba este cainele!!!!!!!!!!!!!!!! de la un mare rapidist
Ice Soldier • 13 septembrie 2006, 16:36
Pentru nku…vb mult cunosti putin, daca Octavian are dreptate, are in legea lui si din punctul lui de vedere. Imagineaza-ti domnule Octavian ca acea munca a ceferistilor nu are nimic in comun cu cei care azi vin in numar mult mai mic pe stadion. La fel, nu cred ca acei ceferisti ar fi asa mandri sa vada ca domnul Copos rateaza multi jucatori pe sume derizorii, gen 5000$(vezi cazul lui Chivu) si cumpara pe sume exorbitante si nejustificate, vezi cazul lui Griffits. Acum as mai avea o intrebare. Daca apreciezi asa de mult clubul Rapid din ziua de azi, spune-mi de ce s-au prezentat in ultima etapa in meciul cu Craiova ca la teatru asteptand sa cucereasca titlul? Ce logica au toate acestea? Pai e simplu clubul de atunci nu are nimic in comun cu cel de acum. Nici cel al Stelei si nici cel a lui Dinamo. Deci, nu mai vb despre o istorie care nu mai are valoare. Daca acum se naste o echipa care va lua 10 ani la rand campionatul…si va aduce puncte Romaniei in cupele europene, ce veti mai zice atunci? Una este sa fii nemuritor cersetor si alta este sa traieste o zi dar in glorie.
Care este logica ta cand vb despre istoria unui club cu 3 campionate si il compari cu istoria unui club care a castigat cupa campionilor? Sa nu mai punem campionatele, pentru ca in opinia ta au fost pb toate furate.
Ce vrei sa justifici si ce vrei sa demonstrezi? Stiu…am inteles din cauza unor cluburi care v-au furat…avetzi doar 3 campionate…am inteles. Va doresc viitor la fel de stralucit si sa facetzi la fel de multe performante ca pana acum. E momentul sa luati iar 32 de ani de pauza.
necula • 13 septembrie 2006, 16:37
ceferistii nu erau comunisti, erau heckl si jeckl
Drakusoru • 13 septembrie 2006, 16:37
PS: eu zic ca dumneavoastra sa aveti grija de Rapid!! sa se califice in uefa si asha mai departe…problema noastra nu e cine a facut stadionul nu? Ci sa multumim celor care le-au facut, sa ne mandrim, si sa jucam fotbal sa obtinem rezultate.. nu asta ar trebui sa ne intereseze asha ca vorbiti aiurea…scuzati expresia… 😀
bogdany • 13 septembrie 2006, 16:37
daca un caine il musca pe tolontan, cel care turbeaza este cainele!!!!
de la un adevarat Rapidist
Razvan 1982 • 13 septembrie 2006, 16:38
Cataline am si eu o rugaminte la tine zi-mi te rog de unde pot sa fac rost de un articol de-al tau care a aparut cred ca in prosport mai demult . In articol era vorba despre Cornel Dinu (tocmai lovise el un gabor) e genial articolul l-am pastrat ani de zile dar nu mai stiu ce-am facut cu el. Incercai in acel articol sa ne arati ce inseamna MISTER DINU. Dupa parerea mea unul din cele mai bune articole ale tale. Iti multumesc anticipat. AStept un mail.
tungeay • 13 septembrie 2006, 16:38
TOTI RAPIDISTI BAAAAA……….MU_IE STEAUA MU_IE STEAUA,MU_IE STEAUA .
SMOKY DA POT • 13 septembrie 2006, 16:39
Are dreptate Copos ca tontolanus e stelist. pe fata. imi amintesc de finalul sezonului trecut cand dupa meciu aurolacilor de la vaslui declara la tv ca a fost un meci curat,castigat pe teren si meritat. atunci , in lupta declaratiilor dintre steaua si rapid ,apara constant pe steaua si acuza rapidu ca a facut blat la cluj, si i se pareau normale meciurile stelei din ultimele 4 etape cand memelusu stia rezultatele dinainte. degeaba mai scrii cateodata ,in momente neimportante cate ceva rau de steaua ,doar asa sa nu vada toata lumea ca esti aurolac. esti un gunoi.
cata • 13 septembrie 2006, 16:39
tolontane.tu esti un aurolac pur-sange.verifica`te pe limba si zi`le si oilor alora de la sTEAUA si vedeti daca aveti paru` din c%*^l lu jiji.tolontan=ziarist 0%
dinamovescu • 13 septembrie 2006, 16:39
Nu inteleg de ce ridica lumea piatra cand fiecare are pacatul lui.
sorin • 13 septembrie 2006, 16:40
are dreptate domnu COPOS dar becali este un incult si un retardat si nu vad cum ar conduce tara asta un needucat ca el ,iar in legatura cu MEME el este un papagal si ii canta in struna lui BECALI acesti retardati nu au ce cauta in societatea noastra si asa imbacsita.
Razvan 1982 • 13 septembrie 2006, 16:40
Cat despre Copos ar trebui sa faci un articol cu asemanarile dintre el si Andreea Marin . Falsitate si prostie
YO RAPIDISTU’ • 13 septembrie 2006, 16:41
am si eu o intrebare pt. domnul tolontan: Ce o sa faca diseara pe la ora 8:00, CHIAR L-AS RUGA SA RASPUNDA
SEMPRE CON RAPID!!!!!!!!!!!!!!
tungeay • 13 septembrie 2006, 16:41
BRAVO smoky da pot ,bravo ma iai zis la fraieri ,bagamias sami bag eu ceva in becali si in mihai stoica :))
popa corneliu • 13 septembrie 2006, 16:41
Domnule Copos,
Ii tot dati inainte ca Steaua a fost facuta de comunisti, iar Rapid de regele Carol. Este foarte adevarat! Viata asa le-a facut! Sa stiti ca stadionul Giulesti n-ar fi rezistat atata amar de vreme daca comunistiii si utecistii nu-l renovau sau zugraveau. Si echipa Rapid a existat pe vremea comunistilor!! Daca vroiau si erau impotriva regimului comunist se desfinta asa cum s-a desfintat Carmen, spre exemplu. Noi comentam cu totulsi totul altceva. Dumneavoastra ati afirmat ca Steaua (sau oamenii lui Steaua) au umblat cu bani si asa au castigat atat campionatul si cele 5 meciuri de pana acum (in parte fie spus – niste echipe foarte grele!!! – pe care Steaua fara ajutorul arbitrilor nu ar fi reusit!! Tin sa va aduc aminte ca Steaua de 20 (doua zeci) de ani se lupta, pe plan fotbalistic (sub diferite regimuri – inclusiv cel comunist) sa tina cat mai sus stacheta fotbalului romanesc. Mai ales in meciuri internationale, Steaua care nu poate fi acuzata ca a fost ajutata de arbitrii europeni, s-a luptat si a adus foarte multe puncte!! Tinta dumneavoastra de acum este de a pune presiune pe arbitrii din tara noastra avand in vedere ca Rapidul v-a intalni Echipa Steaua. N-ar fi rau ca sa fie ajutata, in compesatie, echipa dumneavoastra si daca s-ar putea sa neteziti un pic drumul si echipei dumneavoastra de suflet Dinamo!! A reusit OIERUL DE JIJI sa FACA UN STADION DE LIGA CAMPIONILOR, hai sa-i dau in cap, ca eu nu am reusit nici cu banii contribuabililor!! Ca asa suntem noi romanii carcotasi!, daca este unul care este mai bun ca mine, eu intelectualul, ii dau in cap!! Domnule Copos, va rog insistent sa luati rezultatele de dupa 89 – deci post comuniste – ale echipei Steaua si Rapid si sa le comparati. Nu vreau sa-mi dati un raspuns, ci sa vedeti ca atacati acolo unde nu trebuie!! Vedeti cati bani PERSONALI A INVESTIT AGRAMATU, OIERUL, INGAMFATUL de JIJI si cat dumneavoastra (cu tot cu banii Ministerului Transporturilor) si sa vedeti ca suntei un investitor mic, dar cu pretentii mari. Va doresc sa ajungeti cu echipa RAPID in finala Cupei UEFA si sa invingeti Steaua, pe teren, datorita jocului deosebit pe care il practica jucatorii dv si datorita dl Lucescu jr!
necula • 13 septembrie 2006, 16:43
sa nu treceti joi seara prin stefan cel mare: ploua cu televizoare!
sa nu treceti joi seara pe sub pod: cad televizoare de pe bloc!