TOLO.RO
Parcă prietenii lui Nicu Ceauşescu au povestit-o, într-una dintre serile petrecute la OTV. Bolnav, aici îl căinau, şi beat de parcă luase decizia să-şi încheie socotelile cu viaţa, asta n-au mai zis-o, fiul fostului dictator se răstea la gaşca sa. De pe poziţia de patron al trupei vesele din Cartierul Primăverii, Nicu Ceauşescu le striga amicilor: „Băi, vă f%&* pe toţi, să le spuneţi ăstora că tata a construit mai multe blocuri decît au fost ei în stare să zugrăvească!”.
marți, 12 septembrie 2006, 2:46
Parcă prietenii lui Nicu Ceauşescu au povestit-o, într-una dintre serile petrecute la OTV. Bolnav, aici îl căinau, şi beat de parcă luase decizia să-şi încheie socotelile cu viaţa, asta n-au mai zis-o, fiul fostului dictator se răstea la gaşca sa. De pe poziţia de patron al trupei vesele din Cartierul Primăverii, Nicu Ceauşescu le striga amicilor: „Băi, vă f%&* pe toţi, să le spuneţi ăstora că tata a construit mai multe blocuri decît au fost ei în stare să zugrăvească!”.
După atîţia ani, tresari cînd vezi gluma reluată în declaraţia lui George Copos. „Comuniştii au înfiinţat Steaua şi au construit stadionul, alţii nu pot nici să-l zugrăvească”. Acuzat că a fost un înalt demnitar al UTC, Copos aminteşte că acel sistem a născut o echipă şi a construit un stadion pe care regimul în care el a ajuns iarăşi demnitar n-a fost în stare nici măcar să-l dea cu bidineaua.
Prost avocat şi-a găst Rapidul! O cauză bună, cea a nevoii de integritate în campionat, este pledată cu argumente aiuritoare. Patronul din Giuleşti se alătură fanfarei ambulante care interpretează Marşul Nostalgiei după Comunism. Nu era de ajuns politica. Vin, iată, şi demonstraţii fotbalistice.
Veţi întreba: şi ce nu-i adevărat în ce-a spus Copos? Selecţia! El vorbeşte despre stadion, nu despre preţul uman plătit pentru construcţia sa. După cum fostul său şef, Nicu Ceauşescu, povestea despre blocuri, dar nu despre viaţa mizerabilă a celor care trăiau în cartierele dormitor.
Lăudătorii comunismului mint prin omisiune şi o fac gros, îngălat, fără ruşine! Atunci au fost performanţe, da, ştiam că veţi aminti asta, dar unele dintre ele au fost clădite pe sacrificarea campionatului şi pe instalarea la conducere a unei clase de oameni toxici de care fotbalul nostru n-a scăpat încă. Şi de care nici nu vom scăpa, atîta vreme cît Opoziţia vorbeşte prin vocea lui Copos.
Ovidiu • 12 septembrie 2006, 15:32
E o mizerie umana, si din pacate nu e singurul. Citeam azi, tot la voi, ca Gigi Beeebecali ar fii ajuns (deja) -conform unui sondaj pe un esantion de 1100 de oamni – „cel mai puternic” om din Romania. ..ce-o fii insemnand asta.. RUSINE ROMANIA !!!!!!!!!!
claudiu_ • 12 septembrie 2006, 15:35
@ovidiu : Inseamna ca nu trebuie sa crezi ce scrie in sondajele alea .Cei care conduc Romania cu adevarat nu apar in ziare sau la tv .Sau daca apar sunt amintiti frugal . Topul ala e facut sa mai ia ochii la prosti . Un om [george becali] care se face mic,mic si se baga sub masa cand se rasteste nicu gheara la el prin telefon , nu e cel mai puternic om din romania , ci doar un o papusa in mainile pricepute ale lui hrebe . ^^
EMIL • 12 septembrie 2006, 15:35
Un domn dar nu un om.
petrica • 12 septembrie 2006, 15:36
Domnule Tolontan,la fel ca intotdeauana tineti palma Stelei. Uitati-va putin pe site si o sa vedeti ca 50% din articole sunt despre Steaua! Si nu numai azi, la fel o sa fie si maine cand joaca Steaua si joi si vineri, chiar daca vor juca in UEFA si Rapid si Dinamo. Si daca sunteti atat de echidistant de ce nu ati comentat la fel ca acum si despre Jiji Berbecali, despre felul in care a jignit-o pe o reportera de la Realitatea TV, despre modul in care alerga Becali cu banii ca sa stimuleze jucatorii echipelor adversare Rapidului, etc. Cat despre stadionul Steaua, este cumva ceva neadevarat? Becali sa nu uite ca are stadion cel mai mare din tara datorita comunistilor, nu l-a construit el personal. Si ca sa fim sincer Copos abia acum a vorbit cu presa si v-ati si luat de el ca doar sunteti becalizati. In topt acest timp, Becali face circ pe la toate televiziunile dar nu scrieti nimic de el de rau, ca sa nu il suparati. Sincer, va este frica de Becali si ar trebui sa recunoasteti!
santana • 12 septembrie 2006, 15:37
stati mah ca stirea aia cu topul puternicilor a costat cateva locuri in avionul de kiev, sunteti copii? nu stie do,mu ovidiu ce-i place lui domnu george b.
George • 12 septembrie 2006, 15:39
Hai sa fim seriosi, pentru Copos, rapid este o mare afacere asa ca sa nu se mai planga.
…………iar Becali foloseste Steaua pentru a castiga capital electoral. Partea proasta e ca sunt destui nebuni in tara asta care sa-l voteze si incepe sa-mi fie din ce in ce mai teama ca ar putea intra in Parlament sau chiar sa iasa Presedinte…………..ceea ce ar fi o palma data intregii tari.
NASCUT PENTRU A FI STELIST • 12 septembrie 2006, 15:40
Ipocrizie in stare pura!Copos „uita” sa ne spuna cum echipa ceferistilor la alegerile din ’46 au sprijinit comunistii,chiar jucand cu „soarele” pe piept.Copos avand studii inalt comuniste si „scoala” lui M. Lucescu,uita sa ne spuna cine dupa revolutie a inceput si dezvoltat o „cooperativa”fotbalistica,cine a initiat si sponsorizat campania de inzestrare a arbitrilor cu magazine Samsung,cine in cardasie cu Kasai conducea dupa bunul plac arbitrajul romanesc?Toate intrebarile au un singur raspuns:Gheorghe Copos!Mai uita Copos sa ne spuna de castigurile ilicite de pe urma asocierii cu loteria,cum dealtfel uita sa spuna de investitiile in infrastuctura clubului facute de CFR,de stat,deci si din bani mei si a tuturor stelistilor.”Uitucul”nu spune nimic de traficul de influenta practicat pe scara larga,de la investitii si sponsorizari pana la piedici puse adversarilor,toate posibile datorita functiilor pe care acest ipocrit le-a avut.De transferuri cel putin dubioase si matrapalzacuri cu banii din acestea nu ne zice nimic.Si de ce Copos nu zice nimic de golul egalizator din meciul cu Craiova,de permisivitatea comisiilor la violentele si suspendarile rapidistilor,sau de deciziile arbitrilor impotriva Stelei?De ce?Simplu,Copos practica IPOCRIZIA IN STARE PURA!!!
rapidist4ever • 12 septembrie 2006, 15:41
Gabryel…unul din miliardele (poate sunteti chiar mai multi de atat cine stie…:-&) ce se incadreaza perfect in tipologia stelistului „infocat”.
sa retii si u ca mai mult decat simpatizanti sau cetateni nu va puteti numi!
voi simpatizanti pentru cupe si flori,NOI din pasiune pentru aceste culori!!!!
petrica • 12 septembrie 2006, 15:41
Care sunt banii investiti de Becali la Steaua??? Tot se lauda ca investeste si ca baga bani in echipa, dar de ce nu spune cat scoate din echipa??Numai anul trecut a castigat in jur de 12 milioane, din care sa zicem ca a investit 4. Deci dragi stelisti nu mai spuenti atat ca Jiji investeste ca mai mult castiga decat pierde. Si oricum Copos a investit in echipa mult mai mult decat Becali!
vlad • 12 septembrie 2006, 15:41
Un mare mancator de kkt copos asta. Dupa ce ca, a inventat transferul lui Lobontz la satelitul rapidului pentru a nu plati aprox 1 mil de $ la Corvinul, fiind evident tinut in spate de liga/frf(auzi tupeu la mitica: „daca s-a transferat de la electromagnetica la ajax nu mai trebuie sa plateasca pt ca electromagnetica nu-i rapid”(sa mori tu mai corleone? da electromagnetica ce-i ? nu-i cumva satelitul rapidului? nu cumva tot banii lui copos si al actionarilor sunt acolo?)), acum mai are si curajul sa apara la televizor si sa se planga ca, UTC-istii lui, nu i-au ridicat stadion la fel de mare si de frumos ca si al stelei(singurul motiv plausibil pe care il vad in a ataca infrastructura stelei)., nu de alta dar daca cumva aunge in liga o sa fie nevoit sa bage bani in stadion(glumes, asta nu o sa se intample niciodata) daca nu vrea sa joace pe ghencea/in afara tarii.
Oricum, pana cand un om de onoare nu o sa ajunga la rapid , iar acest club o sa fie condus de copos/vama nu o sa se intample nimic notabil in plan sportiv/economic.
israelson • 12 septembrie 2006, 15:42
bogdan1923: imi pare rau, dar cind faci un comentariu la provocarea lui tolontan, asa cum cred ca ai intentionat, trebuie sa intelegi de la bun inceput ca se discuta cu nuante. una dintre ele este ca, oricit ai incerca tu sa demonstrezi, steaua de acum nu are nici o legatura cu trecutul comunist al clubului. obiectiv vorbind, ceea ce presupune o logica elementara, trebuie sa vezi care este statutul juridic al clubului, si lucrurile sint limpezi din punctul asta de vedere. tu poti sa urasti steaua si dinamo cit vrei. ai toata libertatea. dar sa stii ca rapidul este mai indatorata ministerului transporturilor, spre deosebire de steaua care plateste pentru folosirea stadionului din ghencea. nici la dinamo lucrurile nu sint limpezi, daca este sa discutam despre complicitatile cu diverse ministere.
si apoi, poate sa fie gigi becali violent, primitiv, obscen etc. ( sint de acord, chiar daca sint stelist), problema este ca atunci cind faci o afirmatie, ca si cum ai avea dreptul sa arunci cu piatra in celalalt, trebuie sa poti argumenta ca ai acest drept. or, george copos nu este nici pe departe in pozitia asta. ca, de altfel, multe alte personaje din fotbalul nostru. prin urmare, iti inteleg atasamentul pentru rapid, numai ca uneori trebuie sa ai taria de a separa ceea ce e intr-adevar laudabil la voi de ceea ce e putred. nu in ultimul rind, il apreciez pe razvan, ca sa nu crezi ca am mintea intunecata de ura impotriva rapidistilor.
rapidist • 12 septembrie 2006, 15:44
@petrica…..copos nu a investit deloc cum trebuie la Rapid…asa ca nu-i mai lua apararea pt ca o faci degeaba… si chiar daca becali ar fi scos mai mult decat a bagat la steaua , macar acolo se vad niste imbunatatiri clare…….asa ca lasa-ne cu copos….ca e un ipocrit…..
petrica • 12 septembrie 2006, 15:44
PTR STELISTI
Stiti cum castiga Steaua pana in 89? Va spun eu, cu japca! La un meci de cupa cu Rapid in care au pierdut, a doua zi jucatorii de la echipa ceferista au fost chemati in armata, adica la Steaua, deci ciocul mic stelisti ptr ca asa se faceau jocurile inainte si va sustinea Ceausescu ca altfel ati fi jucat in divizia C. Si stadionul este comunist ca si toti de langa cimitirul Ghencea.
Daca sunteti buni stelistilor, de ce nu puteti bate Rapidul ca de 3 ani va tot chinuiti…
hoinar • 12 septembrie 2006, 15:45
E distractiv patronul Rapidului. Recent am citit un articol scris de cei de la Catavencu in care Copos era prezentat ca fiind cocosat de pretul platit lunar pentru stadionul echipei, platea chirie de cca 700 de euro pe luna :).
Nu-l admir pe domnul Becali, dar sa spun sincer, mi se pare mai simpatic si mai demn de respect (asa badaran cum e uneori) decat fostul comunist si actualul participant in guvernul Romaniei. De ce nu ia niste bani data tot e asa mica chiria si reface stadionul Rapid la standarde cu adevarat europene… (se poate consulta echipa care a inspectat terenul din Ghencea :)) ? Asa se pot bucura si fanii rapidisti de conditii bune.
pitzi • 12 septembrie 2006, 15:45
bravo tolontane …frumos scris de saraku ala de copos si zgarcitul ala…..care altceva nu stie decat sa suga din seva rapidului…sa-si faka imagine…….si de invidios ce …..a inceput sa dea mai rau in steaua……e normal la un roman frustrat……ca copos ….de ciuda……sa improaste cu noroi.huuuuua copos…pakat de klubu rapid
pt bogdan:ce sa vorbesti cu suporteri stelisti mah?!?!…vezi-ti de koposu tau akolo si lasati-ne si pe noi sa ne bukuram in liniste……ca de ciudosi si invidiosi ka voi ne-am saturat bai frate……
bv steaua
Cosmin Bulancea • 12 septembrie 2006, 15:46
„Veţi întreba: şi ce nu-i adevărat în ce-a spus Copos? Selecţia! El vorbeşte despre stadion, nu despre preţul uman plătit pentru construcţia sa. După cum fostul său şef, Nicu Ceauşescu, povestea despre blocuri, dar nu despre viaţa mizerabilă a celor care trăiau în cartierele dormitor.” Catalin Tolontan
Cataline , a fost recent pe Discovery (parca) un documentar despre constructia barajului cunoscut sub numele de „Hoover Dam” si mai ales despre conditiile de viata a celor care au muncit acolo …
Lumea are impresia ca in statele occidentale prosperitatea si marile realizari au venit asa , ca un lucru firesc , fara sacrificii .
Cataline , toate lucrurile importante dintr-o societate si-au cerut tributul lor
Nici macar in marile democratii viata nu e intodeaua „fair”
PS: nu e vreo apologie a vreunui sistem social . E doar o constatare … totusi , vorba lui Chirchill ” democracy is the best of the bad apples „
adriano • 12 septembrie 2006, 15:47
Pai de ce vroia utecistul-sef sa joace pe Ghencea daca zice ca nici macar nu l-am zugravit? E singurul stadion din tara omologat de UEFA pentru Champions League! Nea’ Copos, trezeste-te, vezi ca se ard cornuletele in cuptor! Esti plecat rau cu capul…
petrica • 12 septembrie 2006, 15:49
PTR RAPIDIST
Critici degeaba conducerea de acolo pentru ca totusi a facut ceva ptr Rapid. Si nu uita ca Steaua aia buna de care vb tu nu a mai castigat in fata Rapidului de TREI ANI. exceptie meciul din supercupa, care nu a avut miza. Ma refer la meciuri directe importante din cupa, campionat. Deci ce are Steaua in plus? Are un Becali care alearga cu banii dupa alte echipe ca sa cumpere meciuri. Eu cred ca mai apreciata este o echipa care joaca un fotbal frumos, pe teren decat unul al Stelei unde cealalta echipa tranteste meciul din cauza banilor lui Becali. Sunt si voi ramane rapidist! Si nu ca tin cu echipa asta dar toata lumea o spune!
varros • 12 septembrie 2006, 15:51
Ca orice sistem fie el „democratic” sau „comunist” sistemul Ceausist a avut bune si rele.Da e adevarat ca se statea pe intuneric dar nu plateai 1 viatza un apartament intr-un cartier dormitor si nu te zbateai cat puteai sa cauti un job dupa ce termini fackultatea.Da, inainte performanta era „fortata” cu chinuri si represiuni, acum e platita regeste ceea ce este bine pentru fotbalisti si rau pentru fraierii care platesc 2 milioane pe un bilet sa vada Real Madridu……Intr-o fraza domnu Tolontan…..LINISTE SI JOC DE GLEZNE
petrica • 12 septembrie 2006, 15:51
PTR COSMIN BULANCEA
Frumos vorbesti si se vede ca stii ce spui! Bravo tie ptr comentariul facut, sper sa il citeasca si Tolontan, care se ia de Copos ptr niste afirmatii pe care se pare ca nici macar nu le-a inteles!
zack • 12 septembrie 2006, 15:52
nu inteleg dece multi dintre suporteri ai rapidului si ai lui dinamo fac mereu referire la echipa si conducerea stelei din perioada comunista. steaua de acum nu are nici o legatura cu steaua de atunci decat istoria. dar istoria se scrie in prezent asa k cine vorbeste despre steaua sa o faca la timpul prezent nu la trecut…….
Florentin • 12 septembrie 2006, 15:52
Salutare,
Din pacate atat poate sa gandeasca dl Copos. Situatia nu e singulara, pareri incredibile gasim si la Dinamo sau Steaua. Ma deranjeaza opinia unora care spun ca nu trebuie sa iti spui parerea despre ceea ce afirma niste persoane publice aflate la conducerea unor cluburi importante. Poate ei au trait mai bine pe vremea comunistilor decat traiesc acum, poate ei nu stiu ce e aia o coada la lapte de la 2 noaptea, poate le placea sa vada cum se chinuiesc ff multi. Daca ei traiesc mai rau acum e in mare parte vina lor!
Respect! (pentru f putini)
rapidist • 12 septembrie 2006, 15:56
@petrica………nu vorbesc de nici o echipa buna de langa cimitir…..daca e sa vb de ei , sunt varza….dar asa varza cum sunt….au reusit sa mentina jucatorii timp de mai mult de un an cum se practica la noi , si au reusit sa se califice in grupele ligii….cu toate ca sunt varza……dupa mine, astea sunt niste dovezi clare ale faptului ca la steaua se face ceva….dar la noi ce mare scofala s-a facut in ultimii ani ? in afara gazonului , nu s-a realizat nimic notabil in Giulesti….asa ca lasa-l pe copos sa se retraga „in glorie” de la Rapid , pt ca nu avem nevoie de el….nu sunt nebun sa iau apararea stelei , pt ca nu-i inghit , dar realitatea ii situeaza ceva mai sus decat noi in privinta imaginii clubului…cu toate ca oamenii din conducerea lor sunt niste badarani ( vezi episodul cu lacatus care a fost indepartat de acolo)
irimus dan • 12 septembrie 2006, 15:58
Nu o sa va contrazic.Nu-mi permit acest lucru.Dar sa nu uitam de cand are Rapid un gazon excelent si cata vreme Steaua a jucat pe unul din cele mai proaste terenuri din tara.Sunt dezmagit insa ca acest articol vine oarecum in incercarea de a va impaca cu stelistii care v-au criticat absolut fara motiv articolul despre ajutoarele pe care le primeste Steaua.Numai bine.
BOBBY 71 • 12 septembrie 2006, 16:00
Am 35 de ani si fac parte din generatia „cu cheia de gat”. Sau generatia care mai afla cate ceva pe la vreun prieten care „dadea video”, platind 100 de lei pe noapte. Sau generatia care asculta putin uimita povestirile cate unui fost detinut politic, la Radio Europa Libera. Si fac parte dintre aceia care, in decembrie ’89 au iesit afara in orasul de bastina. Nu in Bucuresti, ci acasa, acolo unde painea era tot pe cartele, uleiul si zaharul insemnau moneda de schimb, iar pentru un muschi de porc iti trebuiau relatii tari.
Ma uit la acest domn, George Copos, fost lider UTC, si ma intreb cum naiba poate sa vorbeasca despre acea perioada cu atata nonsalanta! Mai ales ca dumnealui, cu originea sa sanatoasa, a beneficiat din plin de comunism, dar si de post-comunism!
Incurcate mai sunt caile Domnului…da’ si cand s-or descurca!
dragomir dan • 12 septembrie 2006, 16:04
Copos e suparat ca i se strica jucariile, rind pe rind. A inceput sa aiba probleme, „copiii” nu prea mai vor sa se joace cu el…mai bine era la UTC, unde toti erau tovarasi. De joaca, bineinteles.
petrica • 12 septembrie 2006, 16:04
ptr RAPIDIST
Crezi ca daca pleaca Copos se rezolva ceva la Rapid? Sincer sa fiu am impreisa ca o sa fie mult mai rau si s-ar putea sa ne batem la retrogradare. De bine de rau baga niste bani acolo, chiar daca nu sunt a lui. Cine o sa vina sa ia echipa? S-ar putea ca cel care vine sa fie mai zgarcit decat Copos. Si nu uita ca anul trecut echipa Rapid a mers pana in sferturi, lucru ce se datoreaza si lui Geroge Copos. Steaua nu l-a vandut pe Ogararu? Cati jucatori au plecat in vara de la Rapid??? Unul, Daniel Niculae, deoarece Pancu a plecat dar nu jucase in cupa UEFA.
robert • 12 septembrie 2006, 16:07
De ce nu spune domnul Tolontan cati bani a bagat Copos in stadionul din Giulesti??
Va spun eu ca de atatia ani nu a bagat nici macar cele cateva milioane pe care totusi Gigi Becali a avut bunul simt sa le bage si le va si scoate inapoi cu siguranta.
Dl Copos a mancat cat a putut de mult de pe urma echipei Rapid din pacate nu a realizat pana acum ca fara sa investesti cu adevarat bani nu poti avea performanta. Daca stam sa ne gandim bine Rapid a beneficiat in ultimi ani si de bani de la Ministerul Transporturilor bani de care alte echipe nu au beneficiat.
I-mi pare rau ca trebuie sa o spun dar oameni ca dl. Copos nu prea au ce cauta in fotbal. Ii urez succes lui Razvan Lucescu care este un baiat de nota 10 dar nu cred ca va ajunge prea departe cu un asemenea patron.
Macar Becali a vrut performanta, a facut niste sacrificii financiare si acum are ceea ce si-a dorit si isi recupereaza si banii.
matrice • 12 septembrie 2006, 16:10
pt robert:
iti spun eu ca pe langa ca nu a bagat nici un ban, la cat a durat construirea peluzei de la potcoava, au furat o groaza de materiale de constructii pentru mici vilisoare.Daca ia cineva la puricat cate cife de beton au intrat acolo cred ca o sa-l ia durerea de cap….
Adriano • 12 septembrie 2006, 16:11
S-a luat de Steaua si Tolontan a iesit la atac. Pai ce a mintit Copos?? a spus un adevar care il stiu toti si stelisti ca tine incearca sa-l faca disparut , bine k nu mai cumpar Gazeta Sporturilor, finantam fara sa vreau pe Steaua,echipa cea mai iubita de redactia GSP.
Mariusbv • 12 septembrie 2006, 16:12
Domnu Tolontan cam aveti un fix cu Copos. Ati scris articole fara numar cu el si ideea e aceeasi mereu. Profitati ca are un pic de bun simt fata de cioban(cred ca va e frica sa-l criticati). De data asta are dreptate. Vorbim dupa meciu de duminica cand stiti dumneavoastra cum se va arbitra.
Cipi • 12 septembrie 2006, 16:13
Cataline,
Felicitari pentru subiectul atacat! E grav insa ca in Romania anului 2006 avem ca subiect de discutie un HOT ORDINAR, UN OPORTUNIST pe nume copos gheorghe, iar justitia este incapabila sa faca dreptate.
Toate afacerile in care este implicat au avut un singur scop: sa dovedeasca ca el e mai smecher decat toti ceilalti!
Da dl copos, Steaua are un stadion construit de comunisti, pe care colegii comunisti din generatia dvs au ezitat sa-l concesioneze clubului de fotbal privat FC Steaua (ceea ce in cazul Ana Imep, hotelurile din Poiana si de la mare nu s-a intamplat – de ce oare???)
In timp ce spitalul CFR Witting sta sa se darame, statul (prin persoane ex-comunistului N Vacaroiu a ales sa construiasca o peluza la stadionul echipei pe care o reprezentati)…gazonul stadionului a fost schimbat pe banii contribuabililor pentru ca dvs sa platiti o chirie modifica…va plangeti premierului ca nu sunt conditii propice performantei la stadion (intradevar, la cat demult platiti chirie probabil ca doriti arene ca in Germania…). Si desigur, e greu de sustinut o echipa ajunsa pe locul 9 in lume (in ce domeniu mai suntem noi azi pe locul 9 in lume 🙂 )in conditiile in care conducta care alimenta financiar rapidul de la Loteria Nationala a fost inchisa.
Sunteti definitia si imaginea exacta pentru IPOCRIT. va spune acest lucru un tanar de varsta fiicei dvs care s-a saturat de oameni ca dvs; am obosit sa va vad defiland la TV, pozand in ingeras nevinovat (v-ati dat seama ce penibil ati fost cand ati strigat „sunt haituit”!)
Va rog dl.cpos gheorghe scapati-ne de chinul de a va considera reprezentativ pentru tara…ramaneti la biroul dvs, in deplin anonimat si va vom aprecia infinit mai mult!
sanatate!
Mariusbv • 12 septembrie 2006, 16:19
E grav domnu Tolontan! Ati ajuns sa scrieti cum va canta un cioban! Cam nasol. Mai tineti minte cine l-a dat jos pe Craciunescu si l-a pus pe Suceava? Sa stiti ca rapidistii nu sunt oi. Nu pot fi manipulati asa usor, banuiesc ca stiti istoria noastra. Ati intrat in jocul axei Mitica Dragomir-Gigi Becali-Costica Suceava(ca mai nou si Dinamo e furata ca in codru) si va faceti ca nu stiti ce se intampla. Vede toata tara da redactia gsp nu. Nu va impacientati ca are cine sa va cumpere ziarul chiar daca trebuie sa se stie adevarul.
krokodil • 12 septembrie 2006, 16:19
„Lăudătorii comunismului mint prin omisiune şi o fac gros, îngălat, fără ruşine! Atunci au fost performanţe, da, ştiam că veţi aminti asta, dar unele dintre ele au fost clădite pe sacrificarea campionatului şi pe instalarea la conducere a unei clase de oameni toxici de care fotbalul nostru n-a scăpat încă”.
e de mirare ca rândurile astea apar tocmai în Gazeta Sporturilor, ziarul care de ani de zile pupă-n dos „perfumanţili” comuniste. GSP are merite principale în prostirea unui popor care a ajuns să ţină cu steaua comunista în proporţie de 62%.
Popica • 12 septembrie 2006, 16:20
I se prea multa importanta acestui ocrotit al sortii(ca sa citez din Parazitii)
Mariusbv • 12 septembrie 2006, 16:21
Bai Cipi tu esti in afara subiectului. Pro Rapidu cine l-a construit. Noi nici n-aveam unde sa ne antrenam comunist imputit ce esti. Ciobanu tau e sfant cumva.
rapidist • 12 septembrie 2006, 16:21
@petrica…….faptul ca Rapid a mers pana in sferturi nu i se datoreaza lui copos…ci entuziasmului jucatorilor , suporterilor , si bineinteles inspiratiei lui Razvan Lucescu…. poate ca intr-adevar va veni unul mai zgarcit daca pleaca copos…dar nu vom stii asta niciodata , pt ca nu o sa scapam de el…..eu mi-as asuma riscul….si cred ca majoritatea rapidistilor la fel
Mariusbv • 12 septembrie 2006, 16:22
Bai ceauseilor voi trebe sa v-o luati bine zilele astea ca sa vedeti cum se joaca fotbalu si fara blaturi!
Rudolf Kruger • 12 septembrie 2006, 16:23
…E ADEVARAT CA SISTEMUL NU E DE REGRETAT DAR TARE MI-E TEAMA D-LE TOLONTAN CA DACA SISTEMUL ALA – ASA TARAT CUM ERA EL – N-AR FI EXISTAT DUMNEATA LA ORA ASTA TE-AI FI CAZNIT CU HARLETUL PRINTRE BRAZDE…(PUN PARIU CA ESTI „DE ORIGINE SANATOASA”) …SA NU UITAM CA IN 1947 92% DIN POPULATIA TARII TRAIA IN MEDIUL RURAL IAR PESTE 75% DINTRE EI VIETUIAU LA LIMITA INFERIOARA A EXISTENTEI…IAR ACEA MULT TRAMBITATA BOGATIE „RURALA” (…BUNICI CARE AVEAU NU STIU CATE VACI, ETC.) FACEA „PARALE” IN ECONOMIA DE SUBZISTENTA DE LA SAT DAR NU AJUNGEA NICI MACAR PENTRU UN BACALAUREAT „LA ORAS”…
VALI • 12 septembrie 2006, 16:25
chiar, de ce dracu’ oare nu ignora presa (o putere semnificativa in stat) toate nulitatile care dau din coate sa se vada in fata… toti hotii care striga HOTUL!!!!, toate aceste scursuri ale societatii – oportunisti de toate spetele -?
spunea cineva mai sus despre traiul fara o gramada de lucruri, printre care si cultura. dar la cei de teapa lui copos se poate vorbi oare si despre cultura? stiu ei ce e aia?
se dau culti si cititi, dar nu sunt in stare a descifra sensula doua cuvinte puse unul langa celalalt! (ca in reclama la ZARAZA – „pentru cei ce stiu ce inseamna cuvantul >”)!
MAI LASATI-I DRACULUI IN MOCIRLA IN CARE TRAIESC!
vali • 12 septembrie 2006, 16:25
Sustin ca dl. Tolontan nu este subiectiv ci obiectiv.
Intr-adevar un bun articol scris de unul dintre cei mai buni gazetari de sport pe care-l are Romania la momentul actual.
Tin sa-i multumesc pentru articolele scrise in fiecare zi cu profesionalism.
Ionut • 12 septembrie 2006, 16:26
Copos a fost comunist. Nu e o noutate. Nu este nici singurul. Becali e un taran. Nici asta nu e o noutate. Borcea a vandut butelii. Iarasi stim. Iancu e urmarit penal. Cunoastem. Si ghici ce? NU NE INTERESEAZA!!! Scrieti despre fotbal, sau macar scrieti lucruri NOI, nu reluati teme vechi.
Oricum, ma asteptam la un articol de genul acesta din partea dumneavoastra… Pentru ca acesta este stilul gazetei in general si al dumneavoastra in special…Aruncati cu noroi in toata lumea pentru ca apoi sa spuneti: „cititorii ne acuza ca suntem rapidisti,dinamovisti,stelisti,etc, dovada ca suntem impartiali”. Numai ca nu toti sunt atat de naivi in cat sa va creada. Ca si ieri ati facut din tantar armasar, pentru ca, nu-i asa, trebuia sa va revansati in fata asa-zisilor „suporteri” ai echipei de langa cimitir pentru articolul (nefondat dealtfel) referitor la Balaj. Urmeaza dinamo la rand 🙂
Lasati-va de tampenii si dati-ne informatii despre sport.
subiectiv • 12 septembrie 2006, 16:32
Daca vorbim de Copos, Becali, de… zugraveala si, in general, de bani investiti in stadioane, atunci ar fi interesant sa punem in balanta eforturile financiare facute de „UTC-ist” si de „cioban”. Pe un taler sumele cheltuite de patronul Stelei pentru „zugravirea” stadionului Ghencea (fie si doar banii cheltuiti in acest an) si pe celalalt taler contributia PERSONALA a lui Copos la „reconstruirea” stadionului Giulesti (aici putem adauga si „chiria” achitata pentru stadion de la preluarea Rapidului si pana in prezent, dar si orice ipotetica participare a lui GC la reparatiile si imbunatatirile de la oficiala, la inchiderea „potcoavei”, renovarea gazonului, etc.).
Apoi sa tragem linie, sa adunam si sa vorbim, daca e cazul, de mari constructori, de zugravi incapabili si poate de… ipocrizie.
Nostalgicul • 12 septembrie 2006, 16:35
El nu e in stare sa zugraveasca decat pe banii M.T.-lui .
alexymsg • 12 septembrie 2006, 16:36
Cataline (dupa ce ai putut sa scrii nu am cum sa te mai numesc „Dle Tolontan), cred ca tu ai citit declaratia pe undeva fiindca la ce ai putut sa scoti din „tastatura” e clar ca nu ai ascultat inregistrarea.
Singurul lucru pe care l-a dorit Copos a fost sa-i raspunda lui MM la faptul ca l-a facut UTC-ist. Cu siguranta nu regreta nicio secunda din trecutul sau, insa daca tot esti atat de revoltat… spune-ne si motivele fiindca eu nu le gasesc.
Conflictul asta a avut 3 pasi.. iar tu se pare ca ai omis o parte din declaratii:
1. Copos a declarat ca arbitrii ajuta steaua
2. MM a ripostat spunand ca nu conteaza pentru el declaratiile unui fost UTC-ist fiindca el acum se pregateste pentru LC.
3. Copos i-a amintit lui MM cine are de fapt radacinile in acea era.
Daca te obosesti sa-mi raspunzi fa-o in mail fiindca nu sunt un fidel cititor al blogului tau.
O zi buna.
azevedoo • 12 septembrie 2006, 16:36
pt bogdan 1923!
mai indoctrinatule! care-i problema ta? invidia?
mai bine scrie biletele cu vreo baba in parc sau joaca polo cu mingea de golf! dai dovada de o lipsa de respect crasa! si nu fata de istoria Stelei cat fata de jucatorii ei!
lasa-ne ca esti absurd!
si cu lipsa de modestie fata de altii cu privire la „cat fotbal cunosti tu” bagati-o undeva!
hai verde! ca la semafor!
Vlad • 12 septembrie 2006, 16:37
Ne intrecem in acuzatii in legatura cu arbitrajele partinitoare Stelei insa nu ne uitam la celelalte echipe cum ar fi Dinamo si Rapid. Consider ca a fi suporter adevarat nu inseamna sa arunci cu noroi in echipele adverse ci sa fii cat mai obiectiv fata de echipa cu care simpatizezi.
E greu, stiu…
sunteti un stelist fara scupule si va dati jurnalist?!?!? • 12 septembrie 2006, 16:43
Bravo, domnule Copos!
Nu pot spune ca sunt o admiratoare a dvs., nici macar nu sunt de acord cu unele decizii si reactii pe care le-ati avut legate de fotbal in general de Rapid in special( echipa mea de suflet), dar de aceasta data nu am cum sa nu fiu de acord cu dvs. in ceea ce-l priveste pe angajatul MEME…sa-mi fie cu iertare da e de o taranie si prostie rar intalnite in cercurile de intelectuali in care sune ca se invarte, deci pentru un taran care e Manager…ar trebuie sa fie trimis la training- uri de buna purtare…nu stiu daca ar reusi sa scoata ceva bun din el…dar ar putea sa incerce.
PS: Multumesc RAPIDULUI ca exista si tuturor ce fac posibila existenta acestei minunate echipe.
totusi • 12 septembrie 2006, 16:43
Copos nu e el usa de biserica dar TOTUSI trebuia cineva sa-l puna la punct pe baietica ala de la steaua, sclavul ciobanului, care se trezeste si el vorbind aiurea si din afara despre aia care conduc echipe si la nivelul carora n-o sa ajunga niciodata. El e un fel de Rada („bety cea urata” de la rapid) ba chiar mai rau, ca ala macar zice ce „gandeste” el nu ce-i scrie stapanul pe hartie sa zica. Alt termen de comparatie pentru el nam gasit pentru ca la nivelul (fie el asa de josnic) lui Copos n-o sa ajunga niciodata adica sa fie patron de echipa, om independent cu opinii proprii, gramezi de bani si stapan pe destinele multor angajati si nici la nivelul (la fel deloc apreciabil) lui Borcea la fel om independent in „gandire” stapan pe propriile actiuni, sau la nivelul stapanului sau ciobanul care daca „isi ia jucariile si pleaca” (adica se supara pe viata si desfiinteaza echipa) lasa cu buza umflata peste 60% din populatia tarii (cati se pare ca tin cu steaua). Deocamdata el sta cuminte in banca lui si sare din cand in cand in picioare la comanda ciobanului ca o marioneta ce este si citeste de pe hartiuta scrisa de el. Deci baietas, stai cuminte, cand vorbesc sefii intre ei copiii mici (sclavii) trebuie sa taca.
sorel • 12 septembrie 2006, 16:46
ma rog ..cum zici tu ai dreptate ca au fost cladite performantele pe sacrificarea campionatului.Desigur ca asta e rau …dar problema sacrificarii lucrurilor pt performante e si acum la fel de actuala.Oamenii nu se schimba doar pt ca treci de la un regim la altul.Acum sunt bani murdari in sport , la fel cum erau si inainte performante murdarite.Cine stie de cat timp era asha treaba in fotbalul italian?
Lucrurile nu sunt numai albe sau numai negre…asta am invatat. In Bacau au facut circuitul ala de curse.Cine l-a facut ? Pai Sechelariu.E un lucru rau ? Nu. E un lucru rau ca l-a facut pe banii altora.Sunt multe exemple de bani murdari care au adus performante si astazi , si nu numai la noi.
Discutia asta e grea si nu se transeaza in 3 randuri scrise de tine.
Performanta e un lucru greu de atins.Uita-te la gimnastica si sistemul nostru „comunist” , super centralizat de a face performante , sistem mult mai strict decat cel al altor tari. E greshit sa faci asha ?Eu zic ca daca l-am schimba s-ar duce dracu toate performantele noastre in gimnastica.
Ideea din gimnastica pana la urma e simpla …daca nu avem bani cat altii
noi vrem sa suplinim printr-o organizare mai buna.Asta e adevarul care a functionat si atunci in era comunista…si nu cred sincer ca in conditiile de atunci Romania ar fi castigat mai mult daca nu se sacrifica campionatul.Acum schimbarile din sport au venit de la sine pentru ca oricum un plan la fel n-ar mai da roade si daca inainte se facea sport pentru performanta acum se face in primul rand pentru bani.Chiar daca am avea acum o Steaua la fel facuta din cei mai buni din tara n-am putea sa ne mai batem cu un Real care are cei mai buni jucatori din toate tarile.Reteta nu mai merge …de aia s-au schimbat lucrurile de la sine.
In gimnastica insa treaba mai merge pt ca inca e un sport neatins atat de mult de bani si inca mai putem compensa lipsurile materiale cu organizare.
Aceeasi poveste e si cu handbalul . De la egal la egal , cu aceeasi bani am fost cei mai buni de 4 ori. Cred ca de abia acum o sa ne ridicam , cand incepe sa devina profitabil sa fii jucator de handbal in Romania.
Si in fotbal o sa ne mai ridicam …dar cam in 10 ani.Trebuie sa incepem sa
devenim comparabili ca bugete.Asta e blestemul nostru deocamdata …sa faci performanta pe bani mai pe putini.