TOLO.RO
Parcă prietenii lui Nicu Ceauşescu au povestit-o, într-una dintre serile petrecute la OTV. Bolnav, aici îl căinau, şi beat de parcă luase decizia să-şi încheie socotelile cu viaţa, asta n-au mai zis-o, fiul fostului dictator se răstea la gaşca sa. De pe poziţia de patron al trupei vesele din Cartierul Primăverii, Nicu Ceauşescu le striga amicilor: „Băi, vă f%&* pe toţi, să le spuneţi ăstora că tata a construit mai multe blocuri decît au fost ei în stare să zugrăvească!”.
marți, 12 septembrie 2006, 2:46
Parcă prietenii lui Nicu Ceauşescu au povestit-o, într-una dintre serile petrecute la OTV. Bolnav, aici îl căinau, şi beat de parcă luase decizia să-şi încheie socotelile cu viaţa, asta n-au mai zis-o, fiul fostului dictator se răstea la gaşca sa. De pe poziţia de patron al trupei vesele din Cartierul Primăverii, Nicu Ceauşescu le striga amicilor: „Băi, vă f%&* pe toţi, să le spuneţi ăstora că tata a construit mai multe blocuri decît au fost ei în stare să zugrăvească!”.
După atîţia ani, tresari cînd vezi gluma reluată în declaraţia lui George Copos. „Comuniştii au înfiinţat Steaua şi au construit stadionul, alţii nu pot nici să-l zugrăvească”. Acuzat că a fost un înalt demnitar al UTC, Copos aminteşte că acel sistem a născut o echipă şi a construit un stadion pe care regimul în care el a ajuns iarăşi demnitar n-a fost în stare nici măcar să-l dea cu bidineaua.
Prost avocat şi-a găst Rapidul! O cauză bună, cea a nevoii de integritate în campionat, este pledată cu argumente aiuritoare. Patronul din Giuleşti se alătură fanfarei ambulante care interpretează Marşul Nostalgiei după Comunism. Nu era de ajuns politica. Vin, iată, şi demonstraţii fotbalistice.
Veţi întreba: şi ce nu-i adevărat în ce-a spus Copos? Selecţia! El vorbeşte despre stadion, nu despre preţul uman plătit pentru construcţia sa. După cum fostul său şef, Nicu Ceauşescu, povestea despre blocuri, dar nu despre viaţa mizerabilă a celor care trăiau în cartierele dormitor.
Lăudătorii comunismului mint prin omisiune şi o fac gros, îngălat, fără ruşine! Atunci au fost performanţe, da, ştiam că veţi aminti asta, dar unele dintre ele au fost clădite pe sacrificarea campionatului şi pe instalarea la conducere a unei clase de oameni toxici de care fotbalul nostru n-a scăpat încă. Şi de care nici nu vom scăpa, atîta vreme cît Opoziţia vorbeşte prin vocea lui Copos.
adrian • 12 septembrie 2006, 16:47
Tolontane, faptul ca tov.copos este cel mai cumplit fariseu, adevarat tata al excrocilor si neinfricat demagog o stim cu totii.Sarmanul Vadim sufera in tacere cand vede ca e depasit de monument abject al minciunii.Din nefericire nu este singurul conducator de club cu aceste „calitati” si in nici un caz nu cred ca este ultimul, de aceea te rog IGNORA si nu-l mai baga in seama pe acest tov. caci imi ajunge si-mi face greata perfidia ascunsa sub manusile de catifea. Scrie despre sport ,tactica sau orice altceva dar nu-i mai pune picuri de popularitate acestui si acestor tov. nici chiar negative. Si imi ajunge si mie cat am scris despre ipocrit. Sa auzim de bine…….
7 MAI 1986 • 12 septembrie 2006, 16:51
Intr-adevar laudatorii comunismului mint prin omisiune. UTCopos dezinformeaza la greu, asa cum a invatat la Stefan Gheorghiu si la alte cursuri din perioada comunista la care a participat.
Spune UTCopos ca Steaua a fost infiintata in perioada comunista. Da, a fost infiintata in acea perioada, dar nu de PCR sau PMR (Partidul Muncitoresc Roman), cum se numea atunci, ci de brava Armata Romana, generalul Mihail Lascăr fiind intemeietorul clubului, iar Majestatea Sa Regele Mihai I a semnat ordinul de infiintare al noului club.
Tot in perioada comunista s-au infiintat si Universitatea Craiova, si FC Arges, fost Dinamo Pitesti, si Petrolul Ploiesti, FC Brasov, Farul etc. Majoritatea echipelor care activeaza in prezent pe prima sau a doua scena fotbalistica a tarii au fost infiintate atunci. Ce uita UTCopos sa ne spuna este ca echipa pe care el o patroneaza era perceputa de microbistii anilor ’40-’50 ca echipa bolsevica. Daca cineva are curiozitatea sa studieze arhiva acelor ani, poate observa ca Rapid, mai precis CFR Bucuresti, cum se numea atunci, era cea mai huiduta formatie. Propaganda pe care jucatorii Rapidului au facut-o, in noiembrie 1946, coalitiei bolsevice care avea sa vina la conducerea tarii, jucand cu tricouri pe care aveau imprimat ‘SOARELE’, simbolul electoral de atunci al comunistilor, au determinat majoritatea microbistilor de atunci sa-i perceapa ca echipa partidului comunist. De altfel, secretarul general al PCR si seful statului de atunci, Gheorghe Gheorghiu-Dej, era presedinte de onoare la prima echipa bolsevica din Romania, Rapid Bucuresti.
Ceea ce am scris mai sus se poate verifica. Este un adevar pe care suporterii mai in varsta echipei de sub pod, dar nu numai, il cunosc f. bine.
Un platitor la buget • 12 septembrie 2006, 16:52
Sa inteleg ca peluza Vacaroiu, tabela si toate lucrarile ce au avut loc pe Giulesti de cind a venit „cinstitul” domn Copos la Rapid, au fost pe banii lui, nu pe banii nostri?
Minciuna mai mare decit asta nu-i, de altfel Copos nu stie ce e ala adevar, daca nu-i trece prin buzunar, nici macar nu e in stare sa zimbeasca cinstit, rinjetul ala prefacut arata perfect ce hahalera de om este!
krokodil • 12 septembrie 2006, 16:53
“Lăudătorii comunismului mint prin omisiune şi o fac gros, îngălat, fără ruşine! Atunci au fost performanţe, da, ştiam că veţi aminti asta, dar unele dintre ele au fost clădite pe sacrificarea campionatului şi pe instalarea la conducere a unei clase de oameni toxici de care fotbalul nostru n-a scăpat încă”. (Tolontan dixit)
hai sa vedem cine sustine azi comunismul in fotbal. priviti prima pagina web a Gazetei de azi:
– prima stire e un remember cu un meci al echipei comuniste steaua
– din primele 5 titluri, 4 se refera la echipa comunista steaua
– cine e anuntat ca invitat la postul becalian OTV? Balint, fotbalistul echipei comuniste steaua din perioada ceausista
– titlu triumfalisto-ceausist: „Nationala revine in Ghena”
– mai apoi: „derby dinamo-steaua in cupele europene”, cu trimitere in ciuda ca sezonul trecut Rapid a jucat acel „derby” castigat norocos de comunisti
– si tot asa…
orre • 12 septembrie 2006, 16:54
mai tolontane, ma uit si mi se face scarba, pai ai ajuns pana si tu , cel vertical sa faci parte din „TURMA” ANALFABETULUI, pai ce sens are sa-ti mai cumparam ziarul ceilalti care nu sunt stelisti? nu mai are sens. Pai esti penibil, la prima iesire a lui Copos ii tai capul, de parca a spus o minciuna, sau a jicnit pe cineva, pai atunci de ce nu ai facut asta la fiecare situatie cu oierul si catelusul mm? aveai cu adevarat job, nu de 24 de ore pe zi , ci de 100 de ore pe zi. Tu nu vezi, ca si dinamo a inceput sa fie carotata, exact cum este si rapid, sau cfr, cum incepe cineva sa ameninte steaua la rezultate. Zi bai tata sunt becalizat , si cu asta basta, dar mai lasa vreajeala.
nicvis • 12 septembrie 2006, 16:55
Dle Tolontan- va / ne intrebati ce nu e adevarat in ce a spus Copos.
V-ati raspus : „selectia” si de fapt Dtra gresiti in selectie.
Prin invocarea comunismului in acel context , Dl Copos a dorit sa transmita ca in ciuda faptului ca e catalogat „comunist” , altii sunt beneficiarii acestui sistem ( Steaua ..stadion , etc)
Un platitor la buget • 12 septembrie 2006, 16:56
orre, citeste postarea mea anterioara ca sa te lamuresti daca Copos a spus sau nu o minciuna prin omisiune!
copos_realoaded • 12 septembrie 2006, 16:57
bai baiezti si fetitze..am citit cu atentie ce ati scris voi..
dar niciunul n-a zis ca toate leprele astea din fotbal, deghizati in conducatori de cluburi ori finantatori, spala bani si cistiga senzational de mult de pe urma transferurilor de jucatori. Sa nu va inchipuiti ca exista in Romania zilelor noastre un timpit care sa-si bage proprii bani in ceva fara sa scoata nimik. Fiti destepti si apreciatii pe jucatori nu pe alde mm, copos, becali, iacov, pinalti, tata jean, netoiu, borcea si alte jigodii din astea. Hai Romania, trezeste-te!
Cipi • 12 septembrie 2006, 16:59
To MariusBv,
Desi m-ai jignit eu iti raspund politicos.
Vb despre Copos nu despre Becali, care are si el pacatele lui…
dar cand vezi unu care joaca teatru ieftin, asa cum face copos iti vine sa ceri viza de canada…ori eu nu asta vreau.
vreau ca ceea ce platesc eu (si poate tu, nu stiu) la bugete sa se duca in bunuri de care sa ne folosim noi si nu unul sau altul! Cum ti se pare asocierea cu statul din care unu isi trage tot pentru urmatorii 49 de ani? cum ti se pare sa vinzi TV catre loterie beneficiind de excusivitate? cum ti se pare sa ceri tot felul de avantaje de la sta doar ca sa pozezi tu bine in ochii oamenilor ?
cat despre prorapid – intreba-l pe nea mircea!
Sper sa ai puterea si decenta sa raspunzi si tu politicos!
mersi,
c
Vassy • 12 septembrie 2006, 17:00
Domnule Tolontan,
In nici un caz nu vreau sa il apar pe George Copos. Sunt de aceeasi parere cu dumneavoastra. A fost un UTC-ist si s-a imbogatit probabil prin tot felul de combinatii. Dar hai sa ne uitam un pic si in curtea celorlalte echipe. La Dinamo, cum credeti ca s-au imbogatit Vasile Turcu, Borcea, Badea, etc? La Steaua, cum s-a imbogatit Gigi Becali? Si nu cred ca un ziar de sport e locul cel mai potrivit pentru astfel de articole. Sunt destule ziare care asta fac in fiecare numar. Cel putin aici sa scriem despre ce fac, sau ce nu fac, pentru sport.
petrica • 12 septembrie 2006, 17:02
GAZETA STELEI
Dragi cititori, de astazi Gazeta Sporturilor se va numi Gazeta Stelei. Avand in vedere faptul ca noi cei care ne credem jurnalistii ne-am becalizat si scriem in ultimul timp mai mult de Steaua am hotarat sa schimbam denumirea ziarului in gazeta Stelei. Poate ati observat ca ii punem la zid pe rapidisti asa cum doreste ciobanul nostru sef de la Stana Steaua, numitul Jiji, Jiji Berbecali. De asemenea, poate ati observat ca inchidem ochii la toate acuzele aduse de MAJORITATEA patronilor de club, ce se refera la combinatiile pe care le face berbecul sef de la STANA STEAUA cu jucatorii altor echipe. Nu mai spunem nimic de faptul ca Jiji alerga cu banii dupa jucatorii lui Gloria, Jiul si Vaslui, deoarece ati vazut ca nu am insistat prea mult pe astfel de articole. Nici cand Memeluc, care cica este angajat la cimitrul Ghencea a batut un suporter nu am scris foarte mult decat o stiruta mica. Toate acestea din respect ptr ciobanul nostru sef de la STANA STEAUA. Din cauza acestui lucru am hotarat sa schimbam numele gazetei.
Budd • 12 septembrie 2006, 17:07
Da,deci Tolontane, de data asta esti chiar un gunoi. Marii tai admini mi-au blocat IP (dar habar n-au ce inseamna un anonymizer) ca sa nu mai pot accesa marele tau blog dupa ce te-am contrazis in termeni extrem de civilizati,fara injuraturi ori alte prostii. In fine, asta este pentru mine doar o minora inconveninenta.
Revenind la minunatul tau „articol”,nu pot decat sa constat ca esti efectiv confuz,de unde pana ieri acuzai Steaua in aceeasi maniera ca subiectul articolasului tau (n.a Copos) astazi il iei de „oua” de parca tu n-ai fi fost utecist. Vezi si tu ce ti-e viata, ieri da bani Copos pentru un articolas de al tau, azi da Becali. Evident,tu neavand coloana vertebrala , distingi (daca iti reuseste) mai greu diferentele. Te las sa-ti cumperi pantalonii mult visati din banii lui Gigi,ca p-aia ai lui Copos i-ai dat pe centura.Si mai zici ca nu esti urmarit!
Nu te salut.
petroniu • 12 septembrie 2006, 17:07
Domnule Tolontan, explicati-le dumneavostra celor care au scris articolul despre Cernat, intitulat „Tarul”, ca au ales un titlu mai mult decit neinspirat: tarii n-au nici o legatura cu Ucraina, iar „diamantul”, prin prestatiile lui, nu-si merita acest apelativ.
krokodil • 12 septembrie 2006, 17:09
7 MAI 1986 Says:
Spune UTCopos ca Steaua a fost infiintata in perioada comunista. Da, a fost infiintata in acea perioada, dar nu de PCR sau PMR (Partidul Muncitoresc Roman), cum se numea atunci, ci de brava Armata Romana, generalul Mihail Lascăr fiind intemeietorul clubului, iar Majestatea Sa Regele Mihai I a semnat ordinul de infiintare al noului club.
daaaaa? si atunci de ce „brava armata romana” a pus echipei nume sovietic (CSCA, adica TSKA) si de ce „brava armata romana” nu si-a facut echipa in 80 de ani de monarhie si s-a trezit sa se implice in fotbal tocmai cand regele era cu un picior in tren, gonit de comunisti si ce cauta comunistul Nicolae Ceausescu printre fondatorii echipei „regale” steaua si de ce n. ceausescu a sustinut aceasta echipa „regala” la fel ca si fiul lui Valentin, mai tarziu, de ce nu au desfiintat echipa, asa cum au procedat cu Venus sau Ripensia?
alexx • 12 septembrie 2006, 17:10
ce sa zic de fapt mai e ceva de zis;a zis-o prin doitocenia lui insaisi fostul vicepremier;va intrebati dupa ce e nostalgic?!? parca nu stiti este nostalgic dupa modul in care isi facea banii si nu il deranja nimeni si nu mai inteleg ceva,de ce tot vorbeste despre Steaua cand jucatorii ECHIPEI DE SUB PODUL GRANT au ajuns sa fie mai degraba karatisti ,judokani… cand o sa invete sa-is tempereze jucatorii cand o sa aiba un consiliu de administratzie normal si cand nu o sa mai fie el un mic NICOLAE CEAUSESCU al ECHIPEI DE SUB PODUL GRANT atunci sa isi permita sa vb si despre alte cluburi si despre arbitraje
krokodil • 12 septembrie 2006, 17:10
si de ce echipa se numeste in continuare „steaua”, care stim cu totii ca era simbloul Armatei Rosii, prezent pe toate tancurile bolsevicilor care au navalit in Romania aducand cu ei si beleaua, pardon, steaua.
Mircea • 12 septembrie 2006, 17:11
Cinste vouă jurnaliştilor care încercaţi să priviţi cu realism măcar lucrurile. Bravo domnule Tolontan! Felicitari!
Când oameni ca si domnul Copos se iau uita în ograda altora mai mult decât a lor, se pun mari semne de intrebare legate de moralitate. (Vrea sa distraga atentia). Cand acelasi domn Copos, sau poate mai corect „tovaras” dat fiind contextul in care vorbim, isi aminteste cu regrete de trecut, e o certitudine epitetul care i se potriveste si anume „excroc”.
Ma intreb, desi raspunsul mi-e foarte clar, cati metri patrati a yugravit domnul Copos la stadionul Rapid?!!!!
Io Stelistul • 12 septembrie 2006, 17:12
@ bogdan1923: Omule pentru noi, stelisti, voi rapidisti sunteti o rasa de frustrati care nu pot trece peste prostia si incapacitatile voastre. Ce treaba are comunismul din 89 cu Steaua din 2006??? Omule ma indoiesc ca ai 83 de ani, daca am calculat eu bine dupa anul din numele tau… dar din 1989 si pana in 2006 sunt 17 ani. 17 ani lungi in care fosti comunisti ca Copos au factu legea in romania… nu ciobanii si muncitorii si cei care au ramas la putere dupa comunism… si ar trebuii sa fi orbit de invidie daca nu ai poti sa vezi cat a furat si cat fura acest om josnic, pe nume copos… si e mai rau daca nu vezi cum isi bate joc de echipa rapid si mai rau de jucatorii acelei echipe.
Alex • 12 septembrie 2006, 17:15
Multe cladiri au fost ridicate de comunisti. Inclusiv stadionul Rapidului Stelei, Dinamo, U Craiova, Poli etc. Cate stadioane sunt construite dupa ’89? Noi cei care locuim la bloc ar trebui sa dormim pe strada ca majoritatea blocurilor sunt comuniste!!!
P.S. Petrica si restul frustratilor. Ce importanta au victoriile directe? Important este campionatul. Sa piarda Steaua in fata Rapidului si Dinamo, dar sa ia campionatul. Pentru mine ar fi perfect. Voi cu victoriile noi cu medaliile.
IceAngel • 12 septembrie 2006, 17:15
Cum poate sa zica UTCopos ca aceasta echipa a fost infiintata de comunisti cand ea a aparut in 1947,dezvoltata de armata?!Si in plus,a doua aberatie de sub Podul Grant,cum poate sa spune ca nu s-a facut nimic la stadion dak acesta a fost renovat de doua ori dupa ’90(in 1996 si 2006) si a devenit singura arena buna de UCL?!
E rusinos ce face UTCopos!!
IoDidi • 12 septembrie 2006, 17:16
copos este cel mai mare ipocrit al natiei de smecheri nascute dupa revolutie. nu il suport pe becali, dar il respect pentru ceea ce a facut pentru steaua. a investit bani in echipa nu a vandut ca sa faca profit imediat, a asteptat momentul potrivit si acum culege roadele. a investit proprii lui bani intr-un stadion care nu e al lui, e doar concesionat pe 2 ani (apropo, singura dintre echipele mari din bucuresti fara un contract de inchiriere a stadionului pe o perioada mai lunga), si nu a asteptat sa ii faca guvernul stadionul. pentru asta respect gigi. chiar daca nu straluceste intelectual, gigi ar putea fi oricand profesor pentru alti patroni de echipa.
in schimb, tata smecherilor asta de copos, are tupeul sa se planga cat de oropsita e echipa lui rapid ca nu ii renoveaza statul (adica eu, contribuabilul prost) stadionul. pai nu iti e rusine domnule copos sa faci pe banii mei (tot contribuabilul prost ce sunt) ceea ce alte cluburi fac pe banii lor? ai uitat cat platesti mata chiria pentru giulesti? (pentru cei care nu stiu 700 de euro pe luna, cam cat pt o garsoniera la unirii). ai uitat cati bani pierde statul (adica eu, contribuabilul prost, naiv si idiot ce nu a emigrat in congo) din asocierile la misto pe care le faci cu statul? nu conteaza ca tot statul (adica tot eu contribuabilul prost ce sunt) i-a ridicat o peluza.
alti patroni baga mana in buzunar pentru performanta domnule copos, nu cerseste de la stat sa il sponsorizeze. nu iti e rusine sa te plangi la televizor la ore de maxima audienta ca nesimtitu asta de stat roman te pune pe tine, marele guru al smecherilor, sa iti platesti impozitele? pai stii ce se intampla daca ma fac si io pui de smecher si nu mai vrea muschiu meu sa plateasca taxele si impozitele la stat? ma tarasc astia prin tribunale 100 de ani, ca nu am bani de avocati care sa ma scoata pe „vicii de procedura”.
eu, contribuabilul prost si idiot, nu mai vreau sa iti platesc smecheriile tale, nu vreau ca din banii mei pe care ii muncesc zi de zi sa iti renoveze tie statul stadionul.
si da mister copos, ai dreptate, tie nu ti-au facut comunistii stadion. a facut-o statul roman in ’36 (a se citi contribuabilii prosti si idioti de atunci au dat banii, la fel ca si contribuabilii prosti si idioti din vremea comunismului pentru arenele steaua si dinamo). si ai dreptate domnule copos sa urlii de nesimtitii aia de comunisti, care tie nu ti-au dat decat o peluza (constructie inceputa in ’80, de cand giulestiul nu mai e cunoscut ca potcoava).
in final, iti multumesc tie tovarase copos ca mi-ai aratat inca o data pentru ce au fost nevoiti unii sa moara acum vreo 17 ani. ca al dreaq daca puteai tu fura din patrimoniul UTC-ului.
Bogdan • 12 septembrie 2006, 17:19
Copos vorbea de datoria de 11 milioane a Stelei, dar vrea bani de la guvern sa isi refaca stadionul. El e singurul om care a castigat bani din fotbal. Cand il vad la televizor cum se vaita mai ca imi vine sa ii dau eu bani asa de sarac pare.
krokodil • 12 septembrie 2006, 17:20
Alex Says:
September 12th, 2006 at 5:15 pm
„Multe cladiri au fost ridicate de comunisti. Inclusiv stadionul Rapidului Stelei, Dinamo, U Craiova, Poli etc….”
stadionul Rapidului a fost inaugurat in 1939 in prezenta MS Regelui Carol al II-lea
Vassy • 12 septembrie 2006, 17:21
Si inca ceva domnule Tolontan,
Nu v-am vazut sa fiti atat de inversunat cand Gigi Becali a recunoscut, in direct, la televizor, ca Steaua a facut blat in ultima etapa a campionatului trecut, cu Vaslui.
Nu s-a trecut prea usor peste acest lucru? Chiar poate sa faca Gigi Becali ce vrea in aceasta tara, findca isi permite financiar? Eu mi-am deschis o firma si vreau sa lucrez legal. Mi se pun piedici din toate partile, mi se cer tot felul de hartii si legea nu inseamna nimic pentru cei care o reprezinta. Vreau sa lucrez cinstit si nu sunt lasat si ma doare cand vad cum altii recunosc atat de nonsalant ca legea nu reprezinta nimic pentru ei. Sunt sigur ca si Copos a facut acelasi lucru, dar cel putin are bunul simt de a tacea si nu ne sfideaza pe noi, toti ceilalti, fraierii care nu putem sa ii facem nimic.
IoDidi • 12 septembrie 2006, 17:22
pt krocodil: faptul ca in armata rosie caciulile aveau o stea pe ele nu inseamna ca steaua reprezinta simbolul armatei rosii. poate dupa tine stelele de pe steagul SUA sunt simboluri ale armatei sovietice?
Ninel • 12 septembrie 2006, 17:22
Tolontale? esti un idiot. vezi de treaba ta, lasa avocatii rapidului in pace. du-te sa-ti iei banii de la jiji.
sunt satul de stelitizmul de care sufera romania.
Forza Rapid.
Bravo Copos.
krokodil • 12 septembrie 2006, 17:23
IceAngel Says:
September 12th, 2006 at 5:15 pm
„Cum poate sa zica UTCopos ca aceasta echipa a fost infiintata de comunisti cand ea a aparut in 1947,dezvoltata de armata?!”
mai invatza istorie, alegerile trucate de parintii comunisti ai stelei au avut loc in 1946.
ministrul comunist de externe Stefan Andrei a spus la TV ca echipa CCA a fost opera lui Nicolae Ceausescu, care a racolat cu japca mai multi jucatori, printre care Apolzan si Zavoda de la Rapid.
scobutil • 12 septembrie 2006, 17:25
Dl Copos face asemenea declaratie pt ca exist un MM cara sa`i raspunda. Si mai trist este ca le pomenim numele…ba mai mult le acordam o atentie ingrozitor de mare.
Alex • 12 septembrie 2006, 17:25
Copos e cel mai „sarac” om bogat din eterna si fascinanta Romanie!
krokodil • 12 septembrie 2006, 17:25
IoDidi Says:
September 12th, 2006 at 5:22 pm
„pt krocodil: faptul ca in armata rosie caciulile aveau o stea pe ele nu inseamna ca steaua reprezinta simbolul armatei rosii.”
ba da. de acolo vine numele echipei, stelele erau prezente si pe tancuri, nu numai pe caciuli. mai tarziu au aparut si pe epoleti.
„poate dupa tine stelele de pe steagul SUA sunt simboluri ale armatei sovietice?”
nu exista nici o legatura in ce spui, steagul national e un simbol civil, nu militar.
krokodil • 12 septembrie 2006, 17:28
cred ca i-am facut destula audienta pe web acestui mic comunist pe nume Tolontan, care si-a pus ca motto o fraza a comunistului Dumitru Dragomir.
Alex • 12 septembrie 2006, 17:29
Crocodile caramizilie si cimentul din 39 aveau un iz special? Ce alea de pe timpul comunistilor sunt stricate?
krokodil • 12 septembrie 2006, 17:29
pa, Tolontane, si fredoneaza cu spor Vihadila naberet Katiusa, vad ca sunt multi adepti pe-aici care iti vor asculta melodia cu respect.
zemosu • 12 septembrie 2006, 17:33
tolontane esti un papagal vopsit ca oile lui becali
Cipi • 12 septembrie 2006, 17:33
Pt IoDidi:
RESPECT!
IoDidi • 12 septembrie 2006, 17:33
pt krokodil: nu ai inteles ce am scris. simbolul „stea” este omniprezent in majoritatea armatelor lumii, nu doar in armata sovietica. „steaua” era prezenta pe uniformele armatei romane de pe timpul lui cuza. daca numele echipei era „steaua rosie bucuresti”, aveai dreptate, simbol imprumutat de la rusi. dar nu s-a numit niciodata asa, doar cca si steaua.
scobutil • 12 septembrie 2006, 17:35
Pt Ninel: mai citeste odata articolul si incearca sa te detasezi de ideea de steaua si rapid…..uita`te la Coposi, Becali sau alti lideri de genul lor…ai sa vezi ca sunt la fel. Ai sa te convingi ca nu dau 2 bani pe entuziasmul tau de suporter ci se vor folosi de tine ori de cate ori vor avea ocazia
calin • 12 septembrie 2006, 17:35
Copos cea mai mare JIGODIE (inclusiv pentru rapidisti)
Gigi a facut macar niste case ( fin banii lui de la oi) pentru niste amariti loviti de natura
Copos ce a facut ??
Imi scot palaria si are parte de toata stima noastra un on care ajuta niste oamnei amariti ( repet amiriti loviti de natura NU CERSERTORI de la coltul strazii). Daca cineva face doar 4 pereti cu un acoperis deasupra pentru un sinistrat si tot este un lucru mare
Spuneti-mi ce a facut Copos pentru un om amarit ?
Tot ce stie este sa ia hoteluri prin „inginerii finaciare” sau sa aduca bani la rapid tot „prin ingineri finaciare” gen Loteria Romana sau reparatii la stadion de la Ministerul Transporturilor
Barem Becali a bagat banii lui in stadion.
Copos o nenorocire atit pentru tara asta , pentru fotbal si pentru rapid
Mario_ULTRAS • 12 septembrie 2006, 21:35
PTR.TOTZI RAPIDISTII
Cine a ajuns sa acuze STEAUA si arbitrajul!!!!!!!!!!Cine a ajuns sa vorbeasca despre comunism si moralitate!!!!!! cOPOS si vAMA…….se uita gala de K1 din ultima etapa, fiindca dupa aceea atzi fost foarte bland sanctionati jucatorii cccrapidului, si dupa care tot voi sa va plangetzi ca’ (explicand esecurile), atzi avut juctori suspendatzi!!!! DE CE NU AMINTITZI DE ACEST MONSTRU DE sAPUNARU , CU LOVITURA SA DE CAP IN FIGURA UNUI ADVERSAR(FARA A SE LUA MASURI), DE CE NU VORBITZI DE FAPTELE DE VITEJIE ALE LUI mARIUS CONSTANTIN DE LA ARAD(FARA A SE LUA MASURI), SI DE REACTIA ACESTUI CERCOPITEC DE mAFTEI IMPOTRIVA UNUI SUPORTER ARADEAN. VOI VORBITZI DE ARBITRAJE!!!!!!!!!!!!!!!??????????????VRETZI SA VA AMINTESC CUM INCERCA UN „OARECARE ” zOTTA SA IMPINGA JOCUL „MOCANITZEI” SPRE TERENUL ADVERS INTR-UN MECI CU F.C.NATIONAL, DAND LOVITURI LIBERE PESTE LOVITURI LIBERE, DOAR DOAR O MARCA LUPU(E VORBA DE MECIUL IN CARE THE REFEREE zOTTA A FOST FUGARIT DE GINO IORGULESCU, BOSS-UL DIN ACEA VREME A BANCARILOR) APROPO PE UNDE SE AFLA ACEL zOTTA ACUM 🙂 😀 :)) ?!?!?
Frustrare, numele tau e rrrAPID.Greu de digerat inca un succes ros-albastru.O tot datzi cu comunismul, insa uitatzi in ce epoca se afla echipa voastra in anul 1967, cand a cashtigat primul titlu?AUD?……normal………era tot in anii atat de hulitzi, anii comunismului.Asta una.A doua: ce performantze atzi avut in fotbalul national, pana sa apara echipele comuniste?………Va spun eu : NICIUNA ! ! ! Pe vremea aceea cine nu va lasa sa luatzi titlul? Ripensia, ITA, Petrolul?………..hmm…..inseamna ca si aia erau comunisti sau in ce-l mai rau caz Precomunisti.Eu zic sa nu mai hulitzi pe fostul sef al U.T.C., ca de nu era el nu mai inganatzi, sfios despre cupele europene ori performantze interne si eratzi tot in “B”, batandu-va cu Poiana Campina, Carpatzi Marsa sau alte mari grupari.Nu mai convingetzi pe nimeni cu lamentarile voastre, vorba lui MM, atzi castigat in istorie tot atatea titluri cate a cashtigat la Steaua Sorin Paraschiv! A treia problema, daca eratzi asa cum va descrietzi, de defavorizatzi ai sistemului, ar fii trebuit ca acolo pe unde mergetzi sa fitzi primitzi cu simpatie………….da de unde!?!…….aiurea………..peste tot pe unde mergetzi suntezi hulitzi si se striga “STEAUA-STEAUA”………..chiar nu vedetzi cata sila si dushmanie provocatzi in toata tzara, voi si suporterii voshtrii atat de “brunetzi”?????????Atzi vazut reactia lui mAFTEI la comparatia unui suporter aradean, cum ca Steaua e mai buna????????????NO COMMENT! ! !
P.S.O stire bomba care ne umple de invidie pe noi stelistii;CICA mAFTEI si frumusetzea cealalta de bADOI, ar fii fost chematzi la HOLLYWOOD, ptr. partea a doua a filmului “PLANETA MAIMUTZELOR”, gurile rele din culisele hollywood-iene dezavaluind faptul ca cei doi nu ar mai avea nevoie de machiaj…………….. )
ANdRei™ • 12 septembrie 2006, 21:37
Ce s-a intamplat cu posturile de la 5:35 la 9:35?!
Cosmin Bulancea • 12 septembrie 2006, 21:41
Le-a furat Copos
ANdRei™ • 12 septembrie 2006, 21:51
Mda… ma gandeam eu ca m-am chinuit degeaba sa scriu… Oricum, imi place explicatia ta. cu o mica adaugare: a cerut bani sa isi poata permite sa fure posturile =]
zamolxe7 • 12 septembrie 2006, 21:56
COPOC de la CO POC cu bata-n balta !
dragomir dan • 12 septembrie 2006, 22:18
Pacat, a disparut un post foarte interesant, „daca vreti sa stiti istoria Dinamo-Steaua” sau cam asa ceva. Probleme tehnice?
Sclipici • 12 septembrie 2006, 23:14
tolontane, iar ai dat-o in bara. nu stiu de ce te iti mai ascunzi simpatia pt un anumit club de fotbal pt ca nu-i prea iasa. te tot scremi sa scoti un articol ca-lumea si nu faci altceva decat sa starnesti intrigi printre niste supteri. ajungi tot mai penibil. mai bine te angajezi ingrijitor de gazon in ghencea si lasa jurnalismul ca nu-i de tine.
johnny • 12 septembrie 2006, 23:16
Bai frate Tolontane, esti bolnav sau CE AI ? Chiar vrei sa va deseneze Copos tie si celor de la GSP harta comunismului?!? Nu stii si tu singur k steaua & dinamo inca de la infiintare si pana prin 95′-96′ au trait prin comunism si gratie investitiilor si atentiei conducatorilor? Chiar nu vrea nimeni sa vada ca echipe ca Rapid, Craiova, Arges, Progresul nu au avut voie sa faca performante in Romania acelor vremuri!!!
Nu o fi Copos cel mai cinstit om sau vreo pilda de moralitate, dar mai lasati omul sa spuna parerile, ce altii nu mai au loc d jiji & co.? Cum se spune k Giulestiul a fost renovat p banii min transporturilor, d ce nu recunoastem ca la steaua si dinamo stad sunt facute chiar d statul comunist………
daca are cineva ceva d discutat cu mine, va/il rog sa nu ezite sa o faca
aldyx • 12 septembrie 2006, 23:40
Johnny cred ca peste vreo zece ani de net,limba romana o sa fie cum o propui tu:
k in loc de ca
d in loc de de
stad in loc de stadioane
Mare economie de timp ai facut prin prescurtarile alea..:)
Inteleg ca e limbaj de hub dar incearca sa scapi de ticurile astea…literare…:))
danuu • 12 septembrie 2006, 23:52
Ar trebui sa faci si editoriale politice ! ai talent !
johnny • 12 septembrie 2006, 23:56
aldyx : nu era vorba despre felul in care scrii, ci despre cum scrii. Nu trebuie sa te referi la felul caracterelor, ci la insemnatatea lor. Speram sa aud o opinie adevarata si pertinenta la ceea ce am scris, nu sa fiu ”faultat” gratie felului de a scrie. Asa k inca mai astept raspunsuri civilizate d la cei care vor si pot sa mi le ofere.
aldyx • 13 septembrie 2006, 0:05
Johnny eu mi-am spus parerea deespre Copos in intervalul ala orar care a fost …evaporat.
In final spusesem ca nu trebuie sa mai „rumegam „parerile lui Tolo ca intre el si Copos e un razboi mai vechi…