Un om aproape uitat

Acum speră. Intrată în grupă ca să se joace, Steaua şi-a născut singură o presiune. Dar cel mai cocoşat pare Valeriu Argăseală. Pentru că victoria de la Kiev a crescut interesul pentru meciul cu Lyon de peste două săptămîni. Oricum, incompletă  definiţie a lui Argăseală!

joi, 14 septembrie 2006, 9:33

Acum speră. Intrată în grupă ca să se joace, Steaua şi-a născut singură o presiune. Dar cel mai cocoşat pare Valeriu Argăseală. Pentru că victoria de la Kiev a crescut interesul pentru meciul cu Lyon de peste două săptămîni. Oricum, incompletă  definiţie a lui Argăseală!

El nu e doar omul cu biletele. E şi legătura cu adversarii, cu nocturna, cu iarba, cu publicul, atunci cînd Gigi e ocupat pe OTV, iar MM nu vrea să se ducă la vreo emisiune. Pe la el trec deplasările echipei, hotelurile, relaţia cu LPF, FRF, ONU şi cine s-o mai ocupa de Steaua în acest moment.

Director executiv înseamnă, aşadar, ratinguri mici şi muncă multă. De bani ce să mai vorbim! Dacă-şi va plăti dregătorii aşa cum îşi plăteşte angajaţii de la Steaua, Becali Vodă o să rămînă singur în sala tronului.

Fără Becali, Steaua n-ar fi ajuns aici. Fără MM, Piţurcă explica şi acum ce greu e să-şi ducă echipa în grupele Champions League. Fără Olăroiu, brrrrr, ce nasol! Dar fără Argăseală e posibil să nu înceapă meciul.

PS: Domnule Argăseală, cum rămîne cu biletele de care vă rugasem?  🙂

Comentarii (65)Adaugă comentariu

Calluci  •  14 septembrie 2006, 21:40

…asa e. Argaseala e rotita fara de care Steaua nu s-ar mai pune in miscare. E director executiv, director de marketing, PR si tot ce mai gasiti pe la club….nu numai ca nu incepe meciul, nici macar nu pleaca autocarul…..numai sa ne lase arbitrii

tibi  •  14 septembrie 2006, 21:55

fara argaseala steaua ar trebui sa joace pe bune meciurile din campionatul intern….nu ar mai ajuta-o arbitri in meciurile de duzina….dee nici picasso nu punea pensula sa dea fundalul tablourilor sale ….avea pe langa el vre-un trepadus cu mustata sau fara… sa-i „aranjeze” elementele care nu aduc glorie

dany  •  14 septembrie 2006, 22:48

super articol.aveti dreptate domnule Tolontan.Sa completez ceva:cereti si dumneavoastra 8 bilete pentru fiecare editorialist ce scrie pe blog sport ;).

PS.Daca mai ramane un bilet pe acolo cereti unu si pentru mine :D?

dany  •  14 septembrie 2006, 22:59

Domnule Tolontan cum ramane cu biletu :P?

dragomir dan  •  14 septembrie 2006, 23:49

N-avem de ce sa-l compatimim pe d-l Argaseala. Dinsul si-a ales acest job, nu l-a obligat nimeni. Iar felul in care va reusi (sau nu) sa faca fata cerintelor din Champions League ne va arata daca e omul potrivit la locul potrivit. Eu ii doresc succes.

Alexa  •  15 septembrie 2006, 1:08

f misto!

GabiKoreanu  •  15 septembrie 2006, 1:15

Asta imi aduce aminte de haosul care s-a creat la Steaua atunci cand a plecat Tica Danilescu la Dinamo. Bine tintit, dle Tolontan!
Numai sa nu uitam ca si in fotbal sunt fotbalisti care se vad si fotbalisti care nu ies asa mult in evidenta in timpul unui joc, dar fara de care jocul are de suferit, vezi Boloni, Donose sau ceea ce ne-a lipsit noua in meciul cu bulgarii (probabil Dorinel).

Cortez72  •  15 septembrie 2006, 1:17

oare cati bani isi ia pe luna Argaseala?!:D

Sotiris  •  15 septembrie 2006, 1:25

Felicitari Steaua!

Bogdan  •  15 septembrie 2006, 1:27

2000 de euro…doar atat.

vasy  •  15 septembrie 2006, 1:31

tot cu saru’mina am ramas. fratilor scoateti banii din buzunare si nu mai fit promotori ai acestor idei de cerseala.
pa

lucia  •  15 septembrie 2006, 1:56

cred ca suporterii adevarati ai echipei stiu clar ce rol are fiecare dintre conducatorii echipei.
stim cine s-a ocupat de lucrarile de modernizare ale stadionului… stim cine are grija de bilete… stim cine cunoaste regulamentele… 🙂
pacat ca nu apare mai mult in „lumina reflectoarelor” domnul argaseala, dar asta e si din vina dumneavoastra, dragi jurnalisti 🙂

bidi  •  15 septembrie 2006, 2:17

Decat multi si sa fie ca la Dinamo …mai bine putini si sa munceasca mai mult …

cosmin_25  •  15 septembrie 2006, 2:27

becali a zis ca steaua e ca o locomotiva si ca are cei mai priceputi mecanici care sa o conduca…mm,oli si argaseala.pe plan financiar nu stiu cu cat e recompensat,dar cred ca face parte cu adevarat din familia stelei.iar in inimile fanilor cred ca are si el locul lui.chestia cu neinceperea meciului chiar de efect,in sfarsit un articol in totalitate laudativ la adresa unui oficial al stelei.la mai multe,domnule tolontan

marius  •  15 septembrie 2006, 2:29

noroc cu Moldovan acest Dalai Lama al cfr-istilor

ktrew  •  15 septembrie 2006, 2:54

da…
asa e argaseala are importanta lui fara dubiu…
ca peste tot oamenii de la adm sunt cheia…peste tot, ori se aseamana cu secretarele din faculttate ,,,fara ele nu se poate…bine problema e ca ele nu isi vad lungul nasului… dar asta e alta problema…
super articol ca de obicei dl tolontan….
deja sunteti un brand 🙂

ktrew
http://www.topangajatori.ro

DaJACKAL  •  15 septembrie 2006, 2:55

Tibi explica si tu cand au avantajat-o pe Steaua sezonul asta?Cand s-a dat offside la Banel in 6 metri aiurea la Timisoara, cand l-au oprit pe Oprita scapat singur cu portarul ptr un fault inexistent in atac tot la Timisoara,cand nu l-a eliminat pe Haisan, cand au inventat un offside la G.Coman scapat singur cu portarul la Pitesti sau cand nu l-a eliminat pe Keca?

mau  •  15 septembrie 2006, 3:36

Tot staful Stelei trebuie felicitat,Argaseala are un rol important dar se pare ca acum o parte din atributii le va prelua Cristian Bivolaru , toti au facut o treaba buna si rezultatele se vad.

Off topic: va propun sa faceti un subiect: „de ce sunt romanii obsedati de fotbal?”

Ciumflex  •  15 septembrie 2006, 6:08

Hahahahaa,ce-a mai zis-o banditu’ asta de Tolontan la sfarsit in post scriptum :)) tare gluma!A schimbat tot articolul..Are clasa,ce sa mai.. Bravo :*

Constantin  •  15 septembrie 2006, 6:14

super argaseala super steaua super campioni, buna rticol tolontan

Armata Ultra  •  15 septembrie 2006, 7:09

Adevarat graieste domnul Tolontan…Argaseala este omul cheie din conducerea Stelei

http://www.varadinum.com/2006/09/13/dinamo-kiev-steaua-bucuresti-1-4.html

Dan72  •  15 septembrie 2006, 7:25

Gata,ati aparut domnule tolontan?!Era de asteptat.Nu va lasa cei ce va platesc sa denigrati STEAUA.E si normal!! Nu puteti sta mult cu mainile in san,caci va orbesc”gloria” si dorinta de a deveni cel mai ”incredibil”lansator de subiecte.Acum va luati si de domnul Argaseala.Vreti bilete? Nu mai sunt.S-au vandut domnule tolontan.Dar pentru cine doreati,caci domnia voastra poate lua loc la masa presei.Sa va dea domnul Ioanitoaia.De ce tot loviti mascat STEAUA?Ce nu va convine?Cine sta in umbr articolelor dumneavoastra? Lumea chiar munceste la STEAUA ,domnule! Si se pare ca a resuit sa faca ceva bun pentru Romani.Dumneavoastra de ce nu puneti umarul?Care va este rolul?Perseverenta cu care loviti STEAUA,va face sa cadeti in derizoriu.Mai scrieti si de dinamo si rapid.Va dau eu un subiect.Ce fac investitorii acestor cluburi daca castiga campionatul?Unde vor juca?De ce stau cu mainile in san si ei ca si dumneavoastra?Ei tot pentru Romania se lupta?Cum? castigand campionatul si jucand in C.L in Austria? Austria nu e tara romanilor,domnilor!! Asta ar fi unul din subiecte.Mai am idei,dar momentan ajunge.Daca ramaneti in pana de idei…nu ezitati sa ma contactati pe mail! Nu ma supar!:)

Robey  •  15 septembrie 2006, 7:47

Argaseala e echilibrul clubului. E omul calculat bun la toate , extrem de muncitor si de calm. E aproape al doilea tata pt toti jucatorii asa cum MM e ca un frate al lor.

catalin  •  15 septembrie 2006, 7:52

cam stupid acest omagiu adus domnului argaseala
parca nu isi gaseste locul …..domnul tolontan se pare ca vrea sa iasa in evidenta sa ne dovedeasca ca este un „mare ganditor” si sa scoata articole in care subiectul sa difere de articolele celorlati jurnalisi „ocupati” sa creioneze doar jocul si rezultatele stelei . Nu. Domnul Tolontan ne dovedeste ca este singurul care vede lucrurile in „profunzime”, si cauta cauza si nu efectul.
Ideea mi se pare corecta..si ar fi justa daca nu ar exista o umbra de indoiala in privinta justetii articolului..s-ar putea crede ca ati dori sa faceti „pace” cu steaua, insa nu va „injositi” sa il laudati pe mm, gigi, sau echipa..ci un om din staful administrativ..
INca o data spun ca ideea e ok, meritele domnului Argaseala sunt enorme si asta e adevarat, insa articolul suna mai mult a mea culpa indreptat spre persoana gresita.

dax665  •  15 septembrie 2006, 7:57

Argaseala este omul care iese in fatza la toate contractele Stelei.
Dar creierul este MM Stoica….si asta o spun din experienta de a lucra cu ei.
Oricum, Steaua a facut fericiti si pe multi dinamovisti…:)

thug20  •  15 septembrie 2006, 7:59

Nea Vali e omu nostru din umbra, cel care iese la rampa atunci cand se incing prea tare spiritele si e nevoie de cineva care sa medieze problemele. STEAUA are nevoie de acest domn, care cu calmul sau reuseste sa stapaneasca situatia. Fara el n-am fi ajuns unde suntem, si nimeni nu merita sa il inlocuiasca, este cel mai bun pentru noi.

Constantin Paris  •  15 septembrie 2006, 8:02

tontolane esti un TÅNTÅLÅU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pinå si poza pe care o ai la ziar spune cå esti un TÅNTÅLÅU.
Ar trebuii så le pupi ghetele la toti de la Steua si så te oferi så lucrezi gratis in timpul liber la palatul lui Gigi( la spålat WC-uri)

hai Steaua

VALI  •  15 septembrie 2006, 8:32

maestre „Constantin Paris”, scuze ca in loc sa imi postez o parere, te intreb daca in afara faptului ca ai invatat a scrie cu diacritice mai stii si altceva! PACAT! Pentru ca in afara celor de mai sus nu stii nici a citi! daca ai fi stiut, ai fi inteles esenta lucrurilor….
Probabil ca nu ai inteles altceva decat ca Dl. Tolontan doreste bilete „moca” (asta ca sa ma poti intelege) la meciurile de acasa ale Stelei!
si ca sa fiu in asentimentul tau:HAI STEAUA!
FORZA STEAUA! FORZA STEAUA! FORZA STEAUA!

DanLuca  •  15 septembrie 2006, 8:47

Scriu total pe langa. Cand vezi o echipa ca steaua care nu potzi sa zici ca are super vedete si talente, nu ronaldinhio, nu raul sau altzi brazilieni ce te ametzesc cand te uitzi la ei, castiga un meci in deplasare de o asa maniera nu potzi sa nu te intrebi de ce? Fiindca au antrenor, fiindca olaroiu ar putea sa faca la fel si cu rapidul, adica sa insufle jucatorilor siguranta si stabilitate.

Cand stii atatea deja te gandesti ca stii prea putzine! 😉

Bserver  •  15 septembrie 2006, 9:00

Deci, carevas’zica, mesajul e : Domnule Argaseala am facut presiuni sa ti se mareasca leafa, da si tu neshte belete. O maslina, o atentie…
Heh…:)) Cine ma poate convinge ca „mesajul” care se vrea sa fie in gluma nu e, totusi, serios?!

Jiji Brebecali  •  15 septembrie 2006, 9:07

Bravo Tolontane!
Deci tu vroiai niste bilete si ce ai zis:hai sa scriu niste prostii despre un fost arbitru hot.
Tine o tot asa!

mircea  •  15 septembrie 2006, 9:22

da biletu? cat e biletu? cat e biletu?

Vlad Dumitrescu  •  15 septembrie 2006, 9:27

Bravo Catalin! Si ai uitat sa mai zici ceva. Vali Argaseala este echilibrul, constanta, vocea fara ton ridicat si UN OM dragut, serviabil, profesionist. Cand unul e in silenzio stampa, altul e ocupat iar Oli isi vede de echipa, Vali Argaseala apare si da informatiile de care noi, suporterii Stelei, avem nevoie. BRAVO VALI! STEAUA AR FI MULT MAI MICA FARA TINE!

soulflyro  •  15 septembrie 2006, 10:22

Argaseala face diferenta intre Steaua si alte echipe de pe la noi. De fapt si el, nu numai el. Dar acum e corect sa vorbim si despre el. Are partea lui de „vina” zilele astea. De cei care injura, tzipa sau fac gargara degeaba, nu duce lipsa nici o echipa romaneasca. Argaseala e diferenta. Stelistii in principal stiu ce anume si mai ales cum face el treaba la care e adevarat ca singur s-a bagat. Dar daca o face bine, nu inseamna ca nu trebuie felicitat atunci cand toate merg asa cum trebuie. Deci Argaseala e diferenta. Si mai cred ca diferenta intre Steaua si Dinamo Kiev nu sta numai in 3 goluri. Ci si in faptul ca (sunt convins) la noi nu vor fi bate si lanturi in tribune. Pe de alta parte insa, nici la Madrid nu vor fi atatea pungi de seminte printre scaunele stadionului…

Ice Soldier  •  15 septembrie 2006, 10:23

Multa prostie avetzi, fratilor! Asta era…v-ati prins, trebuia sa adauge „P.S.” la sfarsit, ca sa obtina niste bilete…bv geniilor! Nu era oare mai simplu sa scrie acest articol, sa nu puna acel P.S, si apoi sa ii dea telefon lui Argaseala? Poate ca da…dar v-ati gandit ca poate omul a scris doar despre ceva nou, fara a avea un interes? De ce va ganditi mereu numai la tampenii?

cosmin  •  15 septembrie 2006, 10:27

bravo tolo esti bun sa cersesti pe cuvant

cristi  •  15 septembrie 2006, 10:33

Corect! Dar sa nu uitam ca nici o echipa nu functioneaza la parametri doriti fara o „furnicutza”!Sa ne aducem aminte de Dorinel Munteanu,Frank Rijkaard si altii ca ei,care au muncit din greu fara a iesi in evidenta!Munca lor s-a reflectat in gloria echipei si in evidentierea celor care au cules roadele.Fara munca acestor „furnicutze” n-ar mai fi existat „vedetele”.Exact in aceasta pozitie se afla si Dl. Argaseala.El este truditorul a carui munca sta la baza succeselor echipei! Ai spus-o f. bine d-le Tolontan:”fara vali argaseala s-ar putea sa nu inceapa meciul”!Dar mai are inca mult de lucru pana cand lucrurile vor sta asa cum trebuie!In sensul asta ar putea sta mai mult prin curtile unor mari cluburi din Europa!Inceputul e promitator!S-o tina tot asa! FORTZA STEAUA!

dragosh2luck  •  15 septembrie 2006, 10:35

Ok, nu zic ca acest domn Valeriu Argaseala nu are merite deosebite, insa acest lucru se intampla doar pt ca traim in Romania. Nu cred ca trebuie sa scoatem in evidenta aceasta munca patriotica care face, munca unui „asin”, a acestui director executiv. Intr-o echipa civilizata (a se citi respectabila) fiecare „munca” a d-lui Argaseala este facuta de o persoana distincta: cu biletele se ocupa unul, cu deplasarile altul, cu hotelurile altul… Deci, sa nu facem propaganda saraciei ori zgarceniei de a avea mai multi angajati.
Altfel, respect pt directorul executiv al Stelei si regrete familiei sale care rar il vede pe acasa!

Vladutz  •  15 septembrie 2006, 11:10

Si mie mi se par ridicol de mici salariile lui MM si Argaseala. O mie de euro un numar 3 in ierarhia Stelei (poate chiar 2) este chiar prea putin.
Dar nu cred ca sunt platiti doar atat. Poate pe hartie sau atat se stie, dar trebuie sa le mai dea Jiji pe langa.

Laura Ionescu  •  15 septembrie 2006, 11:27

Domnule Tolontan,
Va raspund la postul de azi fiindca am vazut ca la sectiunile „sporturi” nu ati mai postat nimic din aug. Am o maaaare nemultumire legata de stirile din sport.
Puteti oare sa-mi spuneti de ce de luni de zile nu se vorbeste decat de Steaua si fotbal, de parca ar fi ultimul sport ramas in viata?
De ce nu exista nici o stire pe TV si presa despre Romanian Open Tenis, turneul de tenis ATP (avem turneu ATP in ROMANIA, domnilor!!), meciurile care au loc, rezultate si jucatori?
Stiati ca anul acesta pe Arenele BNR joaca Florent Serra si Carlos Moya? (primul a jucat la US OPEN)
De la stirile din sport de pe TV nu pot sa mai am nici o pretentie, dar de la presa nu ma asteptam la aceasta inertie si nepasare.

Mihai  •  15 septembrie 2006, 11:31

A zis Becali ca le face case la toti ( Argaseala, MM , contabilu` si celor 4 bodyguarzi ai lui.. „asa cum vrei sa sara in glont pentru mine ??” ;)))))

Mihai  •  15 septembrie 2006, 11:32

Nu va mai facetzi voi griji in privinta salariilor lui MM , Argaseala.. ca primesc ei destui bani .. statzi linistitzi.. si la negru.. daca le era rau.. nu mai stateau.. are JJ grija de ei..

voinescu gheorghe ”nini”  •  15 septembrie 2006, 11:41

Domnule Tolontan am o mare nedumerire? Chiar nu poate nimeni sa ia masuri impotriva ziaristilor ”de afara” care ne jignesc aproape mereu sau se fac subit ca uita ca Bucurestiul este in Romania si nu in Ungaria sau Bulgaria Cum cei din Barcelona stiu,iar cei din Madrid nu?? Cum francezii care si ei ne ziceau”tigani” acum incurca Steaua cu Dinamo? E posibil ca natia”romana” sa fie catalogata dupa cum vor unii oameni de……t Sa stiti ca am impresia ca aici conteaza mult si imaginea ”politicienilor” de 2 lei care ne conduc. Dar mie unul nu-mi place politica asa ca sa-i lasam in plata ”domnului” pe astia. Deci ce spuneti se poate lua masuri impotriva acestor impostori?? Si inca ceva sper ca Steaua,Dinamo si Rapid sa merga din nou cat mai departe in Europa ca sa le inchida gura tuturora. BAFTA BAIETI!!!! HAI ROMANIA!!!!!!!

necula  •  15 septembrie 2006, 11:42

@laura ionescu
gresit, se mai vorbeste de Steaua si handbal 🙂
fara la misto, se mai vorbeste si de altele, dar nu poti vinde ziaru daca scrii numai de polo, pavel si rapid

necula  •  15 septembrie 2006, 11:45

normal ca aia din barcelona ne stiu si mai mult, n-o sa ne uite toata viata, asa cum 17 nentori nu inseamna ceva decat pentru un anumit club 🙂

Cătălin Tolontan  •  15 septembrie 2006, 11:46

Vasy, Cosmin, Dan72, BServer: A fost o gluma, n-am vorbit cu Argaseala de 6 luni si nu astept nici un bilet.
Laura Ionescu: Acum o zi am postat un topic despre problema dopingului in Romania. In rest, cred ca cititi cu placere pe gsp.ro articolele despre tenis ale colegei mele Luminita Paul

Cătălin Tolontan  •  15 septembrie 2006, 11:50

Ice Soldier: Multumesc, ai prin exact cum s-a nascut acest articol. Am incercat sa aduc ceva nou. E o lectie pe care mi-a dat-o cindva un fotoreporter american, laureat al premiului Pulitzer. Omul acoperise doua Olimpiade si citeva razboaie. Mi-a spus: „Cind toti merg intr-o directie, incerc sa ma indrept in alta parte ca sa vad daca nu cumva de acolo am o perspectiva mai buna”.

riki_faq  •  15 septembrie 2006, 11:57

Domunule Tolontan lasa-ne domne in durerea noastra numai creea dumneata scandaluri artificiale.Sunteti incredibil de penibil , in loc sa ne bucuram de succesele Stelei , vreti sa bagati zanzanie la club.Off topic :Becali presedinte si sa nu se mai implice la Steaua sa se joace cinstit…sa-i dea 300 mil lui Lucian Becali sa se ocupe de club….el de tara.Daca nu va face bine pentru poporul asta asa cum promite in iad sa arda.Daca va face , va avea recunostinta vesnica.Doamne ajuta-i pe romani sa fie mai buni la suflet si da-le intelepciunea binelui.Domnule Tolontan credeti ca pe noi ne intereseaza cat castiga MM sau Argaseala,ne intereseaza rezultatele…daca va preocupa asa mult cat castiga domnul Argaseala ..sunati-l pe George Becali si criticati-l ca-i da prea putini bani.Pacat aveam o parere buna despre dumneavoastra ,incet,incet deveniti persona non-grata si pentru noi cititorii(stelisti)de restu numai zic….sa numai zic de domnul Borcea care are tupeul fantastic sa ceara ca Steaua sa aduca puncte pe un ton-impunator- cand ei sunt rusinea fotbalului romanesc in Europa.Il apreciez ce face pt dinamo dar sa-si vada fiecare meritele si gradina sa.V-am pupat pe portofel!

Alex  •  15 septembrie 2006, 12:09

@riki_faq
tu esti serios cu becali presedinte?

Alexandru  •  15 septembrie 2006, 12:32

Pentru toate „geniile” care nu s-au prins despre ce e vorba in acest blog. D-l Argaseala e omul bun la toate la Steaua. Si d-l Tolontan sublinia importanta licrurilor facute la Steaua pentru Steaua si cu toate astea tot Gigi, Oli si MM sunt cei care au parte de publicitate.

Comentează