Un arbitru a părăsit stadionul în timpul meciului!

Arbitrul George Luca a arbitrat în această dimineaţa partida dintre CFR Timişoara şi CSM Râmnicu Vâlcea, scor 1-2, meci contînd pentru a VII- a etapă a Ligii II.

sâmbătă, 16 septembrie 2006, 4:25

Arbitrul George Luca a arbitrat în această dimineaţa partida dintre CFR Timişoara şi CSM Râmnicu Vâlcea, scor 1-2, meci contînd pentru a VII- a etapă a Ligii II.

Arbitrul a părăsit stadionul în minutul 50, afirmînd că face acest lucru în semn de protest faţă de mafia din arbitrajul românesc.

George Luca susţine că decizia pe care a luat-o e cauzată de faptul că în arbitrajul românesc se promovează doar pe interese.

CITEŞTE EDITORULUL DE ASTĂZI SĂ VEZI CUM SE FAC PROMOVĂRILE ÎN ARBITRAJUL ROMÂNESC

Comentarii (280)Adaugă comentariu

arbitru din bucuresti  •  16 septembrie 2006, 18:34

fac parte din acest sistem mafiot. articolul nu este deloc departe de adevar.

dinamovistu  •  16 septembrie 2006, 18:37

ar trebui sa revina craciunescu. din pacate a fost supus unor atacuri mizerabile, in conditiile in care arbitrajul mergea bine.
si uite asa au ajuns marian salomir si august constantin cei mai buni arbitri romani(fosti copii de arbitri), iar altii precum tudor, balaj sau coltescu sint injurati peste tot.

completari la cele scrise de BUSI CATALIN  •  16 septembrie 2006, 18:39

Completez.

La Divizia C au promovat 4 asistenti si 2 centrali din judetul BIHOR. Se stie ca dl. Mircea Nesu din BH face subiectele

Despre examenele de promovare:

1. S-au dat intrebarile dar nu s-au afisat nici pana in ziua de azi raspunsurile. La 2 intrebari , raspunsurile nu se stiu nici macar ASTAZI.

2. S-au dat doar notele celor promovati. Oare cei respinsi nu au voie sa stie cu ce note „au picat”. Sa poate face contestatie.

VREM TRANSPARENTA MINIMA!

luca nu ere „prietenul” lui craciunescu  •  16 septembrie 2006, 18:40

craciunescu era mult mai nmurdar decat valcea

geo  •  16 septembrie 2006, 18:44

pai la divizia a, pardon LIGA 1 se promoveaza absolut numai pe interes, ce sa mai vorbim de alte divizii

jann  •  16 septembrie 2006, 18:50

d c tocmai acum??aceste ‘ manevre, se fac de mult timp…si sa imi spuna mie cineva ca sefii arbitrajului(oricum s-ar numi ei)nu stiu despre asta…si ne mai miram de ce aveam doar cativa arbitrii care pot arbitra la un anumit nivel. Si daca nici dupa aceste semnale de alarma nu se vor lua masuri arbitrajul romanesc va ramane in aceeasi mocirla.iar cand din urma vor veni arbitrii ‘cu nume’ ca huzu junior si altii se va afunda si mai mult.

Armata Ultra  •  16 septembrie 2006, 18:50

BRAVO!
In sfarsit unul acre are sange in vine.
Domnule Tolontan ar fi interesant sa aveti un fost mare arbitru care sa analuzeze prestatia cavalerilor fluierului in ziar lla fel cum o face dl Vochin pe partea de tactica. Ar conta mult in educarea suporterilor care injura in stanga si in dreapta din cauza ca nu cunosc nici macar in mare regulamentele de fotbal.
Daca tot se platesc bani grei arbitrilor, ar trebui ca acestia sa raspunda pentru ceea ce fac. La fel si cei care ii examineaza.
respecte
Army

http://www.varadinum.com/category/sport/

ionut maxim  •  16 septembrie 2006, 18:51

omu’ asta are mare dreptate!pai ne mai vaitam de ce nu avem un arbitru capabil sa conduca un derby de liga 1!nu se poate asa ceva…in orice domeniu trebuie sa dai spaga!!!
o sa ajungem rau de tot!!!
oricum BRAVO pentru curajul aratat!!!
P.S. sa-ti iei gandul de la o promovare intr-un esalon superior dupa acest „curaj” aratat.
din parte mea multa bafta!!!

Cosmin Bulancea  •  16 septembrie 2006, 18:53

Toata lumea condamna cu minie proletara sistemul . Una – doua zile de agitatie si apoi va fi liniste din nou .

Acum vreo 2 luni Sportul era retrogradata . Agitatie , acuze , isterie . Se mai aude ceva acuma ? Absolut nimic !

Fotbalul romanesc este o istorie a furtunilor intr-un pahar cu apa .

Valcea va pleca mai devreme sau mai tarziu si va veni altul la conducere . Un nou inceput vor zice unii . Ei pe dracu . Va fi liniste cateva luni si apoi iar acuze dintr-o parte in alta si tot asa la nesfirsit .

horatiu  •  16 septembrie 2006, 18:53

Felicitari George. Sper ca semnalul de alarma care l-ai tras sa nu ramana fara ecou.

buba  •  16 septembrie 2006, 18:55

mare curaj are asta!

acu’ chiar ca n-o sa mai promoveze veci! Divia C te mananca frate, ca mafia e nemuritoare!

Mihai  •  16 septembrie 2006, 18:55

afara cu jegurile din tara……….huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mircea sandu

Sheriff  •  16 septembrie 2006, 18:56

Un gest curajos, un om curajos, dar inca vad ca n-o sa aiba nici un efect, din pacate, ca aceiasi viermi conduc fotbalul romanesc de o vreme incoace…

SA IASA LA PENSIE!

http://cronicabestiala.sepcile-rosii.com/

ARBITREL FLUIERESCU  •  16 septembrie 2006, 18:56

Nu sunt de acord cu decizia lui George Luca…Si-a lasat colegii singuri si pe toata lume stupefiata . Era mai bine daca se ridica la cosfatuirea bianuala( testele fizice si teoretice obligatorii pentru a arbitra in sezonul competitional) si sa ridice problema. Felicitari lui Catalin Busi ca are curajul sa vorbeasca, insa nu stiu daca va mai arbitra curand, sper sa ma insel. Ai mare dreptate..Va rog priviti delegarile din aceasta etapa(luati aminte si cine este observator!!!) si veti vedea nume ca Abrudan, Erdei x 2, Avram, Ionita si altii….

tandd  •  16 septembrie 2006, 18:59

ai tupeu george,BRAVO din partea mea,problema e ca numai cu asta o sa ramai ptr ca asta e sistemul creeat de mircea sandu si greu il poate darama cineva chiar daca unii spun acum ca arbitrajul nu mai e al lui…..dar sistemul el l-a creeat

Cetateanul Turmentat  •  16 septembrie 2006, 19:04

Draga domnule mIRCEA sANDU, vreu sa va felicit pentru longevitatea dumneavoastra in fruntea FRF si pentru faptul ca stiti sa va inconjurati de oameni ,mai bine zis LINGAI ,ca ionut lupescu sau florin prunea. Oricum stim de ce a fost schimbat CRACIUNESCU …pentru ca se impotrivea sistemului dumneavoastra si se rasculau jeneii, gigeii si restu… nu mai aveau influenta asupra arbitrilor. Felicitari domnule mIRCEA sANDU, o sa avem grija ca dupa ce satra de vagabonzi si lingai de la federatie va disparea sa va stergem din toate arhivele. Sunteti o pata neagra RUSINE

BRAVO domnule LUCA. Santeti un barbat adevarat, jos lingaii!!!

cocko  •  16 septembrie 2006, 19:05

toata stima domnule Luca dar degeaba , mafia ramane,cu Nesu si ceilailti ai lui…..

Cel pt care rosu reprezinta tot dar albastrul nimic… muhahaha  •  16 septembrie 2006, 19:06

Pt. domnul arbitru toata stima cu toate ca nu prea a facut cine stie ce(probabil nu o sa mai arbitreze niciodata),iar pt. turma de oi ros-albastra a lui Becali si pt Englezu:”sunteti mici copii si asta va doare pt ca peste o saptamana va treziti si o sa va da-ti seama”!!!

florinel  •  16 septembrie 2006, 19:07

arbitrel fluierescu

nu ai dreptate cu ceea ce spui, George a fost f… la greu de CCA, a avut curajul pe vremea lui CRACA sa il ia la impins vagoane, a stat pe dreapta ceva timp. In iarna era vorba sa se lase. Faza cu iesitul de pe teren a fost premeditata. Vroia sa se lase si sa o faca in stil mare. De aici ori avanseaza, ori o sa lase multe semne de intrebare.
Despre Catalin, sincer il compatimesc

In rest multa bafta

G.Man  •  16 septembrie 2006, 19:09

Felicitari Luca! Daca insa esti un pion al jocurilor de interese, atunci …alege tu continuarea…

dragos  •  16 septembrie 2006, 19:11

Da;asta este realitatea.Sper sa se inmulteasca aceste gesturi ca sa se miste ceva caci nu se mai poate.Asa e cam in toate domeniile.

C.V.Tudor  •  16 septembrie 2006, 19:13

Domnule Tolontan: Va felicit pentru ceea ce faceti si vreau sa scoateti in continuare la iveala lucrurile mizerabile din fotbalul romanesc lucruri prezente de ani de zile,zeci de ani de zile. Ma desgusta cand aud asa ceva,mi se pare inadmisibil,niste nenorociti care nu fac decat rau fotbalului ,de aceea si ultimele patanii ale arbitrilor in meciuri .Ce mai e de spus dupa asa ceva decat rusine sunteti niste nimicuri lasati arbitrii sa arate cine sunt de fapt. Cu siguranta sunt mult mai valorosi ,problema e ca sunt inlocuiti de rude si prieteni ai ”marilor”oameni din fotbal,pacat.Stiam de ceva timp ce se intampla in diviziile inferioare ale fotbalului din Romania dar niciodata nu m-am gandit ca s-a ajuns ca si arbitrii sa fie furati si badjocoriti.Acest George Luca a dat dovada de mult curaj prin gestul sau si nu imi ramane decat sa il felicit.
Am sa aflu mai multe despre aceste cazuri pentru ca ma voi implica personal si voi lua masurile corespunzatoare. Multumesc.

ArbitruAnonim  •  16 septembrie 2006, 19:16

Sa va spun cum sta treaba la divizia D si divizia judeteana , aici delegarile se fac dupa cate pile ai la asociatie ! Spre ex eu sunt „in arbitraj” de 3 ani de zile si pana acum am fost delegat numai ca tusier la divizia judeteana si la juniori la divizia D iar unii arbitri care au relatii la asociatia arbitrilor sunt delegati inca din primul an la divizia D la seniori si centrali la judet si juniori D ! Nu mi se pare corect deoarece acesti arb pilosi nu sunt cu nimic mai presus decat noi , cei care nu avem relatii la asociatie … asta este situatia in arbitraj , cel care are mai multe relatii sau este ruda cu cei din conducere are de castigat … restu pot astepta mult si bine 😉 Nu va spun din ce oras sunt deoarece nu vreau sa ma compromit singur , mai stau si eu 1 an 2 in arbitraj sa-mi scot niste bani de orash si discoteca si dupaia ma retrag in glorie 😀 Salutare si numai bine , arbitrajul romanesc este in colaps !

dragos_2  •  16 septembrie 2006, 19:17

asa e.

ionut  •  16 septembrie 2006, 19:18

mda un fel de Serpico ce sa zic ..

LuS  •  16 septembrie 2006, 19:19

Bravo..mare curaj insa asa este la noi pe relatii in fotbal in joburi in invatamant peste tot. Rare sunt intamplarile cand cei care au muncit cu adevarat ajung sus. Daca nu se sesizeaza nimeni nici macar acum cand sunt spuse pe fata sa vada o lume intreaga ce se intampla atunci cum sa rezolvam aceasta problema ? ca pe vremea iobagilor..

Sheriff  •  16 septembrie 2006, 19:21

e pacat, mare pacat k raman gozerii in functzie inca vad si dupa o astfel de intamplare…

Cetateanul Turmentat  •  16 septembrie 2006, 19:21

jos lingaii = ionut lupescu, florin prunea

KingKong  •  16 septembrie 2006, 19:23

Voi oamenii de rind sinteti de vina, da-ti vina pe sistem cind puteti frumos sa ii dati jos cu forta nu cred ca citiva comunisti in fruntea fotbalului pot sa opreasca o tara intreaga…….as prefera sa fim suspendati de FIFA un an doi decit sa vad o mina de comunisti fiind la puterea sportului rege……

referee`s nightmare  •  16 septembrie 2006, 19:23

asa e

G.Man  •  16 septembrie 2006, 19:24

Asocierea deficientelor existente in arbitrajul romanesc cu Steaua sau Becali este un rationament de prost gust care pune la indoiala demersul celor doi arbitri…De ce si gesturile curajoase ale acestor arbitri trebuie murdarite cu opinii irationale ale unor suporteri fustrati si certati cu logica si bunul simt ?!

Sorin  •  16 septembrie 2006, 19:25

da,mai geo si toti care critica Steaua in privinta arbitrajului,Becali e mai mare decat credeti voi….cumpara si meciuri din CHL….ce sa spuneti si voi….vai de voi

desfigurel  •  16 septembrie 2006, 19:27

Bravo lui George Luca pt k a avut curajul sa faca acest lucru.Pacat de cei care stau si arbitreaza de 3 ani prin div D sau pe la juniori pt k nu au pile si cateodata mai iau si cate un pumn dak unor jucatori nu le convine vreo decizie de a lor.Park anul trecut, pe vremea domnului Craciunescu, a fost o femeie batuta prin div D.Pacat k s-a ajuns aici.Avem arbitrii destul de valorosi,dar care ,din pakte, in loc sa arbitreze in champions league stau si arbitreaza pe Fc Scuipa In Balta pt k nu are pile.PACAT.

alexandru  •  16 septembrie 2006, 19:27

cit credeti ca se vehiculeaza,pe sub „masa”,in arbritrajul romanesc de este asa o imbulzeala sa ajungi arbitru? am pus aceasta intrebare,retorica,pentru a putea avea argumentul solutiei,dar cine poate sa o impuna,asta-i intrebarea.mai departe:poate cineva sa-mi numeasca un singur albitru,cu verticalitate morala,din Romania?ma indoiesc.solutia ar fi sa aducem un arbitru retras din activitate,din strainatate,un nume cu autoritate care sa puna pe noi temelii arbitrajul romanesc,dar cine sa o faca?de fapt conruptia,in Romania,a luat proportii cancerigene;s-a ajuns la o „nesimtire” care frizeaza absurdul.sunt curios ce masuri se vor lua impotriva albitrului(jos palaria in fata curajului lui)care a demascat public,din interior,sistemul!cred ca exemplare:))…ps.dragi ziaristi sportivi:acuma este momentul sa va aratati forta,facind publice opiniile acestui domn si aparindu-l impotriva sistemului!……..cu stima

OG Lock  •  16 septembrie 2006, 19:29

O documentare completa, care sa includa materiale foto cu exemplul prezentat de dvs. (faptul ca au fost prezentate doar notele admisilor), specificat cu plus de amanunte toate neregularitatile la care se face referinta, paralelele descrise (6 arbitri din Bihor vs. subiectele facute de M. Nesu), si dupa consultarea unui avocat de incredere, puse intr-un plic si expediate la UEFA. Cu „carbon-copy” la mass-media – atat cea romaneasca cat si cea europeana. Sunt sigur ca veti avea ceva feedback.
Nu stiu in ce masura doreste Gazeta sa se implice, dar ati putea sa interveniti ca un suport secundar in sustinerea acestui caz prin intermediul media, dupa ce veti verifica si dvs., daca se doreste, veridicitatea situatiei. Echipa dvs. de ziaristi, chiar daca este criticata si facuta in toate felurile, sa retinem ca a mai reusit cu succes demascarea unor situatii „gri” (ex: vanzarile la ‘negru’ ale jucatorilor). Depinde daca sunteti sau nu dispusi sa faceti acest lucru si de ce ‘presiuni’ exista – aici dvs. stiti mai bine.
Sper totusi sa luati in considerare aceasta sugestie, pe langa cele deja propuse.

Cu respect,
O G Lock

coco  •  16 septembrie 2006, 19:30

Un gest nobil , dar cred ca inutil pentru ca pe coruptii ii doare in cot.
Va uitati o faza de ” super clasa de arbitraj” etapa a-4-a divizia c meci intre Fc SIBIU – Gloria Bistrita II corner la poarta sibiana in atac ramane un singur jucator sibian la 40m de poarta sibiului se executa cornerul apararea sibiana respinge , jucatorul sibian scapa spre poarta dar este oprit OFSAIT!!!!!!! desi a plecat din spatele linii de centru.
TRAIASCA MAFIA ARBITRAJULUI!! ACESTIA CARE NE FAC SA NU MAI MERGEM PE STADIOANE

Cetateanul Turmentat  •  16 septembrie 2006, 19:30

costica valcea = marioneta jos lingaii

Vlad  •  16 septembrie 2006, 19:31

Trebuie curatenie totala in tzara asta!!!!!! Sa le fie rusine tuturor celor care prin puterea lor financiara si pilele lor neindreptatesc oamenii de rand.

ultimul viking  •  16 septembrie 2006, 19:31

Domnilor de-ce ne amagim? Oare nu stim cine trag sforile in fotbalul romanesc,al de M.Sandu M.Dragomir……Nici celebra caracatita cosa nostra nu a fost asa bine organizata.CCA e direct subcontrolul federatiei si ligi.An romania se premiaza celebra sportiva Nadia Comaneci dar nimenea nu spune despre interviul acordet de Nadia postului de televiziune NBC unde spunea ca ea nu a avut linjerie intima dupa ce a fost campioama olimpica

Bogdan  •  16 septembrie 2006, 19:34

Saracul „arbitru”are dreptate…anul trecut..la sf lui septembrie am participat si eu la examenul de promovare in div C(asistenti). Am participat la testele fizice pe Stadionul Dinamo iar testarea teoretica a avut loc la Casa Fotbalului. Atunci pres la CCA era Craciunescu. Incredibilul s-a produs,inaintea testarii teoretice, cand citind rezultatele obtinute la testele fizice Craciunescu ii intreba de fata cu toti ceilalti arbitri (au fost 30 de locuri/ 270 candidati iar subiectele au fost chestii generale….nu lucruri care sa faca diferenta intre pleava si valori) pe cei cazuti…daca nu sunt fii/rude cu fosti membri ai CCA sau fosti arbitri. In functie de raspuns DOMNUL CRACIUNESCU ii „gratia de esecul la teste” pe loc „Nu se poate sa nu fie o greseala de notare..uite ce rezultate bune ai in prima serie!!!!” Ca sa nu mai zic de discutia dintre cei din Colegiul de Arbitri Bucuresti si Dl. Avram „Dar XXXXX (nu imi amintesc numele fiilui sau) nu vine la examen ???…..—– „XXXXXX a promovat in vara !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (nici nu existase un concurs in vara)”……….. ma rog ………… NEPOTISMUL !!!! noi sa fim sanatosi …. ASA NU O SA DAM NICIODATA INAINTE !!

Remus  •  16 septembrie 2006, 19:42

Cand George Luca a plecat de pe teren la un meci de liga secunda, in semn de protest fata de sitemul delegarilor si promovarilor din arbitrajul romanesc, in arbitrajul romanesc s-a dat semnalul „revolutiei”. Sper ca ziaristii prezenti la meciul de azi i-au dat nota 10 lui George, in caseta meciului, pentru ca o merita cu prisosinta. Propun ca de acum incepand, pe langa clasificarile care se fac la final de sezon in arbitraj, arbitrilor sa le fie acordat un premiu pentru moralitate, care sa se numeasca „George Luca”. Ce ziceti, gsp, va legati?

mihai11  •  16 septembrie 2006, 19:46

Romanii sint ca pasarile:numai malai viseaza!Romania s-a occidentalizat.Asta s-a intimplat intre timp.Tot ce se vede acolo, nu conteaza ce, este modul de-a functiona al unui sistem.Nepotismele sint in vest cu mult peste ce-si poate inchipui romanul din tara.Cind esti somer te trimit pe la tot felul de cursuri unde ti se spune clar ca 88% din locurile de munca se dau pe relatii si pile iar acestea nu apar in ziare sau la oficiul fortelor de munca.In SUA situatia este si mai „evoluata”:nu cunosti pe nimeni e vai si amar de tine indiferent cite scoli ai.In EU, acolo unde va intra si Romania „ca sa se civilizeze” (sper ca se vede directia si se poate deduce astfel felul de civilizatie care ne ve minca) locurile de munca la stat se transmit de la parinti la copii, rude, prieteni iar daca nu sint dintre acestia, atunci costa intre 10000-15000 euro.Serviciile la stat sint de apreciat pentru siguranta (mai mica intre timp), drepturi si munca mai putina.La patroni este o bataie de joc pe care daca n-au inteles-o pina acum, romanii vor avea tot timpul s-a faca de aici incolo si sa-i vedem daca vor avea curajul sa protesteze asa ca arbitrul din acest articol care este laudat pentru „curaj” desi la romani nu se poate stii niciodata ce sta in spatele „curajului” mai ales ca individul era intr-un fel independent prin meseria practicata.In alta ordine de idei in vest patronii au si ei o banca de date si daca tot protestezi asa atunci singura salvare va fi sa te angajeze Dumnezeu prin rai daca va avea un post liber si cineva iti va semna o recomandare.Sper c-a fost vizibil si acolo faptul ca „la civilizati” isi permit sa faca greva doar cei din sectorul de stat.In sectorul privat se face greva doar cind totul este aproape pierdut dar si asa se intimpla foarte rar pentru ca poate avea urmari si asta pe termen lung.La noi se face atita circ deoarece romanul este un mahalagiu devenit intre timp un mitocan fara masura.Acesta este diferenta cu vestul.Si acolo se petrec in fotbal si in sport in general chestii care sint cu mult peste ce exista in Romania insa legile sint de asa maniera ca nu-ti permiti sa fluieri in biserica, legi care, ca vreti sau nu vor veni peste voi odata cu integrarea (dizolvarea) in EU si atunci vreau sa-i vad pe vitejii romani care de obicei sint tari la dat numai din gura.La CM s-a vazut ca arbitrajele sint mai proaste decit in campionatul nostru.Pe plan international cu ocazia meciurilor disputate de catre echipa nationala s-a vazut deasemenea ca de multe ori am pierdut din cauza arbitrajelor care au fost de slaba calitate.In cupele europene se poate constata aceleasi carente (chiar Dinamo a avut de suferit in ultimul meci disputat) insa de ce oare romanii nu protesteaza impotriva arbitrajelor straine?Si in aceste conditii de ce mai cer ei sa fie arbitrati de straini cind acestia pot avea prestatii cu mult sub cele ale romanilor?Nu exista decit un singur raspuns:prostie fara margini si ura impotriva propiei natii.In vest nu se poate vorbi asa cum acolo isi permit unii ca Bosinceanu, Penescu si altii ca ei pentru ca altfel ar avea de platit milioane.Unde sa gasesti in vest asemenea prosti care sa dea din gura si sa-ti permita sa mai faci cava bani in plus pe seama lor!?De aici pot fi deduse si citeva cauze care vor face ca viata sa fie in Romania foarte grea asa cum de altfel a fost mai tot timpul.Lipsa de caracter a romanului este prea mare si poate fi observata din ceea ce scriu prin diversele bloguri unde numai se injura si se jignesc.Cind bulgarii ne-au jignit n-a mai fost o problema si nimeni nu s-a gindit sa dea fuga la UEFA cu reclamatiile asa cum s-a procedat cind s-a gasit o ocazie sa fie prejudiciat propiul concetatean.Ura care exista acolo intre suporteri nu exista in vest.Cind joaca impotriva unor echipe straine sint toti uniti.Nimeni nu bombane ca acolo impotriva capitalei desi la noi capitala este plina de provincilali si tot nimeni nu cere enclavizarea tarii asa cum se intimpla in Romania.In aceste conditii puteti fi siguri ca nu ne va respecta nimeni niciodata.De aici si indiferenta tuturor fata de noi si faptul ca sintem confundati cu alte natii si tari.Cine nu sta in picioare nu poate fi observat.

anonim  •  16 septembrie 2006, 19:47

BRAVO pt curaj!dar sa stii ca nu vei avea nicio sansa:|…eu unul nu am curaj sa spun public ce se intampla la sportul studentesc la copii si juniori…deci n-am cuvinte sa descriu cata mafie si cata bataie de joc este acolo…unii se pregatesc o vara intreaga si cand vine campionatul vin altii de pe plaja direct in teren…e incredibil ce se intampla in fotbalul romanesc si in romania

scooter  •  16 septembrie 2006, 19:48

ia vezi…ca si la facultatile de sport…la fel e., de acolo incepe tot. am fost coleg de grupa cu paraschiv la steaua si stiu de la arbitrii tineri cu care mai vb cand ne intalneam ca asa se face, si mai mult de atat: sa NU FITI uimiti, celor de la diviziile inferioare li se dicta si cine tb sa castige!!! …asta se intampla in ’99….poate continuam cu fotbalul daca nu imi fisura genunchiul un rapidist…….asta e…bafta.

cristian  •  16 septembrie 2006, 19:50

cum spun toti. bravo dar cu ce folos? e 1 contra lumii prea amuzant gestul lui. adik e de toata stima dar e sa mor de nu cel putin hilar daca nu penibil in peisajul actual al arbitrajului. un gest egal cu multimea vida….bv domnule tolontan dar vedetzi si energia consumata de dumneavoastra pentru a scrie acel editorial e …dinnou inutila. Atat e utila cititorilor care va citesc dar rezultate nu vor fi…strigatzi dvs mai striga vreo 2-3 dar…cel mai elocvent ex MIRCEA SANDU presedinte…

dereck  •  16 septembrie 2006, 19:53

Ce se tot spune ca Steaua cumpara arbitrii cumpara jucatorii si tot asa…la Kiev tot blat a fost nu?……sau sezonul trecut la cu Betis am cumparat jucatorii……Toate aceste acuze de unde vin de la Rapid care nu e in stare sa castige un megi cu Craiova pe teren propriu si un meci cu UTA amble nou promovate……Si pana la urma si conducatorul vostru spune ca ba jucati in 9 sau 10 oameni asa ca mai ganditi-va si incercati sa puneti presiune pe echipa voastra rapidistilor ca sa scoata ea rezultate mai bune (asta si fara viorel moldovan care v-a scos 2-3 meciuri ca fara el erati la retrogradare) si nu sa va uitati la steaua…….voi sunteti daca a murit capra mea sa moara si cea a vecinului……asa ca pana o sa vina vremea in care o sa intelegeti faptul ca nu trebuie sa va uitati in ograda altuia si sa faceti voi performante cum recunosc ati facut anul trecut nu mai vorbiti despre steaua

dereck  •  16 septembrie 2006, 19:55

A si depre arbitrul asta poate a facut gestul ca sa arate ca unii arbitrii sunt promovatii pe baza de relatii si spaga care este la moda in toata romania si nu ca sa favorizeze o echipa sau alta……

pushtiu  •  16 septembrie 2006, 19:56

bine a facut

paulino  •  16 septembrie 2006, 19:57

Ca o completare la cele scrise anterior vin si eu cu citeva puecixari: 1.fiii de fosti arbitrii sint tot,i fara exceptie, lipsiti de valoare 2.interesant de vazut,eu stiu,cine i-a notat ca sa se prezinte la examenul de promovare 3.de urmarit cine pe cine observa si ce note le-au dat 4.de urmarit stagiul efectuat inainte de promovare si notele primite,cit si de la cine.. 5.de vazut din cine este format corpul de observatori atit la CCA cit si la Liga miticilor 6.de ce seful arbitrilor trebuie sa fie neaparat un arbitru? 7.intr-o tara macinata de coruptie,dupa mitica d. si gh. constantin ,arbitrii sint cei mai cinstiti dintre toti romanii… 8.lasati un nr. de telefon dle tolontan ,un fel de linie verde,si ve-ti auzi lucruri incredibile din arbitrajul romanesc….

Houston  •  16 septembrie 2006, 19:59

este un bun inceput, dnul busi este un curajos!
pe de alta parte, ar trebui sa privim de sus fenomenul, si sa intelegem ca intreg sistemul este corupt. totul pleaca de la conducerea ligii (dragomir) si federatiei (sandu). atita timp cit ei si echipele din jurul lor ramin la putere, nu o sa avem nici-o sansa sa avem un climat sanatos in fotbalul romanesc.
rolul presei este foarte important, insa atit timp cit majoritatea celor care scriu in presa sportiva romaneasca sint semidocti si urmaresc doar senzationalul ieftin gen evenimentul zilei, slabe sanse de schimbare.
as vrea sa pot oferi o solutie…. sint la mare distanta, poate ca nici nu am dreptul sa ma implic.
anyway, felicitari dnilor ioanitoaia, vochin si tolontan

Comentează