Arbitrul George Luca a arbitrat în această dimineaţa partida dintre CFR Timişoara şi CSM Râmnicu Vâlcea, scor 1-2, meci contînd pentru a VII- a etapă a Ligii II.
sâmbătă, 16 septembrie 2006, 4:25
Arbitrul George Luca a arbitrat în această dimineaţa partida dintre CFR Timişoara şi CSM Râmnicu Vâlcea, scor 1-2, meci contînd pentru a VII- a etapă a Ligii II.
Arbitrul a părăsit stadionul în minutul 50, afirmînd că face acest lucru în semn de protest faţă de mafia din arbitrajul românesc.
George Luca susţine că decizia pe care a luat-o e cauzată de faptul că în arbitrajul românesc se promovează doar pe interese.
CITEŞTE EDITORULUL DE ASTĂZI SĂ VEZI CUM SE FAC PROMOVĂRILE ÎN ARBITRAJUL ROMÂNESC
jucator la f.c.national • 16 septembrie 2006, 22:33
oare de ce nu avem niciun arbitru roman in liga campionilor sau la tunreele finale? cu siguranta s-au gandit ca la cat de buni sunt nu au ce cauta pe la competitile astea de 2 lei jumate,lei vechi.I-au menajat pentru ca au alta treaba, gratarele si mesele festive…
Re: Cetatianul Turmentat • 16 septembrie 2006, 22:47
Draga domnule mIRCEA sANDU, vreu sa va felicit pentru longevitatea dumneavoastra in fruntea FRF si pentru faptul ca stiti sa va inconjurati de oameni ,mai bine zis LINGAI ,ca ionut lupescu sau florin prunea. Oricum stim de ce a fost schimbat CRACIUNESCU …pentru ca se impotrivea sistemului dumneavoastra si se rasculau jeneii, gigeii si restu… nu mai aveau influenta asupra arbitrilor. Felicitari domnule mIRCEA sANDU, o sa avem grija ca dupa ce satra de vagabonzi si lingai de la federatie va disparea sa va stergem din toate arhivele. Sunteti o pata neagra RUSINE
BRAVO domnule LUCA. Santeti un barbat adevarat, jos lingaii!!
becksss777 • 16 septembrie 2006, 22:55
fura arbitrii, pt. ca asa e in romania….cfru` cum a fost furat la timisoara…
iura • 16 septembrie 2006, 22:56
Odata si odata treebuia sa se intample si asa ceva ,bv domnului LUCA.iar despre cei care contiunua sa fie linagai sa aiba pare de cate mai multe meciuri de doi lei si cu rezultate stabilite din inainte :sa va fie rusine .NU va-ti gandit ac sunt jucatorii la Divizia Judeti care abai asteapta sa vina ziua de duminica sa joace fotbal in fata satenilor si veniti voi si ii furati si poi plecati razand bine mersi.SA VA FIE RUSINE
komy • 16 septembrie 2006, 23:08
Nu se va intampla nimic spectaculos!
Ramane cum s-a stabilit !!!!!!De catre acesti fluierasi sefi cu ale lor odrasle, cumetrii si cuscrii!
stanca gheorghe • 16 septembrie 2006, 23:14
sunt arbitru in jud valcea. vreau sa va spun ca in romania arbitrajul este o mafie mare.daca nu dai bani nu promovezi .toti sunt niste hoti,fii de fosti arbitrii,si alti maimutoi.astia trebuiesc terminati din fruntea arbitrajului romanesc.afara cu hotiii.cel mai cinstit arbitru. stanca
don • 16 septembrie 2006, 23:17
Si aici la examenul de admiterede arbitri ca si la examenele de admitere de politai ,doctori,judecatori, avocati si angajari prin ministere mafia comunisto securista bazata pe nepotism conduce detasat.
Iar voi nu faceti altceva decat sa plangeti pe la ziare deoarece mitica ( ce nume destinat de codos securist), sandel si altii sunt pe locurile lor binemerci iar voi dati in continuare spagi la doctori, la profesori universitari si pe oriunde altundeva pe unde exista usi.
Baieti sistemul functioneaza bine deoarece tata iliescu i-a batut pe aia in piata universitatii care au priceput inaintea voastra ce se intampla,iar voi stateati acasa in fata unei berici si va gandeati ce bine daca erati si voi acolo sa bateti si voi un student!
Un sfat: MAI FACETI O REVOLUTIE SI DE DATA ASTA NU-I MAI SCAPATI PE LINGAI GEN VADIM ,NASTASE,PAUNESCU si poate o sa traiti bine.Daca nu emigrati cum au facut ,,batutii,, caci v-ati dus pe copca copii lor fac scoli inalte pe la HArvard iar voi si cu amarat aia de politehnica plina de spagagii n-o sa aveti loc decat la firma vreunui bagabont lingau de pe langa vreun PSDist!
Mihai Cristian • 16 septembrie 2006, 23:24
Hehe….oare de ce abia acum se vad treburile astea?!?A trebuit facut gestul asta de catre domnul Luca pentru ca sa se vada toate murdariile astea?Unde a fost presa pana acum?Unde au fost oamenii onesti?
Hai nu mai sariti de cur in sus acum ca dupa razboi cand multi viteji se arata!Ma refer strict la asa zisa a treia putere in stat.Dovediti-va forta si talentul asa cum trebuie si mai ales cand trebuie!
İn rests subscriu multora care au scris mai sus…hehe,..din pacate!Daca vreti sa intelegeti…..
ps-Fanilor rapidisti le dedic victoria stelei din primul meci al LC!İn rest putina modestie nu strica nimanui.Adica usor cu acuzele,caci daca penibili ati fost inca mai demult,acum parca incercati sa dati o noua definitie expresiei.Jenant!
coco_alexx • 16 septembrie 2006, 23:26
Este bataia de joc in arbitraj,va dati seama ca acel arbitru nu e nebun si ca are perfecta dreptate,dar asa cum a spus arbitrul este foarte adevarat adica ce a facut el prin gestul sau de a iesi dupa teren este ca un SCUIPAT in OCEAN.
JOSSSS MAFIAAAA din FRF
grecu • 16 septembrie 2006, 23:26
Dar din pacate nu are cine sa opreasca toate tampeniile astea,presa mai scoate ochii dar aceste traditii exista de cand e lumea.Italia a facut un pas spre dreptate dar daca si noi am face asa poate ca am ramane fara fotbal.La noi campionatul nu se joaca intre cine stie fotbal ci si intre cine stie sa fure.
Fan Steaua • 16 septembrie 2006, 23:27
Acest Busi Catalin are 100% dreptate, toti cei care au „pile” au avut in totdeauna prioritate si cai care muncesc si trudesc niciodata nu am primit ce meritau, si eu mai stiu un arbitru care este fiu de nu stiu ce om „mare” am impresia ca este fiul presedintelui CCA parac Ionica Serea nu stiu exact dar stiu ca cineva din arbitrajul Romanesc este fiul unui om „mare”.Eu il sustin pe acest om care sa riscat, zic eu, plecand dupa stadion, si sincer? si eu as fi facut la fel,pt ca nu sunt un robot sa zbat sui sa ma stradui atat de mult pt nimik.Practic munca acestui arbitru si altora a fost in zadar.Atat am avut de zis .Va multumesc si succes D-le Catalin.
Rares • 16 septembrie 2006, 23:28
cata coloana vertebrala ….mai rar intalnit la noi balcanicii…….sper k acum o sa insiste presa pe cazu asta …ca e important…nu pe subiectele tip sicanari dintre conducatori. Pentru ca faptele astea relatate de DOMNUL Luca sunt bine-cunoscute , doar de curaj e nevoie pt a fi combatute.
Bizzy • 16 septembrie 2006, 23:30
TOLONTANE!! CUM CCAT OPRESC SUNETUL ALA CU „CENTURA DE SIGURANTA SALVEAZA VIETI” CA MA FACE SA NU MAI INTRU PE SITE!
Fan Steaua • 16 septembrie 2006, 23:32
Ma scuzati am vrut sa zic George Luca.Respectele mele D-le.Si apropo: mult mult succes si aveti grija.
koko_marla • 16 septembrie 2006, 23:34
a iesit afara de pe teren pt ca nu iau dat aia bani mai multi si nu sa intzeles cu ei la manarie .
Marian • 16 septembrie 2006, 23:38
Intr-adevar domle’ ……….scoateti cat mai repede reclama aia cu centura de siguranta ca ne dispera la culme!!!
Mitza_Stelistu’ • 16 septembrie 2006, 23:47
Cu siguranta ca celebra expresie „Fanta de lumina” poate caracteriza totul despre aberatia mitocania si mizeria din arbitrajul romanesc. Daca se va continua in halul acesta o sa avem arbitrii la o cupa europeana maxim Intertoto, acolo unde orice flacau care stie sa tina un fluier in gura e arbitru. De ce n-avem arbitru la Cupa Mondiala? De ce n-avem un arbitru in Champion’s League? De ce n-avem arbitru in Cupa Uefa decat la meciuri gen Beveren – OFK Belgrad? Pentru ca acolo undeva la Uefa delegarile se fac pe baza de profesionalism si de ambitie. Arbitrii proveniti si promovati datorita taticului sunt viitorul nostru. Poate acesti arbitri se gandesc ca daca ajung in Liga 1 vor fi cei mai buni. Se inseala amarnic ,pentru ca la un meci Steaua – Vaslui sau Pandurii – Dinamo iese mahala. Becali va trazni in stanga si in dreapta iar Borcea va face revolutie. Rezultatul: marele arbitru fiu al lui Avram sau nepot a lui Lica va ajunge sa se planga ca este maltratat de catre conducerile echipelor. Iar un anume Tudor (hulit de toti) care incearca sa lase un joc mai agresiv si mai incins stil englezesc ajunge sa fie jignit de toti. Arbitrii, sefu’ arbitrilor, suporteri, patroni etc. Ce nu stiu acesti oameni este urmatorul lucru. Tudor a ajuns in Liga 1 pe munca lui si nu pe spinarea altora. El s-a declarat in totalitatea asupra acestei meseri cu un salariu de rahat doar pentru a ajunge cineva. El a facut totul fara sa fie ajutat de „papi”.
Concluzia? Daca o sa avem vreun arbitru la un meci din cupa intertoto sa nu se supere nimeni, pt ca aici e valoarea arbitrajului romanesc.
Clubul Tricolorilor • 16 septembrie 2006, 23:51
Ceea ce a facut Luca nu este un act de curaj ci o reactie la frustrarea pe care o sufera multi arbitrii din diviziile inferioare.
Gestul poate sa se constituie insa in deget pe tragaci, daca dumneavoastra, presa o sa-l sprijiniti corespunzator.
Daca nu, ramane exact asa cum a spus chiar Luca, un simplu scuipat in ocean.
Mircea Visan
Clubul Tricolorilor
http://www.clubul-tricolorilor.com
mariusf81 • 17 septembrie 2006, 0:03
Daca acest arbitru are ce sa manance , a fucut bine ca a spus tot..dar sunt multi dintre ei care vor sa traiasca din asta si nu spun nimic si de asta se intampla ce se intampla acum in fotbal…nu stiu daca sunt mai mult de trei arbitri(cu indulgenta trei) in care sa poti sa ai incredere, in fiecare etapa vedem tot felul de decizii care te fac sa te intrebi daca acel arbitru trage cu cate o echipa sau daca nu stiu intra-devar fotbal(a vazut toata lumea penaltiul timisoarei). pentru a se termina toate astea , presa trebuie sa i-a masuri..sa strige ce se intampla. daca tot va ocupati de fotbal mai intrati si voi in subtraturile lui. ce sa intamplat cu acest arbitru si cel de ieri este un semnal de alarma de luat in considerare de presa. PRESA TREBUIE SA TIPE!
Sorin • 17 septembrie 2006, 0:05
Deci …George Luca trebuie sa fie respectat pentru ce a facut..toti sefii care au fost si sunt in conducerea CCA sunt niste lepre ..Speram cu totii ca se vor lua masuri in privinta sefilor CCa..Promovarile se fac in functie de gradu de rudenie …Unii muncesc ,invata si fac eforturi foarte mari pentru promovare si aceste lepre nici nu`i baga in seama ..Sunt foarte sigur ca 2 din 10 stiu teorie din ce`i care au intrat …ca de alergat …alearga si ultimu om de pe strada . In concluzie sefilor CCA dati-va demisia .
gigi • 17 septembrie 2006, 0:10
eu nu lucrez tocmai am terminat facultatea.La fel e si la facultati ,cel putin in
politehnica in iasi …mai putin ac.Treaba asta cu coruptia , e o treaba prea grea…Se dadea spaga si la bac , se da si la universitati . Nu stiu cum unii au pareri asha bune despre profesori …din partea mea sa faca greva cat vor , oricum meritul rar e al lor cand absolventii reusesc sa se angajeze.
serban • 17 septembrie 2006, 0:12
RUSINE PT ARBITRAJUL ROMANESC >>> SA LE FIIE RUSINE CA DAIA NU AVEM NICI UN ARBITRU IN EUROPA SI NICI NU VOM MAI AVEA NICI IN 20 DE ANI
George • 17 septembrie 2006, 0:21
Inca o data BRAVO..Un mare caracter…Afara cu jigodiile de la conducerea CCA . Pentru conducerea CCA singura scapare ar fi ca Mircea Sandu sa ia problema in dinti si sa aduca conducatori straini sa le dea 15000 euro dar sa avem si noi arbitri corecti.adica arbitru promovat pe corecte nu duoa gradu de rudenie..Sa le fie rusine..Inca o data BRAVO Luca .
JOHNSON • 17 septembrie 2006, 0:29
Ce papagal,asta crede ca a gasit scurtatura catre celebritate facand pe imaculatul….De fapt aceasta cacealma il pune alaturi de ceilalti excroci din fotbalul romanesc,un amarat disperat ca va ramane toata viata un arbitru de esalonul doi.
Barbarul • 17 septembrie 2006, 0:31
Ar fi bine sa vedeti ce se intampla si in judetul Mures…..
marius • 17 septembrie 2006, 0:35
cu asa ceva nu putem intra in europa de geaba ne chinuim noi ca nu vom reusi in veci . Hotia este la ia acasa la noi . de asta la ora actuala nu avem albitri internationali de succes. ar trebui luate masuri sau macar facut o ancheta vizavi de acest caz
Mitza_Stelistu’ • 17 septembrie 2006, 0:37
Johnson cu ce echipa tii taica??
Mishu • 17 septembrie 2006, 0:42
Johnson tata, invatza gramatica mai intai!
Mitza_Stelistu’ • 17 septembrie 2006, 0:44
Elvetia … Anglia….Spania…Germania….Italia (marel Collina)..Danemarca…Norvegia…Suedia…sunt tari unde nivelul fotbalului este foarte scazut gen Norvegia sau Danemarca sau Suedia dar unde se gaseste un arbitru de calitate (Frisk Kim Milton Nielsen sau Lubos Michel) sau tari puternice unde sunt si arbitrii de calitate ( Steve Bennet Cantalejo Mejuto Gonzalez sau Markus Merk) si mai sunt dar nu imi vin in minte acuma. De ce o tara ca Romania care se afla pe locul 7 in clasamentul coeficientilor si unde zic eu nu mai putem vb de fotbal scazut nu exista pentru Dumnezeu un arbitru bun. De fapt sunt mai multi zic eu. Coltescu Tudor Balaj. Dar ei nu sunt promovati mai departe. Sunt huliti in Romania. Uitati-va la Cantalejo ce-a facut la Barcelona – Real Madrid 1-1 derbyul planetei..si-a batut joc de el..Ce a facut Poll la Australia – Croatia ce a facut Markus Merk la Barcelona – Galatasaray sau ce ne-a facut noua Urs Meier sau Ivanov sau Michel
Da astia sunt renumiti in europa .. greselile lor sunt de trecut .. ei prin profesionalism corectitudine si aroganta si-au demonstrat valoare..Respect pentru cel mai bun arbitru al tuturor timpurilor.Pier Luigi Collina
Alex Magher • 17 septembrie 2006, 0:47
BUSI CATALIN, ai dreptate. Este o mare mafie in arbitrajul romanesc, mai ales in Liga a-IIa, unde promovarile se fac NUMAI pe interese. RUSINE CCA!!!
dementhor • 17 septembrie 2006, 0:47
incheiati fratilor acest subiect…stai linistiti ca nu va misca nimeni un deget in acest caz …peste 2 3 zile nimeni nu-si va mai aminti despre acest george luca….oricum bravo lui pt curajul avut…ar trebui invitat la o emisiune tv sa spuna mai multe sa afle si tota lumea..
lilik_18 • 17 septembrie 2006, 0:48
felicitari dlui tolontan…chiar era nevoie sa se vorbeasca despre aceste lucruri.print-o coincidenta prietenul meu este fotbalist in liga a lll-a apartinand unei echipe cu renume si in liga 1..deci un satelit…am fost la multe meciuri si pot afirma ca majoritatea arbitrilor nu au ce cauta la un meci de fotbal…mai ales intr-o tara in care se striga sus si tare cat de corecti sunt toti pe ce baza sunt delegati arbitrii…nu mi se pare deloc asa si am observat de mult acest lucru.din cauza aceasta nivelul fotbalului a crescut f greu.pt ca fotbalistii prefera sa stea departe de casa si sa traga tare decat sa stea in tara si sa fie tratati f prost.ar trebui sa fie schimbate f multe dar de fiecare data cand cineva sustine schimbarea,altii o reprima.ce e de facut atunci?
Strainu.ro – Blogul unui automatist » A referee has left the game in the 50th minute • 17 septembrie 2006, 0:53
[…] Cătălin Tolontan, a well known journalist wrote about this on his blog and provoked lots of reactions. Here are the most interesting: […]
VITORIO • 17 septembrie 2006, 0:55
Cancerul a patruns in tot fotbalul romanesc , Sandu Mircea , casatorit cu sotia raposatului Alban face interesele ISM-ului si are procentul sau ! Si cand spui ISM nu trebuie sa te gandesti doar la Ioan sau Victor Becali , mai ” papa ” de acolo multi , un Iorgulescu , un Dinu samd . Normal ca si la arbitraj este aceeasi situatie , inca dinainte de 1989 se cereau sume intre 15 mii si 35 mii ( juma de dacie ) pt promovari , Ioan Igna ar putea face cateva dezvaluiri , nu mai are nimic de pierdut . Lantul slabiciunilor este insa lung si bine ferecat , o mana spala pe cealalta , sunt inclusi si conducatori de formatii , gen Copos , Becali , Ghe Stefan , toti cei de la Dinamo , lingaii de prin valea jiului , Jean Paureanu , Stoica Mihail ( autointitulat meme ) si exemplele pot continua la nesfarsit . impresia este ca avem de a face cu o metastaza a acetui cancer , mai exact suntem in rahat rau de tot si mare lucru de nu ne trezim cu vreo suspendare de la uefa , ne-ar prinde bine, credeti-ma ! Un rol important l-ar putea avea presa , dar si aici e mare mizerie , Tolontan stie , sunt multi ziaristi care slugaresc „investitorii” din fotbal pt o friptura , un zbor cu avionul ……..
blogoree.ro • 17 septembrie 2006, 0:56
Un arbitru a părăsit stadionul n timpul meciului!…
Arbitrul George Luca a părăsit stadionul n minutul 50 al unui meci din Liga II, afirmnd că face acest lucru n semn de protest faţă de mafia din arbitrajul romnesc….
cristianu • 17 septembrie 2006, 0:56
in sfarsit a avut cineva curajul sa rupa „tacerea” dintre cei directi implicastii in fenomen nu vedeti ca arbitrajele sunt tot mai slabe tot mai multii arbitrii sunt suspectatii ca au avut au sau vor avea afacerii cu unii oamenii ce fac parte din conducerea echipelor (asta nu ar fii rau ba din potriva dar sa ramana la staiu de afcerii) iar cand „fluierasul” intra pe teren sa respecte echipele spectatorii si pe toti cei implicatii direct sau intirect in fenomenul fotbalistic
acum cand echipele din capitala mai scot un pic cate pic capsorul in europa va rog stimatii fluierasii si stegarii nu stricatii acest moment
ce sa mai vb de trecerea de la juniorii la echipele marii (seniorii) acolo e regula sau axioma ptr a reusii sa ai pe cineva in „spate” sau mama si tata sa asibe buzunarul gros daca nu intrunestii nici una din aceste conditii iti va fii f greu daca nu imposibil
cristianu • 17 septembrie 2006, 0:59
exemple le avetii si in divizia a atat ca si jucatorii cat sdi ca arbitrii
NUMAI CINE NU VREA NU LE OBSERVA DECI INDEMNUL ALA CARE ERA O DATA LA MODA ROMANIA TREZESTE-TE
INCERCAM?
unu’ • 17 septembrie 2006, 1:02
numai mircea sandu e de vina shi cu broasca aia de dragomir k ei fac dreg shi ei ne’au mancat 3 calificari la rand shi cand bate in europa cate o echipa romaneaska ies shi ei in fata cum k ar fi meritul lor k e puternik campionatul….etc.hotzii trebuie dati jos
Meme • 17 septembrie 2006, 1:10
Am jucat fotbal de performanta la nivel de juniori la o echipa din judetul Bistrita-Nasaud. Pe atunci, George Luca arbitra derby-urile seriei noastre si o facea foarte bine. De fiecare data cand se intampla sa arbitreze puteam fi siguri ca avea coloana vertebrala bine structurata astfel ca din punctul acesta de vedere nu ne faceam probleme. Asta chiar si in conditiile in care tatal sau era antrenor la una dintre grupele de juniori ale uneia dintre echipele angrenate in duel.
Am fost surprins sa aflu despre decizia sa, insa cred ca a avut motive intemeiate pentru a se retrage din teren. Este primul protest deschis la adresa unui sistem despre care stiu multi dar la fel de multi se complac in penibilul si caldura situatiei.
Stiu ca, atunci cand incepea sa urce in ierarhii, George spunea ca este foarte greu sa ajungi sus din cauza acestui sistem. Sunt insa aproape sigur ca singurul rezultat al protestului sau va fi sanctionarea conform regulamentului, pentru ca ne sta in fire sa neglijam natura situatiei. este momentul ca media sa faca front comun cu un simplu pion care a mutat impotriva regelui.
khelu • 17 septembrie 2006, 1:11
la ce va asteptati oameni buni,cand tara asta e condusa de un mare HOT,un mare bandit care a fost ales de niste mari prosti,basescu asta e cel mai mare hot al tarii,daca asta e un nenorocit ceilalti cum ar putea sa fie?la ce va asteptati cand taranii nostrii din buc si din celelalte orase si catune se inchina la poza lu gigi berbecaru?suntem o natie de imputiti de oligofrenici de hoti.pestele de la cap se impute.sa nu uitam de mitica,caria fotbalului romanesc,cel care a reusit in premiera mondiala sa scoata basma curata un drogat(neaga),cine stie cati bani a primit de la primu oier al tarii!!!!.urmeaza sandu jepcaru,continuam cu valcea asta si multi altii.dar nici presa noastra care nu prea le are cu demascarile astea,ei vb. putin si gata.dar cand e sa minta sunt primii care publica numai tampenii.implicati-va fratilor ca daia ati facut scoala aia in plus fata de altii.demascatii pe nenorocitii astia insistati hartuitii muscati din ei,nu fiti blegi si umili
MUGUR • 17 septembrie 2006, 1:18
nu se va schimba nimic dupa aceste dezvaluiri, doar faptul ca domnul respectiv nu va arbitra niciodata intr-o liga superioara.fiecare om vrea ca societatea sa se poarte cinstit si drept cu el, dar cand e vorba de viceversa nu toti mai vor acelasi lucru , totul se rezuma la bani. acest lucru nu se intampla doar in arbitraj, nici nu stiti cum se invart posturile de invatatori si de profesori , aici se afiseaza si notele si nu obtii postul dorit chiar daca ai o nota mai mare decat cel care si-a aranjat postul.Ce s-a implementat in 45 de ani de comunism nu se uita in 16 ani de tranzitie (democratie), mai avem de suferit inca 24 de ani cel putin. M-i se face mila de noi ROMANII cand stiu ca „avem de toate ,mai putin ce ne trebuie”
marian • 17 septembrie 2006, 1:23
Credeti ca Tolontan este omul indreptatit sa spuna adevarul ? Va inselati !. Acest conducator al carpetei a acoperit cu buna stiinta gravele erori de arbitraj ale unui helesteanu la Petrosani, corpodean la Arad pentru a face jocurile murdare ale stapanului becali !
Mihai • 17 septembrie 2006, 1:31
Catalin este un baiat exceptional. Am fost coleg cu el , arbitru si eu in Comisia Judeteana Valcea. Este un om care mereu a facut totul bine, s-a tinut de treaba si a dat totul pentru acest lucru, arbitrajul. Si nu spun asta numai sa il apar sau sa ii dau vreo importanta lui. La Valcea s-au petrecut in fatza ochilor mei multe lucruri foarte murdare in lumea arbitrajului si a fotbalului in general: arbitri „de casa”, observatori care dadeau indicatii despre „cum ar fi mai bine sa decurga meciul” si multe chestii mizerabile. Si toate astea incepeau de sus. Va dati seama daca jucatori care loveau sau scuipau arbitri primeau amenzi de 300-400 de mii de lei vechi si suspendari pentru 1 sau 2 etape. Am indurat si eu multe, dar cele mai mari piedici sunt din partea celor care conduc. Pot sa mai dau un exemplu: Marcel Carabageac, fiul celui mai important jucator de fotbal din istoria Valcii, Iancu Carabageac, care pentru ca nu a respectat „ordinele” despre cine trebuie sa castige la un meci in Divizia C, a primit „interdictie” de a promova la „B” si in cele din urma s-a lasat de arbitraj. Pe cand oameni care indica cu steagul de parca ar da cu secera, sunt promovati la „B” pentru ca sunt soriceii care sunt la comanda oricand , ca sa presteze diverse servicii sefilor de atunci ai AJF Valcea (atunci presedinte al AJF Valcea era Costica Valcea , nimeni altul decat seful acum al CCA). Pana si fratele meu a fost „blocat” la un examen de promovare pentru ca erau altii in spatele lui care aveau un buletin de identitate „mai special”. Stiu mult mai multe, am asistat la multe discutii, insa nu stiu daca chiar mai este bine sa mai vorbesc. BRAVO CATALINE, PENTRU CA TREBUIA PANA LA URMA CINEVA SA SPUNE ACESTOR LUCRURI PE NUME. Asa a fost mereu si asa este si acum….exact cum spune si Catalin Busi. Si sa nu spun ca observatori care dadeau indicatii la div „D” , acum sunt observatori pe la „B” si „C” , au fost promovati pentru „faptele lor eroice”….Halal de arbitrajul romanesc…..Chiar imi pare bine ca am iesit din aceasta mizerie si din acest noroi. INCA O DATA, BRAVO CATALIN BUSI….AI DOVEDIT CA AI RAMAS ACELASI OM CURAT SI DE CARACTER PE CARE IL STIAM.
Cortez72 • 17 septembrie 2006, 1:34
Daca omul spune adevarul inseamna k este o hotie mare in fotbalul romanesc …pacat pacat avem niste echipe frumoase tari si nu se merita sa le strice arbitri „astia”…acuma le dau dreptate celor care contesta arbitrajul romanesc si care vor un strain …aici este vorba numai si numai de bani !!!!!!!!
Marian • 17 septembrie 2006, 1:36
E inacceptabil asa ceva!!
FURY • 17 septembrie 2006, 1:42
primul semn…oare e intimpare ca luca este bistritean…? raspunsul NIMIC NU ESTE INTIMPLATOR l-a dat mitica de la liga asta seara care tuna si fulgera ca luca nu e sanatos cu capu…pai da ca va strica sandramaua…….da mitica si nasu stiu ca ei nu pot fi dati la o parte numa impuscati si cum la noi a fost abolita pedeapsa cu moartea…..sa le fie domnia cat mai lunga. da uite ca vine un luca nesanatos la cap si le strica sandramaua….asteptam cu interes/dupa luca un congres….
felicitari luca felicitari bistrita….
vlad • 17 septembrie 2006, 1:44
stiti vorba cu pestele , si de unde se impute el. acest caz a mai trezit putin atentia dar la noi se vor schimba cu adevarat lucruile nu acum. mai trebuie sa mai treaca timp mult, si aici ma refer la ani . adica sa moara cam toti comunistii chiar si cei mai tinerei , asta inseamna inca 40 de ani de curatare naturala …….mafia o sa mai existe si atunci …..cum exista si in vest, dar nu la acelasi nivel …..am vazut cazu din italia si imaginea de vest mi-a disparut complet . iar ceea ce facem noi aici e vorba in vant. suntem condusi tot de cei cu bani multi . multa stima pentru arbitru si pentru gestul sau
avem-avem • 17 septembrie 2006, 1:57
o sa vina o zi cand nu o sa trebuiasca sa iasa arbitru de pe teren in semna de protest…….vor intra 10,20,30,40. de oameni pe teren in semn de protest si vom vedea scede de linsaj……….cat sa mai dureze si rahatul asta?…oricum astept cu nerabdare ziua cand mircea sandu va reveni la Timisoara
avem-avem • 17 septembrie 2006, 1:58
gest curajos al arbitrului….dar inutil
URSU • 17 septembrie 2006, 1:58
felicitari pt. acest arbitru.acum este momentul pt. a incepe cruciada impotriva mafiei din arbitrajul romanesc. sper ca si alti arbitrii sa faca dezvaluiri.felicitari inca o data si mult succes.