TOLO.RO
Steaua a făcut un pas greşit. Nu, nu e o poveste despre aroganţă. Şi poate nici despre oboseală. O ştie Betis. Intrată anul trecut în Ligă, echipa din Sevilla a fost cît pe ce să retrogradeze din primul eşalon spaniol. O ştie pînă şi Arsenal, care a strălucit în Champions League, însă în campionat abia a ocupat locul 4.
duminică, 17 septembrie 2006, 10:30
Steaua a făcut un pas greşit. Nu, nu e o poveste despre aroganţă. Şi poate nici despre oboseală. O ştie Betis. Intrată anul trecut în Ligă, echipa din Sevilla a fost cît pe ce să retrogradeze din primul eşalon spaniol. O ştie pînă şi Arsenal, care a strălucit în Champions League, însă în campionat abia a ocupat locul 4.
Dacă la Betis putem vorbi despre puţinătatea resurselor, în cazul lui Arsenal ni se serveşte o pildă. Indiferent cîţi jucători ai la dispoziţie şi cît de mare îţi e bugetul, mintea umană e tot una şi ei îi e greu să gestioneze atît de multe provocări.
Mintea colectivă a Stelei a rămas suspendată în lichidul plăcut al celor trei puncte de la Kiev. De la Gigi Becali şi pînă la Dică, de la Olăroiu şi pînă la Nicoliţă, oare cînd îşi va reveni Bănel?, steliştii n-au fost obişnuiţi cu acest şah simultan al mizelor uriaşe.
Fotbalul a devenit un sport în care managementul stresului e la fel de important precum controlul piciorului. Abia acum, steliştii înţeleg de ce punctele din Ligă se plătesc aşa de bine. Uzura e pe măsură.
PS: Fără nici o răutate, aşteptăm un răspuns pe blogul lui George Copos: în cîţi jucători a evoluat Rapidul ieri?
dxx • 18 septembrie 2006, 0:28
Nu ne grabim sa vorbim despre efecte? Poate chiar avem nevoie sa nu stim castigatorul dinainte. e doar o parere.Poate e inceputul unei insanatosiri. Cred ca doar speram. DAr cand orgoliul exista nu trebuie sa-l ucidem. Nici macar prin litere.Domnule Tolontan,nu da exemple din fotbalul ala sanatos. Acolo sunt bani peste tot. La noi e saracie. De bani, si din pacate si cu duhul, sau de management(asa cosider e u timisoara, bani aruncati fara numar la un „concert” de manele). Domnule Tolontan, nu avem dreptul ca o echipa ce ucide niste devcazuti de liga campionilor sa sufere? Nu avem dreptul sa consideram un meci de campionat mai palpitant decat unul de liga campionilor? De ce? Pentru ca in istorie echipa care facea cea mai buna performanta europeana trebuia sa castige campionatul?
dan vl • 18 septembrie 2006, 0:29
cu toate ca a jucat in 10 steaua a dominat adversaru.ce a facut si rapidu a fost asa de mantuiala .daca nu il aveau pe salomir nu mai scoteau ei 2 pct
totunul • 18 septembrie 2006, 0:31
A fost un meci acceptabil, nu exagerat de frumos insa Steaua a dovedit ca poate sa intoarca un rezultat. Ma intreb ce se intampla daca egalau mai repede ..ar fi catigat sau ar fi pierdut in fata unui Rapid care s-a retras mult prea rapid in asteptare? Una peste alta mi s-a parut ca Steaua a jucat mai bine in 10 oameni decat Rapid in 11, probabil si Rapidul a jucat in 10 :)), succes echipelor noastre in Europa si mai ales Stelei in derby-ul cu Dinamo si cu Bistrita si Lyon!
ovidiu • 18 septembrie 2006, 0:32
am ajuns si io pe aici pe blog.daca cumva voi face ceva greseli sa ma scuzati ca am „gustat” si io ceva in timpul meciului.
sa revenim la subiect.
in primele 20-25 de minute rapidul a jucat inteligent si mai bine dar du aia steaua parca si-a mai revenit.ii inteleg pe rapidistii ca spun ca meritau sa castige dar acum e cam tarziu. degeaba dau ei vina pe arbitraj(cum fac de vreo cativa multi ani incoace) pt ca au avut 60 de min un om in plus pe teren si 1-0 pe tabela. o echipa mare ne termina(steaua) de nu ne vedeam. greseala de tactica din partea lui lucescu si plus pentru Oli. deci azi a fost 1-0 pt oli.
si treaba cu ” ne-o furat arbitru” stiti ce este? o scuza a echipei si a conducerii pt faptul ca nu a putut mai mult si noi suporterii de orice culoare o inghitim ca pe o friptura bine gatita. ar trebui sa ne trezim si sa vedem adevarul.
despre nesu ce sa mai zic
o greseala care cred ca il va costa si nu numai la bani.oricum se intampla.
Nicu_Cluj • 18 septembrie 2006, 0:32
Steaua a jucat in prima repriza prost pt ca se gandea inca la meciul de la Kiev. Are totusi meritul ca a revenit, chiar si in 10 oameni (Nesu e dus cu capul). O problema nu-mi iese din minte. Ce se intampla cu Bostina? Daca Cristocea s-a vazut ca nu joaca prea bine de ce nu este bagat Bostina (Gigel Coman nu e bun nici de rezerva la Steaua sa ma scuze Oli)? Cred ca cu Dinamo n-are ce incepe pe stanga decat cu Bostina. E un lucru de bun simt. Cristocea e cam iesit din forma iar G Coman nu se pune.
Cu Dinamo ar cam trebui sa castige chiar daca in groapa n-au mai facut-o demult, daca nu vor sa piarda trena liderului.
Floare • 18 septembrie 2006, 0:37
Bun…nu am pierdut..adica..e de bine:D!Adica Steaua…nu eu..ca nu imi da mie George(Becali) bani ca a dat Bobina gol:D!Si ii multumesc stimabilului domn Copos(Gheorghe)..ca a inceput sa faca si el caterinca..:D!
Cat despre meci..Oli nu a riscat cand a trimis 4 atacanti in teren!!!De ce?Rapidul are 1 om in plus..si se baga cu DOSU’ in poarta..pe Steaua o ataca doar Godzilla Moldovan…deci..a gandit-o!Felicitari domnule Olaroiu!
Mitza • 18 septembrie 2006, 0:37
pt George cu tot respectu o echipa mediocra raman Rapidul..cik d ordine ceausiste darcand am castigat cupa campionilor o fi vb causescu cu toATA uEFA SA NE DEA NOUA CUPA….sunteti ridicoli…Rapid este o echpa mediocra in care cea mai mare performanta un Europa ramna sfertul d Uefa cu noi…..cand ajungeti macar intr-o finala d cupa euroeana atunci s vb….sau poate cand Salomir shi Alex tUDOR O S ARBITRITEZE ACEL MECI O S CASTIGATI SIGUR…se pare k doar cand Tudor shi Salomir arbitreaza Rapidul mai misca in rest nu vede decat greseli de arbitrii k s scuze jocul penibil….Chiar ati uitat cand Rada nu fost eliminat de Tudor anu trecut
DaJACKAL • 18 septembrie 2006, 0:39
Iar rapidistii vad numai furturii.Frustrati.
Penalty la Goian.AVANTAJ STEAUA.
Badea scapa singur se fluiera offside.AVANTAJ rrapid.
Rosu ptr Lovin.AVANTAJ STEAUA
Rada Maftei(injurii) Moldovan Karamian(semne obscene).AVANTAJ rrapid
@Arthur
Dinamo Kiev iesita din forma?Locul 1 in Ucraina
Rapidul in forma?Locul 9 parca.
DaJACKAL • 18 septembrie 2006, 0:42
Ar fii bine ca si conducerea rrapidului sa gandeasca la fel ca si suporteri, sa creada ca e furata de arbitrii in loc sa uite la jocul echipei astfel nu cred ca rrapidul prinde mai mult de un loc de intertoto
Mitza • 18 septembrie 2006, 0:44
Ce s mai vb frustratiii astia se cred acum cu acest egal k au facut un meci mare….c bucurie p ei.Asa cum shi noi ne bucuram k am invins o echipa foarte buna din UCL asa shi rapidistii se bucura k au facut egal cu o super echipa d UCL
sefut • 18 septembrie 2006, 0:44
erau comentatorii rapidisti? asa am vazut!!!
sefut • 18 septembrie 2006, 0:45
in orice caz avem nevoie si de arbitrii si de comentatori. Comentatori nu aducem de afara?
Mitza • 18 septembrie 2006, 0:45
ati vazut meciul Rapidului cu Madeira la cat de salb au jucat dak ei aveau determinarea Stelei de la meciul cu KIev acum erau mori cazuti de oboseala
DaJACKAL • 18 septembrie 2006, 0:46
Banner Rapdist:”Aveti patron superstar, Nea Marin miliardar”
Care-i faza?Asta trebuia sa fie un atac?Trebuia sa ne simtim jigniti?Nici macar amuzant nu e
vladd • 18 septembrie 2006, 0:46
nu inteleg ce este in mintea lui olaroiu cand baga jucatori gen gigel coman care n-au nici o treaba cu fotbalul , trebuia sa-l lase la national nu sa mearga peste tot cu el de parca il are cu ceva la mana, mai bine il baga pe fosila de bostina direct din discoteca ca tot mai prindea un sut sau macar batea un corner, cat despre nesu ce sa mai spun, e inconstient, la fiecare meci se stie ca primeste cel putin galben si stai cu frica la intrariile a lui, e un risc prea mare pt o echipa cu pretentiile stelei
Mitza • 18 septembrie 2006, 0:47
la fel mi s-au parut shi mie comentatorii l orice decizie pt Rapid lor li se parea corecta.
ryw • 18 septembrie 2006, 0:47
efectul CL
da interesant pusa problema , insa am un singur contraargument fara alte comentarii : BARCELONA …alte cuvinte sunt de prisos…
http://www.topangajatori.ro
Sport • 18 septembrie 2006, 0:49
Steaua apare prin rezumate de Champions League http://sportvideos.blogspot.com/
iar rapid e prin rezumate la Otv
Mitza • 18 septembrie 2006, 0:49
am shi io o intrebare pt rapidisti…Copos shi Dinu Vama ati mai auzit dupa meciul asta s s vaite d arbitri??????????am auzit k Salomir i-a cam placut de birourile de la firam Ana Electronic
DaJACKAL • 18 septembrie 2006, 0:50
Barcelona e un exemplu dar celelalte Betis Villareal Chelsea MU Benfica care nu au facut fata pe 2 fronturi
sefut • 18 septembrie 2006, 0:51
bine zis vladd. imi plac toti jucatorii stelei dar imi este frica de nesu(sau de intrarile lui)
Mitza • 18 septembrie 2006, 0:51
Copos nu comenta nimic inainte de arbitrii cand impreuna cu Kassai facau delegarile din biroul firmei Ana Electronic….Offf c s facem mey..locul 9 este un loc pt o echipa care nu emite la titlu decat dak face delegai pt ei k s castige meciuri
Mitza • 18 septembrie 2006, 0:53
Dar Villareal a ajuns pana in semifinale totusi..a reusit s se descurce….poate shi Chelsea se descurca dak nu intalneau o super echipa in optimi
DaJACKAL • 18 septembrie 2006, 0:53
Steaua bate pe Dinamo miercuri ptr ca nu vor juca Nesu si Lovin:D
DaJACKAL • 18 septembrie 2006, 0:54
Poi villareal a ajuns pana in semifinale dar in campionat abea a prins intertoto.Era vorba sa te descurci si in campionat si in cupele europene
Cristian Pena • 18 septembrie 2006, 0:56
Buna seara tuturor si mai ales domnului Tolontan… care chiar daca printre uni v-au mai incercat o critica de pro Steaua, nu cred ca ati spus ceva gresit… Traiesc la Valencia de 6 ani, si urmaresc Steaua in orice meci, dar in seara asta, Steaua nu era pe teren in primele minute, dar nici Rapid n-a stralucit, pentru ca nu a stiut sa-si fructifice avantajul. Oricum , ca fost redactor si comentator de sport, va invit pe toti sa vedeti ce a spus Razvan despre joc, nu despre arbitraj… si sa nu mai creada nimeni ca exista un fenomen Pro Steaua. Culmea ar fi ca dupa o victorie ca cea de la Kiev, sa fi zis toata lumea: eh! Au batut si astia la Kiev… Uitativa la Rapid, care a inceput campionatul jucand doar cu renumele performantei de anul trecut. Si de asta, domnilor, Catalin Tolontan are dreptate, pentru ca echipe precum Betis( anul trecut era sa retrogradeze), Celta Vigo( acum 4 ani retrogradat), Villareal ( merge fatal anu asta) si Mallorca ( acum 5 ani a retrogradat) dupa prezenta lor in concomitent in Champions League si liga spaniola….
Asa ca va rog frumos, da-ti crezare lui Catalin ca stie ce spune…
Alex • 18 septembrie 2006, 0:57
A fost un meci frumos, dur la inceput datorita frustarii stelistilor k au si ei un prim meci in campionat dupa ce in celelalte meciuri nici n-au trebuit sa se prezinte pe teren k meciurile erau deja castigate…a fost greseala lui Razvan k a ordonat retragerea prea devreme, desi rapid era cu un om in plus si trebuia sa forteze un nou gol pt a umili Steaua…
dar se pare ca nici dupa acest meci stelistii nu s-au trezit la realitate si mai viseaza la victorii cu Real, Lyon, castigarea Ligii asu ce mai scornesc i..se pare ca nu pot sa faca 2 lucrur: scrie si sa gandeasca in acelasi timp…
Ps domnule Tolontan, daca nu puteti lauda Steaua, se pare ca nu mai aveti inspiratie la scris si deja comparati Steaua cu Arsenal…dar nu ma astept la nimic din partea „profesionalistului” ziar GSP
Mitza • 18 septembrie 2006, 0:57
ai dreptate dar Villareal a jucat mereu la ciupeala unde era grosu adik unde era important juca f bn pe cand in campionat cam mereu lua bataie poate totusi ei au ajuns cu noroc shi din intamplare pana in semifinale.Anul acesta au dat-o in bara cand i-a batut slovacii la ei akas in intertoto
Andrei Apetroae • 18 septembrie 2006, 0:58
Cu parere de rau, spun ca meciul nu s-a ridicat la pretentiile unui derby. Nu sunt partinitor, nu simpatizez cu nici una din echipele din campionatul romanesc. Imi place fotbalul. Cu mentiunea ca in Romania fotbalul placut e doar cel de pe teren, nu si cel din tribune.
Revenind la partida din aceasta seara : jocul nici uneia dintre echipe nu a convins… s-a sarit lejer peste faza de constructie, abia tarziu Steaua a mai miscat ceva din acest punct de vedere. Giulestenii nu au stiut sa tina de rezultat, s-au complacut intr-o stare de, sa-i spunem, „nepasare”.
Sper, pentru bunul mers al fotbalului nostru ca cele doua echipe sa se trezeasca in perspectiva meciurilor europene.
Sport • 18 septembrie 2006, 0:58
Si sa nu uitam ca r. lucescu a gresit grav jucand asa prudent la 1-0 si in superioritate numerica.
sefut • 18 septembrie 2006, 0:59
alex aiurezi
george m • 18 septembrie 2006, 1:00
catre mitza:cu acelasi respect!!!ati ajuns voi in finala cc!ati castigat-o!adevarat!!dar cati fotbalisti din echipa de atunci au fost racolati!!!luati de la alte formatii de club de securitate si dusi sa faca curu mare lui ceausescu!!halal istorie sti!!cati ani ai 13?n-ai de unde sa stii!!!de ce tii cu steaua!!!l-ai auzit pe vecinu vb de steaua si hop si tu!!!ce pasiune ai pt ei???vezi ca in 3 min va fi ora 00:00!fugi la culcarica si viseaza frumos!!!daca nu poti adormi nr oi!!!
Mitza • 18 septembrie 2006, 1:00
Sa nu se credea k am spus k sunt de acord cu Alex..dar nu e asa deloc cum spune el….Steaua domnule macar joaca in UCL shi o face f bn pana acum…Rapid joaca cu adeira shi se chinuie asat e diferenta
DaJACKAL • 18 septembrie 2006, 1:00
Alex noi nu visam noi chair jucam in UCL si sa vezi mirare chiar castigam.Si ce frustrati suntem din cauza asta:))))
sefut • 18 septembrie 2006, 1:02
george culca-te. poate mai are 6 ore pana la 12 ca si mine la asta nu te-ai gandit?
DaJACKAL • 18 septembrie 2006, 1:03
@ george m
ai auzit tu vreun jucator din aia „racolati” sa se planga dupa revolutie?Sa spuna nu domne eu am vrut sa joc la echipa martir Rapid dar securo-comunistii mi-au batut familia mi-au omorat copii ca sa joc la Steaua.
danskicd • 18 septembrie 2006, 1:03
stoica vorbeste de respect in Romania pt steaua !Stie el ce inseamna respect?Sa-ti fie rusine lingaule!
dromichaetesdacicus • 18 septembrie 2006, 1:03
Prea usor se trece peste meciurile in care steaua este avantajata de arbitrii, iar mm are o stategie ordinara (n-am vazut sa ceara arbitrii straini inainte de meci) venind tot el cu scandal in emisiuni.Totusi Rapidul putea bate lejer cu tot arbitrajul gangsteresc daca Razvan nu era un fricos.Se intreba aiurea de ce Rapidul s-a retras cand el a facut schimbari evidente in favoarea acestei retrageri.Am avut steaua pe tava si el n-a comandat iuresul avand o atitudine lasa. Se joaca pe un pot imens si el nu vrea sa auda de presiune, sa stea nene acasa si sa se joace pe calculator.Olaroiu il domina clar si-l bate si cu rezervele.Cred ca, paradoxal fata de sezonul trecut , frana echipei este Razvan prin relaxarea pe care o induce.Am vazut ca Maftei si Maldarasanu dau declaratii in care il iau la misto pe Copos (totusi el da banii), daca se intampla asa ceva la steaua gigi punea bodyguarzii pe ei. E prea mare relaxarea la Rapid ! dinamo si steaua afirma clar de la inceput obiectivul:campionatul ! fara prostii d-astea cu presiune si alte bazaconii .steaua lupta pe toate fronturile iar noi nu avem conducere , ca echipa s-a vazut ca avem .HAI RAPID !
Mitza • 18 septembrie 2006, 1:04
George habar nu ai cati ani am eu…Iti mai spun ikn o data vreau s imi spui shi mie o pardita jucata de Rapid in grupele champions League macar unul….Dak chiar crezi k nu ma pricep shi Rapid a avut mari fotbalisti dar uite k nu avut succesul Stelei….Dl care crezi k ti c u Rapid ai auzit de Sandu Neagu, Rica Raducanu, un antrenor mare gen Valentin Stanescu astia da rapidisti….nu astia Sapunaru Rada care trebuia eliminat shi anu trecut la intrarea asupra lui Radoi?????Vrei s dormi poate visezi k jucati in Ucl????asa k nu mai vb k nu ma cunosti k s vb asa cu mine
george m • 18 septembrie 2006, 1:05
catre luna 10 anul 98!10-98!ma lasi cu inchegatul!ca echipa a facut-o olaroiu care e antrenor f; bun nicidecum conducerea!iar daca ai fost multumit(a)de jocul stelei in sfertul cu rapidul atunci nu mai aprinde televizorul!!!o sa faci depresie!!!
dxx • 18 septembrie 2006, 1:06
Un pusti, poate prea nestiutor, spunea ca nu a cerut Ceausescu Cupa Campionilor. Mai PUSTIULE (sau daca nu esti pusti, MAI IDIOTULE), Nu a cerut Cupa Campionilor, ci a facut nationala din steaua. Nu el saracul ci mediile de influenta. Erau doua echope. Armata s-a dovedit mai puternica. Sau Valentin. SAu cine mai stie cine. E bine macar ca avem o performanta europeana. Dar sa nu exageram. ‘r’a-ti ai dracu’ de prosti cu echipa voastra fantastica, fie rapid, fie steaua, fie dinamo. In loc sa recunoasteti ceea ce e fotbal voi va injurati. SUNTETI NISTE IDIOTI. Am fost cu cineva la Sportul cu Petrolul. Ploiestean. Nu l-au lasat jandarmii sa intre la galeria Petrolului (ca nu a putut dovedi ca e ploiestean).Si a stat cu mine.La tribuna a doua la sportu’. Acolo la soare. Si urla ca dementul. Ceea ce urla galeria ploiesteana. Injura conducerea si adversarul. Dupa aia mi-a spus: Ultrasii stau la peluza, la tribuna stau doar cetatenii. Si i-am spus. Eu sunt cetatean. Atat i-am spus. DAr sper ca a inteles ceea ce vreau sa va spun si voua. Imi place sa vad un fotbal de buna sau de proasta calitate. Un fotbal in care lumea isi vede de sperantele ei de victorie , infrangere sau egal. Dar atat. Oare ULTRAS nu e echivalent cu IDIOT? Oare ULTRAs nu vede decat ideile lui si nu fotbalul? Ce sa fim ? Cetateni sau ULTRAS? Purtatori de tricouri daruite in hotel sau purtatori de bate pe spate?
daniel • 18 septembrie 2006, 1:07
oricine zice ca asta a fost arbitraj pro steaua s-a uitat la alt meci sau l-a suparat rezultatul final. salomir nu stie nici el pentru cine a arbitrat. de cand sunt mic ma uit la fotbal si n-am vazut niciodata un arbitru care sa elimine un al doilea jucator de la echipa gazda (condusa pe tabela doar la un gol diferenta) dandu-i cel de-al doilea galben.
cornel dinu sustine ca un arbitru strain ar fi facut-o. nu cred. in returul sezonului trecut, dinamo-steaua a fost arbitrat parca de un strain care s-a comportat mai rau ca unul asa de hulit cum a fost salomir inainte de meci.
cred ca salomir a fost sub presiunea acuzatiilor rapidiste.
apoi de ce strica salomir ca rapidul n-a invins aseara categoric. nu i-a impins el inapoi, ba din contra. a facut tot ce i-a stat in putere sa nu dea nastere suspiciunilor.
intr-un fotbal condus de arbitrii mafioti daca ii hulim pe cei corecti ce se intampla cu cei rau intentionati. rapidul a pierdut 2 puncte pe mana lui.
ca stelist am avut timp sa ma obisnuiesc cu ideea. pentru rapidisti cred ca e normal sa-si inece amarul in declaratii subiective. neputinta lor insa ramane si nacional s-ar putea sa le-o sanctioneze.
Mitza • 18 septembrie 2006, 1:08
Ai dreptate DaJACKAL….din cate stiu eu dupa revolutie..oare cine i-o fi dat lui Copos stadionul Giulesti????nu ministerul Transporturilor condus de Basescu care il consider de fapt un mare rapidist.
george m • 18 septembrie 2006, 1:11
catre sefut!!ora 12??? am zis ora 00:00!din cate stiu eu exista o diferenta intre 12 si 00!asta se intampla cand lipsesti de la scoala!faci confuzii!!!!
sefut • 18 septembrie 2006, 1:13
24 meserie. de fapt cand ai scris tu era aproape de (sau dupa)
01 cum stai cu calculelele?
george m • 18 septembrie 2006, 1:13
catre mitza!!!lasa rapidul!!spune-mi cand sa infiintat steaua si ce nume a purtat prima data!!!ca sa nu te mai intreb cum sa infiintat!!!daca te-am deranjat imi cer scuze!k????
cristy • 18 septembrie 2006, 1:13
Desi nu sunt un admirator al articolelor lui tolontan,de data asta ideile exprimate sunt in concordanta cu realitatea.Este destul de greu ptr o echipa romaneasca,chiar daca ea se numeste Steaua,sa aiba aceeasi motivatie meci de meci si in acelasi timp concentrarea aferenta.Daca Steaua va juca 2-3 ani in acelasi ritm ,cu siguranta se va adapta,dar sper sa nu mai avem un program infernal cum este cel de acum ,in care in 2 saptamani joci 4 meciuri tari plus inca un meci de campionat.
Mitza • 18 septembrie 2006, 1:13
auzi dxx am shi io o intrebare????u dak ma faci idiot esti mai bu k mine afla k nu sunt pusti.Spune-,i un mare fotbalist de la Rapid nu Sapunaru shi astia de la tara shi afla k nu sunt Ultras..Oare ma cunosti asa bine de ma faci idiot.CAND NE-am cunoscut noi k eu nu mai stiu.De ce un fost fotblaist de la aceea vreem acum de ce nu se plange k nu a jucat la Rapid sau la lata echipa…pt k Steaua este cea mai galonata echipa din Romania mey asta care te crezi rapidist infocat.Dak vrei s sti hi Rapid a avut jucatori „racolati pe vremea aceea.
sefut • 18 septembrie 2006, 1:14
george, m-am uitat la ora la care ai postat. era 01
george m • 18 septembrie 2006, 1:16
catre danskicd!!nu n-am auzit pe cineva sa se planga!!ai dreptate!!!dar spune-mi celelalte echipe din campionat ce sanse aveau sa joace undeva daca sistemul era potrivnic si toti jucatorii buni ajungeau numai la steaua????