TOLO.RO
Steaua a făcut un pas greşit. Nu, nu e o poveste despre aroganţă. Şi poate nici despre oboseală. O ştie Betis. Intrată anul trecut în Ligă, echipa din Sevilla a fost cît pe ce să retrogradeze din primul eşalon spaniol. O ştie pînă şi Arsenal, care a strălucit în Champions League, însă în campionat abia a ocupat locul 4.
duminică, 17 septembrie 2006, 10:30
Steaua a făcut un pas greşit. Nu, nu e o poveste despre aroganţă. Şi poate nici despre oboseală. O ştie Betis. Intrată anul trecut în Ligă, echipa din Sevilla a fost cît pe ce să retrogradeze din primul eşalon spaniol. O ştie pînă şi Arsenal, care a strălucit în Champions League, însă în campionat abia a ocupat locul 4.
Dacă la Betis putem vorbi despre puţinătatea resurselor, în cazul lui Arsenal ni se serveşte o pildă. Indiferent cîţi jucători ai la dispoziţie şi cît de mare îţi e bugetul, mintea umană e tot una şi ei îi e greu să gestioneze atît de multe provocări.
Mintea colectivă a Stelei a rămas suspendată în lichidul plăcut al celor trei puncte de la Kiev. De la Gigi Becali şi pînă la Dică, de la Olăroiu şi pînă la Nicoliţă, oare cînd îşi va reveni Bănel?, steliştii n-au fost obişnuiţi cu acest şah simultan al mizelor uriaşe.
Fotbalul a devenit un sport în care managementul stresului e la fel de important precum controlul piciorului. Abia acum, steliştii înţeleg de ce punctele din Ligă se plătesc aşa de bine. Uzura e pe măsură.
PS: Fără nici o răutate, aşteptăm un răspuns pe blogul lui George Copos: în cîţi jucători a evoluat Rapidul ieri?
Ajanta • 18 septembrie 2006, 1:16
PENTRU STELISTI: Sunt de parere ca Olaroiu a gresit prin faptul ca Bostina nu a fost trecut nici macar pe foaia de rezerve! Cristocea, un jucator pe care de altfel il apreciez, este de vreo 2 meciuri in scadere mare de forma iar Gigel Coman de cand a venit la Steaua nu a confirmat absolut deloc. Ca sa fiu sincer, la momentul de fata nu cred ca are valoare de Steaua. Din cauza lui era sa luam gol in final, cand a pierdut mingea si s-au creat ocaziile alea de gol. Este mult sub valoarea lui Bostina! Asta e parerea mea, astept si parerile voastre!
dragos • 18 septembrie 2006, 1:17
domnilor,o mica neatentie in articolul „ce joc!”,desigur foarte amuzanta:
la rapid,formula de joc 3+5+2+1=? 🙂
sper ca mai puteti modifica si nu iese ziarul asa
multa bafta
DaJACKAL • 18 septembrie 2006, 1:18
george cred ca 3 sferturi din echipele din L1 sunt infiintate de comunisti.Ce vrei sa le desfiintezi pe toate?
sharky • 18 septembrie 2006, 1:18
Tolontane, voi chiar nu vedeti ca Banel nu mai joaca ce a jucat anul trecut pentru ca nu-l mai are in spate pe Ogararu? Ogararu dadea siguranta echipei in aparare si contribuia decisiv si la faza de atac, ori acum nu se poate spune ca este vreunul stabil fundas dreapta. In momentul de fata Banel face mai mult faza defensiva decat cea de atac. Cat despre meci, se poate spune un singur lucru, Olaroiu a demonstrat pentru a nu stiu cata oara ca are vreo trei clase peste Razvan(vezi jocul Stelei dupa pauza si schimbarile facute).
Apropos, pe Razvan nu l-a mai sunat tati la pauza, sau ce s-a intamplat?
george m • 18 septembrie 2006, 1:19
catre sefut!!!da ai dreptate !!!scuze!!!dar eu sunt in franta!!!la mine era 00:00!!!
Mitza • 18 septembrie 2006, 1:19
George d c s-a las echipa Rapid in pace shi dak echipa Stelei a fost a armatei ce-i cu asta??????????iar sindromul frustrare va arde spinarea????Copos ii este cunoscut uniunea tinerilor comunisti??????????Dinu Vama asta ck era cel mai „curat”om care a condus vreodata vamile din Romania.Dar pana la uram d c evit subietul sau esti ofticat k stiu mai multe de Rapid eecat sti u…Ink o data iit spun io respect p cei adevarati RICA RADUCANU….SANDU NEAGU unul din cei mai buni atacani din tara shi Rica un mare portar.SHI campionatul din 1967 castigat de Rapid cine era la putere????Ceausescu….sau nu sti istorie….atunci nea Nicu d nu s-a bagat peste Rapid asa cum vedeti voi frustratii
sefut • 18 septembrie 2006, 1:21
george dar nu l-ai intrebat pe mitza unde locuieste. este o scapare sau esti obosit?
Zoro • 18 septembrie 2006, 1:21
Sa le luam pe rand:
INCEPUTUL
Steaua a jucat prost pentru ca mijlocasii au intrat prost in meci. Lovin a faultat mereu, Cristocea a fost moale, Banel se izola in tusa si i-l pierdea mereu pe Zicu. Paraschiv era singurul care isi face treaba, dar nu i-a putut motiva pe ceilalti.
Golul Rapidului a venit normal dupa ce si-au creat si-au creat superioritati in banda si au avut ocazii clare (Carlos in crestere de forma, sper sa nu ia vreun galben aiurea pt trageri de timp cu Lyon, si sa ne trezim in liga fara el). Lovin a pierdut clar duelul cu Grigore, dar vom vedea cu Dinamo cate poate Ov. Petre.
SOC:
Golul si pierderea lui Nesu. a fost momentul in care s-a declansat „raspunsul nervos”, cum ar zice Vochin. Parca Steaua devenise Middlesborough, si incepea sa preseze fara frica, chiar daca in 10 oameni (de altfel psihologii spun ca echipele puternice in 10 oameni joaca mai bine ca adversarii, pentru ca toti vor sa compenseze omul in minus). Mie mi-a placut Steaua din finalul primei reprize, cand urca peste Rapid in 10 fara ca antrenorii sa intervina tactic. Asta inseamna ca echipa are forta.
NESU
Pentru cei care incearca sa il apere pe Nesu, le aduc aminte ca el nu e titular la Steaua decat dupa dezechilibrul creat de pierderea lui Ogararu + neintegrarea lui Saban&Stancu. Sper din inima sa ia 3 etape de suspendare, si intre timp Saban sa castige postul de titular dreapta, Marin pe cel de stanga (unde da cu 30-40% mai mult randament ca in dreapta), iar Nesu sa devina titular pe banca de rezerve. Nu l-am laudat nici dupa Kiev (unde cu cartonas galben in luat pana in minutul 10 ne-a expus inutil de-mi tremura inima cand a venit Rebrov pe partea lui), nici dupa Standard la Bucuresti (unde nu a strans in centru la gol), nici dupa Middlesborough (unde Macarone a dat gol de langa el) – si tot asa am putea continua sa publicam o enciclopedie a erorilor decisive pe care le-a facut.
COMAN: decizia de a-l include pe banca in locul lui Bostina e logica. Coman joaca pe mai multe spoturi, are viteza mai mare ca Bostina, si trage mai bine de la distanta. Faptul ca a putu juca si fundas i-a permis lui Oli sa il bage pe Oprita in fata lui si sa obtina egalul. Sunt absolut de acord ca Bostina trebuie recuperat (steaua are nevoie de el), deocamdata pe banca de rezerve intra jucatorii care pot oferi mai multe solutii tactice (Thereau, Oprita, Coman plus Ov. Petre, Saban, Baciu, Cernea). Cand ai un fundas stanga ca Nesu, zau il tii pe Coman pe banca…
RAPID: a jucat foarte bine 30 de minute, dar i-a tradat mentalitatea romaneasca (nu putem sa luam gol in 11!) si lipsa de prospetime. Daca se desprindeau la 2 goluri, nu-i mai egala nimeni. Mi se pare ca se apropie de forma de anul trecut, pe masura ce se integreaza noile achizitii (Zicu, Lazar, Mazilu + maldarasanu). Cum si Dinamo e in forma, prevad un campionat lung (cam ca ala de anul trecut, cand la final se bateau 4 echipe pentru titlu).
Bv STeaua, felicitari Rapid.
DaJACKAL • 18 septembrie 2006, 1:22
Acum nu este aceasi situatie?Cei mai buni jucatori vin la echipele unde se plateste cel mai bine si unde se face performanta.Conducatorii de club se plangeau ca le erau luati jucatorii?NU .Si daca stau bine sa ma gandesc cate echipe din provincie au castigat campionatul inainte si cate dupa?
george m • 18 septembrie 2006, 1:22
catre dajackal:nu am spus sa fie desfiintate!steaua ca si rapidul au adus onoare si puncte importante pt romania!steaua are cel mai bun coeficient uefa,apoi rapidul!!!eu sunt rapidist si recunosc ce e gresit la echipa mea!!voi puteti???
Mitza • 18 septembrie 2006, 1:22
pardon eviti u subiectul pt k eu as putea s iti spun totul despre echipa Rapidului din anii comunismului nu cred k vrei s afli pt k ai fi foarte dezamgit s afli k shi Rapid nu era usa de Biserica
Racul • 18 septembrie 2006, 1:23
Cand stelistii si-aduc aminte de bataile pe care le-au luat in cupele europene, discutia e cam asa:
Ti-aduci aminte finala cu Milan? Bai 4 am luat dar ce echipa era Milanul, Gullit, Van Basten, Rijkaard, Ancelotti, Baresi… nu-mi pare rau ca am mancat bataie. Dar semifinala cu Benfica o mai tineti minte? Bai ce echipa era si aia in aparare… nimeni nu trecea. Dar catastrofa cu Boro o mai tineti minte, in semifinala UEFA… sa plangi de furie nu alta.
Oare rapidistii ce zic: mai tineti minte fratilor sfertul cu Steaua?
Mitza • 18 septembrie 2006, 1:26
Asa-i DaJACKAL….oare d ce cand acum jucatorii sunt foarte liberi s mearga unde vor ei d oare tot Steaua face furori in Europa?????singura diferentaar fi k si Rapid anul trecut a facut o figura frumoasa pana la uram dak e s facem statistica din ultimii 10 ani pana acum doar Steaua a afcut multe puncte pt Romania
george m • 18 septembrie 2006, 1:28
catre sefut:obosit esti tu ca nu ai puterea sa recunosti ca 3 sferturi din campionatele care au fost asa zise castigate ,au fost de fapt furate!!!te dai destept!!!
Mitza • 18 septembrie 2006, 1:28
Racule dar Foreste o mai sti cand le-a traso la dinamovistii????Polonia Varsovia o mai sti????Fc Bruges????shi asta o spun din istoria recenta
Mitza • 18 septembrie 2006, 1:30
Mey George hai s iti fac pe plac pune din 90 incoace cate titluri a luat Steaua shi cate Rapid??????sau voi vedeti numai furturi peste tot?????dar cine va credeti voi haiduciiii fotbalului Romanesc???????
Mitza • 18 septembrie 2006, 1:32
La meciul Dinamo-Cheahlaul cand Dinamo avea nevoie d 7 goluri shi saraci chiar 7 au dat nu mai vedeti blaturi decat meciurile Stelei….Oare rivalele Barcei din Spania vad nu mai blaturi l meciurile Barcei desi bt tot mereu?????
george m • 18 septembrie 2006, 1:33
catre mitza:ia invata-ma tu istoria rapidului din ani stelei,pardon comunistilor!!!!
champions league • 18 septembrie 2006, 1:33
salut mitza si pe toti suporterii obiectivi, stelisti, rapidisti si dinamovisti. sper sa nu fie si in seara asta ciori si catei, ca iar am teme de luat la misto.
mie rezultatul mi s-a parut echitabil. n-au stiut sa gestioneze omul in plus, iar noi am avut si noroc, dar si vointa. din pct meu de vedere, asta inseamna mentalitate si atitudine.
craca giulesti • 18 septembrie 2006, 1:33
N-am mai postat de mult incercind sa prind cit mai mult din neputinta unora de a se exprima. Ma refer in egala masura la toti ‘ suporterii’ care refuleaza pe blog dar care , lasind la o parte carentele gramaticale , fac totul sa isi laude echipa chiar in momentele penibile prin care trece. Concret , ca suporter rapidist primul vinovat este Razvan Lucescu datorita lipsei de curaj din a doua repriza. Am inteles sa pastram rezultatul pina la pauza , dar dupa aceea? Ca sa revin la arbitraj este clar : penalty la Buga si galben pt. Goian la 0-0 , eliminare pt. Rada la 0-1 , eliminare Lovin tot in prima repriza , offside inexistent la V.Badea , eliminare Goian ( al doilea galben ) iar in aceeasi faza ignorarea legii avantajului care l-ar fi lasat pe Buga singur cu Carlos . Am punctat doar fazele cu influenta in desfasurarea ulterioara a jocului. Oricum tendinta a fost pro-Steaua iar justificarile penibile .Daca Steaua a jucat miercuri la Kiev atunci Rapid a jucat joi cu Madeira. Daca Steaua este cea mai buna echipa din tara atunci de ce nu ne poate invinge de atit timp in meciuri directe si cistiga campionate cu Farul , Vaslui , Jiul , Bacau et caetera. Cel mai grav lucru este ca pina si cei ca mine care le-au urat succes in cupele europene stelistilor dupa astfel de meciuri vor cinta ( I love you BORO ). ACEST MESAJ A FOST PENTRU CEI CARE IL POT INTELEGE. CEILALTI POT PROFITA IN CONTINUARE DE AVANTAJUL NUMARULUI (SARACUL BRUCAN).
dxx • 18 septembrie 2006, 1:33
domnule cu user name MITZA, in primul rand nu am vrut sa fie un afront personal, dar am auzit de-a lungul timpului numai pustani care nu recunosteau monopolul fotbalistic de atunci. In al doilea rand, de mic copil sunt fan Sportul Studentesc, nu Rapid. Si in altreilea rand inteleg iubirea si suferinta unui om pentru o echipa. Dar pentru mine termenul de ULTRAS este echivalent cu termenul de MANIAC, care ar fi in stare sa nu mai fie om, pentru o idee care nu cred ca are de a face cu sportul. FAIR PLAY, asta spune eu ca e sportul, NU …e RAPID, NU …e STEAUA , etc. M-am bucurat si o sa ma bucur de orice performanta roamneasca in cupele europene, si nu o sa vand niciodata butelii de genul 2-0 pentru adversarul echipei romanesti. DAR de ce? De ce sa neuram, si sa nu lasam fotbalul (care uneori e nedrept ca si viata) sa-si faca de cap. Sa ne bucure si sa ne intristeze.Eu asta nu inteleg. De ce sa ne injuram? Si in continuare cred ca termenul de ULTRAS este echivalent cu IDIOT. As dori sa fie echivalent cu PATIMAS.
champions league • 18 septembrie 2006, 1:33
aaaaaaaaa………..scuze, vad ca si azi sunt cativa frustrati prin zona. sincer, nu va e somn?
ALIN • 18 septembrie 2006, 1:34
Bravo Tolontane. Apara-i pe stelisti. Poate uiti ca Rapidul joaca in UEFA si ca am jucat si joi. Da asa sunteti voi astia de la gazeta. Asta e deviza redactiei „totul pentru steaua”.
Azi am pierdut doua puncte pe mana noastra. Steaua a dovedit inca o data ca nu poate invinge Rapidul. Sa zica mersi Becali. Probabil ca nu a mai avut popa par in barba de n-au mai castigat.
sefut • 18 septembrie 2006, 1:34
bai george, uita cum sta treaba. eu nu cred ca au fost furate. oare tu poti demonstra. sau poate poti demonstra punctele pierdute de craiova la rapid. sau de fapt ce poti demonstra? m-am uitat la rapid nacional. ca un adevarat roman am vrut sa castige rapidul. normal. de fapt au jucat execrabil. nacional merita cel putin un punct. coman cel laudat azi de comentatorii de rahat de la steaua rapid a fost cel mai slab. in aceste conditii vrei sa mearga rapid in cl?
george m • 18 septembrie 2006, 1:35
catre champions league:sunt rapidist si trebuie sa recunosc ca ceea ce ai spus e 100% corect!!!
DaJACKAL • 18 septembrie 2006, 1:35
Lumea uita cand Rapid si Dinamo defilau int-un campionat „super corect”(Steaua era desfiintata de Paunescu atunci)si faceau partide memorabile cu Skonto Riga,Polonia Varsovia sau Valerenga.Toti au acuzat Steaua ca face blaturi.In sezonul trecut au fost suspectate meciuri cu Poli, Pandurii, Farul, Bacau, Otelul, Vaslui.Steaua fara meciurile astea ar fi terminat cam pe locul 7-8.Va dati seama ce campionat puternic avem daca o echipa de locurile 7-8 joaca o semifinala europeana si ajunge in UCL.
danskicd • 18 septembrie 2006, 1:35
George ! eu sunt polist tm !inainte Steaua si Dinamo furau tot !Si-au batut joc de acest campionat!!! A trecut !dar ce face acest copil handicapat (parca asa -i zicea Dinu) este inadmisibil!!! se crede buricul pamintului acest lingau sTOICA !!!
champions league • 18 septembrie 2006, 1:36
BRAVO DXX, BRAVO CRACA, imi place rapidistul asta…………
Zoro • 18 septembrie 2006, 1:36
Mitza, sa mai intrebam dinamovistii si de Grashopper Zurich, Spartak Moscova, Partizan Belgrad, Levski, – toate infrangeri in serie cu formatii pe care daca le-ar bate azi Steaua ar zice ca „aia n-ai jucat nimic, sunt slabi…” Nu zic de pescarii din Faroe, aia sunt deja legenda, nimeni nu stie daca a fost adevarat!
RosAlbastru` • 18 septembrie 2006, 1:37
Ceea ce va ramane notat undeva : Semifinala Cupa Uefa jucata de STEAUA (nu rapid) Campionat castigat de STEAUA (nu rapid) Supercupa castigata de STEAUA (nu rapid).Sa dea Dumnezeu sa nu va batem inca 4 ani dar rezultatele care chiar conteaza sa fie tot in favoarea noastra. Tot timpul suntetzi furatzi frustratzi si asa mai departe , TOATA ROMANIA sustzine Steaua , dar zicetzi ca toata ROMANIA nu e Steaua , hotaratzi-va . Critici si asa mai departe , da uite ca Dinamo merge mult mai bine ca rapid dar desigur si ei umbla la arbitrii . Ca echipe Steaua are un palmares superior , ca realizari Steaua are mai multe , RAPID e doar echipa sustzinuta de cei carora le place sa viseze si dupa sa se dea cu curu` de pamant cand se trezesc la realitate . Cand castigatzi si voi ceva in defavoarea Stelei , O CUPA dupa un meci direct , o eliminare in cupele europene , ceva palpabil , nu imaginar . Scenarii sunt destule dar ideea despre acest meci e una singura: Steaua a avut noroc si o mentalitate puternica . Pt frustratzii care au vazut procesul etapei au fost mai multe greseli impotriva Stelei , eu nu ma pronuntz am vazut doar bilantzul . Asta pt cei care au vb frumos , pt aia mai vulgari , mami si tati trebuia sa va bage mai mult in seama cand eratzi mici , poate numai ieseatzi asa tampitzi .
Aln • 18 septembrie 2006, 1:37
1.Daca as fi razvan lucescu m-ar ingrijora jocul rapidului(in acest mod marfaru nu intra in grupele UEFA)
2.Atata s-au dat la salomir ca n-ar fi acordat cartonas jucatorilor rapidului nici daca rada si moldovan omorau vreun STELIST.
3.STEAUA a gresit in primele 30 de minute ca s-a lasat angrenata in jocul de rht al rapidului si s-a lasat provocata de nonfotbalisti.
4.razvan lucescu nu are cojones!
5.OLI le are mari de tot!
6.frustratii sa-l lase in pace pe Tolontan!Omul este corect:loveste peste tot cand simte puncte slabe!
7.ATENTIE dinamo,VENIM!
sefut • 18 septembrie 2006, 1:38
bai craca, nu te dor plamanii de cantatul piesei i love you boro?
Catalin • 18 septembrie 2006, 1:41
Bai Ros-Albastru…tu ai luat capacitatea?de bac nu te mai intreb ca esti vai de capul tau…bai filosofule lasa-ne….
george m • 18 septembrie 2006, 1:42
catre sefut!!!vb ca dragomir!!”poti demonstra”ce sa demonstrez!!ma enervez!ma enevrvez ca noi toti STELISTI,DINAMOVISTI,RAPIDISTI,mergem pe stadioane,cheltuim bani si timp,plangem,punem suflet,ne enervam si nu primim decat blaturi,blaturi,politica in fotbal,bani negrii!!!tu esti ca mine!tu tii cu steaua eu cu rapid!!!ne certam degeaba!!!am spus-o si o repet:steaua este fanionul romaniei in europa!dar asta nu sterge nimic din trecut!!nici steaua ,nici dinamo,nici rapidul nu a fost usa de biserica!!!si noi suferim!!!
rza gza bza • 18 septembrie 2006, 1:42
BAH STELISHTILOR SA VEZI CE O SA VAD RUPA FASHU DINAMO
RosAlbastru` • 18 septembrie 2006, 1:42
raspuns de om frustrat , te legi de capacitate si alte alea 🙂 fii si tu putzin mai pe obiect si comenteaza ceva , nu te indeparta de subiect , ca iar dai cu curu de pamant cand te trezesti la realitate :))
champions league • 18 septembrie 2006, 1:42
bai, voi nu va potoliti? frate, aveti frustrari, n-ati avut jucarii cand erati mici. hai, la nani, ca asta e un blog pt suporteri, indiferent de culorile pe care le iubesc.
pt cei normali: eu zic ca drumul ala pe care l-am inceput noi in europa acum 2 ani, l-am continuat impreuna cu rapid anul trecut si probabil il vom continua toate 3, inclusiv dinamo, anul acesta, trece si prin rahatul asta de campionat intern. important e ca toate 3 sa-si faca suporterii mandrii, ceea ce nu am mai trait de f. mult timp toti.
Mitza • 18 septembrie 2006, 1:43
auzi george dak vrei t invat?????istoria Rapidului p toata cik ati fost in B???????????o gramada de timp…..Bah astia fara somn….Rapid ajuns o candidta la titlu de abia in anul 1999 pana atunci erati niste anonimi
Mitza • 18 septembrie 2006, 1:44
sal champion league scuze k nu te-am salutat dar trebuie s inventeze pastial anti-frustrare pt astia k nu se mai potolesc
george m • 18 septembrie 2006, 1:44
catre champions league:BRAVO BRAVO!!!!esti realist
dxx • 18 septembrie 2006, 1:45
Ideea, champions league, este sa ii depasim pe portughezi si o sa fim cu 3 in liga si 3 in uefa peste doi ani. poate o mreusi sa facem si noi pana atunci 6 echipe demne de Europa.
dan • 18 septembrie 2006, 1:45
ghinion? nesansa? arbitrii? RAHAT!
avem diploma de loseri, cu masterat si doctorat
si avem si profesor bun la materia asta
ma bucur ca in seara asta toate comentariile sunt pe aceeasi directie.
echipa a inceput meciul bine, a aratat ambitie, si-a creat ocazii. mai mult, a inscris. si a dominat meciul pana atunci.
dupa eliminarea lui nesu s-a vazut simbioza dintre echipa si razvan. si fara razvan echipa isi stie lectia. ultimile 10 minute din prima repriza ne-am aparat, ceea ce inseamna ca baietii si-au insusit lectia.
suntem la furat, jucam la mica ciupeala, la ce-o iesi. mentalitate de loseri, de ratati si terminati. de parca am fi furat golul ala, ni l-am fi insusit nejustificat si incercam sa-l facem sa treaca neobservat. si ne taram pe gennchi si coate in speranta ca 60 de minute vor trece repede si vom smenui trei puncte.
in fine, a venit pauza. oricine din peluza aia nenorocita stia ca nu trebuie sa ne bagam cu curul in poarta. ca pentru steaua 0-1 sau 0-3 tot aia e si vor ataca. inconsecinta, avand un om in plus, trebuie sa stapanim mijlocul,sa tinem mingea si odata cu ea pe spuky departe de poarta si sa fortam golul doi.
si razvan s-a facut perfect inteles. toata echipa in treij de metri, fara trei pase legate in 45 de minute, cu o singura faza de poarta pana la egalare. in conditiile in care aveam un om in plus.
are steaua noroc? da! are noroc ca atunci cand are nevoie, intalneste asemenea ratati perfecti. in fiecare zi un fraier pleaca de acasa, important e sa te intalnesti cu el. si olaroiu l-a intalnit pe aleea dintre case.
degeaba ai un atacant speculativ ca moldovan, daca nu-l joci in careu. degeaba ai un fotbalist cu tehnica lui zicu, daca nu ii dai mingea. si zicu chiar avea chef sa joace azi. dar zicu s-a vazut in primele 35 de minute, cand echipa a jucat fotbal. un fotbalist cu talent nu poate juca nicodata turca. sau pseudofotbalul nostru.
cu toata tactica defensiva, cu mingi bubuite si tentative de pase mereu esuate, nu am reusit sa-l blocam pe badea care a crea pericol la fiecare faza.
mai mult, l-am alrgat pe moldo cu pase lungi, ca sa fim siguri ca devine ineficient.
altii isi creaza menatlitate de invingatori, noi ne zidim una de LOSERI, de ETERNI PERDANTI. daca Romania va avea 3 echipe in liga, noi vom fi pe locul patru. pentru ca suntem prosti si mincinosi. mintim fotbalul si performanta.
cu asemenea jocuri visam la titlu? la 1-0, cu superioritate din minutul 33 noi ne aparam ca disperatii si totusi visam la performanta?
alo, hai sa lasam prafurile si praful in ochi si sa ne trezim! asta e mentalitate de echipa mica, nesemnificativa. avem 1-0, poate castigam, da’ merge si-un egal.
aseara, steaua era pregatita sa fie calcata in picioare. culmea e ca si noi eram pregatiti sa le-o tragem, da’ micul napoleon ne-a pus capastru. si a tras atat de tare de el, pana ne-am pus capra.
o spun cu toata gura, avem lot de titlu, dar nu avem meserias care sa-l foloseasca. orice urma de dubiu in privinta asta mi-a disparut aseara pe 23 august, can, in loc sa maturam cu steaua, am invitat-o sa ne umileasca.
poate n-ati inteles, sa fi dominat categoric de o echipa in 10 inseamna UMILINTA. nici un cercel nu poate straluci atat de tare incat sa ne faca sa nu vedem asta!
sefut • 18 septembrie 2006, 1:46
georgica, incepi sa vezi mai clar. nu aruncam cu piatra in cineva daca suntem pacatosi. si de ce numai steaua? are greselile ei. dar celelalte echipeÀ6 la fel de pacatoase. atunci de ce vorbim de asta? putem vorbi de doi imaturi sau nepregatiti: nesu si razvan
danskicd • 18 septembrie 2006, 1:46
bv champions league!!!
george m • 18 septembrie 2006, 1:47
catre danskicd!!!am multi prieteni in TM si sannicolau mare!!!HAI POLI!§§§
champions league • 18 septembrie 2006, 1:47
mah, stiti ce ma deranjeaza? cateii astia mici care latra ca prostii si nu inteleg ca ei NU AU NICI O TREABA CU A FII DINAMOVIST! un dinamovist ar fi spus ca o sa fie un meci echilibrat, ca dinamo are un atac bun iar steaua o aparare buna, etc……….catelusi, o sa fie un meci greu si pt noi si pt voi. daca aveti creier lasati-i pe dinamovisti sa vbeasca, nu niste inculti ca voi. apropos, CATALINE, vad ca esti un ratat din vreun liceu industrial sau tehnic, de ce nu te duci sa inveti? poate cand mai cresti iti vine mintea la cap si inveti sa judeci.
10-98 • 18 septembrie 2006, 1:48
Catre george. Se vede ca te-ai prins ce inseamna 10-98. Stai sa vad daca ma prind si eu ce faci tu in Franta. Fiind rapidist probabil esti rrom asa ca mai ramane doar o intrebare: Esti cu vioara sau la cioarda?
Mitza • 18 septembrie 2006, 1:48
Mey rapidistilor Valerenga o mai stiti??????????cik va batut rau atunci tin minte un fotbalist mare Carew care a cam deranjat Rapidul.Anderlecht o mai stiti???????
danskicd • 18 septembrie 2006, 1:49
dane ,ai dreptate si stii care este rezultatul? miraculosul joc al nationalei care ne-a adus (!!!!!!!!) atitea calificari in ultimii ani!
Aln • 18 septembrie 2006, 1:49
Din ciclul:”in vino veritas”,bine le spui dane!