TOLO.RO
Mihai Stoica se enervează la comandă. La propria comandă. A intrat pornit în Recursul Etapei şi s-a montat minut după minut, făcîndu-i pe cei din studio să se uite nedumeriţi în jur, în aşteptarea unui cataclism iminent.
luni, 18 septembrie 2006, 2:35
Mihai Stoica se enervează la comandă. La propria comandă. A intrat pornit în Recursul Etapei şi s-a montat minut după minut, făcîndu-i pe cei din studio să se uite nedumeriţi în jur, în aşteptarea unui cataclism iminent.
Nu, nu se apropia nici un tsunami! Pur şi simplu, Mihai Stoica juca un rol. Eroul indignat. Cetăţeanul dezgustat. Inteligent şi bun actor, el a reuşit să deturneze nemulţumirea Rapidului, Constantin Zotta dîndu-şi seama abia după miezul nopţii că a rămas fără obiectul protestului, uzurpat între timp de Steaua, echipa mai degrabă avantajată decît dezavantajată în derbyul cu giuleştenii.
Recitalul lui Stoica s-a bizuit pe cîteva faze corect sesizate: ofsaidul inexistent la Badea şi „tălpile” lui Moldovan. Plus că Steaua mai poate acuza neeliminarea lui Rada, care-l călcase pe Badea.
Însă prima şi decisiva eroare a fost comisă de Salomir împotriva Rapidului. Conform regulamentului, în fotbal nu există beneficiu mai mare decît lovitura de la 11 metri! Dovadă că nu se lasă avantaj la o asemenea infracţiune. Salomir n-a acordat penalty pentru Rapid! Şi, mai apoi, nu l-a eliminat pe Lovin. În acel moment, Steaua era condusă cu 1-0 şi ar fi rămas în 9.
Ca să evite dezvoltarea unei astfel de discuţii, MM s-a întors în trecut. A traversat iute meciul de la Piteşti, sacrificiu de cal la H5, apoi a poposit suculent la Timişoara, unde echipa sa a fost dezavantajată. „Poli” a ripostat astăzi printr-un comunicat şi spiritele s-au încins.
Diversiunea lui Mihai Stoica a reuşit: a mutat discuţia asupra propriei persoane. De la Salomir s-a ajuns la MM. Omul îşi merită banii!
PS: Reacţia lui Marian Iancu este, probabil, cel mai jos comunicat oficial din partea unui club românesc. Niciodată parcă nu s-a coborît atît de jos limbajul.
carmen • 18 septembrie 2006, 15:27
era culmea totontane sa ratezi tu ocazia de a-l intela pe MM.
Sa fie oare invidie, pe faptul k unul este sprijinit de patron, pe cand altul altii se afla sub sugul unui comunist?
filip • 18 septembrie 2006, 15:27
In viata mea n-am mai vaz un frustrat pe succesele altora si un mincinos cum este acest clovn pe nume Marian Iancu care o ataca pe steaua frecvent.Ieri la recurs zicea ca nu a vb de steaua dar ii amintesc ca inainte la realitatea s-a luat de goian .Ce sa mai zic un om de nimic care ma irita cand ii vad mutra aia de gangster si va spun ca nu mai rez mult la timisoara pt ca in viata lui a reusit sa adune avere numai prin escrocherii si crede ca-i va merge si in fotbal dar se inseala .Cat despre d-vs ce sa mai zic ca de obicei un critic frecvent la adresa stelei . Bafta MM si forzza STEAUA
bb • 18 septembrie 2006, 15:27
iancu: un tip caruia a inceput sa-i placa tiganeala din media. mai nou se pare ca spera ca aici sta cheia succesului in fotbal.
mm: un tupeist care considera ca a recunoaste greselile arbitrilor este ca si cum ar spune ca Steaua nu are valoare. fals. mm sa reinvete ce inseamna bunul-simt.
rapid: o echipa plina cu jucatori care n-au invatat nimic din sport. notiunea de fair-play nu exista pentru ei.
tolontan: cu gandul la afaceri a inceput sa dea mai mult atentie mancatorilor de seminte in loc sa fie atent la el insusi
ioanitoaia: un realizator nesuferit. a-l intrerupe pe cel ce vorbeste este felul lui de a conduce o emisiune si chiar oameni. ii sunt bune niste carti de leadership.
copos: e in plina schimbare. de apreciat.
becali: un vizionar. face istoria. pacat de slaba calitate a unora din jurul lui.
arkan • 18 septembrie 2006, 15:28
Tolontane,de multe ori esti tare superficial in articolele pe care le scrii,dar pt acesta tin sa te felicit.
Eu nu inteleg cum anume un personaj de nesimtenia acestui meme e lasat si ii este permis in continuare sa iasa in fatza cu tot felul de declaratii belicoase la adresa tuturor,pt ca pana la urma urmei omu’ nu e normal deloc,e impotriva tutoror,iar toate declaratiile lui nu fac altceva decat sa creeze scandaluri practic din nimic.
Eu i-as recomanda o funie si un sapun,cu restul se descurca el,ar fi gestul suprem
Iar mercenarii astia de se cred suporteri ai stelei,nu-s altceva decat niste bastarzi avizi dupa o glorie furata,dupa o istorie impusa prin ordine de partid si trofee castigate cu orice pretz,luand chipul si asemanarea unui oligofren ca meme si a unui cioban incult precum jiji
Intr-o tzara civilizata cu pretentii la a ascede cat mai sus in lumea buna spre Vest,voi nici macar nu ar trebui sa mai existati,sunteti singura imagine din prezent al fostului regim dictatorial.
URA ETERNA PENTRU CEI CA voi!
chipy • 18 septembrie 2006, 15:28
domnule Tolontan..nu stiti c a facut ordinarul ala de mm la sfarsitul meciului de ieri…a venit si a aratat semne obscene inspre galeria rapidului si ne-a aplaudat ironic incitandu-ne..si mai are tupeul sa vb. de bun simt..e un slav nenorocit,dar bine platit…culmea e k si suporterii stelisti sunt alaturi de el…ma intreb c s-ar fi intamplat k acesti simpatizanti dc ar fi fost in locul acelui suporter lovit de huliganul ala…e un idiot si c a facut aseara in nici un caz nu e o atitudine de manager al unei echipe de „champions league”…cat despre arbitraj nu pots a spun decat k s-au facut greseli in orice caz nu in defavoarea stelei…dar noi am avut un om eliminat si 1-0…si nu am stiut cum sa jucam..asta din cauza tacticii d-lui Lucescu care e una de 2 lei..din aia vechi…11-11 am fost peste steaua clar..la 10-11 ne-au dominat ei insa..inadmisibil..pakt..am fi meritat sa castigam…
x_trem • 18 septembrie 2006, 15:28
mm… a refuzat rapidul
edyedmond • 18 septembrie 2006, 15:28
intradevar presa asteapta esecurile stelei….ma faceti sa rad….de la 15 pagini dedicate stelei in fiecare zi de ceva timp, acum presa este aservita altora….logic nu…logica romaneasca evident…asa e cataline cand ii pui in c.r de vreo cativa ani…nu le mai ajungi la nas si uita unde sunt…ata ete mergem inainte…se stie ce scandal va fi dupa meciul cu dinamo de miercuri…rapid trece in plan secund acum va incepe razboiul cu dinamo…sper ca amaratii conducatori ai echipei mele sa nu intre in jocul astora si sa-si vada de treaba in liniste….”steaua latra, cainii merge”
sacalul • 18 septembrie 2006, 15:29
Si sa nu mai zic CATALINE cate a facut M.M ptr STEUA nu facut nimeni pana acum
Claudiu • 18 septembrie 2006, 15:29
Meme in ultimul timp se poarta tare ciudat si nu m-ar mira sa fi suferit niste modificari fiziologice de care vb dl Iancu.Stoica asta de cand Steaua mai joaca cate ceva distruge imaginea clubului in partea cealalta.Iancu l-a caracterizat destul de bine tinand cont de cate are la activ mm-ul(pumni la suporteri,pe Padurenu il vrea moert,injura,etc).Oricum Iancu il va nenoroci pe meme daca nu o sa se potoleasca,ca na polistul are o scoala a vietii mult mai intens traita……..
Octavian • 18 septembrie 2006, 15:29
champions league faptul ca esti stelist iti da dreptul sa fi arogant?
In cred mai degraba cred ca arata coeficientul tau de inteligenta care in acest moment nu cred ca il depaseste cu mult pe cel al unui scaun ,daca spui asa ceva !Ai prins tu vremea lui Ceausescu ,cand va facut tata Valentin echipa si furati toti ? Esti mandru de mizeria acea si de pata neagra care a lasat-o Steaua atunci cand lua jucatori cu japca! Nu cred iar daca da ,atunci si tu esti la fel! Tu faci parte din epoca lui Scooter -Maria ,dar steaua ta e putreda si gaunoasa la mijloc desi pe afara va orbeste pe toti cu stralucirea ei !
Mai ai de crescut ,nu da tu lecti la altii cand de fapt tu esti primul care ai de invatat!!!
Constantin C. • 18 septembrie 2006, 15:29
Mesajul meu e lung.
Uitati-va bine in oglinda! Monstrii acestia cu care va luptati pe viata si pe moarte, sunt creati de voi, de aceasta „presa (cu totul ne)sportiva”. Ati ales cea mai facila cale de gazetarie. Si voi si cei de la Prosport sau alte tabloide de prost gust.
Cine sunt MM, don GiGi, Copos sau Iancu, daca nu niste ambalaje prin care vindeti mascat publicitatea BERII, AUTOMOBILELEOR SAU lamelor de ras din lumea media?
Raspunde-mi Cataline la intrebarea asta: Cum a fost posibil ca Steaua sa castige cupa Campionilor in 1900 toamna, fara ca presa sa arate in public cuceririle lui Hagi sau nervii lui Valentin Ceasusescu? Cum a fost posibil ca echipa de handbal a Romaniei sa castige atat de frumos atatea campionate mondiale, fara ca jucatorii sau antrenorii sa fie atat de mediatizati?
Cine dracu sunt MEME, GIGI sau MUTU sau alte starlete care nu au nimic in comun cu SPORTUL in spiritul sau cel mai inalt si nobil?
Eu m-am saturat de monstrii vostri. Imi vine sa vomit cand vad stirile sportive. Cand deschid un ziar sportiv si citesc de ranga lui Mutu sau de Elucubratiile lui Meme.
Ati dori sa fim o natiune de Gigi Becali? Sa gandim uniform, sa va cumparam „parerile” voastre la cald?
Chiar atata poate oferi Sportul Romanesc la ora actuala? Chiar asta inseamna el acuma? Bermudele lui Mutu si ceasurile de aur ale lui Olaroiu?
N-o sa-mi raspunzi la aceste intrebari, pentru ca nu ai curajul sa spui AM GRESIT. NU SUNT un om perfect. Nu in cazul rangii lui mutu. Nici macar in articolul asta fara sens sau in altele ce „va sa fie”.
Cu aceeasi consideratie,
(ps: va amintiti „certurile” lui Dragomir cu Sandu? Ei s-au certat, ei s-au impacat la TELEVIZOR. Cat de credibili sunt astfel de cameleoni autohtoni? Meme si Salomir o sa-i vedeti la o terasa in Mamaia anul viitor, nimeni n-o sa-si aminteasca de conflictul lor de acum. S-a pierdut ceva din vedere? Da, banii din publicitate, fraierirea nationala a acestor gura casca de cititori-privitori.)
un om
maestro1985 • 18 septembrie 2006, 15:30
pt GSP: cu toate ca nu va prea simpatizez makar voi nu lasati sa se injure ca la usa cortului cum se face pe site-ul prosport-ului.intrati va rog si minunati-va!!!cel mai jegos lucru de pe acel site este ca nimeni nu intervine shi nu baneaza userii care sunt numai cu „carnea” in gura!!!
stefan • 18 septembrie 2006, 15:30
Cei drept daca ne uitam mai bine la fata si fizicul lu MM..aduce a travestit…Vai de voi ce suporteri sunteti..va bate unul cu bicepsul de gaina. Imi place ca voi il sustineti pe MM iar el va rasplateste cu pumni in gura. Acum se da mare stelist, a uitat cand in tinerete purta fularul lu Dinamo..ati face bine sa va uitati la pozele acelea. Acum face gargara sa iasa in fata sa-l impresioneze pe Gigi ..sa mai primeasca cate un os. El e marele manager ..care l-a alungat pe Lacatus (simbolul Stelei) din Ghencea. Asa ca aveti grija ce spuneti ..sa nu-l suparati pe MM, zis si micul Boniasky..si sa va ia la pumni, dorind sa-si arate barbatia cu 10 bodyguarzi in spate….
chipy • 18 septembrie 2006, 15:30
pt. expitesteanul ..si oli e un ordinar ..vezi c a facut in tunel …si antecedentele lui k sapunaru…
vichi • 18 septembrie 2006, 15:31
Exact asta am observat si eu la Recursul etapei. Stoica a fost un actor destul de bun, dar nu perfect ptr ca mai sunt oameni care mai si gandesc si isi dau seama de manevrele lui.
Vreau sa mai aduc un argument catre cele scrise in articolul dumneavoastra. Cand doumnul Ioanitoaia a spus ca il va avea la telefon pe arbitrul George Luca, Mihai Stoica a sarit imediat spunad cine este asta, si ce daca a iesit dupa teren. Pai din moment ce Stoica sustine ca Steaua este dezavantajata si ca arbitrii sunt slabi sau hoti, cum de nu ii apreciaza gestul acestui arbitru???
Salomir a tras ptr Steaua in mod clar ptr ca era la 5 metri de faza cu hentul si nu a dat nimic. Clar ca lumina zilei!
FRANK • 18 septembrie 2006, 15:32
Cine spune ca arbitrii au ajutato pe STEAUA aseara e un mare bou . Lui Salomir i-a fost frica sa arbitreze cum trebuie datorita presei , fiindca tot au scris ca steua are arbitrii de partea ei , ca steaua plateste nu stiu ce arbitrii samd . Cine a fost aseara la meci a vazut cum asistentul de la tribuma intai ridica steagul sa semnalizeze o infractiune si se uita la salomir sa vada in ce parte da … Jenant . Cred ca s-a vazut si la tv faptul ca rapidistii nu au fost usa de biserica , cum au provocat maftei in permanenta jucatorii si spectatorii de pe stadion , cum au intrat la rupere la adversari si pana la urma s-au ales cu un punct …. Jenant . Sa joci 60 de minute impotriva unei echipe care are un om in minus si sa te aperi in continoare , ba mai mult , sa nu reusesti sa marchezi si sa fii egalat in ultimele minute de joc … Inca o data jenant . Cred ca acest meci a fost cel mai bine parafrazat de catre patronul rapidului ….
Octavian • 18 septembrie 2006, 15:32
Pt adryan ,pacat de Becali care baga bani destui ,ca nu merita un circar ca MM sa pateze imagine clubului,daca afara facea asa era de mult persoana non grata !!!!
Viper • 18 septembrie 2006, 15:32
Cand il vad pe MM la TV schimb urgent postul
Tudor • 18 septembrie 2006, 15:33
Smart! Ce facem totusi cu arbitrii astia? Chiar nu-i nici o solutie? Pe Craciunescu l-au mancat. Chiar daca avea bubele lui, oricum mai rezolvase ceva. Felicitari baiatului aluia care s-a retras de pe teren. Admirabil! Desi nu rezolva nimic asa. Oricati arbitri i-ar urma exemplul, exista oricand cohorte de fii, nepoti, fini care sa le ia locul. Sau poate ca tocmai asta e ideea: sa-i descurajam pe aia cinstiti, ca sa le facem loc alor nostri…
sacalul • 18 septembrie 2006, 15:33
bai termninatilor ,avortatilor cee pl. mea aveti cu M.M asta ma
nu va facut el cu GIGI BECALI sa iesiti meru in strada si pe alti sa se simta mandri ca sunt romani. Vdetiva ba de paduchi vostri ba si terminativa
si ce sa mai zic de porcimea d-lui a domnului iancu alt a imitatie de patron sau meneger ce e el acolo la timisoara
ala sa se duca acolo unde ai e locul adika stiiitiiii voi mai bine sa de duca in puscarie ca acolo ai sta bine lui
edyedmond • 18 septembrie 2006, 15:33
Constantin C…..frumos…si cred ca-ti va raspunde tolontan…
C_J_J • 18 septembrie 2006, 15:35
Maai, astia care-l criticati pe Tolontan pt ce a scris, ciocul mic si mergeti putin pana la Salomir si pupati-l, stiti voi unde, pentru punctul asta pe care l-ati luat( si lingeti putin si bara aia care v-a salvat in ultimul minut… vedeti ca aveti 2 ). Cu meciuri de-astea ati ajuns voi sa castigati campionatul anul trecut si in combinatie cu un bulan pe care numai spurky il poate avea ati picat cu standard( o echipa varza, atacata si cu pietre de proprii suporteri ) si asa a ajuns spurky in champions; intr-adevar a prins o zi magnifica in care a intrat tot, cu kyev ul( la fel cum si dinamo si rapid au prins meciuri sezonul trecut, numai ca la ele nu a fost influenta lui fecali ca sa prinda acele meciuri in champions ); dar stati linistiti, nu o sa mai furati pentru mult timp, dar oricum, cat timp mai este, haideti, toata lumea spre putza lui becali si faceti ca bebelushii acolo, ca sa mai scoata niste bani ca, cine stie…
dinamovistu • 18 septembrie 2006, 15:35
rapidul nu are forta, nu ca echipa, ci ca sefi. este incredibila atitudinea lui copos care uita ca daca salomir era corect rapid juca 11 la 9 si meciul era gata. iar faza respectiva a fost clara. omul in negru a facut ce a stiut si a facut ca meciul sa nu fie pierdut de steaua.
de aceea nu i-a facut fata zotta lui mm. putea sa faca oricit de mult circ meme, daca conducerea rapidului ar fi fost coerenta, salomir n-ar mai fi fost acum in arbitraj, iar concluzia ar fi fost ca meciul a fost decis de o eroare enorma de arbitraj.
un Stelist • 18 septembrie 2006, 15:35
O fi MM cum o fi dar un om care da un astfel de comunicat nu e intreg la minte……………..
Sor • 18 septembrie 2006, 15:35
champions league, daca ai atata scoala, mai foloseste alt cuvant decat frustrat, ca deja ma bufneste rasu cand vad ca alt cuvat nu mai puteti folosi
calos sacalul • 18 septembrie 2006, 15:36
bai TOLONTANE bine a zsi domnu DRAGOMIR de tine ma sa mor
nu se vede ma ca esti caine spurcat se vede de la distanta ma ca nu ainghiti steaua de loc
Nicu_Cluj • 18 septembrie 2006, 15:36
Eu cred ca pe MM il duce capu’. S-a vazut si aseara ca e destul de abil sa pareze toate loviturile adresate Stelei. Si pe deasupra e bun manager asta oricat de antipatic ar parea multora. Mie mi s-a parut interventia d-lui Iancu mai aproape de mahala decat replicile lui MM. Intr-adevar MM a raspuns cu acelasi ton impertinentei timisorene, dar pana la intrarea cu bocancii murdari in emisiune a grobianului de la Timisoara, cu MM se putea discuta civilizat. Dovada ca Zotta si cu MM au fost de acord la toate fazele litigioase. Mai rar in emisiunea lui Ioanitoaia, cand conducatorii cluburilor adverse se faceau ca nu vad decat greselile impotriva echipelor lor. Rolul lui Stoica la Steaua este sa apere si sa dezvolte clubul si pana acuma a facut-o cu mult succes. De la venirea lui MM au venit jucatori si antrenori de valoare (un mare merit ca s-a reusit inlaturarea lui Piturca care parea zidit la Steaua), clubul a inregistrat progrese de la an la an, echipa se exprima excelent in Europa asa ca n-ar trebui sa vedem doar jumatatea goala a paharului in legatura cu persoana lui. Iancu de Timisoara e un personaj pe cat de inestetic pe atat de abject moral.
Chris • 18 septembrie 2006, 15:37
Din acelasi domn Tolontan…ataca tot ce inseamna Steaua….cu prima ocazie…dc dupa meciul de le Kiev nu a-ti zis nimic?!….RUSINE SA VA FIE…FORZA STEAUA….Spre 24…
Marian • 18 septembrie 2006, 15:37
Normal ca toti antistelistii tipa acum impotriva lui pentru ca i-a deranjat modul in care MM a pus problema. Ceea ce e si normal pt ca MM e manager la Steaua si nu la Rapid sau Dinamo. Bravo lui ca a reusit sa faca ceea ce a facut. Daca eu, care de multe ori MM mi s-a parut dus cu pluta, sunt mandru de MM de aseara inseamna ca a facut ceva bun pentru echipa. Ceea ce i-a enervat si mai mult pe anti-stelisti.
Intr-o alta ordine de idei, in sfarsit cineva le-a dat-o peste nas jurnalistilor cu toate cele 4-5 intrebari idioate pe care le pun inainte si dupa fiecare meci. Ceea ce i-a zis Becali tipei de la TVR eu le-as fi zis de mult reporterilor, pentru ca, sa fim seriosi,90% din intrebarile care se pun jucatorilor/antrenorilor etc sunt de-a dreptul patetice si denota ceea ce zicea si Becali, faptul ca reporterii nu au ce intrebari serioase sa puna.
champions league • 18 septembrie 2006, 15:37
PT SOR. SINCER, NU POT FOLOSI ALTCEVA CARE SA VA DEFINEASCA MAI BINE………..:)
Pau_Gasol • 18 septembrie 2006, 15:38
BAi tolontane tie chiar ti-ar placea sa-ti umplem frigiderul cu „carne”…lasa in poola mea comentariile personale si treci la cele pt care esti platit….sau pt astea esti platt…BOULE
Sor • 18 septembrie 2006, 15:38
champions league – ma bucur ca de un timp v-ati imbogatit vocabularu considerabil
alex • 18 septembrie 2006, 15:39
Articolul asta vine ca o nuca-n perete,tolontane…ce-ti veni sa te iei de MM care face ce stie el mai bine si cum stie (bine).Ambele ekipe au fost avantajate si dezavantajate de salomir care este un arbitru slab.Penalty pt rapid – offside inexistent badea, lovin nu ia rosu – coate si talpi moldovan si poate chiar ar fi trebuit rosu la rada cand la calcat pe badea pe burta!Cum se face ca Steaua a jucat remarcabil de slab si in 10oameni dar a reusit sa scoata un egal fiind condusa cu 1-0?Si MM ce sa faca?Sa ii ia pe rapidisti de gat si sa le zica „aveti dreptate corbilor,sunteti cei mai tari,trebuia sa ne bateti sa ne calcati in picioare dar v-a furat arbitru” ?
PS:Si va faceti de cap cu situ asta, e bataie de joc, golurile lu real nu merg , nici pozele cu negresa aia nu se incarca, site de 2lei
gigimarga • 18 septembrie 2006, 15:39
Tudor esti un mare bou…
Stoica e o mare panarama si un mahalagioi de pe malurile Dunarii.In urma cu ceva timp spunea ca steaua este o echipa creata artificial, acum nu mai stie cum sa il pupe in cur pe beeeecali, ca acum nu mai stii unde se termina capul lu’ stoica si incepe curu’ lu beeeecali
Se enerveaza ca ala in bancul cu patentul .
Cataline , esti tare
si daca • 18 septembrie 2006, 15:39
asta nu inseamna nicidecum ca e prost; dimpotriva… mai mult, isi apara propria echipa… ca Zotta nu s-a descurcat defel e clar, el raspunzând mai degraba aiurea si fara sa inteleaga bine ce s-a spus inainte (mai ales dupa ce a intrat Olaroiu)… ma rog, nici de la Zotta nu asteptam mare lucru; mai degraba de la Marian Rada, superantrenorul, care a fost prins o singura data de camere in prim-plan, exact când rostea legendarul p…a mea (astea au fost singurele cuvinte rostite de el)
– mie mi se pare Cataline ca te-a enervat Stoica mai mult pentru ca l-a criticat pe Buzarin… nu spun ca nu ai dreptate in ceea ce ai spus… mai spun ca mi-ar placea sa citesc ceva si despre Marian Iancu, omul care se leaga de oricine si orice…
si inca ceva: imi place ca esti un tip cerebral (asta nu inseamna ca esti perfect sau ca vad eu exact lucrurile cum doresti tu sa le spui); si imi place Andrei Vochin, pe care il regret la Recurs; omul ala stie fotbal cu adevarat si nu „e exploatat” cum trebuie; poate ca-i mai „moale” decit Buzarin, dar prefer sa ascult fotbal, decit fitilurile pe care le arunca Alin
edyedmond • 18 septembrie 2006, 15:39
asa e …sunteti singuri impotriva tuturor…atentie s-ar putea sa-l pierdeti si pe basescu:))))))))
MOMO • 18 septembrie 2006, 15:39
Dl. Tolontan foloseste o constructie gramaticala evident tendentioasa: mai degraba avantajata… De aici ar reiesi ca Steaua a fost si ea dezavantajata, dar asa, doar un pic.
Cine stabileste cat de mult a fost avantajata o echipa, sau cealalta?
De ce arbitrul a tolerat intrarile rapidistilor fara a-i avertiza, apoi brusc, „rosu” la Nesu, desi fusesera cateva intrari ale rapidistilor care s-ar fi putut lasa cu „galbene”?
Bravo MEME!
FORZA STEAUA!
Tyler Durden • 18 septembrie 2006, 15:40
Stie cineva unde locuieste acest babuin ratat? O sa-i tai testicolele lui MM si o sa le arunc la porci.
Rapid este echipa cefereului, Steaua echipa care face trenuletzu.
Dupagratii • 18 septembrie 2006, 15:40
fiecare ne luam cate ceva din acest fenomen, numit fotbal…putina bucurie, putina tristete, traim si comentam cu patos in jurul lui…si o facem impreuna cu voi, cu mass-media..dar pana la un punct…murdaria provocata si intretinuta de voi nu este de acceptat…v-ati pierdut obiectivitatea si responsabilitatea rolului de formatori de opinie…si asta va condamna la dispret!
mozacu • 18 septembrie 2006, 15:41
Ce sa mai comentam de acest personaj MM Stoica?
Toate arbitrajele sunt contra Steaua, toti ziaristii de la gazeta sunt anti Steaua si probabil in curand toata presa va fi anti meme.Prin declaratiile sale acest om isi atrage numai antipatii, ceea ce cu siguranta nu-l intereseaza, dar ne-am cam saturat de meme.
E de o nerusinare incredibila acest individ.
Pacat ca lucreaza pentru un club ca Steaua.
Huo Meme!Demisia!
cata_doc • 18 septembrie 2006, 15:41
MM UN NUME STUPID CARE NU AR TREBUI SA EXISTE IN CAMPIONATUL NOSTRU. ESTE DUPA CUM BINE A SPUS ASEARA LA RECURS IANCU ” UN LINGAU” CARE NU STIE NIMIC ALTCEVA DECAT SA AFIRME CA: „STEAUA A FOST FURATA, DEZAVANTAJATA, ETC”.
Marian • 18 septembrie 2006, 15:41
Cat despe Tolontan, e clar ca nu e nici contra nici pro niciunei echipe. Cel putin nu atat de fatis cum il acuzati voi. Si la sfarsit a spus: „omul isi merita banii” ceea ce spune f mult.
champions league • 18 septembrie 2006, 15:41
PT SOR. CRED CA NOI IL AVEAM, VOI ABIA ACUM INVATATI ALFABETUL………:)……MAI ALES PE CEL AL PERFORMANTEI…….
andrei • 18 septembrie 2006, 15:42
sTEAUA = CIRC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Jenant
RedBull • 18 septembrie 2006, 15:43
Acest MM este exact intruchiparea poporului roman in anul 2006.
Eu unu nu sunt mandru deloc ca acest element ne reprezinta.
Nu asa se face manageriat intr-un fotbal sanatos…. de aia sunt nemtii unde sunt … o astfel de caricatura ar fi fost expulzata direct in Romania … culmea ironiei.
Cand vad cati simpatizanti exista pentru acest scandalagiu nu ma mai mira nimic !
Dragos • 18 septembrie 2006, 15:43
Citesc si ma crucesc! mai citesc si raman interzis!
Atata scandal pentru MM care a vorbit frumos si si-a vazut de treaba (cel putin aseara). El a facut foarte bine si a avut destula istetime sa-si argumenteze discursul. E absolut normal sa-si apere echipa si sa dirijeze discutia cum ii dicteaza interesele. Toti facem asta zi de zi. Este meritul lui si dezavantajul celorlalti ca a putut sa faca acest lucru. Destept baiat.
Si DA el isi merita banii mai ales ca nu vin de la tine dl.Tolontan si nici de la mine. Are cine sa-l plateasca si cine sa-l critice daca nu-si face bine treaba. Eu personal nu sunt intru totul deacord cu actiunile sale dar pot spune ca in ultima perioada – de la lovirea acelui „suporter” nu am ce sa-i reprosez. Asa ca ……. Bravo MM !!!
sunt stelist si sunt bucuros ca esti la noi la club
Eu nu inteleg de ce un ziar de asemenea tiraj publica un atac atat de josnic, de ordinar si cu un limbaj cel putin de colt de strada al unui om certat cu justitia, care mai viziteaza inchisoarea din cand in cand pentru ca in UEFA si Liga nu o sa ajunga niciodata. Sincer ma uimiti. Daca voi considerati jurnalistic vorbind ca poate fi interpretat ca un comunicat de presa atunci chiar nu am de ce sa mai citesc gsp-ul. Chiar sunt curios daca se gaseste cineva sa-l suspende pe Iancu din ce pozitie o avea la club.
Sante
Dragos • 18 septembrie 2006, 15:44
Lasindu-l la o parte pe Stoica, as vrea sa va intreb de ce ati facut atita caz de ce s-a intimplat la Craiova (cu Stinga si Mititelu), dar in acelasi timp treceti stirea despre incaierarea din tunelul Nationalului (unde jucatori si antrenori au fost implicati).
Va este frica sa scrieti sau scrieti la comanda, care e treaba ?
focus rapidistu • 18 septembrie 2006, 15:45
Bravo!!!
Un mare adevar. Si nu doar ca sant rapidist.
Tot ce ati scris e corect.
Nu va uitati la mesajele stelistilor,ca bineinteles toti(sau aproape toti) sant subiectivi. Ieri au fost frustrati de faptul ca si-au dat seama ca echipa pe care-o sustin nu este tocmai cea mai tare din Romania.
Respect.
Iuli@n • 18 septembrie 2006, 15:45
Bravo lui !!! Ati nimerit-o bine: isi merita banii, Zota = inca un papagal!
Un platitor la buget • 18 septembrie 2006, 15:46
Vezi Tolontane ca esti ticalos, daca MM a invirtit in timp eliminarea lui Rada cu penalty-ul neacordat, tu invirti talpile „jegului” si ale lui Buga din primele 10 minute cu penalty-ul!