Diversiunea lui MM

Mihai Stoica se enervează la comandă. La propria comandă. A intrat pornit în Recursul Etapei şi s-a montat minut după minut, făcîndu-i pe cei din studio să se uite nedumeriţi în jur, în aşteptarea unui cataclism iminent.

luni, 18 septembrie 2006, 2:35

Mihai Stoica se enervează la comandă. La propria comandă. A intrat pornit în Recursul Etapei şi s-a montat minut după minut, făcîndu-i pe cei din studio să se uite nedumeriţi în jur, în aşteptarea unui cataclism iminent.

Nu, nu se apropia nici un tsunami! Pur şi simplu, Mihai Stoica juca un rol. Eroul indignat. Cetăţeanul dezgustat. Inteligent şi bun actor, el a reuşit să deturneze nemulţumirea Rapidului, Constantin Zotta dîndu-şi seama abia după miezul nopţii că a rămas fără obiectul protestului, uzurpat între timp de Steaua, echipa mai degrabă avantajată decît dezavantajată în derbyul cu giuleştenii.

Recitalul lui Stoica s-a bizuit pe cîteva faze corect sesizate: ofsaidul inexistent la Badea şi „tălpile” lui Moldovan. Plus că Steaua mai poate acuza neeliminarea lui Rada, care-l călcase pe Badea.

Însă prima şi decisiva eroare a fost comisă de Salomir împotriva Rapidului. Conform regulamentului, în fotbal nu există beneficiu mai mare decît lovitura de la 11 metri! Dovadă că nu se lasă avantaj la o asemenea infracţiune. Salomir n-a acordat penalty pentru Rapid! Şi, mai apoi, nu l-a eliminat pe Lovin. În acel moment, Steaua era condusă cu 1-0 şi ar fi rămas în 9.

Ca să evite dezvoltarea unei astfel de discuţii, MM s-a întors în trecut. A traversat iute meciul de la Piteşti, sacrificiu de cal la H5, apoi a poposit suculent la Timişoara, unde echipa sa a fost dezavantajată. „Poli” a ripostat astăzi printr-un comunicat şi spiritele s-au încins.

Diversiunea lui Mihai Stoica a reuşit: a mutat discuţia asupra propriei persoane. De la Salomir s-a ajuns la MM. Omul îşi merită banii!

PS: Reacţia lui Marian Iancu este, probabil, cel mai jos comunicat oficial din partea unui club românesc. Niciodată parcă nu s-a coborît atît de jos limbajul.

Comentarii (311)Adaugă comentariu

RedStar  •  18 septembrie 2006, 18:04

Nu conteaza si nu intereseaza pe nimeni ce face mm, poate sa se dea si cu fundul de pamant ideea e sa joace bine steaua.mm ca si borcea sunt doua nulitati.
Tot ce conteaza e cat de departe ajungi in Europa restul sunt impresii ale uor oameni bolnavi si avizi dupa popularitate. Succes Steaua in CL.
Cu Dinamo nici o sansa!

Radu  •  18 septembrie 2006, 18:04

Domnul Mihai Stoica face si el putina agitatie. Oricum nu mai aparuse de mult la TV.
Poate isi analizeaza comparativ comportamentul, intre cel dupa semifinala cupei UEFA (asa cum am inteles ca dumnealui ii place sa-si aduca aminte) si comportamentul de aseara de la emisiune.
Oricum mare diferenta intre conducatorii (reprezentantii, patronii) marilor cluburi din vest si conducatorii (reprezentantii, patronii) cluburilor noastre (vezi Stoica, Borcea, Copos, Iancu samd)
Revenind la dl. Stoica si la presiunea pe care o ia de pe capul jucatorilor, meciul cu Lyon e la o aruncatura de bat, sa vezi acolo presiune!

Radu  •  18 septembrie 2006, 18:06

Conducatorii de club sunt incorecti. Inainte de Recursul Etapei , domnul Iancu a vorbit la emisiunea Realitatea Sportiva : „e un baiat nu vreau sa spun cine (Goian) , care face penaltiuri meciuri la rand si cred ca ar trebui ca cineva sa-l opreasca si sa nu mai intoarca privirea” , am incheiat citatul. Apoi acelasi domn Iancu l-a auzit pe domnul Stoica la Recursul Etapei spunand ceva , intrebat fiind , despre Poli – Cluj. In cele din urma a sunat domnul Iancu la emisiune si a zis „eu nu am zis nimic de Steaua asa ca te rog sa nu-ti dai cu parerea despre meciurile lui Poli”. Ma dezgusta domnul Iancu. Asta e un exemplu juvenil dar sunt lucruri marunte care enerveaza suporterul , motiv pentru care va striga pe stadion in gura mare „m..e lu’ Iancu”. Sunt tot felul de needucati care asa se razbuna pe ce vad ei la TV.
In ceea ce priveste acel arbitru care a parasit terenul , va pot spune ca sufar de telenovelistica acuta si am urmatoarea parere : Domnul Copos acuza arbitrajele si vorbeste urat de Steaua (de fapt vrea sa castige puterea asupra CCA , momentan detinuta de Steaua si Dinamo) , arbitrul iese de pe teren : „degeaba striga domnu’ Copos ? chiar nu il aude nimeni ” , spune arbitrul prin presa. Reactie Copos in scrisoare catre Mircea Sandu : ” Arbitrajul a ajuns asa de rau incat a iesit arbitrul de pe teren , cer demisia CCA (adica vreau oamenii mei la CCA)”.

GEORGEscu  •  18 septembrie 2006, 18:06

nimeni care posteaza nu cumpara ziarul si nu citeste reclamele on-line

rahoulle  •  18 septembrie 2006, 18:07

iar o dati in povesti aberante cu antisteaua si etc…omul asta vorbea desrpe ceva intamplat in noaptea asta la o emisiune…ati urmarit emisiunea? ati citit ce scrie catalin tolontan? pai din moment ce meme al vost intra si se scuza si recunoaste cum salomir a gresit mai mult fata de rapid…luati cronologic si-o sa vedeti ca prima faza e hentul lui goian…restu nu prea mai conteaza…ca e un lant de greseli…meciul de la pitesti de asemenea…penalty clar…lucrurile astea tre acceptate…dar atitudinea lui meme a fo nimic mai mult decat teatru ieftin pentru iubitorii de manele…va mandriti cu un specimen pe care acu un an si ceva il fluierati mai ceva ca rapidistii si dinamovistii, va mandriti cu unu ce-a fo pentru cateva zile presedinte la rapid si fervent sustinator al lui dinamo in tinerete…de ce toate astea? mai tineti minte cum il injurati pe stoica ma? l-au adus pe lacatus presedinte la voi sa se calmeze totu…si cand n-a mai fo nevoie de el, meme fiind deja idolul vostru, l-au aruncat ei nu voi pe moogly din boschetii de sub tampla( trebuia sa fiu si eu putin rautacios) si-ati ramas cu maimutica…emotionant

juveee  •  18 septembrie 2006, 18:08

bah..pana la urma urmei de ce ne certam noi ca berbecii intre noi pentru comportamentul altor persoane???;)) aia invart o groaza de bani akolo ..si noi ne bagam pt ei:)) mai bine ne vedem fiecare de echipele cu care tinem si gata..decat sa ne certam intre noi;) ..si apropo..frumos s`a comportat galeria stelei aseara:X:X au rezistat ei ..in fatza provocarilor…si oricum stiu ca nu`i bine sa fii rasist..da`..ink`o data rapidistii au demonstrat ca`si merita renumele de tzi`….;)

domo  •  18 septembrie 2006, 18:14

domnule tolontan,
probabil ca este ultimul mesaj pe ca vi-l trimit,dar de data aceasta ma-ti convins:scrieti numai la comezi,si inclin sa cred ca acestea vin de la „felix”si fetitele lui.d-voastra probabil nu aveti nimic cu steaua ci sunteti „frate” cu rautatea”si cu „jigodismul”din presa sportiva.pe sefii d-voastra i-i intereseaza procentele lui becalli,faptul ca-i ataca politic si nu vor lua nici 1% la alegeri si Doamne fereste daca partidul lui becalli intra in parlament si prin alianta ajunge la putere cine stie?cu un om „full”de euroi,fara dosare la secu este cam greu sa o „dai la pace”.rolul d-voastra d-le tolontan:sa distrugeti imaginea stelei care in mintea idioata a lui „felix &co”i-l ajuta pe becalli.de aceea nu a-ti vazut ca trebuia eliminat rada (la scor0-0)ca cei doi atacanti rapidisti nu au luat galben la faulturile asupra lui carlos,ca nu a fost ofsaid la badea.aceste faze nu „trebuiau”vazute.nu trebuie sa va faceti probleme,nu-l voi vota pe becalli,dar in schimb mi-e scirba de presa sportiva de astazi si de ziaristi sportivi care raspund la comenzi politice.nu va suparati d-le tolontan,nu sunteti singurul,la realitatea tv. sunt altii care nu numai ca „ling”politic,dar vorba lui gigi”sunt prosti rau de tot”.iata unde a-ti ajuns daca „marsati”la indemnurile venite „din spate”.de asemeni nu am vazut nicaieri sa fie atacat modul rusinos in care dinamo a cistigat la vaslui(de fapt a-l treilea blat din sapte).de acolo nu candideaza nimeni si de asemenea acolo sunt „oameni de nadejde”pentru unii din marii hoti economici ai Romaniei care „intimplator”sunt membrii PC.
si cu asta ADIO D-DE TOLONTAN!!!!
domo

Mario  •  18 septembrie 2006, 18:14

Dl. Tolontan,

Scriu pt prima oara pe blogul dv, desi sunt un fan infocat al dv.

Cred ca dv, si o buna parte a redactiei GSP, incepeti sa alunecati spre o directie dubioasa.

Despre caracterul lui MM ati mai scris, de ce l-a mai invitat Ioanitoaia?

Ce este revoltator la arbitrajele Rapid vs Staua este permisivitatea arbitrilor fata de sicanarea violenta practicata de catre jucatorii rapidului. Inceputul meciurilor (vezi si egalul de acum un an, 0-0 in Giulesti, in ccare Steaua a incheiat meciul in zece) e presarat de un sir de faulturi tari, nesanctionate de arbitri cu vreun fel de cartonas. Combinata cu injuraturile din tribune si violenta verbala a conducatorilor rapidisti inainte de meci, produce la un moment victime: un jucator mai slab de inger o comite si imediat arbitrul da rosu. Sa joci cu un om in plus nu e un avantaj important, dl gazetar?

Violenta pe teren, dublata de violenta verbala exasperanta din afara terenului, ma face sa calific fotbalul romanesc drept dezgustator. Scuze, mai exista performante europene, Staua, rapid, dar si aici se lucreaza puternic. Becali, MM sunt personaje ce tebuie desfiintate, Lucescu trebuie sa plece la timisoara, si tot inainte.

Rapid, daca ar fi o echipa mare, ar trebui sa stie sa piarda. O calificare intr-o semifinala UEFA ar fi fost great,
: pt inceputul de cariera a lui Lucescu, pt sfarsitul de cariera a lui Moldova, etc. Presiunea pe arbitri poate sa-i faca pe acestia sa greseasca si impotriva rapidului. Cine seamana vant, culege furtuna.

Nu teatrul unui sefuletz de club e problema acuta, dl redactor. Violenta de pe teren si in afara lui. Lipsa oricarei actiuni cu scop social al cluburilor (cate echipa au promovat grija pt aproapele cu handicap fizic, ori luipta impotriva discriminarii?) e pericolul primordial. Egoismul sefilor de cluburi: echipele sunt ale lor, suporterii si membrii societatii sunt fraierii pt ei.

Ati scris recent un editorial desprele bazele meseriei de gazetar, care nu sunt negociabile. Aici e nodul gordian in activitatea GSP: ca nu mai exista astfel de baze. Scrisul e scurt si incisiv, dar omite precizari care fac mesajul partizan. Nu am vazut emisiunea la care va referiti: am renuntat sa iau cu mine o antena pt satelit – otrava care vine prin canalele tv romanesti e prea toxica! Dar articolul dv nu trebuia sa se incheie fara o remarca despre atitudinea profund antieuropeana a clubului rapid.

Articolul dv vine dupa alte ciudatenii, ale colegului Buzarin (bancul cu tare, articolul recent despre pericolul becali, utilizarea unor expresii offensatoare gen ”fundul Moldovei”, etc.).

chilotzel  •  18 septembrie 2006, 18:14

Acest om face 80% din Steua .Fara el banii lui GIGI s-ar fi dus ca la timisoara.El mentine excelent vestiaru,el aduce jucatori,el se ocupa de fani,el apara Steaua.Shi asta nu o spun eu ci rezultatele dupa era Piturca.aaaa era sa uit cine i-a a adus in TEMPLUL DIN GHENCEA pe ZENGA

juveee  •  18 septembrie 2006, 18:19

apropo..totusi meme stoica trebuie apreciat pt cel mai bun transfer…l`a vandut pe cristea la poli timisoara;) cat le mananca cristea meciurile la astia de la poli..si la nationala de tineret..stiu ca in acest moment toti o sa ziceti..da uiti de cristea cand a dat golurile cu valencia,dinamo si timisoara?? si altceva ce a facut? in afara de faptu` ca a rattat;) momentan nu se compara cristea cu badea:D ..si dinamovistii au facut un bun transfer..l`au vandut pe zicu la rapid>:) ;))

claudiu  •  18 septembrie 2006, 18:22

orice ai zice cele mai tari transferuri au fost alexa si grigorie, meciul direct s-a jucat 13 contra 9 🙂

PGE  •  18 septembrie 2006, 18:41

Pe zi ce trece ma dezgusti tot mai mult domnule tolontan. INVIDIA pe care o porti acestei ECHIPE , STEAUA, iti intuneca mintile. Stiu ca nici nu ne citesti mesajele pe care ti le trimitem , pt ca misiunea ta este sa lovesti STEAUA. MM face parte din FAMILIA STELEI si tu nu vei putea face nimic in acest sens. Tu esti pus acolo doar sa lovesti in noi , MM si STEAUA ma fac sa ma simt mandru DE FIECARE DATA CAND SPERIEM EUROPA.Deci domnule tolontan pt mine si ceilalti 10 MILIOANE DE STELISTI FATA DE MM ESTI UN NIMENI. Lasa STEAUA IN PACE scrie de rapidisti tai. IMI PROVOCI GREATA

baloo  •  18 septembrie 2006, 18:45

EXCELENT ARTICOL!!!
prefer sa ma critice unii ca tolontan (radicali), decat sa ma laude altii ca mm(atarnatori, pupincuristi)

marian  •  18 septembrie 2006, 18:47

Felicitari Iancu! Pentru curajul de a infrunta caracatita stelista, pentru ca l-ai pus la punct pe mascariciul de mm, pentru ca iubesti rapidul si poli cele mai frumoase echipe din fotbalul romanesc.

damian  •  18 septembrie 2006, 18:57

hai te rog io
scrie-mi si mie ceva acolo pe mail

damian  •  18 septembrie 2006, 18:58

 

sorinaccio  •  18 septembrie 2006, 19:03

mm=0.

CONTABILUL  •  18 septembrie 2006, 19:03

De cum a deschis gura m-a pufnit risul. Ce teatru scurt !!!! Ce indignat era MM Stoica de greselile de arbitraj ale lui Salomir impotriva Rapidului?
Chiar am comentat in grupul de prieteni, unii stelisti, circul facut de individ.
Pacat ca nu s-a prins Zota si sa-l taxeze pe ipochimen in plina emisiune.
Domnule Tolontan ati intuit bine manevra chipurile inteligenta a lui MM Stoica.

restul tarii  •  18 septembrie 2006, 19:13

Domnule George Becali : Din cauza lui Mihai Stoica va pierde nu numai Steaua ci in primul rand d-voastra!!! Din pacate in politica in primul rand !
Iar eu am, si multi alti stelisti din tara, va vom vota intr-adevar doar daca vom scapa de acest huligan care ne taraste numele in noroi !

Forza Steaua !

dementhor  •  18 septembrie 2006, 19:14

ca de obicei loviti in steaua cu nerusinare…te crezi ziarist ma??tie ciuda ca a egalat steaua rapidistule??fii fairplay si nu mai ataca steaua ma ratatule

Adi  •  18 septembrie 2006, 19:17

Se pare ca la futsal se petrec multe lucruri necurate, cei de acolo profitand de faptul ca fotbalul este in prim-plan. Am auzit ca, intr-adevar, asa cum scrie Chris, doar unii arbitrii, in frunte cu Vadan si Sorescu, au dreptul sa arbitreze in paralel meciuri de futsal si de fotbal. Celorlalti li s-a ingradit acest drept fundamental!!! Ar fi bine ca Gazeta Sporturilor sa arate lumii ce sa intampla acolo!

afellow  •  18 septembrie 2006, 19:22

Unde-i ziaristul pertinent? Spunand ca penalty-ul inseamna si gol faci o gresala mare. Rosu la Rada a fost inainte de rosu la Lovin. Declaratia lui Iancu n-a fost jos ci josnica domnule Tolontan. Observatia la adresa lui MM este corecta, problema apare cand vezi asa ceva si nu vezi comportamentul asemanator al lui Dinu Gheorghe.

Florin  •  18 septembrie 2006, 19:24

Dl. Tolontan, va sugerez ca in viitor sa faceti si o analiza a stilului de joc practicat de Moldovan in acest campionat sau in returul campionatului trecut. Jocul sau este plin de faulturi grosolane (talpi, adversari calcati in picioare sau intrari f.dure), care sunt sanctionate sau nu de catre arbitri. De cartonase galbene nici nu mai discutam, ele nu exista pentru Moldo-gol.
Ce am remarcat la Moldovan la inceputul meciului cu Steaua: talpa la Nesu nesanctionata de arbitru (cel putin de galben), intrare dura la Carlos, talpa la Ghionea (noroc ca nu l-a nimerit). Daca imi amintesc bine, astea se intamplau la 0-0. Toate acestea plus intrarile dure ale rapidistilor Rada si Buga, au avut darul de a irita jucatorii din Ghencea, iar in aceasta plasa primul care a picat a fost Nesu, prin acel fault grosolan.
Scopul lui Moldo-gol fusese atins: era 1-0 pt Rapid si Steaua avea un om mai putin. Ca urmare, Moldo-gol a redevenit un jucator normal, incheind jocul tactic de impartit coate si talpi in stanga si in dreapta.

Prin articol dvs. ati vrut sa scoateti in evidenta sacrificiul inteligent practicat dl. M.Stoica care a deturnat atentia de la faptul ca Steaua a fost avantajata de arbitraj, minimalizand acest lucru.
Si acest stil de joc plin de grosolanii fotbalistice a lui Moldovan face parte din aceeasi categorie de joc inteligent la sacrificiu. Acest stil deturneaza atentia de la jocul de fotbal in sine, aducand in prim plan nervii jucatorilor, talpile, coatele trasul de tricou, etc.
Ma intreb de ce arbitrii ii permit acest stil? Oare din respect pentru ce a facut pt fotbalul romanesc i se permit acum asemenea grosolanii? Sau este vorba de aceea stare de iritare continua care domina sfarsitul de cariera al unor mari jucatori (exemple Hagi, Zidane)?

romanu  •  18 septembrie 2006, 19:26

Suporterii stelei il merita pe mm. La cat sunt de tampiti (probabil de cati pumni le-a carat mm) nu cred ca ar merita unul civilizat. Masochismul lor este dus la extrem (Pavlov saracul).
PS.Nu cred ca galeria Rapidului ar fi tolerat un asemenea individ.

Nicu_Cluj  •  18 septembrie 2006, 19:33

Mesajul lui Iancu catre Stoica e o mostra de tembelism si cred ca asta ar trebui comentat nu reactiile lui MM cand este atacat. Hai sa fim seriosi ca de la Supercupa Romaniei incoace Stoica nu a mai atacat pe nimeni. S-a gasit cine sa-l atace, grohaitorul principal de la Timisoara, omul pe care apara Calinescu de cate ori iese pe sticla, de parca-i vreo persoana importanta. hai sa fim seriosi daca si Iancu, un infractor notoriu a ajuns VIP atunci suntem vai de capul nostru. Omul asta e de talia lui Mititelu de la Craiova atat in limbaj cat si in comportament. Ma scuzati d-l Tolontan dar articolul asta trebuia sa fie indreptat catre Iancu. Mi-a fost greata cand am citit comunicatul care a avut si o confirmare din partea grohaitorului cateva ore mai tarziu. E regretabil ca 2 ziare importante din sportul romanesc au publicat dejectiile unui individ dubios cum e Iancu. MM a fost suspendat pt vini mult mai mici decat ce am citit azi. Oare cand se va sesiza Liga sau Federatia pt actiuni si invective ca si cele ale lui Mititelu sau Iancu? Oamenii acestia ar trebui interzisi pe terenurile de fotbal. Si ne mai plangem ca nu vin femeile si copiii la meciuri. Dupa ce ca nu au nici un merit la evolutia fotbalului romanesc tot ei se gasesc sa vorbeasca. Scriu toate astea pt ca sunt profund indignat la ce am citit azi in ziarele sportive. Timisoara e un oras al deschiderii europene, un oras al oamenilor liberi si deschisi la minte. Ar trebui sa-l dea afara cu picioare in spate pe acest ipochimen care-si varsa dejectiile de sub Podul Grant in orasul de pe Bega.

vio  •  18 septembrie 2006, 19:35

Mihai Stoica cel mai bun manager din Romania la ora actuala,
TOLONTAN + BUZERIN + RAPID = FRUSTRATI

CyTy-G  •  18 septembrie 2006, 19:56

Poate cineva sa imi zica si mie de ce mesajele care ii ataca pe colorati si javre sunt scoase de pe BLOG.
Cred ca ar fii un lucru foarte usor se si dea un raspuns daca tot se citesc de catre cineva din redactie aceste mesaje.
Va multumesc

Sylverstar  •  18 septembrie 2006, 19:58

Frumoasa si auto-valorizanta zicere a banatenilor (Banatu-i fruncea) se dovedeste a fi ambivalenta precum o moneda cu un avers frumos si un revers hidos; dupa cum se vede, Banatu-i fruncea si in ceea ce priveste topul manifestarilor troglodite; am crezut ca gestul de-a dreptul cretin de a ocupa o piata publica ca sa-i impiedici pe fanii Stelei sa se bucure e un accident, dar de fapt el nu e decat o continuare a comportamentului unui personaj mult prea mediatizat, tinand cont de frecventa vizitelor lui la mititica. Daca fanii se comporta precum patronul lor, atunci unde e pretinsa „civilizatie” timisoreana, „spiritul” extraordinar al orasului care se pretinde occidental, tolerant etc? Aceasta iesire incredibila arata de fapt ca Timisoara nu este decat un targ usor spoit, dar care in fond se arata a fi mai balcanic si murdar – si la propriu, si la figurat – decat multe alte locuri din Romania. Un mit de mucava, care cade sub loviturile unor cirezi analfabete manate de un puscarias complexat. Rusine, Timisoara! gazduind aceasta rusine de echipa si pe patronul ei penal, ai mai murit o data…

Mircea  •  18 septembrie 2006, 19:59

Super George!!!!!!! Super articol!!!!!!

Chris_t  •  18 septembrie 2006, 20:17

Domnilor, MM este un taran. Dar este un taran cum mai mult ca sigur „domnu iancu” si-ar dori la echipa. Sunt mandru ca, asa cum e el, MM e manager la Steaua. Sunt mandru ca avem pe cineva care stie sa apere interesele clubului Steaua si sa il „faca” pe domnul Zotta sa-si uite ideile. Sunt mandru ca „Banat is not Romania”: mi-ar fi jena sa traiesc in aceeasi tara cu unul ca „domnu iancu de la cimisoara”.

mihai  •  18 septembrie 2006, 20:21

Baieti, aseara am prins discutia-daca se poate numi asa-intre MM si PARNAIANCU, era ceva dezolant cu limbaj de mahala, jigniri de ultima speta, si treceri subtile de la per-tu la dumneavoastra. Eu sunt clujean, si atata pot sa va spun: pentru stelisti: HAi champions league, iar pt timisoreni, stiu ca sunteti frustrati ca acest cobai al inselaciunii nationale va conduce, stiti cum e asta avem, cu asta defilam… decat sa ajungeti ca noi la cluj, cu universitatea …asta e, inghititi in sec si acceptati-l asa cum e. PS: Pt Gigi Becali: is foarte curios daca acum il ataca sau nu pe MURDAIANCU

berny  •  18 septembrie 2006, 20:31

iancule…..nu pot sa-ti spun decat …..H5N1

NASCUT PENTRU A FI STELIST  •  18 septembrie 2006, 20:47

Rusine!Tagma ziaristilor din tara asta continua sa ma uimeasca prin nesimtirea si jigotismul de care nu vor sa se desparta.

oarecare  •  18 septembrie 2006, 20:50

Comunicatul clubului poli timisoara nu ar fi trebuit publicat niciodata. Din respect pentru cititori. Probabil in ziarul de maine o sa publicati pe prima pagina „poli timisoara face spectacol!”… Va sta in caracter…

geambash&tolontan&buzarin  •  18 septembrie 2006, 21:18

bai frate nu se mai poate…la fiecare meci cu subpodarii iese scandal; infectii incep campania de presa cu o saptamna inainte de meci, sclavii de la gsp se executa imediat, moldo si rada-jeg intra la rupere in debutul meciului si continua apoi cu acelasi stil de timorare a adversarului , iar tolontan debiteaza cretinatati despre ‘diversiunea’?!? lui MM

propun incetarea oricarei colaborari intre conducerea/jucatorii Stelei si jegurile din asa-zisa presa sportiva

me  •  18 septembrie 2006, 22:04

In primul rand as vrea sa subliniez faptul ca au fost scrise atatea mesaje la care domnul tolontan nu a raspuns…oare de ce?
Oare pentru ca se evidentiaza ceva atat de adevarat?Faptul ca a scris un articol la care pana si suporteri dinamovisti si rapidisti se contariaza(un fapt pe care personal il observ pentru prima data).
In al doilea rand…in locul acestei publicatii sportive si al altora, nici macar nu publicam un asemenea comunicat precum cel al lui iancu( nu am scris domnului pt ca nu este un domn..a demonstrat)

VALI  •  18 septembrie 2006, 22:07

sa zicem ca lucrurile stau exact asa cum sunt descrise!
OK! Numai ca:
1) avantajul creat de steaua in minutul 9 si fluierat de Salomir nu s-a vazut!
2) hent la Goian si 11 m pt. Rapid… in regula!
3) sapunaru il provoaca pe banel? oare nu e de galben?
4) buga si moldovan il faulteaza pe Carlos… ce culoare are cartonasul?
restul sunt in regula!
Ah! ofsaidul e de la 3 metri in urma adversarului? (Asa stie Nica cu steagul)

snap03  •  18 septembrie 2006, 22:23

mei fratilor eu ce sa mai spun…..ca s-au cam spus toate…dar totusi vreau sa atrag atentia catre un lucru:
-comentariile care sunt facute la meciurile stelei sunt pline de oftica…pe de o parte este antena1 la care se vede ca e pe fata cu rapid dar exista asa zisa televiziune nationala car imi provoaca scarba-cred ca gradinescu s-a nascut in alb-rosu – n-am vazut altul sa ii pupe in *** mai mult pe dinamovisti ca asta
v-am pupat pe portofel!!!

VALI  •  18 septembrie 2006, 22:24

EXCELENT ! In sf observatie la meeemeee .Oricum fura cu arbitrii aproape in fiecare meci de campionat ………ca sa fie odihniti pt cl

Andreea  •  18 septembrie 2006, 22:26

Puscariasul Iancu e un alt frustrat ca multi altii care nu stiu altceva sa faca deca sa critice STEAUA si conducatorii ei.
Bravo MM, esti un adevarat, toti sunt invidiosi pe STEAUA, pe cat de multi suporteri are, pe conducatorii ei, pe minunatul antrenor.
Slinosul de Iancu mai bine si-ar pregati bagajul pt puscarie si sa lase STEAUA sa se concentreze pt meciurile din CHAMPIONS LEAGUE!!!!!

CIOBOTARU FLORIN  •  18 septembrie 2006, 22:29

Cataline frate si tu iti meriti banii,esti singurul ziarist care a observat diversiunea lui MM.Stateam aseara si ma uitam ca prostul cum cel care tipa mai tare ,tipa mai cu rost.Cum sa spui ca ai fost facut varza ca nu au primit cei de la rapid niste cartonase galbene,cand pe drept cei de la rapid au fost cei jefuiti?oare nu are legatura si cu viitorul arbitraj cu Dinamo de miercuri?

englezu  •  18 septembrie 2006, 22:42

10 CONDUCATORI DE CLUB DIN LIGA 1, PE ALES DE DOMNUL TOLONTAN SI PUSI MANAGERI LA RAPID, NU VOR FACE CAT MM.PENTRU CA MM ,ARE MAI MULT DECAT DOI NEURONI LUCRATIVI …….

Claudiu  •  18 septembrie 2006, 22:54

Chiar nu vede nimeni ce e de vazut? „cel mai frumos public din tara” are un presedinte pe masura: un monstru cu o burta scarboasa, un mecanic auto care nu inteleg cum face de iese mereu din puscarie. si care daca sta acum intr-un birou luxos crede ca are dreptu sa isi dea cu parerea… un incult si un agramat… care si-a luat numai tepe pana acuma, pe care Oli l-a pleznit din toate directiile pt afirmatiile facute… va luati de mm? puneti-va in locul lui putin… cum ati raspunde unei scursuri ca acest iancu, daca v-ar ataca in halu asta?

daca romania ar fi in UE acet pinguin bolnav nici nu ar exista, ar infunda puscariile, asa cum e normal intr-o tara civilizata.

G@BI  •  18 septembrie 2006, 23:03

Cataline, felicitari pentru articol, si nu baga toti aurolacii in seama.
Sunt niste oi, iar pentru ei, ce zice batausul de mm si ciobanul de becali e sfant. Ignora-il, ca sunt penibili. Nu-l apreciez pe Iancu, ba din contra ( eu sunt suporter al Politehnicii Iasi), insa trebuie sa-l felicit. In sfarsit s-a gasit cineva care sa-l puna la punct pe golanul si pupincuristul asta de stoica. Poate tonul comunicatului e mai dur, dar e adevarat 100%.

Claudiu  •  18 septembrie 2006, 23:15

daia e frumos blog-ul asta… unii il felicita pe iancu!

Gaby_Steaua  •  19 septembrie 2006, 1:07

Domnilor ziaristi in proportie de 80% sunteti egali cu 0,00 . Cred ca multi care posteaza pe blog sunt niste golani si niste derbedei cu un limbaj josnic,dar la fel cred ca mai multi v-ar da clasa in meseria de jurnalisti sportivi.
P.S : cu limbajul nici eu nu stau prea bine injur ffff mult

iooo  •  19 septembrie 2006, 1:45

pentru oaia care ma tot scoate, DEMISIA retardatule

Alex Dimi  •  19 septembrie 2006, 9:57

Ar fi insuficient sa primit doar un”aveti dreptate”.
Domnul M.Stoica este un angajat extraordinar, un reprezentant al unui club care se regaseste in totalitate in comportamentul domnului Stoica.
Domnul Stoica este exponentul clubului unde este angajat. Este, din punctul meu de vedere, un om alfabetizat mai mult de scoala vietii decat de alte scoli, un pion, un aparator al nedreptatii, un magnific manuitor al divagarii, un om indispensabil Stelei si fotbalului romanesc.
Daca ma gandesc bine el este tipul uman de care m-a sfatuit invatatoarea mea sa ma feresc in viata. El este „vulpea”, hotul care striga hotii.

Viorel Popa  •  19 septembrie 2006, 10:33

Domnule Tolontan,

Eu sunt stelist, dar in primul rand incerc sa fiu obiectiv. Aveti perfecta dreptate. Steaua a fost mai avantajata de arbitraj in meciul de duminica, dar:
– daca la inceputul partidei Salomir tinea jocul in mana si acorda cartonase pentru intrarile dure ale jucatorilor rapidisti ( Rada, Moldovan, Buga ) altfel jucau cei de la Steaua. Eu cred ca or a intervenit frustrarea, or au crezut ca maniera de arbitraj este „se poate orice”, si atunci au inceput ” sa bage material ” ( Nesu, Lovin ).
– faptul ca nu s-a dat penalty la hent-ul facut de Goian este impardonabil.

In cazul in care i se dadea rosu lui Rada si galbene lui Moldovan si Buga, cred ca altfel se desfasura partida. Poate nu mai era cazul nici de penalty la Goian, nici de cartonas rosu la Nesu sau la Lovin. Steaua juca in „11” contra „10” si poate castiga aceasta partida la pas.

Poate pentru faptul ca sunt suporter al Stelei nu sunt obiectiv, dar eu cred ca Salomir a gresit de la inceput, incercand sa lase jocul „mai barbatesc”, sa fie cursiv, a gresit in defavoarea Stelei si pe urma a arbitrat in compensatie.

P.S. Cum va explicati ca Salomir si asistentul de pe partea cu tribuna oficiala la incidentul cu Rada si Badea nu au intervenit in niciun fel sa ii sanctioneze pe Razvan Lucescu si pe Maftei, cand la televizor s-a putut citi pe buzele lor limbajul de Giulesti, lucru ce conform regulamentelor se sanctioneaza. Faptul ca o persoana straina ( Codorean ) a intrat pe teren e treaba arbitrului si a observatorului sa consemneze in raportul de joc si apoi comisiile competente sa pedepseasca clubul organizator.

Chiar credeti ca MM Stoica a deturnat subiectul????

un Dinamovist  •  19 septembrie 2006, 12:42

Intamplator sunt din Galatzy si il stiu pe d-l M.Stoica de cand era angajat al C.F. Otelul cu atributii mai mult sau mai putin importante.E foarte adevarat ca ulterior a ajuns sa conduca acel club poate datorita calitatilor sale(unele voci din anturajul clubului spun altceva).Oricum eu cred ca d-l Stoica a facut duminica seara la Recursul Etapei ceea ce a mai facut in trecut.Sunt curios de ce d-l Zota nu a avut nicio reactie sau daca a avut a fost una prea palida ptr. Mihai Stoica care a reusit atunci sa convinga multi dintre telespectatori ca de fapt Steaua a fost echipa dezavantajata in fata Rapidului.Nici Rapidul si nici Dinamo nu au in conducere vreun om de talia d-lui Stoica.

Comentează