TOLO.RO
Avantajele din fotbal sînt ca banii în viaţă. Uşor vin, uşor trec. Dinamo a obţinut repede şi mai degrabă nejustificat eliminarea lui Thereau, dar n-a ştiut cum s-o folosească, fără driblingul de slalomist al lui Denis Şerban.
miercuri, 20 septembrie 2006, 10:22
Avantajele din fotbal sînt ca banii în viaţă. Uşor vin, uşor trec. Dinamo a obţinut repede şi mai degrabă nejustificat eliminarea lui Thereau, dar n-a ştiut cum s-o folosească, fără driblingul de slalomist al lui Denis Şerban.
Pînă la prima eliminare, „cîinii” jucaseră bine. Apoi au început să aibă complexul echipelor de hochei care, aflate în avantaj numeric, se miră de ce nu reuşesc să înscrie. Căzută în contemplarea propriei superiorităţi, Dinamo a jucat mai lent în 11 contra 10 decît în 11 contra 11!
În rest, criza din arbitraj continuă în direct şi la oră de vîrf. Asistentul Nagy ar trebui sa se breveteze pe sine drept cel mai mare telescop din lume, peste Aracibo din Puerto Rico şi SALT din Africa de Sud, de vreme ce a văzut contactul dintre Thereau şi Moţi. A existat ceva acolo, însă acestea sînt faze interminabile pe un teren de sport. Ţinerile şi împingerile reciproce nu pot fi eliminate decît împreună cu fotbalul.
Aşa cum am scris că Steaua a primit mai multe şi mai importante cadouri de la arbitru în derbyul cu Rapid, consemnăm acum că a fost dezavantajată în partida cu Dinamo.
telescopul • 20 septembrie 2006, 22:54
Care Aracibo Tontolane? Poate Arecibo vroiai sa spui … schimba repede pana nu apare la ziar
scooty • 20 septembrie 2006, 22:54
bai hai mai lasati gura dinamo a fost peste voi…apropo i-ati luat numarul lui Denis Serban ca toti l-ati vazut numai de la spate?lasa ca poate aia de la Lyon nu va fac ce v-a facut Denis Serban…o echipa de evrei sclavi tigani si tarani e steaua, care cand pierde da vina pe arbitraj…adev asa e…ca la faurei nu se cere voie la arbitru sa intri pe teren…doar e invatat pe campul unde pasc oile lu gigi…
alex • 20 septembrie 2006, 22:54
rusine mare tata, asa ceva nu este posibil pt un campionat kre se vrea profesionist. mai mult dekt atat a fost furt pe fata, si dak era orb arbitru nu putea sa dea rosu’ lu’ thereau dar in fine. Rusine dianmo, rusine pt arbitrii kre au tras vadit pt dinamo, sa dea dumnezeu sa intra dinamo in liga sa vada cum e acolo unde nu poti sa „umblii” la arbitrii. Dinamo se bucura pt o victorie furata nu castigata si asta spune multe despre ei, mi-e mi-ar fi fost rusine sa ma bucur stiind cum am castigat. NU u fost in stare de nimic si nici nu or sa fie iar kt despre valoare despre kre vb rednic nu este dekt o iluzie. RUSINEEEEEEEEEEEEE dimano o sa fiti un club de rahat kt veti exista si juca in romania, cea mai urata victorie. BATAIE DE JOC
… • 20 septembrie 2006, 22:54
Ce sa mai batem campii ??? am vazut pe telesport meciul in care corpodean a facut ce a vrut ca acum. sa se spele pe cap cu el de campionat
OMS • 20 septembrie 2006, 22:54
TOLONTAN, ATI PRIMIT VREO REPLICA DE LA CCA IN URMA ARTICOLULUI CE AVEA LA BAZA CLASAMETELE FALSIFICATE ???
MOGGI E MIC COPIL PE LANGA ASHTIA DE LA NOI…
Cool Zero • 20 septembrie 2006, 22:55
Cati bani a primit bozgoru ala de pe partea dreapta de la actionarii lui Dinamo?
Bataie de joc … pacat de munca baietilor de la Steaua, care au muncit 60 de min enorm … mai bine ieseau de pe teren si pierdeau 3-0 decat sa moara pe teren si sa piarda in ultimul minut.
Capu’ sus baieti …
mihai • 20 septembrie 2006, 22:55
Sunt rapidist, am fost in galerie la steaua-rapid si am vazut pe viu hotia lui salomir, dar vreau sa zic ca nici cu asistentul asta (cum il cheama?) care a dictat eliminarea lui thereau nu mi-e rusine. Cum ii spuneam unui prieten stelist: „ba, noi ne certam ca chiorii si dinamo o sa ia campionatul cu arbitrii”. Ar trebui sa se faca doua campionate, unul pentru dinamo si echipele ei satelit (se stiu ele), si altul pe bune, pentru restul (rapid, steaua, poli, cfr si poate si otelul)
ziaristu` • 20 septembrie 2006, 22:55
nu stiu de ce nu recunoasteti ca Dinamo a meritat victoria??daca ati fi jucat fotbal la viata voastra ati fi stiut acum ca e f greu sa inscrii atunci cand echipa adversa se baga cu tot efectivul in propriul careu…! dar asta e, suntem mai buni, si asa vom fi mereu, chiar daca nu veti recunoaste asta!
italianu • 20 septembrie 2006, 22:55
Cu tot respectul ne pisam pe ea de brigada!
nosferatu • 20 septembrie 2006, 22:55
cine shtie fotbal dintre toti stelishtii care au postat aici si au spus ca a fost eliminat degeaba thereau? a fost un cot in figura cand mingea nu era nici macar pe-aproape( asta inseamna clar intentie) ! Si domnu’ Tolontan…Daca spuneti ca sunteti critic, criticati amndoua echipele…nici una nu a jucat bine, dar cea care a condus tot meciul a castigat! Un rezultat echitabil era un egal! imi pare rau stelistilor, dinamo bucuresti nu este dinamo kiev!
un stelist • 20 septembrie 2006, 22:55
imi cer scuze dar sunt un pic nervos..
Xander • 20 septembrie 2006, 22:55
Rusine Dinamo,Rusine Arbitrilor e incredibil ce se intampla in romania!! tocmai cand incepem sa scoatem si noi capul in lume arbitrajele sunt din ce in ce mai proaste.
Dinamo nu a jucat nik a avut nevoie sa joace 13-9 ca sa dea si ei un gol si ala datorita unei sclipiri de moment!
Dar asta e asa e in romania….hotzia e in floare si e mai presus de binele fotbalului romanesc
Si chiar daca o sa ia dinamo campionatul desi ma indoiesc(tot steaua il va lua) se va face de rusine in liga ca acolo nu se prea pot mitui arbitri
Fortza Steaua
Jancsi • 20 septembrie 2006, 22:56
Bravo Dinamo!!Oare si in cupa UEFA tot Corpodean va arbitra si va asista handicapatul ala de Nagy?Cu ei sigur ajungeti departe!!Si Rednic ar trebuii sa coboara din cer,ca se vede cum joaca Dinamo in Europa!Se chinuie cu o echipa de pe ultimul loc din Grecia!Ar fi un dezastru ca Dinamo sa ajunga in Liga Campionilor!Ar strica totul ce a construit Steaua si Rapid !!!
Andrei B. • 20 septembrie 2006, 22:56
Este o RUSINE ceea ce se intampla in fotbalul romanesc . Este o RUSINE si mai mare faptul ca nimeni nu se sesizeaza in legatura cu „smecheriile” acestea demne sa „netezeasca” drumul pt o singura echipa catre titlu. Corpodean il scuteste pe Tames de al 2-lea galben la un fault din spate la mijlocul terenului , acelasi gen de faza pentru care Nicolita a primit primul galben . Dupa care acest asistent isi intra in rol si cu un ochi de vultur vede ceea ce nici noi nu am reusit sa vedem la televizor , numai el stie ce si il cheama pe Corpodean care lasa Steaua in 10 oameni in minutul 35 . Nicolita eliminat apoi copilareste in minutul 90 , mai ca incepuse sa planga saracul , el nici nu a stiu ca jocul s-a intrerupt , a uitat ca tre sa ceara voie sa intre , a uitat ca echipa sa joaca in 10 , a uitat ca mai erau 2-3 minute de joc , dar toate acestea pt ca el nu stia decat un singur lucru … ca trebuie sa alerge , sa alerge si iar sa alerge . RUSINE tuturor celor care au contribuit la aceasta scenografie ieftina , RUSINE arbitrajului romanesc , RUSINE tuturor ceror care ar trebui sa ia masuri in legatura cu arbitrajele , RUSINE ca niste amatori ajung sa influenteze rezultatul singurului derby din campionatul romanesc .
amo • 20 septembrie 2006, 22:56
In primul rand sunt dinamovist si ma mandresc cu asta.eliminarea lui thereau absolut aiurea dar nu-l putem acuza pe corpodean nu poate avea ochi in spate!de obicei arbitrul urmareste mingea si asta a facut!arbitrajul asistentului a fost jenant.Oricum parerea mea este ca echitabil ar fi fost un 0-0 pentru ca nu s-a jucat nimic!!!
Dany • 20 septembrie 2006, 22:56
Eu a, jucat fundas central 10 ani de zile prin ligile inferioare. La astfel de faze(eliminarea lui Thereau) de cele mai multe ori nici fault nu se da. Asa protejeaza atacantii mingea cu coatele, si fundasii dau cu pumnii in ficatul atacantilor. Si la reluarea fazei eliminarii francezului s-a vazut ca si Moti il tinea sau l-a si lovit cu pumnul in prealabil. dar nu stiu cum de a putut sa vada tusierul??? Poate are ochi de vultur… A doua greseala fatala a fost neeliminarea lui Tames. Asta-i compensarea neeliminarii lui Lovin in meciul trecut… Cu astfel de arbitrii n-o sa ajungem departe… Si pun pariu ca daca era ceva faza dubioasa in careul Stelei, se dadea 11 m deoarece de doua meciuri nu s-a dat impotriva lor. Asa se fac delegarile… Eliminarea lui Nicolita e corecta, insa Corpodean nu a aratat cartonasele galbene in aceeasi maniera… Rusine rusine rusine…
florinel • 20 septembrie 2006, 22:56
Cataline,
nu va puteti uita pe inregistrarea meciului si sa vedeti , sa cititi pe buze ce-i spune Nagy lui Corpo.
Tot uitandu-ma la contact cred ca defapt a fost decizia numai a lui Corpo, bineinteles la semnalizarea lui Nagy. L-a vazut pe Moti cazut si a vrut sa obtina o confirmare a contactului de la Nagy. Nagy nici in 20 m nu avea cum sa vada mana dreapta, opusa vederii lui, ca loveste.
poate primesc un feedbak
mersi
Imaplayer • 20 septembrie 2006, 22:56
Stelistilor, aveti onoare si invatati sa pierdeti. Atunci cand castigati puncte (vezi Arges sau Rapid) cu arbitrii pe fata cu Steaua, nu ziceti nimic, acum sariti cu totii de fund in sus. Aveati mai multe pretentii cu un sut pe poarta tot meciul?? Ce nu a fost corect?? Rosu la Nicolita?? Cititi regulamentul. Poate ca faza la Thereau e discutabila, dar Steaua a fost dominata si inainte de eliminare. Vedeti-va de „barnele” din ochii vostrii si nu cautati paie in ochii altora. Dati-ne 5 in retur cum ati promis, castigati campionatul si o sa va salut atunci. Daca ar fi dupa voi, restul echipelor ar trebui sa se retraga din campionat, ca oricum doar Steaua are „dreptul” sa joace in CL, nu?? Lasati ca putem aduce si noi mere, pere si alte bunatati sa punem pe masa. Invatati sa pierdeti, si mare atentie cu Lyon si Real, ca Dynamo Kiev nu e cine stie ce echipa. Bafta in CL, si inca o data, invatati sa pierdeti…
sakitumi • 20 septembrie 2006, 22:57
Fratilor,ati vavut ce se bucurau?!!Eu unul sunt rapidist,dar meci mai prost ca asta…,s-a tinut Steaua prea bine,rushine arbitrilor din Romania,eu unul nu pot dormi noaptea sa fiu in pielea lui Corpodean(oare viseaza frumos?),asa arbitritraj asa fotbal!
Nepotu • 20 septembrie 2006, 22:57
gresala? Nu … un lant de greseli..provocate de ..ezitarea lui Corpodean. Aceasta ezitare..de la al 2 lea fault a lui Tames.. a aruncat meciu ..si mai ales STEAUA in nervozitate. Se vede clar pe imagini ..daca le veti pune pe site.. cum Corpodean duce mana sa i dea al 2 lea galben lui Tames..dar isi aduce brusc aminte ca la o faza premergatoare.. ii mai daduse unu. Si il iarta..
Tot asa de bine..putea sa il ierte si pe Thereu..daca avea ce ierta. Adevaru..e ca dinamovisti..cadeau ca spicele din orice.. Se vede clar ca dinamovistii cadeau si la contactele cu mustele.. doar doar de vor primi o eliminare a unui stelist..si cine stie..daca Dzeu da.. vreun penalty. Daca atunci ii dadea al 2 lea galben si ..implicit rosu lui Tames..acum discutam..daca a fost sau nu justificata decizia lui Corpodean..
Cat despre o compesare fata de meciu cu Rapid.. sa fim seriosi.. ca daca nici in 10 nu i au batut..acuma ce se tot plang..mai bine sa se uite in ograda proprie.. de schimbarile lui Lucescu nu se leaga nimeni?.. Punctul luat de Steaua in meciu cu rapid..nu se datoreaza..arbitrilor..ci tupeului lui Olaroiu..si fricii lui Lucescu.
grandetorito • 20 septembrie 2006, 22:57
La tusier nu cred ca a fost de „exces de zel”. cred ca pur si simplu a fost „rea intentie”. ESTE IMPOSIBIL SA FI VAZUT EL (din partea stanga a fazei) CUM LOVESTE FRANCEZUL CU MANA DREAPTA!!! Cum a vazut el de la 50 de m mana mascata de corp a francezului!?? si la Tames cum s-a razgandit Corpodean asa iute?!? S-a repezit cu mana la buzunarul de cartonase…si… suprpriza! l-a certat! Hai sa fim seriosi! La Nicolita…no comment! A fost amator la acea faza! Dar in min 30-35 Steaua in 11, Dinamo in 10…altfel se juca. Asta e parerea mea!
Dany • 20 septembrie 2006, 22:57
Eu am jucat fundas central 10 ani de zile prin ligile inferioare. La astfel de faze(eliminarea lui Thereau) de cele mai multe ori nici fault nu se da. Asa protejeaza atacantii mingea cu coatele, si fundasii dau cu pumnii in ficatul atacantilor. Si la reluarea fazei eliminarii francezului s-a vazut ca si Moti il tinea sau l-a si lovit cu pumnul in prealabil. dar nu stiu cum de a putut sa vada tusierul??? Poate are ochi de vultur… A doua greseala fatala a fost neeliminarea lui Tames. Asta-i compensarea neeliminarii lui Lovin in meciul trecut… Cu astfel de arbitrii n-o sa ajungem departe… Si pun pariu ca daca era ceva faza dubioasa in careul Stelei, se dadea 11 m deoarece de doua meciuri nu s-a dat impotriva lor. Asa se fac delegarile… Eliminarea lui Nicolita e corecta, insa Corpodean nu a aratat cartonasele galbene in aceeasi maniera… Rusine rusine rusine…
bobo17 • 20 septembrie 2006, 22:57
multi va plangetzi de eliminari….dar nu avetzi de ce…stealistii au faultat din primul pana in ultimul minut…numai lovin a facut peste 8 faulturi iar thereau si petre marin au aratat ca stiu sa loveasca bine cu cotul…cred ca exerseaza asta la antrenamente…eliminarile au fost justificate si orice arbitru cu personalitate care nu ia in seama declaratiile conducatorilor stelei ar fi facut la fel.
Fortza DINAMO si bafta in continuare
mihaisan • 20 septembrie 2006, 22:57
Cartonas galben dat lui Dica gratuit in prima repriza. Nu a fost nici urma de fault si e normal ca el a protestat
Jancsi • 20 septembrie 2006, 22:57
Nu vede nimeni ce face handicapatul ala de Corpodean?Nu poate sa-l inpuste cineva?????
ockiu • 20 septembrie 2006, 22:57
FC corpodean – Steaua 1-0
si cam atat 😉
tusierul vede foarte bine la 30-40 m dar nu prea vede la >10 m …
ce sa`i faci asta e
catalin • 20 septembrie 2006, 22:57
Stelistilor…ziceti voi ce ziceti,da tot la mana Rapidului ati ajuns.Tre sa tineti cu noi saptamana viitoare…altfel pa campionat,ca in Giulesti v-o luati.Pe Salomir nu l-ati injurat saptamana trecuta…se intoarce roata.
Gandreius • 20 septembrie 2006, 22:57
Pacat. Iar incepem sa ne furam singuri caciula! Steaua si Rapid sunt fara dubiu cele mai bune echipe din tara. Daca Dinamo castiga campionatul si se duce in CL… o sa ne facem de ras…… Cat despre arbitraj……. Eliminarea lui Therereau – NEJUSTIFICATA, eliminarea lui Nicolita – NEJUSTIFICATA (primul cartonas galben a fost dat degeaba deoarece Danciulescu a protejat mingea si s-a aruncat la prima atingere), Tames trebuia eliminat din prima repriza…….. Asta este fotbalul romanesc si trabuie sa-l digeram asa cum e. O echipa castiga castiga 3 puncte nemeritat, alta pierde 3 nemeritat… iar arbitrii isi iau cate o etapa suspendare si promoveaza in divizii pe nepotisme si pile….
Pacat, pacat, pacat!
Mitza • 20 septembrie 2006, 22:58
In primul rand salut pe toti suportreii dar mai ales pe cei ai Stelei..c mi-a placut meciul.Naghy a fost cel mai bun „jucator” de la Dinamo ops….shi Corpodean s nu uitam a dat ” pasa decisiva” la gol.Oare arbitrii astia 2 oare cum shi-o fi impartit spagile primite azi?????shi Nagy asta chiar k a fost nu telescop eu stiam k ungurii astia sunt mai prosti iertati-m dak jignesc p cineva dar nici in halul asta.
bobo • 20 septembrie 2006, 22:58
Hotzi nenorociti…dinamo este campioana. Este clara DIRECTIVA. Jeguri…
alex • 20 septembrie 2006, 22:58
STEAUA TE IUBIM SI AI FOST PESTE DINAMO, BRAVO BAIETI SUNTETI PESTE CEI DE LA DINAMO SI O SA FITI TOT TIMPUL
Cori • 20 septembrie 2006, 22:58
Este absolut incredibil ce se intampla in fotbalul nostru,si mai ales in presa sportiva…cum e posibil ca tot timpul sa justificam si sa laudam echipa Steaua?O echipa care una doua isi pierde cumpatul si incepe sa-si loveasca adversarii,chiar daca nu se afla la minge,sa injure ca la usa cortului,sa devasteze tot ce prind la mana,si sa ma iertati,la „tendonul lui Radoi”,care pur si simplu sunt niste derbedei?De ce mereu aclamam Steaua si parcursul Stelei?O fi jucand ea in Liga Campionilor,dar mai sunt 2 echipe care joaca in UEFA,da?Si anume Dinamo si Rapid…de ce mereu tre sa dau scroll mult si bine in jos pe site-ul gsp.ro ca sa trec de stirile despre Steaua si sa ajung la cele care ma intereseaza?Dinamo are 8 victorii consecutive,si ma indoiesc ca la 8 meciuri au mituit arbitri si jucatori si ce se mai vehiculeaza.Pana cand o sa fie fotbalul nostru un fotbal murdar?Ar fi bine ca cei invinsi sa-si asume infrangerea si sa mediteze pe viitor unde au gresit,ca sa nu se mai afle in aceeasi situatie.Nu sa sara la bataie cu arbitri dupa terminarea meciului.Cand domnul Becali umbla cu gentile cu bani dupa alte echipe ca sa-i stimuleze sa castige in fata Rapidului sau lui Dinamo,toti stelistii au tacut…aia nu se considera mituire,nu-i asa?Cel mai bun lucru ar fi ca lumea sa se concentreze pe a urmari meciurile,a fi suporteri buni,nu a tot acuza in stanga si in dreapta,mai ales cand nu e cazul.Ah si inca ceva…parca la meciul Stelei cu Fc Arges parea blat,da n-am auzit comentarii…adica sincer,au fost ffffffffoarte slabi stelistii acolo…si totusi au castigat…wow…si dupa cum zicea Razvan mai sus,unele fazele in neregula nu si le aminteste nimeni,isi amintesc doar ce le convine…pacat de mizeria din fotbalul nostru…foarte pacat…si pacat de lipsa de obiectivitate a unor comentatori si jurnalisti sportivi…
Barabula • 20 septembrie 2006, 22:58
Sunt stelist. Un astfel de meci ma face sa fiu mai mandru de chestia asta. A fost minunat. O sa ziceti ca-s nebun. STEAUA, totusi, a luat bataie. De la dinamo. Asa e. In minutul 90+. Dar… Pai, probabil ca Oli a gandit partida cu Paraschiv si Cristocea (oameni de baza). Ghinion, s-au accidentat. Nesu, oricum nu era in schema. A inceput cu Bostina…”foarte in forma”, de altfel. Apoi, Thereau…agera si …… partinitoare privire are nea arbitrul acela. Apoi, Petre Marin… alt ghinion. Nicolita….greseala lui. Una peste alta, de ce sunt mandru?! O echipa decimata…..adusa la stadiul de „varza…cu carne” in care multi dintre jucatori jucau pe alte posturi de cat cele cu care sunt obisnuiti, a reusit, dupa Dynamo Kiev si Rapid (la numai 3 zile) sa faca fata celui „mai bun atac din campionat” (parerea lor – ocazii….”nenumarate”!!). Deci, am vazut DARUIRE. Pentru mine e de ajuns. N-am sa tin minte meciul asta ca pe o infrangere a STELEI ci ca pe un exemplu de joc a unei echipe MARI, decimata, voit si/sau prin voia sortii. O seara buna.
PS: Si sa nu mai pomensc de Radoi. Pe Iacob, deocamdata are cine sa-l inlocuiasca.
12timez • 20 septembrie 2006, 22:58
Linistitzi-va. Steaua a jukt bine, a fost sub presiune dar a rezistat frumos, kiar dak a tras primul sut pe poarta in minutul 63, am jukt ku 10 contra 13, ne-au amendat pe oriunde ne-au prins shi totushi s-au chinuit la un amarat de 1-0 in min 91 (nu fac referire la talk-showu’ de pe postu’ natzional 😛 ).Gresheala a fost k ne-am multumit, cel putin din declaratzii, cu un egal. Partea proasta in toata treaba asta e k se tot mareshte lista juktorilor indisponibili, nu ca ne-ar jena gloria, cu care foarte probabil o punem de-un troc, ci pentru ca urmeaza meciuri importante, cu LYON, cu REAL, nu cu skoda fabia sau nacional tv. Ca o opinie personala asupra jocului individual al lui Klemi, pot sa zic k mi-a placut mai mult pe stanga, unde a jukt ku ceva mai mult tupeu. In rest, o ekipa frumoasa, invinsa cu greu de o ekipa de caini chinuitzi. Felicitari d-lui Rednic, a reusit…ashteptam returul si finalul campionatului pt ca sigur nu asta v-a fi ordinea la final.
florinel • 20 septembrie 2006, 22:58
amo
sunt de acord cu tine
maximux • 20 septembrie 2006, 22:58
Dinamo a castigat total meritat!!! Cred ca Rednic trebuia sa joace din primul minut cu Nagy in locul lui Niculescu care nu s-a miscat deloc, in rest regulamentul s-a modificat putin Tames nu are voie sa primeasca mai mult de un galben pe meci si atunci cand Dinamo nu poate sa castige meciul in 11 contra 11 echipa adversa trebuie sa joace in noua formula HANDBAL adica nu in mai mult de 7 jucatori de camp (vezi meciul de la Timisoara de acum 3 ani cand FOTBAL CLUB 2 STUPID-DOGS a reusit sa castige in 11 contra 7 pe POLI). Si apropo stiti de ce nu castiga niciodata Dinamo in cupele europene: CA NU JOACA GLORIA IN UEFA SI CA NU SUNT ARBITRATI DE CORPODEAN!!! HAI DINAMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan • 20 septembrie 2006, 22:58
cititorule-nfocat
ai echipa de c_cat! hahaha
walt • 20 septembrie 2006, 22:58
Pana acum, ma bucuram daca orice echipa romaneasca facea treaba in Europa! De-acum, o sa imi fie fix egal de ce fac Dinamo sau Rapid! 14 „caini” in campionat, 11 „catelusi” in Europa!
hohoho • 20 septembrie 2006, 22:58
S-au trezit toti stelistii sa scrie acum … aici. Vedeti-va mah de treaba voastra. Va tot laudati cu victoria asupra lui dinamo kiew si va credeti invincibile! Daca ati juca de 10 ori cu dinamo kiew n-ati mai castiga niciodata! O sa fiti ciuca batailor de acum inainte! Va tot plangeti ca va fura arbitrii … asta e scuza prostului pt neputinta … sa nu uitam ca pana la eliminarea lui thereau dinamo v-a calarit! ASta e seara lui dinamo asa ca ciocu’ mic!!! Mergeti sa plangeti in alta parte! Hai k termin aici ca daca ma iau si de conducatorii vostrii vezi razboinicu luminii din ghencea fara fund sau de celalalt handicapat bataus care va sparge moacele la stadion va desfiintez de tot si nu o sa mai am de cine sa rad cand o sa pierdeti meci dupa meci in CL! Asta este…ati luat-o asa ca mergeti si lingeti-va ranile in alta parte!!!
P.S.: Ciocu’ mic!!!
P.S.1: Ciocu’ mic!!!
P.S.2: Ciocu’ mic!!!
Pau_Gasol • 20 septembrie 2006, 22:58
Arbitrii PRO dInamo !!!!!!!!!!!!!!!!Vrea sa-si asigure carnatul ala de bOrCea titlul????Tot nu va reusi…Cat despre muistii de caini care posteaza aici…..Pupati-l in cur pe corpodica…
arclight • 20 septembrie 2006, 22:59
sunt stelist de cand ma stiu si sunt de acord ca bozgoru’ ala a comis-o (am vazut de 100 ori faza pe site si nu vad nicio lovitura serioasa acolo), vedeiash casa arzand, dar, daca victoria asta a lui dinamo ii mai ridica putin spiritul lui pascovici si-l ajuta in drama pe care o traieste, atunci nu am nicio problema cu ea.
in rest, pot sa afirm ca dupa meciurile astea directe, rapid mi se pare trupa cu jocul cel mai bun. dinamo, saracii, desi meciul cu ei a fost mult mai calm si mai sportiv decat cel cu giulestenii (bine, acolo era si salomir care are el talentul asta, sa amplifice tensiunea din teren), sunt vai de capul lor si in afara de norocul lor caracteristic epocii post dinu-mihalcea-mutu-vladoiu, jocul lor nu are niciun Dumnezeu. Iar schimbarea lui Rednic : Cristea in locul lui Ze Ka ala sau cum il cheama, care facuse haos pe partea stanga a Stelei m-a lamurit in legatura cu Mircea si valoarea lui. Probabil insa o sa ia campionatul. Asta e. Nimeni nu poate termina pe locul intai pentru totdeauna.
scooty • 20 septembrie 2006, 22:59
hotu striga hotii…asta e steaua…zice de altele da e CEA MAI MARE BLATUITOARE…asa k mai lasati gura…k dinamo si-n ghencea va bate…doar stiti
Ghionea • 20 septembrie 2006, 22:59
Pentru cei ce intreaba ce a fost la cotul lui Petre Marin, mai bine ar gasi raspunsul la intrebarea ce a fost la punul in fata dat de Ze Kalanga lui Marin….nu credeti?!?!?!?!
FORTZA STEAUA!
IN INIMILE NOASTRE NU AVETI RIVALI!!!
boocha • 20 septembrie 2006, 22:59
frumos….bravo dinamo…sa vede echipa mare…ar trebuii sa fii multumit domnule borcea de echipa de pe locu intai…joaca excelent….sau abia a reusit sa bata o echipa in 9 insi?dar cu un tusier in zii mare….care vede tot…mai putin faultul la saban..in fine….sa nu dam vina pe arbitraj…sau da???steaua a alergat enorm la kiev..a alergat enorm cu rapid..trebuia sa mai reziste si cu dinamo in 9 insi…la interval de doar cate zile…oricum lasati ne sa jucam in CHAMPIONS LEAGUE>..dinamo varza
bac • 20 septembrie 2006, 22:59
lol…eu propun asa…sa se faca un ziar special pentru stelisti in care STEAUA sa figureze pe primu’ loc iar articolele virtuale sa fie scrise de domnu’ tolontan; domnia sa e jurnalist profesionist impartial asa cum becalli o sa dea faliment si o sa intre la puscarie in urmatorii zece ani. daca esti frustrat…nu e necesar sa o dezvalui intr-un ziar national sa instigi o lume intreaga la porcarii si mizerii. de aici si atata ura. de la asa numiti ziaristi care dau in stanga si dreapta cu acuze cu gandul la betiile trase in tinerete pe vremurile glorioase ale stelei. felicitari si dati-i inainte cu injuriile ca traim in romanica si totul este permis.
Liviu • 20 septembrie 2006, 22:59
Am citit toate mesajele si constat cu neplacere un lucru….Majoritatea lor denunta maniera de arbitraj. Ceea ce e si normal, avind in vedere ca s-a arbitrat ca in evul mediu. A doua constatare, argumentele stelistilor sunt mult mai bine fondate, si mai logice, fata de cele putine si puerile ale dinamovistilor. (ex.daca era Thereau dinamovist taceati, bah tolontane, etc). Per total, a fost un meci care nu face cinste fotbalului. Vinovatii nu sunt pe teren, nici pe banca….Conducatorii de cluburi dornice de performante false (Dinamo, Gloria, Bacau) care impreuna cu Mitica nu inteleg ca dintr-un fotbal sanatos si curat au de profitat mai mult decat dintr-unul lepros….
Corpodean • 20 septembrie 2006, 22:59
Mihai da putin ne doare ca se imbogateste Borcea. Ca doar nu da bani la suporteri daca intra in CL. Ca performantza DInamo to la furat e.
Apropos. Il vad pe Niculescu la Tv acu. Ii e rushine si lui sa mai zica ceva. 😀
Reti Robert(din Dej) • 20 septembrie 2006, 22:59
Deci nu stiu ce e la ora actuala in fotbalul romanesc… Dinamo castiga toate meciurile in Divizia A, ma rog, liga 1, si in europa are evolutii slabe… Steaua se chinuie cateodata… Castiga mai mult pe merit… si in europa uimeste pe totzi, si anul trecut si anul acesta… Se suspecteaza cum ca jucatorii de la CFR Cluj 1907 se dopeaza… dar la dinamo de ce nu se uita nimeni??? Castiga meciuri in ultimele minute… A trebuit sa fie in avantaj cu 2 oameni sa castige partida, si asha greu, iar cartonasele acelea nu au fost adevarate, in sensul ca nu meritau chiar asha, mai ales Thereau… Arbitrajul ma dezamageste la orice meci din prima liga, cu mici exceptii… In europa merge totul cum trebuie… Parerea mea personala ca Dinamo face ceva gen Juventus… E numai o teorie destul de aproape de adevar… Cat despre tine Tolontane… ai idei buna si materiale de exceptie… bravo…
mady • 20 septembrie 2006, 22:59
Stim bine ca Dinamo e disperata sa nu piarda si campionatul asta si vad bine ce face Steaua in Liga Campionilor si trebuie sa iasa si ei cumva. Asta nu e o victorie a Echipei Dinamo, ci o infrangere a marii echipe Steaua. Forza Steaua!
Florin • 20 septembrie 2006, 22:59
Amaratilor ce sunteti va bucurati ca ati batut in min 90, dar in Europa sunteti de tot rahatul. Asta va e valoarea furati cu arbitrii in romania, dar afara …..ue
Comentariile sunt închise.