TOLO.RO
Avantajele din fotbal sînt ca banii în viaţă. Uşor vin, uşor trec. Dinamo a obţinut repede şi mai degrabă nejustificat eliminarea lui Thereau, dar n-a ştiut cum s-o folosească, fără driblingul de slalomist al lui Denis Şerban.
miercuri, 20 septembrie 2006, 10:22
Avantajele din fotbal sînt ca banii în viaţă. Uşor vin, uşor trec. Dinamo a obţinut repede şi mai degrabă nejustificat eliminarea lui Thereau, dar n-a ştiut cum s-o folosească, fără driblingul de slalomist al lui Denis Şerban.
Pînă la prima eliminare, „cîinii” jucaseră bine. Apoi au început să aibă complexul echipelor de hochei care, aflate în avantaj numeric, se miră de ce nu reuşesc să înscrie. Căzută în contemplarea propriei superiorităţi, Dinamo a jucat mai lent în 11 contra 10 decît în 11 contra 11!
În rest, criza din arbitraj continuă în direct şi la oră de vîrf. Asistentul Nagy ar trebui sa se breveteze pe sine drept cel mai mare telescop din lume, peste Aracibo din Puerto Rico şi SALT din Africa de Sud, de vreme ce a văzut contactul dintre Thereau şi Moţi. A existat ceva acolo, însă acestea sînt faze interminabile pe un teren de sport. Ţinerile şi împingerile reciproce nu pot fi eliminate decît împreună cu fotbalul.
Aşa cum am scris că Steaua a primit mai multe şi mai importante cadouri de la arbitru în derbyul cu Rapid, consemnăm acum că a fost dezavantajată în partida cu Dinamo.
Mihai • 20 septembrie 2006, 23:41
cu asa brigada, pai bat insulele feroe la francezi ca la fasole. se termina 3-0 pentru insulari cu 3 eliminati la broscoi. rusine.
salomir e scos de pe lista uefa si probabil corpodean si nagy urca 50-100 de pozitii, urca firma pana la cer. marhs acasa javrelor spurcate
r3dy • 20 septembrie 2006, 23:41
fmm de stelist jegos…tolontane…botu draq..v-ati luat-o si gata…pa
oms • 20 septembrie 2006, 23:41
Rednic la conferinta de presa: „Am jucat foarte bine astazi”
Mirceo, cre’ ca ti-ai luat teapa care i-ai dedicat-o lu’ Jorge Dos Cipos… Hay ca eshti mare antrenor ! te ia Interu’ shi pe tine vreo 3 luni pana te faci mai negricios apoi te exportam la ucrainieni sa cheltui 100 de mil pt. grupelle UEFA.
Dak Dinamo e mare echipa atunci Cicciolina e virgina !
zemosu • 20 septembrie 2006, 23:41
am impresia ca toti stelistii sunt palii la fel idolul lor (noul idol) dica.mai baietei…va inteleg ca meciul nu a avut subtitratre dar chiar asa oligofreni sa fiti incat sa nu vedeti ca dinamo a dominat copios?BRAVO DINAMO!!!ATI RAZBUNAT TOATE FURTURILE DIN CAMPIONATUL ASTA SI DIN ALA TRECUT.stelisti….linistiti-va, trageti niste iarba pe nas ca pana la meciul cu poli din retur va dau rahatii toate punctele….ce deh…sunt partev din turma voastra, nu?in rest…va doresc sa aveti parte numai de brutal blowjob-uri.
Teddy • 20 septembrie 2006, 23:42
Sa-i lasam pe dinamovisti, trebuie sa-i intelegem, se cam adancise rana de la unghia aia pe care tot si-o baga in gat. inca n-au ajuns la carotida, dar nici mult nu mai e. si daca tot vorbim de eliminarea lui thereau…puneti la pariu ca in anglia nu se dadea rosu? dar asa e in romania, jucatorii sunt din matase, saracii, sa nu-i loviti prea tare. petre marin ca si-a luat o minge in cap si n-a zis nimic, asta ce mai e? dar ce sa mai, nu cred ca a auzit vreun catel de cuvantul devotament.
Emanuel • 20 septembrie 2006, 23:42
Blogul asta e plin de ironii, asa ca mai fac si eu una. Am parcurs aproape toate comentariile si m-am bucurat sa-i regasesc aici furiosi pe aproape toti suporterii stelisti care s-au indignat de modul in care echipa lor a fost favorizata in meciul cu Rapid (era al doilea meci la rind) si care l-au injurat copios pe Salomir pe aceasta tema. In toata nebunia asta, macar noi, suporterii, raminem obiectivi. Théreau loveste cu cotul. E un fapt. Pare ca nici forta nu i-a lipsit. Cred ca a fost o lovitura mai tare decit cele pe care le vezi cu sutele in careu, dupa comentariul partialului comentator. Problema cu loviturile din careu e ca sint mult mai greu de sesizat. In cazul acesta, lovitura e atit de clara, incit distanta la care se afla arbitrul nu prea mai conteaza. Daca era intr-un unghi bun, putea s-o vada linistit si de la 40 m. Din cite inteleg, Tames trebuia eliminat, dar asta e alta discutie.
Din punctul meu de vedere, dreptatea strimba care functioneaza in Romania cere ca meciul Dinamo-Rapid sa fie arbitrat de Tudor. Asa ar fi corect. Fiecare din cele trei echipe ar beneficia de un arbitru de casa.
oms • 20 septembrie 2006, 23:42
Hay Xanthi !!!
Tzintzi • 20 septembrie 2006, 23:43
S-a intors roata. steaua a fost avantajata CLAR la meciul cu rapid (rapid a avut gol perfet valabil iar lovin nu a fost eliminat). Inainte de asta, in meciul cu Arges. Neacordare de penalty CLAR la 0-0. Cand nu poate sa fie avantajata de arbitrii, uite ce se intampla
sebastian macarie • 20 septembrie 2006, 23:43
tot vb de steaua ca a castigat campionate cu ,,mijloace nespecifice,, si totusi este singura echipa ajunsa in CHAMPIONS LEAGUE, atunci celelalte echipe cum au castigat campionatele daca abia s-au tarat prin CUPA UEFA ori nici macar atat.PS:ce sa mai vb de meciul care s-a desfasurat pe cel mai urat stadion din tara in seara aceasta.LUPTA STEAUA aveti de jucat cu LYON .nu cu xanthi!!!!!
big dog • 20 septembrie 2006, 23:43
halio tolo!!! scoateti repede o revista actualizata la zi cu rezultatele marii campioane!!!!!!!11
Hai Dinamo !!! • 20 septembrie 2006, 23:43
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
Hai Dinamo !!!
câine_până_la_moarte • 20 septembrie 2006, 23:44
Cu certitudine, Cosmin Olăroiu e un mare antrenor! Încă o dată, capacităţile sale fenomenale şi-au spus cuvântul! Vezi Doamne, pus de mai marii fotbalului mioritic să joace într-un ritm infernal numa’ meciuri unu’ şi unu’, başca forţat de împrejurările absenţelor enorm determinanţilor jucători Rădoi, Iacob, Neşu, Cristocea, Paraschiv (la care mă şi întreb, domnule Tolontan, cum de i-a putut omite inclusiv presa şi pe alde Ogăraru, Hagi, Piţurcă, Lăcătuş, Bumbescu &Comp.???), dar beneficiind de jucători suplinitori de valoare similar mai mare, Olăroiu a interpretat o magistrală partitură tactică în partida cu Dinamo! Aşa se face că Steaua şi-a văzut de lungul nasului, a înţeles că Dinamo Bucureşti, ca forţă, nu e Dinamo Kiev, nici Rapid sau vreun alt nume sfornăitor de balaur care face „fâs!” pe nas şi cam atât, a făcut act de prezenţă la derby şi a jucat în stil de mare campioană a statului Liechtenstein. Şi pentru ca să ne determine şi mai mult să regretăm naufragiul din returul cu Middlesbrough, de data aceasta, ajutată pentru a-şi evidenţia condiţia eroică şi de un arbitraj folclorist, Steaua s-a apărat fără greşeală, aşa că în faţa unui Dinamo relativ steril în conjunctura dată (preocupată să construiască fără a primi gol), fundaşii din Ghencea (ce Cannavaro, ce Nesta!?) au părut cei mai vajnici apărători din lume… Firesc, doar o sclipire personală iscată deopotrivă din inspiraţie şi şansă a putut face diferenţa. Iar de data aceasta, mult invocatul Dumnezeu gigibecalian i-a pus mâna pe cap şi l-a binecuvântat pe Dennis Şerban… S-a făcut astfel dreptate, echipa pozitivă din teren şi-a adjudecat victoria şi, de acum, pentru că nu mai avem de ce să ne pregătim de Champions League fiindcă suntem deja acolo, ne rămâne a (mai) avea o Românie mândră ca soarele de pe cer! Şi pentru că nu sunt în stare să-şi vadă bârna din propriii ochi, până una-alta, steliştilor şi tolontanilor nu le mai rămâne decât să arate paiul din ochii celorlalţi, recte să acuze arbitrajul, lui MM Stoica să facă show contra celor de la ligă şi federaţie. Dar nimic nu va putea compensa justeţea unui 1-0 pentru Dinamo ce va rămâne în statistici şi, mai ales, faptul că acţiunea „să băgăm autobaza în poarta lui Carlos” senzaţional regizată, ca la şah, de Cosmin Olăroiu, cu Dică în rol de nebun şi Bănelinho pe post de jolly-jocker, a eşuat lamentabil… A fost, aşadar, un derby sărăcăcios, iar dacă Dinamo nu a REUŞIT să joace fotbal e numai şi numai pentru că Steaua NU a PUTUT!!!
George • 20 septembrie 2006, 23:44
Un asistent care ar trebui retrograda si din divizie C.
Cuvinte sunt multe dar as putea rezuma
RUSINE DINAMO, RUSINE ALBITRAJULUI ROMANESC!!!
Emanuel • 20 septembrie 2006, 23:44
Aici sint de acord cu antecomentatorul meu. Danciulescu trebuia eliminat pentru ca mingea sutata de el l-a lovit in cap pe Marin.
Nicu Vegas • 20 septembrie 2006, 23:45
Pentru STEAUA, acest egal cu Rapid si infrangere cu Dinamo, au fost doua socuri mari.
STEAUA trebuie sa isi revina la forma pe care a avuto in meciul cu Dynamo Kiev.
STEAUA este favorita la meciul cu Lyon, care il poate castiga la 2 goluri diferenta.
Dinamo are un meci usor cu Xanthi, iar Rapid are un meci greu cu Nacional. Sa speram ca echipele Romanesti sa castige in continuare in Cupele Europene.
Dinamo a ajuns favorita la castigarea campionatului, singura echipa care poate scoate puncte de la Dinamo in tur este RAPIDU.
un microbist • 20 septembrie 2006, 23:45
c poate sa faca arbitru atunci cand un jucatori ii baga mana in gat unui alt jucator??? il elimina, normal. la tames nu ia dat cel de-al doilea galben pt k arbitrii au dreptul sa ierte, si am vazut astfel de faze in foarte multe meciuri, din campionate mai puternice. oricum steaua a jucat antifotbal, iar DINAMO a jucato fotbal total, chiar daca au avut ocazii clare de a marca, DINAMO a condus aceasta partida de la un cap la altul. si nu mai vorbiti de greseli impotriva lui DINAMO, pt k steaua este cea mai avantajata echipa din lume, ia ganditiva si la trecut, cand steaua a luat titlul la golaveraj, prin anii 50 parca. si sa nu mai vorbim de meciul de la vaslui, din ultima etapa, si sa nu mai vorbim de meciul de la arad, unde UTA sa predat in fata stelei, si sa nu mai vorbim de meciul de la arges, cand arbitrul nu a dat penalty… steaua a luat doua campionate la rand numai prin blaturi.
Del Piero • 20 septembrie 2006, 23:45
Mama ce se oftica oile spurcate, sunteti penibil ba
666 • 20 septembrie 2006, 23:45
plange stoica!!!!!!!! batausul din tribuna!!!! mama ce-mi place!!!!!!!
Teddy • 20 septembrie 2006, 23:45
si mai lasati aluziile astea cu jegosi, oligofreni si alte tampenii, ca sunt toti ca voi asa obsedati si intarziati ca voi…de fapt, ce sa-i ceri unui caine?
wardog • 20 septembrie 2006, 23:45
nah ca s-a intors roata. ati luat-o pe coaja . de data asta ati luat teapa cu arbitrii. hotul striga hotul. :)))
Dan • 20 septembrie 2006, 23:45
Sunt Stelist si sunt Mandru de acest lucru. Mai ales dupa aceasta seara. M-am suparat ca am jucat prost, m-am suparat pe naivitatea lui Banel, m-am suparat pe mizeriile de arbitraje (dar sa nu uitam ca si noi am beneficiat de ele pana acum).
SUNT MANDRU CA SUNT STELIST!
Pentru ca avem un jucator ca Petre Marin, care putea ajunge la spital pentru echipa.
Pentru ca avem echipa!
Pentru ca indiferent cum joaca fiecare, cum se poarta sau cat de elegant este fiecare STEAUA ESTE O FAMILIE.
Astept sa fie la fel si la altii. Atunci poate vom juca Steaua-Dinamo in sferturi de CL. Pana una alta, doar cu Rapid am ajuns acolo anul trecut.
SUNT MANDRU CA SUNT STELIST si ca am in suflet spiritul familiei Steaua.
Dinamovisti care va fluierati fotbalistii de culoare, Rapidisti care-l injurati pe Copos, Timisoreni care va luati de Alexa si Grigore, puteti spune si voi asta?
Va salut si va spun: luati voi campionatul, noi dormim noaptea cu constiinta curata si cu un sentiment de neegalat: facem parte TOTI din FAMILIA STEAUA.
Dan
PS
Felicitari pentru Cluj.
Raul • 20 septembrie 2006, 23:46
o seara de pomina…altfel nici nu stiu cum as putea-o descrie . o victorie rusinoasa a celor de la dinamo…si inca observ ca …asemeni unor mentalitati balcanice se si bucura…doar important e rezultatul…si nu ceea ce s-a petrecut pana la rezultat , dar altfel…de ce m-ash mira?! doar asa a fost si in partida Romania – Albania … in care Piturca mai degraba a preferat sa se culce pe-o ureche ( doar el stie ce-o fi in capul lui) la fel si fanii dinamovisti au impresia ca au o super echipa …care a dat gol in minutul 90+ , si asta doar dupa ce generosul domn Corpodean a trebuit sa elimine 2 jucatori ai echipei adverse , din cauze doar de el stiute 🙂
e adevarat faptul ca in cazul lui Banel beneficiaza de circumstante atenuante , regulamentul dandu-i un alibi bun, insa in cazul lui Thereau cred ca a comis o grava eroare increzandu-se intr-un tushier care probabil bazandu-se pe faptul ca e un avid mancator de morcovi…a „batut” perfect , pana in marginea cealalta a terenului, in conditiile in care meciul era in desfasurare , avand chiar capacitatea supranaturala de a aprecia amplitudinea loviturii „cauzatoare de moarte” a jucatorului Thereu asupra inofensivului …Moti , care agoniza , numai el stie , pe gazonul stadionului fantoma Stefan cel Mare .
revenind asupra arbitrajului…ca o ironie a sortii George Becali seamana ce a cules…
in seara aceasta , si in week-endul premergator acestui meci Steaua a fost dezavantajata , (sau nu) de un sistem pe care el, dumnealui, marele Becali…cel care se lauda ca becalizeaza toata Romania ( sunt curios daca-i reuseste asta si-n Ardeal) l-a sustinut nu demult…in momentul alegerilor privind functia de presedinte a Federatiei Romane de Fotbal , pe domnul…mai marele si darz obladuitor peste toti Mircea „Nasu” Sandu .
acum , probabil, mult prea „stimatul” domn gigi …priveste inapoi cu tristete ( sau nu, in functie de capacitatea lui de constientizare pe care sincer ma indoiesc ca o are) si-si da seama ca momentele in care isi sfarama caramizi de pieptul lui de machidon …sau cum le-o mai zice neamului astuia de oieri …de la sud de Dunare, in care se lauda cum a fost el hotarator in alegerea presedintelui…s-au intors impotriva lui.
sa-i fie de bine.
in zilele urmatoare , probabil vom asista la o succesiune de replici…din partea unora…la adresa altora, indicat ar fi ceaiul de menta, care calmeaza deranjamentele intestinale , provocatoare de diaree …
si uite asa s-a mai incheiat o pagina din eternul derby.
sa ne fie de bine si noua suporterilor , dar si lor jucatorilor si conducatorilor…si lor de ce nu le-ar fi ?! din moment ce suntem dispusi si atat de naivi incat ne lasam amagiti in continuu , doar pentru ca sistemul nostru imunitar nu a dezvoltat anticorpi ( intr-un timp indeajus de repede) pentru virusul numit FOTBAL .
asa se incheie , pentru mine, suporter stelist , o seara trista….cu speranta insa ca la sfarsitul campionatului Steaua va castiga a treia oara campionatul.
Casual • 20 septembrie 2006, 23:46
O Rusine , asa se poate califica meciul din seara asta. As vrea sa spun greseli copilaresti dar nu sunt, sunt intentionate , de ce la al doilea fault al lui Tamas Corpodean pune mana pe cartonas apoi isi aminteste ca mai are unu , cum Dzeu vede tusierul de la efectiv 50 de m distanta acel contact banal dintre Thereau si Moti. Jenant cum vezi toti terminatii de caini care au scapat de frustrarile sezoanelor precedente si prind aripi. Jenant cum se pot sa afirme ca ne „arde” Lyon. Bai terminatilor noi pe spatele nostru am ajuns sa jucam cu ei , voi ( pentru k e clar cine va lua campionatul, pardon cine a cumparat campionatul) veti juca pe spatele nostru si tot degeaba. 1 tur preliminar ptr Dinamo este egal ca un esec asa ca mai bine gura.
Lucian • 20 septembrie 2006, 23:46
cum a reactionat thereau cand a vazut aberatia aia de arbitraj romanesc?… dovada de civilizatie! steaua a jucat prost. totusi… a jucat fara mijlocasii de baza, timp de 1 repriza si ceva fara un jucator, dupa aceea fara 2. si totusi a fost egala lui dinamo. baieti….ne-ati invins. ne vdm in retur. abia astpt sa vad un meci in care o sa jucati PE BUNE cu o echipa de 11 jucatori cu toti titularii si cu Radoi in teren. pana atunci luati mingile alea mari de piele si mai exersati pt ca ce ati jucat voi pana azi se numeste coci.
Teddy • 20 septembrie 2006, 23:46
si mai lasati aluziile astea cu jegosi, oligofreni si alte tampenii, ca nu sunt toti ca voi asa obsedati si intarziati ca voi…de fapt, ce sa-i ceri unui caine?
STEAUA_CAMPIOANA • 20 septembrie 2006, 23:46
Mare PACAT ..ptr fotbalul romanesc …acum cand se poate vedea cu adevarat forta unor echipe….intervin arbitrii. Ehh..
Embrion • 20 septembrie 2006, 23:46
Bah dinamovisti spurcati vad k sunteti in al 9-lea cer nu mai puteti d bucurie.Ganditiva cum ne bucuram noi knd batem echipele tari ale Europei un sentiment d care voi nu o sa aveti parte ptr k nu poti face blaturi si cumpara arbitrii in cupele europene!!
Sport • 20 septembrie 2006, 23:46
Mare rusine!!!
ttp://sportvideos.blogspot.com
COSMIN • 20 septembrie 2006, 23:46
De ce se refuza adevarul Domnul Tolontan? Se vede foarte clar intentia si lovirea .Ce conteaza forta loviturii?Adica dam rosu doar daca moare omul sau cum ? E penibil dea dreptul …se vede foarte clar ca e negru dar dumneavoastra o tineti ca e alba ….hai sa fim seriosi
Mitza • 20 septembrie 2006, 23:46
Dinamo este o echipa foarte „buna” d acum stau linistiti incep blaurile pt ei o s urmeze meciuri foarte „grele” pt Dinamo in genul acelui meci CHeahlaul dinamo 0-7 in care a fost nu blat ordinar
BORNE • 20 septembrie 2006, 23:47
sa ajungeti voi in champions league? mah da acolo nu o sa gasiti amatori pescari sau gradinari.. de la care sa o luati pe coaja.. poate lyonul sa ne dea si 100 – 0 ca tot nu ajungem de teapa voastra.. uitati-va marti la tv, sa vedeti fotbal 11 contra 11..
traiu • 20 septembrie 2006, 23:47
salut. nu am obisnuinta de a face comentarii. am vazut si eu meciul, de fapt, meciurile (cu kiev si cu rapid), ca sa pot face si eu comparatiile la moda in ultimul timp.
sunt multe lucruri pe care nu le inteleg in fotbal. intrebari de genul „ce a facut x echipa pana in minutul y?”… steaua nu a avut astazi cum sa joace. cred ca psihic, dupa atata efort si cu kiev si cu rapid pt a alerga pt omul in minus, asazi, cand thereau a fost eliminat, cred ca le-a picat un bolovan in cap. n-am nici o treba cu dinamo, bv ca isi continua seria de victorii (desi ca stelist tare mi-as fi dorit sa castige steaua). vreau doar sa spun ca in momentul in care 3 echipe sunt angrenate in cupa uefa, nu distrugi fotbalul pe plan intern cum a facut arbitrul de azi. prin astfel de decizii, o echipa are de suferit, jocul are de suferit, tarisoara noastra care nu s-a mai calficat la un turneu de nu mai in minte de cand, are de suferit. arbitrul asta, dupa ce a dus mana la buzunar pt un al 2lea galben la un dinamovist (sansa lui de a mai repara ceva), s-a sesizat si nu l-a mai aratat. parca de la an la an avem comportamente tot mai reprobabile. ineti minte steaua la bistrita cand isi rupeau mainele prin geamuri, rapid la jiul (parca) cu 4 eliminati, ca sa nu mai zic ca aproape la fiecare steaua-dianamo se lasa cu pumni.
cred ca si media are un cuvant de spus aici. stirile (gsp-ul online arata in ultimul timp mai mult a agentie de stiri sportive decat a „gazeta”) sunt asemanatoare celor de la ora 5. daca tot se bat jurnalistii cu pumnii in piept ca vor binele sportului, nu cred ca ar trebui sa aduca surplus de presiune inaintea unui meci. cred ca selectia este un procedeu jurnalisic, nu unul tiranic. se vede ca si pe teren cat si in tribune, violenta este crescuta. chiar sunt curios dle tolontan daca dvs sau vreunul dintre colegii dvs veti avea vreodata curiozitatea de a traduce ce se canta in galeria lui liverpool sau a lui galatasaray. caci de apreciat atmosfera „electrizanta” de acolo, cu totii o apreciem. dar facem ceva in acest sens?
ca si incheiere, le urez stelistilor maxima concentrare, profesionalism si sa creada ca ceea ce fac este bine. avem o stabilitate la echipa asta, atat la nivel de antrenor cat si la nivel de jucatori si cred ca este cazul ca rezultatele sa apara. bafta!
mirung • 20 septembrie 2006, 23:47
Daca Dinamo ar avea sectie de sah, arbitrul judecator ar lua calul si turnul adversarului dupa primele doua mutari, apoi dupa a treia Dinamo ar avea dreptul sa transforme doi pioni in regina chiar fara sa-i mute.Ce a facut Corpodean in seara astadepaseste performanta lui Serea la meciul lor cu Nationalul…doua eliminari gratuite pt Steaua, in schimb la Tames, a dus mana la buzunar si cand si-a dat seama ca tocmai ii daduse galben cu 5 min mai devreme a bagat cartonul la loc. Dinamo a avut o singura ocazie, capul lui Ganea, Steaua tot una, sutul lui Badea scos de Gaev, in rest a jucat corpodean sah.
Culmea e ca noi stiam ca vafi asa, dar am sperat pina in min 93 chiar cu 2 oameni mai putin…..+ 5 indisponibili +etc….e oare Corpodean distribuitor de butelii in jud Alba?
Sa ai om in plus din min 30 contra unei echipe ce a jucat o ora in 10 si cu 3 zile mai devreme, sa ai o singura ocazie si sa ai nevoie de o noua mutare Corpodean ca sa castigi……halal valoare….
Mihai • 20 septembrie 2006, 23:47
lasati ma ca nagy e superman, vede prin trei oameni mana dreapta a farntuzului. ungur infect
atat va zic • 20 septembrie 2006, 23:47
sa moara cicalaka (in spirit dambovitzean) de n-o sa fie faza zilei la BBC eliminarea francezului ! Bozgoru’ ala e mai al dracu’ decat Superman ! Direct X – Ray vision…
catalin • 20 septembrie 2006, 23:48
LUCRURILE DE NOTORIETATE NU TREBUIESC DOVEDITE!ESTE EVIDENT CA EXISTA INTERESE MARI CA STEAUA SA NU CASTIGE TITLUL;TOTI IMPOTENTII CARE NU INDRAZNESC SA SE IA LA TRANTA CU GIGI LOVESC IN CEEA CE POT ADICA IN STEAUA,STIUT FIIND FAPTUL CA IN FOTBAL NU TE POTI ADRESA TRIBUNALULUI FARA SA EXISTE URMARI.SUB UMBRELA TINUTA (SI)DE PRESA STEAUA ESTE FURATA GROSOLAN SI TOATA MIZERIA ESTE PREZENTATA INVERS.PUTEM SCRIE KILOMETRI DE ARTICOLE,PARERI,OPINII ETC -D E G E A B A ! JOCURILE SUNT FACUTE DE LA CONDUCEREA FEDERATIEI SI ,PROBABIL , SI LIGII CA STEAUA SA NU CASTIGE TITLUL SI CA ACTIONARII DE LA DINAMO SA-SI IA BANII INAPOI SI CEVA IN PLUS.ASTA ESTE STAREA NATIUNII SI ORICE AM FACE SA INSANATOSIM ATMOSFERA CONSTATAM CA DECIZIILE SUNT LUATE DE LA NIVELURI SUPERIOARE
COSMIN • 20 septembrie 2006, 23:48
Da-ti vina pe arbitrii …ce penibili puteti fi 🙂
dumitrescu sorin • 20 septembrie 2006, 23:48
mai bine te-ar chema tolomac, vezi sa nu ti-o furi pe acolo prin Tineretului, stelist spurcat ce esti
Vlad R. • 20 septembrie 2006, 23:49
Dinamo a castigat lupta pe flancuri unde au evoluat f bine George, Ze si „neogi” contra neexperimentatilor jucatori ai stelei.
De aici si nervozitatea decarului stelist care trebuia eliminat inainte de meci impreuna cu 16 si 21.
PS unii consuma prea mult(e) inainte d meci.
Embrion • 20 septembrie 2006, 23:49
Si totusi se poate asa ceva si in Romania..
STEAUA_CAMPIOANA • 20 septembrie 2006, 23:49
Ahhh inca ceva…ptr acei caini imputiti care posteaza aici…MARSH LA CUSCA VOASTRA JAVRE COMUNITARE !!!!!!!!!!!
Capcaun • 20 septembrie 2006, 23:49
Sa-l pui pe Corpodean sa arbitreze meciul asta e ca si cum ai pune lupul paznic la oi. Cea mai mare eroare a lui a fost ca a dus mana la buzunar la faultul ala al lui Tames si apoi, cind a vazut cine era, s-a razgindit. O gafa imensa. Gustul amar o sa-mi treaca daca la anul cistiga liga campionilor o echipa care nu se califica direct in liga din campionatul ei. Si atunci o sa rid si cu kuru de dinamo.
Perfect Stranger • 20 septembrie 2006, 23:49
Poate ca aveti dreptate domnule Tolontan. Sa nu uitam insa ca Moti este un tip ceva mai slab. Va amintiti ce l-au mai tavalit nemtii acu’ vreo trei saptamani. A fost un contact si avand in vedere constitutia mai slaba a cazut.
Haideti sa gasim o solutie pentru celalat moment nefericit al acestui meci.
Domnule Tolontan cine poate face o propunere la FIFA sau International Board pentru ca un arbitru de rezerva sa aiba un rol mai putin decorativ si sa-si gaseasca o utilitate mai mare decat un ficus, pentru ca e realmente imposibil ca un arbitru de centru sa fie atent la toti cei accidentati si aflati pe marginea terenului. Am vazut nenumarate faze la care jucatorul accidentat care a beneficiat de ingrijiri pe marginea terenului ajunge sa-i povesteeasca jumatate din viata arbitrului de rezerva pana cand poate sa intre pe teren, arbitrul de centru fiind pe drept cuvant atent la faze importante.
Sunt momente in care sunt mai multi jucatori accidentati – uneori de la ambele echipe. Consider ca un arbitru de centru trebuie sa fie concentrat la fazele de joc, aspectele conexe vezi intrarile unor jucatori dupa momente de accidentari, schimbari de tricouri, ghete etc. pot fi gestionate de catre arbitrul de rezerva care, nu-i asa este tot arbitru de centru de formatie…
Asa ca va rog sa ma ajutati sa transmit aceasta propunere unui for capabil sa o propuna factorilor de decizie.
edyedmond • 20 septembrie 2006, 23:50
nici nu ne atinge articolul lui tolontan…am batut steaua in ultimul minut cu un gol de mondiale, cu arbitru’ cu asistentu’ cu gandul la cosmin….prea putin mai conteaza injuraturile,a cuzele la adresa arbitrajului etc…asa ca puteti injura ca noi ne vom simti mult mai bine :))…tot ce conteaza sunt cele 7 puncte diferenta si scorul final…fiti voi invingatori morali si noi invingatori prin hotie….
wolf • 20 septembrie 2006, 23:50
Propun sa desfiintam Dinamo !!!!!!!!!!!!!!! O rusine de echipa , o rusine de oameni aflata la conducere…RUSINE SA VA FIE HOTILOR!!!!!
MIhai David • 20 septembrie 2006, 23:50
Discutie Sandu- Constantin(CCA) – Borcea – Copos :
propunem sa ii batem naibii odata pe astia ;
-CCA:eu zic sa joace in 10 jucatori si noi in 11;
-Copos :am incercat noi si nu am reusit, am mai primit si gol ;
-CCA :atunci incercati in 9 ;
-Borcea :gata am reusit, i-am invins in sfarsit! ;
-Sandu :Astfel conform adunarii generale a FRF decide cnf art 273 / 20.09.2006 urmatoarele : Echipa campioana si cu un parcurs excelent in CL, Steaua Bucuresti, va juca de acum incolo in 9 jucatori in meciurile cu viitoarele contracandidate la titlu !
Iuli • 20 septembrie 2006, 23:50
RUSINE
cris • 20 septembrie 2006, 23:50
vam traso stelistilor si tu tolontane mori de ciuda.sa intors roata cu arbitri dupa ce la meciurile cu rapid si arges au fost pro steaua acum a fost corect.apararea voastra de maestrii au luat un gol ca in curtea scolii.ha ha ha ha ha ha ha.HAI DINAMO.
andrei • 20 septembrie 2006, 23:51
ce dracu’, sunteti chiori? m-am uitat de 5 ori la reluare si acelasi rezultat: thereau il loveste cu cotul in piept pe moti. inteleg daca il tragea de tricou, daca il impingea, daca il ciupea de fund, daca il gadila sub brat, dar nu, il loveste cu cotul; iar tusierul era pe linie cu cei doi si cred ca ii urmarea pt ca incepusera sa se harjoneasca de mai demult.
din 10 arbitrii doar 1 i-ar fi dat al doilea galben lui tames, este o regula nescrisa a arbitrajului, al doilea galben il dai mai greu – vezi lovin in meciul cu rapidul.
ce tupeu pe olaroiu: sa acuze arbitrajul dupa ce a primit cadou de la arbitrii 4 puncte in doua meciuri.
Mitza • 20 septembrie 2006, 23:51
Dan ai dreptate cu toti suntem o familie.Apropo acel suporter cik „batut” de meme e cel mai infocat al stelei daia injura propria echipa s-a a mai auzit ceva d el????sau nevoia d publicitate gratis t orbeste d mori tot anonim
Comentariile sunt închise.