TOLO.RO
1. Trimisă de un cititor. Cine l-a pus preşedinte pe Mircea Sandu? Cine l-a contestat vehement pe Ion Crăciunescu? Cine îl acuză pe Mircea Sandu? Cine îi contestă pe cei care l-au schimbat pe Ion Crăciunescu. Răspunsul e unul singur: Gigi Becali.
joi, 21 septembrie 2006, 7:13
1. Trimisă de un cititor. Cine l-a pus preşedinte pe Mircea Sandu? Cine l-a contestat vehement pe Ion Crăciunescu? Cine îl acuză pe Mircea Sandu? Cine îi contestă pe cei care l-au schimbat pe Ion Crăciunescu. Răspunsul e unul singur: Gigi Becali.
2. Spre deosebire de colegii lor din Vest, care sînt funcţionari bancari, ingineri, medici sau frizeri, arbitrii români au în marea majoritate statutul de oameni de afaceri. Fie s-a deschis la CCA o filială MBA cu circuit închis, fie ei s-au capitalizat de-a lungul acestor ani dintr-o sursă privilegiată. De fapt, o ştim cu toţii! Banii şi avantajele din fotbal au investit în ei.
3. Moment amuzant în discursul patetic al lui Mihai Stoica. „Numai voi, presa puteţi face ca aceste lucruri să se schimbe!”. Bine că n-am intrat în silenzio stampa!
4. Jandarmeria are două probleme. Bate bine şi comunică prost. Dacă s-ar dovedi mai puţin violentă şi mai concentrată pe a-şi explica acţiunile şi felul de a opera, poate că n-ar mai fi atît de înjurată.
5. Scandal la Fanatik între Gigi Becali şi Corpodean. De fapt, între Becali şi o umbră care se pitise dincolo de receptor. Asta înseamnă să fii un arbitru vulnerabil, care să nu-i poţi închide telefonul sponsorului. Şi să te mai vezi cu el la tribunal!
6. Pe de altă parte, pentru că jandarmii sînt, prin definiţie, nesimpatizaţi, înghiţim prea uşor explicaţii ale unor suporteri vandali, care strigă: „De ce ne-aţi bătut cînd eram întorşi cu spatele?”. Păi, după ce aţi aruncat cu pietre în jandarmi aţi fi vrut să vă întoarceţi cu spatele şi să strigaţi „Piua!”?
nico • 22 septembrie 2006, 1:12
Steaua a pierdut pentru ca asa se stabilise,dar sunt si ei vinovati ca le-au facut jocul…
woaw_beleaua • 22 septembrie 2006, 1:21
Nu sunt stelist , nici dinamovist , nici rapidist ………
Ceea ce se inampla acum in prima divizie romana de fotbal, nu mai este fotbal.
S-a instalat legea junglei……..acum cateva minute in partida Rapid -Arges portarul Coman comite fault in afara careului in postura de ultim aparator, arbitrul fluiera infraciunea insa nu acorda portarului decat cartonas galben.
Astea nu mai sunt greseli…….. imbranceala lui Thereau cu Moti, asa cum sunt alte sute pe parcursul unui meci a fost clar un motiv asteptat pt acel cartonas rosu, ……
Mana lui Goian din celalalt derby de acum cateva zile , s-a vazut chiar si pe televizoarele Sport pe baza de baterii, la fel cum de clar s-a vazut cat de aproape era Salomir de faza , la fel cat de aproape era Salomir de Lovin cand merita al 2-lea cartonas galben.
Deci in numai cateva zile , toate cele 3 echipe ne-au aratat ca sunt capabile si dispun de tot arsenalul necesar pt a isi atinge scopurile. Toate sunt vinovate in egala masura de brambureala si decadenta opulenta ce se instaleaza in fotbalul romanesc. Aici nu mai este vorba de a prinde un loc spre Europa, care cu ceva noroc poate vinde 4-5 jucatori…… este vorba de sume fixe si sigure ce vor intra in conturi sau buzunare ….depinde de tipul de manevrare financiara a fiecaruia.
Toata presa se fereste sa traga concluzii, insa e clar si vizibil ca se fura pe rupte unul pe altul.
Apropo de Thereau, a nimerit la fix acolo unde era cea mai mare nevoie de el. Obisnuit sa nu comenteze in fata arbitrului, a fost cel mai bun subiect pt acest ” furt pe fata” …..vorba pagubitului.
Steaua se simte nedreptatita, Dinamo merge fulger si inca nu are de ce sa se planga , dar va avea curand pt ca i se va intampla si ei acelasi lucru, Rapid este imaginea lor in oglinda , cand plange cand rade….. i se ia , i se da……acela care va face cat mai multe manevre , “combinatii” , muta cat mai bine prin provincie, iar cand vine vremea derbyurilor e mai bine pregatit, acela va avea in final castig de cauza.
Mai conteaza ca din toate astea , cei mai multumiti ies arbitrii , nu ei raspund de arbitrajele lor , ci “cei care au rolul sa imi judece prestatia – by Corpodean )?….mai conteaza ca suporterii , vinovati sau nu ,sunt alergati si calcati in picioare de jandarmi scupati si frustrati in propria lor disciplina?………..
Probabil va fi cel mai urat campionat din cate au fost sa fie, sacul cu bani pregatit de uefa anul viitor , declansand lupte subterane acerbe , din ce in ce mai multe probleme de arbitraj, vor aparea imediat scandalurile si in provincie, pt ca si acolo apare mirosul banilor, si ei isi cer drepturi din ce in ce mai mari.
Nu ne ramane decat sa constatam ca nimic nu s-a schimbat si nu se va schimba, aceasi sefi ai fotbalului romanesc care cu ocazia primului succes se bat “tarzanian” in piept….iar la aparitia problemelor iau frumos si se spala pe maini ” nu federatia raspunde de arbitraj ” ( apropo…cine? )…… , ne vom uita scarbiti la aceleasi superbe partide din Liga 1 Romania, vom urmari , splendide driblinguri, parade excelente ale portrilor, deposedari ca la carte, suturi imparabile in vinclu ( la care portarul CHIAR nu avea replica ) , si ne vom intreba ” Asta e fotbal? ..ha ha ha..!!! ….Mai bine ma uit la simulacrul de meci ce va fi duminica intre Barça si Valencia , prefer sa vad cum Ronaldinho din greseala scapa mingea printre picioarele vreunui aparator “pe blat”, sau sa il vad pe Canizares cum scoate din greseala o minge de la radacina barii.
Copos , Borcea, Becali…………. toti o apa si un pamant. Cu o mica observatie, pacat de Steaua ca mirajul banilor a antrenat-o in acest circ, pt ca prestatiile europene ii permit sa se uite mai relaxat spre viitor. Si tocmai Steaua e cea care a iesit sifonata dupa acest week-end teribil.
De urmarit scandalul care sta sa izbucneasca in Anglia pe tema coruptiei. Poate totusi cineva va invata ceva………desi..neeeeeeeaahhh…asa ceva nu se va intampla….
cu respect Woaw_Beleaua Madrid
danyel • 22 septembrie 2006, 1:21
cu toate ca sunt fan dinamovist…chiar inrait trebuie sa recunosc ca borcea nu se deosebeste cu nimic de mm stoica insa mm stoica se deosebeste de borcea…si de toti ceilalti presedinti de cluburi din tara…loveste cu pumnul un spectator…asta este diferenta intre borcea si mm stoica intre dinamo si steaua
paun mihai • 22 septembrie 2006, 1:35
pt bogadan din tg. mures:tu-ti gatul matii de spurcat
Mihai_Baschet • 22 septembrie 2006, 1:50
salut … eu nu sunt mare microbist. joc baschet. ma mai uit si eu la meciuri de fotbal. in romania doar steaua-dinamo-rapid (asa suntem invatati). un singur lucru as vrea sa intreb. vreau sa specific ca nu am preferinte in materie de fotbal. am avut impresia ca jucatorii de la dinamo cadeau ca niste femei pe teren. in continuu (in afara de denis serban). restu toti jucau ca niste fetitza. e ciudat. acel comportament nu este sanctionat ? nu stiu exact …
Despre jandarmi … ce sa zic … am o gramada de prieteni jandarmi si o gramda de prieteni suporteri … si aici balanta e cam echilibrata … am vazut suporteri de la dinamo batuti la timisoara in fata blocului meu … dar ce suporteri … niste betivi ordinari care injura pe toata lumea salutare
tonymontana • 22 septembrie 2006, 1:52
Domnilor ceea ce se intampla pe stadioanele din Romania e o rusine. Daca mergi la stadion vezi bataie in tribune, bataie pe teren, auzi injurii tot meciul, deoarece unii suporteri nu au nicio treaba cu spectacolul. In fine, huligani sunt si in tarile civilizate, nu suntem noi ultimii, dar ce s-a intamplat aseara intrece orice masura.
Suporterii stelisti au fost incitati la violenta de cei 3 dobitoci cu ecusoane care au vrut sa le dea jos bannerele. Cred ca va dati seama ca asta a fost benzina pe foc. In alta ordine de idei arbitrajul a fost cat se poate de prost si a facut greseli care nu au ce cauta la acest nivel. Nu pot sa inteleg ce se intampla in acest sezon cu arbitrajul in Romania. Sunt greseli imense in fiecare etapa si nimeni nu ia nicio masura. Probabil cine cotizeaza pe la arbitrii cotizeaza si pe la FRF.
In legatura cu eliminarea lui Nicolita-nu pot sa cred ca un jucator ca Nicolita, cu experienta in Europa ar fi intrat in teren fara acordul arbitrului. Asadar tind sa cred ca MM Stoica are dreptate cand zice ca acest Corpodean i-ar fi spus lui Banel sa intre dupa ce incepe jocul.
Forza Steaua!!!Luptam impotriva tuturor!!!
Mihai_Baschet • 22 septembrie 2006, 1:53
aaa si inca un lucru … de ce nu lasati injuraturile la o parte … performanta poate vorbi de la sine
pt voi (majoritatea) si daca joaca filipine cu fiji tot M@@e dinamo, steaua sau rapid o sa strigati. am auzit injuraturi si la meciurile nationalei (ce legatura are?)
noroc
DragoshCT • 22 septembrie 2006, 1:55
Lung discurs caine_pana_la_moarte dar cam degeaba zic eu. Daca ai ajuns sa faci legaturi intre firmele de haine si echipele de fotbal presupun ca esti putin paranoic.
Oricum, nu am vrut sa postez pentru a sublinia boala ta ci pentru a-mi exprima parerea.
1. Nu vad sub nici un unghi marea lovitura aplicata de Thereau firavului Moti. Si sunt si mai intrigat cum a reusit asistentul de pe partea cealalta sa urmareasca faza atat de clar si sa observe lovitura.
2. Desi sunt stelist am fost uimit de deciziile din meciul cu Rapid cand am recunoscut ca Steaua a avut mult noroc. Lovin merita sa primeasca cartonas rosu , iar Ghionea desi a pus mana pe minge prob. lovitura libera ar fii fost dictata din afara careului. Hentul oricum ar fii fost foarte greu de observat ( Abia se vedea pe reluarea cu incetinitorul ).
3. Am fost la meciuri pe stadionul Farul si voi mai continua sa ma duc pentru ca desi nu mai este de mult atmosfera care era inainte totul e mult mai pasnic, chiar si in sectorul galeriei ( multi acuza suporterii constanteni ca nu sunt destul de fanatici, dar eu zic ca e mult mai bine asa, poti sa vii cu prietena sau cu familia la meci fara sa iti fie frica sa pleci cu ambulanta de aici ). Totusi ce s-a intamplat si la meciul cu dINAMO din primavara si ce s-a intamplat si aseara nu trebuie pus in spatele galeriilor, desi cei care au de suferit tot suporterii sunt.
Spre exemplu la Constanta din cate tin minte totul a pornit de la un tricou cu Steaua aruncat ostentativ spre peluza oaspetilor. Dar de aici pana la a mutila bucurestenii nu pot sa cred ca e vina faristilor. Totusi, pentru acea bataie primita, constantenii au fost asteptati la deplasarea spre Buc. in gara si chiar in statiile premergatoare Bucurestiului. Nu inteleg de ce in mom. in care jandarmeria intervine violentele tot continua intre galerii. Ar trebui sa se uneasca odata impotriva acestor retardati ce se folosesc de lege pentru a mutila suporterii si pentru a-i instiga la si mai multa violenta in meciurile viitoare, fapt ce le va permite sa vina in numar si mai mari in sprijinul „sigurantei publice” si a aplica batai si mai crunte suporterilor sau chiar familiilor si trecatorilor nefericiti.
Intr-o fraza de final: sunt dezgustat de jandarmeria romana iar primul post m-a facut sa cred si mai mult ca sunt doar o adunatura de tampiti ce urmeaza ordinele fara nici o retinere.
PS: Sunt curios care ar fii atitudinea lor daca s-ar afla si membrii ai familiilor respectivilor jandarmi la meciurile ce urmeaza a fi „supravegeate”.
Moromete • 22 septembrie 2006, 1:57
Domnule Tolontan,… cateva observatii:
1. Gigi Becali e un raspuns corect, insa nici pe departe nu e „singurul” posibil. As adauga si ca din punctul lui de vedere, nu cred ca a existat o alternativa reala. Atata vreme cat Popescu si-a pierdut credibilitatea de potential sef impartial la federatie fiind dovedit ca evazionist fiscal alaturi de Giovani Becali (care cred ca era inca in anturajul celor de la Dinamo la vremea respectiva) pe cine putea sa sprijine? La momentul respectiv a ales, urmarind strict perspectiva interesului propriu, varianta mai putin rea. Ma indoiesc insa ca a crezut vreodata ca e o varianta „buna” pentru el, sau pentru fotbal.
2. Am inteles cu totii demult. „Suntem neputinciosi nu prosti” Ce rost mai au comparatiile?…
3. De acord, e de o ipocrizie crasa. Si totusi,… puteti face lucrurile sa se schimbe, relatand mereu obiectiv. Continuati sa informati corect, impartial si fiecare dintre noi isi va forma o parere personala (Asta poate sa insemne atat ca MM ar merita sa ramana fara servici dar si ca am putea sa stablim daca e mai mult din „bate bine” sau din „comunica prost” de la punctul urmator).
5. Variantele ar fi:
a) Situatie posibila: Becali recunoaste ca a blatuit cu Corpodean si aduce probe. In mod normal ar trebui ambii desfiintati. Becali pierde, Corpodean pierde.
b) Situatia probabila: Becali sustine vinovatia lui Corpodean insa fara probe. Momentan nu se intampla nimic, doar un circ dragut pentru noi. Ulterior Becali intelge ca trebuie sa dea mai mult decat ceilalti, si da. Becali castiga, Corpodean castiga, fotbalul… pierde…
6. Acum ca oalele sunt gata sparte, ar fi normal ca cineva sa le plateasca. Jandarmii sau ultrasii. Insa e greu de sperat la impartialitate atunci cand cei care impart dreptate sunt atat de aproape de una dintre parti. Candva am depus o contestatie pe care o consideram foarte intemeiata impotriva unuia dintre profesorii mei care consideram ca ma neindreptatise. Proba (lucrarea exista, era cat se poate de tangibila si la indemana). Contestatia insa a fost judecata de o comisie prezidata exact de profesorul care corectase initial. Rezultatul a fost previzibil. Tot ce vroiam,… era o evaluare corecta (in final nu era nici o tragedie ca luasem opt, daca o alta comisie, impartiala ar fi considerat la fel). Revenind, oalele sunt sparte, banuiesc ca exista destul de multe telefoane mobile si camere video care au filmat incidentele, ramane ca voi presa sa incercati sa oferiti un „proces corect”. Si mai ales, daca reusiti asta, apoi sa finalizati, urmarind ca vinovatii sa fie pedepsiti (fie politia, fie ultrasii) dar mai ales, sa invete ceva din momentul asta nefericit si organizatorii meciurilor sa fie capabili sa faca in asa fel incat sa nu se ajunga aici!
Altfel,…!? Badea, Becali, Borcea, Copos, Iancu, Paszkani,… Netoiu, Vama, MM,… „Somnul ratiunii naste monstri!”
MMX • 22 septembrie 2006, 2:10
Frate de ce cand steaua era avantajata cu argesu si rapid nu era scandal nu vedeti ca cei de la steaua „joaca” la intimidare doar ei sunt victime !!!!!!!!!!!
Cand e vorba de altii trece neobservat.
In meciul steaua – Rapid sa vazut BLATU PE FATA la un hent cat casa in careu.Si la
un fault al lui Lovin.Da nu se face caz doar de steaua care a fost acuzata de 2 patroni de echipe adverse si a fost favorizata pana ieri si de arbitrii .Asta e MAI IMPORTANT decat acest scandal penibil intre 2 echipe
campioane ale blaturilor din Romania!!!!!!!!!!!!!!
câine_până_la_moarte • 22 septembrie 2006, 2:20
Dacă e să fim cinstiţi, în ultimă instanţă, din toată această mascaradă de prost gust din jurul derby-ului Dinamo-Steaua, adevărata victimă, adevărata perdantă NU e Steaua, ci DINAMO! De ce? Pentru că Steaua, MEGA-, SUPER-, EXTRA-echipa fanion, emblemă a fotbalului mioritic, mai nou şi „GALACTICA Estului (sălbatic)”, se alege cu statutul de eroină ostracizată de o închipuită conjuraţie mafiotă din fotbalul românesc, iar lui Dinamo i se aplică răsuflata etichetă de club „cooperatist”… În fapt, nu e vorba de o campanie pro Steaua, ci de o mai veche şi eternă bătălie imagologică ANTI Dinamo… Ea s-a născut pe vremea regimului ceauşist şi s-a perpetuat până în prezent din interese care ţin de ambiţia ranchiunoasă a unor suspuşi de a submina singura rivală internă aflată deasupra Stelei. Altfel cum se explică, de asemenea, că ultraşii dinamovişti ce au provocat incidente în returul campionatului trecut, la Constanţa, au fost înfieraţi, iar cei stelişti, de la derby, mai au puţin şi ajung martirizaţi??!…
câine_până_la_moarte • 22 septembrie 2006, 2:24
PENTRU:
DragoshCT Says:
September 22nd, 2006 at 1:55 am
Lung discurs caine_pana_la_moarte dar cam degeaba zic eu. Daca ai ajuns sa faci legaturi intre firmele de haine si echipele de fotbal presupun ca esti putin paranoic.
Oricum, nu am vrut sa postez pentru a sublinia boala ta ci pentru a-mi exprima parerea.
Stimate „DragoshCT”, dacă, în ce te priveşte, încă nu ai ajuns să faci conexiunea între fotbal-bani-politică şi imagine, înseamnă că eşti mai infantil decât sunt eu paranoic…
gore • 22 septembrie 2006, 2:37
Singura solutie pe care o am in minte dupa ce am vazut ce fac acesti arbitrii incompetenti din campionat pe care o vad este :
minim 3 arbitrii care sa judece fazele din fata monitoarelor si sa i transmita centralului ce are de facut astfel nu ar mai exista faulturi brutale sau simulari, goluri date din pozitii de offside etc. sau macar sa consulte arbitrii daca este incert cu luarea unei decizii si sa si poata recunoaste greseala printr-o decizie corecta
Poate sunt aberant prin ce vad eu ca ar fii normal si imi cer scuze dar eu unul nu vad alta solutie cand ai arbitrii incompetenti rau voitori sau corupti
câine_până_la_moarte • 22 septembrie 2006, 2:38
probe de font
[b]DINAMO[/b]
[i]Steaua[/i]
[u]România[/u]
becali sluga de oier • 22 septembrie 2006, 2:41
ciobanul analfabet si oile lui turmentate behaie de ciuda ca sunt acolo unde le este locul:
PE POZITIA A 3 A LA 7 (SAPTE) PUNCE IN SPATELE LUI DINAMO!!!!
je • 22 septembrie 2006, 2:56
sincer sa spun, steaua nu a jucat nimic…a fost zero.
despre jandarmi nu mai spun nimik, ca au facut din kkt bici si au mai si pocnit cu el.
nu stiti sa pierdeti fratilor stelisti….pacat….
si ala cu baftalo si nu mai stiu ce spunea, sa`ti moara familia de tigani….lasa`ne frate…du`te in india la frati tai,lasa`ne sa intram in EUROPA, ca din cauza voastra a ciorilor suntem vazuti ca negrii pe plantatiile de bumbac…lasa`ne frate
FORTZA DINAMO !!!
TAViX • 22 septembrie 2006, 4:07
Tolontate, pana acuma te-am felicitat pt articole, dar tata, la punctul 6….
Chiar asemenea magarie nerushinata poti sa postezi? Cum de-ti permiti asemenea lucru, tu ala care ai urmarit meciul in fata televizorului si nici macar nu ai fost la fata locului. De ce nu te intrebi DE CE au aruncat suporterii cu bolovani in jandarmi? Crezi ca asa au vrut suporterii, hai sa facem panarama sa ne mai dezmortim putin, nu?
Te rog sa vii si tu odata la un asemenea ‘spectacol’, sa stai tu linistit in timp ce jandarmii iti dau cu gaze de mori de durere, te impusca precum la revolutie, sau iti dau cu jeturi de apa care te pot si omora daca te nimeresc in cap sau in plex. Tu vroiai k suporterii sa fie niste mielusei sa stea sa se uite cum nenorocitii aia dau in ei, sau cum aia de la dinamo le fura steagurile, nu? Cat de naiv poti fi??! Stim toata lumea ca esti un antistelist convins, dar pana la a face asemenea afirmatii….mai ales ca un ziarist ar trebuii sa fie cat de cat impartial in articole, in viata privata chair nu ne intereseaza…Nu mai scriu nimic ca prea sunt suparat….
Oblio • 22 septembrie 2006, 5:01
Ca Tolontan nu inghite Steaua e demult stiut. De fapt nu-l inghite pe Becali si pentru mintea lui Tolontan: Steaua = Becali.
1.Cine a facut campanie proGica Popescu ? Cine a luat 1 mil de dolari la transferul lui Bratu la Galata ? Cine e corupt si voia la FRF ?
2.Cine nu scoate o vorba cand Dinamo si Rapid nu joaca pe teren ?
Exemplele pot continua si cu alte multe „sponsorizari” ale unor ziaristi GSP si intr-un viitor apropiat promit sa apara si astea, just 4 fun.
Pana una-alta , drum bun Tolontan in sezonul viitor la meciurile din CL ale lui Dinamo…Budapesta , Viena, Belgradul va asteapta…hahahahaha !
Explica in ziar daca ai pretentii de ziarist „independent” care sunt criteriile UEFA pentru acreditarea unui stadion in vederea CL , Tolontane…Pe urma mergi la o cafea cu sponsorii iubitori de catzei…
bSk • 22 septembrie 2006, 5:21
Daca s-a ajuns ca un stelist calcat in picioare de jandarmi sa fie ridicat de un dinamovist…inseamna ca georgescu ar trebui sa-si dea demisia la fel si foarte multi subalterni …..Da-ti mai departe pls o petitie impotriva JANDARMEREI http://www.petitiononline.com/ptjdrss/petition.html
sorin • 22 septembrie 2006, 5:49
Trebuie sa recunosc ca „dinamo” a ramas aceiasi!?Pai ce domnilor ati uitat…ca a desfiintat gheata de aur?iar atata timp cat dinamo e tot Politia(a se citi militia),nu e normal sa apeleze la la toate mijloacele ?fie ele si in uniforme de jandarmi.Pacat…atata mizerie morala.Arbitri gen corpodean(fara majuscule)???Un mircea sandu,si acolitii acestuia?Unde esti tu Tepes doamne?Sunt putine lucruri de care se poate bucura romanul…iar fotbalul e unul dintre ele.Si cum sa nu te revolti cand un PARVENIT (borcea)iti arata curul?(asa parca spunea dl.Graur ca e corect!)In anglia de exemplu un asemenea gest,ar duce la suspendari amenzi,daca nu chiar si la tribunal.Dar …noi,nu si nu!Probabil ca vrem sa intram cu …curul in UE.
bSk • 22 septembrie 2006, 6:23
Tolontane….tu stii macar cum e sa fi suporter? cum ai reactiona daca un gazar infect nu mai oprea butelia aia ? crede-ma numai cu forta poti ameliora…e genu de o dam la pace(ca intre smecheri)…daca noi stam cuminti jandarmii nu se opresc..nu e prima oara cand se intampla…toti sunt foarte incordati..la cel mai mic incident actioneaza drastic..sunt foarte speriati…pur si simplu intra in panica….s-au aruncat cu pietre din cauza acelui maniac care tot tragea cu puscau ..si apropo…cum e posibil ca pe un stadion sa poti sa procuri pietre…si alte obiecte contondente?…daca ii raneau tzevile de la steaguri dc ne mai lasa sa intram cu ele. Acele randuri de scaune erau sustinute de un dreptunghi cu lungimea maxima de 30cm…nici nu incepuse meciul si acele 2 randuri de scaune erau aproape cazute..era imposibil sa stai pe ele….acele dreptunghiuri de beton nici macar nu erau prinse in fundatie…dc nu controleaza inainte de inceperea meciurilor…dc nu se gandesc ca la disperare nu mai stii ce sa faci. Daca toata lumea dintr-o peluza se urca pe scaune…dc mai exista acele scaune? sau dc nu se pun direct in beton, pentru a evita astfel de incidente…ar trebui sa faca tot posibilul ca un suporter sa nu aiba cu ce sa riposteze…si ei sunt vinovati pt ca atunci cand intri in panica nu stii ce sa faci…acolo parca a fost o bomba..multimea era la fel de speriata, crezi ca degeaba oamenilor le e frica de ei? Daca toti erau sus dc a fost nevoie de folosirea armelor? Sa nu uitam incidentul cu baiatul impuscat in fata de acum 4 sau 5 ani..care nu facea decat sa filmeze abuzul jandarmilor..chiar crezi ca un pusti poate sa puna viata in pericol unui om atunci cand are o camera in mana? sau alt pusti care avea mainile ridicate (gen ma predau) sa primeasca un baston in plina figura si dupa ce cade la pamant alt jandarm sa-l loveasca in spate si in cap? la cum arata copilu ala putea fi arestat si de o baba la 60 de ani . Ultrasii se razbuna cum pot pt ca oricum stiu ca jandarmii nu se opresc si asta e singura alinare a lor…ba mi-am luat-o da am dat si eu ceva..nu sunt putini care spun asta. Nu inteleg dc vorbesti daca nu cunosti. Si apropo 1. citez ” Pe de altă parte, pentru că jandarmii sînt, prin definiţie, nesimpatizaţi” dc sunt nesimpatizati? nu te intrebi?…sunt nesimpatizati pt ca ei niciodata nu incearca sa aplaneze conflictul…ce putea sa faca un singur suporter care a sarit gardul intre 10 jandarmi…ei puteau doar sa-l imobilizeze si sa-i dea o amenda usturatoare nu sa-i dea bastoane si bocanci in gura. Tu ce ai face daca un prieten este batut de 10 persoane?. 2. „Păi, după ce aţi aruncat cu pietre în jandarmi aţi fi vrut să vă întoarceţi cu spatele şi să strigaţi “Piua!”?” Tie ti se pare normala razbunarea? apropo s-au aruncat cu pietre dupa ce toata lumea a fost „gazata” si unii impuscati.Daca o iei dupa lege era normal ca jandarmii sa strige „piua” . sunt multi care sunt lasati sa intre beti pe stadioane , sunt multi care au frica de jandarmi…dupa ce am vazut…erau multi care aveau frica de moarte…nu era frica de amenda ..era panica totala. Jandarmeria trebuie sa aplaneze conflictul. Nu bag mana in foc pentru toti suporterii sunt intr-adevar cativa care cauta scandalul cu jandarmii…dar nu degeaba..sunt multi care au patit ceva din cauza jandarmilor..si e normal sa aibe boala pe ei. Inainte sa scri ceva…mai bine de gandesti de 3 ori..si daca nu esti de fata sau nu ai surse sigure…mai bine taci. In rest esti ok…dar din cand in cand mai bagi cate o gogoasha.
from cj • 22 septembrie 2006, 7:24
tolontane, esti pe spate!
buba • 22 septembrie 2006, 8:01
asta e tot ce ti-a trecut orin minte dupa mascarda facuta in direct de Corpodean si compania?!!!!!!
Pai daca voi , presa nu reactionati fara drept de apel cand vedeti cu ochiul liber hotia, cine sa rectioneze. Noi postam pe bloguri, peste tot si degeaba!
trebuia sa va puneti cu tunurile pe ei, sa faceti presiune sa faceti ceva; In italia cum au reusit? Le-au ascultat telefoanele; facti o lista cu toti din fotbal, prietenii lor, colaboratori, rude, cunoscuti, inaintati-o la procuratura, si sa-si faca treaba
Dar ce prostii spun, procuratura e Dinamo! Politia e Dinamo! Jandarmii = Dinamo! DNA = Dinamo!
Anchetele de care tot vorbeste M Sandu sunt o gluma ! Nu o sa se sesizeze nimeni, nici acum , nici peste 100 ani atat timp cat o echipa a ministerului de interne joaca in vreo divizie.
Ce facem noi aici este egal cu „a vorbi discutii”
nashpa • 22 septembrie 2006, 8:05
Cred ca necunoasterea sau mai bine spus ,ignorarea adevaratelor cauze ale dezastrului naste mari confuzii! Bravo GSP ptr. „provocari”.Din lipsa de timp,voi reveni!
Adrian • 22 septembrie 2006, 8:07
Paulo !!! De ce nu vrei sa ne dai tu un exemplu de inteligenta si sa nu mai mori ca prostu de grija altuia.
Baiatule …chiar daca ne-o luam de la Lyon, ne-o luam in C.L., competitie pe care voi o cunoasteti doar de la televizor…asta in ciuda pregatirilor de ani de zile.
Poate totusi anul asta in sfarsit veti avea ocazia (cei drept nu pe barba voastra… ca sunteti incapabili de asemenea performante)… ma intreb insa, unde dracu o sa jucati mai baieti ? Drum bun la Sofia probabil !!!
Inca ceva… Iti multumim atunci cand spui ca „e timpul sa invatam si noi sa pierdem”. O recunoastere mai mare a valorii Stelei nici ca se putea sa fie exprimata in atat de putine cuvinte : ))))
Ai dreptate ! Am fost obisnuiti sa castigam, si ne-am obisnuit sa fim „latrati” precum stelele noaptea de ctare caini in speranta ca se vor stinge. Din nefericire pentru voi …in universul fotbal sunteti inca la stadiul de cotet in timp ce locul nostru e unul firesc… STEA INTRE STELE parlitilor !!!
Fi bun si da-ne in continuare dovada inteligentei tale siii… continua sa mori de grija noastra…The championssss !!!! (asa suna melodia, vezi ca o mai dau astia in Promo la Pro TV : ))))))))
gabor24 • 22 septembrie 2006, 8:22
hai k esti un prost, daka tu krezi k e normal k jandarmi kare sunt platiti din bani nostri sa bata asha in oameni(sunt alte metode ,normale) pai atunci sa stii ca esti un MARE PROST!!!!
daniel diconi • 22 septembrie 2006, 8:23
1. dar despre Moti nu zice nimeni ceva? a cazut ca lovit de bombe la un cot pe care si el il aplica adversarilor de atatea ori intr-un meci…lipsa de caracter..motiv pentru care nu-si va depasi niciodata conditia de jucator mediocru…daca o sa-l vad jucand in Anglia….
danytos • 22 septembrie 2006, 8:40
5.dupa o perioada de acalmie,ciobanul fermei”ghencea” si-a dat din nou in petec, etalandu-si adevaratul caracter si adevarata fata..nu treb sa mai spun ce fata ca se stie…in loc sa=si vada de propiile greseli(steaua a facut anti-joc,bazandu-se pe distrugerea jocului decat p constructie,nu a trecut d jumate mai mult de 2 ori in rep a2a…etc)sta si behaie pe la tv ca l-au furat arbitrii…sa faca circul asta si cand e ajutat, cand primea 11m la fiecare 2 meciuri era bine nu??nu mai erau hoti arbitrii…rog gsp sa fie impartiala…sa-i compatimeasca p stelisti cand e furata…DAR sa-i desfinteze cand e ajutata……
Catalin Iordache • 22 septembrie 2006, 8:40
Buna,
Probabil ca Dumnezeu a obosit si nu a mai putut juca pentru Steaua si I-a facut in ciuda lui Becali, care, iata, afla ca nu poti sa-L corupi cu indiferent cite milioane de euro donezi bisericilor din Romania.
De remarcat este faptul ca Steaua nu a putut iesi din tiparul intilnirilor cu Dinamo si ca nu si ma intreb daca nu cumva jocul de la Kiev a fost un accident. Cum s-ar putea explica transformarea in rau, atit de repede, a unei echipe care a aratat la Kiev ca poate juca cerebral?
Evident, Steaua a furat destul cu arbitrii destule jocuri in campionat si a descoperit, de data aceasta pe propria piele, cit de rau este sa fii furat. Frustrati de propriile metehne, oficialii Stelei si jucatorii nu trebuie decit sa faca un exercitiu simplu: sa se imbrace in „costum” la fiecare meci! Iar daca unii vor renunta la fumat in tunelul care duce pe teren va fi si mai bine! Abia atunci vor fi sustinuti de toti suporterii de bun simt din Romania! Pina atunci, raminind in aceeasi troaca a Ligii lui Mitica, risca sa fie mincati de toti borcii, pardon, porcii…
P@tryck • 22 septembrie 2006, 8:55
Oameni buni asemenea arbitri trebuie scosi definitiv din arbitraj trebuie fugariti prin oras sunt de o nesimtire esits din comun aduc cu ei pe teren toata nesimtirea si toata prostia existenta in arbitrajul rominesc avem cei mai timpiti arbitri din lume ne-am plins ca ne-a furat o brigada spaniola anul trecut in cupa uefa ar trebui sa ne bucuram ca in uefa avem doar cite o echipa furata in campionatul asta mizerabil avem toate echipele furate de arbitri si ne mai miram dece nu delega uefa si arbitri romini la competitiile internationale , o sa mai avem noi o brigada de arbitri romini delegata le un meci international cind va face plopul mere si rachita micsunele , avem arbitri care sunt corupti de propria prostie si de proprie nestiinta a jocului ca regulamentele le face fac fiecare dupa propria ureche pe teren . Dumnezeu sa aiba mila de prostia si de nestiinta lor .
Alexutz • 22 septembrie 2006, 8:55
Din nou penibila ultima afirmatie draga tolontan. Totul a pornit de la faptul ca suporteri dinamovisti au fost primiti pe pista, pana langa noi sub pretextul ca erau „oficiali”, cand am incercat sa ne aparam am fost loviti, si tratati ca niste animale. E normal sa te aperi cand esti atacat, orice organism reactioneaza astfel, nu spune ca am aruncat cu pietre in ei sa-i provocam. Ar fi o tampenie sa te bati cu cineva, cu oricine, fara motiv. Nu venim la meciuri sa rupem garduri, dar cand iti sunt incalcate drepturi elementare, libertati pe care ar trebui sa le aiba oricine, cred ca e normal sa reactionezi. Nu imi pare rau ca i-am lovit, pentru ca jandarmii romani sunt inumani.
ovidiu p. • 22 septembrie 2006, 8:56
cu o etapa mai devreme rapidul a fost macelarit de un arbitru care, „pentru a nu strica spiritul jocului”, a luat trei decizii cumplit de importante numai in favoarea stelei. acum, cand steaua este supusa unui tratament asemanator aplicat rapidului duminica, se revolta. exista o vorba romaneasaca „ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”, nu de altceva, dar steaua in materie de corectitudine, ca de altfel si dinamo, seamana cu prostituata care le tine adolescentelor lectii de moralitate.
p.s. eliminarea francezului a ineceput tot scadalul. inaltimea sa, nemuritorul mircea sandu, spunea ieri ca arbitrul nu avea de unde sa stie forta loviturii sufeite de moti. caseta demonstreaza clar ca moti a simulat in primul rand. corect ar fii ca si acesta sa fie pedepsit dar, ca liga sa-l pedepseasca pe moti, e ca si cum o alta prostituata le-ar judeca pe cele care nu se mai marita virgine.
Adi • 22 septembrie 2006, 9:11
Un penalty-5000 euro, o eliminare din echipa adversa-3000 euro, o victorie-3000 de euro, un campionat castigat-50000 euro. Pentru fotbal adevarat exista Steaua, pt. celelalte are dinamo Mastercard !
gm • 22 septembrie 2006, 9:15
Lucian: cand galeria lui Dinamo a patit acelasi tratament la Constanta , unde erai?Si voi presa ? in regim de urgenta toate comisiile FRF sau reunit si au suspendat terenul lui Dinamo.
Acuma………!!!!!
Dar ce-au facut jandarmii dupa meci , pe strazi, este incalificabil.Cand l-am auzit pe comandantul ala Georgescu dand niste explicatii balbaite la tv, mi-am dat seama ca nimica nu s-a schimbat in Romania dupa ’89.
in loc sa ne spuna ca cei care au lovit vor fi deferiti justitiei, analfabetul ala de comandant vorbea de sanctiuni salariale, etc etc.UN CRETIN
Armata Ultra • 22 septembrie 2006, 9:15
Arbitrii ori devin profesionisti, ori sa se lase de meserie. Daca abordeaza meseria de arbitru ca pe o profesie, incearca sa se perfectioneze, e ok. Insa daca ei vin la meci direct de la crasma sau de la un club de striptease, nu e in regula.
Eliminarea francezului a fost complet gratuita. Arbitrul de centru era cu spatele la faza, iar tusierul contempla faza cu coada ochiului sau a simtit telepatic cum a cazut dinamovistul.
Despre conducerea Federatiei, numai de „bine”…Sper ca nepotii mei sa prinda alta conducere, cu alta mentalitate, alti arbitrii, alte organe de ordine
respecte
Army
http://www.varadinum.com/2006/09/21/scandal-la-dinamo-steaua.html
cornel popa • 22 septembrie 2006, 9:29
Ne-am facut de rasul Europei!! numai Mircea Sandu si actionarii lui DINAMO spun ca acest dl Corpodean a arbitrat corect!! Pai comisia de arbitrii il deleaga pe Corpodean sa arbitrze Dinamo-Steaua? cand se stie ca a fost jucator la Unirea Alba Iulia care este fieff-ul dinamovistilor in Ardeal? De unde provine si Talnar? Pe urma seful arbitrilor, actual, si Craciunescu ne explica ca Naghi nu ia bani?!! pai donilor de regionalism ati auzit si dumneavoatra? Cine implineste anul acest 90 de ani de la infintare? cu cine s-a aliat CFR CLUJ? Cu Bistrita lui Padureanu!! de ce pentru ca sunt in Ardeal sau pentru EXPERIENTA d-lui Padureanu? cine a avut de castigat de pe urma infrangerea lui Steaua? cine este pe locul 2!! Ieri la meciul Rapid- FC Arges nu cumva a fost de rosu faultul lui Coman domnule Zotta? cum este cu arbitri care avantajeaza pe Steaua si Rapid este singura impotriva tuturor!! Domnilor este clar!! s-a dat drumul de la federatie si de la Liga Dinamo trebuie sa ia 5000 000 de euro!! Sa se porneasca la formatul de echipe si de introdus tineret, sau sa i se dea de acum titlul lui Dinamo ca ei si cu jandarmeria BAT TOT de acum inainte!! Si apropo de jandarmi. Sunt de acord ca exista si suporteri turbulenti, dar pentru ce trebuiau sa dea cu bastoane in femei si copiii? sau in suporteri linistiti? sau de ce au lasat suporterii Dinamovisti sa fure steagul stelist? Pentru ca amandoua apartin MI? un frumos caracter a aratat si dl Sandu care a multumit celor care l-au ales!! Stim cu totii ca alaturi de dl Lupescu si dumnealui (adica dl Sandu) este suporter dinamovist!! Mai stim ca daca nu erau Dudu Georgescu si Dumitrache la Dinamo mircea sandu ajungea la ros-albi si nu la Sportul Studentesc, noroc cu Traian Tomescu!! Sa auzim de bine!!
DDorinel • 22 septembrie 2006, 9:31
http://www.jurnalul.ro/articol_62096/minte_de_jandarm____bucuria_mea__fara_spectatori_.html
Cred ca a tintit si in echipa Dinamo sa ii fie suspendat stadionul pentru meciul urmator si culmea e ca echipa Dinamo are meciul cu cine credeti?
Meciul urmator e Dinamo – Rapid…
toate se leaga…
Alo domnul colonel Georgescu … demisia!!!…
Sebi • 22 septembrie 2006, 9:34
Da, de ce sa bata jandarmii pe saracii suporteri care s-au manifestat si au rupt si ei un gard, cateva scaune si niste bucati de beton din tribune?? Ei sunt nevinovati de fapt nu se multumesc sa huiduie o decizie luata gresit, trebuie sa ia masuri.. jandarmii ar trebui sa ii pofteasca pe teren sa se bata suporterii intre ei. Nu cred ca vin jandarmii sa ii bata pe suporterii care isi vad de treaba lor si se bucura la golurile date de echipa sustinuta si se intristeaza la golurile luate. Ar trebui sa se schimbe denumirea de „suporter” cu cea de „huiduitor” deoarece „suporter” inseamna sa iti ajuti echipa si sa o sprijini moral iar cei din tribune nu vin sa isi sprijine echipa, ei vin sa huiduie si sa injure echipa adversa.
AleX • 22 septembrie 2006, 9:38
Intrarea lui Tames la Thereau a fost la fel ca cea a lui Nesu la Badoi cu talpa sus.Stelistul a primit ROSU direct iar Tames nici macar un galben….
MOMO • 22 septembrie 2006, 9:39
Arbitrul de tusa nu avea cum sa vada mana dreapta a lui Thereau din moment ce acesta era epe partea opusa
Ar fi important de stiut ce discutie a avut Corpodean cu bozgoru. Daca Corpodean l-a intrebat, cine era langa moti si acesta a raspuns Thereau? Cine este vinovat atunci? Probabil nu vom sti niciodata.
moti tine-o tot asa! Ai VALOARE! Esti viitorul echipei nationale de tinichea!S-a vazut asta in meciul cu Germania! Sigur te va remarca Piturca
Gabi Costea • 22 septembrie 2006, 9:39
Vad ca nu comenteaza nimeni atitudinea lasa si mizerabila a lui Moti, care, dupa ce simuleaza ca il doare pana in rarunchi….continua sa spuna cu nesimtire ca francezul „l-a lovit”. Din filmarea francezilor se vede clar cum Moti este cel care da cu pumnul,impinge si-l sicaneaza pe T.Dar e de inteles pt.tinerel ca Moti,fara prea multa scoala sau macar bun-simt de-acasa….de unde fair-play?, intr-un fotbal in care presedinti de cluburi incita la violente,vorbesc birjareste iar antrenorii dau capete in gura jucatorilor in direct la TV?
claudiu • 22 septembrie 2006, 9:40
dinamo e ekipa mare pentru ca:
1. joaca bine
2. arbitrii ii defavorizeaza, dar ei trec cu bine peste asta
3. in europa fac cinste tarii avand victorii formidabile (de-acolo vine si coeficientul de tara bun)
4. sunt cei mai iubiti din tara (sunt asaltati cu flori si cereri de autografe)
5. au cei mai civilizati suporteri
6. sefii lor au fost, sunt si vor fi fair-play
OCOLIM ADEVARUL • 22 septembrie 2006, 9:40
ADEVARUL …Doar pentru ca sunt fan stelist nu ar trebui sa vad ceea ce vad masele deoarece vad doar intr`o singura directie.
1 Sa incepem cu meciul : Steaua a jucat prost , Thereau a fost eliminat corect s-a vazut pendulatia bratzului catre pieptul lu moti ….nu a contat cat de tare a dat s-a vazut ca a dat ; ELIMINARE CORECTA .
BANEL NICOLITA nu a inteles ca tre sa intre cand ii face semn arbitru regulamentar a primit al 2-lea galben; FOARTE CORECT , ce atatea comentarii ca suntem furati si etc ,gigi si mm isi ascund frustrarea(precrum un rege al angliei care si`a omorat 2 sotii pentru ca el isi ascundea frustrarea ca era impotent ) prin declaratii si atacuri la adresa diversilor pentru ca nu stiu sa piarda ce atata circ ..
2. JANDARMI vs FANi
a) greseli jandarmi – prima greseala a fost acea de a lasa cei 3 fani DINAMOVISTI sa ajunga la acel bener ….totusi aveau ecuson de Organizator .
– cea dea 2 a a fost acea ca acei fani care totusi au dorit sa plece din zona de conflict (daca nu vreau sa ma pun ma urc sus ma dau in spate ) au luat `o mai rau ca ceilalti si fac o paranteza : jandarmii chiar nu au un cod de actiune ceva ” bai dati in aia care riposteaza ceilalti nu au treaba ”
b)greseli fani – ce poti sa te astepti de la un grup de tatuati ,drogati ce sunt ( prin care s-au infiltrat si unii cu facultate am vazut la tv ) care vai mare orgoliu ne`au furat aia steagu ne razbunam pe jandarmi
– fanii care au primit la crimogen si care au fost impuscati sunt aia care au fost in zona de conflict si anume in zona gardului de protectie . Din ce am vazut la TV jandarmii stateau linistiti , fanii incercau sa rupa gardu si au inceput sa arunce cu pietre in jandarmi …ce atata ne-au omorat ne-au impuscat . Un lucru care ii caracterizeaza pe Romani . Cand sunt in haita sunt mari viteji si nu stiu ce si apoi isi pun coada intre picioare si sunt nevinovati. dupa zicala : „Dupa lupta multi viteji se arata ” aici a fost ceva in genu „Dupa lupta multe victime”
Ce sa veni pe un stadion din Romania si nu numai in galerie acolo unde e spuma suporterilor , decat injuraturi si trivialitati . Cand o sa putem sa venim cu sotii ,prietene si copii fara sa auzim cuvinte obscene si nu din galerie ci de la cei care stau langa tine. Am vazut in alte campionate cum un tata isi invata copilul sa cante imnul echipei … pe cand la noi am vazut o mama care isi invata fata de 3 ani sa zica ” SUGI PU?@ ” de fiecare data cand degaja portarul echipei adverse. Astia suntem noi romanii o tara de viteji si nevinovati .
bSk • 22 septembrie 2006, 9:44
http://www.petitiononline.com/ptjdrss/petition.html apropo ai face un gest daca ai semna…si dupa ce ai mai multe informatii baga un bloc impotriva jandarmilor.
Raspuns la declaratia lui MM • 22 septembrie 2006, 9:46
MM stoica a zis la TV ca Dinamo ajunge in Champions League pe munca Stelei . NU NU ajunge Dinamo in CL numai pe munca stelei . FARA coeficientul RAPIDULUI de anul trecut din Uefa nu ajungeam noi sa avem o echipa calificata direct in CL anul viitor ! asa ca MM nu te mai umfla in declaratii .
FAN STELIST DIN CTA >>>>te saturi odata
Cata • 22 septembrie 2006, 9:53
Tolontane, scuza-ma ca iti zic, dar aberezi! Tu ai vazut inregistrarile video? Tu ai auzit de femeile si copiii batuti? Si daca voi, presa, nu puteti trage un semnal de alarma, atunci cine? Voi sunteti buni doar sa aflati cine-i ultima iubita a nu stiu carui fotbalist?!? In rest, lasa, ca sunt bune lucrurile asa cum sunt. „Poi cine i-a pus sa arunce cu pietre?”. Excelent, ai rezolvat toata ecuatia si te-ai spalat pe maini. Infiorator. E bine sa fie femei mutilate si oameni batuti ca in vestul salbatic. Voi trebuie doar sa va radeti pe sub mustata si sa va cresteti audienta. PATETIC! SA VA FIE RUSINE! In loc sa va ziceti „eu imi spun parerea si nu ma intereseaza”, ati putea face ceva constructiv totusi. Pentru ca aveti, intr-adevar, o putere foarte mare in mainile voastre. Insa 90% din jurnalistii din tara asta sunt niste incopetenti deocamdata.
costel • 22 septembrie 2006, 9:53
Jandarmi nu stie sa foloseasca gazele cum sa dai cu gaz in spatiu inchis garduri inconjurate de jandarmi erai acolo ca 1 animal in cusca normal ca devii violent cand vezi ca nu ai unde sa fugi decat prin jandarmi care abia astepta sa te apropi de ei ca te si batea cu bastoanele cate 7 vs 1 cand vezi ca nu ai unde sa scapi de gaz decat prin jandarmi adica o ei rau pe spate cum pm sa nu devi violent cand vezi ca da cu gaz se trage in tine si nu ai unde sa fugi cum se numeste asta? nu e instigare de violenta ?
claudiu • 22 septembrie 2006, 9:59
presa ar putea intr-adevar pune umarul la starpirea hotiei, din pacate ei au alte interese. ei scriu ce le zice patronu, patronu e in combinatie cu alti patroni si uite asa in loc de comentarii obiective ala vokin avem „opinii” care pun gaz pe foc intre suporteri.
drept dovada: un articolas despre berbecaru ieri, iar despre salomir au fost multe, inca in editia de azi se scrie despre el.
si pentru ca toti „specialistii” isi dau cu parerea sa revenim la salomir: care au fost primele greseli ale lui si in favoarea cui au fost facute?
multumesc
myke • 22 septembrie 2006, 10:00
un derby transformat intro mascarada.
un fotbal devenit o jucarie cu care acesti arbitri se distreaza cu fani echipelor,acesti arbitri corupti si promovati pe spaga.
Lupescu declara ieri ca nu i se pare corect sa aduca arbitri straini si ai nostri sa stea si sa se uita.avea dreptate omu pai la cata spaga a dat sa ajunga in liga l nu e normal sa o si recupereze,de ce sa aducem arbitri straini,ai nostri de unde isi mai fac vila?
tot un arbitraj execrabil a fost si aseara la Rapid-Arges.
incotro se indreapta arbitraju romanesc?
kuyt • 22 septembrie 2006, 10:04
dragi jandarmmi, bateti la ei pana le sare basca… niste golani, scursuri ale societatii, fara locuri de munca, ce traiesc pe spinarea parintilor pana la 40 de ani sau din meseria de recuperator. ti-e frica sa te duci la meci cu familia din cauza lor… niste frustrati care au nevoie de alcool sa poata sa-si dea cu parerea… uitati-va in imaginile surprinse de televiziuni ce „tulburi” sunt… vandali ce pozeaza in victime…
asta e imaginea cu care sunteti inoculati inaintea oricarui meci, nu-i asa?
poate o parte din ei chiar asa sunt, dar acolo sunt si prieteni de-ai vostri ce sunt respectati de societate si de voi, femei copii, care au singura vina de a fi suporteri infocati ai unei echipe…
bateti-i si pe ei… nu va uitati… poate asa mai scapa si sotiile voastre de o bataie… ca veniti satui si obositi… asa ne trebuie daca dam puterea pe mana unor decerebrati, ce sunt condusi de niste analfabeti ( pana si jiji a fost intrecut de colonel aseara la faulturi impotriva limbii romane pe realitatea…
vai de mama noastra… neam de batutzi in cap… si la propriu si la figurat…astia suntem…