Cîteva observaţii pe derby

1. Trimisă de un cititor. Cine l-a pus preşedinte pe Mircea Sandu? Cine l-a contestat vehement pe Ion Crăciunescu? Cine îl acuză pe Mircea Sandu? Cine îi contestă pe cei care l-au schimbat pe Ion Crăciunescu. Răspunsul e unul singur: Gigi Becali.

joi, 21 septembrie 2006, 7:13

1. Trimisă de un cititor. Cine l-a pus preşedinte pe Mircea Sandu? Cine l-a contestat vehement pe Ion Crăciunescu? Cine îl acuză pe Mircea Sandu? Cine îi contestă pe cei care l-au schimbat pe Ion Crăciunescu. Răspunsul e unul singur: Gigi Becali.

2. Spre deosebire de colegii lor din Vest, care sînt funcţionari bancari, ingineri, medici sau frizeri, arbitrii români au în marea majoritate statutul de oameni de afaceri. Fie s-a deschis la CCA o filială MBA cu circuit închis, fie ei s-au capitalizat de-a lungul acestor ani dintr-o sursă privilegiată. De fapt, o ştim cu toţii! Banii şi avantajele din fotbal au investit în ei.

3. Moment amuzant în discursul patetic al lui Mihai Stoica. „Numai voi, presa puteţi face ca aceste lucruri să se schimbe!”. Bine că n-am intrat în silenzio stampa!

4. Jandarmeria are două probleme. Bate bine şi comunică prost. Dacă s-ar dovedi mai puţin violentă şi mai concentrată pe a-şi explica acţiunile şi felul de a opera, poate că n-ar mai fi atît de înjurată.

5. Scandal la Fanatik între Gigi Becali şi Corpodean. De fapt, între Becali şi o umbră care se pitise dincolo de receptor. Asta înseamnă să fii un arbitru vulnerabil, care să nu-i poţi închide telefonul sponsorului. Şi să te mai vezi cu el la tribunal!

6. Pe de altă parte, pentru că jandarmii sînt, prin definiţie, nesimpatizaţi, înghiţim prea uşor explicaţii ale unor suporteri vandali, care strigă: „De ce ne-aţi bătut cînd eram întorşi cu spatele?”. Păi, după ce aţi aruncat cu pietre în jandarmi aţi fi vrut să vă întoarceţi cu spatele şi să strigaţi „Piua!”?

Comentarii (645)Adaugă comentariu

Dark_Heart  •  21 septembrie 2006, 20:25

nu mai cumperi gazeta de un an fiindk sunt nishte panarame care nu au nici o treaba ku fotbalu…se cred prea jmekeri … nenorocitzii draq

Scorp  •  21 septembrie 2006, 20:25

Tita, tolantanul stie ce meci a vazut si ce s-a intamplat, dar cred ca face lucrul acesta pentru ca sa mai cumpere ziarul si dinamovistii. Poate s-a scris prea mult de steaua. nu vezi ca fac mereu sondaje depsre cine credeti ca…? si cine o sa…? pentru a vedea incotro sa-si indrepte penitza cand intocmesc un articol. numai ca cel putin mie nu imi place genul acesta de abordare a marketingului. astept si alte pareri… pe Tolontan nu-l mai citesc…
ps: stie tolontan ce trebuie sa scrie, dar nu-si mai vinde ziarul… Rusine!

UnOm  •  21 septembrie 2006, 20:25

„Pe de altă parte, pentru că jandarmii sînt, prin definiţie, nesimpatizaţi, înghiţim prea uşor explicaţii ale unor suporteri vandali, care strigă: “De ce ne-aţi bătut cînd eram întorşi cu spatele?”. Păi, după ce aţi aruncat cu pietre în jandarmi aţi fi vrut să vă întoarceţi cu spatele şi să strigaţi “Piua!”? ”
Parca era democratie in Romania…Parca oamenii aveau drepturi care trebuiau respectate…
Intreb si eu ca omul:sutele de suporteri ai Stelei prezenti acolo, erau cu totii vandali?
Ma mira insa cum de nu ati pus si intrebarea „De ce ne-ati batut in afara stadionului, cand ne intorceam cu totii la casele noastre suficient de scarbiti, cand deja reporterii erau departe si nu va mai puteau surprinde, acolo de ce ne-ati batut?” … Cu siguranta ati fi gasit un comentariu potrivit si pentru asta…

Tita  •  21 septembrie 2006, 20:27

Tolontan,in locul tau as deschide un butic de bulane,serios,ti-ar prinde bine jobul asta,asa ai putea sa-i vinzi lui Borcea niste distonocalme si sa dai foc la casa de nebuni din arbitrajul romanesc.Dar numai pe steaua sa o lasi in pace,pt ca e singura echipa care imi aduce zambetul pe buze cand ma gandesc la ROMANIA!
Si ,sa fim cinstiti STEAUA e chiar apreciata in EUROPA,pe cand cainii mai putin sau chiar deloc,poate pt ca au multa falsitate in joc?!
Chiar ca m-a enervat articolul asta de 0 lei,precum si cel in care zici ca Steaua a fost favorizata in meciul cu rapid,iar acum cu dinamovistii si-a primit rasplata.daca ai o oglinda,uita-te in ea sa vezi ce arata:un adolescent care arata cu degetul de ce a murit capra vecinului,face tumbe de bucurie ca ea a murit,dar el a ramas cu una.Pacat ca nu realizezi ca intri vrei nu vrei in mafia lor.

morfolica  •  21 septembrie 2006, 20:28

toate au inceput din cauza jandarmilor care au lasat acei suporteri dinamovisti sa patrunda pe pista si sa fure steagul t k si apoi sa plece linistiti.ce a urmat a fost o reactie normala a suporterilor stelei.col.georgescu o tot da peste tot ca „violenta genereaza violenta” insa uita ca violenta a fost declansata dupa ce sistemul lor de securitate a fost spart de dinamovisti.nu e normal sa se traga in stadion sau sa ii bati in asa mod barbar lovind unde nimeresti.o sa se moara pana la urma pe stadion de pe urma acestor lovituri.un lucru cer :demisia conducerii din jandarmerie care a coordonat acest meci si in mod special a „super” ofiterilor care au dat acele ordine

lotzi  •  21 septembrie 2006, 20:28

nea titi preda vad ca posteaza si pe aici… In urma cu vreo juma de an se arata dezgustat de siteurile stelistilor datorita nivelului intelectual scazut, motivandu-si astfel prezenta pe dinamomania…
acum suntem dinamomuisti.. si RROMANIA cu 2 de r mizerabilule americanule!! ce-as dori sa te cunosc si ce bine imi pare ca ai plecat de aici…esti la fel de destept ca presedintele caruia te inchini acum

George  •  21 septembrie 2006, 20:28

Daca GSP este un ziar adevarat si impartial, acum are ocazia sa demonstreze si sa arate ca iesirile in decor prin articole nu sunt altceva decat simplu marketing, management, manipulare, etc si veti face o investigatie ziaristica fata de cele relatate de jandarmul Lucian si fata de tot ceea ce s-a intamplat in fapt dupa meci! Oricum omul a dovedit caracter si curaj, meritand sa fie macar ascultat.

gabytzu  •  21 septembrie 2006, 20:28

Domnule Catalin Tolontan acum ca puteti vedea foarte clar cotul lui Thereau aveti bunul simt sa va cereti scuze domnului asistent pentru mijtoul facut in articolul de astazi?

andrei  •  21 septembrie 2006, 20:28

Se vede ca performantele STELEI deranjeaza pe multi. La TV toti o dau pe placa diplomata: „ca se bucura”… „ca e f bine…” … „bravo STEAUA” etc, dar de fapt mor de invidie si frustrarea ii face sa umble la arbitrii. Nu m-a deranjat ca dinamo a castigat (nu ar fi fost nici prima si nici ultima victorie a lui dinamo contra STELEI si nu ar fi fost un capat de tara), insa m-a deranjat modul in care au inteles arbitrii sa isi faca treaba. Si au facut-o bine… asta e diferenta intre STEAUA si dinamo – 2 oameni!!! E penibil ca dupa un asemenea meci sa apari la TV si sa zici ca „mama ce buni am fost… meritam sa castigam.. etc”. IN 11 contra 10 se mai juca inca 2 zile si nu luam gol… asta e viata!
Cat despre jandarmerie ce ar fi de spus… asta se intampla cand niste retardati cu 3 clase au bulanul in mana si cred ca sunt deasupra legii. Nu cred ca galeria STELEI a fost usa de biserica, insa raspunsul dat de retardati a depasit orice limita. Nu a fost vorba de temperarea spiritelor sau mai stiu eu ce, ci de un masacru in toata legea. Asa ceva nu e posibil intr-o tara ce vrea sa intre in UE. Intr-un stat civilizat retardatii cu bulane in dotare ar infunda puscaria pentru asa ceva.
Dar sa nu uitam ca traim in Romania. Mai e mult pana sa intram in normalitate.

george din Tei  •  21 septembrie 2006, 20:29

http://www.petitiononline.com/ptjdrss/petition.html

semnati aici petitia , daca nu ati facut-o inca

cris  •  21 septembrie 2006, 20:29

Gigi culege ce a semanat :violenta.Acest analfabet si cu sluga lui credincioasa,Mhai Stoica(un individ violent care ar merita sa nu mai calce pe un stadion dupa incidentul in care a lovit un OM)mai are tupeul sa spuna ca afost furat.Dar cum a fost cu Rapidul cand clar Salomir a fost al 12 -lea jucator al Stelei.Sau cum a fost la Pitesti cu penaltyul neacordat Argesului?In acest an rapidul si dinamo sunt peste voi ca valoare.Nu voi trebuia sa fiti in semifinala uefa ci rapidul.La meciul de pe lia manoliu din primavara oli a aplicat tactica lui celebra.V-ati bagat cu toti in poarta 80% din meci.Voi ar trebui sa fiti retrogradati in liga a 2-a .Ati luat camp.prin furt.Chiar aseara gigi spune ca si el a dat bani arbitrilor.

antifurt  •  21 septembrie 2006, 20:30

Jocurile sunt facute! Se stie de acum cine trebuie sa iasa campioana si, implicit, sa joace in UCL la anul…. si la multi ani, SPER! Acela e clubul militienilor, numit dinamo! Cat despre jandarmi… niste animale platite cu bani grei din impozitele noastre. Trebuie sesizate organizatiile internationale pt apararea drepturilor omului: Human Rights Watch si Amnesty International!

Aditu  •  21 septembrie 2006, 20:31

Domnul Tolontan … am si eu o intrebare : De ce si in momentul in care Steaua este furata pe fata tot sunteti impotriva ei ? Datorita Stelei dar si datorita Rapidului acum ne uitam si noi fericiti la Uefa Champions League. Am intrat pe blog-ul dumneavoastra crezand ca in sfarsit veti lua apararea Stelei dar se pare ca acest lucru nu se va intampla niciodata . Va rog frumos sa imi spuneti … acest derby a fost arbitrat corect ? Care este parerea dumneavoastra domnule Tolontan in calitate de locuitor al acestei tari ?

osho  •  21 septembrie 2006, 20:31

dragi stelisti ,repet ce a spus mai sus un coleg :nu mai cumparati hartia asta igienica numita gps si nici pe site-ul asta de rahat nu mai intrati .haideti sa ne intalnim ,on-line ,altundeva !!!tolontan sa o f-uck pe ma-ta si tot neamul tau de caldarari !

Doru11  •  21 septembrie 2006, 20:32

@andrei
foarte corect!

costi -stelist-  •  21 septembrie 2006, 20:32

acest tolontan este o rusine ca si televiziunea nationala dealtfel niste gunoaie vb de mm stoica ca face ,ca drege ca e marioneta lu`becali da tu tolontane a cui marioneta esti?da tvr1 a cui marioneta este?va spun doua lucruri steaua a fost defavorizata de corpodan in min33 cand trebuia al doilea cartonas galben si cu asta se termina pt dinamo va asigur,dar a fost invers si cand sa facut min90 si dinamu nu inscria probabil ca mascota aceea numit arbitru sa gandit la banii de la borcea si i-a dat lu`nicolita al doilea cartonas ,daca mai dura meciul 10 min probail ca il elimina si pe carlos pt ca are pleata

Marius  •  21 septembrie 2006, 20:33

aseara la un post de televiziune un individ numit mircea sandu, probabil inca aflat sub efectul vinului ramas din cantonamentul nationalei, a avut tupeul sa afirme ca o sa amane meciul Stelei cu bistrita. eram sigur ca joaca teatru, mai ales ca mai devreme a declarat la acelasi post ca el nu a luat niciodata bani de la nimeni.stimate domn sandu zis si nasu trebuie sa fi-ti extrem de derutat psihic pt. a crede ca orice persoana din tara asta , in afara de acolitii de la federatie,va mai crede aberatiile dvs.somn usor nasule si poate ne lasi intr-o zi in pace pt. ca ai facut destul rau fotbalului.
In privinta stelei cel mai bine ar fi sa joace mereu cu rezervele in campionat poate asa nu ii mai cunosc arbitrii pe jucatori si scapam fara rosii;
cat despre agentul 008 sau cat or mai fie ei acuma trebuie sa recunosc ca in partida cu steaua a jucat binisor. Macar sa ajunga ei in primavara europeana, sa mai adune si ei niste puncte pt. ca destule au adunat altii pr. ei.
in rest costica valcea mai bine s-ar duce la coasa pt. ca se vede clar il manevreaza cum vrea mircea sandu si nu iese din cuvatul nasului.
adevaratul meci e marti cu lyon; daca steaua bate pe lyon nici numai conteaza daca pierde campionatul; mult succes marti baieti si concentrati-va asupra ligii campionilor si nu asupra mizeriilor din liga lui mitica pt. ca nu merita.

Fosta Planeta Pluto  •  21 septembrie 2006, 20:34

TOLONATE, ZI SHI-O VORBA DESPRE MACELUL JANDARMERIEI !!! E IMPOSIBIL ASHA CEVA !!!

AM LA ACTIV 15 DE ANI DE AIKIDO DINTRE CARE 6 IN JAPONIA; SUNT O

PERSOANA MAI MULT DECAT CALMA, DA’ CEEA CE VAD IN ACESTE

MOMENTE LA TV IMI VINE SA IES PE STRADA SA CALC IN PICIOARE

CATIVA GABORI ASASINI !!!

ASHA CEVA NU SE MAI POATE ! ORI NOI ORI EI – LA ASTA SE VA AJUNGE !

corneliu10  •  21 septembrie 2006, 20:34

Steaua si Rapid au pierdut si au castigat meciuri pe mana arbitrilor, Dinamo doar castiga pe mana arbitrilor. Nu-mi aduc aminte de niciun meci din ultimii 3 ani pe care Dinamo sa-l fi pierdut pe mana arbitrilor, eventual atunci cand nu mai aveau sanse la titlu. Steaua si Rapid solicita arbitrii straini, Dinamo nu. Ce nu va e clar? corpodean toata viata lui a tras fara jena cu Dinamo, asta o stie orice novice in fotbal. Chiar mai poate sa creada cineva ca cei care fac delgarile nu au stiut lucrul asta? Totul a fost premeditat. Chiar si provocarile lui Moti si caderea teatrala a acestuia in momentul in care-l atinge Thereau. Dinamo va lua la pas campionatul, cand nu umbla la jucatorii echipelor adverse ii ajuta arbitrii. Anul asta mai joaca 3 meciuri: cu Rapid, cu Otelul unde probabil arbitru va fi corpodean sau Balaj si cu CFR Cluj. In rest n-are rost sa va mai uitati la meciuri. Borcea si Netoiu nu dorm

andrei B.  •  21 septembrie 2006, 20:34

Cataline de data asta gresesti . Sunt anumite lucruri in legatura cu care ar mai trebui sa te documentezi referitor la abuzurile jandarmeriei si la arbitraje . Oare traim intr-o tara de orbi ? Oare 6 milioane de oameni nu au vazut steaua tarata pe jos de corpodean si asistentul ungur ? Presedintele UDMR zice ca Becali instiga la ura rasiala cand spune ca l-a furat un ungur … Pai daca chiar la furat un ungur , ce vrei sa minta omul ? Daca il fura un chinez spunea ca l-a furat un chinez in tara lui , asa l-a furat un ungur in tara lui .

mitititelu_daniel  •  21 septembrie 2006, 20:35

Domnule Tolontan ce parere aveti daca de ex suporterii lui Real Madrid au incinta la violenta jandarmeria ar proceda la fel?Cum credeti daca as veni din Chisinau cu prietena mea sa vad un meci dinamo-Steaua se merita?Cum credeti daca erau arbitri straini erau 3 eliminati si un singur in aceste 2 meciuri?Cum credeti domnule Tolontan cind Mircea Sandu zice ca nu are nevoie de Steaua?

Somn usor domnule Sandu somn usor fotbalului Romanesc viitorul vostru este amicale cu Moldova la Bacau !!!!

ps aia de la dinamo daca bat pe Steaua si-au facut obiectivul pe anul asta!!!

EL TIGRE  •  21 septembrie 2006, 20:36

TOLONTANE CHIAR TE-AM SIMPATIZAT CHIAR DACA TE CAM IEI DE DINAMO DAR AI STRICAT-O RAU CU JANDARMII SA-TI FIE RUSINE AU IMPUSCATI EU STIU CA SE TRAGE CU ARMA DECIT IN ULTIMA INSTANTA MOARTE MILITENILOR

Tolontane Tolontane  •  21 septembrie 2006, 20:37

D`le Tolontan .. stim ca sunteti dinamovist .. dar GSP se da drept o gazeta a Sporturilor,a fotbalului,a stelei,a rapidului,a lui dinamo,a lui fc arges,sportul tundentesc .. etc , nu una ANTI STEAUA eu incetez sa va cumpar gazeta si sa accesez siteul din momentul acesta! sunteti infecti !! va multumesc

costi -stelist-  •  21 septembrie 2006, 20:37

national-steaua de anu`trecut 0-0 sapunaru trebuia sa primeasca de cel putin 7 ori cartonasul rosu si cate si mai cate meciuri a facut acel criminal ca fotbalist nu e orice altceva e baiatul ala numai fotbalist nu e si ca sa vezi surpriza este amendat si suspendat de UEFA ,da farul ca doi ani au fost furati de corpodean la cta cu dinamo ,da golul lu` Jiul cu dinamu din foarfeca anulat pe motiv de offside,da fanta de lumina de la timisoara ?????????

alexx  •  21 septembrie 2006, 20:37

domnule tolontan parca va auzisem o data cand erati invitat pe realitatea cum aparatzi fanatic drepturile suporterilor cand suporterii dinamovisti au fost batuti la constanta atunci le=atzi luat apararea acum se pare ca nu mai puteti face asa ceva… aveti parca si dumneavoastra copii … cum v-atzi simti daca ar fugi la un meci fara sa stiti si sa va duceti sa o adunati dupa meci de prin vreun spital si culmea dupa ce ca a fost batuta sa i se dea si amenda…si cum domnle tolontan nu mai sariti dumneavoastra la gatul arbitrilor cum ati facut-o la meciu rapid-steaua?zicea cineva mai sus ca arbitrul ar fi nebun sa fie cumparat dupa ce salomir a fost eliminat…e ca si cum i-ai da unui infometat o bucata de paine u ce crezi ca se da la asemenea meci 100 200 de euro..?stai linistit preturile sunt de mii de euro … si apropo de jandarmi prima bataie mi-am luat-o la 12 ani din partea unui jandarm binevoitor si asta din motivu ca eram pe strada si ingreunam circulatia asa ca toti care luati apararea la jandarmi nu mai comentati ca nu ati luat in viata voastra un bulan pe spate;in legatura cu meciu s-a vazut clar steaua in 10 oameni nu a putut sa fie invinsa apoi dupa ce steaua a ajuns in 9 oameni dinamo a putut sa ne dea gol valoarea adevarata s-a vazut …

F-Lock  •  21 septembrie 2006, 20:37

Tolontane,Buzarine,Geambasule acum dupa ce se vede clar ca Thereau a lovit ce dreaq va faceti? La voi cuvantul „scuze” nu exista in vocabular…

george din Tei  •  21 septembrie 2006, 20:37

am revazut faza , vezi gsp.ro , daca din cotul ala un fundas ca Moti cade jos, inseamna ca nu e barbat . La un corner coate ca alea se dau la greu si nu cade nimeni . De ce ? Pentru ca nu se da nimic . E fotbal , nu baschet.
Doamne fereste sa-l ia la nationala …. ca asta se da la o parte.

george din Tei  •  21 septembrie 2006, 20:40

Cine incepe sa sicaneze primul ? Thereau sau Moti

HD  •  21 septembrie 2006, 20:40

vina trebuie impartzita intre presedintii de cluburi(care dau si vor mai da bani negri pentru aranjamente) si autoritati(pentru ca nu fac nimic).

PS Jandarmul „Lucian” pare revoltat doar pentru ca este stelist,iar povestea cu cioara,daca-i adevarata,nu-i face cinste deloc-Ar trebui exclus di politzie si chiar judecat.

mitititelu_daniel  •  21 septembrie 2006, 20:40

Domnule Tolontan inca niste intrebari si va rog daca aveti putina onoare sa-mi raspundeti: care club de fotbal din Romania a jucat cel mai frumos fotbal de dupa revolutie si care club de fotbal a adus mai multe puncte tarii?Care club de fotbal a scos mai multi suporteri in strada nu e nevoie sa faci sondaj asa as vrea parerea dv!

cristi’  •  21 septembrie 2006, 20:42

thereau a lovit. s-a vazut clar la reluarea din spatele portii. problema e ca stelistii nu stiu sa piarda si apeleaza iar la strategia de intimidare a arbitrilor. amintiti-va de circul de dupa meciul cu bistrita.

Edy  •  21 septembrie 2006, 20:42

Ori se dadea rosu la ambii jucatori (desi ar fi fost aiurea), ori la niciunul!

catalin  •  21 septembrie 2006, 20:42

sincer m-am plictisit de PROSTIA stelistilor… in ziua de azi steaua e mijlocul media care promoveaza cea mai multa prostie… ce sa le faci daca in mintea lor fotbalul se joaca cu coturile si banel habar nu are de vreo regula de arbitraj (citez – „il pui pe banel sa verticalizeze”)… ei vorbesc de arbitrii si de meciuri furate ??? tocmai ei ??? acum 2 ani ce s-a intamplat domne cu poli timisoara in ultima etapa de a „cazut asa brusc” in repriza 2 ??? uita cum acel cioban din fruntea clubului alerga dupa alte echipe sa le dea bani ??? ce sa mai pot comenta daca in viziunea lui MeeehMeeeh steaua a fost dezavantajata si in meciurile cu arges si rapid ??? iar cu privinta la „performantele” lor europene am uitat ca ei au trecut in UCL turul 3 de o echipa mult mai valoroasa decat „amatorii” aia de la Manchester United cu care spre rusinea noastra am pierdut… se mandresc ca au eliminat echipe amarate ca betis sevilla (care se gandea cum sa scape de retrogadare decat la meciul cu steaua) si ca au avut un BULAN incredibil cu rapidul… apropo, in campania de anul trecut din uefa au intanlit si ei o echipa puternica, aia din semifinale… deci majoritatea romanior stim ca e compusa din oameni prosti (dur dar asta e realitatea), iar cum sondajele spun ca majoritatea romanilor e compusa din stelisti… NO COMMENT

Ionut  •  21 septembrie 2006, 20:43

A devenit un obicei ca jandarmii sa rupa in bataie suporterii, iar ceea ce s-a intamplat ieri dovedeste ca lucrurile merg din rau in mai rau… Or sa ajunga sa traga cu gloante adevarate…

Vorbeam azi cu un prieten dinamovist (nu rateaza nici o deplasare) care a fost la meci si era scarbit de ceea ce s-a intamplat, mi-a povestit ca stelistii au fost batuti atat inainte, cat si dupa meci cu bestialitate, erau 4 jandarmi care bateau un suporter cazut la pamant, oare ce au facut sa merite o asemenea corectie?…

Sunt rapidist de mic, urasc steaua si dinamo, insa asa ceva nu te poate lasa indiferent! Am fost la meciuri si am vazut cu cata placere trantesc jandarmii oameni la pamant pentru ca se inghesuie sa intre la un derby, sau cate palme si bastoane primesc diferiti suporteri pentru simplul fapt ca NU MERG PE TROTUAR dupa meci!

Trebuie facut ceva pentru ca aceste bestii sa inteleaga ca rolul lor este sa PREVINA nu SA INSTIGE! Or injuraturile pe care le primesc sunt pe deplin meritate, atata timp cat au o placere nebuna de a lovi, imbranci si in general de a-si manifesta superioritatea fizica si dreptul de a folosi bastoane si caschete!

PS: Imi amintesc de un meci intre steaua si dinamo cand cele doua galerii au vorbit inainte de meci si au pregatit coregrafii identice, fiecare suporter avand un carton cu o tinta desenata si doua bannere cu mesajul „TRAGETI” adresat jandarmilor… se pare ca au inteles total gresit mesajul…:(

aldyx  •  21 septembrie 2006, 20:43

Sper ca toata lumea a vazut inregistrarea video facuta de o echipa franceza de la France2 in care se vede foarte bine faptul cum Moti il instiga pe Thereau.Cotul aplicat de Thereau nu e decit o simpla imbrinceala pentru a scapa de gesturile lui Moti.
Corpodean trebuie sa vada aceasta filmare pana o sa -si vomite tot creierul ala corupt.Iar conationalul ala de la margine poate sa emigreze linistit in Ungaria Mica…

mitititelu_daniel  •  21 septembrie 2006, 20:44

Speciale Coppe 97-98:Coppa Uefa Dinamo Bucarest(ROM) – KNATTSPYRNUFELAG REYKJAVIK(ISL) 0-2,1-2 pentru dinamo:))))

si pentru jandarmi:Violenta este ultimul refugiu al incompetentilor” (Isaac Asimov)

Maryus  •  21 septembrie 2006, 20:44

Cine o mai poate pe Dinamo in campionat? Au 8 victorii din 8 posibile, procentaj 100%, cate echipe din campionatele altor tari reusesc lucrul asta? Probabil ca Dinamo ar castiga toate meciurile de acum incolo daca nu ar bate la ochi.
Daca aseara arbitrajul a fost corect atunci de ce Corpodean a dus mana la cartonase la faultul lui Tames si de ce a renuntat cand si-a dat seama ca mai are un galben? De impins cu cotul imping toti jucatorii, asta e in arsenalul lor, dar de aici pana la cartonas rosu, ca si cum ar fi o intrare criminala, este distanta ca de la cer la pamant.
Cum a reusit sa vada asistentul faza de la distanta destul de mare fata de el, dar nu a observat cand Saban a fost impins chiar in fata lui?
Cum nu au observat hentul comis de Ganea, care trebuia sanctionat cu cartonas galben?
Ce a facut super tripleta de aur a dinamovistilor in meciul asta? Singura ocazie notabila fiind ratata de Ganea.
Ce trebuie sa faca Steaua in 10 oameni? Sa alerge mai mult ca Dinamo? Era logic ca singura varianta era incercarea de a pastra rezultatul si a lansa contraatacuri, pentru conservarea energie, mai ales ca venea dupa meciul de la Kiev, meciul cu Rapid, unde au jucat iar o ora in inferioritate numerica, pe cand Dinamo s-a chinuit cu niste cvasinecunoscuti.
Ce a realizat Dinamo in 60 de minute cu 1 om in plus? In afara de posesia mingii.
Cea mai mare sansa de gol a apartinut Stealei prin Vali Badea, dar sansa a fost cu Dinamo, cum a fost si brigada de arbitri, de altfel.
Nicolita a demonstrat cu alte ocazii ca are caracter, si cu Timisoara, cand s-a facut ca nu aude, si cu Rapid, cand s-a facut ca nu vede, iar eu inclin sa ii dau dreptate ca a primit acceptul verbal de a intra in teren la repunerea mingii in joc, iar asta a fost ultima picatura, pentru ca daca ramanea el in teren e foarte probabil sa-l fi oprit pe Denis Serban, deoarece se afla pe partea lui.
Nu in ultimul rand, Steaua si-a demonstrat valoarea in Europa, pe cand Dinamo inca se mai pregateste si se va pregati ani buni de acum incolo, pentru ca nu va egala NICIODATA performantele Stelei.
In liga I are sanse apeland la mijloacele specifice, dar sa nu uite ca se pacalesc singuri, iar cand joaca cu adversari de 2 lei de afara se vede valoarea lor. Daca sunt mai buni ca Steaua sa dovedeasca in afara tarii, unde sunt arbitrii straini.
Macar sa aiba decenta sa nu mai comenteze, pentru ca mi-e mi-ar fi rusine in locul lor, cu 2 oameni in plus abia au reusit sa inscrie 1 gol in prelungiri. FORTA STEAUA!

george din Tei  •  21 septembrie 2006, 20:44

Eu sunt de acord cu acţiunea jandarmeriei. Am vorbit cu şeful Jandarmeriei şi le-am spus să le dea câte trei luni de închisoare la cei care au creat probleme. După asta nu vor mai face aşa ceva, va fi un exemplu. Nu sunt de acord cu ce a spus Mihai Stoica, jandarmii sunt stelişti şi ţin cu noi”, a declarat Gigi Becali.

Albul  •  21 septembrie 2006, 20:45

Nu inteleg cum jandarmul Lucian, mai are tupeul sa vorbeasca ceva despre seful lui bolnav, cand el recunoaste ca i-a batut pe rapidisti acum 2-3 ani (nici nu mai stie la cate batai a dat la viata lui), dupa care a lasat, „saracul om”, o cioara moarta agatata de usa sa. Nu pot exista comentarii. Ma intreb care este mai bolnav, el sau seful sau. Sunt rapidist de cand ma stiu, si nu m-am bucurat pentru ce s-a intamplat miercuri, desi ar fi fost primul impuls. Nu m-i se pare corect ca niste oamenii, chit ca au ordin sau nu, sa se ascunda in spatele uniformelor. Iar dl dragomir sa stie ca in Occident cum bine a spus, asa reactioneaza jandarmii, insa acolo suporterii au cutite, bate si niciodata nu vin cu mana goala la meciuri (Celtic-Rangers, Lazio-Roma,etc). Poate ar fi bine dl dragomir sa va prinda singur, o data doar, toate galeriile din tara asta. Iar pentru Lucian, cum ar fi sa nu fim noi suporterii din occident si tu jandarmul universal, si sa cazi odata de pe cal, si sa ramana copilul tau fara tata, sau mai grav sa-ti lasi copilasul la meci si sa se intoarca acasa cu un glont in cap. Nimeni nu vrea asta, nici suporterii nu o vor. Dar de…tu asculti de ordine!?!

Ovidiu  •  21 septembrie 2006, 20:46

Citez din Gazeta Sporturilor: Corpodean e un hoţ nenorocit, iar asistentul ăla ungur care i-a spus să-i dea roşu francezului e mai ordinar. Corpodean e un şpăgar, se ştie că e hoţ. Dacă mă va da în judecată o să fac eu autodenunţ, o să spun ce am făcut eu cu el mai demult”, a declarat patronul Stelei după meci, lăsînd clar să se înţeleagă că i-ar fi dat bani lui Corpodean în urmă cu ceva ani pentru a favoriza pe Steaua.

Astept pareri steliste 🙂

Alexei  •  21 septembrie 2006, 20:49

Toata stima pt jandarmul care a trimis scrisoarea, asemenea lucruri se intampla mereu si nu numai la derbiuri. Sper ca n-ati uitat ca galeria dinamovista a fost batuta cu cruzime la meciu cu farul si pe probabil acelasi motiv ,in anumite momente si Dinamo a fost defavorizata de arbitri si nu s-a aratat cu degetu , iar cand Steaua e defavorizata trebuie sa vina apocalipsa pt ca asea cum a zis si MM Stoica cum isi permite un amarat ca Corpodean sa-si bata joc de steaua care a facut o mare performanta cand a batu-to pe DInamo kiev ,cu alte cuvinte dai draq pe ailalti pe noi sa ne menajeze ca doar reprezentam romania . NU SUNT DE ACORD CU CE A FACUT JANDARMERIA insa asta nu e inca un pretext pt a contesta victoria lui Dinamo sau pt asi ascunde neputinta ,asta e o problema serioasa care se va repeta de multe ori din pacate .In loc sa ne gandim la violentza pe stadioane ne batem capu cu insuccese .Asta e fratilor ati pierdut treceti mai departe .

george din Tei  •  21 septembrie 2006, 20:49

Daca jandarmii sunt stelisti sa vina ei la meciuri sa strige pentru Steaua!

Sebasteaua  •  21 septembrie 2006, 20:49

Eu am o intrebare simpla! poate nu am vazut, sau nu am citi, sau sunt prost informat! Eu ma intreb:Dupa golul lui Denis Serban, a luat galben pt ca a dat tricoul jos sau nu? Sau nu merita? Sau nu mai avea importanta?

cristian popescu  •  21 septembrie 2006, 20:50

1. Acum toti sar la gatul Stelei pt. ca e bine sa mai ‘moara’ putin capra….
2. Rapidistii tac acum malc (asta cu ajutorul arbitrilor:) ). Pana sa joace cu Steaua numai gura lor se auzea impotriva arbitrajului.

daniel  •  21 septembrie 2006, 20:50

ba tolontane, dupa parerea ta asta a scris bine? dovedesti ca esti mai prost decat te credeau altii

fetitza_steaua  •  21 septembrie 2006, 20:51

ce-o facut jandarmeria este inacceptabil..adik totusi suntem oameni nu animale.nici in alea nu dai asa.nu inteleg ce scuza ar putea avea sau cine le-ar putea lua apararea….cat despre meci…nu cred ca e nevoie de un comentariu.l-a eliminat pe Thereau si televiziunea nici macar nu a aratat reluarea.inca nu am vazut un meci unde sa fie cineva eliminat si sa nu fie aratata reluarea.oricum…steaua este cea mai buna si o va dovedi!!

LOS ANGELES  •  21 septembrie 2006, 20:52

Traiesc de mai mult de 20 de ani in USAsi sincer va spun ca am urmarit multe meciuri din campionatele de basket,football american Nici o data nu am vazut ca spectatorii sa se manifeste in mod huliganic sau sa se ia la bataie .De ce oare? In primul rind este vorba de educatia spectatorului care vine la stadion ptr…fan..sa se distreze si sa aiba …good time In al doilea rind este cred eu de respectul sau de ce nu de frica fata de organele de ordine.Nu exista …negocierei cu politisti….nu exista discuti contradictori Cind un politist iti spune ceva si nu te conformezi…urmeaza ..catusele si ..sectia de politie unde ti se aplica cel putin o amenda usturatoare.Nu sint de acord cu brutalitatea jandarmilor dar publicul romanesc trebuie sa inteleaga ordinea si disciplina

martin  •  21 septembrie 2006, 20:52

Domnule TOLONTAN traiti in minciuna, oferita gratis de voiculescu ,pe care dvs ati invatat-o si-o dati mai departe nu cred in miracole ,pentru ca sigur stati acolo nu pentru profesionalism ci pentru salariu ,spun asta pentru ca am lucrat acolo candva si am observat ,ca omul profesionist este dat la o parte si minimalizat .Asa ca nu ne mai oferiti subiecte de senzatie oferite din umbra unei terte persoane .Nu ne mai dati paine si circ nu convingeti pe nimeni clar????

goga  •  21 septembrie 2006, 20:53

Sincer dupa c am urmarit aseara „eternul derby” dinamo-steaua eram sigur k intreaga suflare stelista va iesi la atac acuzand k steaua esti dejavantaja si furata. Am 17 ani insa fac fotbal de o viata si pot spune k am ajuns sa cunosc fenomenul. Nesu merita rosu la fel si nicolita. Despre eliminarea atacantului francez (adus cu surle si trambite care insa nu a dovedit nimic pana acum) nu pot sa ma pronunt. Ca fotbalist pot spune k asemea contacte exista intotdeauna pe teren. Ca fundas central incerci prin orice medota sa iti enervezi adversarul. Alt lucru este ingrijorator. Steaua nici in meciul q Rapid nici aseara nu a semanat mai deloc cu fortia kre umilea fosta campioana a ucrainei. Aseara si 11 la 11 dinamo pot spune k i-a dominat. Sper k pana la meciul cu Lyon sa-si revina la o forma care sa ne dea sperante in obtinera unui rezultat bun impotriva francezilor.
Forzza U Craiova

ripper  •  21 septembrie 2006, 20:54

tolontane cum ar fi sa te sune fiica ta dupa meci sa-ti zica ca e la urgenta plina de sange si mutilata pe viata?!?! banuiesc ca tot jandarmii ar avea dreptate pt ca fiica ta de fapt e un huligan. si sa lasam aberatiile astea cu victime colaterale. aseara a fost masacru a 1200 oameni. am prieteni care au fost la meci si nu mai huligani nu sunt

PS: ma reper…..cum ar fi sa-ti vezi copilul batut?!!?

Comentează