Cîteva observaţii pe derby

1. Trimisă de un cititor. Cine l-a pus preşedinte pe Mircea Sandu? Cine l-a contestat vehement pe Ion Crăciunescu? Cine îl acuză pe Mircea Sandu? Cine îi contestă pe cei care l-au schimbat pe Ion Crăciunescu. Răspunsul e unul singur: Gigi Becali.

joi, 21 septembrie 2006, 7:13

1. Trimisă de un cititor. Cine l-a pus preşedinte pe Mircea Sandu? Cine l-a contestat vehement pe Ion Crăciunescu? Cine îl acuză pe Mircea Sandu? Cine îi contestă pe cei care l-au schimbat pe Ion Crăciunescu. Răspunsul e unul singur: Gigi Becali.

2. Spre deosebire de colegii lor din Vest, care sînt funcţionari bancari, ingineri, medici sau frizeri, arbitrii români au în marea majoritate statutul de oameni de afaceri. Fie s-a deschis la CCA o filială MBA cu circuit închis, fie ei s-au capitalizat de-a lungul acestor ani dintr-o sursă privilegiată. De fapt, o ştim cu toţii! Banii şi avantajele din fotbal au investit în ei.

3. Moment amuzant în discursul patetic al lui Mihai Stoica. „Numai voi, presa puteţi face ca aceste lucruri să se schimbe!”. Bine că n-am intrat în silenzio stampa!

4. Jandarmeria are două probleme. Bate bine şi comunică prost. Dacă s-ar dovedi mai puţin violentă şi mai concentrată pe a-şi explica acţiunile şi felul de a opera, poate că n-ar mai fi atît de înjurată.

5. Scandal la Fanatik între Gigi Becali şi Corpodean. De fapt, între Becali şi o umbră care se pitise dincolo de receptor. Asta înseamnă să fii un arbitru vulnerabil, care să nu-i poţi închide telefonul sponsorului. Şi să te mai vezi cu el la tribunal!

6. Pe de altă parte, pentru că jandarmii sînt, prin definiţie, nesimpatizaţi, înghiţim prea uşor explicaţii ale unor suporteri vandali, care strigă: „De ce ne-aţi bătut cînd eram întorşi cu spatele?”. Păi, după ce aţi aruncat cu pietre în jandarmi aţi fi vrut să vă întoarceţi cu spatele şi să strigaţi „Piua!”?

Comentarii (645)Adaugă comentariu

Xulescu  •  21 septembrie 2006, 22:09

Mathly poate ai uitat d cotul clar dat de Petre Marin angolezului, dar asa e cu suporterii inraiti, nu vad decat ce-i intereseaza

Patrick  •  21 septembrie 2006, 22:09

Gazeta Sporturilor….un ziar care imi place….cine nu cunoaste adevarata valoare a acestui ziar este rugat sa paraseasca acest blog…..

baciustelistu  •  21 septembrie 2006, 22:09

da, recunostem, si noi am gresit, gresit, si vom gresi, dar tratamentul la care am fost supusi la aces meci este unu animalic, SUNTEM OAMENI DOMNILOR JANDARMI, si tineri, nu e vina noastra, statul ar trebui sa se implice mai mult in educarea noastra dak vreti comportament civilizat pe stadioane, voi sunteti platiti de noi ca sa ne asigurati securitatea si ordinea publica pe strazi, nu sa ne masacrati, cand iesiti pe strazi nu iesiti la antrenament. Dak vreti sa spuneti stop violentei, incepeti de sus, de la conducatori, luati-i si omoratii pe ei nu pe noi. Dak unu e handicapat, nu inseamna ca suntem toti, dak unu vrea scandal, nu vrem toti. Pe stadion vin si FEME, BATRANI SI COPII. dak v-ati fi facut treaba, si acei indivizi nu ar fi ajuns in sectorul stelist ( si acei indivizi nu aveau ce cauta acolo) nu s-ar fi intamplat nimic. Sunteti oameni, aveti copii, familii, iubite, aveti onoare si orgolie, si aveti o meserie cu risc mare, dar aveti si o putere mare pe care tre sa stiti sa o folositi, si aveti o pregatire psihica speciala pentru a rezista unor tensiuni psihice mari. Dar si noi suntem la fel, doar k nu avem dotarile voastre. suntem oameni simpli care vor sa vada sport(pacat k e cam rar in ziua de azi, nu comnetez motivele k nu-s cand mai termin) si vor sa se simta bine. personal sunt impotriva violentei, rasismului, injuriilor si insultelor pe stadioane si nu numai, dar sunt pro liberei exprimari, si pro asupra faptului k fiecare este stapan pe viata lui si poate face ce vrea cu ea, atat timp cat sunt respecatate anumite conditii si intre anumite limite, iar aici interveniti dumneavoastra. Dak vine unu si instiga la violenta, fa in asa fel incat ceilalti sa il dezaprobe, nu sa il sustina, aici trebuie lucrat, aici tre investiti banii, in cultura civica, nu pe gaze, gloante de cauciuc, scuturi, casti si dube. Sa va ganditi ca dak incepeti un razboi nu aveti cum sa il castigati (nu vreau sa sune a amenintare, e doar adevarul) nu veti face altceva decat sa porniti un carnagiu. Il felicit pe acel jandarm care a avut curajul de a sustine acele lucruri, ma incalzeste faptul ca in jandarmeria romana ink exista oameni de valoare. Imi pare rau de faptul k, jandarmeria romana, una dintre cele mai bune institutii ale statului (si din lume cum reiese din anumite sondaje) a putut face acest gest necuvenit si inuman, si astfel ceea ce s-a cladit in decenii de activitate, de generatii intregi, a fost sters cu buretele intr-o singura zii. ma culc in fiecare seara cu gandul k maine se va schimba ceva, dar de fiecare data na trezesc in aceeasi situate. cat va mai continua circul? oare copii, nepotii mei vor traii la fel? ne vom schimba intr-o zi, voi apuca sa vad aceste schimbari? si ink ceva, multumin STEAUA, pentru k ne-ai adus bucurie in suflete si caldura in inimi, ca ne-ai dat voie din nou sa zambim, sa plangem de bucurie, si sa avem dreptul sa visam mai sus. mai am o intrebare pt domnul Tolontan (sper ca citeste acest msj si imi va raspunde, si sincer) cu ce echipa tineti domnu Tolontan? (puteti sa raspundeti pe baciu_tm@k.ro) o seara buna

Sil  •  21 septembrie 2006, 22:10

Eu zic ca toata echipa Dinamo sa se apuce fratilor de teatru, ca mai mult se arunca pe jos decit sa faca ceva cu mingea.S-au chinuit 90min sa dea un gol si dupa asta mai apar si pe la tv si se lauda ca au fost mai buni:)Asa ca mai dinamovistilor o sa rada romania si europa de voi in grupele Cupei Uefa ca numai bataie o sa mancati sau cine stie poate aranjati la FIFA si luati brigada de arbitri de la meciul cu Steau cu voi si poate asa o sa aveti sansa.
Bafta multa si cit mai multe accidentari mai ragaliilor!!!!!
Apropo marti vedeti ca aveti interdictie sa va uitati la tv ca joaca cei mai buni in Champions League si mai faceti dracului vreun stop cardiac ca voi nu sunteti invatati sa urmariti meciuri de un asemenea nivel :))))
Forza STEAUA!!!!!!!

Boggy  •  21 septembrie 2006, 22:11

Nu te mai mira domnule vali ca la constanta au fost batuti cu bestialitate suporterii dinamovisti, pentru ca ocupatia suporterilor dinamovisti a fost sa rupa scaune, printre suporterii stelisti aseara mai erau si femei si copiii care dupa meci incercau sa fuga pe strazi de jandarmi, cei care oboseau, asta le era „sansa”, uita-te la stiri, sa vezi ce bastoane in cap si pumni isi lu-au cei care „nu erau rude cu Gabi Szabo”. In legatura cu eliminarile, te-ai uitat la alt meci, hai sa-ti explic. La prima eliminare, tipul de duel dintre Thereau si Moti se petrece de 100 ori intr-un meci de fotbal. Nu stiu cat gulas mananca unguri dar „tusierul” e mare „clarvazator”. Punctele nu vii le i-a nimeni, le-ati „castigat”, dar nu deveniti mai penibili decat „arbitrul” ungur.La a doua eliminare, cand arbitrul iti spune, „reintri in joc dupa repunerea mingii”, asta faci. La cum am vazut ca va bucurati de „victoria” asta, o sa aveti legatura cu fotbalul cum ati avut pana acum, adica: de cate ori ati „castigat” voi campionatul, n-am depasit turul I preliminar al cupelor europene, anul trecut ati reusit „performanta” sa priviti MAGICA Steaua si Rapidul care daca nu aveam sansa trageri la sorti ne intalneam in finala, iar voi complexatilor n-ati putut striga decat „I love u Boro”. A-ti muscat mana care v-a dat sperantza, ca la anu’ sa fi-ti unde e Steaua acum. DREAM ON, DREAM ON!!!! Voi bucurati-va la „reusitele” cu 2 oameni eliminati ai echipei adeverse si gol in minultul 91 si noi cand batem Dinamo Kiev cu 4-1, si aducem pe Real la Bucuresti. Cu aparitiile la televizor macar domnii MM Stoica si Gigi Becali au curajul sa apara, nu sa se ascunda ca domnul Borcea, ca sa nu mai auda de performantele Stealei. 🙂 SUNTETI JENIBILI!!!!!!

Xulescu  •  21 septembrie 2006, 22:12

One-Man Show, dar ce justifica sa arunci cu pietre shi scaune in jandarmi?

Bogdan Dr.  •  21 septembrie 2006, 22:12

Ce meci, ce duel, cata rivalitate, un derby al campionatului…………..ce kkt.
Fotbal 0, duel al galeriilor 0, ciocniri ale 2 mari forte in fotbalul romanesc: Galerii si Jandarmi!
CRed ca Jandarmii si-au cam luat-o in cap….daca au vazut ca dupa meciul de la Constanta nu s-a intamplat nimic, atunci cand au batut pe suporterii dinamovisti, de ce sa nu faca uz de forta si cu suporterii stelisti, ca oricum ei sunt deasuprea tuturor, si nu trebuie sa dea socoteala nimanui!
Nu este prima data cand jandarmii bat cu bestialitate suporterii ai unor echipe de fotbal, si nu va fi nici ultima.

ATENTIE la meciurile nationalei care vor fi in Bucuresti…..o sa-i distruga pe Sandu si pe jandarmi, suporterii echipei nationale cu benerele!

Iar Dumitru Dragomir spune: „foarte bine, asha trebuie procedat!” cand face referire la actiunile jandarmilor!
iar Sandu alt imbecil…….un Ceausescu al fotbalului romanesc, sa mearga la baute si la gratare cu amicii lui si sa lase fotbalul in pace, ca nu mai are nici o treaba cu fenomenul, acesta il depaseste, dar ma rog inca nu s-a saturat sa-l tot pupe in C.R degeaba pe Blater ala!

NASCUT PENTRU A FI STELIST  •  21 septembrie 2006, 22:12

Ce pretentii sa am de la un ziarist cu IQ un sfert din cel al lui Mircea Sandu,adica 15??

aurel  •  21 septembrie 2006, 22:12

modovan un domn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

One-Man Show  •  21 septembrie 2006, 22:13

Xulescu Says:

September 21st, 2006 at 10:05 pm
One-Man Show, vad ca pronunti (scrii) cuvinte ca “bataie”. Asta astepti tu de la un meci? Patetic. Asta ai primit

Tovarasu’ Xulescu, va rog sa lecturati cu mare atentie mesajele mele. Va lasati ushor influentat de cuvinte mititele… Inchei prin aceasta orice dialog cu dumneavoastra pentru ca ash resimti un feedback mai motivant discutand cu un zid.

Siderat,
acelashi „huligan” la Automatica

Patrick  •  21 septembrie 2006, 22:13

Eu zic ca toata echipa Dinamo sa se apuce fratilor de teatru, ca mai mult se arunca pe jos decit sa faca ceva cu mingea.S-au chinuit 90min sa dea un gol si dupa asta mai apar si pe la tv si se lauda ca au fost mai buni:)Asa ca mai dinamovistilor o sa rada romania si europa de voi in grupele Cupei Uefa ca numai bataie o sa mancati sau cine stie poate aranjati la FIFA si luati brigada de arbitri de la meciul cu Steau cu voi si poate asa o sa aveti sansa.
Bafta multa si cit mai multe accidentari mai ragaliilor!!!!!
Apropo marti vedeti ca aveti interdictie sa va uitati la tv ca joaca cei mai buni in Champions League si mai faceti dracului vreun stop cardiac ca voi nu sunteti invatati sa urmariti meciuri de un asemenea nivel )))
Forza STEAUA!!!!!!!

EXACT !!! simulatori de faulturi inexistente 😀 mama lor de javre

Patrick  •  21 septembrie 2006, 22:13

cred ca si petre marin simula cand a primit mingea in cap…..ALA FAULT !!!!!!!!!

Xulescu  •  21 septembrie 2006, 22:13

Boggy, dar vuietul de m*e Dinamo venea de la femei shi copii? Ca sa vezi ce ggalerie frumoasa avea Steaua iar celelalte echipe au o adunatura de golani!!!!!!!!!

Bogdan  •  21 septembrie 2006, 22:13

Sa incerc sa raspund acuzelor „jandarmului” Lucian . Sunt un fost angajat al Jandarmeriei Romane actualmente in afara sistemului de vreo 10 ani si pot sa va spun urmatoarele :
1. Georgescu D este o persoana extrem de capabila si cu referinte bune in cadrul Ministerului de Interne altfel nu ar avea functia actuala .
2. Nu imi aduc aminte sa fi tinut cu Rapid , dar oamenii se mai schimba .
3. Pot sa cred ca Lucian sa nu fie un jandarm ci poate un pusti care a aflat ca s a inventat internetul si sub aceasta titulatura posteaza diferite gogosi pe care altii le musca si apar polemicile .
4. Din punctul meu de vedere violenta de pe stadioane este reala , mai ales din partea suporterilor fanatici care nu au nici un pic de discernamint si care din cauza proastei cresteri sau a taticilor full de bani cred ca isi permit sa incalce Legea .
5. Tot din punctul meu de vedere sunt intru totul de accord cu calcarea in picioare a animalelor dezlantuite din tribune .
6. Pina sa ajungem la nivelul de civilizatie occidentale trebuie sa mai treaca 200 de generatii . Cred ca la fel ca aseara s au batut in Anglia suporterii intre Arsenal si Manchester sau Juventus si Milan in Italia .
Noi nu vedem niste mici amanunte acelea ca tara asta este formata din golani si derbedei si foarte putini oameni de bine ( poate si eu .
7. O greseala de arbitraj naste razboaie civile . Domnilor atunci sa se interzica sportul in Romania !
8. Am tinut cu Dinamo odata dar cu trecerea anilor acest campionat ma lasa rece si ma face sa nu ma mai intereseze deoarece viata e frumoasa si merita traita la maxim !
9. Trebuie sa recunoastem ca bunul simt s a oprit in 1990 ianuarie pentru aceasta tara !
10. Nu considerati ca iau apararea jandarmilor dar repet : unii chiar o merita !
11. O intrebare pentru jandarmul Lucian pe care cineva l a incurajat ca are creier in comparatie cu ceilalti : De ce ti ai ales aceasta meserie ? Fortele de munca au nevoie de tine si in alta parte cautati jobul potrivit daca te duce capul !
12. Incearca in Anglia sa atingi un fir de gazon si ai 1000 de lire sterline amenda si o bataie de nu stii cum te cheama . De ce oare nu au garduri de circ in jurul stadionului ? Poate ca amenzi exagerate ar trebuii si aici sa vedem daca tata mai plateste sau daca plateste sa vedem cite !

Bafta tuturor !

aurel  •  21 septembrie 2006, 22:14

simularile nu se pedepsesc??? dancilescu, radu stefan….

Xulescu  •  21 septembrie 2006, 22:14

Patrick, dar in afara de shutul lui Dica ce a mai jucat Steaua aseara?

Patrick  •  21 septembrie 2006, 22:15

vuietul ala e prezent oriunde 😀

Patrick  •  21 septembrie 2006, 22:15

a avut ocazie la badea….si au mai fost alte ocazii….a fost un meci egal pana la eliminare

Xulescu  •  21 septembrie 2006, 22:16

Aha, credeam ca n-am inteles eu bine.

Patrick  •  21 septembrie 2006, 22:16

se pedepsesc….dar nu la noi :)))

Patrick  •  21 septembrie 2006, 22:17

cand s’or pedepsi simularile, arbitrajul va fi de nota 10 😀

Cătălin Tolontan  •  21 septembrie 2006, 22:17

One-Man Show: Am o singura intrebare: mai preda Stanasila la Automatica?

Xulescu  •  21 septembrie 2006, 22:18

Patrick, am admirat efortul Stelei cu Rapidul, cand chiar merita egalul pt ca a luptat crancen, iar rapidistii au fost suficient de tampitzi sa se multzumeasca cu 1-0, in loc sa fortzeze cand Steaua a scos inchizatorul (Lovin) shi la bagat pe Thereau, dar aseara n-au jucat nimic

catalin braga  •  21 septembrie 2006, 22:18

Mai oameni buni,acolo in Romania sint multi baieti destepti care ar putea crea un web site in care sa comentam noi insine despre fotbal,astfel incit sa nu mai avem de-a face cu ziarele centrale.Ficare sintem suporterii unor echipe,mai bune sau mai putin bune,hai sa ne respectam,hai sa fim civilizati,sa dam dovada ca nu avem mentalitati vechi.Eu tin cu Dinamo,dar toata viata mea am respectat fiecare rival al acestei echipe,incepin de la fotbalisti,conducatori si nu in ultimul rind suporteri.E adevarat,mergem la stadion sa ne ne mai descarcam,dar cineva vrea sa ne „descarcam” peste limite.Asa cred ca s- inimplat si la ultimul meci dintre Dinamo si Steaua.Cineva vrea ca toate astea sa se intimple.

Patrick  •  21 septembrie 2006, 22:19

n-au jucat ca ..na….ne-au scos un varf si n-am mai avut cu ce ataca….si cred ca corpodean e un antistelist innascut si s-a speriat cand a auzit ca thereau vrea sa dea primul sau gol la steaua

sohil  •  21 septembrie 2006, 22:21

1. Jandarmeria a fost prea blanda. Nu avea de-a face cu o masa de 1200 de oameni, ci cu 1200 de verigi lipsa. Trebuie ca sa se instaureze odata civilizatia pe stadioane si in preajma lor. Ziaristii care cautioneaza astfel de specimene indeamna la anarhie, sunt iresponsabili. N-ar fi prima oara.
2. Corpodean a arbitrat in nota lui caracteristica: mizerabil. Totusi, decizia eliminarii lui Thereau ( una pripita ) a apartinut asistentului. Pe de alta parte, Petre Marin trebuia sa fie eliminat pentru lovirea lui Ze Kalanga, iar Lovin ( care trebuia trimis la cabine de …Salomir) si-a continuat recitalul de duritati lovindu-l cu cotul pe Margaritescu, fara a fi avertizat. Steaua plateste tribut stilului ,,razboinic” care domneste la acest club, stil transmis jucatorilor de Becali, meme si Olaroiu. Angajamentul e una si intrarile violente, cu totul altceva.

Boggy  •  21 septembrie 2006, 22:22

Apropo, daca Moti cade la un asemenea contact inseamna ca e virgin, n-are ce cauta in fotbal. Poate chiar l-a durut contactul cu Thereau, mai stii

Xulescu  •  21 septembrie 2006, 22:22

Patrick, in afara de ne-eliminarea lui Tames (La Thereau controversa e prea mare, iar imaginile nu sunt clare) ce-i mai reprosezi lui Corpodean (La Thereau e problema tusierului, ca el a semnalizat)

Patrick  •  21 septembrie 2006, 22:22

oricum….se vede valoarea STELEI in CUPELE EUROPENE…..dar ce ma mira e ca sunt 2 echipe total diferite…..in Europa joaca fara greseala (probabil se pregateste foarte foarte bine meciul) iar in campionat scartie….sa fie oara oboseala? poate….sa fie stresul ? in mod sigur….dar isi va gasi ritmul…..norocul lu’ dinamo se va termina in cele din urma….si nu se stie…s’ar putea sa avem parte de surprize in acest campionat

Xulescu  •  21 septembrie 2006, 22:23

Sohil, de acord cu tine. Pe Steaua o paste sindromul Bistritza de anul trecut

Patrick  •  21 septembrie 2006, 22:24

totusi….trebuia sa dea galben….nu sa se ia dupa un tusier…ca daca il intrebi ce a vazut in mod sigur nu mai stie

Patrick  •  21 septembrie 2006, 22:24

o sa treaca de bistritza…cu unele mici dificultati dar va trece

Patrick  •  21 septembrie 2006, 22:26

oricum….ce realizam noi pe acest blog e o adevarata polemica….unii sunt de acord…altii nu….sa nu uitam totusi ca e un sport….

One-Man Show  •  21 septembrie 2006, 22:26

Bogdan Says:

September 21st, 2006 at 10:13 pm

5. Tot din punctul meu de vedere sunt intru totul de accord cu calcarea in picioare a animalelor dezlantuite din tribune .
4. Din punctul meu de vedere violenta de pe stadioane este reala , mai ales din partea suporterilor fanatici care nu au nici un pic de discernamint si care din cauza proastei cresteri sau a taticilor full de bani cred ca isi permit sa incalce Legea .
6. Pina sa ajungem la nivelul de civilizatie occidentale trebuie sa mai treaca 200 de generatii . Cred ca la fel ca aseara s au batut in Anglia suporterii intre Arsenal si Manchester sau Juventus si Milan in Italia .
Noi nu vedem niste mici amanunte acelea ca tara asta este formata din golani si derbedei si foarte putini oameni de bine ( poate si eu .

9. Trebuie sa recunoastem ca bunul simt s a oprit in 1990 ianuarie pentru aceasta tara !

1. Atitudinea dumneavoastra explica intru-totul evenimentele de aseara. In acest spirit ati fost, sunteti shi veti fi educati in continuare. (jandarmii)
2. Din ceea ce spuneti dumneavoastra shi eu – un student mediocru cu 1 job full-time,fara cazier sau vreo amenda, shi parinti care nu sunt directori – reprezint o sursa de violenta.
3. Vor mai trece inca pe atat pana vom atinge normalitatea deoarece aceasta mentalitate cu radacini comuniste va gasi un loc caldut in minti slabe.
4. ATUNCI A LUAT SFARSIT UN REGIM TOTALITAR DINTRE CELE MAI SEVERE DIN INTREG BLOCUL COMUNIST.

Xulescu  •  21 septembrie 2006, 22:26

Patrick, n-ai fost atent la ce-am scris mai devreme. Am spus acelasi lucru. Jos palaria pt ce-a facut Steaua afara, dar nu poti veni cu pretentia lui mm sa se dea toti din calea Stelei, mai ales dupa 2 meciuri in care au fost favorizati clar de arbitrii.

Patrick  •  21 septembrie 2006, 22:28

am fost favorizati…da…dar si defavorizatzi….iar ce face mm ….e mai mult un joc de culise….

George  •  21 septembrie 2006, 22:28

Stimati domni de la Gazeta Sporturilor si in general din presa sportiva, dumneavoastra care sunteti atat de bine informati, cum se face ca nu ati reusit sa surprideti pe pelicula ceea ce s-a intamplat cu suporterii din momentul terminarii partidei si pana in momentul in care au ajuns la spital ? Sunteti atat de incompetenti incat sa nu va fi dat seama ca dupa ceea ce s-a intamplat pe stadion, violentele la adresa suporterilor vor continua si in afara stadionului ? Nu era de datoria voastra sa urmariti desfasurarea evenimentelor pana la capat ? Nici chiar acum nu e prea tarziu, trebuie sa existe inregistrari ale violentelor jandarmilor sau macar marturii ale trecatorilor. Incercati sa le descoperiti. E datoria voastra ca jurnalisti profesionisti.

florin  •  21 septembrie 2006, 22:31

nam vazut in viata mea asa ceva gigi esti cel mai mare taran din lume mam saturat de Mihai Stoica de acest om mincinos nu ati jucat nimic baaaaaaaaaaaaaa
orfanilor

Xulescu  •  21 septembrie 2006, 22:31

One-Man Show, suferi de cameleonism? Mai devreme te dadeai la mine ca stau acasa in fotoliu shi nu am fost cu tine „cu pieptul dezgolit in bataia cu jandarmii”, iar acum s-a dat un pic Catalin la tine shi-ai schimbat foaia.

Liviu  •  21 septembrie 2006, 22:31

Ma uit la clipul cu imbrincelile dintre Moti si Thereau, cel filmat din alt unghi si mi se pare ca in momentul respectiv tusierul nici macar nu se uita inspre cei doi, ci spre centrul terenului. Apoi, cand s-a uitat spre locul incidentului, un jucator era deja la pamant… Poate voi la gazeta aveti posibilitatea de a face zoom si a clarifica. In caz ca tusierul nu se uita la faza, situatia nu e decat comica si conduce la o singura concluzie: tusierul e de-a dreptul idiot. A presupus ca a fost un contact fizic dur, pe care nu l-a vazut insa, si s-a temut de consecintele neatentiei sale; prin urmare a sugerat eliminarea presupusului faptas.
In cazul asta, ar trebui eliminat complet din arbitraj, cum a fost si Serea. Nu poti arbitra dupa presupuneri.

Xulescu  •  21 septembrie 2006, 22:32

Liviu, cred ca in imagine se vede celalalt tyusier, dar nu sunt sigur.

sportvideos  •  21 septembrie 2006, 22:32

Domnule Tolontan, gresiti cand luati apararea Jandarmeriei.Nu institutia este problema, cei care o conduc reprezinta problema. Niste mitocani, cei mai multi alcoolici si care ar fi putut absolvi cu greu chiar si o facultate muncitoreasca si care murdaresc uniforma militara pe care o poarta. Si nu va mai mirati ca stau prost la capitolul comunicare, acesti semianalfabeti leaga cu greu 2 propozitii simple.

http://sportvideos.blogspot.com

Marin  •  21 septembrie 2006, 22:32

Domnule Tolontan, ca de obicei sunteti de partea jandarmeriei, nu inteleg de ce faceti aceasta discriminare intre acei oameni care stau intr-o peluza si fac anumite sacrificii pentru a fi si a-si sustine echipa la fiecare meci. Si acei suporteri sunt tot…oameni. Daca stau intr-o peluza nu inseamna ca sunt niste huligani, vandali cu doua clase. Nu e deloc asa si ar trebui sa priviti lucrurile si intr-un alt fel pentru ca e clar ca aveti o fixatie impotriva ultrasilor.Ce ati fi vrut sa faca acei oameni sa stea si sa se uite la acele bestii cum imprastie gaze pe ei ? Normal, au incercat sa se apere. Cu pietre, tevi, cum au reusit. Dar sa se ajunga la impuscaturi…e prea de tot.

Patrick  •  21 septembrie 2006, 22:33

florine…mm stoica are mai multa carte ca tine…si pentru asta sa-l respecti

aurel  •  21 septembrie 2006, 22:35

pe stadion am inteles de ce a fost batuti (ptr ca aruncau cu rangi!!!!!), dar in afara stadionului???? ….probabil ca sa-i invete minte, nu?

Xulescu  •  21 septembrie 2006, 22:35

Da Liviu, acum sunt sigur. Am mai privit o data. Este celalalt tusier. Uita-te ca se vede un fanion de la coltzul terenului. Probabil tusierul cu pricina e undeva in stanga

Patrick  •  21 septembrie 2006, 22:36

gigi bekali si mm stoica….un adevarat cuplu de conducere….jos palaria

Boggy  •  21 septembrie 2006, 22:37

Xulescu, asa e, ai dreptate cu vuietele doar ca isi sustin echipa cum stiu mai bine, macar nu rup scaunele altora. Si nu cred ca galeria echipei dinamo e o galerie exemplara.

Patrick  •  21 septembrie 2006, 22:37

probabil tusierul ala se uita dupa OZN-uri

Adrian C.  •  21 septembrie 2006, 22:38

Domnule tolontan pentru dumneavoastra cuvantul „macel” exista? Ati fost acolo in intersectia cu Stefan cel Mare sa vedeti ce s-a intamplat dupa meci?

In ce fel au fost „escortati” suporterii stelei….mi-as fi dorit sa fiti acolo…sa vedeti cu ochii inlacrimati cum suportere ale stelei sunt tavalite pe jos dintr-un colt in altul in suturile si bastoanele jandarmilor.

Sau exista doar unghiul de vedere al omului care sta linistit in fata televizorului? Va doresc sa va atace jandarmii pe strada fara motiv, sa va „confunde” cu un suporter nebun…sa va „cuminteasca” ranjind ca au primit comanda de la superiori…si dupaia sa cereti dreptate si sa se uite toata lumea la dumneavoastra ca la ultimul om….”ce-ati cautat acolo?”

Este o rusine atitudinea pe care o aveti acum cand toate marturiile dovedesc contrariul! Asta inseamna trufie! Asta inseamna o vila calduta, lipsa grijei de maine! Sunteti sigur pe ceea ce spuneti pentru ca nu aveti grija banului, a securitatii personale! Amintiti-va pentru o clipa de unde ati plecat la varsta de 20 de ani si poate o sa intelegeti diferenta intre persoanele care au spatele asigurat si cele care nu il au…oamenii simpli!

Tot nu va e clar ca a fost ceva premeditat? Suporterii au fost batuti sub escorta,escorta care trebuia sa asigure DEPLASAREA SUPORTERILOR in siguranta spre Piata Victoriei,adik in cazul in care niste suporteri ar fi aruncat cu pietre erau cel mult dati afara din grup si lasati sa se descurce singuri..se intalneau cu fani dinamovisti…ghinion ce le-a trebuit sa iasa din grup. In schimb jandarmeria a asigurat BLOCAREA SUPORTERILOR in intersectie si MACELARIREA lor, a TUTUROR FARA EXCEPTIE.

E normal nu?

Faptul ca traiti in Romania incepe sa va ocupe si mintea domnule Tolontan, nu numai timpul!

Comentează