TOLO.RO
Dupa ce Gigi Becali a maturat cu el pe jos, Corpodean are o singura replica: „Nu-mi pierd timpul prin tribunale”. Pai atunci sa nu-si mai piarda timpul nici prin fotbal. pentru ca nu e admisibil ca un arbitru sa fie tavalit in asemenea hal, reputatia lui sa fie stilcita la televizor, in ziare, la difuzor si oriunde a mai apucat seful Stelei sa vorbeasca.
vineri, 22 septembrie 2006, 10:41
Dupa ce Gigi Becali a maturat cu el pe jos, Corpodean are o singura replica: „Nu-mi pierd timpul prin tribunale”. Pai atunci sa nu-si mai piarda timpul nici prin fotbal. pentru ca nu e admisibil ca un arbitru sa fie tavalit in asemenea hal, reputatia lui sa fie stilcita la televizor, in ziare, la difuzor si oriunde a mai apucat seful Stelei sa vorbeasca.
Daca ii e frica de Becali, sa se lase! Daca Becali are dreptate, de asemenea sa se lase! Dar daca nimic din ceea ce a spus Becali nu e adevarat, atunci sa-si apere cariera si numele!
Ceea ce se afirma despre Corpodean depaseste, ca nivel de organizare a raului, ceea ce ne imaginam ca microbisti. Daca un conducator de club da bani, printr-un presedinte, unui arbitru in momentul in care investeste in fotbal, sintem in fata unei taxe de protectie. DA, TAXA DE PROTECTIE.
Mafia nu se prescrie. Este practic imposibil sa-ti lipesti credibilitatea dupa ce ai facut asa ceva. Daca n-ai facut, atunci nu poti sta si astepta sa te copleseasca pina la ultimul fir de par suspiciunea publica, acuzatiile, rusinea!
kiddo • 22 septembrie 2006, 13:23
pt tataie, inca o data…
eu fac o postare de 5 randuri si la obiect pe cand tu de 100 si fara sa spui prea multe…deci cine bate campii?
pt tine o vorba din popor: daca taceai filozof ramaneai! si cu asta basta! nu mai am ce discuta cu tine! bafta!
gigi11 • 22 septembrie 2006, 13:28
Asa e in fotbalul nostru, sunt cateva scandale, ziarele le preiau si le amplifica ca sa traiasca, lumea uita si o tinem tot asa. Pai daca Becali se autodenunta ca a dat spaga, de ce nu se sesizeaza parchetul, DNA?? Daca ar intra DNA in fotbal un pic si ar lua cateva masuri sau ar atrage atentia, sunt sigur ca s-ar mai linisti fotbalul si si-ar vedea de treaba, altfel daca nu sunt pedepsiti cei care vorbesc aiurea pe la televizor, vom ajunge si mai rau, ca si asa suntem in groapa. Ar fi multe de spus, dar si asa nu asculta nimeni si nu se ia nici o masura
flock_woo • 22 septembrie 2006, 13:30
Daca arbitrul nu ar fi avut o prestatie asa derizorie, nici in tribune nu ar fi existat asa scandal. De ce suporterii dinamovisti nu au fost supravegheati, ma refer in special la cei care au vrut sa fure acel bener,de ce cand mergem in Stefan cel Mare numai noi luam bataie?Sa va aduc putin aminte de trecut!!! Pe 10 mai 1997 cand au dat foc in GHENCEA cati au fost batuti,ma refer la javre???? Domnule Tolontan as dorii sa va interesati daca puteti in ce imprejurari se folosesc gazele la crimogene?Referinduma aici la spatiile inchise, unde puteau fugi suporterii….Dupa cate stiu eu acestea se folosesc pentru imprastierea multimii nu pentru mutilare.Mai intreb de ce nu au fost lasati sa mearga laspital cei batuti,impuscati,etc. Cei care au depus juramantul lui Hipocrate nu au nimic de spus?De ce sa cerem demisia lui Daniel Georgescu,ce se rezolva?Chiar credeti ca jandarmii (toti care au fost la meci)vor patii ceva? Au impresia ca a trecut mult timp de la ultima „tragere”asupra suporterilor stelisti? Nu, dar recidiveaza!! Pe ei cine ii suspeda si cine ii amendeaza pentru ce au facut miercuri seara?Nu doresc sa luati apararea suporterilor stelisti doar sa vad ca va intrebati si trageti un semnal la intrebarile care,eu cred ca trebuiesc puse.Cu respect,suporter T.K.(anti violenta) dar cu drepturi…
Mefisto • 22 septembrie 2006, 13:30
Dinamo locul 1 in Liga
Corpodeanu locul 1 in lista arbitrilor
mai trebuiesc comentarii?
Diana • 22 septembrie 2006, 13:31
Gigi Becali nu este usa de biserica, ne-a demonstrat-o de atatea ori. Are curajul, pentru ca este un curaj, de a spune lucrurilor pe nume. Obisnuieste sa exagereaza, uneori ingrozitor de mult, dar spune adevarul. Si in acest moment adevarul este ca d-l Corpodean, dak poate fi numit un domn, s-a vandut lui Borcea&co. Toata lumea stie ca Borcea este un dinamovist fanatic, ca uraste Steaua, dar putini stiau lasitatea care il caracterizeaza. Spun asta pentru k pana la urma este o dovada de lasitate sa cumperi un arbitru, nu un arbitru, ci intreaga brigada, pentru a castiga un meci cu Steaua. in ceea ce-l priveste pe Corpodean, isi simte spatele asigurat, de aceea nu comenteaza replicile lui Becali, de aceea tace; este asigurat si acest lucru se vede din faptul k a luat o nota peste 7 si in plus ramane si arbitrul roman nr 1. Ce-i doresc? Ca in meciul Franta-Insulele Feroe sa gafeze in asa hal incat sa fie desfiintat de toata presa europeana.
Iar lui Borcea: Steaua va fi mereu cea mai buna echipa de fotbal, priveste numai statisticile dinainte si dupa ’89. 😉
CaineRosu • 22 septembrie 2006, 13:39
Tolontan bolovan nu ai creier nici cat o gaina ! Pai cat te plateste Becali sa scrii articolele astea ? Tu crezi ca toti sunt ca tine sa linga mana care i-a platit ? Esti o scursura a presei romanesti
coco77 • 22 septembrie 2006, 13:41
Cataline de asta ce zici?
Cine arbitreaza FC Arges-dinamo? (corpodean nu poate doua la rand)
Lucian Dan.De unde e nenea Lucica? Din Aiud (pentru cei care nu stiu geografie adik din judetul Alba).Cine e tatal lor la Alba si l-a facut mare arbitru pe Lucica? Ai ghicit…Corpodean.A dracu coincidenta.
Asa se scrie istoria moderna a fotbalului romanesc.Iar tu in loc sa iei atitudine la ceea ce e clar ca lumina zilei,aberezi si o dai dupa cires.
Nu-i nimik ca in max.doi ani ne vom inoarce acolo de unde am plecat acu vreo cinci-performante zero in Europa si faliment pentru presa sportiva care acum e complice cu tot ceea ce se intampla, si priveste tamp cu performante asteptate de zece ani sunt distruse sistematic de fosta cooperativa.
Si nu uitati:”Campionatul se cumpara nu se castiga” – Cornel Dinu 2000.
Cristi • 22 septembrie 2006, 13:42
Fratilor, Corpodean ca Corpodean (cacofonie intentionata), dar cu Jiji cum ramane…S-a autodenuntat!!!Nimeni nu se sesizeaza!!!Ar trebui sa aiba toti soarta lui Moggi!Dar la noi degeaba…Si atunci cand se autodenunta, nimeni nu-i intreaba de sanatate! In plus, Steaua oricum greseste pentru ca se asteapta ca toti sa se dea din fata lor. Ca vezi Doamne au batut pe Dinamo Kiev…Sa ne mai lase in pace cu pretentile de 2 lei…Fotbalul romanesc este de rahat! Fac ceva pe steaua, dinamo, rapid etc.
florinr • 22 septembrie 2006, 13:42
Stelistilor le este greu sa suporte infrangerea. meme stoica crede toata lumea proasta incusiv pe fanii stelisti. Dinamo a fost mai buna miercuri si nu pot sa recunoasca asta. ce credeau conducatorii stelisti ca Dinamo o sa fie speriata de „simbolul romaniei” care joaca in Liga Campionilor si o sa fie timoroati si resemnati asa cum s-a intamplat cu Vasluiul, Farul si UTA
Toata lumea zice de Tames ca trebuia sa i se dea galben dar si la dica corpodeanu a bagat mana buzunar dar cand a vazut cine este si-a retras-o. Asta nu a vazut nimeni? Iar cartonasele rosii au fost corecte. ce atata scandal. Cred ca acest MM este bolnav psihic. Uitati-va la descrierea „plastica” facuta cu asistentul Nagy. Apropo de Nagy: Cum poate becali sa faca atata caz cu etnia acestui asistent si nimeni sa nu i-a pozitie? Asta pentru ca traim intr-o tara rasista.
tataie • 22 septembrie 2006, 13:43
Bine a punctat cineva:tot scandalul a inceput de la neglijenta(dar daca a fost intentie?!?)jandarmilor,care a facut posibil gestul celor 2-3 suporteri dinamovisti….Ce dracului fac astia domnule daca in incinta terenului de joc intra 3 nechemati,sau cate un bezmetic (ca-n meciul Dinamo-CFR Cluj….)Si pe urma tinte scandal,odata ce haturile au fost scapate din mana…
PS-Ptr.Kiddo-dupa cum ai incheiat se intrezaresc ceva perspective de recuperare…..Bafta si tie…mai ales daco-i fi si dinamovist….
orre • 22 septembrie 2006, 13:44
steaua-dinamo este un derby AL HOTILOR
orre • 22 septembrie 2006, 13:45
COCO77, DAR CINE ARBITREAZA STEAUA-GLORIA BISTRITA?
cristi’ • 22 septembrie 2006, 13:46
mi-e greatza de mitocanul de becali.
Haha • 22 septembrie 2006, 13:48
Incep prin a spune ca sunt Stelist.Continuu prin a spune ca nu avem dreptu`(noi Stelistii) sa ne plangem ca am fost furati desi am fost la meciu cu Dinamo cand shi pt noi au furat 2 albitrii in 2 meciuri consecutive(Arges shi Rapid).
Il inteleg pe Gigi ca vrea sa`si apere echipa da` deja a sarit calu`.
Sper ca ati inteles mesaju shi nu incepeti sa ma injurati 🙂
nicki • 22 septembrie 2006, 13:49
probabil domnului Corpodean ii este frica sau stie ca nu are nici o sansa. Domnul Gigi Becali are mult prea multi bani pentru a putea castiga un proces impotriva lui. Daca si-a permis sa toarne pahare de vin in capul unui om de televiziune (Serban Huidu) si sa nu se ia nici o masura impotriva lui…
Cristian • 22 septembrie 2006, 13:51
Asta-i chiar CULMEA! Pai cind Jiji face sex oral cu toata redactia dvs. si nimeni nu ia atitudine, darmite sa-l dea in judecata, ce pretentie aveti de la Corpodean?
Mihai Eugen • 22 septembrie 2006, 13:52
Am vazut acum ca corpodean a fost declarat nr. 1 in romania am vazut si meciul rapidului cu argesul si in urma acestora am rapas stupefiat. Chiar nu mai exista bun simt in Romania. Eu inca nu sunt de acord cu un campionat cu 18 echipe. Ati vazut si voi ce rezultate au aparut atuci cand in campionat au fost 16 echipe si nu au mai fost atatea blaturi acum cu 18 echipe iar a inceput sezonul de blaturi si de arbitri corupti. PS: Am o intrebare pt corpodean de ce nu i-a dat galben lui dennis serban dupa ce a dat gol pt ca si-a scos tricoul ???? Tot eu raspund :era prea fericit ca dinamo a reusit sa bata pe Steaua.
Red-Blue • 22 septembrie 2006, 13:52
Borceaaa nu ne invezti si pe noi se ne pregatim de liga campionilor ??? :))))
Razvan • 22 septembrie 2006, 13:52
Pt dinamo_forever (iac): bai,nu fi prost ca esti mare!!!!!!!
dirk kuyt • 22 septembrie 2006, 13:57
corpodean = caracter 0
dinamovisti – ciocul mic si sarutati mana la arbitri (altmayer, spre exemplu)… sprijiniti un club plin de negustori ieftini (e prea aproape de „europa” clubul vostru, ma refer la chinezismele alea cu care va tot imbracatzi). nimeni nu a incercat sa castige meciuri pe mana arbitrilor ca dinamo… cornel dinu stie…
stelisti – ciocul mic si priviti cu atentie la exemplele de caractere pe care le tot invocati in mesajele voastre. meme si beebeeee… iar fotbalistii de la voi ilustreaza inteligenta ( priviti expresivitatea fetelor la nesu, nicolita, paraschiv si lovin si vedeti cata inteligenta emana)
rapidisti – ciocul mic si joc de glezna… cel mai mare hot aveti acolo, copos… nu mai plangeti dupa meciuri ca v-a furat arbitru, ca ieri a fost cel mai comandat arbitraj de pana acum… ati plans frumos dupa meciul cu steaua…
mi-e sila de fenomenul fotbal… ceea ce trebuia sa fie spectacol s-a transformat in circ… nu poti sa mergi la un meci, ca suporteri ,ca si voi, la trei cuvinte injura… get a life parazitilor
respect adevaratii suporteri ai acestor trei echipe… ma refer la oamenii respectabili ce aduc ceva la PIB, la copii care traiesc cel mai curat aceste meciuri, dar va au ca exemple pe voi in tribuna, ce traiti pe spatele parintilor pana la 40 de ani, vandalilor ( bine va mai face jandarmii – kiar daca si acolo sunt multi decerebrati)
mi-e sila de mircea sandu, de conducatorii CCA, fosti arbitri ce plecau cu daciile pline de la stadion, mi-e sila de mitica si de presa asta de kkt care inflameaza fiecare subiect, si da mi-e sila de mine ca va iau in seama…
Iskander • 22 septembrie 2006, 13:57
@POPA: frustratule, ce e cu limbajul asta de mahala? ar trebui sa se sesizeze frf ptr dezastrul pe care l-ati provocat pe stadionul nostru. pentru suporterii care au luat bannerul exista jandarmi, care s-au sesizat si i-au batut inainte sa le dea cate 15 milioane.
Chris_t • 22 septembrie 2006, 13:59
Ce motiv mai are sa comenteze „domnul” corpodean? In fond, e arbitrul numarul 1 al Romaniei, nu? Poate il vedem arbitram si prin CL, ca isi inchipuie ca acolo spaga e mai mare. GRRRR!!!
Lev Bazil • 22 septembrie 2006, 14:01
Dle Tolontan.
Asa i-a facut Becali si lui Balaj, dupa meciul de la Constanta, daca va amintiti.
Ce spuneti dvoastra ar avea rost intr-o tara unde justitia este respectabila si respectata. Dar ati vazut cum Becali a „castigat” procesul cu Bodu? Ori va amintiti de incidentul „finantatorului” cu C. T. Popescu? Si-acolo s-a vorbit de tribunal si a ramas in coada de peste. Iar CT Popescu nu „s-a lasat”, ci e in vana, bine mersi, mare formator de opinie. Asa ca fiti mai moderat cu „reperarea onoarei” lui Corpodean. Omul a declarat ferm ca are constiinta curata, nu-l mai tarati dvoastra prin tribunale pentru un personaj de teapa lui Becali. Obtineti marturia lui Padureanu ca ar fi facut acea intermediere. Aici sa va vad!
E foarte trist ce li se intampla lui Corpodean si Nagy. Nu exista nici cea mai palida urma de prezumtie de nevinovatie. Ei trebuie sa probeze a sunt cinstiti, ca sa dea satisfactie unor persoane orbite de propriile convingeri. Asta-i culmea!
Ii inteleg pe stelisti ca le vine sa urle, sa planga etc in urma rezultatului. Daca nu ar fi atat de patimasi, dar si incitati, ar vedea ca infrangerea Stelei este mai degraba intamplatoare si fara legatura cu arbitrajul. Dinamovistii ar trebui sa resimta o stinghereala ca au castigat jucand cu doi oameni in plus. Dar eliminarile, oricat le-am discuta, oricat ne-ar placea sau ba, sunt acoperite de regulament si pentru asta Dinamo n-are nici o vina.
Daca venim insa cu suspiciuni si insinuari a la Mititelu, atunci nici un arbitraj nu mai e posibil cand nu castiga Steaua. Si Grigorie, si Moldovan au fost eliminati in aceeasi etapa, pentru gesturi similare si Zicu, cu cateva etape inainte. Si aici au fost proteste, asta este educatia actuala a oamenilor din fotbal, si datorita dvoastra, dar nu s-a facut un astfel de scandal. Dar nu e prima data cand procedati asa si e trist ca mass media, in loc sa informeze pur si simplu, face procese de intentie.
Iskander • 22 septembrie 2006, 14:01
vorbiti,ma, si de salomir…pozat in sortul stelei acum cativa ani…salomir care a pus serios umarul la egalul cu rapid…el si bara transversala v-au scapat. de salomir nu zice nimeni nimic?
mack • 22 septembrie 2006, 14:03
toti facetzi o greseala mare si zice-ti ca sandu ar fi pro dinamo ,sa nu uitam ca dinamo l-a sustinut pe gica popescu l-a fel cum l-a sustinut si pe craciunescu si o alta greseala des intilnita care se face orice eveniment schimba parcursu uni meci asa ca dac corpodean ar fi dat rosu la petre marin at nu ar fi venit interventia lui tames nicici eliminarea francezului si poate nici golu
Mihai • 22 septembrie 2006, 14:04
esti Stelist domnule
Cum sa te aperi in fata unui nebun,doar fugind de el,
Biblia spune ,,nu raspunde nebunului dupa nebunia lui ca sa nu te asemeni cu el,,
CaineRosu • 22 septembrie 2006, 14:05
Vad ca maaaaaaarea echipa a Romaniei, magica blatuitoare a campionatului si simbolul gunoiului (a se citi steaua) e de fapt numai o echipa de frustrati incepand cu femeia de servici si terminand cu idiotul de Becali. Sunteti niste tembeli si niste retardati ! Si sa nu uit, inca odata Tolontan a dovedit ca este bagaboanta stelei, scrie dupa cum e platit. Rusine !
dirk kuyt • 22 septembrie 2006, 14:06
bv mihai…mack daca nu te nastea mama ta nici noi nu-ti mai citeam postarile… asta e teoria ta?
IOCS • 22 septembrie 2006, 14:06
Eroarea lui Corpodean e ca e corupt shi fura ca-n codru vorba lui MM!
diaconescu marius • 22 septembrie 2006, 14:06
dle. tolontan, priviti cu incetinitorul imaginile cu faza in care francezul este eliminat! este vorba despre imaginile preluate de la france 2 . acum pot afirma clar ca a fost manareala! SE VEDE CLAR CUM ARBITRUL DE TUSA ESTE CU PRIVIREA INDREPTATA SPRE DREAPTA CAND ARE LOC ASA ZISA LOVIRE CU COTUL A FRANCEZULUI, IAR CORPODEAN SE UITA CHIAR LA EI!!!! din cate imi amintesc, declaratiile celor doi au vost exact pe invers: nagy ca a vazut clar, iar corpodean ca el nu a vazut, dar a luat decizia la sugestia tusierului! O MARE MAGARIE, CARACTERISTICA ACESTUI „FOTBAL MARET”, CONDUS DE MIRCEA SANDU &CO. RUSINE!
bodo • 22 septembrie 2006, 14:09
dl.tolontan ia uitativa ce am zis eu la 12, 51 ca va scapa corpodean si salomir va fi mazilit
asta e M.I. asta e Romania sau mai corect ar fi Rumania
dirk kuyt • 22 septembrie 2006, 14:10
caine rosu… pe emblema voastra a se citi…
„two stupid dogs… prepairing for champions league… since 1948”
intreaba-l pe dl bizantin de la voi din club ce inseamna blat… sper pentru tine ca-i poti intelege raspunsul
Mandachke • 22 septembrie 2006, 14:11
Mdea…. ca si cum cineva din tara asta e atat de IDIOT incat sa creada ca am avut campionatele trecute CURATE, iar cel de anul asta s-a MURDARIT instantaneu, cu meciul de miercuri.
Orice microbist stie ca MANEVRE s-au facut in fotbalul romanesc mereu si inca se mai fac.
Domnule ziarist, cum puteti dumneavoastra sa il trimiteti pe Corpodean sa isi apere numele ? Nu credeti ca pentru el e pre tarziu, sau ca sa fiu mai exact, chiar nu sunteti 100% sigur ca numele lui e deja mult prea patat?
Eu zic ca nu are rost sa va mai ascundeti dupadegetele unui om ciung.
Spuneti lucrurilor pe nume daca vreti sa va faceti meseria.
RUPE-TI PISICA IN DOUA CAALTFEL O SA INTRATI IN MEDIOCRITATE !
Haha • 22 septembrie 2006, 14:12
Vad ca aici toata lumea isi apara echiap…Da` nici unu nu poate fii CORECT!!!!Nasol…Nu prea aveti caracter….
gygy • 22 septembrie 2006, 14:15
Fara tragere la sorti poti castiga tricoul echipei favorite sau o pereche de role: http://www.playandwin.ro/?ref=37618.Intra si inregistreaza-te!
orre • 22 septembrie 2006, 14:17
După înfrîngerea din derby-ul cu Dinamo, 0-1, finanţatorul Stelei, Gigi Becali, l-a atacat pe asistentul de origine maghiară Miklos Nagy, susţinînd că acesta a vrut să avantajeze pe CFR Cluj, club al cărui patron e Arpad Paszkany. „Cu Dinamo m-a furat un ungur. Vă spun eu că a furat pentru ca CFR Cluj să cîştige campionatul. Să cîştige ungurii la noi în ţară, să ne facem de rîs”, a tunat latifundiarul din Pipera în emisiunea TV Sport Special de miercuri seara.
Reacţia oficialilor clujeni nu a întîrziat. „Ce este normal în jurul celor de la Steaua? Lumea lui Jiji nu are ce căuta în mileniul trei. Ca şi comportament e mai aproape de Evul Mediu. Facem parte din alte lumi şi avem coeficienţi diferiţi de inteligenţă. Banii şi averea nu te fac mai inteligent, deştept şi domn, te fac doar bogat. Pe unii conducători de club îi deranjează faptul că au crescut echipe din afara Bucureştiului. Ei cred că primele trei locuri li se cuvin şi pentru asta recurg la metode care nu au nici o legătură cu sportul. Sînt echipe care au doar 14 meciuri adevărate pe sezon, iar restul sînt doar antrenamente cu public”, a răbufnit Paszkany
Misu • 22 septembrie 2006, 14:18
Cataline, nu poti stii ce a fost in mintea si in sufletul lui Corpodean cand Becali a facut declaratiile respective. Nu poti stii nici cum ai fi reactionat tu in situatia respectiva. Trebuie sa tii cont ca oamenii sunt insa diferiti. Fiecare are caracterul sau, temperamentul sau, educatia sa, si nu poate reactiona la fel ca altii in orice situatie. Are logica ceea ce spui tu, dar vazut din afara totul este mult mai simplu si mai limpede… Dar dinauntru?…
Corpodean pare un om linistit, serios, calm si nu l-am vazut certandu-se niciodata cu nimeni. In plus pare si un tip foarte modest. Un astfel de indivit s-ar lua la harta si de piept cu Gigi Becali care face troaca de porci pe absolut oricine ii iasa in cale? Nu cred! Nici eu nu cred ca l-as fi dat in judecata daca as fi fost in situatie.
Pe de alta parte, ce erori ai sa ii reprosezi lui Corpodean in afara de faptul ca a ascultat ce i-a spus tusierul? (se vede clar in reluarea pe care prosport a publicat-o pe site, ca in faza in care francezul A LOVIT Corpodean era cu spatele. daca de asistent nu asculta atunci de cine sa asculte?). Un alt aspect al problemei este acela ca francezul a dat cu cotul. Da, a dat cu cotul. Asta e un lucru incontestabil. Ca a dat tare, ca a durut, ca nu a durut, asta e alta problema. Scrie in regulament ca trebuie eliminat doar daca loveste tare?
Stii ceva, Cataline? Eu cred ca tu esti subiectiv. Si eu gasesc doua explicatii: ori esti pornit foarte rau impotriva CCA si faci orice sa lovesti in ei, ori esti stelist.
Daca prima varianta e cea reala, atunci ar trebui sa fii un pic mai obiectiv si sa critici asa vehement doar cand e cazul si unde e cazul. Daca a doua varianta e adevarata, atunci te inteleg si iau ca atare articolele tale pe viitor.
Nu pot fi de acord cu tenta pe care o au toate articolele tale de dupa meciul Stelei si nu cred ca Sorin Corpodean a fost asa pacatos in meciul asta pe cum incercati voi sa il scoateti.
Cu respect,
Misu
IOCS • 22 septembrie 2006, 14:20
De-a Domnu sa-l prind p Corpodean prin Valcea,ganditzi-va k steaua are 5 mil d suporteri.C s-ar intampla dc 10% din ei ar veni sa protesteze la FRF?ar mai veni Jandarmeria sa traga in 500000 de oameni??Astfel de hotzi ma scarbesc.Si steaua a fost avantajata in acest sezon shi unele rezultate sunt nemeritate dar sa joci 3 meciuri importante la rand shi sa mai shi fi furat intr-o asemenea maniera e mai mult decat porcesc!Nu cred ca conducatori stelei au umblat la albitri!
Au • 22 septembrie 2006, 14:22
Ultimul banc…
Un penalty – 1000E. O eliminare din echipa adversa – 2000E. O victorie – 3000E. Un campionat castigat – 50000E. Pentru spectacol exista Steaua, pentru Dinamo exista Mastercard
myrcy • 22 septembrie 2006, 14:22
frumoasa incursiunea lui denis caine etc
dar nimeni nu a scris nimic,,despre faptul ca
steaua cu jucatorii au cedat psihic…
si orice fel de contact era 11 m
si daca stranuta vreun fundas de la steaua
asa ca mai usor cu marele talent..si
driblinguri de playstation 3
dubliner59 • 22 septembrie 2006, 14:24
Corpodean si-a facut datoria! Drept recompensa a fost pus pe locul I al listei arbitrilor cu ecuson FIFA din partea Romaniei!
Halal sa ne fie! Ne putem mandri cu asemenea arbitrii! Avem arbitrii pe care FRF ii merita.
Ca sa se dovedeasca impartialitatea GSP, as dori sa vad si eu reactiile domnului Tolontan referitor la aceasta decizie
Antibucuresteanu • 22 septembrie 2006, 14:25
dragomir dan Says:
September 22nd, 2006 at 12:04 pm
Fotbalul intern este oglinda societatii.Asta trebuie sa intelegem si de aici trebuie pornita discutia. Parca e Corpodean singurul arbitru in situatia asta? Sau Gigi e singurul care a umblat la arbitri? Spaga a intrat in constiinta nationala intr-o perioada de trista amintire si a prins radacini puternice. Tot sistemul este virusat de aceasta deprindere. E mare harmalaie acum pentru ca a crescut potul si toata lumea da la oase, vezi cazul Iancu, altfel un mare”domn”. Totul se reduce la bani si orgolii. Becali spunea aseara:” bine, fura-ma, ciuguleste-ma ca o rindunica da’ tu ma furi ca lupu’?” Cred ca asta spune totul. Cit despre Corpodean, cum o suceste, tot pica prost. Numai ca nervii se vor mai linisti si incet-incet subiectul se va dilua. Nimeni din sistem nu are interes ca buba sa se sparga pentru ca toti sint implicati, mai mult sau mai putin.
Cred ca e cazul sa-l credem pe Dumitru Dragomir (zis Mitica) care e sincer aici, mai ales ca scrie si sub numele lui adevarat
bravo Mitica
Cristian • 22 septembrie 2006, 14:27
Cine a inceput scandalul? In imagini se vede cum o persoana vine si ia banner-ul galeriei steliste si jandarmii nu fac aproape nimic.
Iarasi, in imagini se vad rachete care zboara spre galeria stelistilor dinspre galeria celor de la Dinamo. Acel mic incendiu a plecat de la aruncarea in afara tribunei a acelei torte.
Corpodean este pe lista FIFA. Care este numarul de meciuri arbitrate in ultimul an de el si/sau de arbitrii romani in afara tarii?
Poate ati observat dar nu ati reusit sa mentionati in articolele Dvs. Si in meciul cu Rapid si in meciul cu Dinamo, au fost tolerate intrari dure de cartonas, (Viorel Moldovan, Rada, ZeKalenga, Tamas) pentru a incita jucatorii stelisti la un joc mai dur – plata politelor – si astfel au fost dati afara.
Asta seamana cu o maniera de arbitraj tendentioasa, acceptata tacit de conducatorii LPF, FRF, si doar usor mentionata de gazetari.
Nu am nimic cu comentatiile Dvs, insa ele doar intretin un dialog steril cu cititorii in lipsa intrebarilor corecte.
dinamo_forever • 22 septembrie 2006, 14:28
v-ati obisnuit cu victoriile si acuma nu ma puteti accepta infrangerile?
bine ca au spart iara stelistii termopanele de pe la vestiare iara……..
peste tot pe unde e steaua e scandal…..faceti egal sambata acasa cu bistrita si va bate lyon marti si linistiti………
orre • 22 septembrie 2006, 14:29
VOI STELISTII AVETI CREIERUL FOARTE INTUNECAT DE URA
mido • 22 septembrie 2006, 14:31
Daca Galliani de la Milan sau Moratti de la Inter declara ca in trecut au dat bani la arbitri in secunda 2 echipele lor sunt retrogradate
victor • 22 septembrie 2006, 14:33
mai scutiti-ne cu inima si sufletul lui corpodean. un golan si un derbedeu cu vechi state intre arbitri romani, etern sustinator al intereselor dinamoviste: vezi meciurile cu Steaua, cu timisoara (celebra fanta de lumina), la constanta.
corpodean face parte din acele josnice specimene care denatureaza sensul unei intreceri sportive, in care cel mai bun ar trebui sa invinga. o sluga la curtea batranului rege padureanu, general al unei armate moarte de ticalosi cei are in frunte pe corpodean si pe balas.
ce ar putea sa raspunda azi corpodean? un caraghios fara scrupule care isi inchipuie ca poti sa treci prin viata cu un zambet smecheresc si cu replici aruncate din varful buzelor, caci nu-i asa, ai spatele asigurat: ai executat Steaua in direct, conform indicatiilor!?
noroc ca pana la urma se intampla mai mereu ca viata sa ii dea fiecaruia exact ceea ce merita! in cazul golanului de corpodean nu va fi niciodata prea tarziu! ii promitem recunostiinta eterna!
orre • 22 septembrie 2006, 14:36
AI DREPTATE MIDO, IN MOD NORMAL STEAUA AR TREBUI RETROGRADATA SI DEPUNCTATA, DOVEZILE SUNT PREA CLARE CA FURA DE RUP
nicalecs • 22 septembrie 2006, 14:40
iti raspund printr-o intrebare. La cati te-au insultat pe tine in raspunsurile lor pe cati ai dat in judecata? Sunt sigur ca pe niciunul. Atunci de ce mai stai in presa? Da-ti demisia. Oricum nu ar fi o mare pierdere, caci v-a stricat ioanitoaia pe toti. Mai ales pe tine si pe piticania aia de Buzarin caruia i se potriveste foarte bine zicala de „mic si al dracu’ „. Oricum daca nu va lasati de presa macar luati-va un concediu sa va mai relaxati un pic neuronii care vi s-au cam distrus din dorinta de a cauta numai subiecte de scandal sau de a lovi in cineva ori de a scrie articole „pupincuriste”.
NASCUT PENTRU A FI STELIST • 22 septembrie 2006, 14:40
Domnule Catalin Tolontan,sunteti extraordinar!Cred ca sunteti nascut pentru a fi iesit din comun,pentru a fi lider,si pentru a ma face pe mine sa ma minunez de natura umana!Daca nu ar fi existat meserii ca:gazetar,avocat,politician,calau,gardian de puscarie sau jandarm,ele ar fi trebuit inventate pentru dumneavoastra,caci omenirea ar fi ratat sa afle pana unde se poate intinde in extrem micmicimea si mizeria umana.Dar pentru ca jurnalismul va vine manusa, o sa ma rezum in acest expozeu a va elogia drept exponentul acestei indeletniciri,ce trebuia sa o faca si pe asta cineva.Ma minunez cum „stiti” sa ignorati subiecte ce v-ar putea aseza pe aceiaei treapta cu omul civilizat,dar dezvoltati”strambe”,ceea ce va urca in rangul de manipulator.Acestea fiind zise de mine,si demonstrate de dumneavoastra, va rog pentru lamurirea masei largi,foarte largi de cititori stelisti sa-mi raspundeti la cateva intrebari ce pot ajuta la incadrarea si clasificarea gazetarului Catalin Tolontan.Cum si de ce nu v-ati revoltat de oripilitatea obscena trimeasa de”jabba the hut”?;de ce ati publicat asa manifest al frustarii sexuale si refularii a unui complexat de marimea organelor dansului?(nu va ganditi la prostii,ma refeream la muntele de grasime ce infasoara micutul creier);de ce nu ati aparat un om nevinovat atacat pe nedrept in cel mai grobian mod?(oare aveti ceva personal cu MM?);si in primul rand referitor la acest act de marlanie,va intreb de ce nu v-ati aparat gazeta la care lucrati,meseria ce o practicati,si onoarea ce o intineaza publicarea acelui”comunicat elucubrat de un puscarias catre un popor ortodox”???;de ce nu porniti si acum o campanie de presa impotriva”vamii”si lui”farmecul vietii”,avand in vedere furtul calificat din meciul cu”il principe”?;de ce nu aparati oamenii(nu huliganii,sa fim intelesi)batuti cu bestialitate si fara noima de jandarmi?;de ce preferati expectativa la vederea atacarii drepturilor constitutionale?;de ce adoptati ironia ca raspuns la cererea de ajutor(„daca am adopta silentio stampa”)?;de ce impingeti la nasterea unui nou scandal,cerand unui excroc si hot sa-si demonstreze”verticalitatea”,dand in judecata pe cine…pe conducatorul clubului Steaua?Demonstrand implicit ca dusmanul lui”Felix”mituieste si Steaua castiga cu arbitrii.Ma opresc la aceste intrebari,caci acestea sunt de actualitate,nu ca nu as mai avea vreo 243158769 obiective si de bun simt,nemaipunand la socoteala cele subiective,paranoice si personale.Dar nu va faceti griji daca nu puteti raspunde,noi stelistii cunoastem raspunsurile,ele se rezuma intr-unul singur:va numiti Catalin Tolontan redactor sef GSP!!!