Eroarea lui Corpodean

Dupa ce Gigi Becali a maturat cu el pe jos, Corpodean are o singura replica: „Nu-mi pierd timpul prin tribunale”. Pai atunci sa nu-si mai piarda timpul nici prin fotbal. pentru ca nu e admisibil ca un arbitru sa fie tavalit in asemenea hal, reputatia lui sa fie stilcita la televizor, in ziare, la difuzor si oriunde a mai apucat seful Stelei sa vorbeasca.

vineri, 22 septembrie 2006, 10:41

Dupa ce Gigi Becali a maturat cu el pe jos, Corpodean are o singura replica: „Nu-mi pierd timpul prin tribunale”. Pai atunci sa nu-si mai piarda timpul nici prin fotbal. pentru ca nu e admisibil ca un arbitru sa fie tavalit in asemenea hal, reputatia lui sa fie stilcita la televizor, in ziare, la difuzor si oriunde a mai apucat seful Stelei sa vorbeasca.

Daca ii e frica de Becali, sa se lase! Daca Becali are dreptate, de asemenea sa se lase! Dar daca nimic din ceea ce a spus Becali nu e adevarat, atunci sa-si apere cariera si numele!

Ceea ce se afirma despre Corpodean depaseste, ca nivel de organizare a raului, ceea ce ne imaginam ca microbisti. Daca un conducator de club da bani, printr-un presedinte, unui arbitru in momentul in care investeste in fotbal, sintem in fata unei taxe de protectie. DA, TAXA DE PROTECTIE.

Mafia nu se prescrie. Este practic imposibil sa-ti lipesti credibilitatea dupa ce ai facut asa ceva. Daca n-ai facut, atunci nu poti sta si astepta sa te copleseasca pina la ultimul fir de par suspiciunea publica, acuzatiile, rusinea!

Comentarii (368)Adaugă comentariu

Dax Constanta  •  23 septembrie 2006, 2:04

Daca Steaua ar retrage echipa din Champions League acum, care ar fi sanctiunile ? Stie cineva ?

Doua lucruri ii unesc pe romani in tzara asta :

Dragostea fatza de Steaua

si

ura fatza de tot ce reprezinta dinamo !

DAX constanta  •  23 septembrie 2006, 2:07

da!!! recunosc ca sunt doar un mic onanist care nu poate trece peste faptul ca miercuri dinamo a fost peste steaua si…. ca in realitate sunt un fan al echipei dinamo ale carei postere le tin ascunse dar la loc de cinste!!!
hai DINAMO!!!

Dinamo bate pe steaua  •  23 septembrie 2006, 2:15

Juninio Pernambucano Says…

Tipul asta e absolut genial!!! cititi comentariul !!!

alex  •  23 septembrie 2006, 2:15

sa se intample ca in Italia da ai nostri nu au curajca pica cu mic cu mare iar dinamo in liga3 ar juca nici acolo

Sughi-Bughi  •  23 septembrie 2006, 3:05

Corpodean e un arbitru ordinar,din ce motive si in slujba cui nu stiu,dar chiar cineva ne ia de prosti pe toti,cu imaginile in fata.Nu sunt Stelist in mod deosebit,as vrea sa fiu roman-dar de cele mai multe ori imi este rusine,si sper sa-l ajute D-zeu pe Becali sa stirpeasca cumva acesti paraziti ai societatii de la m.sandu,dragomir,valcea,prunea,-pina la vintu,si alti vre-o trei sferturi din politicieni.ATENTIE !!!! Mirsavilor,exista un echilibru in lume,si D-zeu da cindva dupa fapta si rasplata.voua.Copiilor vostrii.Copiilor copiilor vostri.

Juninio Pernambucano  •  23 septembrie 2006, 3:11

Şi PSD era peste tot acasa. Aceeaşi mentalitate şi aceeaşi tipologie de aciuaţi şi acoliţi ai săi doar din rezultate. Cum a ajuns PSD peste tot acasă?

Problemă de logică:
1. În Champions League ajungi din România numai când caştigi campioatul.
Campionatul nostru se caştiga numai pe blat-uri!
Cine e din România în Champions League?
Dinamo nu a ajuns în CL deaorece n-are loc să caştige capionatul blatuit, pe care paradoxal îl ia numai echipa care striga „blat” sau „Hoţii strigă hoţii”
2. De ce palmaresul lui Dinamo este superior Stelei în meciurile direct în condiţiile în care Steaua are mai multe titluri? pentru că e mai greu sa faci blat Dinamo Steaua decât Dinamo sau Steaua vs. restul echipelor.Steaua şi-a obţinut punctele de la echipe mici (blat). Dinamo direct de la Steaua
3. Care a fost perioada cu cele mai multe blaturi din Liga lui Mitica?
R:1990-2000
Cine a câştigat cele mai multe campionate în perioada asta?
R: Steaua 6!!! 6??? titluri consecutive între 1992 şi 1998. Nu vă mai săturaţi de blaturi şi când pierdeşi în meci direct cu Dinamo vă planjeţi de hoţie. Rushine… Rushine cu un campionat cashtigat cu 5 victorii consecutive cu 1-0 din care 3 goluri din 11metri obtinute de cershetorul Claudiu Ratacanu intre minutele 83 si 90+.
Cum poti sa acuzi de furt si strategie impinsa la extrem pusa la punct cu cartonash roshu in min 85 si gol în min.90+?
Numai o minte care poate să susţină ideea conform căreia Nagy e ungur şi vrea el personal să ia Clujul campionatul şi d-aia fura pe Steaua. Logic ar fi fost dupa pozitia din clasament, daca Nagy a jucat la pariuri ca ia CFR campionatul s-o fure pe Dinamo sa mai piarda din avansul luat.
si cum poate Ultras Tulcea sa strige de Haldan shi usha shi mai jos sa acuze „copii retardatzi” (paradox!?) altfel decat .. folosind ultima sintagma ca o semnatura proprie…dar atunci ar fi un pleonasm
Eu propun ca steaua sa ii dea in judecata pe cei care au spus „Orice echipa trebuie sa nici nu se prezinte la meciurile cu steaua” ca a zis asa si … a pacalit-o… s-au prezentat.
Sorin says: Jump, Jump!
Banel… jumps jumps… too close to the sign „No jumps allowed!”

EL TIGRE  •  23 septembrie 2006, 3:32

ATI LUAT 2 CAMPIONATE CU BLATURI ANU ASTA ATI FACUT BLAT CU FARU CU VASLUI CU UTA ATI FURAT PE ARGES SI PE RAPID SI ACUM CA V-AU BATUT CANII A DAT DRACII IN VOI DE FAPT VOI COPIATI PE PROSTITUATU ALA DE STOICA SI PE CIOBANU ALA CARE SE CREDE PRESEDINTE MMMMUUUUUUIIIIIEEEEE CIOBANEILOR

Juninio Pernambucano  •  23 septembrie 2006, 3:41

si de incheiere special pt. Dl. Tolontan, pentru care am un totusi am o consideratie deosebita:
1. Daca ati fi fost central la Dinamo Steaua si nu ati fi vazut de ce a cazut Moti si tusierul v-ar fi spus ca Thereou a lovit cu cotul ce ati fi facut?
2. La acelasi meci, in aceeasi situatie, daca nu i-ati fi spus lui Banel ce sustine Meme ca ia spus Corpodean si el ar fi intrat in teren asa cum a facut-o ce ati fi facut?
3. Aceleasi ipoteze, inceputul meciului 11 vs. 11 meci echilibrat, perioada de tatonare, joc inchis, fault al lui Tames la centrul terenului la limita sau chiar putin peste limita regulamentului, Tames deja cu un cartonas ce ati fi facut?
4. Si daca in trecut Jiji v-ar fi dat bani ca sa trantiti un meci iar acum v-ar fi jignit cum l-a jignit pe Corpodean ce-ati fi facut?
5. Si daca in trecut Jiji v-ar fi dat bani iar acum v-ar fi terfelit reputatia de ziarist (meseria dvs.) v-ati fi lasat de meserie?
6. Si daca din postura de arbitru veti fi (ipotetic) central desemnat la urmatorul (sau unul din urmatoarele) meciuri ale stelei in campionat, dupa scandalul lui Dinamo-Steaua si un Radoi ar lovi usor cu cotul in stomac un adversar ce veti face?

Mult succes in continuare!
Sper in raspunsuri macar evazive, dar daca nu, ma voi multumi si sa le considerati intrebari retorice.

Eliminari nemeritate dar regulamentare, erori de arbitraj dar nu hotie, pareri chiar si subiective dar nu „sofismele” lui Meme, chiar si sofisme „funny”, dar nu ignorarea completa a miezului (gol, singurul, perfect valabil si regulamentar, ba chiar si frumos-in cazul meciului asta scor 1-0)
Buna dimineatza:)!

calin  •  23 septembrie 2006, 3:41

Dl Tolontan,
Imi place sa citesc opiniile microbistilor. Sint grozav de interesante, indiferent din partea caror suporteri vin. Dvs va plac ?
Ar trebui sa incheiati dezbaterile pe o anumita tema, aratindu-le celor care s-au implicat in dezbatere ca va pasa, ca ati inteles ceva din ceea ce au vrut EI sa spuna ( cu „jalea gramaticala” care uneori ne oripileaza ), ca aveti puterea sa trageti o concluzie obiectiva si pertinenta si chiar inteligenta, sa o folositi contructiv atit pt dvs ca jurnalist sportiv dar si pentru NOI, ceilalti, a caror opinie dvs o dirijati si o indrumati intr-o directie care nu mai este demult clara. Va pierdeti in dezbateri fara nici o concluzie. Creati spatiu de comunicare pentru prea multa lume si… atit. Daca aceste dezbateri nu au nici o finalitate, singurul care are ceva de cistigat este jurnalistul care si-a vazul numele inca o data pus pe nu stiu ce articol, iar la bilant va prezentati sefului cu un nr si mai mare de „realizari „.
Dvs sinteti un om inteligent, v-am urmarit inca de la debutul dvs ca ziarist sportiv, dar va pierdeti intr-un amonimat … comercial. E prea putin…
Va doresc succes.
PS- promovati ideea de „ziar apropiat clubului ….”. Este ceva nou, provocator, este si mai cinstit. Cititorii simt afinitatile jurnalistilor, nu ii puteti pacali, iar astfel nu ii puteti trada. Noi sintem ca niste copii, simtim imediat daca cineva ne iubeste sau nu, chiar daca ne da bomboane.

daniel  •  23 septembrie 2006, 3:54

daca dinamo se califica in UCL, ca juca mai mult ca sigur pe Lia Manoliu, ceea ce le aduce 6mil de euro daca practica acelasi preturi ca steaua (dar nu cred), plus 5 pe care le da uefa fac 11 milioane dintr-un foc, fara sa trebuiasca sa ia vreun punct in grupa. vedeti si singuri de ce dinamo nu s-ar sfii sa plateasca arbitrii, iar aia sa primeasca. cand esti platit cu 3-4 mii de euro sa vezi la 50 de metri, vezi si mai departe. maine poimaine or sa vada ca tricoul vreunei rezerve a plutit cateva fractiuni de secunde pe teren, va primi galben si poate rosu daca a influentat faza ce se petrecea la capatul celalalt al terenului.

asteptati-va sa vedeti de acum incolo arbitraje ce sfideaza orice regula.
asteptati-va la explicatii ce sfideaza orice logica.

fanta de lumina va fi uitata in urmatoarele saptamani, in schimb va aparea tusierul hipermetrop. tusierul aflat in jumatatea adversa va semnaliza cel dintai offside-ul mare pe care tusierul din apropierea fazei nu-l deosebeste de o faza regulamentara. am putea merge chiar mai departe: de ce tusierii sa nu beneficieze de elicoptere, daca vederea la distanta nu reprezinta o problema. suntem asadar la un pas chiar de angajarea primilor asistenti clarvazatori ( cartonasul rosu se poate acorda in functie de intensitatea sentimentelor unui jucator).

ca steaua a jucat prost e una, ca n-a fost lassata sa joace de catre arbitri a alta. rednic si cu ai lui nu vad decat ca steaua a tras un singur sut pe poarta. nu vad ca a tras in conditiile in care a fost oprita la fiecare atac ori de o pasa neinspirata ori de corpodean. nu vad ca a jucat in zece si mai apoi in noua. insa vad ca thereau a fost eliminat corect.

lui moti ii transmit ca rezultatele pe termen scurt nu duc nicaieri, dar apoi in Champions League sau Hollywood. Moti nu s-a tavalit de unul singur, au mai fost alti 4-5 dinamovisti ce s-au aruncat degeaba pe jos. N-au primit galben.

Niculescu nu stie decat sa obtina faulturi pe gratis in preajma careului.

S-ar putea sa castige campionatul. Dar jucand asa nu vor ramane decat cu 11 milioade de euro.

La sfarsit nu vor ramane nici cu atat. Nu inteleg cum cineva se poate bucura ca a castigat un meci trisand. Si aici e vorba de majoritatea jucatorilor romani. Goian e unul de la care nu ma asteptam. „Fault este numai cel fluierat de arbitru”. In cazul asta si Thereau a gresit. Daca si la Steaua au ajuns astel de jucatori…

NU inteleg de ce stau cu mainile pe sus, cand ar putea rezolva faza jucand.
Mentalitatea ramane o piedica greu invins.

Forza Steaua

CyTy-G  •  23 septembrie 2006, 4:20

Hai sa fim seriosi oameni buni! Nu stiu daca a mai sesizat cineva pana acum chestia asta, dar chiar vreau sa o spun. Tineti minte ce a zis Rednic inainte de meci? Si eu i-am pregatit o surpriza lui Olaroiu. Oare la ce s-a referit? Se astepta Oli sa joace din nou in 10, si apoi in 9? Nu cred ca se astepta nici cel mai infocat caine din peluza, d’apai Oli. Ziceti-mi daca am dreptate sau nu.
Laudabil gestul STELEI de a juca cu rezervele in campionat. Asa le trebuie la hoti. Sa vada intreaga lume hotia din tara asta.
Bafta STEAUA marti in UCL.

CyTy-G  •  23 septembrie 2006, 4:23

Si inca ceva? Unde va juca dinamo daca se califica in UCL? Lia MAnoliu se darama iar alt stadion din tara asta nu este capabil sa gazduiasca astfel meciuri. De Groapa nici nu mai vorbim. Nu cred sa fie Becali atat de tampit sa le inchirieze stadionul. La Budapesta sau la Sofia cu ei.

Gabriel R  •  23 septembrie 2006, 5:03

Îmi provoacă milă persoanele care îşi înserează gândurile în acest blog,care dovedesc capacitatea intelectuală a lui Borcea şi Becali sau şmecheria de talal a patronului giuleştean.Aceste personaje au ajuns să aibe atâta popularitate încât au căpătat prozeliţi aidoma lor.Simplu: îmi este ruşine !În altă ordine de idei,”proţăpirea balerinei” Corpodean pe primul loc al listei UEFA, aranjarea „profesionistului gafelor voite şi nevoite” al arbitrajului românesc pe ultimul loc pe această listă şi măsluirea examenelor de promovare ale arbitrilor ne plasează cu certitudine pe drumul spre „haznaua” fotbalului european.Cu asemenea”personalităţi” ,probabil,acolo ne este locul.
Cu deosebit respect pentru unii.
Gabriel R.

ciorikles  •  23 septembrie 2006, 5:21

Oare iese fum fara foc ???????!!!!
Si apropo…. Thereau sta 2 etape pentru nimic, ca si Nesu pentru fault grosolan …. Egalitate, Ghem, Set si meci cOSTICA

George  •  23 septembrie 2006, 7:20

Este incredibil ce se intampla.
In tara asta chiar ca aia care sunt corecti si isi castiga existenta de mizerie muncind pe cativa banuti sunt niste PROSTI!
BRAVOS NATIUNE, HALAL SA-TI FIE…

CristiP  •  23 septembrie 2006, 7:27

E foarte intelept arbitrul. Sa nu puna botul. Daca am sta sa raspundem la toate muscaturile viata noastra s-ar opri.

CristiP  •  23 septembrie 2006, 7:37

Nu pot sa inteleg sistemul Gazetei. Poate ma ajuta cineva. Am fost interzis sa postez mesaje pentru un numar de zile dupa ce am trimis un mesaj decent, de opinie (nici o vorba murdara, nimic ilegal dupa nici o lege din lume, nimic, nimic, nimic rau). Nu inteleg politica ziarului de a interzice exprimarea libera a celor care nu agreeaza cu comentatorii stirilor dintr-un ziar. Pe de alta parte, se publica spurcaciuni de comentarii cu limbaj murdar „la liber”.
Cu respect Cataline dar si cu amaraciune,

CristiP

Armata Ultra  •  23 septembrie 2006, 7:51

Corpodean, lasa-ne, lasa-ne
Lasa fotbalul in pace, ca nu ai vreme de el, mai bine fa bine si mars la dinamo ca ti-s tare dragi

http://www.varadinum.com

Andrei  •  23 septembrie 2006, 8:11

DINAMO A RĂPUS FIARA. Echipa noastră a cîstigat la limită, în aparentză contabilă, dar victoria ei poartă certitudinea implacabilă a dimensiunii celeste. Nici un moment echipa din Ghencea nu a putut pune probleme careului dinamovist. Nu a fost lăsată să pună. De fapt, încă din primele minute ale meciului stelistii s-au resemnat în fata fortei descurajante a blocului alb-rosu. Practicînd un joc aparent tern, Dinamo a împins continuu ostilitătile, prin travaliul inteligent al mijlocasilor, în treimea stelistă. Ca dovadă, Steaua a putut trage prima lovitură de tun pe spatiul portii noastre, si singura de altfel, abia prin ultimul sfert de oră al partidei!

Un meci întreg echipa lui Olăroiu a fost hărtuită sistematic si pe centru si pe flancuri, asa încît nu mai miră pe nimeni că la finalul partidei unii jucători ai „echipei campioane” erau complet dezorientati pe teren. Spre exemplu Dică, încătusat de Mărgăritescu din primul minut si eliberat de ultimul fluier al arbitrului, a vrut să iasă spre vestiare… pe la scările de acces în stadion! Bine că a realizat în ultimul moment că a gresit directia, căci altfel trebuia să sară gardul împrejmuitor, cu toate riscurile evidente de a-si rupe noada sau vreun picior ori de a cădea direct în cîrca jandarmilor înfuriati.

Mărturisesc că, initial, nu am înteles de ce a fost schimbat Ze Kalanga si nu am încuviintat pe deplin ideea introducerii lui Denis Serban. În primul rînd, pe Ze îl acceptam asa cum e pentru că a făcut viată grea adversarului de pe partea sa. Cum „asa cum e”? Păi e, că băiatul acesta, care ascunde calităti exceptionale, are dificultăti de preluare a balonului. Se întîmplă că demarează cu o fractiune mai devreme de preluarea pasei sau că, tocmai cînd esti mai sigur pe el, mingea îi sare din gheată ca din coltul mesei. Poate îi trebuie mai multă concentrare si, în orice caz, mai mult curaj si tupeu în a-si asuma responsabilităti la finalizare, mai ales că arată si calităti de sutor. Pare încă stingher în echipă.

DENIS SERBAN ESTI NEBUN! Stiam că ginerele domnului Buduru a fost la viata lui un fotbalist bun. Puteam crede că încă mai este. Ne-o demonstrase, dacă vreti, chiar în recentul meci cu U.T.A. Stiam si că face parte din categoria fotbalistilor inteligenti. Mai convins eram, însă, că revenirea lui în Stefan cel Mare s-a datorat diligentelor lui tata-socru. Măcar dacă ar fi avut vreo 25 de ani, căci altfel ce rosturi să-i găsesc la o echipă în reconstructie? Sigur, e si Ionel Ganea, dar acesta e o exceptie comparabilă doar cu Dorinel Munteanu si Viorel Moldovan, coechipierii săi de la „europene” si „mondiale”. Pentru că, mie cel putin, nu mi s-a părut că Denis a rupt gura tîrgului pe undeva. As zice că asta se datorează, din cîte îmi dau seama, temperamentului său oarecum mai rezervat.

Miercuri seară, însă, Denis Serban a explodat în ultimul minut al jocului, aruncînd în aer un stadion, un oras, o tară. Să iei tu mingea pe linia de 16 si să ridiculizezi în alergare 5 fundasi ai Stelei pînă pe linia de 6, asadar pe un spatiu de 10 m!, iar acolo să ai tupeul si sîngele rece să strecori mingea în plasă printre picioarele portarului, cînd stii că sînt ultimele secunde ale unui asemenea derby, iar scorul e doar 0-0, deci riscurile unei ratări care să te compromită ireversibil sînt enorme, ei bine cînd faci toate acestea si mai si reusesti, se cheamă că ai „nebunia” geniului. Am urlat extaziat, „gooool!”, la unison cu toti dinamovistii mei si toti anti-stelistii din România si mi-am spus si mi-am repetat uimit: asta nu există! Denis Serban esti nebun! Cum ai putut să faci asa ceva? Si, unde ai fost pînă acum, omule drag?
DESPRE ARBITRAJ, HOTI SI VARDISTI, VORBIM …..

BUBA  •  23 septembrie 2006, 9:38

Degeaba scriem noi si voi pe aici; Corpodena Sta acum numara banii si contempleaza lista FIFA si rade bine- de voi, de noi, de Steaua si de toti fraierii pe care i-a facut.
Echipele „facute” raman cu punctele pierdute…..

dinu_tanase54  •  23 septembrie 2006, 10:24

Cataline, lasati-o frate cu atatea discutii despre arbitrajul lui Corpodean, a gresit sa plateasca, corect, dar prea multa polologhie pe tema asta.Dati si voi casete tehnica a meciului prin fax lui gigi si cap de musca poate afla si ei ce a jucat steaua in meciul cu dinamo ,ce se plang atata.Paiul si barna din ochiul tau si dupa aceia vorbesti,judeci pe alti si fapteLE lor.Bataia cu jandarmi si comportamentul Huliganilor din galerie este alta poveste si nu o poti intelege decat daca stai o perioada in galerie sa observii cine sunt EI asa zisi suporteri.Vin la meci atinsi rau de alcool sunt pusi numai pe scandal si stricaciuni.MULTI au luat bataie nevinovati dar din cauza celor pusi pe scandal care culmea erau stelisti.

daniel  •  23 septembrie 2006, 10:33

Da,aveam dubii dar acum m-am lamurit -GSP ESTE STELISTA- .Nu m-as mai mira daca in scurt timp as afla ca de fapt undeva prin spate,GSP e condusa de Jiji sau Mm Stoica.Cand a fost meciul ‘Stiaua’ – Rapid,nu s-a comentat prea mult arbitrajul total incorect(ca doar a fost favorizata ‘stiaua’).Insa acum cand toata lumea da dreptate fabuloasei si atotstiutoarei conduceri de la ‘stiaua’,ca vezi tu Doamne,au fost defavorizati,la 3 zile de la meci,si dupa ce meciul a fost si analizat de persoanele autorizate sa faca acest lucru,tot despre asta se vorbeste.Tolontan,cred ca ti-e greu,doar se vede ca esti un stelist infocat!!!!

Mircea  •  23 septembrie 2006, 10:34

Lasitatea lui Corpodean de a raspunde acuzelor lui Becali este suficienta pentru a ne lamuri de corectitudinea arbitrilor de „top” din Romania…

Cristi  •  23 septembrie 2006, 10:49

Scrieti ce s-a intamplat intr-o petitie adresata Jandarmeriei romane. Petitia a fost semnata deja de aproape 4000 de suporteri si numarul lor creste. Poate fi gasita la pagina: http://www.petitiononline.com/ptjdrss/petition.html

UNITI PENTRU TOTDEAUNA!!!

LeGyOn3  •  23 septembrie 2006, 10:56

Bai Cataline…pai lu’ porcodean ii este frica sa ajunga prin tribunale…ca la cate a fakut la viata lui…cine stie ce afla gigi si poate spune…asa ca frica este pe primu’ plan aici:)

Jan  •  23 septembrie 2006, 11:29

Tolontane, mai taci din gura, ca i-ai luat apararea si chelnerului aluia imputit care s-a ciocnit cu Mutu si uite ce curaj a prins ! Unde nu da Dumnezeu sa te fotografieze si pe tine cu sticla in mana vreun jegos din asta, sa te injure de toate alea si pe urma sa-ti mai ceara si bani !

sg  •  23 septembrie 2006, 11:36

Ba tolontane…mai lasa-ne ..si tu si gazeta…
am impresia ca sunteti anti dinamo sau cam asa ceva…cand greseste un arbitru in favoarea stelei nu faceti atata caz….
Gasiti si voi alt subiect ca m-ati zapacit cu arbitri…
deschizi ziaru…pe toate paginile stiri despre arbitri….
nu aveti si altceva de facut>>???

sg  •  23 septembrie 2006, 11:39

e clar ca sunteti pro steaua…
sper sa ia bataie in liga in toate meciurile de acum incolo…sa va bagati unghia in gat….dupa intamplarea aia de la kiev…ca nu pot s-o numesc altfel

Mister  •  23 septembrie 2006, 11:47

Subteti haiosi cu procesele,pai la banii lui Becali,ce proces corect sa aiba cu Corpodean?Ar trebui sa se autosesizeze FRF,e INCREDIBIL ca un patron sa declare ca el mituieste arbitri si apoi sa-i faca pe restul hoti.DOMNE,N-OM FI TOTI NEBUNI SI STELISTI IN TARA ASTA,MAI AVEM SI CAPUL PE UMERI.

Mister  •  23 septembrie 2006, 11:52

@sg N-au altceva de facut e evident,pt ca ei traiesc din cati bani le da Becali.Daca Becali le zice sau sugereaza o anumita tenta sau mod de abordare,mi se pare normal sa tina cu Steaua.Sper sa se trezeasca acesti jurnalisti marti,acolo nu arbitreaza Salomir…Sa vedeti ce cumpara Steaua meciul cu Gloria,iar alibiul va fi ca vor juca cu juniorii.TOTUL ESTE DEJA PREGATIT PT UN NOU TITLU AL STELEI,BANII SUNT PREGATITI.N-au apucat sa-l mituiasca pe Corpodean pt ca delegarea s-a facut cu doar 1 zi inainte.Deci ciocu mic Becali,du-te la puscarie!

Corneliu  •  23 septembrie 2006, 11:52

Felicitari pentru articol, Alin!
Am sa continui si eu…
Uite ca anul acesta a adus arbitraje mai proaste decat oricand. Spun proaste?! Nu, de-a dreptul comandate! Arbitrajul romanesc de dupa revolutie a avut ceva demnitate doar in perioada in care presedinte era Craciunescu. Actualul presedinte e omul abuzurilor din arbitraj. Sub conducerea sa, vor promova tot felul de fii ai lui „Cutare Scula de Bascula”, arbitrii rau-intentionati ca Corpodean, care a ajuns sa fie cap de lista la FIFA (cel mai bun- Corpodean?????!!!!) si, Doamne fereste de ce se va mai intampla…
Anul asta, campionatul are o miza mai importanta decat oricand, datorita eforturilor conjugate ale Stelei si Rapidului. Performantele lor de anul trecut, in special, a facut ca o echipa romaneasca, in speta, campioana, sa joace direct in grupele Ligii.
De aici au pornit multe necazuri. Si-am sa le spun lucrurilor pe nume. Asa cum le vad eu, poate chiar si altii-s de acord cu mine, cat mai obiectiv.
Toate echipele din prima noastra liga sunt constiente de miza mare. De aceea, avem multe echipe care au facut investitii neobisnuite pana acum in fotbalul romanesc. Exceptie, face Gigi Becali, care a investit si a crezut in acest business- investind ca-ntr-o afacere cu profit pe termen lung- de mai multi ani de cand s-a implicat in fotbal si, mai ales, de cand detine controlul pachetului majoritar de actiuni de la Steaua.
Cum spuneam toate echipele din prima noastra liga sunt constiente de miza. Unii au ales sa investeasca, mai mult sau mai putin. Intre cele care au investit se afla: Steaua(cea mai constanta in investitii), Rapid(surpriza, cunoscandu-l pe Copos, dar bravo lui), Dinamo( mai putin), Cluj( o echipa de apreciat, valoroasa in acest moment) si Poli Timisoara, care baga bani, dar undeva la nivelul managementului sportiv face niste greseli, care face ca ambitiile lor sa se limiteze destul de mult, in ciuda banilor multi investiti.
Pe langa investitii, din pacate, unii au ales sa-si asigure si alt fel de „avantaj competitiv”-termen economic- fata de contracandidatele la titlu. Ultimul episod, si cel mai urat exemplu s-a petrecut duminica seara. DINAMO A FURAT CLAR CU ARBITRII. Corpodean, e recunoscut ca un arbitru care ajuta pe cine trebuie, contra cost, biensur, si faptul c-a ajutat-o pe Dinamo in mod voluntar s-a vazut clar. A fost si suspendat, dar are spatele mereu asigurat, si mereu e ajutat de cine trebuie. E mereu iertat, uite, acum cand a gresit, este aparat de presedintele comisiei de arbitrii, de Dinamo( cu o seninatate, care nu lasa loc de interpretari, pentru mine), si de mai multi. De toti, care-s implicati.
De fapt, mergand mai departe, pot spune ca si la Vaslui a fost ceva. Baietii de la Vaslui laudati de „tata Rednic”, au fost chiar cei acuzati de Porumboiu ca nu si-ar fi aparat corect sansele. Si, probabil, ca Dinamo va fura ori de cate ori va avea nevoie.
Sa iasa Dinamo pe locul 2 inseamna aproape sinucidere. De ce? Pentru ca Dinamo la coeficientii UEFA (coeficientii de echipa, nu de tara!) sta atat de prost- n-a facut mai nimic in cupele europene- incat va fi introdusa in urna outsiderilor si va juca cu echipe precum Valencia, Hamburg, Werder Bremen, Fenerbahce, Benfica, Porto, Lille, Marseille, Osasuna sau chiar cu… AC MIlan. De care credeti ca poate trece Dinamo? Va riscati? Poate ca de vreuna dintre acestea poate trece, dar care va fi extrasa din urne? Va riscati?
Ei, bine, B(P)orcea, Muc cel Mic&Co si-au facut bine calculele. Au decis sa mizeze pe un alt fel de strategie- pentru ei, cica, investitie. Furtul cu arbitri. Alta sansa sa joace vreodata in Liga cine stie cand o sa se iveasca, iar daca nu ia campionatul nu cred ca are puterea sa intre in Liga. Pentru cei care fac pariuri, un pont. Dinamo va bate tot. Poate sa va aduca bani frumosi. Asta pana vor scadea bookmakerii cotele, ca la italieni in ultimele trei etape…
Cu arbitrajele e chiar foarte rau. Sa vedeti acum cand se vor implica in blaturi si celelate echipe bucurestene: Steaua si Rapid. Clujul si Timisoara au alta mentalitate, alta demnitate si un alt tip de manageri. Blaturi se vor face si la polul opus al clasamentului… Dar ne intereseaza lupta la varf!
Va fi batalie mare anul asta, un fel de razboi civil.
Sa vedem ce va mai fi, de nu ni s-o face scarba…

Corneliu  •  23 septembrie 2006, 11:53

Scuze. Felicitari, Catalin!

Dorian Avramut  •  23 septembrie 2006, 12:04

Complicitatea domnului arbitru Corpodean si ajucatorului MOTI.

La meciul DINAMO – POLI, Moti i-l impinge pe Mansour, care RIPOSTEAZA.
Moti cade teatral, prefacut.
Desi Moti a provocat, cartonasul Rosu i-l vede numai Mansour.
La meciul Dinamo – Steaua, Moti i-l provoaca pe Thereo, care RIPOSTEAZA. Moti cade teatral, prefacut.
Desi Moti a provocat cartonasul Rosu i-l vede numai Thereo.
Nu se sanctioneaza cine loveste primul, ci doar RASPUNSUL, sau RIPOSTA.
Corpodean nu are cartonase ROSII pentru provocari si simulari.
Dar, mai stii poate aceste este secretul suscesului, un aranjament ordinar intre arbitru si un jucator, prea mare este asemanarea dintre cele doua faze, pentru a nu da de banuit. Poate d-voastra, D-le. Tolontan aveti posibilitatate de a verifica asemenea meciuri castigate de Dinamo cu
complicitatea arbitrului Corpodean si a jucatorului Moti.
Amandoua sunt eliminari rusinoase, si nu aduc glorie nici unuia dintre
combatanti.
D.A.

Mister  •  23 septembrie 2006, 12:09

V-a umilit Dennis Serban si-a batut joc de toata autobaza lui Olaroiu,abia astept sa va bata Lyon sa mai taceti din gura.

Corneliu  •  23 septembrie 2006, 12:25

Si cum pestele se-mpute din cap, asa si belele fotbalului nostru incep de la conducatori. Mircea Sandu ori este un incompetent, ori face umbra degeaba pamantului. Singura lui „calitate” e viclenia. Si cu asta se fereste de toti care au ceva sa-i reproseze. De contracandidati si de presa.
A castigat cum a castigat alegerile alea „democratice”, dom’le… Bun, si a facut ceva, a schimbat ceva, se vede ceva? Eu unul nu stiu sa fie vreo actiune a FRF pentru dezvoltarea fotbalului la nivel de juniorat, in toate judetele. Cataline, daca Sandu-i manager (performant) sa-mi spui si mie…
Uite, un om cu calitati desavarsite de manager e- nu rade- Gigi Becali. In ciuda comportamentului si limbajului. A crezut ca fotbalul e un business cu profit pe termen lung, s-a implicat, a investit multi bani cand nimeni n-o facea si doar vindea. Rezultatele au aparut si vor fi tot mai consistente.
Sandu nu are idei decat despre cum sa-ti pastreze postul, sa-si mareasca salariul si sa dea din gura, cand il mai vede cineva. Ca se cam fereste. El stie de ce.
Care au fost initiativele FRF: trimiterea in B a Sportului( a fost chiar legal? UTA nu avea licenta de a evolua in A cand a inceput campionatul, dar n-au fost probleme), aducerea in fruntea arbitrajului a lui Constantin- asta se traduce in schimbarea unui presedinte bun, corect al arbitrilor cu unul manevrabil- si in rest nimic. La ochii lumii nu apare nicio performanta a FRF. Daca stie cineva sa-mi spuna. Apropo, echipa nationala de tineret e lasata mereu in grija unor antrenori, care nu au mai prins un contract in prima liga. A unor antrenori depasiti, care nu-i invata nimic. E o totala lipsa de interes pentru nationalele „mici”. E normal? Cred ca se gasesc si alti antrenori… Sa se incerce cu antrenori mai tineri, sau chiar straini. Ca jucatori buni la echipa de tineret chiar sunt, doar ca nu se comporta ca o echipa.
Ce-mi place e sa vad atitudinea celor de la Cluj. Astia chiar tac si fac. Au investit cat si-au permis, e liniste la echipa, e in afara oricarei suspiciuni tot timpul, se munceste si rezultatele vor aparea. Management performant. Pasiune si ambitie.
Sa dea Dumnezeu de bine, ca de rele ne-am saturat.

1 stelist  •  23 septembrie 2006, 12:30

si pana la urma ca sa punem punct : cu ce a fost Dinamo peste Steaua ?
1. a avut mai multi jucatori pe teren .
2. a avut posesia mingii ( dar nu a reusit decat 2-3 faze de poarta , prima fiind a lui ganea d-abia in minutul 70 si ceva , cand voi aveati deja 40 de min de cand jucati cu un om in plus . Steaua a avut si ea o faza la sutul peste transversala al lui vali badea din a 2-a repriza )
3 …..cam atat ……
sincer asta nu e o victorie cu care sa te lauzi .

HAI JANDARMII  •  23 septembrie 2006, 13:15

CE VREA SI TOLONTAN ASTA. SA MEARGA CORPODEAN PRIN TRIBUNALE DE DRAGUL LUI OIERU JIJI

HAI JANDARMII  •  23 septembrie 2006, 13:17

VOI , MITICII L-ATI VRUT PE SANDU . SUPORTATI-L

cata  •  23 septembrie 2006, 13:29

Becali a vorbit la enervare,insa nici el nu are nici un motiv sa se judece cu Corpodean chiar daca a dat bani,pentru ca stie ca risca retrogradarea,insa totusi o ancheta trebuie deschisa,la DNA si nu la FRF,oare oamenii astia nu se auto-sesizeaza?

Mister  •  23 septembrie 2006, 13:55

Dupa prima infringere in campionat, liderul grupei E a Ligii Campionilor e in prag de abandon! Sintem amenintati ca stelistii vor boicota chiar societatea pe care ei au invadat-o cu tancurile odata cu venirea lui Gigi Becali la putere. E iarasi circ!
Cita lipsa de lucididate la grandomanii astia! Am scris acum citeva luni: daca Steaua pierde un meci in campionat, va trebui sa ne mutam in alta tara. Aici nu se va mai putea trai de abjectiile sefilor ei. Iata ca s-a intimplat! Mi se pare ciudat ca nimeni de la Steaua nu mai are rabdare sa faca analiza meciului cu Dinamo.

Chiar si rigidul Olaroiu parea cuprins de flacarile dementei dupa golul-capodopera marcat de Dennis. Declaratiile sale n-aveau nici o legatura cu meciul tocmai incheiat. L-au contaminat si pe el Gigi si Meme?! Nu e putin lucru. Nu poti fi o echipa mare daca la prima infringere din sezon alegi sa sfidezi sistemul in care cu buna stiinta te-ai incadrat dintotdeauna.

Oare n-ar fi mai frumos si mai destept sa nu spui nimic, sa nu faci zgomot, sa accepti sa mai si pierzi, si – eventual – sa te prezinti la meciul cu Bistrita cu echipa a treia, ca si cum nimic nu s-ar fi intimplat? Ar fi fost genial Meme daca reusea sa faca asta. Fara ca presa sa banuiasca, fara ca publicul sa stie. Un boicot mustind a ironie fina pe care am fi stiut sa-l apreciem in esenta lui.

Ovidiu  •  23 septembrie 2006, 13:56

De ce arbitrii nu pot fi trasi la sorti?Asa nu vor mai exista suspiciuni.

Mister  •  23 septembrie 2006, 13:56

Putem admite ca Steaua a pierdut frustrant in fata marii rivale, ca i-a lipsit norocul de altadata, ca Thereau a fost eliminat usor de Corpodean, ca Nicolita putea scapa si el de rosu, ca secundele au trecut prea incet in prelungiri si ca Serban trebuia sa-si rupa glezna in careul lui Carlos inainte de a face ravagii.

Toate astea pot fi invocate la bucatarie, pe buda sau in altar. Fotbalul e o notiune perversa, dar asta nu se intimpla de ieri, de azi. Mai greu de inteles e lipsa de profesionalism, si pina la urma de modernism, a celei mai perfecte presupuse structuri din fotbalul nostru la nivel de club. Mojicia si mitocania te exclud automat dintre cei mari. Nu mai e nevoie de nici un fel de amenintare la adresa nimanui. Traim intr-o epoca de-un patetism inconfundabil
CATA DREPTATE ARE RADU BANCIU!

ciucur  •  23 septembrie 2006, 13:56

Tolontane esti varza.Daca fiecare persoana atacata verbal de „oierul” ar da in judecata,atunci „oierul” ala al tau care crezi tu ca se pricepe bine rau la fotbal si mai ales la oamenii.ar sta numai prin tribunale si nici la meciuri nu ar mai avea timp sa ajunga.Este foarte simplu,arbitrul de margine a vazut ca fracezul isi foloseste cotul(asta fara minge) si a facut exact ce scrie in regulament.Cel de mijloc la fel a aplicat regulamentul ,nu mai conteaza cine a fost arbitru,iar in privinta „Brunetelului” de pe partea dreapta(nu pot sa ii spun tigan pentruca Steaua nu are tigani in echipa) sa mai faca un pic lectura la regulament,sa-l intrebe pe antrenor sau chiar sa se uite si el la un meci de fotbal poate asa vede cum se procedeaza cind iesi afara si trebuie sa reintri.AOLEU au „cumparat „arbitrii dar Denis Serban ia facut jaloane in careu de toti se uitau la ce frumos trece el pe acolo.
Oare „oierul „tau va fi suspendat?ca dupa mine treaba cu „ungurul” ala(arbitrul de margine sau la cine so fi referit el) suna foarte mult a rasism.Cel mai bine e sa faca el ce stie mai bine(sa injure ca se pricepe).Pacat de jucatorii aia ca tare ii mai face de rusine.

cati  •  23 septembrie 2006, 14:22

Este inadmisibil ce se intampla,pot sa spun doar despre meciurile pe care le-am vazut: Steaua – Rapid, Steaua – Dinamo, si partial meciul de joi al rapidului. Daca doar unul dintre arbitrii gresea cred ca se putea trece cu vederea, dar… Trebuie pusi sub presiune si cine altcineva decat media sa isi asume rolul de acuzator…pentru ca e imposibil sa nu existe o Mafie in spatele arbitrajelor,,,,sau toti arbitrii sunt niste IDIOTI

1 stelist  •  23 septembrie 2006, 14:49

tu cred ca ai televiziune prin satelit ca nu prea seamana ce spui tu cu ce a fost miercuri seara . Cum poti sa spui ” ca vrand nevrand ii favorizeaza pe cei in inferiritate cand ia decizii. ” ? Cred ca stia Corpodean ca Steaua joaca mai bine in inferioritate si l-a eliminat si pe Nicolita .
tinand cont ca prima voastra ocazie a venit in minutul 70 si ceva cand voi aveati deja 40 de min de cand jucati cu un om in plus …

Vlad  •  23 septembrie 2006, 15:13

Pana la urma as vrea sa stiu si eu unde se joaca Steaua-Gloria, caci din cauza arbitrilor nu mai stim altceva si nu mai vedem altceva decat furturi, hotii si conspiratii. NU sunt de acord ca STEAUA sa fie furata dar nici sa vorbim saptamini intregi de aceleasi subiecte, care oricum n-au nici o rezolvare in final. ASADAR, unde se joaca meciul in GHENCEA sau in “lighianul” National????????

zica  •  23 septembrie 2006, 15:36

tolo sa ne dea nea mircea lista cu aia care au malai si vor sa cumpere echipe sictir mor echipe, ca omul de afaceri roman cand vede un mircea ,mitica .valentin.albert etc .o ia la goana .bai nea gigi daca stiai ca nasul te face nu-l mai puneai pe condescu sa voteze.nene tolo dar romanul care este prostul europei uita bate steaua lyonul iese in piata, mai bea o bere ,mai cresc preturile ..mai un blat .mai un blitz asa trece anul si tot roman ramanem .

1 stelist  •  23 septembrie 2006, 15:43

Pe Ghencea ar trebui sa se joace meciu’ cu gloria . Dar cu ploaia asta nu stiu cat de indicat ar fi . Mai bine ar juca pe national ,cu toate ca e cam tarziu sa mute locul de disputare .

1 stelist  •  23 septembrie 2006, 15:51

SCUZE : se joaca pe lia manoliu meciul de diseara .

cristian gate  •  23 septembrie 2006, 17:43

Buna ziua . Asa cum comentam la vremea respectiva, asta se intampla domnilor.Din pacate, o ehipa ca Sportul Studentesc , care camionatul trecut se batea pentru primul loc in ultimele 4 etape, acum a ajuns in divizia B si o tine numai in infrangeri.Ceea ce este mai trist este faptul ca dvs, domnilor,preferati sa acordati mai multa atentie ochelarilor lui Mititelu decat distrugerii unei scoli de fotbal asa cum era de fapt Sportul Studentesc.Poate ca nu acum veti realiza ce insemna aceasta echipa , frumusetea ei, dar cel mai important lucru , speranta copiilor care se antreneaza la cluburile de juniori ca au o sansa de a ajunge intr-o echipa din divizia A avand ca exemplu Sportul .Nu spun cuvinte mari, dar va rog sa imi permiteti sa compar acest club cu Ajax, recunoscut pentru promovarea tinerilor in prima echipa.Dvs prin nepasare ati contribuit la asasinare acestei echipe despre care marele fotbalist Hagi spunea dupa meciul din Regie cu Poli Timisoara , dupa o infrangere, ” am venit aici si am vazut placerea de a juca fotbal „.Cati fotbalisti din divizia A credeti ca mai joaca fotbal din placere, domnilor ? Pacat , pentru ca ati fost martori la asasinarea unui principiu , la asasinarea unui vis , la asasinarea fotbalului curat. Discutati in continuare despre ochelarii lui Mititelu , blog-ul lui Copos , bataile lui Mutu, terasa lui Dragomir iar apoi treziti-va ca au sa vina fotbalisti tineri precum Blay , Ze Kalanga , Saban , Karamian si alte nume de acest gen iar echipa nationala va continua seria rezultatelor pline de speranta ca in grupele de calificare ale campionatului european sau mondial urmator poate vom avea noroc.Ignoranta , domnilor , naste monstrii…

Comentează