TOLO.RO
Românii au o părere mai bună despre francezi decît francezii înşişi (*sursa: sondaj recent al Fundaţiei Marshall), dar au o părere mai proastă despre români decît românii înşişi (*sursa: fiecare etapă din Liga 1).
duminică, 24 septembrie 2006, 8:34
Românii au o părere mai bună despre francezi decît francezii înşişi (*sursa: sondaj recent al Fundaţiei Marshall), dar au o părere mai proastă despre români decît românii înşişi (*sursa: fiecare etapă din Liga 1).
Alt exemplu. Goian spune că Lyon ne-a speriat, în timp ce francezul Thereau zice că „dacă îi pui pe hîrtie, nu te impresionează”. Din păcate, vor juca pe iarbă, nu pe hîrtie.
Mai departe. Opinia despre arbitraje. Anunţat ca un hoţ de clasă mondială, Lucian Dan a condus ieri cu bun-simţ şi competenţă meciul FC Argeş – Dinamo. Un asemenea arbitraj radiază încredere inclusiv asupra erorilor altora. De pildă, poţi crede că penaltyul acordat de Trandu pentru Steaua a fost o combinaţie de inhibare şi de eroare umană. Ceea ce sună acceptabil. El poate stîrni inclusiv o clipă de reflecţie conducătorilor stelişti. Dacă Trandu greşea invers, primea un post de gargui pe acoperişul palatului lui Gigi Becali, să-l plouă şi să i se spîrcîie porumbeii pe creştet pînă la adînci bătrîneţi.
Mai multă îngăduinţă şi mai puţină înverşunare în a ne crede slabi şi ticăloşi. Iată ce ne trebuie mîine cu Lyon şi apoi etapă de etapă. Da, francezii au prima şansă, pentru că alcătuiesc o formaţie minunată, dar dacă nu vor putea să cîştige în Ghencea?! Asta ar însemna mai mult decît victoria noastră la Kiev!
Keloo • 24 septembrie 2006, 22:41
Foarte bun articol, ca de obicei!
Tare faza cu garguiul! 🙂
zyyzu • 25 septembrie 2006, 0:35
am si eu o intrebare la care astept un raspuns cat se poate de repede,daca pot sa merg sa vad antrenamentul oficial al echipei din hexagon,ca mie frica sa nu bat drumul degeaba,daca nu pot sa vad meciul live macar sa ii vad la antrenamet,multumesc
cristian • 25 septembrie 2006, 0:57
parerea mea. sper sa fie macar egal. francezii sunt in forma..si steaua e dar na sa fim realisti. sa fie bine!
john • 25 septembrie 2006, 1:06
draga tolontan,fa un efort si urmareste cu atentie piciorul stang al aparatorului bistritean care-l atinge pe badea inaintea mingii,poate-ti schimbi parerea in legatura cu verosimilitatea faultului.
rassdaqh • 25 septembrie 2006, 1:07
Stelistii vorbesc prea mult de arbitraje cand daca faci o mica statistica au beneficiat cel mai mult de pe urma lor…de fapt cred ca daca meciurile lor se desfasurau la fel dar Dinamo juca mai prost si cumva erau pe primul loc nu mai aveau nimic de comentat…au castigat 7 puncte in ultimele 4 etape cu arbitriii… rusinos…si cand ii auzi cum se mai plang la toate televiziunile si ameninta ti se face chiar greata, de la mimi si jiji nu aveam pretentii dar de la olaroiu?? el parea altfel…whatever nu le pot ura succes marti…
dinamovescu • 25 septembrie 2006, 1:16
Si Steaua si Rapid au fost avantajate CLAR etapa asta sa castige 3 puncte. Sunt curios daca mai au tupeul sa comenteze cava.Dar de fapt nu m-ar mai mira nimic atata timp cat in tara asta HOTII STRIGA HOTII.
Ce se intampla insa daca Steaua e batuta rau de Lyon si Real? • 25 septembrie 2006, 1:18
… pentru ca s-ar putea ca Europa sa ne-o dea din nou in bot …
apollo 13 • 25 septembrie 2006, 1:19
un egal cat o victorie
ripper • 25 septembrie 2006, 1:24
o sa ne desfiinteze presa ca de obicei aia se va intampla
7mai86 • 25 septembrie 2006, 1:36
Tolontane,vreau sa-mi raspunzi te rog la o intrebare…Ce zici exista vreo asemanare intre penalty-ul scos de Badea cu bistrita si cele scoase de Pippo Inzaghi prin Italia sau pe oriunde? Nu crezi ca acest 11 m este mai mult talentul atacantului de a pacali arbitrii si mai putin eroare de arbitraj?Eu cred ca acest Badea are o stofa de atacant dat naibii ,este exact ce ne trebuie la Nationala…Un atacant tanar cu viteza care sa transpire pentru fiecare minge, cu bun demarcaj si care pe deasupra sa fie si suficient de inteligent sa scoata penalty-uri ,sa stie cum sa cada,sa-l convinga pe arbitru ca asa e…oricum este mare diferenta intre acordarea acetui 11 m greu si hotia care a fost pentru Dinamo in meciul cu Steaua.
thehoper • 25 septembrie 2006, 1:43
si apropo, boule … nu poti compara din punct de vedere al arbitrajulu cele doua meciuri:
pe cand cu Bistrita a fost suspect un singur penalty la dinamo au fost doua rosii acordate total pe nedrept (apropo nu ti se pare suspect faptul ca oricat de litigioase au fost acordarile de cartonase nici un coleg de-al tau si nici o gazeta de sport nu a acuzat arbitrul pt. ambele cartonase), un rosu neacordat … bineinteles ca unui dinamovist precum si vreo doua faulturi dure ale dinamovistilor, plus vreu 10-15 aruncari de pamant ale dinamovistilor care parca preziceau ce va urma.
daniel • 25 septembrie 2006, 1:43
7mai86 Says:
September 25th, 2006 at 1:36 am
Tolontane,vreau sa-mi raspunzi te rog la o intrebare…Ce zici exista vreo asemanare intre penalty-ul scos de Badea cu bistrita si cele scoase de Pippo Inzaghi prin Italia sau pe oriunde? Nu crezi ca acest 11 m este mai mult talentul atacantului de a pacali arbitrii si mai putin eroare de arbitraj?Eu cred ca acest Badea are o stofa de atacant dat naibii ,este exact ce ne trebuie la Nationala…Un atacant tanar cu viteza care sa transpire pentru fiecare minge, cu bun demarcaj si care pe deasupra sa fie si suficient de inteligent sa scoata penalty-uri ,sa stie cum sa cada,sa-l convinga pe arbitru ca asa e…oricum este mare diferenta intre acordarea acetui 11 m greu si hotia care a fost pentru Dinamo in meciul cu Steaua.
si ti se pare normal ca,”campioana” romaniei sa castige un meci cu o echipa ”modesta”, ”pacalind” arbitri?Cu lyon nu o sa mearga faza,sunt sigur!!;)
7mai86 • 25 septembrie 2006, 1:44
FORZA STEAUA…STELISTI lasati draq discutiile cu dinamovistii astia frustrati…noi avem marti SARBATOARE in GhENCEA (indiferent de rezultat) si nu se merita sa ne enervem cu unii care habar n-au ce inseamna sa castigi o cupa europeana…lasati-i in frustrarea si invidia lor…FORZA STEAUA…
criscross • 25 septembrie 2006, 1:47
da mai 7mai86, dar noi avem selectioner luat din somaj si joaca cu tamas, ca-l iubeste rau, chiar daca ala nu a jucat fotbal de un an… si tot asa…. legat de 11m, la steaua, imiplace ca nimeni nu recunoaste ca nu a fost fault la badea, dar in repriza a doua, a fost la bostina, si cum se stia cu musca pe caciula le-a zis: puteti sa cadeti toti, ca eu nu mai fluier nimic. plus de asta daca badea are valoare sa scoata un penalty, ce sa mai zicem de lacatus, despre care craciunescu spunea o data ca atunci cand il vedea cum cade nu stia ce sa faca…
Jan • 25 septembrie 2006, 1:55
Nu pot sa castige maine in Ghencea ? Bai Tolontane, vai de capul tau si al Stelei, de la 3 o sa inceapa numaratoarea ! Nu sunt dinamovist si nici rapidist si chiar vreau ca Steaua sa nu se faca de ras maine, dar putem sa aducem si nationala, ca Lyon tot ar sterge pe jos cu ei. Mai bine sa lasam ciocul mic si sa ne multumim cu o bataie la 2-3 goluri maximum, sa nu strice golaverajul.
Matei • 25 septembrie 2006, 1:56
Dinamo a avut parte de un arbitraj corect cu ultima clasata…si a batut cu 3-2…cu emotii…asta spune multe despre puterea lor, ca in Europa fac 4-3 cu Xanti intr-un meci in care s-a vazut cat sunt de fragili…
Normal ca in meciurile usoare nu apeleaza la marlanii dar asteptati meciul cu Rapidu’…va fi identic cu cel impotriva Stelei, va garantez.
Cineva din fotbal mi-a zis inaintea campionatului trecut ca Dinamo va lua titlul, altfel intra in faliment rau de tot. Iata ca nu s-a intamplat atunci dar acum cu siguranta vor face ORICE pentru titlu…sunt bani multi la mijloc.
Domnule Tolontan, sunt de acord ca arbitrul de la meciul cu Gloria a arbitrat cu frica de a nu gresi in defavoarea Stelei, motiv pentru care a si acordat penalty-ul, dar nu-mi spuneti ca o echipa atat de buna ca Dinamo se descurca atat de bine in fata Stelei ( in 10-9 jucatori ), dupa un meci in care a fost avantajata clar, dupa acel meci cu Xanti si inaintea acestuia cu ultima clasata…
Este rusinos. Orice microbist care a vazut mai mult de 10 meciuri la viata lui simte ca ceva nu este in regula cu echipa cu 8 victorii din 8 posibile. Imi veti da dreptate la finalul turului, dupa meciurile lor din Cupa UEFA.
Sanatate si Domne Ajuta!! Succes tuturor in Europa!!
PS: Mai ales Stelei cu Lyon…;)
daniel • 25 septembrie 2006, 1:56
7mai86 Says:
September 25th, 2006 at 1:44 am
FORZA STEAUA…STELISTI lasati draq discutiile cu dinamovistii astia frustrati…noi avem marti SARBATOARE in GhENCEA (indiferent de rezultat) si nu se merita sa ne enervem cu unii care habar n-au ce inseamna sa castigi o cupa europeana…lasati-i in frustrarea si invidia lor…FORZA STEAUA…
faptul ca doar stiaua este echipa din romania care a castigat o cupa europeana,asta nu le interzice altora sa incerce,nu?Daca Lyon nu are nici o cupa europeana,asta nu inseamna ca nu are voie sa joace in CL .Sper ca am fost inteles;)
rassdaqh • 25 septembrie 2006, 2:09
@matei
Suporterii stelisti incep sa semene din ce in ce mai mult cu patronul echipei, asta nu va avantajeaza deloc…mitul invincibilitatii echipei pe care o sustineti va orbeste…nici un meci nu seamana cu altul, nici o echipa nu poate sa castige la nesfarsit, oricand o echipa mare se poate impiedica de una mai mica asa ca si Dinamo va pierde la un moment dat desi sezonul acesta e neinvinsa in toate competitiile chiar daca o fi jucat cu echipe din israel sau grecia, daca steaua pierdea cu pitestiul si facea egal sau infrangere cu bistrita era probabil doliu national…stelistii ar trebui sa invete lectia umilintii iar patronul daca tot se da mare credincios ar trebui sa fie primul care sa dea exemplu…dar nu e cazul, declaratii de genul steaua e singura echipa care merita sa joace in cl sunt penibile si adancesc sentimentele noastre pentru voi…pe care le stiti 😉
7mai86 • 25 septembrie 2006, 2:10
da daniel sunt de acord cu tine dar mai conteaza si cum ajungi acolo si ce faci pe acolo …ori dinamo a fost mereu tare in campionat iar in europa a iesit repede din primele tururi…ceea ce te face sa crezi ca a luat fals campionatele…anul acesta s-ar putea intampla la fel…doamne fereste
rassdaqh • 25 septembrie 2006, 2:28
@7mai86
Ca idee….
Dinamo a iesit de 13 ori din primul tur al cupelor europene din 40 de participari….steaua de 14 ori a iesit din primul tur din 40 de participari…vb gigi-ul din tine..
CristiP • 25 septembrie 2006, 2:55
Cit de adevarat! Este proba suprema: „Hotii striga hotii”.
Si totusi sa ne pastram, noi ceilalti, bunul simt caci multi scribi ai articolelor din ziare l-au pierdut… sau l-au vindut pe valuta sau… cine stie? …poate nu l-au avut niciodata.
Haideti, totusi, sa uram de bine la toate echipele noastre in cupele europene in saptamina aceasta!
Hai Steaua!
Hai Rapid!
Hai Dinamo!
mishoo • 25 septembrie 2006, 3:27
Tolontane…pt un cot in plex si un cartonas rosu ai scris 3 zile…acu pt un penalti inventat pe care l-a primit cadou stiaua..asa…in treacat.ce dracu mah baiete chiar nu poti sa musti mana care te hraneste?
Danutz • 25 septembrie 2006, 3:33
# rassdaqh Says:
September 25th, 2006 at 2:28 am
@7mai86
Ca idee….
Dinamo a iesit de 13 ori din primul tur al cupelor europene din 40 de participari….steaua de 14 ori a iesit din primul tur din 40 de participari…vb gigi-ul din tine..
De unde esti tu asa statistician mai nene?
Chiar asa o fi?!
ian rush • 25 septembrie 2006, 4:11
Astept cu nerabdare meciul cu Lyon.Are sa fie momentul adevarului!
Daca steaua reuseste un joc onorabil nu ma intereseaza scorul,jos palaria.
Daca insa pierde,ciocul mic ca nu aveti valoare.Asteptam sa ne contraziceti pe noi astia care va contestam,
soccer_fan • 25 septembrie 2006, 4:54
Istoria celor doua echipe romanesti in cupele europene:
Dinamo – 39 participari – 147 meciuri – 59 victorii – 23 egaluri – 65 infrangeri – golaveraj: 231 – 204
Steaua (fara sa punem la socoteala aparitiile in supercupa Europei si in cupa Intercontinentala) – 40 participari – 192 meciuri – 75 victorii – 54 egaluri – 63 infrangeri – golaveraj: 277 – 248
Daca luam statistica ultimelor sezoane diferenta e zdrobitoare.
saleen • 25 septembrie 2006, 5:57
lyon e probabil cea mai tare trupa din lume la ora actuala cu mult peste chelsea si poate peste Barca si Inter. Steaua va avea un meci infernal dar nici o echipa nu este dinainte invinsa. In plus meciurile din campionat nu sunt concludente ptr a oferi un pronostic ptr meciul de marti. faptul ca este cotata cu a doua sansa in acest meci ar trebui sa mobilizeze echipa steaua, iar dak jucatorii vor da 110% din [potential atunci au o sansa mare sa ofere din nou surpriza etapei a doua Cl.nu dau pronosticuri ci doar sper la un rezultat bun. Iar cei care isi doresc din tot sufletul lor mic ca steaua sa fie umilita isi releva din nou frustrarea prin simplul fapt ca posteaza comentarii legate de un articol care nu ar trebui sa ii intereseze. intr-adevar ar trebui ca totzi sa ii sustinem pe francezi ca doar nu degeaba ne-au facut un popor de tzigani acum catziva ani…..si noi mai vrem UE
Silvester • 25 septembrie 2006, 6:40
„Lucian Dan a condus ieri cu bun-simţ şi competenţă meciul FC Argeş – Dinamo. Un asemenea arbitraj radiază încredere inclusiv asupra erorilor altora” … Domnule Tolontan, n-ati vazut/a-ti uitat/nu va intereseaza faza in care Ropotan (in prima repriza) il loveste violent, ca la karate pe un jucator al Argesului? Si cand ma gandesc ca sunt voci care sustin ca Thereau a fost eliminat corect …
Doamne ajuta maine!
ioan plischi • 25 septembrie 2006, 6:54
arbitrajul lui lucian dan a fost o goeleta intr-un ocean. cum ar fi „sunat” el in cazul in care scorul ar fi evoluat in favoarea argesului si nu invers, asta este deja o alta poveste. uneori si echipa este capabila sa-l ajute pe arbitru sa nu se faca de magazin satesc.
netrix • 25 septembrie 2006, 7:02
Steaua-O.L. 3-2
DANIEL -LUDUS • 25 septembrie 2006, 7:05
Domnu” Tolontan va rog sa priviti cu mare atentie eliminarea francezului stelist in meciul de „trista amintire”, se vorbeste pe toate posturile de telviziune si in toate ziarele ca se pedepseste cu cartonas rosu insasi intentia de lovire a adversarului nu neaparat lovirea acestuia ,insa nimeni nu sesizeza voit su nevoit loviturile pe care „DOMNUL” Moti le aplica,apoi cade ca secerat.Moti sa nu uite ca este jucator de fotbal si nu circar sau poate nu………
dinamovistu • 25 septembrie 2006, 7:51
Inhibarea lui Trandu a fost mult mai eficienta decit determinarea lui Corpodean. Penaltyul dat de el pare o gluma buna.
Totusi, indiferent de arbitraj, chipa care joaca mai bine toate cele 90 de minute cistiga. De aceea cred ca trebuie mai multa liniste si mai multa ingaduinta.
Armata Ultra • 25 septembrie 2006, 7:56
FORZA STEAUA!
lasati fotbalul sa revina in Ghencea. Restul sunt doar vorbe goale.
Silviu Ardelean • 25 septembrie 2006, 7:56
„Da, francezii au prima şansă, pentru că alcătuiesc o formaţie minunată, dar dacă nu vor putea să cîştige în Ghencea?! Asta ar însemna mai mult decît victoria noastră la Kiev!”
Mi-a placut enorm aceasta fraza. Intr-adevar, un egal cu Lyon e mai laudabil decat victoria de la Kiev. Doar in clasament aceea victorie conteaza mai mult. Hai Steau!
Emi • 25 septembrie 2006, 8:06
Steaua-Gloria blat cat casa baaaa.s-a vazut la televizor..ALa e penalty? Doamne..pao mai bine s-a vazut cotu lui Thereau..s golul doi ..Doamne ce am mai ras..cai bani i-a dat lu portaru ala? sta pe linia portiicand putea sa sara in grupul ala de jucatori si sa obtina lejer un fault la portar…in schimb admira mingea cum intra in poarta
STEAUA-blatishtii….nici sa nu mai deschideti ciocu..
Doamne ajut sa castige Lyon desi e f mica probabilitatea sa nu o faca
ps. MU..IE MM… Berbecali lickerass
sorinaccio • 25 septembrie 2006, 8:16
Bai John, tu esti ca Mona Musca. Crezi ca a urmarit binele studentilor straini!
Cand e alba, e alba, da-o incolo de treaba.
Asa cum Corpodean a rupt pe Steaua miercuri, asa si Trandu a gresit cu Bistrita!
De ce nu esti corect pana la capat?
daniel • 25 septembrie 2006, 8:36
john esti penibil tatica , ce picior ?? ce contact ?? :))) uff uff uff elementara lipsa de bun simt , pana cand nu veti realiza ca nu vi se cuvine totul , doar pentru ca echipa voastra se numeste ‘stoia ‘ ………..pana atunci sunte-ti demni de mila si bineinteteles penibiliiiiiiii …….. si apropo de jandarmi (am fost la meci ) pentru ce ati facut pe stadion , ati avut noroc , meritati mult , mult mai mult
siiostel • 25 septembrie 2006, 8:46
Acum nu mai iesiti pe posturile tv sa tipati in gura mare ca arbitrajul nu-i corect?rusine sa va fie!!!daca si cu bistrita aveti nevoie de arbitrii sa castigati…..atunci ce sperante aveti cu lyon….eu propun sa intrati 22 sa jucati, poate reusiti sa scoateti un egal!!!
Atata stiti sa va vaitati…voi care furati cel mai mult!n-a mai plecat jiji de la stadion? ca doar arbitrajul a fost corect, nu?si marti…jucati teatru poate obtineti in cele din urma un penalty….sau eu stiu sa vb. jiji si sa se prelungeasca meciul pana cand dati si voi golul de onoare! abia astept sa-i vad fata berbecului de meme!!!!!bine ca ati sarbatorit victoria cu kiev-ul…primele, dar si ultimele puncte pe care le veti lua in aceasta faza a UCL….!!!!!!!!!!sunteti intr-adevar de compatimit, niste frustrati!
Adrian Oprea • 25 septembrie 2006, 8:49
Doamne, doamne ce titlu a-ti putut da la ziar: FF buni????? Cu Argesul ratand vreo 6-7 ocazii mari??? In fine … in timp ce voi va dati bine cu dinamovistii iata ce spun altii de noi:
“- Ce ştii de Steaua?
– Cunosc toată echipa. I-am văzut.”
Juninho, mijlocas Lyon
„Steaua e tare. O echipă pe care o respectăm”
Alou Diarra, mijlocaş Lyon
„Trebuie să fim atenţi la Steaua. E foarte bună”
Fred, atacant Lyon
Oare cand se va vorbi asa si de o alta echipa din Romania? Probabil niciodata …
Unreal • 25 septembrie 2006, 8:59
Se vede aici clar cum aparatorul il impinge cu cotul pe Badea, apoi in faza filmata se poate vedea cum ii ia picioarele cu soldul!
http://www.gsp.ro/index.php?a=56992&shift=1
Se vede antebratul cum il impinge pe badea, nu?
gygy • 25 septembrie 2006, 9:00
Inca o data mi se confirma ca vorba aceea cu „hotii striga hotii”este foarte adevarata.Tot insistati ca a avantajat Corpodean pe Dinamo,dar nici un stelist nu are curaj sa vina si sa spuna cum a reusit steaua sa scoata un pct cu rapidu(penalty neacordat la hentul mai mult decat clar al lui goian in careu,rosu neacordat la lovin),cum a reusit sa castige cu argesul(penalty neacordat la faultul in careu al aceluiasi Goian in min 83),plus acum cu bistrita un penalty inexistent.Si mai tineti minte,dupa ultimele reluari rosul lui Therreau pare a fi acordat corect,la Banel Nicolita sper ca nu aveti dubii.Inca ceva Dinamo nu a primit nici un penalty sezonul acesta.Asa ca mai ganditi-va inca o data cine-s hotii!
nemesis • 25 septembrie 2006, 9:03
Iar furt.Deja la un meci cu Steaua singura intrebare e cand se va acorda penalty-ul traditional pentru Steaua.Invers, impotriva lor nu trebuie sa se acorde nimic..loviturile lor direct cu talpa pe tibie sunt la minge.Asta este istoria fiecarui meci al Stelei.Joaca…nu joaca…arbitrul e obligat sa le acorde un penalty absolut nejustificat.Altfel se simt furati.Singurul meci al Stelei in campionat jucat cinstit si arbitrat corect a fost cel cu Dinamo.In rest…numai infractiuni.Rusine!!!!!!!!!Si asta n-ar fi nimic dar mai trebuie sa si ascultam in emisiunile tv behaiturile oierului si ragetele magarului turmei(a se citi MM Stoica) care sustin sus si tare ca au fost furati.Rusineeeee!!!!!!!!!!
Unreal • 25 septembrie 2006, 9:06
Haide Steaua!
Sa castige si Rapis si Dinamo!
Oricum Rapid si Steaua, ar merita mai mult respect din partea arbitrilor!
piciu’ • 25 septembrie 2006, 9:06
stau si ma gandesc la alta ipoteze … acum vreo cativa ani … 2-3 nu mai tin minte exact pe cand radoi juca fundas la steaua … meci de meci lovea cu cotul … intrun meci a primit un cartonas rosu … sa facut apel la lpf si nenea mitica nu la suspendat pe radoi… ce se intampla acum ? nu mai vrea nea mititca sal ajute pe jiji acum cand are mai mare nevoie de el ? sunteti penebili dea dreptul 🙂
piciu’ • 25 septembrie 2006, 9:08
unreal pt tine mai mult respect ce inseamna un penalty per meci ? pai sa vb cu vreun medic de la isokinetic poate ii prescrie lui radoi k tot e in bologna o reteta cu penalty la fiecare meci … dao dreaq de treaba
firca • 25 septembrie 2006, 9:09
Mai…..bonlavilor!!!.. ca numai asa pot numi niste berbeci care nu vad niste sdevaruri clare.Asta e fanatism ,e o boala sa nu vezi dect ce i-ti convine.
Pe fata lui Olaroiu se citeste disperarea cand vede ca echipa nu joaca nimic
si atunci procedeaza ca si ciobanii aia din conducere:acuza arbitrii, adversarii
fedreatia ,liga .O sa-i acuze si pe francezi ca le-a dat prea multe si UEFA cand va termina pe ultimul loc in grupa.
Acum vor vedea toti valoarea acestei echipe
piciu’ • 25 septembrie 2006, 9:15
inafara meciului direct dintre steaua si dinamo … k aici si normal k fiecare trafge cu ai lui … spunetimi si mie in ce meciuri a fost favorizata dinamo si in ce meciuri a fost favorizata steaua ? …. kred k e o diferenta de la cer la pamant …
No Name • 25 septembrie 2006, 9:32
Intrebare pentru dl. Gigi Becali: Daca Steaua a fost exclusa din campionat, cum zicea Dl. Olaroiu, cum se explica, ca Steaua a fost ajutata in mod clar de arbitrii in 3 din ultimele 4 etape??????????????????????? Adica la Pitesti, cu Rapidul si cu Bistrita acasa. LA ASTA SA RASPUNDETI, DOMNULE BECALI!!! Si numai dupa asta sa mai acuzati pe altii.
Mentionez ca nu sunt suporter infocat al niciuneia dintre echipele „mari” din capitala, sunt un suporter al fotbalului, caruia i se face greata de ceea ce se intampla in ultimele saptamani. Acuze peste acuze, venite din partea unor oficiali, care numai asta stiu sa faca: sa creeze tensiune artificiala. Dar se vede ca Gigi si-a atins scopul: atata a urlat minciunile sale, ca la meciul cu Bistrita a si sarit arbitrul in ajutorul lui…Eu cred ca asta a si vrut dl. Becali…
stefan • 25 septembrie 2006, 9:36
Cata falsitate in Becali ..cel care „pozeaza” in ipostaza omul corect..dar care spune ca i-a placut arbitrajul din meciul cu Bistrita. In meciul cu Bistrita i s-a parut corect arbitrajul…Steaua acuza ca este furata de arbitrii… dar daca ne gandim la meciurile cu Vaslui, Arges, Rapid si Bistrita etc. deciziile arbitriilor au fost gresite si decisive dar in favoarea Stelei. Uite cum Steua in loc sa castige in cel mai bun caz 3 puncte a luat 10…diferenta de 7 fiind adusa de arbitrii. Va rog sa faceti un clasament al penaltiurilor acordare pentru si contra fiecarei dintre echipele din Liga I. O sa vedeti ca Steaua sta cel mai bine…asta nu pentru ca joaca cel mai ofensiv fotbal…in ultimii ani cred ca Dinamo a avut de departe cel mai ofensiv joc, marcand cele mai multe goluri. Imi este scarba de tot ceea ce se intampla in fotbalul romanesc…
actorul ValiBadea • 25 septembrie 2006, 9:37
bine ca macar de arbitrajul cu gloria e multumit GIGI !!
un penalty de meci si e bine , nu ?
ce zici de vali badea , domnule Tolontan ? E si el actor ca si Moti ? Viitorul e asigurat !!!
Marian – Ilfov • 25 septembrie 2006, 9:40
Domnule Tolontan cu siguranta gresiti cu privire la aprecierea acordarii loviturii de penalty in meciul Steaua – Bistrita. Daca ati privi in ordinea desfasurarii fazei cu incetinitorul ati observa, asta mai inainte de a acuza, ca a fost penalty indiscutabil. Pe ce imi bazez demonstratia: jucatorul bistritean in intentia lui de a lovi balonul prin alunecare se arunca din spatele jucatorului stelist iar din momentul alunecarii pana la atingerea balonului atinge cu pulpa dreapta gamba stanga a jucatorului stelist mai inainte de a atinge mingea (vezi foto din ziarul gsp http://www.gsp.ro/index.php?a=56992&shift=1), provocadu-i flexarea genunchiului iar apoi dupa ce a atins si balonul, cu piciorul stang secera piciorul de sprijin al lui Vali Badea. Dumneavoastra in intentia de a va usura aprecierea observati doar momentul final al fazei. Si cine spune ca ai voie sa busculezi adversarul dupa ce atingi mingea? Tin minte ca in campionatul trecut Steaua a fost sanctionata cu un 11 metri asemanator la o intrare a lui Baciu, si s-a ajuns atunci la concluzia ca a fost o intrare neglijenta. In faza in care v-ati exprimat parerea jucatorul Stelist avea prim planul iar singura sansa a jucatorului bistritean sa mai ajunga la balon era sa inlature obstacolul din calea sa, Vali Badea, de aceea picioarele acestuia au fost prinse ca intr-un cleste iar deposedarea nu se putea face prin alunecare decat cu secerarea in acelasi timp si a judecatorului care era interpus intre minge si bistritean, ar rezulta fara tagada ca, chiar daca ar fi atins mingea inainte fara sa atiga jucatorul mai intai, ar fi urmat o busculare a jucatorului advers, astfel punandu-i in pericol integritatea fizica. Se vede clar din fotografie ca pozitia ocupata Vali Badea in acel moment va fi ocupata prin buscularea adversarului de jucatorul bistritean.