TOLO.RO
Românii au o părere mai bună despre francezi decît francezii înşişi (*sursa: sondaj recent al Fundaţiei Marshall), dar au o părere mai proastă despre români decît românii înşişi (*sursa: fiecare etapă din Liga 1).
duminică, 24 septembrie 2006, 8:34
Românii au o părere mai bună despre francezi decît francezii înşişi (*sursa: sondaj recent al Fundaţiei Marshall), dar au o părere mai proastă despre români decît românii înşişi (*sursa: fiecare etapă din Liga 1).
Alt exemplu. Goian spune că Lyon ne-a speriat, în timp ce francezul Thereau zice că „dacă îi pui pe hîrtie, nu te impresionează”. Din păcate, vor juca pe iarbă, nu pe hîrtie.
Mai departe. Opinia despre arbitraje. Anunţat ca un hoţ de clasă mondială, Lucian Dan a condus ieri cu bun-simţ şi competenţă meciul FC Argeş – Dinamo. Un asemenea arbitraj radiază încredere inclusiv asupra erorilor altora. De pildă, poţi crede că penaltyul acordat de Trandu pentru Steaua a fost o combinaţie de inhibare şi de eroare umană. Ceea ce sună acceptabil. El poate stîrni inclusiv o clipă de reflecţie conducătorilor stelişti. Dacă Trandu greşea invers, primea un post de gargui pe acoperişul palatului lui Gigi Becali, să-l plouă şi să i se spîrcîie porumbeii pe creştet pînă la adînci bătrîneţi.
Mai multă îngăduinţă şi mai puţină înverşunare în a ne crede slabi şi ticăloşi. Iată ce ne trebuie mîine cu Lyon şi apoi etapă de etapă. Da, francezii au prima şansă, pentru că alcătuiesc o formaţie minunată, dar dacă nu vor putea să cîştige în Ghencea?! Asta ar însemna mai mult decît victoria noastră la Kiev!
edyedmond • 25 septembrie 2006, 12:22
peter ceva mai de substanta nu ai de spus…macar da si tu un copy paste sa ma lamuresti…ai citit articolul ce l-am trimis sau e prea mare si-ti oboseste creierul plin de scenarii, isterii si schizofrenii?
Peter • 25 septembrie 2006, 12:27
taicule … esti prea inapt pt astfel de discutii… te depaseste,
de ce nu mai ai rabdare sa treci de clasa IV-a…. ca sa putem discuta, altfel nu as putea decat sa iti explic pt ca de discutat…
Adrian Oprea • 25 septembrie 2006, 12:29
@edyedmond … sa nu uitam ca Villareal dupa ce a eliminat pe Steaua a ajuns in semifinalele LC … Oricum raman la parerea ca Steaua este o echipa mare si m-as umple de rusine daca vreodata un oficial stelist ar spune, dupa ce piezi 1-2 acasa si 0-3 in deplasare cu ManU, ca am facut un meci bun si a fost 0-0 la pauza pe Old Traford …
Nu sunt de acord cu cineva care spunea mai sus sa nu se repete istoria cu PSG, pentru ca atunci am invins cu 3-2 (3-0 la masa verde) …
Si inca o chestie: chiar nu se poate sa discutam civilizat? Imediat cand cineva nu mai are idee ce sa spuna arunca cate o injuratura … sa nu uitam ca pana una alta suntem toti romani …
CarLos • 25 septembrie 2006, 12:35
nu i mai loati in seama pe cei din PELUZA SORIN CORPODEAN
octav • 25 septembrie 2006, 12:36
cum ati trecut de neman grodno ? 1-1 si 0-0 ? by the way multa lume nu stie da in meciul tur cu manchester ne-a fost refuza penalty la semeghin. nu sunt asa nesimtit sa zic k i-am fi scos pe manchester dak ni l-ar fi acordat, dar totusi s-ar fi facut 2-0 si cine stie… cel putin am fi batut la bucuresti
CarLos • 25 septembrie 2006, 12:39
octav maine DInamo cu cine joaca ? ca nu m am uitat in toate grupele si nush din ce grupa face parte.. la cum se lauda sefii de la DInamo aveti cel putin cel mai valoros lot din Europa
octav • 25 septembrie 2006, 12:41
da in meciurile directe dinamo-steaua cine are mai multe victorii ? ca nu prea le am cu statistica 😛
S.Radu • 25 septembrie 2006, 12:41
si ca sa fiu offtopic 3-1 ptr steaua maine
daniel • 25 septembrie 2006, 12:42
DANIEL -LUDUS Says:
September 25th, 2006 at 7:05 am
Domnu” Tolontan va rog sa priviti cu mare atentie eliminarea francezului stelist in meciul de “trista amintire”, se vorbeste pe toate posturile de telviziune si in toate ziarele ca se pedepseste cu cartonas rosu insasi intentia de lovire a adversarului nu neaparat lovirea acestuia ,insa nimeni nu sesizeza voit su nevoit loviturile pe care “DOMNUL” Moti le aplica,apoi cade ca secerat.Moti sa nu uite ca este jucator de fotbal si nu circar sau poate nu………
„DOMNUL” badea sa nu uite ca este considerat cel mai bun atacant din liga I,nu circar(vezi stiaua – gloria bistrita)
octav • 25 septembrie 2006, 12:46
meciul dinamo steaua 0-1 din august sau septembrie 2004 il mai ti minte ? cu golul ala a lui cristea ? ala a fost cel mai mare offside nesemnalizat pe care l-am vazut. incercati si voi sa analizati jocul echipei si dupa aia sa dati vina pe (eventualele) greseli de arbitraj, care pot fi si involuntare (k la steaua-gloria cand sincer nu cred k a fost intentie rau-voitoare)
octav • 25 septembrie 2006, 12:53
inseamna k ala nu e cristea e carl lewis k sa sprinteze asa rapid, in 2 secunde sa ajunga dintr-o pozitie regulamentara la 5 metri de fundasii nostri.
jimmy • 25 septembrie 2006, 12:57
Maine Steaua joaca cu Lyon si tot despre arbitraje vorbiti.Ati inebunit de tot !!!!!! Sunt dinamovist dar recunosc meritul Stelei de-ai aduce la Buc. pe Juninho,Fred,Malouda &Co.Este o echipa extraordinara si cu atat mai mare va fi meritul Stelei daca face un rezultat bun.Decat arbitri mai bine comentati lipsa de valoare a rezervelor Stelei.Bostina sI Oprita mai misca altfel,Saban si Thereau sunt de duzina,Stancu si Coman nu sunt de Steaua.Daca nu joaca Paraschiv e deranj mare la mijloc.Acum e examenul adevarat.Cu Kiev-ul Steaua a jucat excelent,dar recunoasteti ca ,in ciuda numelor acestia nu erau o ECHIPA.Lyon ,desi tot pierde jucatori in fiecare an (vanduti pe bani multi) are o continuitate la nivelul echipei.Si un antrenor mare.
edyedmond • 25 septembrie 2006, 12:58
intr-adevar „taticule peter asi si pan” ma depasesc discutiile cu unul ca tine care nu spune nimic…doar insira cuvinte intr-o oarecare ordine, ordine ce ti se pare tie logica si interesanta….m-ai lamurit „taticule” cat de inapt sunt eu si cat de subtil esti tu …”taticule”
salcie • 25 septembrie 2006, 13:01
Ca tot vorbea mm de televiziunea franceza care a fost la meci si cum ne facem de ras prin ue. Tocmai peimaginile de la ei se vede perfect faza primului cartonas rosu. Poate o vedeti si voi si dupa aia stelisti va rog sa dati sonorul incet ca e prea mult bruiaj in zona
octav • 25 septembrie 2006, 13:06
posibil dar cristea abia pornise sprintul nu era in plina viteza. In alta ordine de idei tu ce parere ai despre eliminarea lui nicolita ? (sunt doar curios).
Paulo • 25 septembrie 2006, 13:08
Cine vorbeste de circar ? Pai Dica o fi el fotbalist dar mai mare circar ca el nu exista, cand il atinge cineva cade pe jos, se vaita si face o fata de zice ca moare imediat, Badea la fel, si alti stelisti…tot mai aveti curajul sa vorbiti de arbitri? Chair nu vedeti ca voi sunteti cei ajutati ? Fara ajutorul arbitrilor erati la mijlocul clasamentului. Cata ciuda aveti in voi ?! Dar…imi pare bine ca va e ciuda! JUCAM PREA BINE PENTRU VOI! Altfel ma gandesc de ce ati bagat autobaza in meciul cu noi, priveati la poarta lui Gaev cu binoclul! Mai uitati-va si la jocul vostru…parca e in scadere…si maine aveti meci…hmm… hai pa
octav • 25 septembrie 2006, 13:16
ma bucur sincer k mai exista si stelisti care nu cred in tot ce zice becali (care evident abate atentie dinspre echipa spre arbitrii ca sa ascunda prestatia slaba a echipei). Cat despre nicolita il inteleg k a actionat din instinct dar totusi nu trebuia sa minta (la indicatiile conducerii presupun eu) dupa meci, ci pur si simplu sa recunoasca k a fost o greseala.
pt o faza similara ( sa intri pe teren fara acordul arbitrului ) a fost eliminat si catalin hildan la meciul rapid-dinamo 4-0 cand dak imi aduc aminte bine si noi aveam un om in minus. (faza hilara a fost k de fapt catalin nici nu intrase pe gazon fara acordul arbitrului deoarce primise ingrijiri medicale in interiorul spatiului de joc)
TEPES • 25 septembrie 2006, 13:19
CE ZICETI VOI DE ARBITRAJELE DE LA CM. DA ASTA VARA ? SAU DE ARBITRAJELE DIN ALTE CAMPINATE EUROPENE ?
Damian • 25 septembrie 2006, 13:19
Frate, Steaua joaca extrem de prost de cand e Olaroiu pe banca. Ce o mai salveaza e valoarea si omogenitatea echipei.
Insa jocul este extrem de slab, in special la constructie. Si dupa ce relatii vad ca sunt intre antrenor si conducere,o sa stea la Steaua mult timp, asa ca… bucura-te 🙁
dragomir dan • 25 septembrie 2006, 13:40
Chestia asta cu generalizarile…ca romanii cred, ca francezii cred…cert e ca francezii nu prea sint iubiti, indiferent pe unde, au niste bile negre in istoria lor de care e greu sa nu iti aduci aminte. Cum de altfel si noi avem si e bine sa tinem cont de ele cind ne caracterizam ca si popor. Daca vrem sa fim cinstiti cu noi insine. Ce zice Goian? Ce zice Thereau? Importanat o sa fie ce le zice Oli inaintea meciului. Daca-si regasesc spiritul de la Kiev, baietii pot face un meci mare…indiferent de rezultatul final, vreau sa vad o echipa curajoasa si care joaca fotbal, nu vreau o reduta asediata de francezi. Cind ai ajuns sa joci in compania numelor mari ale Europei, n-ai voie sa intri cu teama pe teren, esti mincat daca faci asta. Indiferent de ce se intimpla pe plan intern, acolo, in Europa se vede ce fel de echipa esti. Si Steaua si Dinamo, liderul meritat sau nu, au datoria sa ne arate ca orgoliile din campionat sint acoperite de o valoare reala. Pina acum cel putin, Dinamo a ramas datoare…
belzebut • 25 septembrie 2006, 13:44
Aetept ziua in care STEAUA o sa mearga direct in liga pe punctele obtinute de dinamo.Putem sa luam si 5 de la lyon ce conteaza suntem acolo.dinamo prea mici pentru un razboi asa mare.
octav • 25 septembrie 2006, 13:45
diferenta e ca francezii spre deosebire de noi au facut revolutie fara ajutor extern 😛
RAFI • 25 septembrie 2006, 13:46
pt Tolontan:publicul are acces la antrenamentul lui Lyon?Stiu ca nu ai sa imi raspunzi ,dar eu am incercat:).
edyedmond • 25 septembrie 2006, 13:49
belzebut : o gandire sanatoasa….ceva de genul „pot sa se rupa soselele sub noi(bine…ele sunt cam rupte), nu conteaza oricum suntem peste lituanieni”…dar oare suntem sau doar credem?
octav • 25 septembrie 2006, 13:54
@rafi
antrenamentul lui lyon este astazi, la 18:30, in Ghencea si l-au anuntat ca antrenament deschis . a postat tolontan mai devreme
dirk kuyt • 25 septembrie 2006, 13:55
@rafi, antrenamentul este deschis, cel putin asa e anuntat… la 18.30
belzebut • 25 septembrie 2006, 13:57
edyedmond:echipe mari in europa au fost si vor fi intotdeauana (barca, real madrid, juve, milan, inter, manchester, liverpool, arsenal, chelsea, bayern si in ultimul timp lyon), cate a invis marea echipa steaua in ultimii ani? niciuna…asa ca mai usor cu echipa mare ca nu tine…ca sa nu mai spun de marile echipe de le-ati invins anul trecut (nicuna nu a jucat macar preliminarii in cl)..sa nu mai vb. de echipe in forma in momentul in care le-ati intalnit (villareal…eliminare).
Frate esti varza.Nu stiu cu ce echipa tii nici nu ma intereseaza dar se vede ca nu ai nici o treaba cu fotbalul.mai gandeste-te inainte de a scrie ca sigur de echipe ca betis valencia ai auzit,si care au cam jucat prin liga.noi nu putem bate pe milan juventus bayern dar asteptam cu sufletul la gura sa le bata dinamo sau rapid.Sa nu uitati un lucru datorita noua a crescut fotblul romanesc daca a crescut cum zic unii ca sunt doar 2 echipe rapid si steaua si asteptam sa vedem valoarea lui dinamo care nu iese din grupe o sa vezi.
edyedmond • 25 septembrie 2006, 14:01
belzebut : eu sunt varza accept asta….dar tu te uiti ce scrii? steaua echipa mare? in romania da…in europa echipa buna si atat….nu fi si tu orb
octav • 25 septembrie 2006, 14:02
marea semifinalista villarreal a fost eliminata din itertoto de maribor anul asta. si marea betis a terminat in primera la 3 puncte de retrogradare.
belzebut • 25 septembrie 2006, 14:02
belzebut : o gandire sanatoasa….ceva de genul “pot sa se rupa soselele sub noi(bine…ele sunt cam rupte), nu conteaza oricum suntem peste lituanieni”…dar oare suntem sau doar credem?
Ce spuneam mai devreme ca nu ai nici o treaba cu fotbalul.Pai noi ne comparam cu lyon doar in inchipuirea noastra si ca buget si ca mentalitate .acum visam sa batem si pe real cu 3,4-0 nu ????Ce jucatori are steaua ce jucatori are lyon aia investesc milioane in jucatori noi ii vrem gratis daca se poate.noi avem 5 milioane buget aia au 180 daca nu ma insel eu.asa ca draga edy pot sa cada si meteoriti ca poate nu-i batem pe lyon.oricum noi nu prea ne-am facut de ras in ghencea.fortza steaua
belzebut • 25 septembrie 2006, 14:03
octav tu esti mai varza nu intelegi nici discutia
edyedmond • 25 septembrie 2006, 14:03
bai baiatule aici vb de steaua care si-a construit echipa asta din 2000 incoace…daca vrei comapara si tu dinamo asta de 3 luni impreuna cu steaua din 2000 si mai discutam…care erau performantele de atunci?
MARYO • 25 septembrie 2006, 14:04
profu daca ai pune prformanta inaintea orgoliului ti-ai da seama ca nu multe echipe fac ce au facut cei din ghencea au indurat multe sa ajunga aici si nu e normal ca uni sa arunce cu noroi in munca unor oameni care vor sa arate ca si ia ROMANIA se poate face ceva dar oricum cu ce culori simpatizezi nu mai improsca cu noroi in ros-albastru fiti demni si recunoasteti ca sunteti mici
bafa pe unde jucati voi apropo noi jucam la 21.45 voi la ce ore jucati
belzebut • 25 septembrie 2006, 14:04
octav marea semifinalista villarreal a fost eliminata din itertoto de maribor anul asta. si marea betis a terminat in primera la 3 puncte de retrogradare.
fii atent la ce am zis eu
edyedmond • 25 septembrie 2006, 14:04
belzebut: observ ca tu esti cel mai nevarza de aici(evident in acceptiunea ta)…ai putea face cerere pt. un editorial in gazeta
dirk kuyt • 25 septembrie 2006, 14:05
cred ca se termina 4-3 la 2 pentru steaua… da gol si semeghin… hai mah treziti-va. sa zicem sarut-mana daca printr-o minune le luam un punct. un punct cred eu ca inseamna cupa uefa sigur indiferent de steaua- kiev
cineva • 25 septembrie 2006, 14:06
Penalty inventat cu Gloria, arbitraj partinitor cu Rapid, etc – pentru Steaua.
Rapid castiga cu un gol la care a fost hent cu Farul.
Pentru Dinamo o greseala (eliminarea lui Thereau) in 9 meciuri.
Sa fim seriosi .. greseli de arbitraj vor fi din pacate tot timpul .. stelisti treceti peste asta si terminati cu victimizarea!
Va asteapta un meci important cu Lyon si va doresc multa bafta!
octav • 25 septembrie 2006, 14:06
ok te las pe tine prea-inteligentule sa conversezi cu cine vrei. da in liga asta exclusivista a bogatilor vezi k s-au mai strecurat si echipe gen artmedia, maribor asa k nu va mai mandriti voi k reprezentati romania in champions league
si pt ce razboi e dinamo prea mica ? al declaratilor presupun k dak zice becali ceva sar toate televiziunile sa ii preia comentariile pertinente in materie de analiza a arbitrajului
si dak sunt prea varza cu discutia cu ce schimba asta pozitia lui betis si villarreal ?
elle • 25 septembrie 2006, 14:06
sunt fana JUNINHO PERNAMBUCANO si sper din tot sufletul ca maine sa isi faca numarul ( a se intelege gol de la 30 m in poarta lui carlos)
aaa …si inca ceva pt stelisti : sa stiti ca nu va arbitreaza salomir
Hai Dinamo !!!!
belzebut • 25 septembrie 2006, 14:07
edy dinamo nu a construit niciodata o echipa si nici nu o sa construiasca punct iar steaua din 2000 e diferita mult de steaua de acum.atunci era piti cu echipa de pigmei.steaua a inceput adevarata constructie de cand a venti zenga.nu intru in detalii cu tine ca nu are rost …
dirk kuyt • 25 septembrie 2006, 14:07
@belzebut, daca te deranjam, du-te pe un site pentru elitisti… si scuza-ne ca nu suntem atat de atenti la ce scrii… pur si simplu ne place sa te ignoram…
belzebut • 25 septembrie 2006, 14:09
octav
si dak sunt prea varza cu discutia cu ce schimba asta pozitia lui betis si villarreal ?
discutia era alta edy zicea ca nu a batut echipe de CL si betis a jucat in liga anul ala asta era idea pe villareal nici nu am batut-o.dinamo intr-adevar e mica si nu in razboiul declaratiilor…..
belzebut • 25 septembrie 2006, 14:13
pai olaroiu a format echipa????????el mai are de lucru !!!!!!!!!ai dreptate au venit si au plecat multi.
dirk kuyt • 25 septembrie 2006, 14:13
@belzebut, eu cred ca nu vorbesti cu nimeni… pur si simplu batzi campii..
belzebut • 25 septembrie 2006, 14:15
pai nu vorbesc mai scriu poate tu vorbesti cu cineva eu citesc opiniile voastre
belzebut • 25 septembrie 2006, 14:16
fortza steaua
elle • 25 septembrie 2006, 14:16
Pt adrian oprea :
ai auzit de vorbe de complezenta???
asta au facut francezii ieri , cand te duci undeva in vizita din bun simt ii zici ce bine arata , ce mult iti place de el etc
Ex. la fel au facut si olandezii cand am jucat in preliminarii cu ei , ne respecta ,suntem o echipa puternica , bla bla bla ….iar in final s-au pishat pe noi 0-2
daca nu vezi dincolo de cele mai banale declaratii , mai bine nu te mai uiti la televizor …….. s-ar putea sa dauneze grav neuronului ratacit din capsorul tau!!!
giovanny • 25 septembrie 2006, 14:17
ptr Damian si Octav …. foarte frumoase schimburile de replici dintre voi dovada k mai sunt si suporteri care stiu sa aiba alte argumente decat …. steaua sau …. rapid sau ….dinamo. oricum succes in europa ptr toate 3 si Fortza STEAUA 🙂
edyedmond • 25 septembrie 2006, 14:17
cel care citeste doar ce vrea esti tu….eu spus de echipele mari ele europei in urma declaratiilor voastre ca aveti super echipa….tot bateti moneda pe victoria de la kiev si pe sevill 86’….adica a bate kiveul inseamna echipa mare?am spus doar ca steaua este o echipa buna…dca vrei sa intelegi asta bine..daca nu la fel de bine
dirk kuyt • 25 septembrie 2006, 14:18
@belzebut, tampitelule, doar am preluat o parte din propozitia ta… inca o dovada ca nu prea stii ce e cu tine… esti stresat ca ai intrat fara voia parintzilor pe internet?