TOLO.RO
Pe vremea comunismului, posesorii maşinilor de scris le prezentau regulat la stăpînire, ca să li se ia „amprentele”. Maşinile erau fişate în funcţie de caracteristicile tehnice. Micile imperfecţiuni deveneau semne distinctive. Un „m” bătut mai apăsat pe hîrtie sau un punct puţin deplasat le făceau unice şi uşor recognoscibile. În timp, literele de plumb oboseau şi apăreau alte abateri, care erau şi acestea minuţios monitorizate.
marți, 26 septembrie 2006, 5:42
Pe vremea comunismului, posesorii maşinilor de scris le prezentau regulat la stăpînire, ca să li se ia „amprentele”. Maşinile erau fişate în funcţie de caracteristicile tehnice. Micile imperfecţiuni deveneau semne distinctive. Un „m” bătut mai apăsat pe hîrtie sau un punct puţin deplasat le făceau unice şi uşor recognoscibile. În timp, literele de plumb oboseau şi apăreau alte abateri, care erau şi acestea minuţios monitorizate.
Pentru un regim totalitar nu e mare diferenţă între a deţine o puşcă sau o maşină de scris. Literele sînt uneori mai periculoase decît gloanţele.
Probabil că asta şi-au zis Dragomir şi Sandu în momentul în care azi au interzis apariţia bannerelor pe stadioanele româneşti. Sînt exceptate doar afişele oficiale. Cum adică? Suporterii ar trebui să se ducă la club şi să primească, ce?, poate o ştampilă pe bannerele lor. Măsura ar fi amuzantă dacă n-ar fi împotriva Constituţiei.
Nu întotdeauna am fost de acord cu ultraşii. Şi nici nu voi fi doar pentru că e la modă să nu contrazici galeriile! Cred că li se poate spune că greşesc, cred că sîntem liberi nu doar faţă de patroni, ci şi faţă de public. Nu voi accepta violenţa şi dacă asta înseamnă să fiu înjurat sau ameninţat, ok, acesta e preţul.
Dar voi lupta necondiţionat, cu armele jurnalistului, pentru dreptul suporterilor români de a scrie pe un banner „Tolontan, eşti un prost!”. Este esenţial pentru sănătatea noastră ca naţie să nu ne mai temem, să acceptăm criticile, să respectăm libertatea altora de a fi în dezacord cu noi. „Tolontan, eşti un prost!”, nu mă face fericit, dar interdicţia de a afişa un astfel de banner, e doar un exemplu!, mă scoate din sărite. Pentru că îmi dă senzaţia că n-am evoluat deloc.
Nu aşa vor elimina Dragomir şi Sandu violenţa de pe stadioane. Aceşti doi domni au fost fondatorii şi, mai apoi, complicii sistemului care a creat haos, corupţie, neîncredere şi, în final, violenţă. Nu au nici un drept să facă asta!
Sotiris • 26 septembrie 2006, 18:29
Bastardul si cretinul de Mircea Sandu, trebuie sa plece de la FRF!
Magraonul asta, impreuna cu Dragomir, au distrus fotbalul romanesc!
Scoate afara pe observatorii care au fii arbitri, dar il lasa pe „Valcea” tata a doi arbitri in fruntea CCA!
Dle. Basescu, da-le de „lucru” la cei de sus!
AFARA CU MIRCEA SANDU!
alex-galatzi • 26 septembrie 2006, 18:30
tara d comunisti tampiti……..intai au interzis tortele si akum bannerele…….spektakolul galeriilor este ceva ku c ne puteam lauda……din pakate se doreste desfiintarea acestor baieti kre traiesk pt fotbal…….e adevarat mai si gresesk…..insa imaginati va fotbalul fara ei……..e pakat c faq DOMNII(ati prins aluzia) d la liga si federatie………
Beto • 26 septembrie 2006, 18:30
Eu zic ca trebuiesc luate masuri urgente, daca decizia nu va fi revocata ar trebui ca macar fanii echipelor mari din Romania sa lase stadioanele goale pana ce aceasta decizie nu va fi schimbata.
MARILYN BIGGEST FAN • 26 septembrie 2006, 18:32
dc oare??? erau bannerele prea p fata??? ADEVARUL DOARE>>>
zumhu • 26 septembrie 2006, 18:33
Dupa reactia lui Mircea Sandu, s-ar parea ca declaratiile d-lui Gigi Becali sunt adevarate !
paisie • 26 septembrie 2006, 18:34
ei si cu Filip de la CNA pot sa se lege impreuna si sa se arunce in Dambovita, ca Dunarea e prea curata pentru ei. Nu mai bine ne-ar lega la ochi, ne-ar pune antifoane pe ureche si ne-ar da ei mancare cu portia, ca doar sunt sefi, si pe langa faptul ca sunt prosti mai sunt si fuduli. Daca mergi la stadion nu mergi pentru ca se joaca Carmen ci mergi sa vezi un joc de fotbal, sa ai emotii, sa te bucuri sa fii trist, dar niciodata nu mergi ca la un spectacol de opera, sau poate sunt unii care merg asa, dar eu nu cred. Eu vreau sa merg pe stadion ca un om liber, ca pentru asta au murit oamenii la revolutie, nu sa-mi puna pumnul in gura Sandu si Dragomir.
Daca se vrea ordine in tribuna ar trebui dusi ciobanii jandarmi la un curs in care sa fie instruiti despre comportamentul suporterilor, ce inseamna pentru suporteri stagul, bannerul, fularul si multe altele. Dar cand la jandarmerie nu iti trebuie minte ci doar putere ce sa-i faci.
Revenind la Nasu Si Mitica nu mai bine votau ca in 3 ani toate stadioanele sa aiba nocturna??? Nu mai bine votau ca in 5 ani toate stadioanele sa aiba gazon incalzi? Nu mai bine votau ca din sezonul viitor toate stadioanele sa aiba sisteme de supraveghere audio-video???? Si cand spun toate stadioanele ma refer biniinteles la cele din liga1-divizia A. Dar daca nu impune Uefa sau Fifa ei vor lua doar decizii de 2 lei.
Andy • 26 septembrie 2006, 18:35
Perfect de acord cu Beto.
preda mihai • 26 septembrie 2006, 18:35
DA ! Catalin iti dau mana mea si astept ca altul sa o prinda pe a mea si poate atunci cand nu vor mai fi maiini de strans vom regasi ciulinii care nasc reguli strambe facute sa apere mizeria si colbul.
Nici mie nu-mi plac ultrasii dar atat timp cat exista decenta le admir pasiunea!
si daca • 26 septembrie 2006, 18:35
ciocoflenderii de Prunea si de Lupescu si-ar putea atentiona tutorele vizavi de aceasta gainarie… n-am scris in viata mea un banner, n-am fost niciodata pe stadion cu un banner, dar mi se pare o timpenie fara seaman ce face Sandu asta… iar daca se pune cineva cu el, urgent vine cu idea ca ei sunt independenti, ca UEFA ne penalizeaza daca se face cine stie ce… Sandule, inca o data (a câta oara?) te umpli de maro!
– sa-l vad pe maestrul Prunea ce declara? apropos mai Florin Kenenth Anderson Prunea, in Maramures este o echipa Universitatea de Nord in liga a IV-a: seamana cu Sportul Studentesc… ce zici, n-ar putea fi retrogradata in judet?
– sa-l vad si pe maestrul „neamtul” Ionut Lupescu. daca facea o magarie din asta in Germania, era ascuns deja de ochii lumii
– maestrul Mitica Dragomir? pupici la cei mai tari decât el, mult mai presus de lege ca e parlamentar. Mitica, citeste tata articolul 14 din Constitutia României, la care ai ridicat mâna, ca de lucrat la ea sigur n-ai lucrat ca nu pricepi… nu se dau bani pentru asta
– maestrul Sandu… absolut fara cuvinte; trebuie neaparat sa beau un pahar de vin sa-mi revin… ai si pentru mine, mestere?
– ce mi-am placut unul inaintea mea: sa-mi spuna cineva in ce an suntem
Ionut 17 ani • 26 septembrie 2006, 18:37
E adevarat k a cazut comunismul de la noi din tzara dar comunistii au ramas. Poate peste 100 de ani cand urmele acestei generatii vor mai fi cat de cat sterse se va incepe si la noi un proces de democratizare. Noi ii numim pe cei ce practica comunismul fara nici o rusine pe pilea noastra insa nu vedem parul din ochiul nostru. Comunismul in primul rand se manifesta prin mentalitate. Si odata ce noi toleram astfel de oameni si astfel de actiuni noi suntem poate mai comunisti ca ei. PANA CAND? Probabil un Vlad Tzepes se naste odata la 1000 de ani. Faceti calcul cat mai avem de asteptat pana cineva va curatza aceasta tzara de astfel de hotzi… cam 425 de ani.. eu unul nu vreau sa astept pana atunci .. dar sunt prea mic, nu am ce face intro lume asa de mare.
Khafre • 26 septembrie 2006, 18:39
Este absolut incredibil … aceasta decizie incalca dreptul la libera exprimare … un principiu fundamental al democratiei … Domnilor mi se pare mie sau incepe Revolutia culturala in fotbalul romanesc … nu este nicio surpriza avand in vedere ca probabil prin lucrarile de capatai ale sefului ligii se enumera si operele complete ale lui MAO …
Nu sunt jurist dar cred ca aceasta decizie intra in coliziune cu Constitutia care stipuleaza dreptul cetatenilor de a se exprima de a critica … Domnule Sandu , Domnule Dragomir stiti cine a fost John Locke ? … cineva care spunea ca in momentul in care conducatorii nu te mai reprezinta pui mana pe arma si ii dai jos … asta e democratia … din pacate sunteti prea in etate pentru a va adapta … trist
tudor • 26 septembrie 2006, 18:39
incredibil! in curand nu o s amai avem voie sa venim nici cu fulare..sa ne oblige din start sa purtam esarfe „forza mitica” si „mircea sandu forever”, macar sa stim o treaba clara…trist
fane • 26 septembrie 2006, 18:40
ai dreptate rahoulle… desi nu sunt d acord cu violenta ar cam trebui sa trecem peste strigatele astea in bloguri si sa iesim p strazi sa protestam… lucru care trebuia sa-l facem inca de cand si-a batut sandu joc de noi candidand pentru un nou mandat… oamenii astia se cred invincibili… si daca n-ar fi presa n-am stii nici un sfert din magariile pe care le fac! nu mai trebuie sa ne rezumam la a vota pe gsp in polluri de genul „ar trebui mircea sandu sa demisioneze?” !!! trebuie revolutie!!!
The Mask • 26 septembrie 2006, 18:42
Pe data de 11.10.1989 urmaream la televizor partida in care Romania pierdea la Copenhaga in fata Danemarcei.
Putini dintre noi insa, au vazut pe gardul terenului un banner pe care scria „Ceausescu NU!”. In acele vremuri, sa vezi asa ceva la televizor, in direct si la o ora de maxima audienta nu era considerata numai o minune, dar iti facea inima sa sara din piept de satisfactie.
Tragic este faptul ca atunci – si se pare ca se doreste si acum – puteau sa protesteze tot altii si nu noi, cei aflati in cauza.
Iata doamnelor si domnilor ca Omul Nou la care tot mesterea Ceausescu, exista. Poate multi dintre noi ne-am intrebat de-a lungul anilor „ce dracu o insemna Omul Nou?”. Este acel tip de om care vrea sa puna pumnul in gura celorlalti ca sa aiba astfel numai el dreptate. Este acel tip de om care atunci cand i se cere socoteala, raspunde cerandu-ti socoteala. Este acela care isi asuma victoriile dar nu si esecurile. Si este acela care se face frate cu dracu pana trece puntea.
Drept pentru care, le sugerez suporterilor ca la fiecare meci sa afiseze pe stadioane cel mai simplu si elocvent banner:” Mircea Sandu, NU! „
bobo • 26 septembrie 2006, 18:44
A inebunit Sandu si cu Dragomir ! Asemenea aberatii numai ei doi puteau sa le nascoceasca ! AGAINST MODERN FOOTBALL !
ducele • 26 septembrie 2006, 18:45
Destepti domnii de la federatie. Au interzis pe stadion cel mai pasnic mod de protest. Probabil acestia doresc sa se scrie mesajele pe betoanele tribunelor cu sange. Peste 2 etape vom afla ca au votat restrictii de decibeli, vom avea voie sa vorbim doar in soapta…
Intrebare: mesajele inscriptionate pe corp sunt considerate bannere?
zacusto • 26 septembrie 2006, 18:45
NECONSTITUTIONAL ! cei care au nascocit asa ceva trebuie reclamati la Curtea Constitutionala .
cata • 26 septembrie 2006, 18:47
Trebuie sa gasim o solutie sa scapam de nenorocitii astia care conduc fotbalul romanesc!!!Nu cred ca exista o alta tara unde sa se intample asa ceva!Le propun acestor doi comunisti sa ne oblige,ca la intrarea pe stadion,sa ne punem botnite pt a nu-i deranja pe acesti hoti!Domnule Tolontan ajutati iubitorii de fotbal din Romania sa scape de nenorocitii astia!!!!!!Ne-am saturat de „zdrentele”si „bagabontii” care conduc fotbalul romanesc!!!!!JOS COMUNISTII!!!!!!!
Doru_C • 26 septembrie 2006, 18:47
O fi inceputul sfarsitului?
coco • 26 septembrie 2006, 18:47
foarte bine ca le interzice, scuzati-ma dar la noi ii o tiganie totala.unde mai vedeti in tarile civilizate asa ceva? la noi o buna parte dintre spectatori is niste „hahalele” care numa scandal cauta. si se mai plang ca ii ia jandarmi la bulan. bine le face. io nu cred ca jandarmu merge din senin sii ii da o corectie. vrajeli. adevarul este ca avem niste huligani prin tribune de care trebuie sa ne debarasam.
Marius 20 • 26 septembrie 2006, 18:48
In primu rand cred ca lu’ nea Mitica si lu’ Sandel le-ar trebui un purtator de cuvant ca prea le stalceau la „conferinta” de azi, unii ar fi zis ca luau deciziile pe loc ….ba 1-6 puncte ba 3 ca apar pile…si apoi sigur celebrele bannere care prea bat la ochi si strica „imaginea” fotbalului romanesc dar sigur daca sau interzis in Olanda! (ca de doamne e Olanda) hai sa legalizam si marijuana poate asa suporterii o sa vina veseli la meci si o sa accepte cu zambetu pe buze ……bate ,gloante, gaze….toti sa fim fericiti!
VADER • 26 septembrie 2006, 18:50
comunistii astia vor sa inchida de tot gura suporterilor…dupa ce jandarmeria s-a comportat ca intr-o tara comunista, i-au batut si i-au impuscat pe„ teroristii„ aia de suporteri …s-a trezit nea corleone din betie la sunat si pe nashu si au pus-o ei de un gratar unde au hotarat si ei ceva………………e posibil ca pe viitor sa ne oblige sa intram pe stadion cu cravata si camasa de pioner curate si calcate
Ionutz • 26 septembrie 2006, 18:50
@Coco
Nu mai face pe marele moralist pe aici!Daca n-ai avut de a face niciodata cu jandarmaeria NU MAI VORBI…Ce e asa greu?Cum poti sa vorbesti despre ceva de care nu ai habar?esti penibil…
bv voltaire • 26 septembrie 2006, 18:51
fumos spus dar nu a fost apreciat pt k nu l-ai tradus…”nu sunt de acord cu ceea c spui insa ma voi lupta pana la moarte pt dreptul tau da a o spune” arh si…jos mitk si sandu!!!!!!!!!!!!!
undertakeror • 26 septembrie 2006, 18:55
domnule tolontan
de multe ori gresesti, de multe ori scrii numa porcarii, v-am criticat pe blog-ul care va apartine dar acuma tot respectul.
intradevar…..daca doriti sa scrieti atunci o faceti bine. numai ca trebuie sa va doriti. aici a-ti pus punctu pe I…dar nu stiu de ce am impresia ca nimeni nu o sa se „simta” iar cei cu putere nu cred k o sa se autosesiseze.
cu respect
vocea americii • 26 septembrie 2006, 18:56
Domnule Tolontan, citeam editorialele dumitale si imi pareai un tip echilibrat si rational. Dupa ultimele bloguri insa vad ca dumneata, la fel ca majoritatea maselor nu intelegi nimic din ideile pe care – chipurile – le propui spre dezbatere.
V-ati intrecut pe sine domnule Tolontan! Adica daca inteleg eu bine filozofia dumitale, esti impotriva violentei pe stadioane, dar e bine ca ultrasii sa aiba totusi dreptul sa o faca. Daca „vrea” ultrasii sa aduca bannere cu obscenitati la adresa ciorilor de la Lyons, lasa-i sa aduca, sa aratam lumii ca a venit democratia si la rumani.
Sa inteleg ca dupa dumneata libertatea si democratia inseamna absenta legilor, a civilizatiei si a principiilor morale? Stiu ca ultrasii asta cred. Pentru ei libertatea inseamna a rupe scaunele si a arunca cu petarde in galeria adversa. Dar credeam ca domnii intelectuali din presa sa aiba un nivel mai ridicat. Nu iau apararea federatiei, dar cred ca vina cea mai mare pentru violentele si manifestarile animalice de pe stadioane o are presa, nu atit federatia.
Dumneavoastra nu va dati seama ce impact au instigarile dumneavoastra asupra maselor?
Pai cititi blogurile, sa vedeti ce fel de raspunsuri primiti. E prosti, da’ multi domnule!
Ati auzit de cuvintul discernamint? Ce vreti? La asa suporteri, asa reguli. Pina s-or destepta!
coco • 26 septembrie 2006, 18:58
dar de ce numa (in proportie de 95%) la galeriile lu steaua/dinamo/rapid se intampla astea?
anti tolontan • 26 septembrie 2006, 19:01
BAH ASTAI COMUNISM! PE STADIOANE O SA DEVINA UN HAOS O SA FIE REVOLUTIE S….TI P..A
Cezar_85 • 26 septembrie 2006, 19:01
Reminiscentele comuniste, inca nu au disparut. Si ma gandesc cum pot sa dispara din moment ce acesti domni, care au crescut, au simpatizat, au sustinut, au respirat curentul comunist ? De ce sa ne miram. Aceste hotarari aberante vor disparea odata cu demisiile celor in cauza sau odata cu „vesnica lor pomenire”. P.S.: Vreau sa precizez ca eu sunt un suporter care vine la meci cu un fular, un steag si n pachet de chibrituri (nu avem voie cu bricheta) si ca nu sunt afectat de aceasta decizie ci de ceea ce implica ea. E ca si cum cineva mi-ar pune un pumn in gura. Rusine !!!
fall group • 26 septembrie 2006, 19:03
incep sa cred k noi nu o sa mai avem aproape nici un drept (suporterii) din cauza unor kk…………ri kre stau intr-un birou ne aerisit shi ishi clocesc mintea cum sa mai fure nishte bani pt. ashi relua locul in top 300 . este ceva inadmisibil cum poate cineva sa impuna astfel de lucruri
LEXI • 26 septembrie 2006, 19:03
bah comunistilor cum dracu va venit ideia asta ! sunteti nebuni la cap
vlady • 26 septembrie 2006, 19:03
ha..mi s pare incredibil..in curand nu o sa n mai lase nici sa vorbim p stadioane..astia doi trebuie dati jos neaparat de la condcerea fotbalului romanesc..alfel o sa n ducem d rapa rau d tot si nu o sa n mai bage nimeni n seama!…astept cu nerabdare interzicerea steagurilor,a fularelor..si a semintelor:)
paul benny • 26 septembrie 2006, 19:05
Tot respectul domnule Tolontan.
Cosmin Bulancea • 26 septembrie 2006, 19:06
Comunicat FRF :
Anul asta campiionatul va fi luat de Dinamo . Anul viitor de Rapid . Peste 2 ani de Steaua . CFR Cluj si Poli Timisoara se pot bate pentru un loc de cupa UEFA , dar trebuie sa ne anunte pina in aprilie ce au hotarit pentru ca nu putem lasa campionatul la voia intimplarii
Cupa Romaniei o va lua Steaua , ca sa-i facem in ciuda lui MM care zicea ca-i trofeu de looseri
Retrogradatele le va stabili domnul Padureanu a carui experienta in acest sens e bine cunoscuta . Il rugam totusi sa ne comunice decizia sa pina pe data de 1 mai ca sa o comunicam echipelor participante . Argesul oricum retrogradeaza pentru ca Penescu a devenit cam obraznic .
Aducerea la indeplinire a dispozitiilor va fi efectata de arbitri
Anul viitor vom avea 24 de echipe ca sa fie mai multe jocuri in campionat
Cine mai deschide ciocul va fi penalizat cu 3 puncte .
Inaintea meciului precum si in pauze , suporterii sunt rugati sa-i lase pe jandarmi sa le traga o portie buna de bataie . Cine nu se supune , nu mai intra pe stadion 2 ani .
vocea americii • 26 septembrie 2006, 19:08
A, da, si inca ceva d-le Tolontan, spui ca
Nu aşa vor elimina Dragomir şi Sandu violenţa de pe stadioane.
Dar cum? Nu propui nici o solutie in schimb. Propun eu una, care incepe de la maturizarea, si schimbarea atitudinii presei. In momentul de fata presa (cel putin gsp) e nociva, si nu face decit sa-i monteze pe ultrasi impotriva… impotriva cui?
aNONIM • 26 septembrie 2006, 19:08
Bah nea Sandel cien plm te crezy…….Esty mare si tare in football??dute frate la oie si la vacy!!!!Rusine ne facy footbalul romanesc de rusine dute frate la carma vacy!!!!Rusine,rusine sa iti fie!!!
cristache • 26 septembrie 2006, 19:10
Buna treaba!
Cand o sa avem stadioane ca la englezi?
Sa se cante , suporterii sa isi incurajeze propria formatie favorita si toti betivii, drogatii si huliganii sa stea sa urmareasca la sectia de politie/jandarmi meciurile…sau la „mititica”…sa putem sa mergem cu sotiile si copii pe stadion.Ne e frica , mai ceva ca inainte de 1989 sa mergem sa vedem un meci in alta parte de stadionul favoritilor din cauza vioentelor…
Oare nu trebuia suspendata si Steaua cum a fost Dinamo (la constanta )sau Rapidul…
romanista10 • 26 septembrie 2006, 19:12
doamne numi vine sa cred ca vor face asa ceva eu sunt un ultras al romei si al lui dinamo si bannerele sunt modul de exprimare a nostru si sunt chestii chiar spuse din suflet,adik eu sa nu mai am voie sa ma duc pe olimpico sa zic FORZA TOTTI SEI GRANDE,nu mai am cuvinte ar trebui sa iesim in strada daca o sa se intample cu adevarat aceasta…… nu nedreptate nu stiu cum sai spun o chestie de neconceput P.S. trebui facut ceva
Vanu_red_dog • 26 septembrie 2006, 19:15
O porcarie… vor sa distruga orice urma de spectacol in galerie… acum ce ar trebui sa puna suporterii banner cu Bergenbier? urma comunismului in Romania nu o sa dispara nici peste 50 de ani. Cei ce au luat aceasta decizie sa se impuste…
ZORRO • 26 septembrie 2006, 19:16
Revin la o propunere mai veche: „Cu totii pe stadioane cu batiste albe”.
Pe astea le-au interzis?
ZORRO
bidi • 26 septembrie 2006, 19:16
1. asta e… nesa sandel daca da comanda la prostii de jandarmi nu se va mai intra cu bannere …
2. Tolontane lasa ca si asa s-au luat unii de tine cu un banner odata… esti tare !
Alexandru • 26 septembrie 2006, 19:17
Bai „vocea americii” ! Pai daca intr-o galerie sunt 10 insurgenti, ii bati pe toti ma „inteligentule” ? Ii impusti pe la spate ? Ii fugaresti 5km pe strazi ? Nu suntem toti infractori ba „coco”, din facultate(electronica) eram cel putin 10% care mergeam la galerie. N-am dat in cap la nimeni niciodata, n-am brutalizat pe nimeni fizic niciodata. Daca stau la galerie asta nu inseamna ca sunt violent. In Germania, de ex., la manifestatiile neonazistilor, care sunt un fel de fotbal american pe langa baletul suporterilor nostri violenti, jandarmeria actioneaza tactic-intra in grupul de turbulenti si extrag cate 1-2 care sunt violenti; pur si simplu ii descoase – treaba asta implica pregatire/strategie/gandire si exercitiu + multa/multa democratie. Am fost la multe meciuri si am vazut cum au luat bataie suporteri absolut nevinovati de la handicapatii de jandarmi. Ce facem, ne intoarcem din nou in 89 ? Jandarmii de acum sunt ca minerii de atunci. Aceleasi animale in haine de om. Aia macar aveau ca fundament lipsurile teribile si conditiile oribile de munca(asta nu-i face mai putin vinovati pe asasini si pe cei care i-au asmutit asupra democratiei).
Alcool_100% • 26 septembrie 2006, 19:17
Sunte-ti penibili ma nu aveti cum sa stricati fotbalul romanesc si inventati tot felu de legi si puneti tot felul de interdictii schimbati-va mentalitatea aia de comunisti GATA A TRECUT TREZITI-VA lasati lumea sa se exprime liber
GABI • 26 septembrie 2006, 19:18
o mizerie de decizie…
cei care au luat-o sunt niste dobitoci
adiprene • 26 septembrie 2006, 19:18
stelistilor bucurati-va e spre binele vostru… asa nu stiti ce e aia o coregrafie
Boggy • 26 septembrie 2006, 19:18
Aloooo!!!…Pai la ce va asteptati de la „Nasul Sandu”? NE-a mintit ca nu mai candideaza si ne-am trezit cu el presedinte, din nou. De la Sandu care in momentul izbucnirii scandalului „Cocaina Pentru V.I.P.-uri” si s-a aflat ca fi-sa tragea niste liniute de-i se urca tot paru in cap. Acum sa-i vad pe prea fericiti conducatori, cum mai aduc oameni la stadion, ca lumea nu mai vine in conditiile astea COMUNISTE. Practic presedintiisi patroni si-au facut-o cu mana lor,pt ca majoritatea a decis ca Sandu e cel mai bun prededinte posibil din romania pentru F.R.F., iar labagii de Lupescu si Prunea mureau de foame acasa si i-a luat Sandu pe lange el ca sa aiba cum sa se lupte cu POpescu in campanie. Nu sunt nici ultras nici hooligan, toata viata mea am vazut meciuri d la tribuna 2. Pacat acum cand scoatem capul in europa cu 3 echipe. Apropo de comentariile de la televizor, nu prea mai e bine nici pe acolo sa te afli momenele astea pentru ca a intervenit domnul Ralu Filip=nimeni cu functie. Asa ca jos palaria si hai dracu in Congo sau pe unde greacu om mai vedea cu ochii pana mor astia poate dupa aia avem vre-o sansa.A..Si sa nu uit, disciplina domne, nu gluma, in cantonamentul echipe nationale. Mai da mutu vre-o 2 liniute mai bate vre-un ospatar, mai il iertam ca de,e briliantul i uite asa ne facem de competitie. V-am pupat si-am emigrat in P#!_@ mea unde o-i vedea cu ochi
1 stelist • 26 septembrie 2006, 19:18
Steaua suspendata ?! ….. de ce ? ca au stat oamenii si au luat bataie de la jandarmi , fara sa riposteze , fara sa devina violenti ( poate cu exceptia unora ; dar evenimentele au fost in interiorul stadionului ; lumea s-a calmat cand a iesit de pe stadion , mai putin jandarmii ) .
Oricum acum cand la englezi s-a stopat oarecum organizarea asta huliganica a suporterilor , la noi deabia se raspandeste fenomenul si probabil ( din pacate ) vor mai trece cativa ani pana isi vor da seama toti ca „s-a schimbat moda in europa „
Alex • 26 septembrie 2006, 19:19
COMUNISTILOR !!!!!!
Cătălin Tolontan • 26 septembrie 2006, 19:22
vocea americii: Nu discutam despre bannerele rasiste si cele care instiga la violenta. dupa cum spunea un suporter chiar aici, acestea sint retinute de jandarmi la intrare, daca exista. Ne referim la dreptul oamenilor de a scrie pe un cearceaf „Sus, Dica!”, „Jos, Tolontan!” sau orice doresc ei, in limitele exprimarii democratice. Aceste mesaje fac parte din savoarea spectacolului fotbalistic. Am fost uneori tinta ironiilor lor, mi s-a afisat numele pe garduri, insa nu pot sa nu remarc intelgenta unora dintre mesaje. Si nici nu conteaza daca sint sau nu inteligente. E dreptul fiecaruia sa se exprime. Dupa nick-name, locuiti intr-o tara unde e voie inclusiv sa se incendieze in public drapelul national!
Iskander • 26 septembrie 2006, 19:24
Cum se poate anula aceasta decizie? Legal vorbind…