Raport de ţară

Tribune pline. Tribune cu oameni bine îmbrăcaţi. Cu femei, tineri, copii. Tribune care au aplaudat-o pe Steaua şi care au găsit resurse de a saluta golul trei al lui Lyon.

miercuri, 27 septembrie 2006, 6:35

Tribune pline. Tribune cu oameni bine îmbrăcaţi. Cu femei, tineri, copii. Tribune care au aplaudat-o pe Steaua şi care au găsit resurse de a saluta golul trei al lui Lyon.


Niciodată în istoria înfruntărilor importante ale sportului nostru, tribuna nu aclamase lovitura de graţie primită. 3-0 este scorul neparticipării, al descalificării, al umilinţei care merge pînă la apariţia vidului în raportul de joc. 

Şi, totuşi, în acel minut 89, cînd Juninho a pasat cu călcîiul, aşa cum făcea Piţurcă pe vremuri pe acelaşi stadion, tribunele s-au ridicat. Era inerţia de masă, „stai să văd şi eu”, era nevoia de a se descărca, aţi observat cum, la gol primit sau la gol marcat, omul din tribună simte nevoia să caute din priviri un necunoscut?, dar era şi respectul în faţa valorii.

De regulă, cînd aplauzi adversarul îţi ironizezi favoriţii. De data aceasta, tribunele n-au avut nimic de împărţit cu Steaua, ci şi-au recunoscut neputinţa şi fascinaţia. Suporterii au salutat-o pe Lyon, au acceptat statutul de învinşi şi au plecat acasă cu un sentiment ciudat. În ziua în care Europa ne-a acceptat, ea ne-a fixat, pe teren, limitele noului nostru statut.

Pentru ca aceste tribune să se răzvrătească într-o bună zi, pentru ca fair-playul să rămînă şi să fie dublat de orgoliu, e nevoie de un grup de antrenori, fotbalişti şi conducători care să aibă ceea ce au avut Craiova Maxima, Steaua ’86, Dinamo ’90 sau „naţionala” lui Hagi.
Tribune civilizate. Să mai apucăm cîndva şi tribune mîndre!

Comentarii (165)Adaugă comentariu

tataie  •  27 septembrie 2006, 20:31

Ce-i tot dati cu victoria de la KIev….?Nu vedeti care este valoarea Kievului…?Atunci Steaua a fost lasata sa joace de unii care nu prea stiau ce au de facut !
Steaua trece priontr-o perioada de criza…Asta e !
PS. La sirul de mari echipe puteai sa le treci si pe :”Batrana Doamna=UTA” si „Sepcile rosii=U.Cluj”….

Nepotu  •  27 septembrie 2006, 20:36

´´3-0 este scorul neparticipării, al descalificării, al umilinţei care merge pînă la apariţia vidului în raportul de joc.´´ prea mare e exagerare.. e doar diferenta dintre 2 tipuri de fotbal dintre 2 echipe.. net diferentiabile..pe hartie..in favavoarea lui Lyon. Nu trebuie sa dramatizezi in halul asta infrangerea. Orice sut in fund ..e un pas inainte.

Mister  •  27 septembrie 2006, 20:37

De ce se comenteaza numai de Steaua?A pierdut cu 3-0,dar mai rau e ca nu a jucat nimic.Ei nici nu au vazut cum arata mingea marti,decat in pauza si la sfarsit.Pai se compara atitudinea ei cu cea a lui Dinamo in meciul cu Manchester?Ce dracu,nu mai avem simtul masurii?Cu cat trebuie sa piarda Steaua ca Tolontan sa nu-i mai ridice in slavi?Eu inteleg ca e trandy si ca sunteti arbitrati de Tandru sau Trandu,dar totusi maine joaca Dinamo si Rapid.Imi pare aru ca ne dispretuiti si cand jucam fotbal.Avem totusi 9 victorii si suntem tratati cu curul,atat de presa cat si de Uefa,care se pare ca vrea sa ne scoata prin orice mijloace din competitie.Daca nu i-a mers cu arbitrajul din tur si cu celebrul asistent care ne semnaliza in off-side,acum vor s ajucam fara suporteri,ca daca vad ca nimeni nu sustine cauza lui Dinamo,nici macar conducatorii?Trebuie sa se ia atitudine pt a nu se intampla un dezastru.Va place sa fie numai Steaua dar va informez ca clubul Dinamo inca nu s-a desfiintat,mai suntem si noi pe aici.Putini,dar sper ca nu vreti sa ne inchideti gura?Nu-mi place ca se creeaza ideea ca Steaua este un fel de echipa nationala a Romaniei,ca ne-ar reprezenta pe toti in Europa.Da,reprezinta 80,90 99%,dar tot mai ramane 1% dle Tolontan.Sau sunt cantitate neglijabila?In acest caz va rog sa va abtineti sa mai jigniti clubul Dinamo si sa nu mai comentati nimic despre acest club.Lasati-l in pace,nu e nevoie sa ne convingeti de nimic,avem propriile noastre opinii si vom tine mereu cu Dinamo,chiar daca nu va convine.Nu mai fiti invidios,Dumneze nu doarme oricati s-ar uni sa lupte impotriva noastra.Vom rezista si in acest sezon avem de dovedit ca avem valoare de a juca in primele 32 echipe in cupa uefa.Acest obiectiv al calificarii in grupe este in ordinea calendarului,dar obiectivul real este doar scopul,adica ridicarea trofeului deasupra capului.Obiectivul obiectiv,ca sa folosesc un joc de cuvinte este obtinerea punctelor pentru coeficientul tarii pentru a participa cu minim 2 echipe in CL si pentru a putea intra la seeded in tururile Cl daca terminam pe 2.Asta ar insemna sa ajungem cam prin optimi din calculele mele.

arthur  •  27 septembrie 2006, 20:42

cine a aplaudat?
nu a fost in niciun caz galeria stelei ci oamenii care vin sa vada spectacol si cunosc fotbal, oameni civilizati, ia sa vedeti in campionat asa ceva? aud?
desigur ca nu veti vedea.nu veti auzi decat instigarile lui safta si mizeriile scurse din gurile unor oameni :)) ofuscati
ce as vrea sa ma insel, dar am dreptate
si victoria clara a Lyonului a fost ceva asteptat si normal, Rapid a fost impiedicata sa vastige CLAR in ghencea, si nu era Lyon.
asta e valoarea de CL a unei echipe care a castigat un campionat cu bani oferiti adversarilor si acum plateste arbitrii sa stea in frunte, si nu poate, pentru ca s-au trezit si altii-recte dinamo- care se intampla sa aiba i mai mare experienta in „afaceri” din astea si,ii mai merge si jocul
deci,
FAIR PLAY, steaua!

voinicu  •  27 septembrie 2006, 20:43

sa vada si trainii ca ca nu suntem asa cum ne considerau”niste needucati”
tin sa,i felicit pe spectatori care au aplaudat la al 3_lea gol primit……desi ii neplacut…………sper s a fie asa si in campionat…………..succes mai departe echipelor romanesti…HAI ROMANIA((STEAUA ,RAPID,DINAMO))

Cerber  •  27 septembrie 2006, 20:45

Bravo Mister, ai perfecta dreptate.
Dar nu crezi ca le ceri prea mult unor oi imbatate de discursurile Ciobanului si ale slugoiule de MeMe.

Stai linistit, toate la timpul lor.
Sa fim noi sanatosi, daca nu facem prostia sa ne faultam singuri, atunci in anii urmatori ii vom avea pe ghencisti la degetul mic, asa cum i-am avut intotdeauna!

dorya  •  27 septembrie 2006, 20:53

in sport trebuie sa stii sa cistigi cinstit si sa pierzi demn.aseara steaua a demonstrat ca stie sa piarda

nashpa  •  27 septembrie 2006, 21:01

Cu respect,poate sunteti prea mic ptr. a sti ce se intimpla in „Sanctuarul fotbalului romanesc-STEAUA”.1-toata lumea era bine imbracata si cu zimbetul pe buze-asa cum a-ti avut ocazia sa vedeti „afara”2-demnitatea de a recunoaste pe cel superior era acolo ,intre spectatori3-Piturca n-a dat niciodata cu calciiul,ba mai mult era acceptat ptr. hilarele sale ratari care dadeau savoare unor meciuri in care echipa n-avea adversari4-pragmatic fiind,nu mai puneti performanta „STELEI” linga eterne :sferturi,semifinale si ale locri care conteaza doar ptr. rudele fotbalistilor!CUPA CAMPIONILOR – va spune ceva,sau va-ncita C…O…….TIRGURI?

Luis  •  27 septembrie 2006, 21:07

Despre meci? Cel mai abilitat om cred ca este Olaroiu sa spuna ce a mers rau si ce nu pt ca el a vizionat dvd-uri cu OL si nu noi ceilalti, mai ales ca din fotoliu, scaun, etc e usor de zis, de acolo de jos, din iarba e mai greu.
Meciul cu OL il privesc ca pe un sut in fund, iar un sut in fund e un pas inainte.

Despre cei prezenti in stadion JOS PALARIA. putem spune ca Steaua a jucat in 12 contra 11, dar noi venim dupa 19 ani de „foamete”, ei dupa 5 ani de participari consecutive si cu pretentia de a castiga trofeul sezonul asta.

Cred ca aseara am aratat ca in Romania nu traiesc numai copii orfani, cu SIDA su caini vagabonzi, am aratat ca traiesc si OAMENI. Cred ca am tras o „palma” europei, putin dezamagiti ca nu a fost si prin prisma rezultatului,
poate cu Real sau poate cu altii.

Ma bucur ca ieri nu am mai auzit nici macar pe pustii de la bloc sau de pe strazi „urand cuvinte de lauda” diferitelor echipe din Romania. Erau toti cu gandul la Steaua si e foarte bine.
Acum urmeaza ca si eu, si tu, si noi ceilalti sa fim cu gandul celelalte echipe romanesti care joaca in UEFA pt ca in fata Europei trebuie sa fim un grup unit pt a reusi. In campionat e treaba fiecaruia, in UEFA e treaba NOASTRA.

FORTZA STEAUA

Bafta lui Dinamo si Rapid in Europa

BAFTA ROMANIA (STEAUA, DINAMO, RAPID)

ian rush  •  27 septembrie 2006, 21:08

dorya,steaua are sa demonstreze si cu realul ca stiu sa piarda in mod sigur.si poate si cu Dinamo Kiev desi sunt la pamant si aia.

alin70  •  27 septembrie 2006, 21:08

Daca nu se prezentau sau le pica nocturna,ar fi iesit mai onorabil oile dupa 0-3 cu Lyon!Aviz pt. meciul cu Real!

propoker  •  27 septembrie 2006, 21:16

tribune pline. femei, copii. batjocoriti! nu de echipa, atit s-a putut. de cei din conducerea clubului. „ordin de la Argaseala”, mi-a explicat un ofiter la intrare. Ptr public, ptr cititorii dvs umiliti la porti, va rog d-le Tolontan sa abordati si in ziar acest subiect, al bisnitei oficializate. Spre deosebire de celelalte meciuri, nu ne-au mai lasat nici macar cu suc la cutii de carton. Ori mori de sete, ori dai 200.000 pe un amarit de suc la 2 litri. Nu e voie, nu din motive de siguranta etc, ci ptr ca cei de la chioscurile din stadion sa faca vinzare, sa nu mai plece cu sucul acasa, cum au patit la meciul cu Liege. Ale cui sunt acele chioscuri? Vorbim de civilizatie!

nashpa  •  27 septembrie 2006, 21:20

stelist fiind ,as mai vrea sa urlu ca avem nevoie de conducere echilibrata,de echipa?,de psiholog si de oameni constienti ca, facind parte din „brand”-ul STEAUA ,fac parte din Istoria Sportului Romanesc ,fac parte din noi,noi ce-i care-i iubim si la bine,dar mai ales la necaz si care avem demnitatea de-a le „duce” si neputintele!Nu poti fi mereu cel mai bun,insa nenorocirea este ca ei asa ne-au invatat! Daca raspund dupa copiute,sa fie dati afara! Fiindca tot pe noi ne vor gasi „shelter” si audianti.Doamne-ajuta!
l

Luis  •  27 septembrie 2006, 21:21

AM VRUT SA SCRIU 10 ani de foamete…… dar am tastat gresit scuze.
oricum, cine are cap intelege.

Orizont  •  27 septembrie 2006, 21:22

Pentru cei ce cred ca se pricep la fotbal si isi dau cu parerea pe aici si spun de procentajul mic de posesie al Stelei, ei bine procentajul Stelei de posesie a mingii a fost de 51%. Sursa: UEFA.com

Stelist 100%  •  27 septembrie 2006, 21:22

Da se poate !
A fost un public fantastic , chiar daca scorul a fost in defavoarea noastra .
Trebuie sa intelegem ca asta este LIGA si nu cupa UEFA, aici sunt cei mai buni , iar Lyon este in primele 5 echipe.
O atmosfera superba si ma bucura ca am luat parte la asemenea meci, ca nu mai stau sa vad la TV cu invidie alte echipe si ca acum noi romanii, suntem in asemenea competie in care suporterul se simte intradevar suporter , iar fotbalistul da ce poate el mai bun pe teren !

rossi46  •  27 septembrie 2006, 21:27

Trebuie sa recunostem superioritatea adversarului. Un public fantastic, o dovada ca se poate urmari un meci in Liga , fara incidente dupa, chiar daca au fost si frustrari, dar mai presus de toate un spectacol total si sunt mandru ca am luat parte la el.
Aplauzele de la sfarsit arata ca am respectat echipa franceza , dar arata inacelasi timp ca ne-am castigat respectul de sine !

nashpa  •  27 septembrie 2006, 21:42

bravo,bravo rossi

Luis  •  27 septembrie 2006, 21:44

Dle Tolontan:

Din ultimele comentarii facute de dv pe site-il gsp sau in ziar, mi-i se confirma faptul ca totusi sunteti un om normal si cel putin, incercati sa fi-ti echidistant in comentarii fata de cele 3 echipe mari din Romania.
Faptul ca acum vorbiti laudativ fata de Steaua, ma bucur, pt ca aveti de ce, cand laudati Dinamo ca merge din victorie in victorie, ma bucur, pt ca aveti de ce, cand laudati Rapidul in Uefa, ma bucur pt ca aveti de ce, SPER sa ajung sa ma bucur ca ve-ti avea de ce sa omagiati si NATIONALA, care daca ar avea in componenta mai multi jucatori din Liga1 probabil a-ti avea DE CE.
Cei care nu inteleg mesajul, sa injure si sa scuipe, dar asta nu inseamna ca se vor afla la nivelul celor de aseara. Imi doresc sa vad aceeasi atitudine si la celelalte echipe Romanesti care participa in Uefa, dar sper ca rezultatul sa fie tot 3-0, dar pt ai nostri Rapid si Dinamo.

Fortza Steaua

sohil  •  27 septembrie 2006, 21:45

Apropo de civilizatie, ati vazut atitudine din partea stelistilor la meciul de aseara? Nu tu coate la Lovin si Petre Marin, nu tu cotonogeala la Nesu, si Nicolita, nu tu istericale la deciziile arbitrilor! Brusc, dupa tiganeala din campionat ( unde, nu-i asa? nimeni nu ,,respecta Steaua”), Steaua a redevenit ,,civilizata”. In fapt, e vorba despre mentalitatea tipic romaneasca: una de sluga careia i-a ,, urinat la gard ” ( vorba lui Patapievici ) pe tot parcursul istoriei, cine vrei si cine nu vrei. Haideti sa facem un exercitiu de imaginatie si sa ne inchipuim ca in locul Lyon-ului ar fi fost Rapidul sau Dinamo. Credeti ca la 0-3 ar fi aplaudat cineva adversarul? Sau arbitrul ar fi scapat intreg de pe teren? S-ar fi abtinut de la stupidele comentarii penibilul de Safta? Ar fi stat linistit pe banca istericul sef Meme? Sa fim seriosi! Inca ceva: jucati-va meciurile urmatoare din campionat gandindu-va ca v-ati demonstrat valoarea in Europa. Sau non-valoarea…Ca pana acum numai placa asta o auzeam…

florentin  •  27 septembrie 2006, 21:53

hmm… Eu ma tot intreb, voi astia care toata ziua „hop si eu pe blog sa-mi spun parerea”, chiar nu aveti nimic de lucru?? Pe Tolontan il inteleg… ca asta ii este meseria, dar voi?? in loc sa va vedeti de treaba, sa faceti ceva, tot cu fotbalul in cap sunteti!!

Costinho  •  27 septembrie 2006, 21:57

Pentru sohil:
Sa fim seriosi! Normal ca n-ai sa-i vezi pe Lovin si Marin dind coate sau dind la oase pe Nesu intr-un meci cind adversarul te respecta si nu te provoaca … Te-ai gindit ca poate acea atitudine a stelistilor e o consecinta a atitudinii adversarului (adversarilor) ? Birna sau paiul ? Ce se vede ?

NeaFane  •  27 septembrie 2006, 22:12

Ai uitat un singur lucru Cataline. Motivul pentru care aceste tribune au fost asa cum au fost. Este vorba de pretul biletelor, ne place sau nu faptul ca biletele au avut un pret pe care specatorul sa-l simta la buzunar a facut ca sa nu mai vina toti mancatorii de seminte pe stadion. Bineinteles ca tu chiar daca ti-ai fi dat seama de asta nu ai fi recunoscut-o atata vreme cat gspul a dus campania pe care a dus-o pentru a intoarce suporterii impotriva conducerii atunci cand au fost afisate preturile biletelor.

ggc  •  27 septembrie 2006, 22:32

Domnilor, va rog sa nu va mai imbatati cu apa rece, sa terminati cu lamentarile mioritice: marti Steau trebuia sa fie inteligenta sa vizeze un egal si daca se putea, pe contraatac sa faca ceva.Toata lumea e bucuroasa ca a venit Lyon-ul , ca va veni Realul. Nu, Steaua trebuie sa vizeze Cupa Ligii campionilor, Rapid si Dinamo Cupa UEFA. Ar insemna ca sa ramanem cu bucuria acceptarii in Uniunea Europeana de la 1 ianuarie 2007. Nu , de la 1 ianuarie Romania trebuie sa fie o „echipa” competitiva alaturi de celelalte. Cu alte cuvinte nu ne mai trebuie sferturi sau jumatati de masura ca altfel ajungem la periferia Europei de unde cu greu mai poti pleca. Si va rog, daca va pretindenti europeni porniti comentariile de pe acest nivel.

propoker  •  27 septembrie 2006, 22:35

ptr orizont
Acel procentaj final la posesie e mincinos. Poate nu ai fost la meci sau nu te-ai uitat la tabela in timpul meciului. In minutul 25 ei aveau 72%, spre finalul primei reprize abia ajunsesem la 35%.

Orizont  •  27 septembrie 2006, 22:39

@propoker
Nu vorbesc de un minut anume din meci, vorbeam de tot meciul. Sau crezi ca UEFA au pus procentajul la vrajeala?

Bobby  •  27 septembrie 2006, 22:45

Orice sut in fund e un pas inainte…deci tot raul spre bine…eu sper sa ne revenim in campionat…ca pt moment nu avem experienta necesara sa face fata unor ekipe precum lyon si nu a fost kiar asa marfa atmosfera…doar ca am aplaudat la golul 3 multi dintre noi nici nus tiam de ce aplaudam….:D…cand sa prezentat ekipa…nici nu se auzea bine…cam porst organizat…Forzza Steaua

Al patrulea jandarm  •  27 septembrie 2006, 22:47

Nu pe bune acum..chiar credeti ca 4 jandarmi stiu sa scrie? :)) Multumesc colegilor precedenti, mai ales celui de-al treilea pentru stil..

sfsdfsdf  •  27 septembrie 2006, 23:43

peluzele nu prea au aplaudat… mai mult tribuna 2…. unde eram si eu 😀

vocea americii  •  27 septembrie 2006, 23:46

Domnule Tolontan (la astialaltii nu le zic nimic; e prosti):

Frumoasa observatie. Un ton pozitiv. Vor trebui multe articole incurajatoare si moralizatoare pina sa-si schimbe rumanul gindirea. Dar continuati. Oamenii nu sint rai de la natura. Trebuie numai sa li se dea o sansa. Si o sa vedeti ca o sa apucam si tribune mindre.

P.S. chestia cu astialalti e prosti era o gluma – o replica din Morometii.

drakoo  •  27 septembrie 2006, 23:58

Ce parere ai colontane ca a fost stadionul a fost plin de fani adevarati care au cantat tot timpul ??
Erai ingrijorat ca or sa vina doar burtosi cu lanturi de aur la gat, sau „domni bine” la costum…. Ce crezi acum despre asta colontane? Despre cantecele din timpul meciului si despre felul inc are s-a comportat galeria-stadionul ? Mai esti ingrijorat pt meciul cu Real?

bogy  •  28 septembrie 2006, 0:02

Sunt rapidist.Da.Dar am cate ceva de zis despre galeria Stelei de aseara:sunt sigur ca daca in campionat cu Dinamo,Rapid,Craiova,CFR Cluj etc ar fi fost aceeasi galerie si s-ar fi intamplat sa fie 3-0 pt adversari ar fi aplaudat la fel.Da.Pentru ca aseara nu cred ca au fost mai mult de 1000 de insi din „galeria” din campionat….Tot respectul pentru OAMENII de aseara de pe stadion!!!!

HAI RAPID!
HAI STEAUA!
HAI DINAMO!
HAI ROMANIA!!!

vocea americii  •  28 septembrie 2006, 0:12

drakoole!

La cum se comporta o anumita fauna cam meci de meci pe stadioane e normal sa te ingrijorezi. Mai ales cind te da la televizor in toata lumea. Au sa vina si vremuri cind fair play-ul va fi norma, nu exceptia, si atunci n-o sa ne mai ingrijoram.

bogdani  •  28 septembrie 2006, 0:15

Stadion refacut!
Public nobil si european!(cum ne place sa spunem:”european”)
STEAUA a dovedit inca o data ca este o deschizatoare de drumuri!
Lucruri concrete bazate pe statistici,pe realitate!

ForeverStelist  •  28 septembrie 2006, 0:20

Jucatorii nostri au acordat un PREA MULT RESPECT acestei echipe. Cred ca starea lui Oli s-a transmis jucatorilor. Daca intram un pic mai determinati poate reuseam un joc mai bun. Nu spun ca ii invingeam, dar poate jucam ceva. Asa, ai nostri se uitau la ei ca la urs. Asta e, mergem mai departe. Probabil ca au invatat ceva din acest joc. Si anume, cum sa tina mingea, ca mai au nevoie de ceva conditie fizica, sa mai mearga pe la sala de forta. Sunt increzator ca meciurile urmatoare vor fi abordate altfel. Cu mai mult CURAJ. Sa nu mai fie atat de timorati. Gata, de acum vom juca numai cu echipe mari unde trebuie sa intri cu curaj. Macar sa incercam ceva scheme. Nu prea s-au vazut. Forever Stelist!

TYBBY  •  28 septembrie 2006, 0:50

pt d-l Tolontan: ESTE BINE ca sunteti oarecum echidistant in aprecierile referitoare la trecutul echipelor romanesti de club( „Pentru ca aceste tribune să se răzvrătească într-o bună zi, pentru ca fair-playul să rămînă şi să fie dublat de orgoliu, e nevoie de un grup de antrenori, fotbalişti şi conducători care să aibă ceea ce au avut Craiova Maxima, Steaua ‘86, Dinamo ‘90 sau “naţionala” lui Hagi.
Tribune civilizate. Să mai apucăm cîndva şi tribune mîndre! „)cu toate ca nu este usor ca jurnalist sa ramai calm si impartial (mai ales cand trebuie sa suporti injuriile multor frustrati si indecenti.. care se numesc ei insisi „suporteri”). Echipele noastre care ne reprezinta in EUROPA nu au nevoie de astfel de „suporteri” !!! Continuati pe aceeasi linie ca bine faceti domnule Tolontan!!
Sper ca peste cativa ani sa putem si noi…romanii sa savuram intrarea a 2 sau poate chiar 3 echipe romanesti in LC !! Atunci se va putea vorbi de tribune civilizate si poate „suporterii” de azi vor deveni „consumatori civilizati ai fenomenului FOTBAL” !!!

NICU MIRZA  •  28 septembrie 2006, 0:55

hola senor tolontan.por como piensa usted no me estrana que compare al steaua 86-90 con craiova… minima de los anos 83 y con el dinamo(care daca ar fi ramas in aceias formul pina…in zilele noastre… cistiga sigur CCE(CUPA CORPODEAN EUROPEAN).pero senor,ellos(dinamo) no pudieron marcar un solo tanto en una semifinal de tercera division,como era la recopa(cupa cupelor),mientras nosotros hemos metido miedo en Europa unos cuatro anos sequidos,jugando semifinales,finales y ganando la COPA DE EUROPA.bueno,contandole todas esas cosas quizas va usted a mejorar los conocimentos sobre el futbol rumano y savra que en Romania HAY UN GRAN IMPERIO FUTBOLISTICO,que es EL STEAUA DE BUCHAREST,y nada mas!si no cree que lee mucho mas sobre la historia del futbol rumano y su palmares tanto en Romania como en Europa.hasta luego.

MAXX  •  28 septembrie 2006, 1:05

pt nicu mirza: Daca crezi ca esti mai interesant scriind in alta limba te inseli amarnic…ESTI PATETIC!!! Si ca sa intelegi fenomenul asta care se numeste „fotbal” trebuie sa fii un pic IMPARTIAL !! clubul pe care il „slaviti „atat este si mai patetic decat „usted” in frunte cu vestitii ei conducatori …respect total pt sportivii de la acest club ( in meciul cu lyon atat au putut) ……

vocea americii  •  28 septembrie 2006, 1:15

Pai ce, vrei sa uite spaniola pe care a invatat-o la cules de capsune?

MAXX  •  28 septembrie 2006, 1:18

exact!!

John  •  28 septembrie 2006, 2:02

CLICK, click, click, nu,nu este vorba despre „noul Axe”, ci despre un blog unde gasiti comentarii, articole, poze, etc… , aproape ceea ce gasiti aici,acesti oameni fac asta pentru bani,noi o facem pentru voi, pentru cititori , asta-i „banul” ce-l obtinem noi, placerea ca voi sa ne cititi, sa ne comentati si asa mai departe, cu tot respectul pentru http://www.gsp.ro si alte siteuri de profil, va spunem ca nu aveti nimic de pierdut sa dati un click si sa ne cititi, ajutati-ne sa crestem, sa va informam, sa comunicam, sa ne impartasim pasiunea.sa comentam fotbalul romanesc impreuna.
Noi va vom ramane mereu datori!
(Blogul este in limba engleza, dar in curand se va schimba in romana)
http://theromanianfirstleague.blogs.eurosport.com/

anti steaua 100%  •  28 septembrie 2006, 2:13

pacat de publicul ala…steaua a jucat mizerabil…nu va mai laudati ca aveti sau sunteti echipa de CL. daca erati nati fi mancat bataie asa urat…recunoasteti ca navem echipa actualmente de europa…si asta e adevaru…avem d luptat…

Stefan  •  28 septembrie 2006, 2:15

oamenii au aplaudat pt k biletul la peluza a costat 1 milion si nu 50 mii;)

CritiP  •  28 septembrie 2006, 2:38

Asa si asa, Cataline!
Este exact ce am scris in comentariile mele la articolul tau antecedent si tu nu ai recunoscut in el.
Acum, Olaroiu, recunoaste chiar el:
„- Domnule Olăroiu, credeţi că se putea obţine mai mult din meciul cu Lyon?
– Dacă nu am fi primit acel gol în finalul primei reprize, cred că altfel s-ar fi jucat meciul în partea a doua. Am fi intrat la pauză cu 0-0, am fi cîştigat timp de odihnă, puteam reintra în joc concentraţi pentru că îi blocaserăm bine pînă la acel moment. Nu se ştie cum decurgeau ostilităţile mai departe.”-citat din Gazeta Dvs.
Cum ai putut sa sustii ca golul prostesc oferit de Carlos nu a schimbat toti vectorii desfasurarii partidei? De ce nimeni din Media nu indrazneste sa arate adevarata fata a deciziei prostesti de al tine pe Carlos titular la Steaua?
Ma uimesti, dragul meu Catalin!
Cu drag pentru talentul tau, pe care il apreciez inca,
CristiP
PS>Ce-ai zice sa incerci sa fii un pic mai tu insuti cind scrii?

CritiP  •  28 septembrie 2006, 2:48

Draga Cataline:
Eu ti-am scri cu mult inainte sa se termine meciul ce ti-am scris. O opinie…
S-a intimplat ca am avut dreptate…
Oare eu vad ce tu nu vrei sa vezi?
Ce gazetari sinteti voi?
Domnii mei va este frica de Becali?
Dar ce cistiga el de la Carlos? Este el orb si nu vede? nu cred!
„E ceva putred in Danemarca!”
De ce nu investigati daca sinteti jurnalisti profesionisti…
Cum poate fi Carlos portar intr-o echipa de valoarea Stelei?
Porniti de la aceasta intrebare…

Iubesc Romania, Steaua, Rapid si Dinamo!

Un dinamovist emigrant,
CristiP

un roman  •  28 septembrie 2006, 3:16

„Niciodată în istoria înfruntărilor importante ale sportului nostru, tribuna nu aclamase lovitura de graţie primită.” Domnule Tolontan,inainte sa vb informeaza-te.Uitat-te la meciul poli-steaua 1-8,de era 8-1 pt lyon iti zic eu ca nu mai apaudau.Si nu e prima data…prima data a fost la Timisoara,totu se intampla pt prima data la Timisoara.

Reinold P.  •  28 septembrie 2006, 4:14

Am fost din nou umiliti. Pentru a nu stiu cata oara. Nu se poate sa abordezi un meci asa cum au facut-o jucatorii stelei aseara, cu o teama si un ”morcov” pe care nu l-am mai vazut demult la o echipa romaneasca (suntem maestrii la asa ceva). Explicatii de genul ”am fost in joc pana la gafa lui Carlos” sun niste scuze puerile. Imi amintesc de niste cuvinte ale lui Malouda sau Abidal, nu mai stiu nici eu exact, care la o provocare a unui suporter stelist, a zis ca ”ca ne da 8 si apoi se opresc”. Puteau sa dea linistit da nu s-au omorat ca erau asteptati la hotel de ”fetitele” noastre doritoare de autografe.

Student  •  28 septembrie 2006, 5:30

a pus ieri cineva un site cu rezumatele meciurilor… puteti sa-l mai puneti o data? merci

Georgero  •  28 septembrie 2006, 7:28

„Tribunele si-au recunoscut neputinţa”

Sa vedem ce bolboroseli mai apar daca Steaua face 3 pcte la Lyon. Singurul din redactia voastra care a inteles ceva din meciu’ asta a fost Nea Ovidiu.

ioan plischi  •  28 septembrie 2006, 7:45

ce dracu atita vorbarie! stelei ii lipseste RADOIUL!! n-are cine sa faca ordine in teren. lovin? o gluma sinistra! bostina? o umbra! para? o conjunctura de fotbalist! cristocea? alt pitic atit de mic! dica? excelent jucator, insa numai prin realizari personale, care ajuta echipa sa respire, insa in jocul colectiv un anonim. stelei ii trebuie cel putin 5-6 FOTBALISTI. daca vrea sa-i gaseasca, trebuie sa renunte a-l mai trimite pe meeeemeeeee sa caute. ce-a adus si ce-au ajuns cei adusi de el?

Comentează