Cătălin Tolontan se gîndeşte dacă e posibil să teleghideze cineva campionatul
sâmbătă, 30 septembrie 2006, 7:57
Cătălin Tolontan se gîndeşte dacă e posibil să teleghideze cineva campionatul
De cînd s-a îngroşat gluma cu punctele şi de cînd punctele s-au făcut bani, şi după ce şefii s-au prins că banii vor creşte, la fel şi punctele, la fel şi locurile de Champions League, spirala continuă!, iar locurile s-au făcut bani, ei bine, de atunci fotbalul nostru a turbat.
Acum, Rapid acuză că Moldovan a fost suspendat pentru că giuleştenii joacă împotriva lui Dinamo. Tema e veche. Există un plan atotcuprinzător, conceput de persoane omnipotente care vor să impună echipa campioană. În acest caz, pe Dinamo.
Cu cîteva zile în urmă, Steaua era acuzată că trage sforile cu arbitrii. Mîine, va veni rîndul Rapidului. Suspiciunea ajunsese chiar şi la CFR Cluj!
Ei bine, o veste proastă pentru adepţii teoriei conspiraţiei! Avem, ca specie, defecte care ne împiedică să ducem la final un astfel de plan. Oamenii, nu doar românii, sînt superficiali, guralivi şi neserioşi. Ar fi nevoie de zeci de persoane cu funcţii înalte care să marşeze la o astfel de acţiune. Să rişte, să acţioneze şi să tacă. Pentru totdeauna. E aproape imposibil.
Da, sînt interese mari. Şi da, dacă ar putea, patronii cluburilor şi-ar lichida adversarii pentru un loc în Ligă. Dar nu, nimeni nu poate să-şi planifice şi să aibă garantată supremaţia într-un domeniu hipercompetitiv, aşa cum este fotbalul nostru astăzi. Plus că se mai întîmplă ceva. Dai peste oameni incoruptibili, care-şi văd propriul interes, cel al prestigiului şi al carierei.
Un exemplu: arbitrul Tudor. N-am fost niciodată împotriva arbitrilor străini. E foarte bine că vin. Însă un meci ca Dinamo – Rapid ar fi putut fi condus de Tudor. Sper să nu regretăm la final că n-a fost aşa.
Iulian • 30 septembrie 2006, 22:01
Si zici ca nu se poate aranja o campioana … ia vezi exemplu in Italia
DIXIT • 30 septembrie 2006, 22:02
„MACELUL” continua! Arbitri sunt trimisi cu tema clara (vezi ce s-a intamplat azi la CFR-Vaslui,cand nu s-a acordat penalty ptr CFR,cand la
golul al 2-lea al Vasluiului a fost in prealabil fault clar in atac,cand arbitrul a
fluierat mai repede,cand…..) sa vicieze rezultatele echipelor care au
ridicat nasul la purtare! Veti vedea cum va fi furat si Otelul Galati pt ca bate la usa cupelor europene! Clujul este „scalpat” de cateva etape si va
fi „linsat” in meciul cu Steaua! Si nimeni nu pateste nimic!…Sa dea Domnul
sa n-aiba o viata usoara acel „cineva” care este in spatele acestor manevre!
….Asadar,dle Tolontan, nu suntem asa de naivi precum ne credeti!
ps. SE VEDE „PUSCARIE” LA ORIZONT!…veti vedea!
MoRRiS • 30 septembrie 2006, 22:02
Khafre , eu incerc sa port nishte discutzii cat de cat civilizate shi cu tine se pare ca am reushit cat de cat , cu mici contradictzii … Tu fiind dinamovist shi citind ca un stelist se ia de Dinamo , ce reactzii ai avea ? Banuiesc ca ai deveni shi tu la fel de tzepos 🙂
Khafre • 30 septembrie 2006, 22:04
se spune ca banii nu au miros … culoare in schimb au … eu nu inteleg de ce argumentul principal al stelistilor cand este vorba de domnul Becali se refera la investitii . Voi , stelistii ar trebui sa vedeti relatia becali-steaua ca pe un parteneriat mutual avantajos . Becali a investit este adevarat … insa banii s-au transformat in notorietate ( notorietate care se mai obtine prin marketing contra cost ) si ulterior in bani ( aveti vreo indoiala ca Becali intr-un an sau doi va fi pe profit cu steaua ? ) …
Nu aveti nici un motiv sa ii multumiti pentru ca el isi face mai intai lui un bine si doar tangential unul si voua … banii lui becali puteau fi ai oricui altcuiva cu o amplitudine intelectuala ceva mai ridicata
P.S. pentru cine nu stie Tea Sponte este dinamovist ( iar asta nu il impiedica sa se bucure la fiecare gol al stelei $$$$$ )
green • 30 septembrie 2006, 22:04
…d-le Morris…se pare ca esti in minoritate. da-mi si mie cateva argumente (exemple de joc) din meciurile respective, din care sa reiasa clar ca dinamo a facut blaturi (in special as vrea exemple de la dinamo-poli si dinamo-fc arges). sau ne bagam si noi asa ca nea gigi fara acoperire, fara argumente (ps. este incredibil cum gigi becali este lasat sa zica fara nici o proba ca corpodean a luat sute de mii de euro de la cineva sub forma de MITA)
chelseaboy_nyku • 30 septembrie 2006, 22:04
nush de ce va mai bateti capul e clar ca dinamo trebuie sa ia campionatul anul asta cu orice pret si o sa il ia asta e probabil ca joaca si destul de bine dar…daca e ajutata cat de putin din prtea unor echipe sau arbitri acest lucru se cunoaste si datfiind faptul ca e greu sa rezisti pe 2 fronturi steaua si rapid nu fac fata iar dinamo este ajutata are de castigat..si o sa castige campionatul deja sau resemnat totii dar totusi haide hai rapid giulesti!!!!!!!!
PhD • 30 septembrie 2006, 22:09
Ptr. Domnul Tolontan
In primul rind apreciez gestul si intentia de a debloca aceasta stupida reactie nationala: teoria conspiratiei. Deja a intrat in folclor, daca pierde nationala e de vina arbitrul, Fifa, Uefa, chiar Ue pentru ca nu ne vor la masa bogatilor. (Steaua ne-a aratat ca aceasta masa nu e chiar asa de copioasa, apoi te supune la tot felul de probe si sacrificii…)
Cind vine vorba de cluburi, in functie de preferinte si culori ori Borcea, ori Meme, ori Copos, dar cine tot face ceva. Prin ceva a se intelege illegitim.
Totusi nu chiar asa stau lucrulie, fotbalul se joaca (si) pe teren. Daca esti bun, cel mai bun invingi.
Insa trebuie sa fi nucel mai prost, sau cel mai naiv, cu cel mai pregatit. Ori noi cu nationala si cu echipele de cluburi chiar la acest capitol stam prost. Suntem probabil natiuna cu cel mai ridicat grad de (sub)cultura fotbalistica, putem usor alinia cel putin 15 milioane de antrenori, avem cele mai inteligente si plauzibile scenografii privind coruptia in fotbal, numai fotbal nu avem. (Prin fotbal a se eintelege fotbal de calitate)
Cel mai dureros est faptul ca acest lucru este corect pina la urma. Atita minciuna, coruptie, ura producem in fiecare segment al existentei noastre, incit am ajuns sa ne stricam si jucaria preferata, drogul zilelor noastre fotbalul.
Nu Borcea, Jiji, Romel sau Jenel sunt de vina…vina ne apartine noua, societatea postmoderna, postbalcanica romana. Si e un caz tipic, ca al Regatului Danez, unde se descopera aceeasi diagnoza:
there is something rotten in Denmark.
Nicco • 30 septembrie 2006, 22:10
Daca jocurile sunt facute sa castige Dinamo, de ce va mai prezentati la meciuri? In caz ca arbitru uita intelegerea?
chelseaboy_nyku • 30 septembrie 2006, 22:12
k dinamoo e mai buna just to make all happy 🙂
Dan • 30 septembrie 2006, 22:22
Ticalosiile lor se bazeaza pe lipsa noastra de reactie. Presa sportiva ar trebui sa fie in prima linie a luptei impotriva aranjamentelor care se fac in campionatul Romaniei. Articolul tau indeamna la „somn”. Mi se pare cel putin curioasa luarea ta de pozitie in apararea „inocentilor” din fotbal. Incerci sa semeni confuzie? Incerci sa induci indoiala in mintile microbistilor? Ar trebui sa fii mult mai atent la ce scrii si sa nu-i lasi din chingi pe mafioti pana nu se va respira un aer curat in Liga 1. Nu uita care e rolul tau! Ai uitat? „Cainele de paza…”
Mai bine ai da in judecata organizatiile numite FRF si LPF pentru vinderea de produse falsificate.
razvan • 30 septembrie 2006, 22:24
De cand imi doresc sa comunic cu dvs. Sunt un dinamovist infocat dar realist. Impresia mea este ca absolut toti, presa, oameni de fotbal, politicieni, afaceristi, etc va-ti pornit impotriva acestui club – Dinamo. Pe dvs personal va apreciez cel mai mult de la gsp, aveti 3 clase peste ioanitoaia. Stiu ca in sinea dvs recunoasteti ca acum Dinamo e o echipa foarte buna, nu mai buna ca Steaua, dar cam pe acolo. Sunteti poate singurul formator de opinie adevarat din presa sportiva. Prezentati in editorialele dvs lucrurile asa cum stau ele in realitate si veti castiga simpatia tuturor microbistilor din Romania
PS – nu vi se pare jalnica reactia rapidistilor vizavi de Dinamo, cum ca s-a implicat in suspendarea lui Moldovan, sau ca minimalizeaza calificarea in grupele UEFA – simt ca sunteti de acord cu mine in privinta asta. Mi-ar place sa-mi raspunde-ti.
grozy • 30 septembrie 2006, 22:26
Bai Tolaontane eu am baut 2 pahare de vin.Dar cred ca daca ma puneam sa scriu un articol mai bun decat tine aşa cum l-ai scris pe asta, cred ca reuseam cu siguranta.Cum poti sa spui ca nu exista conspiratie, cand se vede foarte clar ca Dinamo e ajutata? Personal ma astept ca multe alte sfori sa fie trase pentru ca Dinamo „sa ajungă acolo unde îi e locul”.Nu te contest pentru calitatea de ziarist eminent , dar încearca să vezi mai realist şi mai obiectiv fenomenele fotbalistice aşa cum ai facut şi până acum. Poate ca toate performanţele realizate de echipele româneşti in cupele europene vi se datorează vouă ziariştilor , care ati luptat impotriva blaturilor din fotbalul nostru şi de aceea avem astăzi satisfacţie şi rezulzate.Nu lăsaţi garda jos, pentru că acum este foarte important să nu se facă „lucrături” dincare să aiba de pierdut fotbalul nostru.Stimă.
remus • 30 septembrie 2006, 22:26
@ morris
stii, e destul de greu sa purtam o discutie civilizata plecand de la premise (de tine stabilite) eronate (dinamo a blatuit meciurile). pe langa asta, nu ai nici argumente care sa sustina parerea ta. asta este o trasatura comuna conducatorilor stelisti (gigi, mm, oli, in ordine ierarhica) fapt ce m-a determinat sa-ti zic ca vorbele nu-s ale tale, doar le folosesti. cand jignesti pe cineva nu te astepta sa primesti aprecieri. ai semanat vant – ai cules furtuna. raspunsurile tale au continuat pe aceeasi tema („amice , spre deosebire de tine, eu nu ii venerez pe cei din conducerea Stelei … Se pare insa ca tu eshti un mic “cutzu-cutzu” care daca`l vede pe Borcea la TV da din coada”). nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca eu ii venerez pe conducatorii lui dinamo, iar partea cu datul din coada… ce sa mai zic… poate doar sa-l parafrazez pe-un „cunoscut” de-al tau – atata poti (sincer imi pare rau ca-ti zic asta dar n-am incotro). cu mare placere as purta un dialog bazat pe argumente si respect reciproc. poate cu prima ocazie o sa reusim, cine stie…ar fi minunat sa ne convingem reciproc de ce si de cat suntem in stare.
p.s daca tii cu steaua de „mai bine de 20 de ani”, as fi si eu curios ce te-a determinat in alegerea facuta (sau tii cu steaua din mai ’86 ceea ce e 20 ani si 4 luni, aprox?)
No Name • 30 septembrie 2006, 22:27
Morris, sezonul trecut toata lumea ataca pe Steaua, acum toti ataca pe Dinamo. Oare de ce? Pentru ca sunt pe primul loc. Daca era Rapidul, ei erau atacati. Cam asta inseamna 6-7 milioane de euro, ce vin din liga…Mai mult decat bugetul oricarei echipe din Romania pe un an…
hadi2 • 30 septembrie 2006, 22:38
Tudor a furat mereu pe Dinamo,fie ca jucam cu Rapid fie cu Steaua.
Din.Amo • 30 septembrie 2006, 22:40
@Morris
Ar fi bine sa nu va mai amagiti cu ideea ca Becali e ‘salvatore de la patria’. Este pana la alegeri. Daca intra in parlament, mi-e teama ca veti suferi o mare dezamagire.
Deschideti ochii si vedeti ca Becali nu ajuta Steaua, ci si-o insuseste. Din punctul lui de vedere si voi, suporterii, sunteti tot ai lui, ca el da banii, nu? Daca n-ar fi gandit asa nu si-ar fi permis sa trimita bodyguarzii sa va dea afara din stadion, MM n-ar fi lovit cu pumnul un suporter stelist.
Becali e stelist cata vreme Steaua il ajuta.
La fel la Rapid, la fel probabil si la Dinamo.
Daca vom intelege bine asta, poate nu ii vom mai lasa sa ne invrajbeasca in halul asta. Noi, acum, facem jocul lor. Ganditi-va! Aducem noi vreun beneficiu echipei favorite daca ne balacarim preluand din zbor ideilor lor de cele mai multe ori elucubrante?
Hai fotbalul! Jos scandalul!
MoRRiS • 30 septembrie 2006, 22:51
Remus , aveam 9 ani cand am inceput sa tzin cu Steaua … Asha cum tu tzii cu Dinamo, asha eu am simpatizat de la inceput cu Steaua … Eu nu tzin cu Steaua ptr ca a luat Cupa Campionilor , tzin cu Steaua ptr ca m`am atashat de acea echipa atunci shi mi`a ramas in inima … Stai linishtit, nu sunt un fan de carton sa`mi skimb echipa in functzie de locul din clasament sau in functzie de altceva … Pur shi simplu tzin cu Steaua … Tu tzi`ai skimba echipa de suflet ? Daca eshti fan adevaral al lu` Dinamo, nu cred ca ai face`o nici daca ar fi pe ultimu` loc in ultima Liga .. Cat despre meciurile blatuite , sper ca ai vazut meciul lu` Dinamo cu Poli … tzie tzi se pare ca Alexa si Grigorie au jucat contra lu` Dinamo ? Alexa care deposeda tot ce trecea pe langa el, in meciul cu Dinamo brusc nu a mai facut nimic … Cum venea mingea la el, o dadea imediat … Nu shtiu , eu nu am vazut un meci corect acolo … Nu sunt ca Andrei Vochin sa analizez meciurile in cele mai mici detalii, spun numai ce am vazut … Shi shtiu ca multzi nu sunt de acord cu mine .. Dar imi mentzin parerea … Asha cum multzi au spus ca Steaua a facut blaturi in 3 meciuri (Cu Vasluiul , in care chiar Rednic a declarat ca trebuia sa primeasca 100.000 de euro de la Rapid sa incurce Steaua, nu vad ce blat era ala ), in meciul cu Arges ( in care s`a spus ca arbitrii au tras cu Steaua, dar nu s`a observat ca ei de la inceput au tras cu Argesul) , cu Gloria ( un penalty ushor acordat ptr Badea, dar un alt penalty la Bostina NEACORDAT, bine, cred ca a vrut sa compenseze gresheala de la primul penalty), cu Rapidul ( arbitrul a tras pentru ambele echipe greshind in favoarea amandurora) .. Ashadar, sunt multe gresheli in favoarea Stelei, dar shi in defavoarea ei … Iar in meciul Stelei contra lu` Dinamo , cred ca ai observat shi tu cum a stat treaba … Ze Kalanga l`a calcat pe Shaban , nu s`a dat nimic , l`a lovit pe Petre Marin, nu s`a dat nimic , Petre Marin l`a lovit pe Ze Kalanga, nu s`a dat nimic, Tames a intrat la Lovin ca Nesu, nu a fost eliminat deshi trebuia, Moti da cu cotul lu` Thereau , nu se observa, dar cand Thereau mishca din cot, brusc ishi ia roshu … La Nicolitza nu ma pronuntz … Deci .. Sunt multe multe gresheli , iar noi stam shi ne certam shi ne contrazicem aiurea .
Gabinho • 30 septembrie 2006, 22:52
Intr-un campionat ce in 2 ani promite 3 echipe in CL nici nu se pune problema k un arbitru roman sa arbitreze un derby. Strainii sunt solutia. Asa se face si afara.
MoRRiS • 30 septembrie 2006, 22:55
Din.Amo , fratele meu , eu nu`l sustzin pe Becali … Am scris asta shi mai sus .. Am spus doar ca el de bine de rau a bagat bani i Steaua shi a scos`o din mizerie … E adevarat, ishi ia banii inapoi , dar asta nu e treaba mea … La Dinamo catzi bani au bagat aia in buzunare de pe urma fotbalishtilor ? Ce dracu … Copos la fel … Am mai zis, pe ei ii doare`n cur de noi , iar noi stam shi ne certam shi ne contrazicem aiurea … Kiar se merita sa ne batem capu` atat ? Ei oricum traiesc bine cu sau fara parerile noastre
Xulescu • 30 septembrie 2006, 22:56
“Olăroiu a explicat ieri diferenţa dintre arbitrii români şi cei străini: “Pe centralul de la meciul cu Lyon nici nu-l mai ştiu la faţă, pe ai noştri îi visez în fiecare noapte”.”
Probabil ca Olaroiu ii viseaza frumos pe Salomir care nu i-a eliminat un om (Lovin) shi nu a dat un penalty contra echipei sale, pe arbitrul de la meciul cu Argeshul, cand iarasi a fost iertat de un penalty, pe arbitrul de la meciul cu Bistritza, cand a primit cadou un penalty.
Cat ne vor mai scoate ochii cei de la Steaua cu traseul european pt faptul ca nu joaca nimic in campionatul intern. Au fost avantajati clar in 3 din ultimele 4 meciuri shi striga impotriva arbitrilor. Pai fara ei se bateau pt locul 10 cu Rapidul.
Martelatilor
lincone • 30 septembrie 2006, 22:58
total de acord cu opinia lui Gabinho!!!!
Xulescu • 30 septembrie 2006, 23:00
Ah. Shi apropos. Pai daca lui Thereau trebuiau sa-i reduca pedeapsa in urma inregistrarilor video, cate etape trebuia sa ia Lovin dupa meciul cu Rapid?
RomaniaFootball • 30 septembrie 2006, 23:00
pt Clubul Tricolorilor:
-arbitrii influenteaza foarte mult, prin prestatii de-a dreptul penibile, rezultatele jocurilor; din ce in ce mai mult; se pare ca si in etapa asta au aparut erori grave de arbitraj.
Pana la urma nu asta e problema, daca sau nu arbitrii sunt cumparati; oricum fanii vor crede intotdeauna ca sunt manevre oculte la orice arbitraj slab.
Nu-mi place ce vad, este totusi jenant sa astepti un spectacol si sa vezi cum greselile de arbitraj influenteaza decisiv rezultatul, munca unei echipe in meciul respectiv. Indiferent cum se numeste echipa dezavantajata.
http://romaniafootball.blogspot.com/2006/09/arbitrajul-in-fotbalul-romanesc.html
No Name • 30 septembrie 2006, 23:01
MoRRiS, nu te supara, dar daca tu zici ca Steaua nu a fost IN MOD CLAR avantajata cu Bistrita, Arges, si mai ales cu Rapidul, te uiti la alt sport, nu la fotbal…Stiu ca ti se pare altfel, ca esti stelist, dar crede-ma, nu ai dreptate. Si o spun asa, fara sa tin cu Rapid sau Dinamo, sau oricare echipa din campionat.
MoRRiS • 30 septembrie 2006, 23:02
No Name , orice parere e binevenita pentru mine .. Dar poate`mi dai tu alte detalii sa`mi demonstrezi ca au fost manevre la meciurile alea 🙂
No Name • 30 septembrie 2006, 23:06
Eu n-am zis ca au fost manevre. Am spus doar ca Steaua a fost ajutata in mod clar. Atat. Si chiar daca ar fi fost manevre, nu ma intereseaza.
MoRRiS • 30 septembrie 2006, 23:07
No Name , shi eu am spus ca Steaua a fost avantajata, dar shi dezavantajata 🙂
Martin • 30 septembrie 2006, 23:09
Atentie, nu campionatul promite 3 echipe in CL. Steaua (mai mult), Rapid (mai putin) si Dinamo (si mai putin) prin evolutiile din ultimii 2-3 ani au promis.
Vom reveni la starea de dinainte atunci cand vom avea si 3 echipe in UEFA, deci 6 echipe in total, dar tot 3 vor fi cat de cat competitive. Cele din UEFA vor iesi inca inainte sa isi dea seama ca au intrat, dar punctele stranse de 2-3 echipe se vor imparti la 6.
Din.Amo • 30 septembrie 2006, 23:12
@Morris
Da, asa e, 100% corect.
Ah, de n-as mai vedea numele Copos, Becali, Borcea, Stoica, Vama, Turcu etc. si vorbele lor in ziare si la TV!
Visez la ziaristi ca Vochin… dar cred ca suntem abia la inceput.
Stii, se pare ca scandalurile astea pana la urma ne apropie, culmea! Din cauza gretei pe care ne-o provoaca.
Si apoi, in legatura cu arbitrii. Observati in UCL si campionatele straine. Arbitrajul nu se discuta aproape deloc. Si cred ca asta e in primul rand pentru a nu oferi jucatorilor cel mai la indemana alibi.
La noi prin aruncarea vinei asupra arbitrilor conducatorii afiseaza o mare incostienta, pentru ca ii absolva pe jucatori de responsabilitatea actiunilor lor.
No Name • 30 septembrie 2006, 23:12
MoRRiS, si crede-ma ca nu arbitri fac rau fotbalului romanesc. Raul o fac MM, Gigi, Borcea, Copos, Iancu, etc, etc cu atacurile fara sens si de cele mai multe ori fara acoperire la adversari. Ei baga frica in arbitri, care de multe ori gresesc sub presiunea creata de declaratiile oficialilor.
Pun pariu cu tine, ca daca in meciul cu Dinamo castiga Steaua, cainii ar fi atacat pe Steaua, ca umbla la arbitrii, la federatie, etc…:)
Dinamovistu • 30 septembrie 2006, 23:24
Mai Cataline este adevarat ca ar fii putut si Tudor sa arbitreze acest derby,dar eu sint de parere ca acest Tudor este impartial doar atunci cind nu arbitreaza pe Dinamo.Sper sa va aduceti amonte de toate gafele impardonabile pe care lea facut acest Tudor in defavoarea lui Dinamo.Mai mult decit atit este un arbitru care vrea intotdeauna sa iasa el in evidenta.
laur • 30 septembrie 2006, 23:29
@morris
Uite ca iti mai raspunde un dinamovist convins, ramane ca tu sa vezi daca am dreptate sau nu.
Nu urmaresc meciurile Stelei, asa ca nu pot sa-mi dau cu parerea daca este o echipa buna, umflata de presa, sau slaba. Pana la meciul cu Boro, chiar am crezut ca aveti trupa. Apoi, am inceput sa am mari dubii, intelegi de unde vin astea…. Ce nu-mi place mie la voi, stelistii, in general, este ca nu stiti sa pierdeti. Anul trecut, cand Dinamo a mers ”traznet”, ati castigat campionatul nemeritat. Rapidul, sau Sportul, erau mai in masura, Rapidul v-a rezolvat in ghencea…cu noi ( am vazut meciul), ati facut un meci mediocru, desi noi il aveam pe flocea si am jucat execrabil….ati egalat cu noroc, dar si norocul este de cum ti-l da cel de sus. Ai vazut proteste din partea Conducerii, suporterilor, etc? Am stat in groapa noastra si ne-am plans ranile. Cand ati inceput sa pierdeti, de vina e Dinamo, arbitrii, frf-ul, lpf-ul , toti in masâ. Voi n-aveti nicio vina. Cu ce ati dovedit ca sunteti mai buni? Vorba lui Jenei de pe vremuri, daca esti mai bun, bati in orice conditii, vitrege de altfel ( iti aduci aminte de meciul cu Spartak jucat in tenisi?). De ce nu ne-ati batut in 10, de ce n-ati batut rapidul in 10, de ce n-ati batut la pooli? De ce?Unde ati aratat ca aveti valoare? Obtii un egal norocos cu rapidul ( prostia lui razvanelu’), tragi un sut pe poarta cu Dinamo, joci anost la Timisoara si totusi….cine striga cel mai tare ca e furt peste mioare??? Marcel Raducanu a declarat ca cele doua penaltyuri ( cu Vasluiul ) au fost degeaba, penalty-ul cu Gloria a fost inexistent, Argesul a avut penalty in ultimele minute…..si voi contestati arbitrajul la meciul cu Dinamo. De ce nu faceti memoriu sa nu mai fiti ajutati, daca sunteti buni, castigati pe teren, fara ajutoare colaterale…
Asta e, nu stiti sa pierdeti si asta e grav. Duce la nebunie.
Un alt lucru care nu mi s-a parut normal la tine, este ca nu-ti pasa ca jiji este asa cum este, bine ca baga bani in club, etc, etc.
Ai ascultat interviul dat Antenei 1, cand in 5 min. l-a injurat p-ala de 60 de ori? De-atunci, omul ala imi provoaca greata…voua, nu. Anul trecut, cand eram pe primul loc, scriam pe site-ul nostru si-mi expuneam parerea ca n-as putea sa ma bucur daca am lua campionatul, datorita faptului ca il avem pe jiovani, porcica, nesimtitoiu, s.a. De doi am scapat, sa dea Domnu’ sa ne lase si ceilalti….Acum, toate magariile pica pe capul lui porcea. Face, nu face blaturi, pentru binele lui DINAMO, ar fi bine sa plece.
DINAMO, inca nu e o echipa rodata, ca sa castige usor cu xanthi, Steaua, sau Rapid. Avem antrenor nou, jucatori noi, e normal. Dar v-am batut. CUM? Pai voi, daca ati revedea golul, cu 4-5 popice pe jos, ar trebui sa stati o saptamana inchisi in casa, de rusine…..dar voi tipati, ne-a furat, ne-a furat. Cand Steaua s-a calificat in liga, suporteri dinamovisti, erau tare abatuti, stateau in casa, le era rusine ( scriau pe site)….Ai nostri stiu sa piarda si e mare lucru…..voi…mai aveti de invatat.
Bafta!
red-tico • 30 septembrie 2006, 23:29
Catalineeee c ne facem cu bannerele k vine 2 octombrie ???????
Firefox • 30 septembrie 2006, 23:34
Baieti,
Solutie la bannere:
Mozilla sau Mozilla Firefox + extensie AdBlock
Bye Bye reclame
Firefox • 30 septembrie 2006, 23:34
Evident, ma refeream la bannerele de pe site :))
danski • 30 septembrie 2006, 23:45
Tudor a mai facut praf un Rapid-Dinamo,pe Giulesti.Atunci si Pancu a recunoscut ca nu a fost penalty. In general,el doreste sa iasa in evidenta,ceea ce dauneaza.
Cit despre toti cei care vad ceva necurat in faptul ca Dinamo are numai victorii in campionat,probabil nu puteti accepta ideea ca Dinamo chiar joaca destul de bine.Aduceti-va aminte de punctele pierdute in returul campionatului trecut!Chiar cu riscul de a suporta umilinte,nimeni nu a avut suspiciuni asupra noastra.Chiar daca nu imi place Borcea,probabil s-a saturat sa ne furam singuri caciula. Iar in acest inceput de campionat,nu se poate pune problema de „ajutoare pt Dinamo”. E greu de acceptat,dar la Steaua ,de exemplu,chiar s-a vazut ca au fost ajutati.Sau,ma rog,ca „s-a gresit” in favoarea lor…….
doguu • 30 septembrie 2006, 23:48
romani sau straini tot vom comenta arbitrajul pt ca avem in sange aceasta gena de a gasi scuze oricand si oricum pt propria neputinta..dinamo are un moment foarte bun si nu vad de ce nu se recunoaste asta…sper sa batem rapidul si sa va uitati lung din urma cum ne ducem…va pup
Rammstein • 30 septembrie 2006, 23:50
Mai Morris baiete,du-te la culcare ca postezi numai aberatii.Inteleg ca tii cu Steaua dar mai da-o dracu de treaba……esti penibil.
In meciul de la Pitesti ,Steaua a fost avantajata.Va tot luati de o faza din minutul 3 cand a ridicat tusierul eronat fanionul.Coman a primit mingea undeva in tusa ,nu intr-o pozitie clara de gol.Stai linistit ca Gigel n-ar fi facut cine stie ce cu mingea aia,el e cam praf.
Rares • 1 octombrie 2006, 0:05
TONTOlane.. Stii si tu cum se ajunge acolo intre primii arbitrii din tara… Nu pun la indoiala valoarea lui Tudor,doar vreau sa spun ca nu ar fi ajuns acolo fara unele jocuri murdare. Iar odata ajuns acolo a trebuit sa intoarca serviciul.. cel putzin o data… asa ca nu incerca sa speli cu ACE hainele sale patate. Drumul pana la a arbitra in Liga 1 i-a murdarit hainutzele. Rau de tot.
GEORGE • 1 octombrie 2006, 0:07
Tolontane, recunoaste, chiar ai vrea sa arbitreza prost ungurii. Klar
Ticu Danciu • 1 octombrie 2006, 0:09
FRUMOS SUBIECT SI FRUMOS PUNCT DE VEDERE!
TUDOR ESTE INTRADEVAR UN ARBITRU CINSTIT SA SPERAM CA SI LA FEL BUN,CEL PUTIN IN VIITOR!
SUNT PERFECT DE ACORD CU TINE CU CE AI NUANTAT IN ACEST SUBIECT!
FELICITARI !
Vlad • 1 octombrie 2006, 0:17
D-le Cătălin Tolontan se pare ca sunteti orb… arbitrii denunta, echipe sunt retrogradate „din motive intemeiate,” la conducerea ligii sunt cei mai mari mafioti (care cu o seninatate incredibila isi spun „cinstiti”), in spatele marilor cluburi se afla oameni cu functii inalte in politica. Ce dovezi mai clare doriti sa aveti ca sa va dati seama ca acest campionat nu este nici pe departe corect. Dupa parerea mea sunt mai clare magariile care se fac in Divizia A decat magariile care au zguduit fotbalul Italian.
roman • 1 octombrie 2006, 0:26
Buna tuturor. Eu am citit atent toate mesajele si pot sa spun ca ori suntem toti niste detinatori ai adevarului absolut, ori vorbim si noi sa ne aflam in treaba. Lasand la o parte simpatiile pentru diferite echipe, de unde stim noi ca Borcea aranjeaza mai multe meciuri decat Becali sau Copos mai multe decat Mititelu? Eu cred ca aceste personaje din fotbal joaca foarte mult la capitolul imagine. In orice caz, campionatul va fi castigat pe teren nu prin declaratii. Toate cele bune
Mario G • 1 octombrie 2006, 0:30
Orice arbitru roman pus la un derby in acest moment ar fi o victima. Presiunea e prea mare pt ei.
Raven • 1 octombrie 2006, 0:32
Intradevar, Tudor este un super-arbitru. Ar fi putut conduce cu bine partida dinamo – RAPID ! FORZA RAPID GIULESTI!!!!
afellow • 1 octombrie 2006, 0:38
Steaua a ajuns unde a ajuns pt ca a crezut in propriile puteri. Acum este suparata ca a deschis ochii si altor echipe, merita felicitari pt ca a fost deschizatoare de drum dar sa spui ca doar tu ai dreptul la CL mi se pare ridicol. Rapid si Dinamo au inceput sa creada, sa nu se mai considere inferioare si sa accepte limitele dar si posibilitatile. M-am bucurat sa aud dinamovisti care vor sa castige CU si astept acelasi lucru de la rapidisti. Se joaca tare si este bine pt competitie dar si pt cresterea valorii, pacat ca la infrastructura suntem cum eram la joc in urma cu 4 ani.
iulia • 1 octombrie 2006, 0:43
pai si in italia cum s-a putut intampla? si cand era acuzata juventus ca este ajutata de arbitrii probabil aceleasi argumente se puteau aduce. si totusi…
Jianu Dan • 1 octombrie 2006, 0:56
in italia a fost altceva…nu am avut si nici nu o sa avem niciodata in fotbalul romanesc un om atat de influent precum moggi…iar despre campionatul nostru ce sa spun?nimeni nu umbla la arbitrii…doar ei gresesc ptr ca este prea mare presiunea pusa pe ei…sunt aceeasi arbitrii ca anii trecuti…nu sunt altii…presiunea asta cu liga e de vina…au auzit si romanii de liga si de bani si de aia se intampla ce se intampla…v-am pupat
666 • 1 octombrie 2006, 0:58
Iar dadu cu oistea-n gard nea tolontan. ca de obicei as spune. si ia umple o pagina despre nimic. si iar se pretinde introspectiv, analitic si precis ca un laser. Vax! Fotbalul a ajuns un mare rahat: brelocul la cingatoare mafiotilor. presa se adapteaza. inventeaza formatori de opinie, regi si imparati de stana etc. Dupa ce le pune coroana pe cap apoi ii iau la suturi. Ce cer taxa de protectie morala! Dupa „mafiotizarea” fotablului a venit „mafiotizarea” presei. Adevarul nu e bun din convingere ci ca exemplu ca uite , noi suntem corecti! Da-l dracu de adevar daca nu ne ajuta….Asta-i lumea fotbalului de azi si a gazetariei sportive. Exceptiile sunt putine dar trebuie mentionate. Cu siguranta, dupa logica inversa, tolontan nu e una dintre acele exceptii.
DINAMOOOOOOO • 1 octombrie 2006, 1:02
Citind primele doua ale articolului am scapat o injuratura la adresa ta Tolo nevenindu-mi sa cred ca poti gandi o teorie a conspiratiei impotriva fotbalului romanesc in principiu, teorie de care ar fi putut beneficia Dinamo.
Apoi dupa ce am terminat de citit intreg articolul pot spune ca ai dreptate si ca este foarte putin probabil ca Dinamo sa fie apriori campioana desi gurile rele asa vorbesc.
Referitor la arbitrii romani chiar daca Tudor este un tip corect nu este de ajuns asa ca ar trebui ca toate meciurile sa fie conduse de arbitri straini pentru ca jucatorilor si antrenorilor de la Dinamo sa nu li se diminueze efortul si calitatile da catre necunoscatori gen jiji mm sau alte jigodii.
Dinamo are echipa pentru castigarea Ligii 1.
forta Dinamo