Dinamo, de la echipă la club

Din 1989 nu s-a mai întîmplat ca o echipă din România să cîştige primele 10 etape de campionat. Recordul îl stabilise tot Dinamo, cu Mircea Lucescu antrenor şi Rednic jucător.

luni, 2 octombrie 2006, 6:58

Din 1989 nu s-a mai întîmplat ca o echipă din România să cîştige primele 10 etape de campionat. Recordul îl stabilise tot Dinamo, cu Mircea Lucescu antrenor şi Rednic jucător.

Ca şi acum, seria de 10 conţinea şi o victorie cu rivalii istorici, celebrul 3-0 din Ghencea, care pusese capăt invincibilităţii de 104 partide a Stelei. Era perioada cînd Dinamo visa Cupa Campionilor Europeni, risipirea acelei echipe fiind una dintre obsesiile de care Lucescu nu scapă nici azi, după atîtea trofee, amintiri şi bani.

„Cîinii” speră din nou să aibă o mare trupă. Şi acum apare pericolul. În ’89-’90 n-au ştiut să gestioneze succesul. Sau au ştiut doar unii. Samsarii. În 2006, mai devreme sau mai tîrziu, vor apărea sincopele. Primii paşi greşiţi. Nimeni nu cîştigă la infinit. Întrebaţi-o pe Steaua, care îşi luase zborul după victoria de la Kiev!

În momentele dificile îşi va da Dinamo proba forţei de grup. Deocamdată, ştim că e o echipă frumoasă. Vom afla dacă e şi un club.

Comentarii (231)Adaugă comentariu

fly_or_die  •  2 octombrie 2006, 21:18

Adevarat, sa ii vedem in grupele uefa, miercuri de miercuri, cu 3-4 accidentati, si maturati de arbitrii! atunci sa vedem ce mare echipa e!

dinamofob  •  2 octombrie 2006, 21:43

Au super-atac si moral excelent, insa in viata unei echipe intervin si coborasuri de forma, accidentari, suspendari. E clar ca nu sunt fanul lor, insa momentul le apartine si trebuiesc lasati sa se bucure!

un Dinamovist  •  2 octombrie 2006, 21:52

D-le Tolontan , va puneti niste intrebari care nu prea isi au rostul. E normal ca odata si-odata Dinamo sa se impiedice pe undeva. Conteaza ce va face dupa pasul gresit. Am sa-i spun ceva si lu’ fly asta care se crede mare analist. Daca tu mai fly crezi ca Steaua trece prin perioada proasta doar ptr. ca joaca mai des , gresesti grav. Intreaba-i pe cei de la Chelsea,Barselona,Real,Arsenal,etc. , cate meciuri au pe sezon si ai sa te lamuresti. Steaua a cazut prada propriei capcane si anume ingamfarea!!! S-au vazut pe niste cai mari dupa meciul de la Kiyv(unde,atentie,au intrat pe teren cu o atitudine modesta-vezi atitudinea celor de la Lyon)si trebuia sa ramana acolo. Din pacate ptr. ei , au crezut ca in Romania trebuie sa castige doar daca se prezinta !!!

un stelist  •  2 octombrie 2006, 22:37

Tot respectul intr-adevar pt Dinamo. Acum da, este peste Steaua ca forma si entuziasm. Vom vedea viitorul. Daca continua in halul asta, Steaua mea nu merita sa ia nici locul doi.

Imi permit o intrebare pt dinamovisti, chiar daca este un subiect legat de Dinamo decat.
De ce repetati intr-una cuvantul „ingamfare” legat de Steaua? Generalizand la toti, echipa, suporteri, tot ce se poate … Nu exagerati?
Si orice s-ar intampla, ca tac, ca zambesc, ca sunt ironici, ca urla de bucurie ca au pierdut 🙂 , ca injura, ca dau cu pumnul, stelistilor li se pune eticheta „nu stiu sa piarda”… Deja este un laitmotiv. Am intrebat un dinamovist de ce se injura Steaua in Groapa cand a jucat Rapidul. Raspunsul a fost dezarmant „Nu stiu sa piarda”. Pur si simplu e un laitmotiv aplicat fara nici o logica. Devine o prejudecata. Ar trebui sa folosim mai des oglinda inainte de a judeca ceva, un om, o atitudine, o stare.

Oricum, indiferent de replici, bafta Dinamo in UEFA.

Fara tragere la sorti poti castiga tricoul echipei favorite sau o pereche de role: http://www.playandwin.ro/?ref=40667  •  3 octombrie 2006, 0:11

Fara tragere la sorti poti castiga tricoul echipei favorite sau o pereche de role: http://www.playandwin.ro/?ref=40667

dantes  •  3 octombrie 2006, 0:18

”un stelist ” ,jos palaria pentru scrisele tale , dar ingamfarea se refera numai la Stoica (si nu stoica , cum scriu unii , pentru ca stoica ii cheama si pe copii lui ) suporterii sunt rai sau buni , calmi sau aprinsi nu ingamfati . Si acum o sa-ti spun ca tin cu Steaua in meciurile internationale (si atat !!!!!!!!!!) pentru gestul lui Sammer facut fundasului dreapta stelist Zamfirescu dupa meciul de la Dormunt cand s-a strambat a lehamite la gestul stelistului de schimbare a tricourilor si pentru gestul unui nenorocit de la Bastia , care l-a scuipat pe Lacatus cand acesta i-a intins mana la sfarsitul meciului . Imi este sila de strainii astia care sunt linsi in ureche de anumiti ziaristi , care dau pe spate si fac frumos cand face cate unu ceva chiar si tampenii . In rest , cred ca baiatu’ fly are 7 sau 8 ani , si e explicabil . Sa auzim de bine !!!!!!!!!!1

fidel  •  3 octombrie 2006, 1:18

MESAJ PENTRU STEAUA SI PENTRU STELISTI
Suntem cu voi si la bine si la rau. Au fost si vor fi multe clipe de fericire alaturi de voi, bucurii pe care numai suporterii stelisti le-au simtit.
Stiu ceilalti suporteri ce inseamna sa te bucuri la castigarea unei finale de Cupa Campionilor? Sau a unei Supercupe a Europei? Sau la castigarea unui meci in C.L.? Sau la calificarea in semifinala unei Cupe UEFA? …. Eu nu cred ca stiu …. si sunt convins de acest lucru. Bucuriile marunte sunt pentru oameni mici, BUCURIILE MARI SUNT PENTRU STELISTI … DECI VA IUBIM NECONDITIONAT SI ASTEPTAM SA NE BUCURATI !!!!

Ionut  •  3 octombrie 2006, 1:30

Tolontane am raspuns in locul tau, a fost o gluma cretina, gata, nu mai fac.

Scoate is mie banul de pe IP te rog. Merci.

IP-ul avea in coada 164.112

Multumesc frumos.

PS: Acum am intrat cu proxy.

Ionut

Danutz  •  3 octombrie 2006, 1:38

ptr fidel…bucura-te tu cat oi putea nene…faza e ca deocamadata ne bucuram noi dinamovistii care suntem deasupra tuturor…nu steaua care se chinuie cu arbitrii sa scoata egaluri aiurea…te-am pupat pe portofel…

fidel  •  3 octombrie 2006, 1:39

ok … asa e …

BogdanMiami  •  3 octombrie 2006, 1:51

Chiar ma amuz de tot neamul cainesc.

Tot respectul pentru Dinamo. 10 meciuri castigate la rand, e ceva. Dar sa vedem, cum vor gestiona momentul conducatorii vostri. Deja citesc, pe gsp ca vreti sa il vindeti din iarna pe Niculescu… Ganea, deja face mofuri… Usor usor o sa o luati la vale si apoi nu va mai opriti. Se mai accidenteza cate un jucator si apoi belea pe voi. 9 puncte nu e un capat de tara. Si in plus nu sunteti obisnuiti cu 2 meciuri pe saptamana. Si chiar o sa ma prapadesc de ras, cum la primele infrangeri coboara Mister Dinu de la birou sa mai dea cateva indicatii..

Forza Steaua.

Ps: Macar a devenit si Liga 1 mai spectaculoasa. In rest rabdare, stelisti.

MANDRU CA SUNT STELIST.

HoriaSiliconValley  •  3 octombrie 2006, 2:06

In primul rind Dinu stie mai mult fotbal decit toti jucatorii si antrenorii lu’ Steaua din ’70 si pina acum. Asta ca o paranteza. Dinamo a dat majoritatea jucatorilor si antrenorilor inteligenti care s-au perindat prin lumea fotbalului romanesc. Si nu au avut niciodata ingimfarea asta gratuita de taran prost ajuns sus, pe care Steaua a manifestat-o din todeauna..de la Vigu si Iordanescu si pina in zilele noastre.

MANDRU CA NU SUNT STELIST.

super dinamo  •  3 octombrie 2006, 2:17

citeam undeva mai sus mesajul unui stelist cum ca dinamovisti nu stiu cum e sa te bucuri cand castigi CupaCampionilor…sunt curios citi stelisti stiu?dar sincer nici nu ma intereseaza…ca fan al stelei poate teai bucurat de mai multe cupe…si crezi ca sunteti mai buni dar de fapt in meciurile directe Dinamo e superioara stelei la victori…tot vedeam prin ziare ca steaua practica un stil italian de fotbal…kk..ce fotbal e ala…dai un gol si te bagi cu curu in poarta…uitativa mai bine la meciurile echipei dinamo si o sa vedeti ce inseamna un fotbal de clasa placut cu goluri si atacand pana in ultimul minut …dar voi stelisti de unde sa stiti vam batut in prelungiri si ati inceput sa plangeti si sa va ofticati..nu uitati o partida dureaza pana la ultimul fluier nu pana cand vreti voi…oricum va suntem superiori

Silver  •  3 octombrie 2006, 2:31

Fugiti de aici cu totii!Nu stiti ce vorbiti!Dinamo a fost,ramane si va fi echipa cu cel mai frumos joc,cel pentru publicul spectator.Momente proaste au toti,diferenta e ca Dinamo a jucat in primul rand pentru spectacol si mai apoi si pentru gloria proprie.Nu numai anul acesta inscriu gol dupa gol dupa gol.Pofta lor de joc e foarte agreabila si o incantare sa vezi astfel de echipa „jucand” si nu facandu-si meseria de fotbalist.Este o pofta de joc de care nici o echipa din campionatul nostru nu a dat dovada(poate Sportul din cand in cand)si pe care Dinamo a avut-o intotdeauna in sange.Eu unul prefer sa ma bucur de prezent si nu ca dl.Tolontan sa traiesc in viitor sau trecut.Prezentul e cel ce conteaza iar prezentul Dinamo e un deliciu!

BogdanMiami  •  3 octombrie 2006, 2:33

10 victorii intr-un campionat mediocru din Romania. Asta e deliciu? Halal…

Gabriel R  •  3 octombrie 2006, 2:35

Deşi nu sunt dinamovist,Dinamo apare ca o echipă frumoasă,cu largi perspective.dar mai are mult până să fie o echipă închegată,care să poată oferi siguranţă şi pe plan extern din următoarele motive:
1.Dinamo este la început de drum cu acest lot şi mai are destul până la omogenizare,care necesită o perioadă de 1-2 ani de joc în aceeaşi formulă.
2.Dinamo nu are portar-i de valoarea celorlalţi jucători
3.Mai sunt posturi deficitarre,cum este cele de fundaş dreapta.unde Blay este lisit de valoare şi crează multe probleme,iar Mihuţ este prea rar folosit pentru a vedea capabilitatea sa pentru acest post.
4.C.Munteanu are evoluţii oscilante pe postul de mijlocaş de bandă stângă şi nu te poţi baza tot timpul pe evoluţiile sale.
5.Rezervele ,în afară de cele din compartimentul ofensiv,nu sunt de valoarea titularilor şi nu au prea multe meciuri în pricioare,nefiind des folosite în meciuri cu mai puţină miză.
6.Nu sunt convins că la nivelul conducerii nu va începe din nou politica de amortizare a investiţiilor,print-o politică păgubitoare ca cea din trecutul nu prea îndepărtat.
7.Conflictele aparente sau cele mascate de tipul nefolosirii lui Ganea sau Niculescu vor eroda echipa deoarece este tot mai greu să ţii pe bancă jucători cu personalitate,iar nemulţumirile lui Ganea se înmulţesc.
8.La nivelul conducerii administrative personaje de tip Borcea sau Turcu,chiar dacă dau bani, crează imagini negative prin ieşiri necontrolate sau apucături grobiene,ca şi prin alte „manevre” pe care le fac direct sau indirect.
9.Având în vedere personalităţile acţionarilor nu cred că se vor abţine prea mult timp până când nu vor interveni din nou divergenţe.
10.Conducerea administrativă trebuie să facă pasul înapoi şi să lase oamenii specializaţi din club să vorbească despre fotbal.
Dacă Dinamo va elimina toate aceste deficienţe ,dar şi anumite temeri justificate de un trecut nu prea îndepărtat şi va duce o poliitică managerială coerentă şi sănătoasă,în 1-2 ani poate deveni formaţia pe care o doresc fanii săi.
Cu deosebit respect,
Gabriel R.

BogdanMiami  •  3 octombrie 2006, 2:35

scuze… din EUROPA.

BogdanAnderko  •  3 octombrie 2006, 2:43

Oricum.. observ Cataline pe gsp, o anumita tenta de ai pune pe caini cu picioarele pe pamant. Toti editorialistii, incearca sa temepereze elanul lor… O fi pentru va da-ti si voi seama ca drumul la vale e rapid(accidentari, 2 meciuri pe saptamana etc..) sau faptul caci, chiar daca s-au castigat 10 meciuri la rand intr-un campionat medicru nu e mare scofala???

dinamo minsk  •  3 octombrie 2006, 2:49

Intrebare pentru fidel: cati ani ai si cam cum te-ai bucurat tu la cele doua evenimente amintite de tine? Imi poti spune macar jumatate din echipa stelei de atunci? sau macar cine era in spatele ei? Hai ca asta trebuie sa stii! Iti spune un dinamovist care stie ce insemana sa te bucrui la castigarea Cupei Campionilor Europeni si Supercupei Europei. Pe vremea aia eram stelist. (SIC!)
Iar pentru tine draga „un stelist”, raspunsul ti l-a dat chiar un „coleg de suferinta”. Adevarat nu stiti sa pierdeti si va agatati de trecut fara sa-l meritati!
Si pana la urma am si o intrebare: cati in tara asta sunt microbisti si cati stelisti? ;p

BogdanAnderko  •  3 octombrie 2006, 2:59

imi pare rau de tine. dinamo minsk. sa-ti fie rusine ca ai tinut cu Steaua.
apropo.. voi cainii din ce traiti? din echipa ratata din anii ’90…
si sa nu-mi ziceti ca din prezent. ca nu a-ti realizat nimic. inca. oricum noroc.

FORZA STEAUA.

putintica rabdare.. in rest, hai Romania.

BogdanAnderko  •  3 octombrie 2006, 3:08

si minsk… traim in era internetului…

Steaua Bucharest: Helmuth Duckadam – Ştefan Iovan (c), Miodrag Belodedici, Adrian Bumbescu, Ilie Bărbulescu – Gavril Balint, Lucian Bălan (75′ Anghel Iordănescu), Ladislau Bölöni, Mihail Majearu – Marius Lăcătuş, Victor Piţurcă (107′ Marin Radu II). Coach: Emerich Jenei

si daca matale stii echipa pe de rost, chiar si dupa atatia ani.. halal fan dinamovist mai esti.

si cititi echipa dragi… copii. eu aveam 6 ani. si nu stiam sigur cine joaca, romania sau steaua!

Roshu  •  3 octombrie 2006, 3:34

imi este frica ca dinamo sa nu o ia pe calea stelei in privinta ingamfarii…imi doresc o echipa Dinamo care dupa 10 victorii sa intre pe teren cu faru exact cum a intrat lyon cu steaua..Hai Dinamo momentu ne apartine!

fidel  •  3 octombrie 2006, 3:50

@dinamo minsk
Din fericire pentru noi avem unde sa ne intoarcem (in trecut), putem sa ne agatam de acel trecut in momente mai grele.
Putem renaste din propria cenusa pentru ca odata am fost, am existat, am contat in fotbalul european.
Din pacate pentru voi, nu aveti unde sa va intoarceti, nu aveti de ce sa va agatati, nu ati existat pentru europa, nu ati contat pentru fotbalul european, si va inteleg dorinta de a ajunge macar in grupele CL, pentru a va face si voi un trecut.
Deci ca sa intelegeti si voi odata, steaua a fost, este si va fi ….. indiferent de cina va patrona sau manageria clubul, indifent de forma de moment si locul din clasament ocupat vremelnic, steaua este ceva mai presus de intelegerea unora, este ceva deosebit (vezi modul cum joaca Vali Badea, Goian care isi respecta trecutul) ….

BogdanAnderko  •  3 octombrie 2006, 4:03

bravo fidel.

diru  •  3 octombrie 2006, 5:03

ba fratilor omu asta chiar are dreptate …..sa vad dimano daca peirde 2 meciuri cum vor reactiona actionarii(in funte cu turcu …despre care numele vb de la sine) nu cred ca rednic va mai fi dl.profesor…nici ff ispirat …si daca ne mai aducem aminte si de episodul andone ,eu ca suporter stelist, pot sa zic fericit ca STEAUA a luat campionatu …..
P.S. din pacate nu ati pierdut cele 2 meciuri ati castigat 10 dar va stam in coaste si nu va lasam sa respirati …
P.P.S.multe inca se pot intampla

MirceaMotown  •  3 octombrie 2006, 5:17

Singura mare problema din curtea lui Dinamo se numeste Borcea si din pacate nu s-a gasit inca nimeni sa-i rasufle gazul din butelii.
Echipa, in formula actuala, se va mentine mai putin de un an ( sau nici macar atat), dupa care va incepe din nou expunerea de marfa pe taraba din Stefan cel Mare, deoarece Borcica are nevoie de bani pentru investitia intr-un stadion dupa normele CL ( modernizarea acelui actual fiind aproape o imposibilitate ).
Si cum buteliile nu mai sunt acum la mare pret, iar Badea are arici in buzunare…..

Mircea Visan
Clubul Tricolorilor
http://www.clubul-tricolorilor.com

eu  •  3 octombrie 2006, 5:44

Va tot contraziceti! Eu sunt Dinamovist, dar unul moderat si de asemeni recunosc ca nu-mi place deloc ideea de Steaua; cu toate astea am puterea s-o accept. Va spun parerea mea: Dinamo e inca foarte jos dar creste frumos, joaca din ce in ce mai eficient, adik joaca fotbal si asta e ceea ce provoaca multumire (poate multumirea asta ii va face pe conducatori sa nu produca „cutremure”). Poate ne ajuta si Dumnezeu dar o meritam! Si va rog frumos, nu sunt blaturi, nu e noroc, chiar ne ajuta Cel de sus. Eu sincer nu o vad inca pe Dinamo cea mai puternica, dar ambitia noastra si ingamfarea altora ne pot face foarte puternici. Asa ca va rog sa continuati sa ne acuzati de blat, de noroc ca noi stiind ca nu e asa devenim mai puternici, iar voi va lingeti ranile si incet incet va faceti urati de toata lumea si subliniez URATI si nu invidiati. Fie ca cel ce merita sa invinga!

Paul  •  3 octombrie 2006, 6:29

Bravos profesore! 🙂

Ball_dog  •  3 octombrie 2006, 6:50

@ Bogdan Anderko:

Moraru – Ion Marin, Dinu, Bumbescu, Stanescu – Augustin, Custov (Multescu), Dragnea – Talnar, Dudu Georgescu, Orac

Moraru – Rednic, Ion Marin, Nicolae, Stanescu – Movila (Multescu), Andone, Dragnea – Talnar, Augustin, Orac (Custov)

Stelea – Varga (Mihaescu), Andone, Rednic, Klein – Lupu, Lupescu, Mateut, Sabau – Vaiscovici (Raducioiu), Camataru

Inter Milano – Liverpool – Sampdoria Genova … si exemplele pot continua!

Am avut echipe de vis, insa de cele mai multe ori sansa nu ne-a suras sa facem un ultim pas spre marea finala a unei cupe europene! Asta este!
Respect Steaua ’86 – ’89, echipa adevarata a adevaratilor stelisti, care, cei mai multi dintre ei, se simt pe zi ce trece, tot mai indepartati de clubul de suflet datorita personajelor ce … o mulg la ora actuala, in interese personale meschine si pe cai nu tocmai ortodoxe!
Acelasi lucru il pot afirma si despre vechii suporteri ai „cainilor” (printre care ma numar), carora ne place sa credem ca Dinu si Rednic sunt elementele definitorii pentru performantele care sper ca vor veni (10 victorii din 10 partide va ramane decat o statistica minora; ea trebuie incununata cu un titlu sau cu un parcurs cat mai lung in Europa, altfel nu reprezinta absolut nimic) si nicidecum personaje de o calitate mai mult decat indoielnica precum Borcea, Badea, Turcu … care efectiv nu ne reprezinta si care ar face mult bine acestui club daca ar trece in planul doi (prefer ca ei doar sa isi incaseze banii din „afacerea” numita Dinamo, fara a beneficia si de notorietatea ce decurge din mult prea multele mediatizari, atat in presa scrisa, cat si in audio-vizual; atat de prosti sa fi ajuns romanii incat sunt chemati sa „ne calauzeasca” astfel de indivizi …?; domnilor ziaristi, tineti la distanta aceste nulitati din punct de vedere intelectual, altfel va autodiscreditati).

silviniho  •  3 octombrie 2006, 6:57

Dl „eu” esti sanatos la cap ?Daca si Dinamo e „foarte jos” eu sunt Becali….
Dinamo e cea mai tare echipa de fotbal din tara inca nu ati inteles?
Suntem intr-o stare de gratie sunt de acord cu ideea ca cel mai tare sa invinga toata lumea stie cine e mai tare DINAMO

area51  •  3 octombrie 2006, 6:57

este incredibil cata manipulare poate sa existe si cat de subiectiva e media….spre ex. de duminica seara incoace prima stire sportiva la pro tv din campionatul intern a fost numai si numai despre steaua , iasi-steaua si ce-a mai facut sau a declarat gigi becali…. pt. ei dinamo – rapid a tinut planul doi… urmaresc alternativ (ca toti microbistii de altfel)stirile sportive tvr antena pro tv…. …Nu se poate asa ceva ….costi mocanu stie toata lumea ca e stelist si toti angajatii lui la fel….dar se intrece masura…..ne intoxica cu gigi becali si steaua (off topic….ca sa nu mai zic si in ce hal sunt promovate manelele la acest post)

Stim toti ca voi cei din media va doriti si caderea lui dinamo pt. ca altfel campionatul e rupt si isi pierde din interes, nu va mai aveti rating….
De aceea acum se incearca inducerea in eroare a opiniei publice inclusiv cu invadarea terenului de catre suporteri…..toata lumea a vazut ca rapidistii au invadat terenul, i-au atacat pe dinamovisti dar voi vedeti altfel pt. a se da sanctiuni (si) impotriva lui dinamo… pana si declaratia lui claudiu niculescu e trunchiata ….era clar ca se referea la fanii rapidisti care au intrecut masura dar voi ati generalizat-o…. Ma astept si eu ca in curand jucatori dinamovisti sa fie atacati pe teren ei sa se apere si bineinteles ca vor fi si ei suspendati ca au lovit suporteri… galeria lui dinamo au fost macelarita la constanta si toti i-ati facut huligani ….ce-au facut stelistii in stadion e incomparabil …iar gazele si gloantele le-au luat dupa ce atacasera pe jandarmi, dar….ei fac pe victimele pe cand pt. dinamo se intruneste comisie de urgenta si terenul le este suspendat…..ce s-a intamplat dupa meciul dinamo-steaua e alta poveste, sunt convins ca ce-i care au patit-o au fost cei nevinovati si nu sunt din cei care au rupt gardul si atacat jandarmii in stadion, huliganii fiind primii care au dat bir cu fugitii…
atata tam-tam a facut steaua dupa acel meci ca pana si jandarmii au facut pe ei ramanand aproape impasibili alaltaseara si era cat pe ce sa iasa un macel duminica seara cu rapidistii intrati pe teren…
ma astept si acum sa se ajunga la concluzia ca dinamovistii i-au provocat si pedepsele sa fie egale…. deh dinamo ia avant…

da uite ce motiv penibil pt. stelisti …”le-au furat bannerul de pe gard …” de parca ei ultrasi sau hools ar cei mai importanti de pe stadion iar restul jucatorilor oficialilor si spectorilor n-ar conta…. imi amintesc in 2000 dupa un steaua – dinamo in ghencea….dupa terminare…au venit 3 stelisti prin teren si au smuls un brigate pantelimon de pe gard , un singur dinamovist era pe gard, tocmai il strangea…. a luat ala o bataie in fata noastra de la aia 3 de a ajuns in spital … atunci am luat toti gaze de la jandarmi de nu mai stiam ce-i cu mine… e de inteles atitudinea lor atunci ,dar duminica nu ….10-20 secunde daca mai intarziau sa intre pe teren era dezastru …. si am vazut dinamovisti din pel sud care-i stopau pe cei care voiau sa intre pe teren …ca sa nu mai zic de gardurile alea de sarma…. nu se pot compara cu cel de la xanthi ….hehe …

atacati in dinamo daca mai vreti sa vi se vanda ziarele, e logic si va inteleg… numai bine si scuze pt. postul lung

bau bau  •  3 octombrie 2006, 7:03

pentru toti ce se pretind FANI AI UNEI ECHIPE: multzi se pretind stelisti dar stiu ei de ce au ales steaua ? faptul ca au castigat CL este meritoriu numai ca atunci echipele engleze erau pe tusa ( Liverpool, Nottingham, West Ham, toate maturau cu Europa) norocul face parte din joc, steaua din ’86 a fost mai slaba decat steaua din ’89. O mare echipa dupa parerea mea a fost CRAIOVA MAXIMA, cea care s-a luat la tranta cu granzii europei. Suporteri adevaratzi sunt rapidistii ( o vreme jucau in „B” si giulestiul era plin, canta intreg stadionul). toti ce se pretind suporteri ai vreunei echipe sa analizeze mai atent si fara patima fotbalul romanesc. Consider ca Dinamo acum este pe val numai ca, joaca prost ( mai bine decat ceilaltzi competitori) si in uefa a intalnit echipe de mana a 4 -a, vedem azi tragerea si dupa grupe mai vorbim.
MENTZIONEZ CA SUNT DINAMOVIST DIN 1975

twist  •  3 octombrie 2006, 7:28

Cati stelisti ce echipe a prins Steaua in 86` inainte de finala? Sa va vad… castigatoarele campionatelor din niste tari sub nivelul marii. Prin sferturi parca, au intalnit castigatoarea din Ungaria…apoi Anderlecht… vai…ce echipe puternice…Bv`o lor, dar sa nu lasam adevarul ascuns! Dar de performantele celor de la UTA dc nu se vorbeste???(apropo, sunt oradean). Am vazut scris in presa, ca Rapid este prima echipa din Romania, care a invins o formatie portugheza in deplasare. S-a uitat Benfica-Dinamo 0-1? uh`…ce presa avem… pacat ca ASCUNDETI ADEVARUL…incet incet….ne apropiem de era ceausista, doar ca acum nu te poate acuza nimeni, fiecare scrie ce vrea.
Sa vedem Europa!

Jack Red  •  3 octombrie 2006, 8:28

Din pacate, in momentul asta, Dinamo are mai mult club decit echipa. Ar mai trebui vreo patru – cinci plombe pt o campanie buna in UEFA>
1. Portar, ca Gaev se deosebeste de Carlos doar prin faptul ca nu are fata de maimutoi
2. Un fundas central, ca Moti si Radu Stefan nu au rezerva
3. 2 mijlocasi> unul central si unul pe stinga
4. un virf puternic, gen Iacob, pe care nu inteleg de ce Netoiu l-a dus la Steaua. A facut cam multe prostii nea Gigi in ultimii doi ani.
HAI DINAMO!

Jack Red  •  3 octombrie 2006, 8:30

Apropo, mesaj pt cine e responsabil din redactia GsP.
Actualizati mai repede clasamentul de etapa si cel general. E rusinos ca la 48 de ore de la incheierea etapei sa nu fie gata cele doua clasamente

ducu  •  3 octombrie 2006, 8:33

steaua din pacate are un joc inferior celor de la dinamo si rapid.la steaua trebuie multe schimbari pt ca incet ,incet s-a instalat mediocritatea iar jucatorii si conducerea au ameteli de la aerul tare din CL si rezultatele se vad in liga I….(si in CL)

Jack Red  •  3 octombrie 2006, 8:33

Precizare. E vorba de clasamentele la Echipa Fantastica

Jack Red  •  3 octombrie 2006, 8:34

Ducu, nu ne intereseaza Steaua. Cred ca te-ai ratacit pe aici

Sylvinhoster  •  3 octombrie 2006, 8:35

Dinamo o sa-si dea masura valorii in grupele UEFA. Desi a cistigat cu Rapid, eu zic ca a avut dreptate Buga cind a zis ca Dinamo nu joaca mare lucru, are doar trei atacanti buni. Care pot fi tinuti lejer de apararea unei echipe serioase, mai ales ca nu sint niste minji de 20 de ani. Dupa care incep problemele in aparare, lipsita de experienta si stravezie (a primit goluri cam meci de meci). Ca sa nu mai vorbim de problemele de lot, si el destul de subtire. Abia astept sa-l vad pe Borcica vorbind la prima infringere.
Mai vorbim dupa grupele UEFA.

Jack Red  •  3 octombrie 2006, 8:40

Sylvinhoster
Nici eu nu sunt multumit cu mijlocul si apararea de la Dinamo. Totusi, in acest moment, mentalitatea si moralul la Dinamo sunt peste cele de la Steaua sau Rapid. Ia goluri, dar da cu cel putin unul mai mult, ceea ce e in fond filosofia fotbalului de succes. Dinamo poate reveni in joc si cind e condusa. As face pariu ca Dinamo batea Rapidul si de la 2-0 pt Rapid. in caz ca maimutoiul ala de central ungur dadea penalty

elle  •  3 octombrie 2006, 8:52

pt cel care spunea ca Dinamo o sa vanda in iarna juma de echipa :
si ce?
Dinamo in fiecare an a vandut 2-3 echipe ,si tot a avut performante !
daca steaua vindea cat a vandut Dinamo ajungea sa joace jiji ,mm si cu prostu de argaseala
Hai Dinamo!!!!!!

Cata  •  3 octombrie 2006, 8:59

Eu sunt stelist, insa trebuie sa apreciez modul in care joaca Dinamo la ora actuala. Nu cred in cei care zic ca 10 victorii intr-un campionat mediocru nu inseamna nimic pentru ca in primul rand campionatul nostru e intr-o vizibila crestere iar in al doilea rand Dinamo chiar joaca fotbal. Ceea ce insa se va intampla, va fi urmatorul lucru: anumiti conducatori dinamovisti avizi de bani vor incepe sa vanda anumiti jucatori (chiar esentiali) din echipa, grupul se va rupe (sau cel putin o parte din legatura ce-i uneste acum), iar lucrurile o vor lua la vale. De aceea Dinamo nu va avea niciodata o participare constant buna in cupele europene. Eu, ca stelist, m-as bucura sa ramana Dinamo la forma asta pentru ca ar fi un imbold pentru ca echipa mea sa se intareasca si ea. Unde nu este concurenta, nu ai cum sa cresti. Insa se va intampla cum zic eu, asta cel putin pana cand vor fi schimbati anumiti conducatori. FORZA STEAUA !

BogdanAnderko  •  3 octombrie 2006, 9:00

@ Ball_dog

Tot respectul pentru echipele de vis pe care le-ati avut. Dar nu prea au realizat mare lucru pe plan european. Iar norocul face parte din viata si se zice ca tine intotdeauna cu cei mai buni…
Sunteti echipa momentului. Chiar crezi ca sunteti si echipa viitorului? Si raspunde sincer…

Caci sunt personaje mai mult sau mai putin meritorii de locul unde se afla, gen Gigi, MM sau borcea, turcu… asta e alta poveste. Dar trebui sa recunosti fara Gigi.. nu crestea nivelul campionatului nostru… Chiar daca si acum cred ca e mediocru. Eu l-am contestat vehement pe Gigi, dar asta e… el ne-a scos din mocirla. Cine credea acum 5 ani, ca vom avea in 2007 2 echipe in CL??? Si in plus, borcea asta al vostru… e mai ingamfat decat Gigi+MM si nu prea are de ce… Pacat de voi. Cu asa conducator, care cred eu uraste mai mult Steaua decat iubeste dinamo.

FORZA STEAUA

catzelu’  •  3 octombrie 2006, 9:03

Dinamo va continua sa creasca daca e manageriata corect. Inca un fundas si un mijlocas valoros sa fie adusi si vor rupe gura targului!

catzelu’  •  3 octombrie 2006, 9:05

Si ina ceva:Dinamo a avut si serii proaste, foarte proaste dar n-am vazut isterie la antrenori si jucatori. Oli e un isteric.

Cata  •  3 octombrie 2006, 9:07

Vezi-ti de curtea ta. Oli nu e un isteric, si spune-mi ca tu nu te-ai enervat niciodata in viata ta. Fii serios.

alex  •  3 octombrie 2006, 9:10

ba scalvilor.. astia de la antena1 si gsp… il lingeti in cur cu borcea ca sa fiti si voi niste jigodi mai mici.??!?! dativa in gatu mamelor voastre….si prosti satului sunteti voi ma.. pisamasi pe rasele vostre si pe toata antena1

daniel  •  3 octombrie 2006, 9:10

ANDERKO NU MAI LATRA FRATE SI LASA-NE SA NE BUCURAM ……..A VENIT SI RANDUL NOSTRU SA VA PRIVIM DE SUS ( IN CLASAMENT DOAR NORMAL:)) ) ASA CA CIOKU MIK ………..SI PUPIK

catzelu’  •  3 octombrie 2006, 9:12

Sigur ca m-am isterizat si eu cateodata, dar vreu sa zic ca tensiunea asta la Steaua e contraproductiva. Sa traga linie si sa mearga mai departe.

daniel  •  3 octombrie 2006, 9:12

UUUUUUU CE URAT VORBESTI alex ESTI UN PORK LIPSIT DE BUN SIMT SE VEDE DE LA O POSTA ,,,,,,,,,,,FRUSTRATULE DUTE SI FA-TI O LABA SA TE RACORESTI :)) PUPIK

Comentează