TOLO.RO
Piţurcă şi Olăroiu se înfruntă de la distanţă. Mobilul a fost deconspirat de ceva vreme de Fraţii Grimm. Oglindă, oglinjoară, cine este Cel-Mai-Bun-Antrenor-Din-Ţară?
miercuri, 4 octombrie 2006, 6:43
Piţurcă şi Olăroiu se înfruntă de la distanţă. Mobilul a fost deconspirat de ceva vreme de Fraţii Grimm. Oglindă, oglinjoară, cine este Cel-Mai-Bun-Antrenor-Din-Ţară?
Între ei, rivalitatea se exercită prin intermediari. Şi cu cît pricina e mai mică, cu atît este mai mare orgoliul care se simte fierbînd după cortină. Ultimul exemplu: Ovidiu Petre. Secţionerul l-a convocat, antrenorul de la club zice că nu trebuia. S-a întors lumea cu fundu-n sus!
De fapt, ce-i roade? Piţurcă e supărat pentru că Olăroiu a reuşit la Steaua ceea ce el explicase, foarte convingător, că e imposibil, iar Olăroiu simte că va putea ajunge cîndva la „naţională”. Amîndoi sînt flegmatici, amîndoi dau senzaţia că nu l-ar concura niciodată pe Bruce Willis în cursa de salvare a lumii. În fond, amîndoi au o vanitate uriaşă, ceea ce nu-i neapărat rău pentru un profesionist. Ar opri meteoritul, ar califica echipa, ar forma fotbalişti, ar cîştiga campionatul, ar dovedi că sînt buni, orice se poate înregistra în statistici sau în memoria oamenilor. Cu o singură condiţie: să nu fie vreodată puşi să lucreze în aceeaşi echipă. Pentru că nu se suportă.
eros123 • 4 octombrie 2006, 18:58
mai cataline,mai, cum le stii tu pe toate……
Sotiris • 4 octombrie 2006, 19:02
Piti se pricepe doar la…barbut! Ii tremura chilotii de Mutu si Chivu! Ganea, nu i-a zis nimic, dar a renuntat la el, Mutu l-a injurat si l-a amenintat ca-l da afara-e „patit” Piti, Hagi, Popescu-iar Piti ii ia apararea!
Pana cand faci experimente cu noi, Barbugiule?
Oli a reusit la Steaua, Piti in 4 ani, n-a luat nimic, un lucru a facut Satana, i-a facut sa se certe pe verii Becali!
Piti, mori de invidie! Asa cum murea Luce pe Jenei!
Afara cu Barbugiul de la Nationala!
dragomir dan • 4 octombrie 2006, 19:04
E offtopic dar profit de prilej. Ce se intimpla pe blogurile voastre incepe sa devina enervant…tot felul de rataciti…daca nu luati masuri ramineti numai cu ei. Mi-ai raspuns la un moment dat pe subiectul asta dar…
kooo • 4 octombrie 2006, 19:05
Muuuuult prea multe variabile necontrolabile in articol. De fapt, e o parere ok pt un blog; in paginile Gazetei insa, mi-ar placea sa vad articole ceva mai argumentate… Totusi…
jon_jery • 4 octombrie 2006, 19:07
Asta-i buna.
De unde le scoateti ca se dusmanesc ?
Si ce anume, si mai ales cand, a spus Piturca ? (eu nu-mi amintesc).
Apropo, chiar Gigi Becali a spus (l-am vazut eu la tv) ca l-a numit pe Oli la recomandarea lui Piturca. („L-am intrebat pe Piturca pe cine sa aduc antrenor. Mi-a spus sa-l aduc pe Lacatus, daca vreau liniste, sau pe Olaroiu sau Petrescu, daca vreau performanta”).
Probabil, domnule Tolontan, sunteti printre cei care sustin ca nereusitele primei perioade a lui Oli la Steaua au fost provocate de Piturca, care era manager general.
Daca ne uitam insa acum la Steaua, vom vedea ca se afla intr-o situatie asemanatoare cu cea in care o lasase Oli atunci (la distanta mare de liderul campionatului, dupa numai jumatete din tur). Deocamdata il salveaza Champions League (dar eliminarea anonimilor de la Standard si victoria cu D:Kiev, care si-au confirmat lipsa de valoare cu Real, pot entuziasma doar pe cei care vor sa le transforme in argumente impotriva lui Piturca).
Cristy • 4 octombrie 2006, 19:08
Ce comparatie… Olaroiu cu Piturca , ca si cum am compara o Dacie saraca cu un Mercedes … E diferenta mare intre Olaroiu si Piturca ! Cu ce performante se poate mandri Pitruca la 50 de aniai lui ca antrenor ? Piti lasa-neeeeeeeeee lasa-neeeeeeee !
Wholigan • 4 octombrie 2006, 19:09
Dragut, lipsit de continut si fantezist articolul, tocmai bun pentru iste discutii pe blog, ceea ce doream pana la urma, nu este asa, domnule editorialist?
George • 4 octombrie 2006, 19:10
E clar, la ora actuala Olaroiu este „peste” Piturca ! O spun rezultatele………….
Cristi • 4 octombrie 2006, 19:11
Diferentza intre Oli si satana e ca de la cer la pamant. Piturca e zero ca om si ca antrenor, are niste principii pe kre nici makr el nu le intzelege. Are o gandire haotica si se lauda cu victorii de genul celei cu Albania…penibil. Oli in schimb e un om extrem de organizat si calculat, si nu are orgolii stupide si cretine. Consider k dak ar ajunge la natzionala n’am mai rata nici o campanie de calificari, ba chiar am putea ajunge departe si la turneele finale. E normal k satana sa fie gelos p Oli deoarece NU O SA AIBA NICIODATA performantele lui. La cat de incuiat e, nu are cum!
RomaniaFootball • 4 octombrie 2006, 19:11
De Grigoras ce ziceti? Din pacate nu prea are orgoliu sau este destul de inteligent sa nu il afiseze pe toate televiziunile, nu vrea sa iasa in evidenta, si, conform regulilor elementare, care spun ca atunci cand schimbi peste noapte o echipa iti trebuie timp sa formezi relatii de joc, el se incapataneaza si reuseste ceea ce nu cred ca au reusit prea multi jucatori romani (vezi returul de anul trecut).
E cazul sa vorbim de dl Olaroiu si dl Piturca doar pentru ca sunt zilnic pe prima pagina? N-are rost sa ne consumam…sincer.
ORGÓLIU, orgolii, s.n. Părere foarte bună, adesea exagerată şi nejustificată, despre sine însuşi, despre valoarea şi importanţa sa socială; îngâmfare, vanitate, suficienţă, trufie.
Un comentariu foarte obiectiv (!) facut de un suporter dinamovist despre echipa favorita si sansele ei in UEFA:
http://romaniafootball.blogspot.com/2006/10/dinamo-si-cupa-uefa-comentarii.html
Adrian • 4 octombrie 2006, 19:12
nici nu merita comparati.
Olaroiu ia in serios meseria de antrenor
piti ia in serios alta meserie…nu stiu care…cred ca cea de ajutor de impresar
ples raul iaon • 4 octombrie 2006, 19:13
bine ar fi ca doi sa se bata (PITI si OLI) si al treilea sa castige(ROMANIA)
RomaniaFootball • 4 octombrie 2006, 19:14
ok, si mai este unul ca si Grigoras: Lacatus!
Cristy • 4 octombrie 2006, 19:14
Piturca ia in serios meseria de impresar , se pare ca iar fi sugerat lui Cocis sa semneze un contract de impresariat cu firma io Ioan Becali 🙂
Codrinel • 4 octombrie 2006, 19:21
as vrea sa ii raspund lui jon_jery Says care a zis in alte cuvinte ca steaua nu ar tb sa se mandreasca ca a batut zdrobit pe dinami kiev pt ca ei si-aaau dovedit valoarea prin faptul ca au fost zdrobiti si de real madrid.pai te gandeai tuh inainte ca noi nu vom avea emotii cu dinamo kiev?sa nu uitam totusi ca dinamo kiev se batea acuma 1 an de la egal la egal cu barcelona,cu exact acelasi lot pe care dinamo kiev il are si acuma singurul jucator plecat fiind shevcenko,faptul ca dinamo kiev nu e in forma nu tb sa i se diminueze din rezultatul stelei.eu sunt in suporter stelist si sunt sigur ca steaua isi poate reveni si ca poate sa se califice mai departe din grupele ligi campionilor.Deci cei care va numiti asja zici suporteri stelisti dar care la un rezultat mai slab o criticati ar tb sa va ganditi de 2 ori inainte ,e usor la bine sa strigi hai steaua shi cand echipa ar niste rezultate mai slabe sa o critice toti,acuma la greu ar tb sa fim suporteri adevarti si sa o sustinem.HAIDE STEAUA
ROMANUL • 4 octombrie 2006, 19:21
Pai eu ca PITURCA la ora asta are mai multe realizari decat OLAROIU
calificarea NATIONALEI la turneul final
singura calificare a echipei de tineret la un CAMPIONAT EUROPEAN
PITURCA a stat la baza aducerii lui GIGI BECALI la STEAUA si l-a sustinut in lupta cu GEORGE PAUNESCU, asa ca era de glorie a STELEI a inceput cu PITURCA
la STEAUA a adus titlul dupa ce OLAROIU a lasat echipa jos de tot
in cupele EUROPENE se califica si STEAUA cu PITURCA daca era sistemul actual de calificare cu grupe
STEAUA a facum partide memorabile in cupele europene si pe vremea lui PITURCA
PITURCA afacut echipa STEAUA lucru dovedit de faptul ca orice antrenor a venit la STEAUA dupa el a facut PERFORMANTA cu echipa….ioar antrenorii care au venit sa fim seriosi ca daca erau f buni faceau minuni si la alte echipe unde au fost ….dar toti au facut minuni doar la STEAUA cu echipa lasata de PITURCA si ulterior imbunatatita
thehoper • 4 octombrie 2006, 19:22
cam „in aer” articolul asta al tau.
mi se pare ca l-ai facut exact cum a facut si dorinel munteanu cu prezentele la nationala … de palmares ca valoarea lasa de dorit.
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
sau te-a mancat in pix, stilou sau creion sa scrii iar de steaua???
Sergiu • 4 octombrie 2006, 19:23
Parerea mea este ca Olaroiu a demonstrat ca poate sa faca performanta la Steaua, mai ales daca este lasat in pace, iar Piturca este deocamdata singurul antrenor roman care poate califica din nou nationala la un turneu final… Nu vad de ce trebuie luati prin comparatie…
cosmin • 4 octombrie 2006, 19:26
diferenta as spune eu ca e facuta de caracter, bun simt si fler. La piti nu prea le distingem. oli ne mai arata cateodata ca el a citit cartea aceea care le definea. Principile lui piti sunt cam trecute, era aceasta in care antrenorii se schimba foarte repede, la piti nu cred ca va exista niciodata. Antrenorii actulai isi schimba pana si modul de viata pentru a fi pusi in tema cu tot ce e nou, de fapt cred ca asta e si o boala o societetii, asa generala, care nu ne va aduce niciodata performanta
Alexandru • 4 octombrie 2006, 19:31
Pana una alta Piturca nu a demonstrat ca este un mare antrenor iar Olaroiu doar a demonstrat ca are potential. Asa ca momentan nici unul nu este castigator.
Adrian • 4 octombrie 2006, 19:32
@ alexandru prin ce a demonstrat piti ca e mare antrenor?prin faptul ca a bagat Steaua in anii itunecati?
Cătălin Tolontan • 4 octombrie 2006, 19:35
Wholigan: primesc provocarea. hai sa vedem peste 6 luni daca oli si piti sint sau nu rivali
Cătălin Tolontan • 4 octombrie 2006, 19:37
jon_jery: am vazut ca mai devreme spuneai, pe blogul lui andrei vochin, ca nu prea e nevoie de mijlocasi la inchidere si recomandai presing agresiv. Poate pe tot terenul, ca la baschet, uneori. Acum inteleg ca stii mai multe decit oricine de aici despre relatia dintre Piturca si Olaroiu. te felicit. Siguranta cu care modifici legile fotbalului si ale presei ne da incredere ca se poate orice!
Cătălin Tolontan • 4 octombrie 2006, 19:39
kooo: ai dreptate, insa nu intotdeauna putem face demonstratii. unele articole nu sint formalizate. adu-ti, te rog, aminte cit de mult au contestat timisorenii stirea cu hagi antrenor care apoi s-a confirmat
Ciprian • 4 octombrie 2006, 19:52
1. Cataline, ce-a mai facut cainele ala care te-a muscat si a turbat?
2. Piturca e antrenor….Oly inca nu…oly a fost un norocos, recunoaste ca fara noroc nu facem nimic, oricat de buni am fi..
jon_jery pt Catalin Tolontan • 4 octombrie 2006, 19:53
Bravo domule Tolontan,
Daca tot cititi, macar cititi cu atentie.
Si apoi, nu vad ce legatura are cu articolul dumneavoastra.
M-as fi asteptat sa-mi dati o replica la ce am scris despre articolul dumneavoastra (sunt convins ca Andrei Vochin se poate descurca singur cu mine, nu trebuie sa va cheme in ajutor).
pistone • 4 octombrie 2006, 19:58
Odata Pitigoiul oltenesc antrena in curtea stelei si se tragea de bracinari cu Jiji,puneau la cale conflicte cu federatia si cu Nea Puiu Gurguiu,inventau procese de constiinta jucatorilor,banalizau orice actiune amicala ce ar putea scadea din elanul trupei trufase.Familiarizat(si el) cu babaroazele arnautul declara cu simpatie ca Piti e cel mai bun antrenor din tara si se lupta prin lungi procese cu generalul,aprobat tacit si miseleste de fostul elev marcator cu ceafa.Olaroiu este in aceeasi situatie,pastoreste steaua cu aceiasi mediocritate.Singura diferenta e ca a ramas modest si realist si nu a cazut in spasmele becaliene de a pune embargouri ce bat ca nuca-n perete cu lozinca eliberatoare de neam.Daca exista un dram de constiinta in lumea lor cred ca asta ii diferentiaza fundamental,Olaroiu o sa mai poata antrena si alte echipe,poate chiar nationala,Piti asemenea lui Memelush odata concediati vor gasi de lucru doar pe stadioanele din Pakistan unde vrea Borcea sa-si intzarce buteliile.
gherghiceanu ionel • 4 octombrie 2006, 20:05
Cand este vorba de NATIONALA, trebuiesc lasate deoparte antipatiile sau simpatiile fata de anumiti jucatori.
Daca intr-adevar este aceasta disputa Oli- Piti, eu ii dau dreptate lui Oli pentru ca la echipa Nationala vin jucatori apti de joc si care au in picioare niste meciuri.
Cate jocuri sau minute a jucat in acest campionat Ovidiu Petre ?
Nu cumva va fi titular in locul lui Costin Lazar ?
Am dat acest exemplu pentru ca Lazar este unul dintre cei mai in forma mijlocasi la inchidere.
Mac • 4 octombrie 2006, 20:07
prea tare. olaroiu este un profesionist, piturca joaca doar la cacialma!
SxN • 4 octombrie 2006, 20:39
Domnule Tolontan … nu voi discuta pe tema propusa pentru simplu motiv ca nu ma intereseaza …
Dar nu pot sa ma abtin sa nu va pun o intrebare … dumneavoastra aveti curiozitatea de a citi cateva din mesajele transmise la „sugestii si reclamatii” ?
Sau daca le citizti ati avut vreodata bunul simtz de a raspunde macar uneia din criticile si intrebarile critice scrise acolo …
Am inserat ieri o mica „scriere” e drept usor rautacioasa si plina de indignare vis-a-vis de „hotzia” numita „Euro-Gool” …
Suntetzi un om corect si mai mult ca sigur inteligent … sunt convins ca nu avetzi nici un dubiu asupra marseveniei acestea de joc …
Macar avetzi bunul simtz si spunetzi doar atat … „trebuie sa castige ziarul , nu cititorii” …
Daca a avut cineva impresia ca e un joc sistem Bingo … cred ca a avut motive suficiente sa se convinga ca s-a inselat …
Raspunsul nostru la aceasta marsavie e unul sigur … sabotarea tirajului
… si voi face tot posibilul (prin impanzirea de mesaje pe bloguri) ca din ce in ce mai putzina lume sa cumpere ziarul dumneavoastra …
… care fie vorba intre noi … este cu mult sub concurentza directa …
atat din punct de vedere al ziarului in sine cat si al site-ului aferent .
…
As dori un raspuns cat de scurt de la dumneavoastra … macar cat pentru a deduce (credeti-ma ca am puterea asta) , prin citirea printre randuri parerea dumneavoastra .
vocea americii • 4 octombrie 2006, 20:41
Domnule Tolontan:
primesti provocarea lui Whooligan. Si daca cistigi ce se intimpla?
Ce conteaza daca se iubesc sau se impung? Piturca e acuma antrenor la nationala si face echipa si strategia cu copitele. Olaroiu e antrenor la Steaua si distruge jocul. Si Steaua si Nationala sint macinate de inconsistenta.
Vad ca ceva lume a observat deja lipsa de argumente si faptul ca articolul nu e decit o speculatie. Fie o speculatie gratuita, pur si simplu de amorul artei (pentru ca chiar asa crede autorul ei) sau o speculatie menita sa stirneasca iar discutii goale si fara sfirsit pe o tema inexistenta. Ceea ce se va si intimpla.
Ma tot gindesc cum se pot publica articole atit de lipsite de fapte concrete, pe teme inventate. Mi-am tot zis ca nu poate sa fie ceva intimplator, trebuie sa fie deliberat, trebuie sa existe vreun motiv subtil. Redactorii astia urmaresc ei ceva. Poate ca sa uneasca suporterii. Poate ca sa-i dezbine. Poate ca sa-i monteze impotriva lui Satana, Nasu si alte lighioane, ca sa-i lase si pe ei cu bannere pe stadion. Dar inclin tot mai mult sa cred ca pur si simplu nu e nimic.
fane • 4 octombrie 2006, 20:43
pe regecampf nu l-a convocat inca?
am auzit ca joaca din ce in ce mai bine
piturca sa ne lase in pace cu mofturile lui si sa plece de unde a venit
sa mearga la table cu ioan becali pentru ca asa se fac convocarile:daca pierde becali, piturca face ce vrea si ia si bani. In schimb daca pierde piturca, becali face nationala dar piturca tot ia bani
rusine
Dozaru • 4 octombrie 2006, 20:47
Afara cu BARBBUGIUL! e sustinut pentru ca e de mult in fotbal si stie prea multe, dar ca antrenor nu cred ca dispune de prea multe idei tehnico-tactice adecvate fotbalului modern. La nationala ar trebui adus un antrenor strain, cu nume, platit bine, ca sa nu fie cumparat de Mircea si ai lui.
Valentin • 4 octombrie 2006, 20:57
Cataline,
daca citesti randurile astea, desi nu m-as mira sa n-o faci, totusi, daca citesti, apoi afla ca blogurile par o idee tot mai proasta. Subscriu la ideea enuntata mai sus, anume ca prea multi saraci cu duhul primesc spatiu de expunere. Apreciez intentia de a initia o discutie in acest spatiu, dar sistemul nu e optim: trebuie sa gasiti o cale de a filtra argumentele rationale de ineptiile de peluza.
PS: ma amuza cum toti anonimii lanseaza aprecieri cu privire la materialele voastre, ca si cand ei ar fi niste mici Plesi sau Liiceni
mitititelu_daniel • 4 octombrie 2006, 21:10
Plictisitori mai sinteti !!!!!!! Pentru maine tema de discutie cine face nopatea mai mult in pat gigi sau borcea?
Asa e tot fotbalul Romanesc de la presa paina la Mircea Sandu o mizerie!
Sint din Chisinau am o intrebare pentru voi cind au fost europenele de tineret in Romania atunci nationala Romaniei a mai jucat in preliminarii sau a fost calificata direct ca tara gazda?
tase • 4 octombrie 2006, 21:13
PITURCA CA ANTRENOR NU A CONVINS NICI LA NATIONALA NICI LA STEAUA , PTR CA MERGE PE NISTE PRINCIPII PE CARE NUMAI EL LE INTELEGE, IN SCHIMB OLAROIU ESTE UN ANTRENOR CARE PROMITE . ESTE PREMATUR SA FACEM COMPARATIE INTRE CEI DOI , CU TOATE CA SEAMANA MULT CA STIL, ORGOLIU, ETC.
cataduru • 4 octombrie 2006, 21:14
Sunteti cam in lipsa de idei in pauza aceasta competitionala… de ce sa nu generati un mic scandal intre doi antrenori? doar asta e menirea presei: inventarea subiectelor si curbarea realitatii…
Jenant! Iar momentul e cel mai prost: Nationala are un meci (hai sa-i zicem) important la sfarsitul saptamanii iar Steaua trece printr-o perioada dificila(jocuri multe, accidentari, eliminari), lasa-ti oamenii sa-si vada de treaba lor, si nu mai publicati bombe de hartie igienica si fotbaliste in tzatzele goale !!!
Un dinamovits.
anti • 4 octombrie 2006, 21:26
❗ Nu inteleg cu ce e vinovat clubul Dinamo , pt ca stelistii sau batut cu jandarmii si au rupt gardul de protectie …
❗ Nu inteleg cu ce este vinovat clubul Dinamo , pt ca rapidistii au rupt gardul de protectie si au patruns in nr de 100 pers pe pista de atletism …
❗ ERA TREABA JANDARMERIEI SA STIE SA POTOLEASCA SUPORTERII ECHIPEI VIZITATOARE …
❗ Suspendarea echipei Dinamo este total ABUZIVA !!!!
❗ Stadionul echipei Dinamo a fost suspendat 1 etapa , chiar daca suporterii „cainilor” NU AU FACUT NIMIK ….
stau si ma gandesc cate etape ne vor da , atunci cand chiar vom face ceva rau …
❗ DE CE NU AU FOST EVACUATE DIN STADION GALERIILE ECHIPELOR STEAUA SI RAPID ?!?! …LA FEL CUM A PATIT GALERIA LUI DINAMO LA CONSTANTA …
Sylvinhoster • 4 octombrie 2006, 21:35
Ai absoluta dreptate, Valentin.
Paradoxul democratiei e ca nu-i buna pentru plebei, ci pentru oameni cu constiinta.
Uita-te la gindirea avortata a unui auto-bagat in seama ca jon-jerry sau a lui ian rush.
Sylvinhoster • 4 octombrie 2006, 21:41
Aveam o parere mai buna despre poporul asta pina cind am intrat pe blogurile gsp, adica de vreo luna. Atita revarsare de ura, arbitrar, mania conspiratiei si persecutiei, lipsa de logica, mizerie, nesimtire, manelism, grobianism, superficialitate, paroxism si tupeu („ba, tolontane!”) la un loc n-am mai vazut niciodata. Au dreptate sa nu vrea sa se apropie de fotbal cei care sint departe de el. Si cei cu cel mai tare stomac de strut ajung sa se scirbeasca. V-as zice ceva pe limba voastra, guvizi majoritari!
mitititelu_daniel • 4 octombrie 2006, 21:44
pentru anti !!!!!!
sinteti vinovati pentru o organizare proasta de ce sa permis ca doi suporteri dinamovisti sa intre pe pista si sa fure steag sau ce au furat ei?de ce clubul dinamo a vandut bilete in asa fel ca cele doua galerii sa fie una langa alta cunoscuta fiind rivalitatea dintre ele iar la meciul cu rapid parca si ai vostri au intrat pe pista si au rupt gardul este?asa ca nu mai fiti asa de milogi!
dragomir dan • 4 octombrie 2006, 21:52
Sylvinhoster: iti racesti gura de pomana. Scapa cine poate.
vocea americii • 4 octombrie 2006, 22:17
Valentin:
>PS: ma amuza cum toti anonimii lanseaza aprecieri cu privire la materialele voastre, ca si >cand ei ar fi niste mici Plesi sau Liiceni
Asta e, si-au facut-o cu mina lor. Blog au vrut, blog au. Fara sa iau apararea celor care scriu pe blog, nu cititorii sint cei care stirnesc discutiile astea, ci gazetarii. De cele mai multe ori pe teme inventate. Ce vrei, la asa topici, asa raspunsuri.
Adevarat ca de multe ori cititorii se fac vinovati de toate viciile care le-a spus Sylvinhoster, dar de data asta chiar blogul a fost decent.
Recunosc public, sint sclavul Mariei Andries, care are un geniu verbal deosebit.
danny06 • 4 octombrie 2006, 22:18
Ptr. ROMANUL:
Piturca a adus titlu inainte sa vina OLI la echipa, si oricum faci pe el de titlu daca nu faci branza prin Europa(vezi si titlurile lu dinamo si rapid)
si sa ne amintim de memorabilele meciuri cu echipe de prima clasa ca St. Gallen si de formidabilele transferuri facute de piti: alde mitrita, tibi lung, pompiuliu stoica. Si cel mai bine sa ne gandim de ce joaca Danciulescu la dinamo acum. Multumim Pitzi!Esti unica noastra sansa!HAHA!Nu te lasa Ogararu(rateaza pitzi oricum lamentabil calificarea asta si asta cat mai curand, max 3 meciuri)
antitolontan • 4 octombrie 2006, 22:30
mai taci mai in p#{@ mea!!!! lume oare cat il mai suportati pe vrasbasul astaintr o zi o sa renunt sa mai vizitez acest site din cauza obositului asta ma dezguzta deja !!!!daca in cazul lui piturca o avea dreptae in cel al lui oli delireaza dar oricum nu l mai suport pe asta dumnezeul sportului atotstiutorul asta creca sa drogheaza de scoate numa una si un nu stiu de unde alt undeva poate sa i cace mintea in halu asta
antitolontan • 4 octombrie 2006, 22:43
traiasca tolo la 2 m sub pamant
antitolontan • 4 octombrie 2006, 22:44
ne cerem scuze domnule tolontan dar deveniti deja penibil nu vedeti ca va arata lumea cu degetu??scrieti domne ce trebuie
steaua uberalles • 4 octombrie 2006, 22:44
cateii si ciorile nu au voie aici
frustratilor
steaua uber alles • 4 octombrie 2006, 22:50
cra…cra…nimeni?
steaua uber alles • 4 octombrie 2006, 23:00
pt.antitolontan…invata sa scrii doua randuri si dupa cere voie sa intrii pe blog-uri