Articolul Mariei Andries despre Hîldan

Maria Andrieş a scris azi un articol despre Hîldan. Îl găsiţi pe blogul ei. Titlul este „N-am vrut să mor pe teren”. Aproape 1.000 de comentarii însoţesc opinia colegei mele, multe dintre ele fiind acuzatoare, iar destule de-a dreptul scîrboase. Mă refer, ca să fiu clar înţeles, cele care o înjură şi fac apel la statutul ei feminin.

vineri, 6 octombrie 2006, 5:50

Maria Andrieş a scris azi un articol despre Hîldan. Îl găsiţi pe blogul ei. Titlul este „N-am vrut să mor pe teren”. Aproape 1.000 de comentarii însoţesc opinia colegei mele, multe dintre ele fiind acuzatoare, iar destule de-a dreptul scîrboase. Mă refer, ca să fiu clar înţeles, cele care o înjură şi fac apel la statutul ei feminin.

Vă rog un singur lucru. Citiţi încă o dată articolul! Apoi citiţi precizarea pe care Maria a făcut-o. „Acest articol vrea să recupereze un moment de reculegere care n-a fost păstrat, la derby-ul Dinamo – Rapid. Au sunat foarte strident acele “ue”, strigate într-o parte şi în alta a stadionului dinamovist. Cred că respectul nu înseamnă doar vorbe frumoase. Cred că înseamnă uneori şi tăcere”.

Apoi citiţi comentariul unui suporter dintre cei care a fost pe stadion şi care recunoaste că liniştea nu s-a aşternut nici măcar un minut atunci cînd a fost rostit numele lui Hîldan.

De-a lungul anilor, am scris mult despre Cătălin Hîldan. Ne lega un respect reciproc, chiar dacă n-am apucat să bem nici o bere împreună. Lucru pe care îl regretăm amîndoi, dacă nu cumva şi asta vi se va părea o blasfemie.

Nu vreau să spun că eram prieteni. E urît să inventezi amiciţii post mortem. Doar ne preţuiam. Cînd fratele său m-a rugat să scriu ceva pe coperta cărţii dedicata de Ioan Chilom lui Cătălin, am făcut-o cu o viteză de un cuvînt pe oră. E textul pe care l-am scris cu cea mai mare greutate în viaţa mea.

Acum, parcurg mesajele împotriva Mariei Andrieş şi nu-mi vine să cred. Ştiu că nu e „corect politic” să spun asta, ştiu că n-ar trebui să-mi declar stupoarea, însă nu înţeleg! Ne e mai uşor să înjurăm o jurnalista şi să zeificăm un jucător decît să recunoaştem că nici unul dintre noi nu vrea să moară pe teren, tînăr, în putere? Iar dacă tot îl considerăm un sfînt al fotbalului, măcar să păstram un moment de reculegere, pe deasupra rivalitaţilor de club.

Asta vrea să spună Maria Andrieş. Şi asta a spus! Vă rog, citiţi încă o dată! Şi dacă nu vă convinge, atunci mă puteti trimite la cratiţă! Sau acolo unde Cătălin Hîldan nu va ajunge niciodată. Pentru că el s-a dus în partea luminoasă şi tăcută a lumii.

Comentarii (394)Adaugă comentariu

Danielle  •  6 octombrie 2006, 12:23

“Domnul ovidiu imi spune geniala” – Maria Andries
Noi ii spunem Catalin Hildan,unicul capitan!Si n-o sa-l uitam niciodata intr-un colt de tribuna.O sa-i scandam numele la fiecare meci.Fie ca ne permiteti voi cei de la GSP sau nu. – un suporter dinamovist

edyedmond  •  6 octombrie 2006, 12:26

vai tu claudiu…cere mai tu baiatule cu studii superioare, catva centimetrii in gazeta sa-ti impartasesti ideile…nu te mai multumi sa stai cu prostimea la citit articole…ia uite ma desteptii unde erau..auzi 8 clase….tu oi aveam vreo gena de scriitor si nu ti-ai dat seama pana acum

daniel  •  6 octombrie 2006, 12:29

VEZI PE DINAMOVIŞTI.RO
Video / Imagini cu Cătălin Hîldan de la ultimul său meci , totul la ŞTIRILE SPORTIVE ALE ANTENEI 1!
Daca veti fi cuprinsi de emotie,daca o singura lacrima isi va croi drum pe obrazul gros,atunci veti intelege ca ,”CATALIN HALDAN a fost si este UNICUL capitan”,si va ramane in inimile noastre…….

nemesis  •  6 octombrie 2006, 12:29

Pt ghita de la portita
Draga domnule imi cer scuze daca prin simplitatea limbajului meu nu m-am facut inteles.Fantezia cu „degetele in cur” va apartine in totalitate.Vad ca din punct de vedere sexual aveti o imaginatie debordanta.Eu nu confirm deloc ceea ce ati spus despre cei ce citesc mesajele de pe blog si o critica pe Maria.Exista prin lege libertatea de opinie.Nu toata lumea isi poate spune parerea fara a folosi trivialitati in exprimare asa cum Maria Andries nu poate scrie mereu articole foarte bune.Doream sa vad la dvs o critica constructiva din care eventual sa invete ceva cei care au folosit expresii nu tocmai placute la adresa Mariei.Un se poate educa in momentul in care lasi deoparte scarba cu care te uiti la el.Degeaba il citati pe Umberto Eco daca prin superioritatea pe care pretindeti a o avea nu reusiti sa convingeti persoanele in cauza de greseala pe care o fac folosind asemenea expresii.Din inaltimea piedestalului pe care singur v-ati asezat socul cazaturii va fi foarte puternic in momentul cand cineva va va impinge.

daniel  •  6 octombrie 2006, 12:31

Claudiu Says:
”Pacat ca unii dintre voi, suporteri dinamovisti, credeti ca Hildan este in Cer, cand voi nici o rugaciun in viata voastra nu ati spus.”………DUMNEZEU sa-l odihneasca in pace!!!

ghitza de la portitza  •  6 octombrie 2006, 12:32

Nemesis: De profundis, domnule… Ma dau batut, nu mai pierd vremea pe aici…

Redsor  •  6 octombrie 2006, 12:33

Tlontan vrea sa cosmetizeze spusele acelei jurnaliste.Incearca sa o dea cotita ca de fapt nu avrut sa scrie ce a scris, ca mesajul era altul.

RUSINEEEE! Tolo.

Incerci sa aperi o jurnalista care asta face scrie.Nu a gresit ci a mers pe principul tau atot impartial cu vorba de spirit a lui mitica liga mica ca motto propriu..
De ce nu ai moto „daca se c..ca pe tine o cioara sau calci in ghencea in bobite de oaie salariul tot ti-l iei ” Suporter anonim.
Citez –
„Asta vrea să spună Maria Andrieş. Şi asta a spus! Vă rog, citiţi încă o dată! Şi dacă nu vă convinge, atunci mă puteti trimite la cratiţă! Sau acolo unde Cătălin Hîldan nu va ajunge niciodată. Pentru că el s-a dus în partea luminoasă şi tăcută a lumii. ”
Daca vroia sa faca dreptate sau ordine putea sa scrie despre cultura si civilizatia de sub Podul Grant .
De nevoia de libertate a suporterilor rapidisti care nu suporta gardurile in fata ochilor – amintiri 2×2 din Rahova.
Noi nu suntem tampiti, doar voi sbobi si suficienti.
Cand scriu o multime de oameni ceva inseamna ca avem o problema noi Gazeta nu noi Suporterii.

Trimite-o sa citeasca din Chirila daca vrea sa invete arta scrisului nu sa refuleze in paginile gazetei.
Sincer asteptam de la tine- putin respect pentru meseria care te-a consacrat, nu respect pentru o diletanta cu poza si aere de jurnalista.
Daca nu poate sa transmita ce gandeste inlocuieste-o.Intra pe DOL -www.dinamo-online.ne – si citeste ce scriu Adi, Bozo,Rossi,Ciciocle,Alex,Alexandru B,DOL, jurnalisti voluntari nu platiti ca voi.Cei care scriu din dragoste pentru sport nu ca sportul sa le dea de mancare.

DUMNEZEU SA O IERTE pe maria andries!
NOI NICIODATA!

Danielle  •  6 octombrie 2006, 12:37

Dumnezeu sa o ierte pe Maria Andries!
Noi niciodata!

RARESdudu  •  6 octombrie 2006, 12:38

Puterea de a RECUNOASTE atunci cand gresesti reprezinta puterea SUPREMA. Se pare ca voua jurnalistilor va lipseste cu desavarsire, nu-i asa mai Tontolane? 🙂

UnStelist  •  6 octombrie 2006, 12:41

Un articol total inutil si fara noima al Mariei Andries. Ce-a vrut sa spuna prin articolul ala….ea stie. De acord ca nesimtitrea la romani e mare si asta s-a vazut cand s-a cerut momentul de reculegere dar tot nu inteleg oricat m-as stradui acel articol.

Claudiu  •  6 octombrie 2006, 12:44

O sa intelegeti mai bine articolul dupa ce veti juca acasa cateva meciuri cu stadioanele goale si voi la poarta stadionului!

dinamovistul din iasi  •  6 octombrie 2006, 12:45

TOLO LASOOOOOO ATAT POATE

Sylvinhoster  •  6 octombrie 2006, 12:51

Ghitza de la portitza
Iti dau dreptate 10000% cind vorbesti despre suficienta mindra de ea insasi si care nu ezita sa-si dea cu parerea. Oameni ai resentimentului si agenti ai nivelarii de sus in jos – dar nu astea-s vremurile?
Totusi, prin indemnurile scato parca incerci sa-i bati cu armele lor, ceea ce nu mi se pare OK; desi e de inteles la cita scirba poate provoca marea de yahooi glasuitori cu laptop.
Pe vremuri „oamenii simpli” stiau sa stea in banca lor – azi sint internauti si au pareri. Ferme, ca tot romanu’!
Si inca ceva, tot pentru „simpli”: nu ma simt dator sa fiu izgonit de la lectura unor texte de calitate, chiar si dintr-o gazeta sportiva, fiindca nu le intelege unul sau altul. Sint multe lucruri pe care nici eu nu le inteleg dar macar ma stradui si nu le contest. Fata de un om de cultura sau de stiinta si eu sint „simplu”.
Si nu uitati ca maimuta, cu cit se urca mai sus in copac, cu atit i se vede fundul mai rosu. (N-am zis mai alb/rosu!) 🙂

Peter Pan  •  6 octombrie 2006, 12:51

L-am recitit, Catalin. Mi-a lasat acelasi gust amar si searbad ca acela care-ti ramine dupa o bere rasuflata… De ieri.
Ieri n-am comentat. Ce Dumnezeu poti sa-i spui unui ziarist neinspirat in alegerea subiectului si-n redactarea lui? „Ai avut o zi proasta”?
Editorialul Mariei e patetic, deloc touchant… Te revolta, nu te induioseaza.
Imbraca sentimente mari in cuvinte simple, ca si cind ar fi intrat in comunicare, prin mama Omida, cu spiritul lui Catalin Hildan. Iar fotbalistul nu frazeaza ca un jurnalist, nu?
„Vă rog, vă rog mult să mă uitaţi. Să mă uitaţi încetişor, într-un colţ de tribună. Un suporter printre alţii. Nu ditai îngerul, apăsat de responsabilităţi.”
Gresit! Maria mai are de trait ca sa inteleaga viata. Viata de dupa viata… Uitarea ar fi ultima dorinta pe care i-ar transmite-o un inger. Ma intreb ce reactie au avut parintii lui Catalin Hildan, dupa ce au citit editorialul. Voi v-ati gindit la ei, inainte de a-l publica?!?
Moartea, Catalin, n-are nevoie de disectii si de psihanalize. Moartea e tragica. Si punct. Orice adaugi dupa asta devine inutil si hidos, ca o coroana din flori de plastic. Editorialul Mariei de ieri e ditamai jerba, stropita cu spray, sa puta frumos.

GabiKoreeanu  •  6 octombrie 2006, 12:53

Pentru cei care nu inteleg ce citesc, dar se inghesuie sa-si dea cu parerea pe blog:

NU VA MAI ATINGETI DE ZIARE CA E GRELE. LUATI MAI BINE CARTI DE COLORAT SAU BENZI DESENATE.

Pentru Maria Andries:
Maria, ridici jurnalismul la rang de arta si fara a-i subestima pe colegii tai, marturisesc ca pe tine te vad ca o continuatoare a axei (ca tot e la moda acum acest cuvant) Chirila-Cosasu-Ioanitoaia.
Nu te lasa doborata, sunt si destui cititori carora le face placere sa te citeasca la cafeaua de dimineata.
Ca o recomandare: incearca sa scrii si carte. Prima, poate despre calificarea echipei nationale la Euro2008.
Nea Vanea ar fi mandru de tine, te asigur.

SUCCES!

alex  •  6 octombrie 2006, 12:56

am inceput sa citesc majoritatea mesajelor de mai sus si mi-am dat seama ca o astfel de tema poate fi dezbatuta in mai multe moduri. totusi mi-au ramas ochii asupra unora care aveau o nota de realitate in ele, de genu`: inteleg si atitudinea d-soarei ziariste cat si frustrarea unor suporteri. finalul acestei povesti triste despre „Unicul Capitan” este la fel de trist ca povestea in sine, Catalin nu trebuie uitat (d-soara ziarista nu are dreptate) asa cum nici nu noi nu cred ca am vrea sa fim uitati daca am trece in „lumea de dincolo”. recunoasterea meritelor unui om decedat atat de tanar e un lucru simplu de realizat si ma bazez pe ce s-a scris acum 6 ani, imediat dupa moartea lui, stelisti rapidisti, microbisti din toata tara m-au facut sa plang, pentru ca au avut taria sa recunoasca munca lui Catalin. inca o data spun. el nu trebuie uitat, poate si pentru ca cei din galeria lui Dinamo devin „umani” cand se gandesc la el. pe de alta parte greseala ziaristei a fost aceea ca si-a asumat rolul de „traducator” al lui Catalin. nu recunosc un stil aparte si genial in ceea ce scrie d-soara Andries, dar nici nu sunt de acord sa fie injurata doar pentru ca e femeie sau ca a scris acest articol, putin ridicol, chiar, poate si pentru a fi bagata in seama. dar sa lasam totul la o parte si sa ne gandim la Catalin, pana la urma el a fost cel sacrificat, nu noi. noi il putem ajuta doar pastrandu-l in memorie zeci de ani de-acum incolo si sa-l jelim in pace. Dumnezeu sa te odihneasca in pace CATALIN!!!

UN SIMPLU SUPORTER  •  6 octombrie 2006, 12:57

INCA UN AN, ACEIASI POVESTE
DINAMO – RAPID min 73. GOL C. NICULESCU ..peluza parca se frange sub euforia galeriei dinamoviste.Dinamo se indreapta sprea a 10a victorie consecutiva, undeva in partea de sus a peluzei se vede mare un banner PELUZA CATALIN HALDAN.Toata lumea isi aduce aminte de Dinamo din sezonu 2000 .10 victorii consecutive un nou titlu se vede in zare.Dar pentru o secunda,poate mai mult, lucrurile iau o turnura ..parca..parca nu e acelasi lucru, bucuria victoriei este umbrita de ceva,o data in calendar pentru unii, o banala zi pentru altii,dar se apropie si inca mai repede decat viteza luminii, cu viteza gandului.5 octombrie..ziua in care DINAMO si-a pierdut identitatea..poate jumatate, cealalta alearga la Sofia in continuare, in inima dinamovistilor se instaleaza tristetea dar se simt razbunati pentru reactia rapidistiilor de la momentul de reculegere.Cerul parca se insenineaza, de sus Cineva zambeste, CINEVA se simte razbunat.CINEVA care nu a avut niciodata nimic de impartit cu nimeni.CINEVA care este mai presus decat orice alt SPORTIV din istoria clubului DINAMO.Iar atunci o mare de maini se ridica spre cer si stadionul se cutremura sub glasul celor 5000 de voci ALEO ALEO CATALIN HALDAN INSEAMANA DINAMO!A fost razbunat..iar acum va intreb rapidisti..VRABIORU este mandru de voi ?
DUMNEZEU SA-I ODIHNEASCA IN PACE CELOR CARE SI-AU DAT SUFLETUL IN TEREN !

Nikolai  •  6 octombrie 2006, 12:59

Eu nu inteleg, de ce i se ia apararea, cand femeie fiind si cu putere ar putea sa explice si pentru cei care nu au inteles articolul.
Articol care s-a vrut sa fie genial, a inceput cu cateva bune dar s-a sfarsit amestecat fara noima, pe o pagina de cotidian sportiv.Poate daca-l posta pe la Dilema avea sanse,aici toti suntem temperamentali cand e vb de echipele noastre.
Si mai scriau cativa cititori pe aici..Dumneavoastra ne judecati pe noi ca nedreptatim feminitatea, cand VOI(ziarul) are in fiecare zi stiri de o schioapa cu cutareasca lu cutarescu in cele mei sexy ipostaze?Voi v-ati facut targe-ul asta de cititori….mai ganditi-va

Bogdan  •  6 octombrie 2006, 13:00

Ghita, durerea e ca incultii nostri nu mai au de mult 8 clase, ci au si diplome de licenta la facultate !! ( sau vor avea ). Iar unii dintre ei au chiar doctoratul !!

Apropo, de ce ne mai cereti adresa de mail daca pot si altii sa intre si sa scrie cu exact acelasi nume ? Deja am remarcat 2 stiluri diferite care au scris, in afara de mine, sub numele de Bogdan. E inadmisibil !

Mai animalelor ( citat din presedintele tarii, dar nu ma adresez ziaristilor),
incercati sa pricepeti ca existe momente cand ziaristii au si alte motive de a scrie un articol decat BANUL. Nu ma apuc sa enumar motive, pentru ca nu ati intelege.

Poate nu votati cu Iliescu, dar sunteti niste comunisti sadea. „Ori e proasta ori uraste pe Dinamo”. Cine nu e cu voi e impotriva voastra! Asta e gandire de stalinist , mai draga.

Imi e mila de voi. Imi e mila de noi pentru ca traim pe aceeasi strada cu voi. Pentru ca nu sper ca atunci cand voi avea de-a face cu voi sa ajung la spital si nu la Hildan. Pentru ca imi e clar ca nu exista o alta alternativa.

Bogdan !!

Claudiu  •  6 octombrie 2006, 13:01

Toti barbatii se uita la femeile frumoase fie ei ca au mastere, ca sunt doctori academicieni sau te mai miri ce…. asa ca nu amesteca problemele.

bagabontu  •  6 octombrie 2006, 13:01

La cele 1000 de comentarii de la articolul de ieri s-au mai adaugat astazi inca vreo mie.
Astazi toti sunt dezgustati de ceea ce s-a scris ieri.
Dar va mai intreb si altceva:Cati dintre voi ati scris ieri si v-ati aratat nemultumire,in toate modurile.
Iar azi va vad pe toti : Da ,asa e, aveti dreptate dl Tolontan,….etc

Cred ca aici se potriveste zicala
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul……

TONY  •  6 octombrie 2006, 13:02

GabiKoreeanu Says:

„October 6th, 2006 aPentru Maria Andries:
Maria, ridici jurnalismul la rang de arta t 12:53 ” _____bai ciorba de creier shi tokana de idei ce reprezinti….cu ce te a mituit „gospodina geniala”??? cu carti de colorat sau benzi desenate???___ eshti varza! vai mama ta! R_A_P_A_N_D_U_L_O!!!

dragomir dan  •  6 octombrie 2006, 13:04

D-ra Andries are doua probleme in raport cu cititorii GSP: una a aparut din start, din prima zi a aparitiei blogului si din pacate nu o poate rezolva oricit s-ar stradui…e Femeie! Asadar, la cratita cu d-ra, sau la alte activitati tipic feminine! Pai, nu? Ce sa scrie o femeie despre fotbal? O idee care apare insistent pe blog. Oare chiar asa ingramaditi sintem? A doua problema: are un stil care difera de majoritatea articolelor din si despre fotbal…e mai subtila, mai sensibila, daca vreti…asa ca cine accepta ideea ca si o femeie poate face gazetarie de calitate poate avea si luciditatea de a intelege macar, daca nu si aprecia, stilul d-rei. Din partea mea, tot respectul pentru cele doua reprezentante feminine ale echipei GSP.

FabianX  •  6 octombrie 2006, 13:06

Ma-m uitat la finala cupei angliei de anu asta si am vazut niste momente pe care nu credeam ca se pot intampla: suporterii lui Liverpool erau felicitati de suporterii lui West Ham dupa un meci dramatic….Ei asa isi apreciaza valorile.
Noi inca n-am invatat asta din pacate si aici e toata problema.

jhony  •  6 octombrie 2006, 13:06

Vă rog, vă rog mult să mă uitaţi. Să mă uitaţi încetişor, într-un colţ de tribună. Un suporter printre alţii. Nu ditai îngerul, apăsat de responsabilităţi.

CUM SA SCRI ASA CEVA ???? PT .TOTI SUPORTERII DINAMOVISTI ESTE O LOVITURA GREA ACESTE CUVINTE O FI VRUT SARACA SA SCRIE CEVA FRUMOS DAR CUM STI LIMBA ROMANA………UNICUL CAPITAN A FOST SI VA RAMANE CATALIN HALDAN ACOLO INTR-UN COLT DE TRIBUNA DAR NU CUM VREI TU FETITO VA RAMANE VESNIC IN INIMILE NOASTRE!!!! NU TE VOM UITA NICIODATA!!!!!!

anonim***  •  6 octombrie 2006, 13:12

am inteles mesajul pe care maria dorea sa-l faca in acele randuri dar se pare k i-a iesit altceva….in loc sa scrie despre faptu k nu s-a tinut un moment de reculgere,bla bla…s-a apucat draga de ea sa se dea drept catalin hildan si sa spun niste abureli…o intrebare:dc nu te-ai facut o vrajitoare?dac tot stii tu gandurile mortilor!!!???!

boby  •  6 octombrie 2006, 13:13

Stimabile, sa fiu sincer n-am citit articolul colegei dumneavoastra decat dupa ce am aflat de la prieteni ca fatuca asta si-a prins unghiile in tastatura. Pacat ca esti pus in situatia ingrata de a-ti apara un confrate care da dovada ori de prostie ori de necunoastere a limbii romane care este foarte bogata in interpretari. Mai mult, de condamnat alaturi de aceasta fata este si seful de sectie care a permis sa apara in ziar o asemenea prostie. Recunosc cu mana pe inima ca sunt rapidist si ca nici mie nu-mi place ce face un grup restrans de „hooligans” (care exista din pacate in toate galeriile din tara), dar de aici si pana la artiolul asta e cale lunga. Cel mai tare, daca pot spune asa, ma dezgusta faptul ca in loc sa va cereti scuze pentru idiotenia de articol super-alambicat si prost construit, iesiti la rampa incercand sa va scuzati subalterna. Pacat, mare pacat! Nu stiu cat conteaza pentru dumneavoastra acest lucru dar de maine voi inceta sa mai cumpar „Gazeta Sporturilor”. In rest numai de bine.

Elassar  •  6 octombrie 2006, 13:14

ai incercat s`o scoti dandu`te pe tine drept exemplu pozitiv…
mai bine spune`i sa se lase ca a facut`o de oaie cu articolul in care denigreaza amintirea lui catalin haldan

tepes  •  6 octombrie 2006, 13:14

Faceti prea mare tam-tam pe marginea acestui subiect! E mare pacat ca un OM asa de tanar a murit……atat e important….
Unde a murit nu conteaza! S-a intamplat sa fie pe gazon. Sunt atatia care se nasc sub zodie nefasta!
Maria a avut intentii bune.
Cei ce o blameaza au putina putere de intelegere!
Banuiesc ca sunt cei din cauza carora nu o sa ma mai duc niciodata la un meci din campionatul intern, care au in loc de creier rumegus, si ala inecat in alcool si fanatism!
Oricum, Catalin nu a avut soarta pe care o merita, ca si OM! E crud si nedrept ce s-a intamplat.
Eu sunt stelist, dar situatiile astea desfac barierele….
Insa EROI sunt cei care au murit aparand UN IDEAL, O TARA, O FAMILIE….Nu alergand dupa o minge de fotbal. Nu exagerati!!!!

Si mai ales apreciati parerile de rau celor care nu sunt dinamovisti, dar sunt OAMENI

Bogdan  •  6 octombrie 2006, 13:14

Claudiu, problema e ca oamenii aia au diplomele in buzunar dar practic n-au creier nici cat o maimuta. Pentru ca traim in Romania !

dragos  •  6 octombrie 2006, 13:19

Nu iti dau dreptate Catalin, pentru ca aceasta „tanara speranta” a jurnalismului sportiv de la noi a facut-o lata. De ce spun asta… E simplu din punctul meu de vedere.
Daca in cartea de istorie ai gasi un comentariu al lui Neagu Giuvara care ar semana cu al Mariei, dar cu datele putin schimbate. In locul lui Haldan ar fi mentionat Mihai Viteazul care spune ca nu vrea sa fie ridicat la statutul de erou, ca lui i-a fost frica in momentul in care i s-a taiat capul…
Si a doua zi domnul Giuvara sa dea explicatia ca a stranutat cineva in sala cand cineva tinea un discurs despre Voievod…
Nu zic ca nu trebuia tinut momentul de reculegere si ca acesti huligani care populeaza tribunele nu trebuiau pusi la zid. Dar nu asa. oamenii s-au simtit jigniti ca o anume ziarista GENIALA s-a pus in pielea unui om pe care ei il considera un erou.
Raman la parerea ca articolul trebuia scris (adik tema care a vrut sa o aiva) intro alta maniera.
Imi cer scuze daca am jignit-o pe Maria, insa si ea m-a jignit pe mine scriid un articol cu atata neprofesionalism.

gerd muller  •  6 octombrie 2006, 13:20

Alex Says:

October 6th, 2006 at 11:48 am
sile: haldan nu e un mare fotbalist…e poate un simbol al lui dinamo, dar nu poti sa zici ca a murit un mare fotbalist, cum nici vrabioru nu era mare fotbalist
este pacat ca au murit, dar sa nu exageram

Era cu 3 clase peste Alexa, Paraschiv, Ov. Petre, Lazar, Margaritescu. Vrabioru’ era in atentia Stelei shi a Rapidului la vremea respectiva.

Sylvinhoster  •  6 octombrie 2006, 13:20

Pt Bogdan si cei ca tine, off-topic: de ce nu-ti faci un nick mai personal, doar e plina tara asta de Bogdani…

Taipan_dog  •  6 octombrie 2006, 13:24

Referitor la articolul domnisoarei Maria Andires- e vorba din popor care spuna cam asa: „O FEMEIE CAND TACE NU TREBUIE INTRERUPTA”. Punct

Morty  •  6 octombrie 2006, 13:24

intersant sa vb despre respect cand tocmai mass-media duce lipsa de asa ceva

senateo  •  6 octombrie 2006, 13:25

becali sluga de oier , imi placi, ai prins in citeva cuvinte ceea ce simte majoritatea despre „geniala” lui ovidiu

si daca  •  6 octombrie 2006, 13:28

ati creat bloguri, asta inseamna ca v-ati asumat riscul de a o lua pe cocoasa… zeci de „antevorbitori” au scris ca doreau un text pe intelesul tuturor… o metafora poate crea confuzii, poate crea te miri ce interpretari; daca scri pentru un om sau pentru sute de mii, la un ziar, mesajul trebuie sa fie hipeclar si curat oricit ai fi de genial (fain grad de comparatie)
Maria Andries, sunt convins, e o fata de bun simt… sunt convins, fiecare dintre voi, dupa ce scrieti discutati intre voi: sa vezi ce ma rup acum stelistii sau dinamovistii; sa vezi ce se rup ei intre ei… Maria n-a incercat asta, dar nici n-a iesit in fata cu ceva curat, linistit… nici macar nu e sensul muncii ei sa apara in fata cu texte curate, linistite, doar de aia e editorialist; marele bai e ca a aprut cu un text despre un om care nu mai este printre noi, care reprezinta ceva pentru Dinamo… ori cuvintele ei, sunt convins, oneste, nu implica si intelegerea la modul in care au fost expuse…
– faptul ca Tolontan ii sare in ajutor este remarcabil; la fel ar fi facut-o si alti colegi in locul sau; pina la urma, habar n-am de ce tineti neaparat sa va enervati cu blog-urile astea; masochism sadea

gerd muller  •  6 octombrie 2006, 13:28

Cat despre articol:

– s-a incercat ceva bun, da’ a ieshit un mare kk. Cand scrii pt un ziar de sport scrii pt microbisti – de la nea Gicu de pe utilaj pana la dl. Hotzescu, deputat.

– „intelectualilor” le recomand schitza „Intelectualii…” a lu’ Caragiale shi-o ora sub pat unde sa se ascunda de rushine. „Un adevarat invatat incearca sa se educe pe sine shi nu pe altii.”

rador  •  6 octombrie 2006, 13:30

„Bogdan Says:

October 6th, 2006 at 10:24 am
Articolul Mariei a fost superb, din pacate sunt prea multi fara 12 clase care intra in targetul ziarului Dvs.”

De ce bogdane? Adica noi, toti contestatarii, suntem idioti pentru ca nu vrem sa uitam un OM, un DINAMOVIST (pentru unii), un SPORTIV adevarat (pentru altii)? Iar tu esti un geniu (ca tot e la moda) pentru ca ti-a placut articolul, fara nici un fel de argument in favoarea pipitei…
Deci, domnule bogdan, cine are 12 clase? Sau poate doriti si dumneavoastra la cratita si nu stiti cum sa cereti…
Cu respect,
un suporter care nu va respecta niciodata o „Geniala” ce vorbeste in numele mortilor… Si nici pe cei care-i desconsidera pe ceilalti doar pentru ca lor le place spiritismul… fara sa spune de ce…

Alex  •  6 octombrie 2006, 13:30

gerd muller: tot nu inseamna ca era un mare fotbalist…hai sa nu ii mai intinam memoria..a fost un fotbalist bun si un simbol al lui dinamo…poate ar fi ajuns un fotbalist roman mare…dar nu avem de unde sa stim…la fel de bine putea sa se piarda ca multi altii inaintea lui…Dumnezeu sa-l odihneasca!

gerd muller  •  6 octombrie 2006, 13:31

Shi inca ceva:

Tolontane, geniul sta in simplitate ! Spune-i shi batranului Ioanitoaia ca el nu prea le are cu IT.

Luca  •  6 octombrie 2006, 13:32

Probabil Maria este atat de desteapta incat a reusit sa prosteasca 1000 de insi.
Domnu’ Tolontan…ce vrei sa faci acum s-ar traduce ca si dumneata esti la fel de destept precum Marieta , adica , 2 destepti si restu’ prosti…D’aia gazeta bate toate recordurile pe piata, ca se gasesc numai prosti s-o citeasca.

Dragos  •  6 octombrie 2006, 13:34

Intre sublim si ridicol e o linie foarte subtire. D-soara Maria a fost de data aceasta de partea gresita a liniei.

In general scrie bine si daca ar incerca sa se concentreze mai mult asupra mesajului si nu a formei ar fi inteleasa de si mai multa lume. Sau poate s-au strins prea multi lauri pe fruntea ei tinara …

ghitza de la portitza  •  6 octombrie 2006, 13:39

Sylvinhoster: Nu era un indemn scato – departe de mine – dar m-am gandit ca acel articol al lui Eco, care a fost publicat si pe la noi inclusiv intr-un ziar de sport, si care a starnit un mare scandal in Italia, scandal produs si alimentat in mod furios de stanga comunista, acel articol, spuneam, este cat de cat cunoscut, ca orice lucru de notorietate. Acolo Eco isi exhiba senzatia cumplita pe care i-o produceau pe stadion acele grupuri de ultras care, cu ochii injectati brusc la simpla vedere a adversarului iesit la incalzire, incepeau sa scandeze vafanculo si sa adreseze cele mai cumplite si blasfemiatoare epitete catre acestia. ” Aveam senzatia ca este un animal ciudat, cu degetele mainii drepte ridicate in sus, atent asezate in expresia arhicunoscuta a falusului de esenta cavernoasa, si cu degetele mainii stangi infipte adanc in fundul celui mai apropiat coleg de pasiune, spre a-l sili, prin durere anala pre-acceptata, la indeplinirea nobilului scop ce-i adusese acolo: zbieratul mascarilor, cu nadejdea primitiva ca acest demers – presiune, par sa-i spuna ei – va afecta karma celui venit, cu atata condamnabila indrazneala, sa-si apere sansele intr-un banal joc sportiv”.
De aia spuneam ca e bine sa incearca sa-si scoata degetele din cur…

abduction  •  6 octombrie 2006, 13:44

pacat de tara asta ca e locuita…

DINAMOVISTU”  •  6 octombrie 2006, 13:47

Frumos,dar prea profund pt viteza in care traim sa stam sa-l analizam.Profund si frumos si textul tau si al ei

rador  •  6 octombrie 2006, 13:52

„lLuP4eVeR Says:

October 6th, 2006 at 11:29 am
Toata lumea zice de Haldan D`zeu sa`l ierte dar stau si ma intreb….presa din Romania a uitat de Cristi Neamtu(fostul portarul Craiovei)….de Vrabioru (fostul jucator al Astrei Ploiesti)???Dc toti ziaristii din tara asta de kkt se uita numai in ograda lor din Bucuresti?Noi provincia nu existam?Si daca ar fi sa dau exemple ar fi multe asa ca ma rezum la unul singur……
Anul trecut pe cand Craiova a retrogradat i`ati plans luni la rand …uitand de celelalte echipe cu traditie (U Cluj….UTA…PETROLUL).La un moment dat a fost in peluza un banner cu mesajul “VOI PRESA PE CRAIOVA PLANGETI NENCETAT….DE U CLUJ PETROLUL UTA ATI UITAT?
Asa ca va rog in numele suporterilor sa fiti obiectivi si sa mai scrieti si de provincie”

Lupule, aici n-ai pus problema cum trebuie… Trebuie sa te intrebi ce-ati facut voi pentru ca Neamtu si Vrabioru sa nu fie uitati? Pentru ca Hildan este pastrat viu de galeria dinamovista, nu de o „Geniala” careia ii place spiritismul…
Polemica asta intre „incultii” care-l admira pe Catalin si „geniile” care-ti citeaza din Kant dar nu stiu sa-ti enumere 2 opere de-ale lui este generata de un Eminescu feminin al rubricilor sportive care, in loc sa ne ceara sa uitam un om, mai bine zicea Dumnezeu sa-l ierte!
Dar, orice ar zice geniile (leo, bogdan etc) rasuflate cu iz de mucegai, Catalin Hildan a fost, este si va fi intotdeauna prezent pe stdioanele unde joaca echipa Dinamo, precum si intr-o casa din Branesti… Si asta nu ne-o poate nimeni lua…

PS: Nu presa trebuie sa vorbeasca despre Neamtu si Vrabioru, ci voi… Nu presa trebuie sa-si aduca aminte de ei, voi trebuie sa nu-i uitati…
Dumnezeu sa-i odihneasca!

HaiHui  •  6 octombrie 2006, 13:55

Degeaba incercati domnule Tolontan sa o aparati pe stimata dvs editorialista, aici cred ca ar trebui sa va asumati si dvs o parte din vina pentru ca atunci cand ati vazut articolul probabil nici dvs nu ati inteles din prima ce voia sa zica .

Oricum , cu orice explicatie ulterioara ramane un articol infect , lipsit de coerenta, foarte ambiguu si care nu a facut decat sa strice imaginea Mariei pe care o avea pana acum ( eu chiar ii citeam cu interes articolele ).

Poate veti invata din greselile acestea si pe viitor nu se vor mai repeta .

Indignat  •  6 octombrie 2006, 13:58

Am vazut o emisiune pe un post de televiziune in care erau invitati Gigi Becali, domnita Maria si seful jandarmeriei. Colega dumneavoastra era dezastru….spunea numai tampenii si lucruri negandite…..De fapt ce va mai spun, cred ca stiti si dumneavoastra foarte bine. DATI-O AFARA DOMNULE!
Si inca ceva, domnule Tolontan ……site-ul GSP a devenit un site sexy. Rusinos! Ma asteptam mai mult de la dumneavoastra. Luati atitudine! Meritati mai mult! Cred in dumneavoastra!

lupta dinamo  •  6 octombrie 2006, 13:59

vai domnule tolontan,ce prostii ati spus …din nou!

Comentează