TOLO.RO
În seara cînd Steaua s-a calificat în Champions League, telefonul lui George Copos a sunat scurt. Era unul dintre partenerii de afaceri, care la rîndul lui nu-l simpatiza deloc pe Gigi Becali. I-a spus doar atît: „Vezi, George, cînd vrei să dai, nu doar să iei, se întîmplă ca soarta să-ţi dea şi ea. Tu ai avut o echipă mai bună decît Steaua, dar ei merg acolo”. Convorbirea a fost scurtă, una dintre puţinele în care finanţatorul din Giuleşti nu a încercat să explice, să înflorească, să ocolească. Atunci, pentru cîteva clipe, a acceptat şi el.
luni, 16 octombrie 2006, 6:18
În seara cînd Steaua s-a calificat în Champions League, telefonul lui George Copos a sunat scurt. Era unul dintre partenerii de afaceri, care la rîndul lui nu-l simpatiza deloc pe Gigi Becali. I-a spus doar atît: „Vezi, George, cînd vrei să dai, nu doar să iei, se întîmplă ca soarta să-ţi dea şi ea. Tu ai avut o echipă mai bună decît Steaua, dar ei merg acolo”. Convorbirea a fost scurtă, una dintre puţinele în care finanţatorul din Giuleşti nu a încercat să explice, să înflorească, să ocolească. Atunci, pentru cîteva clipe, a acceptat şi el.
Acum e altă seară. Şi nu e corect politic să vorbim despre el. Pentru că ne intoxică. Pentru că e extremist. Pentru că a făcut din caritate şi din religie un spectacol. Pentru că a transformat Steaua într-o maşină de adunat voturi.
Dar, în acelaşi timp, e seara lui. Una în care a crezut ca un nebun, ca un disperat, ca un copil care vede dincolo de cornul Lunii, cînd toţi ceilalţi s-au dus la culcare. Îndrăzneala, înfumurarea şi banii lui Gigi Becali au adus Steaua aici, pentru cea mai frumoasă întîlnire a cluburilor noastre, de la Revoluţie încoace.
Într-unul dintre ultimele sale interviuri, jurnalista italiană Oriana Fallaci deplîngea lipsa de viziune şi de prospeţime a liderilor lumii de azi. Vorbea despre conducători seci, ostatici ai birocraţiei, incapabili să inspire oamenii. „Ceea ce ne lipseşte este pasiunea”, spunea ea.
Da, multe îi lipsesc lui Gigi Becali! Dar nu pasiunea. Călare pe ea, ca pe un grifon mitologic, el va face ture printre norii de azi de pe Ghencea, cu hohotul său de om zărghit şi cu costumele sumeţite de 5.000 de euro, ca un caraghios nonşalant, conştient că nimeni nu-i poate răpi bucuria.
becali sluga de oier • 17 octombrie 2006, 8:40
…brheehheeee grifon mitologic, daca ma mai iei la misto to sa stii ca eu am bani behheeee, si fac ce vrea muschii mei, ma-ntegi behhheeee….va behhheeecalizez pe toti behhheeee, voi char nu intelegeti, mi s-o sune mie jiji imbecilu’ si anlfabetu’, da’ io am bani behheeee………..
Darie • 17 octombrie 2006, 8:56
Nu cred ca, Rapid a fost mai buna…Punctand, ca, in box, Steaua a avut o prima repriza(cea din Giulesti) pe care a castigat-o detasat, restul incheindu-se la egalitate…Gigi Becali e un personaj creat ,folositor societatii pana la un anumit punct!
Dumi-BV • 17 octombrie 2006, 9:14
Flaviu,in dragoste de ce nu conspira universul pt noi ?
thor • 17 octombrie 2006, 9:24
nu cred ca are a face ce a facut Copos…se vede acuma in fazele acestea,mina `larga a cheliosului` si grandomania Jiji`ului….oricum….eu unu numa credeam in Vise`….poate doar jiji`u ….si lui i s-a implinit unul,acela d-a aduce Realul la Bucuresti,intr-un meci de Liga cu Steaua…..multi ani,multi dintre muritorii de rand,am stat la Tv,si-am vizionat Marele Real,uitandu-ne la lectiile de fotbal,comentand la colturi apoi,la munca,chiar si in ziare…….acum,ai avem aici…acasa…pe Ghencea…nu ne imbatam cu apa rece….spunem doar…ca cel mai bun sa invinga!:)…Bafta Steaua…Respect Real:)
ady mmpb • 17 octombrie 2006, 9:27
super articol.dar parca preferam un altul adresat ECHIPEI.sper ca jucatorii STELEI sa fi luat ceva din nebunia lui becali iar la sfarsitul meciului. sa nu doreasca schimbul de tricouri,ca peste ani sa le arate nepotilor si sa spuna : in acest echipament am batut realul !TRUP SI SUFLET ….
orre • 17 octombrie 2006, 9:28
un lucru este clar, steaua a furat campionatul anul trecut , deci a furat Rapidul. Iar in LC intra cu siguranta si Rapid. In ce priveste investitorii Becali prin steaua urmareste doar bani si politica, iar copos urmareste bani, dar pune si pasiune in Rapid
rhadoxxl • 17 octombrie 2006, 9:28
Copos,si boul care l-a sunat n-au o treaba cu fotbalul,Steaua este no.1,nu este echipa mai tare in campionat,si doamne fereste sa ajunga Gigi presedinte
ncsstefan • 17 octombrie 2006, 9:34
sunt de acord cu critica adusa lu Gigi, nu are fler pt politica, dar e singurul care a facut ceva pt steaua si care vrea sa o duca acolo unde-i este locul…undeva sus 🙂
Cătălin Tolontan • 17 octombrie 2006, 9:35
Multumesc pentru mesaje, indiferent daca acestea critica sau lauda articolul. Nu va pot spune cine e cel care l-a sunat pe Copos, dar va pot confirma ca e altcineva decit variantele pe care le-ati avansat.
orre • 17 octombrie 2006, 9:37
apropo, pt unii, uite ca raspunde si Tolontan, chiar daca mai rar
orre • 17 octombrie 2006, 9:42
dar, pentru stelisti, a fost steaua mai buna decat rapid? , realist vorbind NU
ROSIN • 17 octombrie 2006, 9:44
La urma urmei toti suntem niste oieri. Cu precizarea ca unii se cred descendenti directi ai familiei lui Burebista, Decebal sau Al. Macedon, atribuindu-si rangul de baci si inca ne considera pe ceilalti slugi la turmele lor. Nu-si pot inchipui ca intre timp s-a descoperit Lumea Noua si odata cu mamaliga ne-a fost adus de acolo visul de-a avea propriile oi.
Cătălin Tolontan • 17 octombrie 2006, 9:50
orre: ca Rapid ar fi fost mai buna decit Steaua este afirmatia partenerului lui Copos
radu • 17 octombrie 2006, 9:51
e un meci ca oricare altul,steaua a avut noroc ca a cazut cu real….in seara asta se trezeste va primi cel putin 3 goluri din suturi de la distanta….cred ca rapid era mult mai buna decat steaua in champions….
HAGI • 17 octombrie 2006, 9:53
JJ are un sg merit. Nu s-a lacomit la bani si a lasat lotul relativ intreg. Dar este lacom la putere. Se foloseste de ST pt a face audienta, pt a castiga voturi…. totul se reduce la scopul lui precis – Se va multumi numai in varful ierarhiei politice cand va controla puterea!
orre • 17 octombrie 2006, 9:55
Cătălin Tolontan: dar este si parerea mea, si chiar daca steaua are mai multi suporteri ca rapid, totusi din ce am vazut eu parerlie sunt 50%-50% cine era mai buna. Totusi steaua a furat campionatul trecut
NONAME • 17 octombrie 2006, 9:58
NU, NU, NU! NU E NUMAI SEARA LUI BECALI! E SEARA TUTUROR FOTBALISTILOR, A MICROBISTILOR, A FANILOR STELEI, DAR SI AI CELORLALTE ECHIPE! DESI NU RECUNOSC, TOTI ACESTI BORCICI DIN FOTBALUL ROMANESC SE VOR UITA DISEARA LA ACEST SPECTACOL. CHIAR SI BORCEA, DESI A PLECAT DIN TARA, SUNT CONVINS CA O SA URMAREASCA ACEST MECI, CHIAR SI NUMAI PENTRU A SE BUCURA DACA STEAUA VA DA PIERDE.
DA, E NESUFERIT ACEST BECALI, DAR ARE MERITUL DE A FI TINUT JUCATORII LA ECHIPA, FORTANDU-I ASTFEL SI PE CEILALTI FINANTATORI DIN FOTBALUL ROMANESC SA TINA PASUL CU STEAUA (CA VALOARE, CA SALARII ALE FOTBALISTILOR, CA PRETENTII, ETC.).
GANDITI-VA CATI JUCATORI AR FI VANDUT DINAMO IN ULTIMII 3 ANI, DACA NU AR FI FOST ACEST CAMPIONAT CU ATATEA ORGOLII DE UCL!
CREDETI CA ACEST HAGI TUDOSE DIN FOTBALUL ROMANESC CARE ESTE COPOS, AR FI RIDICAT CONTRACTELE JUCATORILOR LA ACEST NIVEL, AR FI JUCAT RAPIDUL IN SFERTURILE CUPEI UEFA?
E NESUFERIT SI BECALI SI MM STOICA, DAR AU SI ACESTIA MERITELE LOR, CARE VREM NU VREM TREBUIE SA LE RECUNOASTEM.
MariusTM • 17 octombrie 2006, 10:02
Pupincurismul
Pentru a descoperi radacinile pupincurismului ar trebui sa intram adanc de tot in istorie(si nu doar in cea nationala).Si in fapt,vreau doar sa semnalez existenta sa,nu sa-i caut originile.Tentativa de ,,inalbire” a lui becali pe care o incearca fara succes randurile d-lui Tolontan imi dau posibilitatea sa ma gandesc ca multregretatul Ioan Chirila ar fi zambit ironic gandindu-se la acesta ca la urmasul sau asa cum Hagi va fi avut aceeasi reactie la auzul numelui lui Zicu.Nu cu multe zile in urma,Radu Paraschivescu dadea un interviu prin care se exprima laudativ la adresa celui care reprezinta obiectul criticilor mele,lasand bine inteles ca e un ,,intelectual de vaza” capabil nu doar de performante in domeniul presei sportive,ci mai mult,un tip cult,care s-ar descurca bine si pe taramul criticii literare sau cinematografiei.Nu contest;insa,de data asta, d-l Tolontan ne-a servit o adevarata pleasca!Poate in schimb sa aiba mandria de a nu fii singur in campania de ,,inalbire”:alaturi de el,zi de zi,specialisti in presa vorbita-OTV,,,Nasul”,RealitateaTV,PROSTV etc.Duminica seara,stimatul Terzian parea elevul in fata dirigentelui in momentul cand sinistrul din Pipera l-a facut obraznic.Cum se face o emisiune sportiva ar putea stimatul Manolo sa vada dupa fiecare etapa din Primera Division daca s-ar deplasa la Madrid;ii ofer cazare(cu micul dejun inclus) si traducerea emisiunii! Poate si-ar alege mai cu atentie invitatii si ne-ar lipsi de magariile specifice celui care viseaza la ceea ce ar putea fi cosmarul unei natiuni.
crissy • 17 octombrie 2006, 10:18
nu-mi cereti sa devin subit suporter al Stelei doar fiindca joaca cu Real Madrid ! nu e nici un merit in asta; si Dinamo a jucat cu Real si ce-i cu asta? sa vedem rezultatele si dupa aia mai vorbim;
si pt idiotul care ii critica pe suporterii lui Dinamo ca si-au luat bilete la meci, si-au luat bilete sa-i vada pe Real, in nici un caz ca sa sustina Steaua! nu confunda lucrurile…
Nemesis • 17 octombrie 2006, 10:32
Parca si Tolo era mult antibecali. Parca si Tolo zicea: „Cum sa intri in CL cu MM si GIGI” razand ironic.
MOMO • 17 octombrie 2006, 10:33
Nu sunt un fan al lui Becali, dar la cati bani a bagat in fotbal cred ca merita aceasta bucurie.
In plus, il respect ca patron de echipa. Plateste bine jucatorii, ceea ce nu se poate afirma si despre altii…
FORZA STEAUA!
EU • 17 octombrie 2006, 10:34
Cine a venit ? Nu, n-am postat alandala. Cea mai galonata echipa de club ( cliseu ) . Senzational si in exclusivitate. Ca la OTV .
Cine i-a adus ? Senzational si in exclusivitate, Gigi Becali, omul-prototip al romanilor de cativa ani buni incoace, nu stim inca pentru cati de acum inainte .Unii dintre noi mai spera inca ca nu vor mai fi chiar atat de multi. Din pasiune pentru fotbal ?Nu, cu nebunia frumoasa a celor care nu accepta infrangerea. In nici un plan, nici chiar in fata lui Dumnezeu.
Cine se va uita ? Senzational si in exclusivitate, poporul roman, cel iubitor de fotbal, cel cumparator de imagine.
Cine va comenta ? Senzational si in exclusivitate , mass-media : televiziunile crescand audienta, ziarele crescand tiraje, inclusiv domnul Cristoiu ( imi cer scuze domnule Tolontan ca ma adresez aici dansului ), uimit, intrigat, aseara pe Antena 3, de importanta acordata echipei madrilene la primirea de catre autoritati, a se citi jandarmerie. Sefii de stat pot pali cateodata, si poate in mod nedrept, in fata urletelor si scandarilor plebei.
Cine va castiga ? Senzational si in exclusivitate vom afla cu totii deseara, pe la 23.30 trecute fix. Si nimeni nu va uita pentru ca e seara noastra , domnule Tolontan!
sachi25 • 17 octombrie 2006, 10:40
diseara steaua ne va scoate in strada sa vedem maine ce va scrie tolontan daca steaua va bate realu…:)
ROSIN • 17 octombrie 2006, 10:41
@MariusTM: Nu te ambala prea tare simpaticule banatean! Ziaristii nostrii nu spun decat ceea ce vrea sa auda publicul majoritar. Aproape niciodata un ziarist bun nu va inota impotriva curentului, mai ales cand e vorba de un fenomen de masa si contine si ceva adevar. A recunoaste meritele cuiva nu inseamna neaparat ca esti de acord cu tot ce face persoana respectiva. Era vorba doar de crezul lui Gigi Becali de a ajunge aici unde se afla azi. Deseara Steaua joaca cu Real Madrid, cati dintre noi vedeam posibil acest lucru acum 2-3 ani, cand el spunea acest lucru? E seara lui intr-adevar, lasati-l sa se bucure. O putem face si noi odata cu el. Peste cateva zile se va uita acest lucru si-si va primi injuraturile de care are parte permanent din partea presei, de cele mai multe ori pe buna dreptate. Nimeni nu-i perfect!
cristina • 17 octombrie 2006, 10:45
cristina Says:
October 17th, 2006 at 10:34 am
STEAUA “RAPITA” DE GALACTICI
Parerea mea este ca Steaua pleaca deja cu a doua sansa deoarece sunt mult prea impresionati de marea echipa Real Madrid,chiar daca sunt “rapiti” de performantele echipei Real Madrid,trebuie sa ramana cu picioarele pe Pamant sa dea dovada de profesionalism , mult curaj si ambitie de ce nu presarate cu multa rugaciune din partea lui nea Gigi si chiar a noastra,care suntem un popor credincios zic eu, dar ar fi bine totusi sa nu ramanem numai cu credinta.Victoria Stelei ar insemna pentru romani cat toate performantele echipei Real Madrid la un loc.Avem o sete extraordinara de victorie si speram ca Steaua noastra care e si ea acolo prin Galaxie sa ne o ofere o seara de neuitat si sa ne faca sa ne simtim si mai mandri si sa ne demonstreze ca nu au ajuns pana aici doar printr-o intamplare si cu noroc,noroc care nu l-am da totusi la o parte nici in aceasta seara daca l-am avea.Asa ca le urez multa bafta si sa revina cu picoarele pe Pamant si Real Madrid e o echipa care ar putea fi batuta,daca ei nu ar fi intimidati de rezultatele acestei echipe.
orre • 17 octombrie 2006, 10:55
nu inteleg , de unde si pana unde aud fraza spusa de stelisti „astazi joaca Romania”. Eu zic ca joaca Steaua pentru stelisti , iar zilele urmatoare joaca Dinamo si Rapid pentru suporterii lor, nu pentru Romania.
comabi • 17 octombrie 2006, 10:57
Un articol de bun gust. Obiectiv in subiectivismul sau, dar cat se poate de corect. Nu pot decat sa-i transmit multumirile mele lui Gigi Becali pentru meciul din aceasta seara. Iar celor care-mi vor contesta decizia, le spun ca sunt putini oameni in Romania care ar fi putut face asa ceva. Este anormal sa avem un asemenea conducator la cea mai galonata echipa din Romania, dar daca altcineva mai bun nu se gaseste… Oricum, felicitari Stelei si patronului sau, care da semne de ciyelare pe zi ce trece.
claudiu • 17 octombrie 2006, 11:04
Frumos articol, cu o observatie: Rapid n-a avut ekipa mai buna decat steaua, nici mai frumoasa cum se autointituleaza ei. daca era mai buna ne eliminau in cupa uefa. au fost si vor fi sub noi. PUNCT
orre • 17 octombrie 2006, 11:12
AntistelistDinamovist: ai mare dreptate in ce scri.
claudiu: ca esti fanatic vad, dar din pacate asta , ca si echipei steaua, care se crede buricul lumii, realitatea ca ati fost si chiar sunteti si in prezent sub Rapid, sub Dinamo. Iar ca si suportori nici nu mai vorbesc, Rapid are suporteri calitativi incomparabili peste cei stelisti.
claudiu • 17 octombrie 2006, 11:16
va inteleg frustrarea baieti, daca nu va duce memoria insa luati lecitina, in dubla steaua-rapid steaua a avut gol valabil anulat aiurea de arbitru, in timp ce voi ati data o baliga de gol cum dati voi de obicei. asa ca plimbati ursu povestiti de dominarea rapidului la alta masa. cat de spre calitatea suporterilor rapidului, ma induiosati la maxim 🙂
alexymsg • 17 octombrie 2006, 11:18
Felicitari !!!
Primul articol bun de pe blogurile astea!!!
mihai • 17 octombrie 2006, 11:22
De acord cu dumneavoastra domnule Tolontan.In plan fotbalistic Gigi Becali are un merit foarte mare in ceea ce se intampla astazi cu echipele de club.Gigi Becali este cel care a dat tonul investitiilor adevarate in ultimii ani,obligand astfel pe ceilalti patroni de club sa pastreze jucatorii de valoare si acum ,mai nou, sa bage bani pentru modernizarea stadioanelor.Din pacate trebuie sa vorbim si de omul politic Gigi Becali,toate remarcile facute de dumneavoastra in articol fiind perfect adevarate.Totusi nu trebuie sa uitam nivelul scazut la care a ajuns politica romaneasca.Indeletnicirile domnului presedinte a dus aceasta „meserie”,de politician, in derizoriu,in penibil(la summit-ul statelor sud-est europene Basesecu a fugit strengareste de la discursul de incheiere,o imagine incredibila).In acest context cred ca si „politicianul” Gigi Becali are sansa lui.
FORZA STEAUA
Andreea • 17 octombrie 2006, 11:26
Imi place articolul foarte mult! Intr-adevar, Gigi Becali, cu toate defectele lui, a indraznit mai mult decat au facut-o ceillalti. Ca a fost pasiune, ambitie, orgoliu sau altceva, asta nu mai conteaza acum. Faptul ca azi o echipa romaneasca joaca cu Real, ma face sa ma simt extraordinar si mandra ca sunt romanca.
orre • 17 octombrie 2006, 11:28
claudiu: esti atat de copilaros ancat crezi ca Dinamo sau Rapid nu obtinea in LC performanta stelei 0-3 cu Lyon? eu cred ca si fc arges obtinea acest rezultat. Cat priveste jocul de azi , realist vorbind , nu inconstient ca becalizatii, o sa fie tot asa, chia mai rau
MariusTM • 17 octombrie 2006, 11:42
@ROSIN Crezi ca cei care-l apreciaza pe Becali reprezinta majoritatea?Inclin sa cred ca Becali nu reprezinta un fenomen de masa,ci doar un prilej pt televiziuni de a-si face rating.Multi se uita la Becali pt a se minuna.El reprezinta tipul afaceristului veros care face ORICE pt scopul sau,fapt care a dus,mai mult ca sigur,ca Steaua sa piarda suporteri.Una este ca a investit si a obtinut performante care nu le contest si altul este motivul pt care a facut-o,motiv pe care de altfel,nu il ascunde:acela de a ajunge cat mai sus(de jos de tot unde e)pe scena politica pt a-si satisface aspiratiile personale(putere,bani,imagine).Cat despre ziaristi,priveste ceea ce se intampla in Rusia(e reprobabil sa se ajunga la crime!!!)ca sa vezi diferenta intre cei care scriu adevaruri si cei care sunt cu curentul.Si asa,vedem cat de mici sunt ziaristii vostri!
ROSIN • 17 octombrie 2006, 12:01
@MariusTM: Nu stiu daca cei care-l simpatizeaza pe Becali reprezinta o majoritate. Dac-o fi asa, eu in nici un caz nu fac si nici nu voi face vreodata parte din ea Dar se pare ca lucrurile intr-acolo se-ndreapta, si ma gandesc serios sa plec si eu din tara daca se va ajunge pana acolo. Dar ca suporterii Stelei sunt peste 50% dintre microbistii romani e un lucru cert. Tin cu Steaua de 30 de ani si n-o sa incetez tocmai acum doar pentru ca a pus Gigi mana pe ea. N-am auzit ca un suporter adevarat sa-si schimbe echipa de suflet vreodata.
MariusTM • 17 octombrie 2006, 12:45
@Rosin Eu locuiesc afara si vreau sa ma-ntorc insa astept sa vad ce se intampla la urmatoarele alegeri.Nu vreau sa spun cuvinte mari,insa o tara care a dat oameni ca Eliade,Vuia, si lista poate continua,nu merita asa ceva.Insa nici in 2000 nu merita sa-i aibe pe Iliescu si Vadim in prim-plan si s-a intamplat.Poporul roman e imprevizibil.Cat despre Steaua,de cand au aparut personaje ca Paunescu,Piturca,Jiji sau Meme,mi s-a facut greata.Cu atat mai mult acum,cu cat discursul violent al oierului influenteaza negativ jucatori,suporteri,adversari.Si nu e bine.
azumbo • 17 octombrie 2006, 12:48
Copos e un fel de contabil chitros speriat de bombe.
Becali e genul care se joaca cu bombele, pentru ca-i plac focurile de artificii. Cam asta e si diferentza dintre stilurile de joc ale celor doua echipe, Steaua si Rapid.
Tolontane, esti cel mai BUN!
Samy • 17 octombrie 2006, 13:04
Domnule Catalin, sunt un infocat suporter stelist si totodata un cititor fidel al editiei on-line a Gazetei Sporturilor.Va rog mult de tot sa.mi transmiteti si mie numele celor 15 televiziuni care transmit live Steaua-Real Madrid, deoarece sunt in strainatate si nu pot vedea pe Pro tV acest meci.VA ROG DIN INIMA….
ASG • 17 octombrie 2006, 13:29
Este poate un exemplu pentru multi cei care au „impresia” ca au dat dar nu primesc nimic inapoi, jocul vieti este cladit pe un echilibru, o balanta cu doua talere, din unul ei dar numai dupa ce ai pus in celalalt. Iar Gigi Becali este acum in situatia in care isi baga ambele maini in talerul care i se ofera precum o tarta cu multe fructe…..si crede-ti-ma nu se va opri pana cand echilibru nu se va stabili, dar pana atunci el este cel care v-a calari loja din Ghencea, stand cu mainile in sold.
E seara lui si cu siguranta o merita!!!
Pentru el totul e Real!
Dumi-BV • 17 octombrie 2006, 13:43
Ce mare coregrafie a facut Bruge?PCH si restul galeriilor romanesti la dau clasa la toti in Europa in afara de italieni,care insa ne sunt superiori doar printr-un nr mai mare, nu prin realizari
Desi tin cu Dinamo, sper sa vad diseara in ghencea o coregrafie super tare care sa-i lase cu gura cascata pe spanioli,Apropo ei nu fac coregrafii,la Barca le face clubu faza aia cu placute pe tot stadionu,in rest sunt jalnici,am fost la ei la meci striga de 2 ori BARCA si dup-aia juma de meci tace tot stadionu ala enorm
lupiiBah • 17 octombrie 2006, 13:48
@sebi-cleveland
Eu, stelist, am fost 1 sg data la un meci al Stelei (cel cu Lyonul). Dar am fost si la un meci Dinamo – Manchester acum 2 ani. (si am tinut cu Dinamo!) Asa ca lasa`i in pace pe dinamovistii care vor sa vada Steaua la lucru:D. Unde e problema?
ROSIN • 17 octombrie 2006, 13:53
@MariusTM: Iliescu, Vadim, Jiji, Piturca, Paunescu sau Meme sunt niste personaje efemere pe care doar istoria-i poate judeca. Sa n-amestecam sportul, cultura, stiinta cu politica. Nici poporul german nu-l merita pe Hitler sau cel rus pe Stalin, si-au dat, slava Domnului, oameni de stiinta si cultura impresionant de multi si valorosi. Poporul roman nu-i imprevizibil deloc, e doar satul de minciuna, mizerie si saracie. Ca nu stie sa-si aleaga conducatorii care sa o scape de toate astea e alta problema. Inca nu-si poate da seama ca de fiecare individ in parte depinde acest lucru facandu-si constiincios treaba la locul de unde-si castiga painea cea de toate zilele iar cei alesi drept conducatori trebuie sa gestioneze bine munca lor, nu sa le-o fure cum s-a intamplat pana acum, reconstruind tara din temelii. De asemenea e nevoie de o Justitie adevarata, nu de mafiotii care fac parte acum din ea. Daca poporul roman crede ca Jiji poate fi salvatorul, e treaba lui, si Ceausescu a fost iubit dupa Praga „68. Sper doar sa nu se-nchida granitele inainte de a-mi vizita fratii din Seattle sau Madrid.
lili • 17 octombrie 2006, 13:56
Cine l-a sunat pe Copos ? Nevasta-sa
Steaua e mai bina decat Rapid si Gigi Becali mai priceput ca si Copos si mai putin zgarcit. Pana la urma fiecare avem defectele noaste si Becali le are pe ale lui.
HAI STEAUA !!!!!!!!!!!!!!!!!
MariusTM • 17 octombrie 2006, 14:07
@Rosin A astepta ca istoria sa-i judece pe cei de teapa celor amintiti de tine ar insemna sa ne impacam cu soarta care ne-o pregatesc acesti nesimititi.Pe de alta parte,nu noi amestecam fotbalul cu politica,noi suntem doar cei care asistam la aceasta marsavie din partea celor ca Jiji sau Base.E adevarat,si ceausescu a fost privit cu alti ochi dupa momentul ’68.Asta nu a insemnat ca Plesita&Company bateau mai cu finete la cei care criticau regimul totalitar!
orre • 17 octombrie 2006, 14:30
MariusTM : nu amesteca doar fotbalul cu politica ci, culmea nesimtirii si cu religia
Dumi-BV • 17 octombrie 2006, 14:40
L-o fi sunat vama sau razvanel
Dumi-BV • 17 octombrie 2006, 14:42
Dar ce a patit aceasta Oriana Fallaci? A murit? Va rog sa ma scuzati, da chiar nu stiu cine e si mi se pare ciudata expresia”in unul din ultimele sale interviuri”
ROSIN • 17 octombrie 2006, 14:47
@MariusTM: Te-nteleg, dar nu rezolvam nimic daca-i injuram aici. Nu ne-mpacam cu soarta, asta cu siguranta. Eu am scris, pe blogul Mariei Andries, in ziua meciului cu Dynamo Kiev ca Becali va ajunge presedinte sau premier doar momentul in care Steaua sau Dynamo Kiev vor cuceri Liga Campionilor, dar nu vom apuca noi timpurile alea iar Becali cu atat mai putin, ca un comentariu la un articol in care spunea ca Gigi si Surkis, cu banii lor, se pot bate de la egal la egal cu echipele vestice. Sa asteptam aderarea la UE, vom avea o viata grea acolo dar, cred eu, ne vom curati de personajele astea infecte din politica. Dar pe Gigi mi-l doresc in continuare la Steaua, sa stii. La fotbal a-nceput sa se priceapa si-nca destul de bine!
MariusTM • 17 octombrie 2006, 14:54
@orre Da,ai dreptate,chiar am citit in editia de azi interviul pe care l-a dat Jiji prestigiosului cotidian MARCA.Cred ca s-au speriat spaniolii cand au vazut in fata lor un asemenea personaj.Iti dai seama ca si imaginea noastra,cei care locuim afara, sufera din cauza acestuia si a celor de teapa lui.Ce pot gandi niste oameni normali cand citesc intr-un ziar de sport ca daca steaua va invinge va fi doar pt ca asa a vrut bunul Dumnezeu!Sa te crucesti nu alta.Pt aceasta asociere Jiji-Biserica Ortodoxa le putem multumi insa si multor preoti care pe zi ce trece,se departeaza tot mai mult de Biserica ca si institutie si se ,,prostitueaza” pt gologani.Nu e de mirare insa,au facut lucruri si mai grave:in decembrie ’89 au inchis portile Catedralei din TM pt a nu intra manifestantii,asa ca securistii,militia si armata infratite i-au putut avea in vizorul armelor mai bine.Sa nu uitam de asemenea de ,,ciripitorii” de pe vreme dictaturii:au existat,au fost multi si azi doar au schimbat stapanii!