Datoria conducerii Stelei

Greu în Ligă. Dar să rămînem cu ce e bun. În primul rînd cu banii. Nu doar cei oferiţi de UEFA, ci şi cei daţi de publicul din România. Conducerea Stelei trebuie să înţeleagă ceva. Cînd strîngi din bilete 1,3 milioane de euro la un singur meci, eşti obligat să cumperi jucători buni.

marți, 17 octombrie 2006, 11:32

Greu în Ligă. Dar să rămînem cu ce e bun. În primul rînd cu banii. Nu doar cei oferiţi de UEFA, ci şi cei daţi de publicul din România. Conducerea Stelei trebuie să înţeleagă ceva. Cînd strîngi din bilete 1,3 milioane de euro la un singur meci, eşti obligat să cumperi jucători buni.

Pentru că  exigenţa spectatorilor va creşte. În acest an, totul s-a iertat. Pînă şi nesiguranţa de portar agramat a lui Carlos. A fost anul entuziasmului, al senzaţiei de revanşă împotriva destinului. Ediţia următoare însă, publicul va judeca altfel. 100 de dolari pe un bilet la un singur meci reprezintă un preţ european. La preţuri comparabile, vrei echipe comparabile.

Senzaţia de inegalitate şi de neputinţă, pe care fanii din tribună au simţit-o la partidele cu Lyon şi cu Real, poate fi acceptată ca excepţie, nu ca regulă.

Steaua a izbutit o performanţă cu efecte pentru întreg fotbalul nostru. Ar fi bine ca ea însăşi să mediteze la ceea ce a reuşit. Nimeni nu are pretenţia să egaleze valoric echipe cu buget de douăzeci de ori mai mare, ci doar ca ea să-şi dubleze investiţiile. Atunci diferenţa va scădea şi minunile poate că vor putea răsări. Altfel, ele sînt blocate de aritmetica fotbalului.

Comentarii (696)Adaugă comentariu

riki_faq  •  18 octombrie 2006, 9:30

@xulescu adevarat dar noi nu comparam cu celelalte.sau cel putin eu asa cred.Nu vreau sa traiesc din „daca” .

alvaro  •  18 octombrie 2006, 9:30

n-ai ce sa faci cu lovin care joaca numai cu spatele la poarta si da pase numai inapoi….cu carlos care tremura la orice minge…..cu saban care e intors ca in curtea scolii …..cu nicolita care alearga ca bezmeticu degeaba….cu paraschiv care nu stie sa dea o pasa…cu dica care are o viteza in minus…asta e ne meritam soarta

Geo  •  18 octombrie 2006, 9:31

Mare dreptate aveti d-le Tolontan: la asa preturi vrem si o asa echipa!
Eu cred ca datorita faptului ca Steaua nu a jucat pana acum in Liga cu cea mai buna echipa a contat enorm…Oricum se stie si se vede clar ca avem un lot subtire…dar daca mai intra si rezervele, e clar…Minuni nu o sa se mai intample in grupa asta. Pana si minunile „vad” ca aparitia lor e nesperata! 😉 D-l Contra ne-a adormit rau de tot…
As vrea sa fac si un mic comentariu la adresa comentatorilor de aseara: PENIBILI…comentariu la meci nu a existat, in schimb laudelele la echipa madrilena nu au contenit. Eu inteleg ca Lyon si Real sunt super echipe dar nici chiar asa…comentariul lor cel putin pe mine m-a facut sa cred ca suntem si mai mici decat credeam…nici o incurajare..nimic…SUNT CEI MAI SLABI COMENTATORI…II rog pe cei de la PROTV sa-i schimbe sau cel putin sa-i trimita la d-l Gradinescu la meditatiii…!!!

mau  •  18 octombrie 2006, 9:33

pt. „expertii” in fotbal va spun doar atat,Steaua a jucat aseara contra unei echipe de 1 miliard de euro! stiti sa cititi aceasta cifra?

riki_faq  •  18 octombrie 2006, 9:34

@craca giulesti te inseli amarnic.vezi madeira sau cei cu care ati jukat inainte.Te minti si u cum se minteau unii stelisti inainte de CL.

craca giulesti  •  18 octombrie 2006, 9:35

Un miliard de euro contra 6-7 milioane! dar au jucat poker?

cipi  •  18 octombrie 2006, 9:35

de ce se lauda gigi ca e de 2 ori mai bogat ca tiriac si joaca in liga cu jucatori de duzina?
sa cumpere jucatori macar de 10 milioane.

ANTI JOC  •  18 octombrie 2006, 9:35

NU POTI SA PUI PROBLEME DACA NU AI JUCATORI DE DRIBLING CARE SA SCOATA OM DIN JOC.DOAR CU ECHIPE DISCIPLINATE NU FACI TREABA DE LA UN NIVEL INCOLO.ACEASTA CONCEPTIE PE CARE O AU ATAT OLI CAT SI RAZVAN LUCESCU ESTE FALIMENTARA.SA TRAIESTI DIN FAZE FIXE SI DIN CONTRAATACURI E VALABILA POATE IN CUPA UEFA.DISCIPLINA TACTICA FARA CALCAIUL LUI BUGA , DRIBLINGURILE IN VITEZA ALE LUI DANIEL NICOLAE,PRELUARE DE CLASA A LUI VALI BADEA+FINALIZARE=0000000000.

riki_faq  •  18 octombrie 2006, 9:36

@craca giulesti un miliard nu e bugetul….bugetul e doar 300 si ceva de milioane :D.

DeMaio  •  18 octombrie 2006, 9:37

ceea ce nu intelegeti nici unul este ca Real a fost aici. nu pe jegul ala de Giulesti, nu in groapa aia infecta din Stefan cel Mare, ci pe Ghencea. despre tigani nu am ce spune, le urez doar sa nu le cada nocturna la mal, ca asa fac ei, dar celor de la Dinamo le urez absolut tot ce le poate fi mai de cosmar in meciurile din Cupa UEFA. din punctul meu de vedere, sunt sigur ca fara arbitru de partea lor, vor arata cam ce si cat pot.

riki_faq  •  18 octombrie 2006, 9:38

@anti joc ai dreptate in mare.trebuie un echilibru intre posesie (tehnica) si cresterea mediei de inaltime.Dar faci selectie cum iti permite bugetul :(.

DINAMO4EVER WINS  •  18 octombrie 2006, 9:39

BRAVOOOO..O NOUA UMILINTZA MARCA steaua…rusine….asta e echipa care are un penalty pe meci in Romania…care se taraste de la un medi la altul..ar trebui sa nu se mai prezinte…dupa declaratiile facute..pai dc Real e echipa de divizia B…frate..reveniti-va…FORZA DINAMO

craca giulesti  •  18 octombrie 2006, 9:39

Riki, ma insel? Fa o comparatie intre Hamburg si Feyenoord pe de o parte si Betis si Heerenven pe de alta parte.

ANTI JOC  •  18 octombrie 2006, 9:40

unde e MM?

riki_faq  •  18 octombrie 2006, 9:42

nici cu 50 de milioane bugetul intr-o dubla mansa nu poti elimina Real sau Lyon asa cum trebuia sa o faca Steaua ,puteai pune cel mult probleme pe tern propriu.La revedere si va felicit!

Xulescu  •  18 octombrie 2006, 9:42

Geo, abia acum ai observat ca cei de la Pro TV sunt „bâte”. In afara de superlative la adresa ProTv-ului nu shtiu altceva. Vorbesc despre orice altceva, numai despre ce se-ntampla in teren, nu.

ANTI JOC  •  18 octombrie 2006, 9:43

CRACA NU MAI ZICI NIMIC?

ANTI JOC  •  18 octombrie 2006, 9:44

unde e MM?
OARE CE MAI FACE?

orre  •  18 octombrie 2006, 9:44

in atentia stelistilor ingamfati, aroganti si razboinici, ati umplut pungulita analfabetului.Cred ca rade de voi de nu mai poate. In locu sa dati banii , poate imprumutati pe lucruri mai utile.

Voi nu vedeti ca sunteti penibilil, este o performata ce faceti????????????? 0-3, 1-4. si asta in conditiile in care atat Lyon cat si Real, pur si simplu nu si-au pus mintea cu voi.

Mai frustratilor, orice echipa din Romania L1 facea ce ati facut voi, si asta in cel mai rau caz. Ce cautati voi, nu in UL si chiar in UEFA? lasati alte cluburi serioase din tara sa ne reprezinte.

Aici se vede ce valoare aveti, fara furturi anul asta erati pe locul 15, asta este realitatea. Si o stiti foarte bine.

riki_faq  •  18 octombrie 2006, 9:45

@anti joc MM o singura greseala a facut,Carlos.In rest crezi ca Gigi i-a dat vreo 150 de mil sa aduca jucatori(Moratti 😀 la Inter).

Xulescu  •  18 octombrie 2006, 9:47

DeMaio Says:
„din punctul meu de vedere, sunt sigur ca fara arbitru de partea lor, vor arata cam ce si cat pot.”
Pai shi Steaua a aratat aseara cam ce poate fara Salomir la centru, care ar fi fluierat penalty la Canavaro.

riki_faq  •  18 octombrie 2006, 9:47

@orre eheheheh ,nu-s care e mai frustrat :D.Atata venin ai in tine 😀

ANTI JOC  •  18 octombrie 2006, 9:48

RIKI TIN MINTE CA SE VB DE UN COORDONATOR DE JOC SI AU ZIS OLI CU MM CA NU SE MAI JOACA CU COORDONATOR CEL CARE E LA MINGE E COORDONATOR>TEORETIC ASA E DAR PRACTIC DACA CEL CARE E LA MINGE E FUNDAS CENTRAL SI DA BUFA-BUFA S-A DUS DREAQ FOTBALUL

craca giulesti  •  18 octombrie 2006, 9:48

Ce ar mai fi de spus, antijoc?

craca giulesti  •  18 octombrie 2006, 9:51

De fapt , coordonatori ar trebui sa fie ambii mijlocasi la inchidere dar sa le ceri asta lui Paraschiv si Lovin……

Xulescu  •  18 octombrie 2006, 9:52

ANTI JOC, singura echipa care are coordonator de joc e Barcelona. Care are 2. Ronaldinho shi Deco. Shi e campioana Europei.

bogdanlebu  •  18 octombrie 2006, 9:53

din pacate asa e. biletele au fost la nivelul lui real. steaua nu. dar steaua nu a jucat rau. si acesti pasi mari pe care ii facem jucand astfel de meciuri cu echipe ca real sau lyon, vor face din steaua o echipa mai puternica, mai buna. peste cativa ani va fi si echipa la nivelul pretului biletelor. totusi nu poti sa spui ca biletele au fost scumpe atata vreme cat s-au epuizat. ca nu toata lumea a venit asa cum a desenat galeria stelei: „prezenti numai pentru steaua!”, si ca unii au venit pentru beckham, ronaldo sau raul… si asta e adevarat. dar biletele trebuie sa fie mai scumpe. doar nu joci cu unirea urziceni (no offence)…
forza steaua!

kaio  •  18 octombrie 2006, 9:55

Comentarii, supozitii se pot face mereu. Scorurile nu reprezinta neaparat valoare Stelei. Mergand pe linia asta pot spune ca si AS Roma a luat bataie la 3 goluri, acasa, cu Real

ovidiu p.  •  18 octombrie 2006, 9:55

asta-i un argument fals. aici se termina sistemul si incep sa se vada limitele fotbalului nostru. ex.: ucraina, doua echipe cu bugete de cca. 10 ori mai mare decat cele mai bogate cluburi ale noastre, dar cu rezultate modeste. amandoua echipele mari de acolo se chinuie sa faca o juma’ de performanta. alt exemplu: grecia, tot ca si ucraina.
ce-i de facut? citat din marco van basten, ca selectioner al olandei: „pentru a avea vreo sansa in fata granzilor din europa, liga olandeza si cea belgiana trebuie sa se uneasca pentru a forma un campionat puternic, care sa creasca echipe capabile sa genereza performanta la nivel european”.
noi cu cine sa ne unim? cu nimeni, numai ca trebuie sa raspundem la o intrebare simpla: cum poti sa faci o echipa de liga campionilor jucand la vaslui, petrosani sau dupa caz, la xhanti, larissa, lvov sau odessa? nu poti sa construiesti un real madrid daca joci la bistrita sau la piatra neamt, cu un buget de 10 ori mai mare decat cel al stelei, rapidului si al lui dinamo la un loc. in loc de 18 echipe chinuite, cu o valoare dubioasa, cu mocirla si fara nocturna, mai bine 10-12 echipe intru-un sistem in care, mai marii sa se intalneasca de 4-5 ori in acelasi sezon. astfel, valoare unei echipe s-ar multiplica in dublu sens: odata, pentru ca ar creste numarul jocurilor tari si a doua oara, pentru ca, in aceelasi timp, va creste si valoarea adversarilor.
dar pana atunci, e nevoie de oamenii care sa faca o astfel de schimbare.

Xulescu  •  18 octombrie 2006, 9:55

craca giulesti, n-ai dreptate. Paraschiv chiar joaca bine, de obicei. Shi din cand in cand da pase bune. Dar shi el ca intreaga echipa, de altfel, e intr-o eclipsa mare de forma. Poate singurul care pare in „vânã” e Vali Badea. Dar dupa totate declaratziile conducerii, la ce sa te-ashteptzi. Peste tot numai conspiratzii. Asha au ajuns jucatorii sa se creada „martelatzi”, shi joaca blazati.

ANTI JOC  •  18 octombrie 2006, 9:55

REUSIM SA GASIM SCUZE INTOTDEAUNA
DACA SE JOACA PROST SI SE CASTIGA REZULTATUL CONTEAZA
DACA PIERDEM S-A VAZUT UN PROGRES IN JOC
DACA PIERDEM LA DIFERENTA DE 3 GOLURI SI NU PREA ATINGEM MINGEA E BUGETUL DE VINA
EVENTUAL OBOSEALA SAU PRESA

SA SE FACA TOPUL BUGETELOR SI SA NU SE MAI JOACE FOTBAL
LYON PARCA N-ARE BUGET CAT REAL MADRID NICI PORTO CAND A CASTIGAT NICI MONACO CAND A AJUNS IN FINALA etc

Ali Gator  •  18 octombrie 2006, 10:00

Cataline poti sa faci o selectionata a ligii I cu toti jucatorii ,, de valaoare” din campionat si tot n-o sa-i batem pe real sau lyon.NU SUNT JUCATORI ROMANI DE VALOARE !!!!!!! Ne amagim ca am jucat in Europa si am avut ceva rezultate.Nu conteaza cupa UEFA. Decat ca experienta. Steaua poate sa se intareasca cu jucatori tineri din Africa si America de sud. Sunt ieftini si pot creea surprize. Nu vin jucatori buni din Europa la noi pentru ca nu sunt bani.

ANTI JOC  •  18 octombrie 2006, 10:02

Xulescule ai auzit de PIRLO si KAKA?
dar de JUNINHO?
sau ala de la VILLAREAL?

UN dinamovist  •  18 octombrie 2006, 10:04

Ba frate cand aud pe cempionsligarii astia ca cica scorul nu e corect ma dau pe spate de ras. Adica cum ba nu e corect. Real pasa uneori de 15 ori consecutiv fara ca steaua sa miroase mingea pe cand in partea ailalta nu leagu trei pase fara sa o dea odata la adversar. Hai sa fim seriosi, Real nu a fortat ,ca daca fortau faceau scor de caterinca. Dar astia stiu ce inseamna sa nu iei mai mult decat iti trebuie. Hai ca azi Dumnezeu a avut alte contracte si la uitat pe gigica, daca nu va calificati in uefa atunci sigur reziliaza contracut si cu asta de-si zice Dumnezeu sau Isus sau cum lo mai fi chemand calderon malderon …………ca gigica georgica sau cum l-o mai fi chemand si pe asta becalica poate acu isi vede lungul nasului si face diferenta dintre a juca in CL si de a fi echipa de CL. Voi ati participat la niste antrenamente oficiale ca fotbal nu prea ati jucat .

ANTI JOC  •  18 octombrie 2006, 10:05

CITITI ARTICOLUL „DUELUL ” DE MARIUS MARGARIT
SE PRICEPE OMUL….
A VAZUT ALT MECI

eminescu  •  18 octombrie 2006, 10:06

mai dan72, tu nu ai ani de viatza cit am io de cind vad fotbal, esti un pic analfabet (ca deh, asa e la stina )….cit despre fotbal….numeste o ekipa din virful topului pe care a eliminat-o steaua oricind in intrega ei istorie si ma inclin….dar atentie….ekipa de top, nu honved budapesta, ciuciu lahti, barcelona86, si alte cazaturi….i-auzi aici : hamburg, inter…iti spun ceva numele astea ? iti tremura okelarii pe nas ?

marius-m  •  18 octombrie 2006, 10:07

sa imi zica si mie dinamuistii si crapidistii cu cine au jucat ei aseara si cat s-a terminat…. pe playstaition 2 bine-nteles

stati linistiti bai ca va vine randul sa aratati ce puteti… ganditi la psg si besiktas… nu va mai dati cu parerea de Real, Lyon … ca momentan … v-am zis aveti acces la ei doar pe playstation

Ali Gator  •  18 octombrie 2006, 10:09

Se tot spune ca jucatorii romani sunt ,, tehnici”. Poate nu stim ce inseamna asta. Ne-a aratat realul aseara. Nu stim sa dam o pasa calumea, un sut , de dribling nici nu mai spun.Aici nu e vorba de steaua ,dinamo, rapid ci de JUCATORUL ROMAN .Suntem handicapati si la capitolul fizic. Pierdem sistematic duelurile unu’ la unu’.

craca giulesti  •  18 octombrie 2006, 10:10

Bravo Ovidiu! Sistemul olandez, de exemplu ,cu play-off ar fi cel mai nimerit daca n-ar lovi in interesele capuselor din fruntea fotbalului.
Si bravo Xulescu ! De la cap se impute pestele. Problema este ca in loc ca aceste esecuri sa se transforme in invataturi , datorita unora ca gigi sau mm sa sporeasca aroganta fotbalistilor si a staffului tehnic. Iordache nu dadea mingi portarului de la Cluj pe motiv ca erau mingi de CL. Parca il vad pe Goian cum ii spune lui V.Tanase de la Otelul: Asta-i dribling? Pai sa fi vazut cum ma tavalea pe mine Robinho in CL , nu ca tine care ai trecut doar o data si ai marcat. Lasind gluma, aroganta conducatorilor se transmite mai rau ca un virus si echipei.

catalin  •  18 octombrie 2006, 10:13

BAI FRATILOR DEJA NE-AM PLICTISIT DE STEAUA ASTA NU FACE DECAT SA SE FACA DE RAS PE UNDE MERGE .UITATI-VA LA UN MECI ADEVARAT JOI .RAPID-PSG SA VEDETI RAPIDUL CU CASTIGA SI JOACA FOOTBAL NU CA STEAUA .TOATA LUMEA SE ASTEAPTA LA STEAUA SA ADUCA BUCURIE ROMANILOR DAR BUCURIA O SA VINA DIN PARTEA RAPIDULUI.FORTA RAPID ,RAPID FOR EVER

Dan72  •  18 octombrie 2006, 10:13

Eminescu se zice ca ar fi murit de nebunie,dar a lasat ceva in urma.Tu vei muri de prostie si nimic nu va sa ramana in urma ta decat prostiile care le debitezi.Nu stiu ce varsta ai ca nu am cum sa aflu,dar dupa felul cum vorbesti si gandesti cred ca acum chiulesti de la scoala,sau…Ai ore dupa amiaza? Au si clasele I-IV ore dupa 12?

orre  •  18 octombrie 2006, 10:13

il vinde berbecali pe finul radoi cu 20mil????????? unde? berbecali asta este chiar un clovn, exact ca carlos?

apropo unde este MM? Nu mai apare? Nu mai arunca venin? Nu mai acuza ca steaua este furata? nu mai mentioneaza de hegemonia stelei? , vai de capul vostru.

Gabriel  •  18 octombrie 2006, 10:14

Salutare,

Toata frumusetea unui meci se duce naibii cand ai comentatori atat de idioti cum au fost cei de aseara. Este incredibil ce puteau scoate din gura, numai aberatii. Ei nu comentau meciul ci altceva. Niste cretini care isi bat joc de noi. Unde este Dl Topescu sa ne incante cu acele comentarii care aveau legatura cu ceea ce se intampla pe teren? Nici macar cei de la TVR nu-i pot egala pe cretinii de la PROTV.

Vlad Dracul  •  18 octombrie 2006, 10:15

Very well said, Catalin, very well indeed…

eminescu  •  18 octombrie 2006, 10:17

mai copile, mai dan72, lasa mangleala specifica virstei infantile si debiteaza aici sa citeasca lumea ce ekipe de top a eliminat steaua in istoria ei….hai copilas de stina, nareaza….sau nu iti vin in cap acum, ai un lipsus ? un lipsus in palmares adica

Vlad Dracul  •  18 octombrie 2006, 10:18

Scuza-ma, Gabriel, dar ai o imagine prea idilica despre dl. Topescu…Stralucit comentator, fara-ndoiala, da’ , crede-ma, si cand se apuca sa bata campii cu chestiuni care n-aveau nici o legatura cu ce se intampla in careu chiar in momentul acela….

Dan72  •  18 octombrie 2006, 10:19

”orre”?M.M a acuzat numai campionatul internnu si pe cei din U.E.F.A.Ai gresit persoanele.Altii spuneau anul trecut ca dinamo si romanii nu sunt doriti la masa bogatilor cu se zice mai nou,dar Steaua a jucat semifinala atunci!:))))

ANTI JOC  •  18 octombrie 2006, 10:21

VREM INTERVIURI DUPA MECI CU ORACOLUL CARE A DAT PRONOSTIC1X SI CU MM

sharky  •  18 octombrie 2006, 10:22

Borcea, you’re next!

ANTI JOC  •  18 octombrie 2006, 10:23

SAU MM DA INTERVIURI DOAR LA COMANDA ATUNCI CAND TREBUIE SA SE SCUZE SAU SA FACA PRESIUNE ASUPRA ARBITRILOR?

Comentează