TOLO.RO
Nu, nu e un sfat pentru Gigi Becali. Pentru asta are angajaţi preşedinţi, antrenori, politologi, nepoţi, arhitecţi, pictori amatori, poeţi, cîntăreţi în strună, bodyguarzi, avocaţi şi istorici.
miercuri, 18 octombrie 2006, 6:31
Nu, nu e un sfat pentru Gigi Becali. Pentru asta are angajaţi preşedinţi, antrenori, politologi, nepoţi, arhitecţi, pictori amatori, poeţi, cîntăreţi în strună, bodyguarzi, avocaţi şi istorici.
E o observaţie. Dacă intră în zodia luptelor interne, Steaua riscă să transforme Liga într-un dezastru. Oricum, o duce aproape ca pe o povară.
Gigi Becali are dreptate cînd e supărat pe campania de transferuri. S-au adus pe bani buni fotbalişti care nu numai că nu adaugă valoare echipei, dar pur şi simplu îi sabotează jocul prin incompetenţa din teren.
Dar nu are dreptate atunci cînd bate cîmpii cu pretenţia de a face echipa la Madrid. Sau cînd se lasă virusat cu ideea potrivit căreia fotbaliştii stelişti ar fi trebuit să intre pe teren convinşi că sînt egalii lui Real. Că, vezi Doamne, asta ar fi fost principala problemă. Această teorie vine şi dinspre o zonă de oameni care sînt interesaţi ca Olăroiu şi MM să plece pentru a veni ei în loc.
N-am avut relaţii apropiate cu antrenorul şi nici cu preşedintele Stelei. Cu MM s-a întîmplat să mă şi contrez public de cîteva ori. Îl acuz şi acum de faptul că şi-a pus inteligenţa în slujba ideilor sectare de genul „cu noi sau împotriva noastră”. A hrănit duşmănia la adresa non-steliştilor, zugrăvindu-i ca pe nişte ciumaţi.
Numai că lui MM şi lui Olăroiu nu li se poate imputa groapa de potenţial dintre bugetele, valorile şi condiţiile Realului şi cele ale Stelei. Acestea sînt date şi nu pot fi ignorate. Au comis erori, au partea lor de vină, după cum au partea de merit.
Dacă rade tot, Becali riscă tot. Sînt banii lui. Şi voturile. Upppss. Iată cum fotbalul se răzbună cînd e folosit politic.
Gullit • 18 octombrie 2006, 20:20
++++pt. apolodor++++++ NU poti sa compari ce se maninca la RAPID cu ce otrava se pune in mancarea stelistilor in ghencea!!!++++
RAPIDISTII sint mult mai TEHNICI decat steaua si dinamo impreuna …. steaua si dinamo au numai o viziune/tactica … cea cu rugatul la dumnezeu pt. a avea ghinion echipa adversa.
++++VA BUCURATI ASA DE MULT SI ATI FACUT CAMPANIE DE NEGATIVELE DIN SINUL MADRIDULUI …. MAI AVEATI PUTIN SI INCEPEATI SA VA RUGATI CA SA CADA AVIONUL MADRIDULUI IN DRUM SPRE BUCURESTI!!!+++++++
SCARBE DE comunisti, bisnitari si rusi stersi la minte…..
PEACE !!!!
HAI RAPIDULETUUU !!!
Zoro • 18 octombrie 2006, 20:23
Si ca sa nu ne mai lamentam cu cine ce a facut in cupele europene in ultimii ani, uite ce zice statistica la zi:
Last update: Tue, 17 Oct 2006 23:19:19 CET
Steaua, locul 29. Coeficient cumulat 2002-2007: 52.045
Rapid, locul 58. Coeficient cumulat 2002-2007: 35.045
Dinamo,locul 80. Coeficient cumulat 2002-2007: 28.045
Astia sunt ai nostrii. No bulshit . Just numbers.
hepaticus • 18 octombrie 2006, 20:24
olaroiu gandeste k si capello….a bagat 11 jucatori in teren….
Dan_ • 18 octombrie 2006, 20:24
Problema Stelei sunt pasele…… nu paseaza, n-au rezistenta fizica. Imi aduc aminte pe vremuri strigam de cate 20 ori Oleee, Oleee, la pasele vitezistilor….acum, nimic. Se epuizeaza alergand dupa minge in loc sa arunce mingea……ehe, ce vremuri…..
DIXIT • 18 octombrie 2006, 20:25
Dle Tolontan,SUNT(em) SATUI DE bloguri cu si despre Steaua!
Ziarul si siteul sunt pro Steaua,se vede de la o posta,dar in Romania sunt
si alte echipe de fotbal si alte cluburi!
M-am (ne-am) saturat de Gigi-n sus,Gigi-n jos,Steaua si iar Steaua!
ps1.Injuraturile fanilor Stelei sunt atat in tribune cat si pe acest site!
Da mai curatati (filtrati) aceste obscenitati,ca omul nu-si poate spune parerea si hop-tzop vin „asazisii stelisti” si incep cu ce stiu ei cel mai bine,
adica sa spurce cu trivialitati si insulte parerea altor suporteri.
Cat timp i se va permite numitului Gigi Becali sa spurce alte echipe,acesti
fani (mucosi si necrescuti) cred ca au si ei dreptul de a fi abjecti!
Sunt destui adevarati fani ai Stelei care sunt civilizati,dar sunt eclipsati
de acesti teroristi ai limbajului si al comportamentului necivilizat.
calin • 18 octombrie 2006, 20:30
rapidistii sunt mai tehnici, de aceea au tremurat 120min cu o echipa portugheza de cacao, apropos cum se numea
ratzaldo • 18 octombrie 2006, 20:45
numai Steaua!!!!! 4Ever
dorup • 18 octombrie 2006, 20:47
Nu stiu de ce se face atata caz de saban si carlos dar nu se zice nimic de goian. A trecut Robinho de el (la galbenul ala) ca rapidul prin halta, a deviat in poarta nefericitului carlos, la presat de la 2 metri plin de respect pe Van Nistelrooy la golul 4, astea fara sa mai punem la socoteala cele 3 penalty-uri care le-a facut in campionat (fara sa le dea arbitrul, bineinteles)
body • 18 octombrie 2006, 20:48
„Numai că lui MM şi lui Olăroiu nu li se poate imputa groapa de potenţial dintre bugetele (…) Realului şi cele ale Stelei”
Domnule Tolontan, care este valoarea cosului dvs zilnic, al unui medic sau al celui mai bogat om din romania? intr-adevar, realul si steaua sunt doua echipe intre care e o distanta uriasa dpdv al valorilor. dar e important sa realizati ca nu lipsurile materiale sunt cele care ar putea cuantifca, alaturi de goluri, diferenta dintre real madrid si steaua. gandindu-ne la viata unui fotbalist stelist, sa zicem ca 10 luni pe an e prins in campionate. 2 luni de vacanta…si-o poate permite oriunde…in timpul sezonului competitional , cei mai multi au cel putin o casa plus o afacere. salariile sunt mari iar primele de victorii sunt impresionante. nu in bani sta diferenta dintre echipe…nici macar in echipamentul fiziologic cu care i-a harazit natura pe jucatori…Domnule Tolontan, scrieti, negru pe alb, ca diferenta e data de „bugetele, valorile si conditiile” realului fata de cele ale stelei. imi permit sa va contrazic, asteptand eventual sa ma convingeti sau sa-mi dati dreptate. diferenta dintre romani si restul europei consta in mentalitatea de cersetor, de sluga, de umil..sau in capacitatea noastra de a ne victimiza, de a ne considera din start batuti (de soarta) de cele mai multe ori. Ce le lipseste stelistilor sa-si vada de treaba? pt ce bani va faceti dvs datoria exemplar? pt ce bani ( cu tot cu spagi, ca sa nu comenteze unii) isi facde datoria un medic pt care miza datoriei bine facute nu e un prestigiu nenorocit cat salvarea vietii cuiva? de ce continuati sa gasiti scuze acestei mentalitati de parvenit? Nu remarcati ce se intampla cu acesti „truditori” pe campul de fotbal dupa ce dau de bani? diferenta de statut dintre fotbalisti si restul lumii e uriasa, ceea ce-i face sa uite care e datoria lor. de ce credeti ca in italia mutu joaca acum de-i scapara calcaiele? pt ca nu mai joaca doar pt bani! acolo sunt altii care il baga in buzunar si finaciar dar si ca prestatie a fotbalului..si atunci omul a fost nevoit sa isi reconsidere atitudinea vis-a vis de fotbal.si iata de ce e profesionist acolo mutu…si iata de ce Raul, Beckham, Roberto Carlos sunt profesionisti..fiindca stiu ordinea prioritatilor, le e clara relatia cauzala dintre fotablaul de calitate, bani, high-life.Ai lostri au o magma in cap…dau de bani si nu mai inteleg ce mai au de facut…viata lor e nesperat de buna asa ca lipseste stimulul…au bani, gata cu calitatea fotbalului.. aici in ro, toti parvenitii din fotbal fac fratii mai devreme sau mai tarziu cu high-life-ul, dupa care cui interlopii si sunt pierduti. pe vremea lui ceausescu macar stiau ca joaca pt fotbal si pt spectatori…prea putin le mai pasa de un aro in plus sau de un nenorocit de apartament. jucau din suflet, din pasiune, lipsiti de cea mai mica farama de mercantilism ieftin. ganditi-va la asta si apoi verificati-va rationamentul gandindu-va ce se intampla acum si in gimnastica, datorita rasfatatelor noastre campioane.
liv • 18 octombrie 2006, 20:48
carlos trebuie dat afara
Ali Gator • 18 octombrie 2006, 20:55
Cataline,sa fim seriosi,calculul lui MM n-a fost gresit. Carlos si Saban au fost ieftini si sunt peste media campionatului romanesc. Categoric n-au fost „lovituri”, dar de unde sa cumperi ? Ar putea fi o solutie Africa care are un potential fantastic, dar trebuie sa iei jucatori foarte tineri si sa-i cresti. Spun asta pentru ca la noi nu vine nimeni din spate de multa vreme.
In Romania stam prost la potentialul fizic al jucatorilor.
tibor mihaly • 18 octombrie 2006, 20:55
multa stima de la un ungur dl.Tolontan
dar spuneti-i va rog d-lui Rednic sa se mai abtina de la comentarii,cand in viata lui max.a ajuns la un schimb de tricouri cu d-l Andone,care a facut schimb de tricouri cu Roger Milla,stiti la ce ma refer.Nu-mi place d-l
Gigi,nici nu trebuie sa-mi placa,fiindca nici Michael Jordan nu trebuie sa fie iubit in Atlanta(40acres & a mule),dar trebuie apreciata performanta
vsu • 18 octombrie 2006, 21:01
Buna seara tuturor!
Domule Tolontan, ati aprins multe spirite cu acest comentariu.
In primul rand, vreau sa spun ca sunt total de acord cu ce a spus Zoro. Ati auzit ce a spus Niculescu:”putem juca cu ei cand vom avea salariile lor’!!! Poate a exagerat, dar tot acolo ajungem.
In al doilea rand, as vrea sa spun ca mai e mult pana …departe. Momentan nu ne putem lansa decat in UEFA.
In sfarsit, incerc sa-i informez pe toti romanii ca, daca ECHIPELE ROMANESTI, fac fata in cupele europene, va fi bine pentru toti. Ce-ar fi daca peste 4 ani vom avea 3 echipe in CL? Cine va pierde? In nici un caz Romania! Iar cei care gandesc ros-albastru, alb-rosu, alb-visiniu sau in alte culori ar trebui sa se gandeasca la modul: noi iesim pe locul 3 in campionat, dar avem sanse sa ajungem in CL. Nu ar fi bine? Dupa cum gandesc unii, nu! Cred ca am inceput sa vorbesc prea mult.
In final, urez mult succes ECHIPELOR ROMANESTI in Europa!
P.S.
Cei care vorbesc de jucatori slabi, sa se gandeasca daca muncesc suficient pentru salariul pe care-l primesc, avand in vedere ca traim in Romania si , vorba lui Badea, asta ne ocupa tot timpul!
1 stelist • 18 octombrie 2006, 21:01
am intrat in grupele ligi campionilor : obiectiv atins . din pacate pana acum nu s-a putut face nimic mai mult in partidele cu lyon si real , dar mai sunt 2 meciuri de jucat , fara prea mari sperante dar mai sunt 2 ( 3 daca il punem si pe cel cu kiev ) . acum ca le-am luat masura galacticilor ,poate ca in retur vom juca cu mai multa incredere in fortele proprii si poate va iesi ceva bun pentru noi ( speranta moare ultima , chiar daca pare imposibil eu unu sper ) .
c.l – o competitie la un alt nivel . fara jucatori buni ( romani sau straini ) nici o echipa romaneasca nu va face mai mult ( cu echipe precum real , lyon etc ) . poate doar sa astepti ca la tragerea la sorti sa pici cu echipe mai accesibile precum levski , copenhaga ….
dar mai bine sa incerci imposibilul si construiesti o echipa care sa poata face fata marilor cluburi .
acum ca am incercat aerul , greu de respirat , al C.L , poate ca ar trebui sa se investeasca mai mult in jucatori : sa faci un sacrificiu si sa cumperi jucatori straini buni , tehnici , puternici , cu preturi mai mari dar sa ai siguranta ca nu scapa mingea printre degete , ca va reusi sa dribleze un adversar , ca va stii sa tina de minge , sa paseze precis , sa joace din prima etc….
Ali Gator • 18 octombrie 2006, 21:03
Steaua are o mare problema acum cu portarii. Carlos e probabil cu nervii la pamant iar Cernea e…. Vom vedea.
Gullit • 18 octombrie 2006, 21:08
+++++Calin – ai zis-o … cu cine tremura RAPID auzi!!! ++++++
echipa aia fara nume era jumate din BRAZILIENI si restul erau acei portughezi care se cred brazilienii EUROPEI !!!!!
steaua si dinamo ce se cred ….. filtrajul comunismului?!?!? vai de capul lor.
RAPID pana acum a intilnit unele dintre cele mai redutabile FORMATII DIN EUROPA CU ECHIPE SOLIDE … acum steaua da si ea de echipe SOLIDE si Nici NU conteaza in fata lor. o sa vedem si pe dinamo tot in acelasi poveste!!!
PEACE !!!
HAI RAPIDULETUUU !!!
sor • 18 octombrie 2006, 21:38
stiti ce mi se pare interesant? faptul ca domnul tolontan se chinuie zilnic sa scoata niste balarii numite articole (sau articolase sau, si mai bine, articulatzii) pe care le publica cu superioritate in ziar, dar primeste lectii (se poate spune chiar meditatii) de la oameni care semneaza cu un pseudonim, pe un blog oarecare… mai mare pacatul domnule de hartiile acelea pe care le spoiti cu tot felul de aberatii si le spuneti ziare…si culmea, le mai si vindeti….si culmea…le mai si cumparam…
domnule tolontan…va dau un sfat in calitate de cititor amarat> cand mai aveti chef de scris compuneti o poezie, scrieti o nuvela, un eseu, etc. publicati-le apoi intr-un volum si scoateti-le pe piata..vom vedea atunci cat de valoroasa e compozitia dvs. nu mai obligati oamenii sa citeasca tampenii si, culmea, sa le mai si plateasca. asta se numeste jaf la durmul mare. e drept, e un jaf intelectual….
ps> mai cititi ceva bloguri si luati notite. de exemplu zoro si body pe acest blog (felicitari baieti. sa-mi spuneti si mie cand va livreaza tolontan salariul lui pe card)
vocea americii • 18 octombrie 2006, 21:44
CT:
„Dacă rade tot, Becali riscă tot. Sînt banii lui. Şi voturile. Upppss. Iată cum fotbalul se răzbună cînd e folosit politic.”
Si ce daca? Lasa-l sa riste. In grandomania lui el chiar credea anul trecut ca Steaua ia Cupa UEFA. Si in grandomania lui chiar credea ca Steaua ia anul asta Cupa Campionilor. In grandomania lui credea ca e cel mai tare, el taie si spinzura. Spinzura prin Romania. Astia prin Europa nu se lasa spinzurati, dom-le. Lasa-l ca e bine sa-i dea soarta un bobirnac.
Si ce daca pierde voturile? Ca doar n-oi fi votind cu el?
Cu bani romanesti, cam atita se poate la Steaua in privinta jucatorilor. In privinta antrenorului insa… Pe toti ne pune valoarea individuala unde ne e locul. Adica pe locurile 2-4. N-a zis bine Iancu?
Da’ sa va intreb ceva. De ce nu avem dom’le juniori autohtoni, care sa se transforme intr-un Robinho, Ronaldinho, etc. etc.? De ce totdeauna trebuie sa cumparam? De ce toti se transforma in cel mai bun caz in Mutu, Dica, etc. Daca n-ai cu ce cumpara, atunci creste-ti singur jucatori. De ce nu facem asta? Unde sint mingicarii? Unde sint talentele autentice?
Simonne Davidoff • 18 octombrie 2006, 21:47
Am citit de ati scris…50% aberatii, 30% pareri nefondate aruncate aiurea(cred ca si la astea le putem spune aberatii) si cativa care au „vazut” meciul.
Bravo ZORO. Se simte ca te pricepi. Aviz gsp: decat aberatii de jurnalisti plictisiti sa „scrie” mai bine dati in ziar unele comentarii de aici.
Cat despre meci…asta ne e valoarea in momentul de fata. Valoarea fiind suma de:motivatie, experienta in CL, pregatire fizica, pregatire mentala, forma de moment, calitati fotbalistice etc.
Daca in Romania se poate sa devii milionar peste noapte, in UE e mai greu daca nu imposibil, daca in Romania poti baga bani in fotbal si in 2 ani esti campion, in UE e imposibil, daca in Romania presedintele si patronul fac transferurile in UE o fac scouterii (care au jucat vreo cateva sute de meciuri la viata lor), daca in Romania Steaua e lasata mostenire familiei Becali pentru o eternitate si ceva in UE fanii isi pot alege presedintele(un fel de administrator), daca…
Avem o echipa frumoasa, dar ea are nevoie de jocuri in CL pentru simplul motiv ca experienta de joc nu se poate cumpara cu bani, dar se pot cumpara cu bani jucatori cu experienta, dar cu bani multi. Si asa mai departe.
Cand cereti investitii majore care sa garanteze rezultate in CL uitati-va la Dinamo Kiev. Ce o fi in sufletul lui Surkis? Poate ca Steaua e echipa pe care o meritam noi STELISTII in momentul asta. Sau poate e mai mult decat meritam.
Cat despre fotbalisti toti sunt de vina in egala masura. Carlos nu poate fi o solutie pentru CL la anul pentru ca nimeni nu ii va mai acorda circumstante pana la anul, Saban mai poate demonstra, francezul la fel dar problema e ca romanii au jucat cel putin la fel de slab ca strainii: Nicolita lasa mafia din Braila sau peste doi ani nu isi va mai aminti nimeni de tine. Mie personal mi-au placut Bostina si Ov Petre care au incercat sa aseze jocul nu sa scape de minge (vezi Paraschiv).
Momentul adevarului pentru aceasta toamna va fi cu Dinamo Kiev pe Ghencea. Daca ii mai batem o data eu voi fi multumit de prestatia Stelei in CL anul asta.
A vazut vreunul dintre voi meciul in reluare, la rece ?
vocea americii • 18 octombrie 2006, 21:50
tepes:
Cum nu vii tu Tepes Doanme
Ca punind mina pe ei
Sa-i imparti in doua cete:
In smintiti si in misei.
Si astia sint cei pe care ii inscauneaza presa ca fiind judecatorul suprem al jocului echipei.
Publicul care se desteapta si care devine din ce in ce mai exigent, care nu mai tolereaza fitele si vedetismele jucatorilor.
Nu-i asa d-le Tolontan?
AdiP • 18 octombrie 2006, 21:50
Orice echipă mare are scouteri care urmăresc jucătorii înaintea unui transfer. Cine face parte din această echipă de scouteri la Steaua? Parcă într-o vreme şeful lor era Dumitru Dumitriu, sau el era şi şef şi subordonat? Eu am impresia că la Steaua Meme ăsta face şi pe scouterul şi pe managerul şi pe şoferul lui Gigi. Păcat că nu dau şanse juniorilor, sau n-au destulă „linişte”, cum zicea Jean Pădureanu într-o vreme, ca să-i încerce?!
denis • 18 octombrie 2006, 21:53
Buna ziua,
Domnul Tolontan combateti bine dar undeva Becali are putina dreptate. Din pacate in situatia asta a ajuns singur. Becali a avut un mare antrenor pe Valter Zenga. Nu uitati ca ca Steaua lui Zenga a jucat cu Valencia care nu este departe valoric de actualul Real chiar o spun cu tarie ca este peste Real. Da dar Steaua lui Zenga isi cunostea conditia de echipa cotata cu sansa a 2 a si avea o aparare de fier specifica fotbalului italian. LA PIERDUT PREA USOR PE ZENGA. MM STOICA ESTE VINOVAT. S-a mers pe mana lui MM si Zenga a fost alungat. Se pare ca MM a gresit acum este randul lui sa plateasca…cu capul
irinelu76 • 18 octombrie 2006, 21:57
Cine mai spera ca putem bate echipe ca Real Madrid sau Lyon cred ca se amageste singur.Diferenta dintre echipele noastre si aceste TEAM-uri este una uriasa.Eu nu sunt de acord cu ce a spus Niculescu ca daca vor fi platiti ca ei pot sa ii bata.Hai sa fim seriosi.Diferenta este in primul rind de mentalitate,de inteligenta,de educatie,etc.
Nu putem juca cu ei de la egal la egal niciodata.
Cit despre cei de la peluza nu mai putem vorbi despre ei ca despre niste suporteri.
Am fost si eu la meci,am stat la tribuna I si am vazut faza cu telefonul aruncat spre Guti.Nu eeste bine dar si aici este vorba de educatie.
vocea americii • 18 octombrie 2006, 21:58
Simonne:
Tell me somethnig I don’t know!
Da, eu am vazut meciul in reluare. Am vazut ceva care nu-mi sarise in ochi de prima data: Realul dadea pase milimetrice printre ai nostri, care uneori se mai intindeau dupa minge, dar nu o ajungeau. De aia au dat impresia asa de mult ca nu alergau dupa minge. Ei de fapt incercau (in stilul lor puturos), da’ mingea circula pe niste trasee inaccesibile stelistilor.
La golul lui Ramos, Badea venea cu Ramos (desi un pic cam tirziu), dar cind a sarit Ramos la cap, Lovin era cel care trebuia sa-l aiba in primire, si parca s-a ferit putin, sa dea ala mai bine cu capul.
Altceva ce mai vrei sa stii?
dog4ever • 18 octombrie 2006, 22:00
Bravo steluta :))))sunteti plini de valoare :))))) , nici nu stiu ce sa fac … sa rad pana ma cac pe voi sau sa vars pe voi si pe stana voastra?
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
dog4ever • 18 octombrie 2006, 22:05
Cititi ce scrie tepes.:)))))Chiar ei recunosc ceea ce sunt :))))niste boschetari care put a jeg si bautura ieftina de ghencea.
Alte vorbe nu-si mai au rostul.
GIANI • 18 octombrie 2006, 22:10
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu vedeti ca STEAUA e intr-o cadere continua? Daca nu se vor lua masuri serioase, in curand vor ajunge o formatie fara nici o perspectiva ca alde VASLUI, TIMISOARA sau JIU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mindru ionut • 18 octombrie 2006, 22:15
in acest moment pot sa spun ca imi e rusine cu atitudinea fotbalistilor stelei dupa meciul cu real.nu imi vine sa cred ca jucatorii campioanei romaniei pot sa se injoseasca in asa hal incat sa alerge pur si simplu dupa jucatorii de la real madrid ca sa le ia autografele si tricourile.cu asa o atitudine nu c5red ca steaua o sa poata face fata vreodata la rigorile champions league.
ian rush • 18 octombrie 2006, 22:18
De ce nu ziceti bai nici unul ca Badea venea din pozitie de afara din joc la golul stelei?
gogu • 18 octombrie 2006, 22:42
daca juca steaua cu Chelsea sau Barcelona,care crezy ca era scorul la pauza??? Spune sincer!!
gogu • 18 octombrie 2006, 22:45
am uitat! HAI REALUL DIN GIULESTI!!!!!!!!! Nu dau pronosticuri dar sper din tot sufletul la un meci bun facut de RAPID!!!! Apropo,catzi bani ar da jiji pe un portar adevarat? Este vorba de DANIEL COMAN???
sebastian chicago • 18 octombrie 2006, 22:51
ascultati-l pe tolontan, dupa un timp petrecut in usa, imi dau seama ca el este unul dintre putinii „collumnisti” care se ridica cat de cat la nivel mondial… ascultati-l!… felicitari steaua, si bafta rapid si dinamo (apropo, am 22 ani si sunt rapidist din `97…)
octav • 18 octombrie 2006, 23:11
baieti am mai pus intrebarea asta si n’a catadicsit nimeni sa’mi raspunda. acuma sincer : DE CE SE FAC 20.000 DE BLOGURI pe aceasta tema ???? unu inainte si unu dupa meci consider k ar fi fost de ajuns. acum tre sa analizam diferentele real-steaua la bani, echipa, doctori, presedinti, ocazii de poarta, cornere, sticle de apa baute inainte de meci si alte porcarii. sunteti chiar aiurea
octav • 18 octombrie 2006, 23:12
(cand spun aiurea ma refer bineinteles la cei care au facut blogul nu la cei care posteaza)
C. Dumitru – Ialomita • 18 octombrie 2006, 23:22
Consider ca trebuia sa scrieti un articol despre impactul declaratiei lui G.Becali de la sfarsitul meciului cu Real Madrid.
A fost o declaratie care trebuia sa puna pe ganduri intreaga miscare fotbalistica din Romania. A fost o lectie pe care nici un om de fotbal nu s-ar fi gandit ca Becali ar fi putut sa o predea vreodata. Din cate se pare insa, a fost si greu de invatat.
cristi vladucu • 18 octombrie 2006, 23:45
Ia uitati un articol misto de prin Cotidianul (de azi sau de maine-cred!)
Coborirea de pe Athos/Adrian Prioteasa
Acatistele platite pe Sfintul Munte n-au fost deloc in zadar. Dumnezeu i-a dezlegat ochii lui Becali si l-a facut, in sfirsit, sa priveasca „realist“ situatia.
„Mi-e rusine de declaratiile optimiste pe care le-am facut“ a fost fraza care a marcat sfirsitul extazului, indus de Liga Campionilor, finantatorului din Pipera. Real Madrid si-a mai dovedit o data forta extragalactica: l-a adus pina si pe Gigi cu picioarele pe Pamint!
Intilnirea de gradul trei a fost, din pacate, mai bine pregatita de autoritati decit de echipa. Circulatia s-a intrerupt in jurul stadionului cu ore bune inainte de meci. In schimb, traseul a fost absolut liber pe flancul drept al Stelei pe toata durata partidei. Roberto Carlos si Robinho nu au nici o picatura de singe palestinian in vine, dar l-au „terorizat“ in permanenta pe israelianul Saban cu masinaria infernala a paselor de gol. Asta in timp ce brazilianul nostru, Banel, i-a surclasat pe cei doi doar la standardul de pigment. Goian, „cel mai bun fundas din lume“, cum il declama cu o gravitate fudula Oracolul (mincinos) de la Balcesti, a expus in nouazeci de minute toate slabiciunile pe care le poate avea un fotbalist pe postul sau: de marcaj, de plasament, de viteza sau tehnice. Ghionea, celalalt „stilp“ al nationalei, l-a „completat“ de minune si amindoi i-au servit portarului Carlos sansa istorica de a se transforma in erou. Deloc fructificata de acesta! Cred ca a fost ultima reprezentatie de gala, in Ghencea, a clovnului cu parul rosu-verde. Leii dresorului Capello au rupt, pe rind, cite o ciosvirta din visul de glorie al portughezului. De altfel, fara pic de zgircenie, signor Fabio a expus toata menajeria de feline pe Ghencea, razbunind din plin seceta de vedete ale mingii care a pirjolit zece ani Bucurestii. Olaroiu a fost o gazda politicoasa, care s-a marginit sa nu-si deranjeze prea mult oaspetii in treimea lor. A ales o aparare in zona, pentru ca marcajul permanent l-ar fi pus in situatia nefasta sa il lipseasca total de oamenii de constructie. Asta daca viteza adversarului nu va e un argument suficient! Accidentarile sau obsesiile tactice nefericite l-au fortat sa recurga pentru schimbari la aceiasi Ovidiu Petre si Oprita, adica la doua unghiuri moarte in geometria Stelei! Dica si Badea (uite ca totusi Casillias stie sa scoata mingea din plasa!) au fost singurii care au ramas in joc, dar au reprezentat mult prea putin impreuna pentru a smulge macar o grimasa centurionului Cannavaro.
Una peste alta, va rog sa nu fiti tristi! Sintem de-abia in clasa intii. Am zugravit clasa, am invatat imnul, ne-am taiat unghiutele si am apretat batistutele albe. Daca le fluturam – cine stie? -, poate ne schimba si invatatorul! Un lucru e cert: pina la examenul de licenta mai e mult de tras!
vasile • 18 octombrie 2006, 23:46
piratule nu ai dreptate nici rapidu nu facea nimic in plus stai linistit …….
Nicu Vegas • 19 octombrie 2006, 0:08
OFF TOPIC: STEAUA are nevoie de portar, LOBONT este cea mai buna varianta pentru STEAUA, un portar bun cu multa experienta in meciuri mari.
vocea americii • 19 octombrie 2006, 0:14
ian rush:
Pentru ca n-a fost.
Stii, mai exista si alte site-uri pe internet decit GSP. Uite aici pe site-ul FIFA:
http://www.fifa.com/en/regulations/regulation/0,1584,3,00.html
Regula care defineste offside-ul:
It is not an offence in itself to be in an offside position. A player is in an offside position if:
* he is nearer to his opponents’ goal line than both the ball and the second last opponent.
A player is not in an offside position if
* he is in his own half of the field of play or
* he is level with the second last opponent or
* he is level with the last two opponents.
Deci daca Thereau i-a pasat de pe linia portii, inapoi in careu lui Badea, n-avea Badea cum sa fie mai aproape de linia portii decit mingea. Pentru offside trebuie sa fie pasa inainte, nu in spate.
De ex. daca scapa 2 atacanti singuri cu portarul, si unul o paseaza celuilalt atacant in fata, atunci e offisde. Daca o paseaza putin inapoi, nu mai e offside.
un microbist ingretosat • 19 octombrie 2006, 0:27
catalin tolontan……e un nume de care ma lovesc mai des decat ma lovesc de tocul usi de la casa bunicii mele de la tara…ma intreb, in ce stadiu de depravare morala am ajuns daca stam si ascultam/citim aberatiile unui om al carui singur merit este ca nu a fost in stare sa faca altceva si s-a hotarat sa devina ceva ce am putea fi cu totii: cronicar sportiv..pentru ca, daca stam sa ne gandim, e un pic din acest domn tolontan in fiecare din noi, principalul meu argument fiind ca elista de reply-uri la acest articol m-a facut sa invart vreo cateva minute bune de scroll-ul mouse-ul-ui…trecand peste toate, steaua a jucat slab, toata lumea realizeaza asta. nu e nevoie de nici un tolontan de pe lume sa ne spuna asta. si vina nu e nici a lui, nici a lui carlos, nici a lui saban, meme, becali sau olaroiu.vina e a miliardelor de asiatici imbecili care isi dau banii si pe un rahat uscat de hipopotam, daca e sculptat sa arate ca un bust de-a lui beckham si compania, facandu-i pe madrileni unul din cele mai bogate cluburi din lume.banii, dragii mei prieteni,banii sunt cei care au jucat prost marti seara. cu cata nonsalanta declara calderon ca bugetul real-ul-ui este de 313 milioane de euro pntru acest a….313…ia ganditi-va cum ar fi aratat steaua daca se inversau rolurile, daca in loc de nicolta il aveam pe carlos…deci, draga domnule tolontan, haideti sa incercam sa fim fieare dintre noi propriul lui cronicar sportiv si sa gasim o solutie prin care sa-i facem pe asiatici sa se indragosteasca de oile noastre…ca sa zic asa.
Miodrag • 19 octombrie 2006, 0:30
„Cat despre centrele de juniori, in orice fotbal civilizat ele performeaza in primul rand de la echipele medii (Parma, Sampdoria, Rennes etc), care isi permit sa ii creasca si sa ii titularizeze cat sunt cruzi, fara o mare presiune.”
Zoro:
S-ar putea ca la echipele enumerate competitia si presiunea sa fie mai mare decat la Steaua. Nu inteleg de ce n-ar fi bine sa-si creasca copii si juniori si sa aiba un lot de 40-50 de jucatori in loc sa se improvizeze ca acum cand ba unul are cartonase rosii, altul e accidentat si asa mai departe.
Raman la parerea ca Steaua ar trebui sa aiba centre satelit in toata tara (si la fel sa faca si Dinamo si Rapid si altele, dupa buget). Ce daca ai in proprietate 1,000 de jucatori, ii imprumuti, ii folosesti, pana la urma ei nu pot decat sa se bucure de ocazia de a juca, si dupa o vreme nici n-am mai vorbi de presiune, cine i-ar mai acorda vreo atentie.
Insa asta e strategie pe termen lung. Cine e dispus sa astepte?
Totusi peste inca zece ani (cat a trecut de cand au jucat in CL data trecuta) tocmai bine ar putea culege roadele, daca s-ar apuca serios de treaba acum.
cristina • 19 octombrie 2006, 1:00
este prima oara cand mi-a fost rusine ca sunt roman…ce a insemnat toata primirea asta regeasca a „galacticilor”?!ei asa ne-ar fi primit pe noi?!..inteleg ca are destule titluri si jucatori de super clasa dar asta nu inseamna ca tre sa fim slugile lor…jucatorii stelei mai aveau un pic si le pupau picioarele celor de la real madrid.zicea bine gica popescu ca ne-am dat pantalonii jos in fata lor..ca jucatorii nu se gandeau decat care sa i-a tricoul lui ronaldo(si au mai fost si refuzati)…PENIBIL!!!!
Marco Van Basten • 19 octombrie 2006, 1:11
Ieri ai avut un articol excelent… Articolul de azi e de nota 2 !!!…
MM poate ca e un manager bun, dar Oly NU ARE CE CAUTA LA STEAUA si repet acest lucru, in mod constant, inca de la meciul de la Midlesborrou !!!…
In aproape un an de zile, de cind a venit la echipa, Steaua NU joaca absolut nimic si NUMAI JOCUL EXECRABIL AL LUI DINAMO DIN ULTIMELE ZECE ETAPE ALE CAMPIONATULUI TRECUT, a facut ca Steaua sa ia campionatul !!!…
Echipa Steaua NU POATE FI PUSA, PE TIMP NELIMITAT, LA DISPOZITIA LUI Olaroiu PENTRU CA ACESTA SA INCERCE EXPERIMENTELE LUI IMBECILE !!!!!!!……………
Cu el la timona, Steaua NU VA LUA NICI LOCUL DOI IN ACEST CAMPIONAT, dar daca acesta e pretul pe care Steaua trebuie sa-l plateasca pentru a putea scapa de Olaroiu, atunci nu mai e nimic de zis si nimic de facut…
Un stelist…
octav • 19 octombrie 2006, 2:09
eu zic sa’l lasam dreq de fotbal si sa cumparam o punga de „herbas” sa tragem toti
octav • 19 octombrie 2006, 2:33
pt cine n’a facut’o deja : CITITI ARTICOLUL LUI RADU OPRISAN K E SUPER MESERIAS
MosIonRoata • 19 octombrie 2006, 3:25
Nu se zice „ups”, se zige „opa”. Daca Limba cea Romaneasca iti
pute asa de tare, mai draga, du-te si fa gazetarie la Londra sau la
Niu Iorc… daca’ti da mana…
Sanatate!
cynic • 19 octombrie 2006, 3:30
eh,pai cum sa joace Saban bine cand il folosesti numai in CL?iar in rest freaca banca.
Badea Cartzan • 19 octombrie 2006, 4:02
Bravo Mos Ion Roata!
Tolontan mai are verbe de-astea, de exemplu:
a) jucatorii nu s-au „focusat”,
b) masina trebuie „tunata”.
Aberant. Chirila n-ar fi facut niciodata asa.
danny • 19 octombrie 2006, 4:15
Felicitari Steaua ca a ajuns aici, dar cu tot respectul ptr voi, V-ATI FACUT DE TOT KKTUL cu meciurile astea , ma asteptam la campioana romaniei sa moara de gat cu adversarii , dar din pacate nu s-a intamplat deloc asa . are dreptate Gigi sa fie suparat, el a reinventat forbalul si performanta in romania si merita ceva mai bun, dar din pacate s-a inconjurat numai de loseri incepand cu MM si terminand cu Olaroiu, care de toate e numai antrenor nu e.- asa cum bine zicea cineva mai sus si sustin ideea.
Nu MM a facut performantele stelei in ultimii 2 ani , ci Zenga si Protasov iar echipa care a ajuns in semifinale anul trecut a fost creata de ei, pe Olaroiu o sa-l vedem de acuma ce e in stare sa faca si vom mai vorbi.
STEAUA ARE FATA DE CHAMPIONS LEAGHE DAR DIN PACATE MM SI OLAROIU NU AU.
Unii domni de mai sus , se intreaba cea-r fi facut Rapid si Dinamo daca erau in locul Stelei . Grea intrebare dar interesanta. Rapid nu prea a incasat asemenea umilinte prin europa, cei drept n-au avut adversari de asemenea calibru. In ce-o priveste pe Dinamo, e o alta poveste uneori s-au mai si facut de ras , dar nimeni nu pomeneste aici- Damian amintesteti de o la fel de mare echipa – Manchester United, si cu ce ardoare si dorinta au jucat cainii in prima repriza . iar englezii de atunci nu erau mai slabi ca spaniolii de acum , chiar erau mai buni cred eu. Iar Dinamo avea echipa aia facuta din pile de Borcea si Netoiu , care toti ziceau ca au luat camionatul cu cantec, si totusi s-au mobilizat si au facut un meci bun impotriva unui colos la fel de mare, numai un autogol al unui loser au privat-o de un scor onorabil.
Si ca sa inchei , cred ca Rapid sau Dinamo la forma in care sunt acum, NU ar fi luat bataie la asemenea scoruri de la indiferent care echipa in liga campionilor parerea mea. Da sunt suparat pe Steaua , pentru ca fiind roman , ma asteptam sa ma reprezinte, dar marti nu s-a intamplat deloc asa.
c N • 19 octombrie 2006, 5:10
m-am uitat la meciul din seara asta.. chelsea barca.. si am vazut ca chelsea a alergat cu 100% mai mult ca seteaua.. acopereau totul.. la un moment dat.. stoperul central era demarcat in careul advers… si spun asta. pt ca aici nu e vorba de valoare. nici de bani investiti.. si nici de bugete.. aici e vorba de atitudine.. toti jucatorii pot alerga, unii o fac pana nu mai pot altii isi plang de mila… NU e posibil sa te milogesti dupa meci pt un tricou amarat.. asta e atitudine? cacamas pe ele de tricorui..cu jucatorii masii.. asta e atitudine de invingator? nu e posibil asa ceva.. sa plangi ca nu ti-a dat tricoul.. pai in teren normal ca tot asa esti.. performanta mare e departe de steaua cu atitudinea asta..nicolita poate alerga cat vrea el si pe unde vrea el.. dar nu pe un teren de fotbal..in afara de badea.. eu nu am vazut un singur jucator sa vrea sa treaca de adversarul direct.. se multumeau sa dea mingea in spate.. pai daca nu ai sange in …. sa incerci sa iti depasesti adversarul ce dracu mai cauti pe teren.. cand ataca realul era panica in careul stelei inainte cu 10 secunde sa ajunga mingea acolo.. parca se speriau toti nu stiau ce sa mai faca.. parca ar fii scos schilodul ala de robinhio un AK si i ar fii mitraliat..pai pana isi potriveste dica mingea deja se terminase meciu.. si eu cauta inca coechipierul sa ii dea pase.. parca ma uitam la reluari cand venea mingea la dica.. badea plange si acum ca nu ia dat ronaldo tricoul.. parca io dadea pe prieneta lui o data. stiu ca realul are alta valoare.. dar trebuia sa incepem meciul dur foarte dur.. sa ii iei pe sus.. sa sara coarda.. sa se gandeasca a doua oara daca pune piciorul.. si va spun eu ca nu mai combinau asa.. asa face si chelsea asa fac si toate echipele engezesti.. m-am uitat la meci acum.. pai cand intra makelele la unu. se speriau si porumbeii de pe nocturna.. sa nu mai vorbesc de essene.. pai daca nu pui osu.. stai si plangi acasa .. mama nu mi-a dat ronaldo tricoul..