TOLO.RO
Cînd Bodu şi-a amintit că a făcut şcoala elementară împreună cu soţia lui Gigi Becali, finanţatorul Stelei a provocat un circ, acuzînd presa că-i aduce familia în discuţie. Duminică seara, la „Realitatea Sportivă”, el a amestecat nonşalant fotbalul cu familiile, evident că vorbim de familiile altora. A pretins că Dragomir i-ar fi spus că soţia lui Lupescu şi cea a lui Prunea conduc FRF. Iată că fotbalul nostru nu aduce femei în tribune, dar le bagă cu forţa în dezbaterile televizate. Şi cine putea face asta decît creştinul de serviciu al naţiei, Gigi Becali?! Post scriptum: Dragomir a negat. Dacă asta mai conta.
luni, 23 octombrie 2006, 4:53
Cînd Bodu şi-a amintit că a făcut şcoala elementară împreună cu soţia lui Gigi Becali, finanţatorul Stelei a provocat un circ, acuzînd presa că-i aduce familia în discuţie. Duminică seara, la „Realitatea Sportivă”, el a amestecat nonşalant fotbalul cu familiile, evident că vorbim de familiile altora. A pretins că Dragomir i-ar fi spus că soţia lui Lupescu şi cea a lui Prunea conduc FRF. Iată că fotbalul nostru nu aduce femei în tribune, dar le bagă cu forţa în dezbaterile televizate. Şi cine putea face asta decît creştinul de serviciu al naţiei, Gigi Becali?! Post scriptum: Dragomir a negat. Dacă asta mai conta.
Galeria Stelei l-a înjurat pe Dică după meciul de la Galaţi pentru că atacantul a ratat, într-adevăr, mai multe ocazii decît reuşesc alte echipe să adune într-un tur întreg. Nervos, jucătorul a întrebat de ce e acuzat şi fanii s-au indignat.
E, în această reacţie a lor, ceva bizar: adică ei au voie să fie furioşi, dar fotbaliştii, nu. Nu l-am auzit niciodată pe Dică să acuze la rece tratamentul fanilor, ci doar atunci cînd el era, la rîndu-i, exasperat.
Cazul Dică aduce în discuţie dubla măsură de care dau dovadă uneori suporterii. Nervii fotbaliştilor nu sînt protejaţi, iar cei ai suporterilor, expuşi. Suferinţa, oftica, amarul sînt repartizate democratic în fotbal. Dacă blestemi la nervi, poţi fi întrebat, poate nu atît de politicos pe cît s-ar cuveni, de ce o faci. Măcar atît. Faptul că fotbalul e jucat pentru suporteri nu înseamnă că ei au întotdeauna dreptate.
Ioan Becali a suferit o multiplă intervenţie chirurgicală în Germania. Inima era în dificultate. De regulă, acceptăm stresul la antrenori, la jucători, la preşedinţi. Dar consumul impresarului? Fugi d-aci! Uite că necazul prin care Becali a trecut ne obligă să revizuim harta seismică a fotbalului. Fiecare transfer, fiecare negociere, toate se aştern tăcute undeva. Impresarii buni sînt cei mai înjuraţi cardiaci ai fotbalului. Spre deosebire de cei modeşti, pe care nu-i doare nimic.
Dumi-BV • 23 octombrie 2006, 21:17
doar de fotbal suntem obsedati,la cleveland se supara cei de la Seattle Seahawks cand vorbiti de ei?
TRECATORUL • 23 octombrie 2006, 21:30
Mai este vreo indoiala ca majoritatea patronilor de fotbal din Romania sunt, vorba lui ,,Jiji” niste hahalere? Dar cine este cea mai mare hahalera?Chiar Jiji, care mai vrea ,,saracul” sa ajunga si Presedintele Romaniei. Sa se mai ciupeasca putin, sa se mai trezeasca din somnul pe care il are de o buna perioada de timp, ca creierul lui nu poate inmagazina prea multe cunostinte, ca explodeaza. Problema este ca dupa ce ca este el asa cum este, il mai are si pe retardatul ala de MM, pe care daca il pune sa latre , el da si din coada. Fereste-ne Doamne de Jiji presedinte, ca nu mai emigram in Congo, ci in vreo insula nedescoperita. Sa ne auzim cu bine!
adrianoo • 23 octombrie 2006, 21:46
TRECATORUL…….o problema…..jiji zicea ca ajunge cu steaua in LIGA CAMP……toti ziceau nui normal asta….e dus cu pluta….viseaza……uite ca a ajuns….si joaca cu real madrid,lyon,etc………a mai zis de badea ca va fii cel mai bun atacant….pana acuma este………poate il vedem persedinte peste cativa ani…..asha ca……
Nemesis • 23 octombrie 2006, 21:47
Dica, Bodu, suporterii, Ioan Becali………..
Tolo cata logica, cat talent, cata valoare, cata indemanare, esti tare… poate ca Nea Ovi ar trebui sa iti zica tie „Geniala”.
zloty • 23 octombrie 2006, 21:58
daca becali iese presedinte ma duc sa vand mici in congo :))))))
Mihai • 23 octombrie 2006, 21:59
Pt. Dumi BV ! Poate ca-ti place tie sa-i vezi ofticati pe altii,dar tu esti sigur un agent sub acoperire al lui Gigi ! Paranoia e in floare!
smk • 23 octombrie 2006, 22:04
Galeria Stelei l-a injurat pe Dica la sfarsitul meciului ptr. ca Dica a injurat galeria Stelei in timpul meciului. Aveam tot dreptul sa fim indignati.
Dumi-BV • 23 octombrie 2006, 22:14
eu sunt agentul sheep, black sheep si sabotez turma din interior paraaaapaaaappaammm
Dumi-BV • 23 octombrie 2006, 22:19
ce ciudat n-am voie sa vorbesc de steaua pt ca tin cu Dinamo,cata logica…
stelist4ever_sergiu • 23 octombrie 2006, 22:20
dica nu trebuia injurat sau huiduit……nici daca isi dadea 5 autogoluri…..prin meciu de la kiev si-a spalat toate pacatele pt mult timp….sper sa ne revenim…si sa nu lasam romania sa se faca de ras in CL cu dinamo…..12 puncte..:(
AnderkoBogdan • 23 octombrie 2006, 22:24
Così il presidente Berlusconi dopo la sconfitta con il Palermo: „Non sono deluso, perchè il Milan ha giocato bene. Non commento le vittorie, e nemmeno le sconfitte”.
Cam ce ar trebui sa inevet patronii de cluburi de la noi. Dar e cale lunga.
nu conteaza • 23 octombrie 2006, 22:48
comentariul meu nu are nici o legatura cu articolul, dar trebuia sa-mi vars nervii undeva pe antena 1. cum mama dracu este posibil, (asta ca sa folosesc un limbaj civilizat) ca un meci de fotbal pentru care a cumparat drepturile de televizare sa fie transmis inregistrat din cauza unui kakat de emisiune care are vreo 3 telespectatori ? n-au decat sa ma cenzureze da’ imi vin in minte niste ganduri mai putin ortodoxe fata mama aluia de a avut o asemenea idee tampita. de ce n-au lasat alta televiziune sa transmita meciul in direct ? doar sunt destule televiziuni care transmit meciuri din Romania : tvr, national tv, telesport.
Claudiu TM • 23 octombrie 2006, 23:00
Dica merita criticat,dar nu huiduit si blamat.
lorenzzo • 23 octombrie 2006, 23:02
Catalin ,mai lasa-i pe stelisti cu bucuriile lor ,baga ceva si de Nr 1 Dinamo !… singurii care merita !
gerd muller • 23 octombrie 2006, 23:23
@ tepes shi apolodor:
1. la noi nu se respecta loku’ de pe tichet
2. in galerie nu se sta jos
3. cate kg aveti mah ? 🙂
Am fost shi yo de curand cu baietii de la bloc. Am zis sa stam in peluza; sa fie asha mai hardcore. 🙂 Eram pe randurile de sus… Prin min. 25 se-ntoarce un batran (vreo 30 sau mai mult) inspre noi shi-ncepe sa ne porcaie shi sa ne ameninte cu bataia dak nu cantam. I-am administrat vreo 2-3 „da-te bah in …” shi un „vino … pe ma-ta!” shi s-a calmat instantaneu. Ca sa-ti iei bataie in galerie la Steaua tb sa fi cam pampalau…
nicky • 23 octombrie 2006, 23:26
Stimate d-le Tolontan,
Subscriu opiniilor care considera tema articolului ca fiind nefericit aleasa. Starea sanatatii lui Becali nu mi se pare mai putin importanta decat sanatatea lui Cartu sau aceea a bunicii lui Minune (scuze pentru asocierea neinspirata), doar a fost subiect de stiri. Cred ca se face prea mare valva.
Nu sunt deloc de acord cu opiniile formulate la adresa colegilor d-voastra Cristian Geambasu si Alin Buzarin. Ca vechi cititor de Prosport (in formula veche de echipa) si actual cititor, in exclusivitate, al Gazetei am citit marea majoritate a „Opiniilor” formulate de cei doi de-a lungul timpului. Sunt ziaristi valorosi, care stapanesc arta scrisului. Astept o pozitie din partea dumneavoastra referitor la criticile aduse celor doi colegi, alta decat aceea a moderatorului care poate interzice participarea la „dezbateri” a unuia sau a altuia. Daca ati facut deja acest lucru, imi cer scuze pentru eroarea sau neatentia comise.
P.S. As vrea sa stiu unde pot gasi pe site articolul scris de Traian Razvan Ungureanu cu privire la echipa nationala. Articolul a aparut dupa meciul cu Belarus. L-am ratat la vremea respectiva si as vrea sa-l citesc. Multumesc anticipat.
lorenzzo • 23 octombrie 2006, 23:34
Nea Gigi, te rog io frumos, ia intreaba-l matale pe MM ce inseamna pt el HEGEMONIE? Acu citeva luni a zis ca a inceput hegemonia Stelei. Ce o fi vrut saracul sa zica? Ce intelege el prin hegemonie? O fi inceput si nu o vedem noi? Sau i s-a innodat limba in gura si a vrut sa zica hemoragia Stelei.
Adrian • 24 octombrie 2006, 0:03
si normal ca oamenii sar sa injure daca voi scrieti numai prostii in ziare
am citit ziarul vostru inainte de meciul cu realul si mi-am dat seama ca sunteti monumente ale prostiei.
cum puteti sa scrieti de rau despre jucatorii Stelei inainte de un meci asa de important. si normal ca oamenii care citesc despre Carlos tot felul de lucruri negative si vin lameci doar ca sa vada realul, nu pe Steaua, pe real, vor incepe sa isi bata joc de portar.si pt ce?
pt ca a luat al 4-lea gol din cauza plasamentului prost?ce e 3-1 sau 4-1?
nu sunteti ziaristi si nu stiti sa scrieti.
sunteti la fel ca acei fani care l-au injurat pe Dica.am zis fani, nu galeria…pt ca au fost fani.numai voi ati vazut intreaga galerie
acum pupati in fund pe catei ca ei au luat campionatul prin mijloace specifice, mijloace despre care voi sustineati tare de tot ca nu mai sunt.pai numai un prost orb nu vede ce se intampla in campionatul nostru.
de ce nu ati zis nimic de albut?ca a luat un gol pe care il apara si cainele meu.pai…dinamo ac astigat al 12-lea meci.de ce?pt ca asa a vrut albut!
invatati sa scrieti si o sa mai citesc ziarul dupa aia.
abia astept satreaca si faza asta cu echipa direct in liga(nu imi fac griji ca merge dinamo la anul si pierde locul gratis 100% ca in Liga nu beneficiaza de corpodeni) sa vedem dup aasta ce veti mai scrie despre CL?
Romanii nu merita sa vvada Liga in Romania.
daca Steaua a ajuns unde a ajuns trebuie neaparat sa ia si CL?
nu cred
ar trebui sa multumiti ca avem o echipa calificata deja direct in primavara europeana.dar voi continuati sa scrieti tampenii si prostii si mai ales minciuni.
GALERIA NU L-A INJURAT PE DICA! L-AU INJURAT CATIVA FANI NEMULTUMITI.
si pt dinamovistii care se dau mari cu ce a furat echipa lor vreau doar sa le amintesc cum au batut pe Steaua: cu noroc si cu ajutorul arbitrului.
Nu conteaza • 24 octombrie 2006, 0:08
1. In primul rand m-am ofticat ca cineva mi-a furat nick-ul. E al meu, e cu copywrite si e cu „N” mare. Va rog nu mai imprumutati ca nu e frumos 🙂
2. @Dan72: Prietene, faci umbra pamantului de 34 de ani degeaba. Incearca sa pui si tu punct si/sau virgula marii de elogii pentru Gigi (saracu’ Gigi, ce il vaneaza toata lumea pana si Base are ceva cu el). Las-o in Doamne iarta-ma de treaba, a ajuns oierul sef sa fie o victima??? Ma astept si la un pic de filtrare a ideilor pe blog-ul asta, nu mai scrieti asa ineptii in valuri. Nu ma injurati ca sunt dinamovist, sunt stelist dar tot nu-i suport pe Jiji, MM si gasca lor de nesimtiti.
3. @Dumi_BV, eminescu, epigonu – daca tot va tociti tastatura, incercati sa scrieti ceva util. La injurat ne pricepem toti (ca si la fotbal, politica etc).
4. In sfarsit, doua vorbe pe marginea articolului d-lui Tolontan: Trei personaje din spectrul fotbalistic (Gigi Becali, galeria Stelei, Giovanni Becali) care ar trebui ignorate, nu tratate intr-un editorial. Hai sa fim seriosi, mitocanismele le vedem cu totii, chiar simtim nevoia sa le si subliniem? D-le Tolontan, articolul nu e rau scris (dupa parerea mea) dar personajelenu merita atentie. Ati muncit degeaba. Punct.
SiviuTM • 24 octombrie 2006, 0:57
Dan72, tu esti cumva Dan Pavel???Ca prea le zici de parca ai fii pe statul de plata al ciobanului????
vlad • 24 octombrie 2006, 0:59
penibilitatea ciobanului n-are limita. dar ce sa-i reprosezi lui cand voi l-ati transformat in ceea ce se crede el azi. mi se pare o lipsa de bun simt din partea voastra sa-l criticati atata timp cat l-ati pupat in fund cand se comporta ca cea mai proasta specie de om. foarte bine ca isi permite orice. din cauza voastra se intampla asta. sper ca sunteti fericiti. v-ati facut meseria de jurnalisti.(vai de voi)
J.Walker • 24 octombrie 2006, 1:03
Tolontan e probabil unul din putinii ziaristi cu adevarat valorosi romani.Despre Steaua as vrea doar sa zic atat: NU ARATA DELOC A ECHIPA C>L.dimpotriva.Cred ca nu au ce cauta acolo
troe • 24 octombrie 2006, 1:07
numai in romania e posibila o asa lipsa de decenta. e incredibil ce se intampla in fotbalul romanesc. parca ar fi condus de o gasca de neandertali. numai jigniri, acuze , spaga e la putere, relatiile functioneaza. la noi ca sa ai sanse in campionat, tre-sa fii prieten cu toata lumea. si mai vrem sa intram in europa(ha, ha, ha, ha ,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha)
Anti-Steaua • 24 octombrie 2006, 1:44
Ce rost are sa vorbim continuu despre o echipa de pe locul doi? Ne-am saturat si de jiji, si de mm, si de dica, si de steOAIA. Am vazut cu totii ce valoare au si ce penibili sunt. Hai Dinamo!
rosualbastru • 24 octombrie 2006, 2:03
anti-steaua…ciocu mic…pliscu mic…au facut dinamovistii ochi dupa doua sezoane pline de oftica si invidie…ha ha ha.
dan din constanta • 24 octombrie 2006, 2:21
PROPUNERE:faceti domnule o fratie a „crinului imaculat”(sau cum vreti sa o numiti) si nu-l mai bagati in seama de loc pe becali zis jiji.macar penru o saptamina.sa vedem ce se intimpla.chiar nu o sa mai vindeti ziare,nu o sa ne uitam la tv-uri sau n-o sa mai comentam aici pe sit?incercati voi ziaristii sa faceti o revolutie culturala excluzind mmii,becaliii,virinelii si in general de toti care dovedesc snobism,mirlanie,extavagante.aici pot sa intre si celebrii aurolaci chivu,mutu si lobont.
Xulescu • 24 octombrie 2006, 3:18
Daca despre Gigi nu are rost sa mai vorbim, tot ce da el afara pe gura fiind de domeniul patologicului, Dica in schimb e alta poveste. Dupa Kiev toata presa a inceput sa-l compare cu marii mijlocashi ai lumii. Toata lumea a uitat ca Dica are o inconstantza teribila in joc. Plus ca a avut nevoie de vreo 6 luni sa-shi intre in forma la Steaua. Nu cred ca pe Canavaro la ashteptat Capelo nici macar 2 luni sa se integreze la Real. Asha ca mai ushor cu superlativele dupa cate o victorie importanta.
becali sluga de oier • 24 octombrie 2006, 3:41
toti din turma becali au probleme, mafioti machidoni, fara caracter, fara scrupule si mitocani pe deasupra, fie ca se ocupa de oi sau „evolueaza” la afaceri murdare in afara stinei, neamu’ lu’ becali, de „romani adevarati” ar trebuii, ca orice comoara de pret, ingropat ca sa nu se piarda….
Marco Van Basten • 24 octombrie 2006, 4:33
Gigi Becali NU E SANATOS LA CAP si cred ca, mai devreme sau mai tirziu, VA AJUNGE LA BALAMUC !…
Catalin Iordache • 24 octombrie 2006, 8:13
De cind ziaristii de provincie nu sint buni?
AnderkoBogdan • 24 octombrie 2006, 8:34
Cred va roade invidia dinamovistilor ca nu se vorbeste nici macar acum de voi, cu toata salba aia de victorii. Observi gsp.ro de azi.. Steaua si iar Steaua.
Incepem urcusul. Sutem in criza. Dar…
Eu zic ca facem meci mare pe Bernabeu. Shhhh, caci nu am nevoie de replicile voastre. Vorbiti de dinamo.
Cat despre d-l Tolontan. Dezamagit din nou. Dar la fel cum Steaua e intr-o forma proasta, trebuie sa ii acceptam si ziaristului lipsa de inspiratie.
Mandru Ca Sunt Stelist.
niegru • 24 octombrie 2006, 8:38
Va multumesc pt comentariul la adresa derby-ului Real-barca!:Ptineti-o tot asa, mai multe stiri fotbalistice din campionatele mari!nu stiri de genu:nevasta lui sau amanta lui…Respect
eminescu • 24 octombrie 2006, 8:39
atentie stelisti, vreau un exemplu de ekipa de top eliminata de steaua oricind in istoria ei…sa nu veniti cu barcelona86 ca era 0 pe vremea aia iar acum e pe plus datorita marketingului….cind zic top ma refer la ekipa detinatoare de cupe europene in momentul eliminarii de catre voi …va dau niste exemple : inter milano, hamburg SV etc…astept o replica inteligenta si la subiect
Stelistu’ • 24 octombrie 2006, 8:51
mah Eminescu
Cand auzi de Steaua te enervezi, ai?
Va oftica cea mai iubita echipa din tara.
Asta este. Pentru cei ca tine: Sa va ofticati la infinit!
Atat.
MOMO • 24 octombrie 2006, 8:51
Axioma lui COCOS: RAPID PUTEA SA FACA EGAL CU MADRID, DECI POATE SA O BATA PE BARCA; FOTBALU-I O LOTERIE! OOOPS
Stelistu’ • 24 octombrie 2006, 8:54
shi inca ceva
Eu iubesc Steaua la victorie, dar shi la infrangere.
Nu am injurat echipa in viata mea shi nici nu voi face acest lucru.
Pentru mine jucatorii sunt niste EROI.
Pa.
MOMO • 24 octombrie 2006, 8:55
Steaua trebuie sa se redreseze. Oricum, stati linistiti, pentru Dinamo, CL este un cal troian, un dar otravit. Va inchipuiti cum vor reactiona actionarii de acolo dupa un esec cu REAL, OL sau alta echipa? Oricum, dinamo nu are experienta competitionala europeana, deci nu va face mare branza in CL (si nici in UEFA anul acesta), cum nu au facut nici sezonul trecut.
MARYO • 24 octombrie 2006, 9:00
eminescule daca ai avea jumate din creierul marelui EMINESCU ai fi cu adevarat cineva.nu stiu cu ce culorori simpatizezi dar daca spui STEAUA spui tot fotbalul romanesc sa nu ne mai dam cotiti ca nu avem valoare de CL si asta se vede daca real a dal 2 barcei steaua cate trebuia sa ia?si totusi noi avem ceva pe plan international pe cand alti nu indraznesc sa viseze fug toti dupa bani de la uefa.asa ca ai grija ce scrii eminescule ca nu multe echipe se pot lauda cu palmaresul stelei asa ca ciocu mic si joc de glezne pana ce echipa ta o sa scoata capu in lume.PA
MARYO • 24 octombrie 2006, 9:00
FORTZZZZZZZZZA STEAUAAAAAAAAAAAAA
Florinnn • 24 octombrie 2006, 9:17
Auzi ma MARYO, mai lasa`ma cu steaua ta ba, dupa logica ta aia de 2 lei…real a batut pe barca, getafe pe real deci .. getafe e ce`a mai tare din spania … !! besi ma d`aci .. degeaba porti capu` ala pe umeri.
arhiduke • 24 octombrie 2006, 9:18
Oameni, nu v-ati saturat de becalizarea Romaniei. Alaturi de minunata familie Basesc, Becali ne umple sptiul virtual din orice directie.
Eu m-am saturat si vreau si altceva
MARYO • 24 octombrie 2006, 9:42
sa te duci pe pustiu florinnn cu toti ai tai
danny • 24 octombrie 2006, 9:53
Oare pt. dl. Tolontan mai exista si alte echipe, alti atacanti, alti antrenori sau alti patroni in campionatul asta in afara de Steaua????
danny • 24 octombrie 2006, 9:58
Sau, poate ca asta spune multe……
corsykanu • 24 octombrie 2006, 10:00
domnule catali tolontan cum se face ca dumneata il critic numai pe becali sau cum s eface ca toti cei care va credeti ziaristi buni si uibitori de tara si apatori ai celor multi va legati numai de becali ptr a deveni cunoscuti…. de cand citesc gsp nu am vauzat un sigur articol impotriva lui copos sau a lui borcea ….mie nu mi separe normal k un ziarist de mana a 2 a sa incerce sa se face cunoscut batjocorid numele unui om care desi este cam grandoman a fauct totusi cate ceva in tara asta fara sa il oblige functia pe care o detine … de ce va place tot timpu sa murdariti imaginea unor oameni care fac mai mult bine decat rau si pe cei care fac numai si numai rau sa ii lasati in pace?
de ce despre copos care nu a mai platiti salariile de nush cat timp si nu a platit impozite la stat si a carui echipa nu are nici un rezultat nu scrie nimeni nimic? ptr k e mai usor sa lovesti in cineva care are intentii bune ptr ca oricum ziarele din romania sunt coduse de sus .. te`as ruga sa imi dai un raspuns si sa nu ocolesti mesajul..
Pentru Dan72 • 24 octombrie 2006, 10:02
Domnule Dan72,
in unele privinte poate ca aveti dreptate, dar in ceea ce priveste comentariile despre Dinamo se vede de la o posta ca sunt subiective.
Spuneti ca Dinamo n-a avut rezultate in Europa, ceea ce este cat se poate de fals. Dinamo a jucat doua semifinale de cupe europene, pe care le-a pierdut totusi cu demnitate (semifinala cupei campionilor europeni cu Liverpool (0-1 si 1-2 si semifinala cupei cupelor pierduta in fata Anderlecht-ului (0-1 si 0-1) iar in ce priveste meciul de la Bucuresti va pot spune ca a fost un ghinion crunt).
Chia asa de lipsita de rezultate nu a fost nici dupa revolutie (ca sa va improspatez memoria a eliminat echipe ca Sporting Lisabona, Everton, iar anul trecut numai datorita a doi arbitri au ratat trecerea de grupa UEFA).
Va inteleg dragostea pentru Steaua dar incercati sa mai si intelegeti fotbalul. A afirma ca Dinamo in acest tur a castigat numai cu blaturi si arbitri este o aberatie pe care numai anumiti suporteri cu ochii incetosati o pot face.
Dinamo nu a facut nici un blat in acest tur, majoritatea meciurilor pe care le-a castigat s-au jucat cu indarjire.
Sunt de acord ca au fost si meciuri in care am castigat cu ceva sansa (ex :
cel cu Gloria, cu Vaslui si Jiul) dar de aici pana la a afirma ca au fost blaturi e o mare diferenta.
Admit ca au fost meciuri in care am fost avantajati de arbitri, dar nu pentru ca a intervenit cineva ci pentru ca au gresit.
La fel de bine se poate spune ca s-a gresit si in defavoarea lui Dinamo, dar pentru ca meciurile au fost castigate oricum, nu a mai facut nimeni scandal. Daca totusi comparam punctele obtinute de echipa dvs din erori de arbitraj si noncombat constatam ca sunt cu mult mai multe decat cele
obtinute de Dinamo din erori de arbitraj pentru ca de noncombat nu a fost vorba in vreo partida a lui Dinamo.
Va rog frumos, daca vreti sa vorbiti de Steaua, treaba dvs, spuneti ce doriti, dar nu vorbiti de alte echipe ca nu-i cazul.
Sunteti totusi un om rezonabil si de aceea va rog sa va ganditi mai bine la ceea ce v-am scris.
Cu stima si respect.
matrix_the132 • 24 octombrie 2006, 10:04
bha asa zisi suporteri ai stelei nu vha mai luati de dica nu uitati k ie golgheteru campionatului.El ne-a tinut atacu in carca pana acu si o sha vedeti k o sa-l duca si de acu in colo da lasati-l voi in pace sha isi faca meseria
corsykanu • 24 octombrie 2006, 10:16
aa si inca ceva domnule „Ziarist” ce ar fi sa mai lasi dumneata steaua in pace si sa mai scrii si despre ce sa intampla la dinamo ? chiar nu vede nimeni cum doi maidanezi veritabili isi bat joc de campionat? ce ziarist obiectiv poate sa inchida ochii la ceea ce face borcea si cu badea in campionat…cum puteti sa credeti k dinamo a catsigat toate meciurile pe bune cand ei au avut marele tupeu sa fure chiar si in derby`ul cu steaua …un meci in care orgoliul trebuia sa fie mai presus decat cele 3 puncte….va bateti joc unii de aliii in continuare ptr asa ati fost crescuti d`l tolontan.. ati fost crescut in spiritul comnuist si asa o sa muriti… o sa criticati tot ce e bun si nu e facut de voi….sa va fie rusine k pozati in romani patrioti de fapt din cauza unor oameni ka dumneata a ajuns tara pe branci ptr k sunteti invatati sa pupati talpile celor puternici dar mincinosi…asa k nu m mai da dumneata lectii despre viata despre conditia umana si despre ce ar trebuia sa faca si sa nu faca oameniii….Iar in al doilea rand articolele pe care le scrieti in ziare ar trebui sa fie niste puncte de vedere OBIECTIVE si nu ar trebui sa vizeze niste oameni doar ptr k nu ii suferiti voi ziaristii… pe cine crezi k intereseaza motivul ptr care sa operat ioan becalii? in momentul in care nu poti sa ataci dinamo trebui gasesti subiecte despre care sa scrii….exact cum au facut si televiziunile cand tariceanu a facut accident…. tunat pe toate posturile k au fost raptiti 2 irlandezi si 7 somalezi in loc sa spuna despre cel care conduce tara…oare nu avem probleme mai importante decat sa ascultam ce se intampla in africa si in fasia gaza?
AnderkoBogdan • 24 octombrie 2006, 10:17
@ eminescu
1983. dinamo elimina Hamburger SV din Cupa Campionilor, echipa de top in anul de gratie 1983, an care se identifica cu ultimul succes pe plan inter si international al acestui club german.
1981. dinamo elimina Inter Milano din Cupa Uefa, care castiga titlul in Italia in 1980, si apoi nimic altceva atat pe plan intern cat si international pana in 1989. Echipa de top, nu-i asa domn eminescu ???
Cam la asta se rezuma victoriile de rasunet ale clubului dinamo pe plan international. Printre „echipele de top” eliminate din Cupa Campionilor respectiv tur preliminar a Ligii Campionilor intalnim Galatasaray SK, Motor Jena, Sliema Wanderers, B 1909 Odense, Spartak Trnava, Crusaders Belfast, Valerengen IF, Dukla Praha, Kuusysi Lahti, Dinamo Minsk, Omonia Nicosia, St.Patrick’s Athletic Dublin, Kuusysi Lahti, MŠK Žilina.
Din Cupa Uefa dinamo elimina PAOK Thessaloniki, Boluspor Kulübü, Alki Larnaca, Levski-Spartak Sofia, Sporting Lisboa, FC Mondercange, Dinamo Tiranë, FHK Metalurgs Liepajas, Shakhtar Donetsk, Omonia Nicosia, Everton FC Liverpool, Hibernians Paola FC, Beitar Jerusalem, Skoda Xanthi. Alte echipe de top, domnu eminecu.
Deci domnu eminescu, tu faci lamurire la doua rezultata ale clubului dinamo infime in istoria cupelor europene si nu ma lasi pe mine ca stelist sa fac referire la castigarea Cupei Campionilor si SuperCupei Europei. Noi ne mandrim cu niste trofee, iar dinamo se mandreste ca au eliminat… „echipe de top”.
Recunosc nici Steaua nu a eliminat de-a lungul istoriei nume extraordinar de mari, dar am ajuns sa atingem trofee cu mana si sa fim in fruntea fotbalului european.
Nu se poate face comparatie pe plan international intre Steaua si dinamo. Sunteti prea infimi pentru asta.
„cind zic top ma refer la ekipa detinatoare de cupe europene in momentul eliminarii de catre voi …va dau niste exemple : inter milano, hamburg SV etc…” Inainte sa spui ceva, cerceteaza… poate scoti ceva inteligent pe gura.
Alex • 24 octombrie 2006, 10:17
everton? cand a fost ultima oara in afara de sezonul trecut cand everton a fost in europa? tottenham…o echipa englezeasca care are coeficientul in europa mai slab ca millwall, echipa care joaca in the championship de sezoane bune