Cine-l persecută pe Carlos?

Cînd l-a stropit cu şampanie după ce Steaua a cîştigat titlul, lui Carlos îi plăcea Gigi Becali. Băiat dintr-o bucată. Astăzi, faptul că patronul e slobod la gură şi se comportă atipic îl determină pe portughez să exclame că e persecutat.

marți, 24 octombrie 2006, 7:34

Cînd l-a stropit cu şampanie după ce Steaua a cîştigat titlul, lui Carlos îi plăcea Gigi Becali. Băiat dintr-o bucată. Astăzi, faptul că patronul e slobod la gură şi se comportă atipic îl determină pe portughez să exclame că e persecutat.

Într-un anume sens, fotbalistul are dreptate. Nu e în regulă ca un şef de club să arunce cu noroi într-un jucător, diminuîndu-i reputaţia şi îngreunîndu-i traseul ulterior.

Dar şi Carlos sare calul cînd se apucă să spună „abia aştept să plec din România” sau „aşa e România, ţara tuturor posibilităţilor”. Posibilităţi sînt aici multe, nici vorbă, pentru că altfel el nu ar fi ajuns să cîştige 10.000 de euro pe lună în condiţiile în care Vasile Iordache ar fi apărat poate mai bine, la cei 56 de ani şi cu reflexele măcinate de vechea şi prietenoasa sa hepatită.

Carlos, nu ţine. Zău nu ţine! Am ascultat de prea multe ori invenţiile fotbaliştilor români ajunşi afară, „ne discriminează străinii”, ca să credem în lacrimile tale. Poate că tu nu ştii cine e Guşatu, dar noi ne amintim cum, pe vremea cînd juca în Olanda, urla în presa din ţară că „antrenorul are ceva cu mine că sînt român, şi-l bagă în schimb pe un puşti, un plăvan de olandez, fără tehnică şi fără talent”. Plăvanul era Van Nistelrooy.

Aşa că fii serios! Becali nu e un patron-standard, dar dacă era aşa, ţi-ar fi trimis mult mai repede un preaviz pe care ar fi scris politicos şi sec, cum face preşedintele lui AS Monaco în cazul Boloni: „Nu mă îndoiesc de valoarea de antrenor şi de calităţile umane ale lui Boloni, dar clasamentul nu e demn de Monaco”. Asta e. În poarta Stelei au stat nume mari. Din păcate, tu nu eşti unul dintre ele.

Comentarii (351)Adaugă comentariu

UltraMihai  •  25 octombrie 2006, 10:24

Tolontane, ce pervers esti.. acum ca a zis oieru ca il da afara acu ti-ai permis sa deschizi gura si sa-l critici pe maimutza aia de Carlos. nu te stiam de sclav fricos…..

Velcea Emil  •  25 octombrie 2006, 10:24

Domnilor eu unul m-am c-am saturat de acest Carlos,sincer,nu mai vreau sa ii vad moaca.Steaua a avut un portar foarte bun dar domnii din conducere nu au vrut sa il pastreze sianume Hamutovski.Asta este cu doua clase peste Carlos,ba mai mult este si portar de nationala.Dar daca domnul Baciu sianume Gigi duru nu l-a mai vrut ca vai doamne near fi pierdut nu stiu ce puncte importante si ca nu are valoare de Steaua.Dar vedeti doamne nu l-a ajutat pe Gigi duru si i-a dat un portar de „super clasa”.Iar acest Gigi duru „atata poate atata face”.Daca ar fi avut putina minte,putina nu multa,nu l-ar fi dat afara pe Neaga,nici pe Hamu si nici pe Zenga dar asa se intampla cand nu ai minte si te lasi influentat de mamaligile din jurul echpei”MM”.Sunt stelist si ma doare sufletul atunci cand vad ca acest gigi(nici nu merita sai scriu numele cu litera mare)isi face echipa asa cum vrea el si baga in teren pe cine vrea el.Imi pare rau de acei jucatori valorosi care au parasit echipa si as putea sa ii enumerez aici pe:Rica Neaga,Florentin Dumitru,Hamutoski,si imi lasa un gust amar niste jucatori care sincer nu stiu ce cauta la aceasta echipa:Nesu,Coman,Oprita.Imi doresc din tot sufletul sa ne intarim echipa,imi doresc ca Olaroiu sa ceara jucatorii valorosi pt a forma macar 20 de jucatori valorosi si pt a fi in stare sa ne batem cu echipele mari in Champions League.Acest Olaroiu daca se crede un antrenor mare va face acest lucru iar daca nu este un antrenor mare nu va face.Asta am avut eu pe suflet sa iti spun Tolontane si sper ca vei citi ceia ce am spus.

Numai bine.

Adrian  •  25 octombrie 2006, 10:25

Asta e si parerea mea, de la MM porneste totul.. Eu cred ca acest Carlos nu vede mingea si cred ca e o problema pe care si-o poate rezolva(efectiv el vede mingea prea tarziu).

Turcu Catalin  •  25 octombrie 2006, 10:26

Dupa parerea mea Carlos este cel mai prost portar pe care l-a avut Steaua de la infiintarea iei si pana acuma.Cred ca si un pusti de juniori Stelei apara mai bine decat el , nu se poate domnule asa ceva la pretentiile lui Steaua sa nu ai tu un portar? Trebuie facut ceva dar sa numai zic de un alt jucator care dupa parerea mea nici in div.”C” nu ar avea loc si ma refer la domnul Lovin , acest jucator este cel mai penibil din div.”A” , el este primul la interviuri,primul care da noroc cu albitri ce sa mai este doar cu „incurajarile la Steaua.Asta este parerea mea ca ne trebuie un portar si neaparat schimbat Lovin si inca un varf autentic.

Andreiu  •  25 octombrie 2006, 10:30

La Steaua numai francezul da la ora asta randament.

Interventia Divina  •  25 octombrie 2006, 10:34

Carlos a fost laudat atunci cand a meritat, si criticat pe buna dreptate dupa gafele din ultimele meciuri,insa observ ca cei mai inflacaratzi aparatori ai lui Carlos sunt femeile care mai degraba gandesc cu hormonii decat cu…luatzi-l la voi acasa dragele mele sa va apere organul procreativ…incep sa cred ca acest Carlitos ar fi facut o treaba mai buna in postura de gigolo decat in cea de portar.

Marcus  •  25 octombrie 2006, 10:41

N-am nimic cu Carlos, intradevar nu cred ca e un portar de valoarea Stelei, dar ce ma supara cel mai mult la jucatorii astia straini, e ca dau cu noroi in noi si in tot ce inseamna Romania, de parca nu ar fi destul ca toti cacaciosii astia de jurnalisti straini ne ponegresc in toate cotidianele lor fara sa faca macar un efort minim pentru a vedea daca e adevarat sau nu ca sa numai vb de faptul ca incultii astia de ziaristi nu stiu care e capitala Romaniei auzi „Bucuresti capitala Ungariei” s.a.
P.S. Carlos nu e singurul fotbalist strain care arunca cu noroi in noi si vb d-lui Tolontan cand castiga 10.000 de euro pe luna era bine, dar stresatul asta de Carlos nu stie ca sunt oameni in tara asta care nu castiga nici 100 de euro pe luna .

corectitudinus  •  25 octombrie 2006, 10:41

Stimati domni,

Doar cateva spicuiri din articole aparute in presa, la venirea lui Carlos la Steaua:

„Vineri, Boavista a învins în deplasare pe Pacos Ferreira, 1-0. Omul numărul 1 a fost chiar Carlos, culegînd elogiile ziariştilor. Goalkeeperul în vîrstă de 26 de ani, născut în Congo, a apărat buturile Boavistei de 12 ori în acest sezon, iar în celelalte opt meciuri a fost rezervă. ”

„El a fost eroul serii, strălucind intens prin intervenţiile sale. Victoria Boavistei i se datorează în mare măsură. A ieşit liniştit pe centrări şi a dat siguranţă echipei. Merită nota 7”
O Jogo

„Elasticitatea şi viteza în mişcări ne-au adus aminte de ce a ajuns Carlos titular la Boavista, scoţîndu-l din poartă pe William. A fost omul meciului” ”

Sursa: GSP

Intrebare: Dle Tolontan imaginativa ca sunteti nou venit la un loc de munca, loc de munca ravnit de multi altii. Dupa o greseala, sunteti atacat din toate partile. Cum reactionati? Nu aveti nicio emotie? Suntei sigur pe dvs?

Carlos a fost pur si simplu demolat dupa meciurile cu Rapid si apoi cu Boro. Cum sa se mai concentreze baiatul acesta, dupa ce l-ati facut maimutoi din Congo. Ce stare sufleteasca credeti ca a avut pe Riverside, cand a vazut ca englezii atacau din toate partile iar ai nostri s epierdeau cu firea?
S-a ajuns sa fie criticat pentru o degajare in out, in meciul cu UTA, cand se stie ca e cel mai bun din tara la degajari.
Rusine sa va fie si tie si colegilor ca rasuciti cutitul in rana. Cu ce drept judeci dumneata oamenii?

Abadon  •  25 octombrie 2006, 10:41

N-am mai citit blogul de 2 luni din cauza retarzilor care scriu aici,a fanaticilor stelisti,dinamovisti si rapidisti.
E o chestie care ne nedumereste pe toti romanii:zidarul zideste,femeia de servici curata,atacantul inscrie,aparatorul protejeaza si respinge iar portarul apara.Pt. noi e altfel.Daca zidarul zideste ceva e sarbatoare si o punem pe prima pagina.
E adev,Carlos e varza rau din prisma faptului ca gafeaza la momentele importante.Am putea zice ca ,daca nu gafa cu Lyon altul ar fi rezultatul.Hai sa fim seriosi.Analizati va rog strategia Stelei. Oli insista cu un 4-4-2 care nu da rezultate.De ce? Lovin si paraschiv joaca la inchidere(cica parashiv joaca si la constructie.)Ei doar se apara si aici numarati cate pase in sapte ,lateral dau amandoi intr-un meci .E reprezentativa fata de vitel a lui Paraschiv la inceputul meciului cu Real cand arbitrul dadea cu banul.N-are fata de fotbalist .Normal ar fi ca benzile sa mearga f. bine cu 2 inchizatori care nu conteaza deloc in atac. Aici apare alta problema: Flancurile. Personal as vrea sa-l vad pe Carlos in poarta dar pe Banel pe banca. Deci,omul ala nu face nimic,alearga bezmetic si toate fazele se termina cand primeste el mingea.E o mana moarta. Iar Cristocea si Bostina nu pot face nimic fara sustinere.Deci mijlocul Stelei e mort,inexistent. E o mare realizare ca inscriem goluri. Iar Goian ala,in loc sa tot declare chestii cum facea Baciul Popescu sa taca din gura si sa fac treaba .
Petre Marin e batran si nu are fata de fotbalist,Saban saracu pana acum nu tare are valoare desi ar putea demonstra contrariul.
Deci,o fi Carlos slab si trebuie schimbat,dar nu cred ca tratamentul oferit de Gigi e corect. De ce nu face la fel si cu Banel ,sau cu Lovin?
Si d-nle Tolontan lasa-ti-ne cu calitatea d-voastra de jurnalist.
Rememorati va rog laudele aduse lui Paraschiv,Carlos,etc pt un gol accidental cu Standard si automat dc nu e luat in nationala.Are si Piturca ochi la fotbalisti,da ura,ego-ul si anturajul il strica.
Deci mai terminati odata cu prostiile si scrieti am adev .despre Steaua daca vreti.Nu baliverne despre lugu-lugu-rinoceru

Eljen az RKP!!!  •  25 octombrie 2006, 11:01

Domnule Tolontan! Sunteti penibil, prin ceea ce scrieti! Da, Carlos are dreptate, Romania e tara tutror posibilitatilor, si eu cred ca Carlos e sincer, cand spune ca abia asteapta sa plece din Romania. Acum, cand toti de la Steaua il critica, dati si dumneavoastra cu noroi in el. Dar cum ramane cu faptul ca Carlos ne-a calificat in Champions Leauge? parca atunci era cel mai bun portar din Romania. Nu? d-le Tolontan?

UN dinamovist  •  25 octombrie 2006, 11:06

Eu ca dinamovist cred ca, carlos e mult peste portarii lui dinamo, dar totusi dinamo a luat 7 goluri in campionat, deci trageti voi concluziile. Dar asa e in ro gura tot timpul o sa bata curul. Carlos e portar, nu mare dar nici mic, dar jiji si restul sunt nimic. Adica jiji nu are fata de patron, mm de presedinte , oli de antrenor si restul de fotbalisti, doar tricourile si emblema au fata de steaua. Jiji si-a aratat calitatile de conducator, adica cand merge ceva prost intra el si face sa mearga si mai prost, apoi se mai si lauda. Daca ajunge presedinte o sa futa cea mai ramas din tara aia cum face si la steaua. bine de noi astia care am ras-o afara si macar nu ne mai afecteaza decat in plan sentimental. Hai dinamo, pun pariu ca o sa castige turul fara infrangere, lucru care steaua doar la visat, urat, ca era vorba tot despre dinamo in vis.

Eljen az RKP!!!  •  25 octombrie 2006, 11:07

hai ca numa’ ma enervez…ziaristii lu’ peste

riki_faq  •  25 octombrie 2006, 11:08

@Un dinamovist te pricepi la fotbal moshule…:D.

MadMM  •  25 octombrie 2006, 11:13

Fiecare cu opinia lui.Mie imi place de Carlos portarul bun,nu de cel persecutat lovit pe la spate miseleste.In Lobont, nu s-a dat cu atata rautate si greselile lui au fost mult mai importante in meciurile nationalei.Nu stiu,daca o sa plece poate o sa regretam,poate ar trebui sa-l intelegem in oarecare masura(n-a fost numai vina lui) si sa-l ajutam sa treaca peste pasa rea.

riki_faq  •  25 octombrie 2006, 11:14

poate carlos o fi cel mai bun din lume si repet poate o sa ajunga la MIlan si o sa apere extrordinar…la Steaua nu a demonstrat[nici 5% la suta din suporterii Stelei numai au incredere in el sa numai spunem de proprii coechipieri:vezi reactiile nervoase ale lui Ghionea(un tip care se consuma enorm in timpul meciurilor si pune mult suflet)..].Daca nici Carlos nu a avut sprijin din partea lui MM si Oli(chiar si Becali)si nu in ultimul rand a suporterilor…ce sa mai zicem ?.Restu’ sunt vorbe in vant….

paiazze  •  25 octombrie 2006, 11:17

E ciudat citi stelisti de aici isi dau seama ca MM e problema… Si dau si eu 100.000 de lei cui vrea sa-l ia.

Edy  •  25 octombrie 2006, 11:22

Fratilor …. cum poti sa cumperi un portar dupa ce l-ai vazut la televizor intr-un meci! Poate gandesc eu prea modern, dar un jucator se observa o perioada mai lunga … pai ei habar n-aveau k al nostru drag portar a devenit profesionist acum 2 ani!

corectitudinus  •  25 octombrie 2006, 11:23

Paiata mama, da-mi cei 100.000 lei si da-mi si tu dle. Becali 100.000 EUR, ca il iau eu pe Carlos la Unirea Dej.

riki_faq  •  25 octombrie 2006, 11:26

@paiazze daca dupa 2 titluri consecutive ,o semifinala de cupa UEFA, o calificare in CL si dupa 2 infrangeri cu Real Madrid si Lyon(super echipe) voi il criticati pe MM ,ma scuzati dar ca sa nu jignesc prea rau sunte-ti profani in fotbal toti care-l criticati.Important este ce va face in urmatorii 2-3 ani (achizitii de nivelul CL).Si asa niciodata nu vom putea elimina echipe de genul Real,Barca,Lyon,Bayern,Chealsea,Manchester……Nu zice nimeni sa ne multumim cu putin, dar nici nu putem aspira la mai mult….si nu va mai cramponati de ideea : jucatorii Stelei au avut „prea mult respect”…asta le este valoarea multora dintre ei….si cand intr-o echipe ai 4 -5 jucatori care nu pot face fatza jocului…nu ai cum surmonta handicapul.II putem atribuii lui MM si greselile(logic) , dar recunoastetii si meritele care sunt foarte multe.Nu sunt fan MM , sunt suporter al Stelei..

pyro  •  25 octombrie 2006, 11:28

Baaah… nici un banner nu sunteti in stare sa puneti… Verificati bannerul cu abn-ul ca e muci. Dupa ce ca aveti jalnicul ala de site nici un link nu stiti sa faceti…

corectitudinus  •  25 octombrie 2006, 11:30

Bravo riki!!!

Suntem exact ca in povestea cu „Hainele imparatului”.
De romani numai lauda e. In toate domeniile.

riki_faq  •  25 octombrie 2006, 11:31

@corectitudinus Becali a glumit.”ti-a cazut afacerea” 😛

niegru  •  25 octombrie 2006, 11:32

Eu zic k nici BUffon n-are fata de steoaia!!!da ce , sa aduca jiji unu de divizia B din Italia?!:)) Steaoai ii echipa valoroasa mai…n-are nevoie de „maimutoi” sau „bufoni”…Cernea ii baza!:)))

Claudiu  •  25 octombrie 2006, 11:32

De ce minti bai dobitocule ? Cand a declarat Mugur Gusatu in presa romanesca asa ceva(ca antrenorul face discriminari si-l baga pe Van Nistelrooy)? Cat va place sa mintit nesimtitii dracului ! Dar nu zici tu de faptul ca Ioanitoaia s-a „imprumutat” de 5000 de dolari cand acesta juca in Olanda si nu i-a returnat pana azi? Sau cum voi , gunoaie de oameni ce sunteti ,sunati fotbalistii care joaca afara si sub pretextul ca o sa scrieti un articol elogios la adresa lor va autoinvitati pe la ei pe acolo unde va tin ca pe niste trantori si ii puneti sa va cumpere tot felul de cadouri. Cat de mizerabili sunteti !

balmosh  •  25 octombrie 2006, 11:32

Tibi Lung, Rotaru, Martin Tudor, Hamutovski…si acum Carlos…asta e piatra de incercare a Stelei-gasirea unui portar echilibrat.
Pina acum, doar gafeuri. Adios, Carlos! fara nici un regret.

niegru  •  25 octombrie 2006, 11:33

Cu cernea pana in finala CL!!!!!!!

zloty  •  25 octombrie 2006, 11:36

bagatil dreaq pe toma sa vedem ce poate si copilu ala ,carlos si cernea sunt praf.

zloty  •  25 octombrie 2006, 11:39

pa cassilias lau bagat la 19 ani in semifinala de cl ,la noi nici in amicale nu se dau sanse la jucatori tineri ,cum pl vreti sa progreseze astia?daca nici acuma cand primele optiuni pt portari nu sunt bune poate vedem si noi pe altcineva?(poate toma)

riki_faq  •  25 octombrie 2006, 11:40

@zloty gen Casillias ??:))cine stie :P.

zloty  •  25 octombrie 2006, 11:41

ma rog comparatia e exagerata da poate are pustiu valoare mai multa ca cernea sau carlos nuuuu???

zloty  •  25 octombrie 2006, 11:42

ma rog daca lar baga in poarta ar fi mai bun ca carlos:))))

paiazze  •  25 octombrie 2006, 11:45

@riki nu neg meritele lui MM, atitea cite are. si nu-l critic dupa cele doua infrangeri cu Real si cu Lyon. Astia sunt jucatorii, cu astia defilam, plus ca problema se vede in campionat, nu intr-un meci cu Realul. Dar un club care are pretentiile Stelei nu poate avea o conducere cu un asemenea comportament. Asta e una. Apoi, transferurile facute (sau mai bine zis lipsa…). Da, Steaua a cistigat doua campionate, a ajuns in semifinala Cupei Uefa, dar as vrea sa vad si io Steaua cistigind campionatul cu 12 puncte distanta, cite au cainii acum, nu cu atitea scandaluri si cu Becali alergind dupa jucatori.
Ai dreptate, sa vedem ce achizitii se vor face de acum inainte. Ca banii de la UEFA au intrat in contul clubului, nu?

riki_faq  •  25 octombrie 2006, 11:49

DInamo promoveaza :((,au un centru de copii si juniori strong.Domnul Tiriac investeste 2 milioane anual (daca-s informat corect)si se vad rezultatele..pulhac,radu stefan,Ropotan(in aceste sezon) sa numai spunem si in precedentele editii.Si uite asa cu investitii oarecum minore ,poti scoate profit dublu :pe plan sportiv si financiar.Dar aici am cev sa-i reprosez lui MM (constructiv):Steaua este un nume (Dianmo sau Rapid )si atrage ca un magnet copii(prin parintii lor,la fel am fost si eu),dar cand vezi ce se intampla pe acolo…..deci domnul MM-ar fi o idee sa va implicati mai mult si la cel nivel sau daca nu sa angajati un om PRICEPUT:Mihail Marian a fost un om extraordinar-prima data a fauct personal cu ajutorul antrenorilor de la grupele respective,selectie la fiecare grupa pe criterii f izice si tehnice,in cei 7 ani cat am fost in ograda Stelei.felicitari lui Dinamo care face o treba buna in acest „sector fotbalistic” si domnului Rednic pentru curajul sau de ai promova pe acesti jucatori.Ochirosii un mare talent,la fel si Roman „pustiul minune”..ii vedem in 2 amicale si gata..:(.Mare pacat.-un stelist realist

soso”d”cata  •  25 octombrie 2006, 11:49

normal ca toti dati dreptate lui tolontan.
asa suntem noi romanii, si cel mai bine a dat dovada chiar autorul articolului.
mai mult decat atat nu se putea lovi in carlos.
presa a demarat o campanie anti-carlos iar suporterii cu caractere bine inghegate de romani au incheiat o la meciul cu real.pacat ca a fost inlaturat in halul acesta.prost sa fie urmatorul fotbalist strain care va veni in curtea stelei. scuzati mi expresia dar suntem o tara de curve.asta suntem cu totii.imi pare rau domnule tolontan dar prin articolul de azi faceti si dvs parte din aceasta categorie…chiar daca ati vrut sa va scoateti dand exemplul fotbalistilor romani de afara.dar e de inteles…sangele apa nu se face…
continuati sa savurati aceste articole beligoase si ne vom afunda tot mai mult in aceasta mocirla a estului

XXX  •  25 octombrie 2006, 11:51

daca nu era carlos in poarta in meciul cu kiev,poate ca nu castigam cu kiev si acum nu avem sanse la cupa uefa,totusi a facut prea multe gafe inca de la inceput a demonstrat ca nu e valuarea pe care Steaua o cauta,acum steaua a pierdut si banii pe care ia dat pe el si portar

CARLOS NU STE UN PORTAR CI MAI MULT O PANARAMA DE PORTAR

riki_faq  •  25 octombrie 2006, 11:52

@paizzae ai dreptate ..dar nu stiau ce-i astepta in CL ..sincer eu nu ma asteptam sa bat Realul sau Lyon ,dar acum am descoperit valoarea multora dintre supraevaluatii jucatori ai Stelei(asa va fi si la Dinamo si Rapid,dca vor juca in CL si nu-si iau masuri)important e ce fac cei 2 :MM si Oli de acum incolo..toti gresim…

florea cioaca  •  25 octombrie 2006, 11:53

lasati saracul om in pace ca si-asa probabil ca e terminat psihic la ora asta.
Nu e vina si poate nici meritul lui ca e platit cu 10000 de euro pe luna. E vina industriei fotbalistice si a fenomenului media in sine. Portarul e ultimul bastion. Si de accea trebuie aparat. Oricum ce e mai rau in Liga a trecut. Vad Steaua in finala anul asta in Cupa Uefa.Eliminand pe Dinamo in semifinala bineinteles:))

RAMOSITO  •  25 octombrie 2006, 11:54

PROBLEMA SE PUNE IN FELUL URMATOR. PLECAND DE LA DIPLOMATIA PRESEDINTELUI LUI A.S. MONACO SI PANA LA CIOBANISMELE BECALIENE E DIFERENTA CAM CA INTRE SALARIUL MINIM PE ECONOMIE DIN ROMANIA SI CEL MAXIM DIN FRANTA. ASADAR, ESTE CERT CA PORTARUL CARLOS NU ARE O MARE VALOARE, CA MAI MULT GRESESTE DECAT SALVEAYA. UN PORTAR BUN TREBUIE SA APERE IN PRIMUL RAND MINGIILE PARABILE SI APOI SA LE SCOATA PE CELE IMPARABILE.
DAR, IDEEA LUI JIJI, CU SUTA DE MII OFERITA EVENTUALULUI CUMPARATOR AL LUI CARLOS ARE DOUA FETE. DACA CINEVA CADEA IN PLASA, DE PILDA IANCU DE TIMISOARA SAU MITITELU DE CRAIOVA, FACEA JIJI AFACEREA. DAR, SESIZANDU-SE CARLOS SI DECLARAND IN PRESA LUSITANA CA DORESTE SA PLECE, JIJI O DA LA INTORS SI ZICE CA A FOST O GLUMA – ASEARA LA O EMISIUNE T.V.
ESTE TIPIC MARLANISMULUI ROMANESC SA JIGNESTI. DACA NU E BUN CARLOS, PARTILE ISI STRANG MANA CIVILIZAT SI SE DESPART. DAR IN ROMANIA BECALIANA NU! INTAI, CHIPURILE FACEM BASCALIE DE INCULPAT CA SA NE SALVAM NOI, SA SALVAM APARENTELE, DESI NOI L-AM ADUS IN CURTEA NOASTRA PE CARLOS. CA DE, CUM CUMPARATORII NU SE INGHESUIE NICI LA SUPRAOFERTA, NE BATJOCORIM SINGURI MARFA. DACA NU E BUN CARLOS, SA PLECE. DAR IATA CA PRIN DECLARATIILE SALE SI PRIN COMPORTAMENTUL BECALIAN A AUZIT PORTUGALIA – ADICA O PARTE A OCCIDENTULUI – DE NOI. DIN PACATE NU LAUDATIV.

zloty  •  25 octombrie 2006, 11:58

poatel vedem si noi diseara pe pustiu ala care lau adus acuma (mehmeti parca)bagati dreaq mai multi jucatori tineri ,si nui baga barem pe lovin nicolita s.a.

riki_faq  •  25 octombrie 2006, 11:59

@RAMOSITO si eu cred,despartirea trebuia facuta intr-un mod elegant…cu toate greselile lui ,el s-a comportat civilizat fata de suporteri si echipa(nu stiu ce declara prin Portugalia).Nu mai putin adevarat ,pana la meiulcu Real a fost sustinut de ambele parti…

sscatalin  •  25 octombrie 2006, 12:05

BAi tolontane, sincer, te credeam baiat destept. M-ai lasat paf cand ai mentionat o carte buna si grea(Posibilitatea unei insule) intr-un articol de-ale tale…DAr cu articolul de azi, cand iei apararea unui oier care nu are apucaturi nici de politician, nici de presedinte de club , nici de om de afaceri, ci doar de oligofren, care se exprima cum se exprima despre un portar care nu este nici atat de catastrofal cum mancati voi la gsp si nici atat de mincinos pe cat il prezinti tu aici, ma face sa ma gandesc ca te-am supraevaluat. Si cum sunt satul de subiectul Carlos pe care voi l-ati inventat iti raspund asa cum vb oieru’ asta pe care-l aperi: „Bah, mai du-te-n p…a mea!”

marcel  •  25 octombrie 2006, 12:06

Intr-adevar, bagati-l pe Toma, cum ati facut cu Martin, sa vedem ce iese, ca Cernea …

sscatalin  •  25 octombrie 2006, 12:08

„soso”d”cata Says:

October 25th, 2006 at 11:49 am
normal ca toti dati dreptate lui tolontan.
asa suntem noi romanii, si cel mai bine a dat dovada chiar autorul articolului.
mai mult decat atat nu se putea lovi in carlos.
presa a demarat o campanie anti-carlos iar suporterii cu caractere bine inghegate de romani au incheiat o la meciul cu real.pacat ca a fost inlaturat in halul acesta.prost sa fie urmatorul fotbalist strain care va veni in curtea stelei. scuzati mi expresia dar suntem o tara de curve.asta suntem cu totii.imi pare rau domnule tolontan dar prin articolul de azi faceti si dvs parte din aceasta categorie…chiar daca ati vrut sa va scoateti dand exemplul fotbalistilor romani de afara.dar e de inteles…sangele apa nu se face…
continuati sa savurati aceste articole beligoase si ne vom afunda tot mai mult in aceasta mocirla a estului ”

Mult respect pentru cele scrise, coane!

riki_faq  •  25 octombrie 2006, 12:11

Poate au ei alte vendete, dar in nici un caz Carlos(poate influentza acea palma??) .A fost judecat obiectiv:cand a gresit sau cand a aparat bine….daca au facut „un caz” de la „acea palma” mi se face scarba,dar nu cred.Oricum nu a demonstrat la Steaua si am incheiat.Salutare!

zloty  •  25 octombrie 2006, 12:15

sa vzt ca nici carlos nici cernea nu sunt solutii deci poate portaru al 3lea…..?????diseara cu forex poate vedem si noi un ochirosii un tudose si altii ca pe cei din prima echipa ii vedem mereu la tv sa vedem si noi ce solutii sunt pt viitor

hool^boy  •  25 octombrie 2006, 12:15

f interesant articolul.chiar trebuia cineva sa se autosesizeze in leg cu afirmatiile acestui clovn.sunt foarte curios cine o sa-l cumpere..probabil un club de amazoane:)) !

sscatalin  •  25 octombrie 2006, 12:16

„riki_faq Says:

October 25th, 2006 at 11:14 am
poate carlos o fi cel mai bun din lume si repet poate o sa ajunga la MIlan si o sa apere extrordinar…la Steaua nu a demonstrat[nici 5% la suta din suporterii Stelei numai au incredere in el sa numai spunem de proprii coechipieri:vezi reactiile nervoase ale lui Ghionea(un tip care se consuma enorm in timpul meciurilor si pune mult suflet)..].Daca nici Carlos nu a avut sprijin din partea lui MM si Oli(chiar si Becali)si nu in ultimul rand a suporterilor…ce sa mai zicem ?.Restu’ sunt vorbe in vant…. ”

Esti praf frate. Despre care suporteri vorbesti? Despre aia care-si huiduie echipa la meciul cu Real Madrid? Sau despre aia care au cantat pana la capat… Reactiile lui Ghionea de care vb i se datoreaza … lui Ghionea. La meciul cu Real praf a fost apararea, nu Carlos. Si Valdes a fost la un pas sa ia un lob de la Van Nistelrooy si n-a iesit ce-a iesit la noi…

Andy Q  •  25 octombrie 2006, 12:17

Ce bonus la salar primeste nenea Tolontan pentru articolele explozive cu peste 100 de comments? 🙂 Exista cate-un Tolontal la fiecare ziar, dormic de afirmare. Ar trebui macar sa ne cumperi cate-o guma de mestecat tuturor celor care pun un comment aici, dom-le Tolontan, din ceea ce primesti si matale.

zloty  •  25 octombrie 2006, 12:17

voi ziceti ce ziceti de carlos care a stat un sezon aproape in romania ca gafat si sa plece da la faru ce sa mai zic ca de ani buni curca ne mananca sufletu si vad ca nare de gand sa plece si asta :))) bene ca lau schimbat

juni  •  25 octombrie 2006, 12:21

faites une proposition à fabien BARTHEZ, il est libre…….

Comentează