Ziua de azi

Ju- STOP! Orice silabă în plus aşternută despre judecarea de a azi a Stelei riscă să te transforme fie în „sluga lui Jiji Berbecali”, fie în „duşman de kkt al Stelei!”. Poate fi analizat lucid un astfel de caz, în care se îmbină ROAF, Scripturile, comisiile şi înjurăturile? Probabil că nu.
În fond, tema e destul de simplă. Un sistem lipsit de credibilitate, din cauza a 15 ani de corupţie şi de slugărnicie, cel condus de Mircea Sandu, a ezitat să-l pună la punct pe maestrul jignirilor şi provocărilor, Gigi Becali. Iar acum, greutatea apasă pe şefii tineri ai FRF, aşa cum senin anunţa Naşul după alegerile federale:  „Eu m-am dat deoparte, ca să-i mai înjure lumea şi pe Lupescu şi pe Prunea”. Cei doi au zis că e o glumă. Uite că nu e!

miercuri, 25 octombrie 2006, 7:11

Ju- STOP! Orice silabă în plus aşternută despre judecarea de a azi a Stelei riscă să te transforme fie în „sluga lui Jiji Berbecali”, fie în „duşman de kkt al Stelei!”. Poate fi analizat lucid un astfel de caz, în care se îmbină ROAF, Scripturile, comisiile şi înjurăturile? Probabil că nu.
În fond, tema e destul de simplă. Un sistem lipsit de credibilitate, din cauza a 15 ani de corupţie şi de slugărnicie, cel condus de Mircea Sandu, a ezitat să-l pună la punct pe maestrul jignirilor şi provocărilor, Gigi Becali. Iar acum, greutatea apasă pe şefii tineri ai FRF, aşa cum senin anunţa Naşul după alegerile federale:  „Eu m-am dat deoparte, ca să-i mai înjure lumea şi pe Lupescu şi pe Prunea”. Cei doi au zis că e o glumă. Uite că nu e!

Comisia de Disciplină e pusă în faţa unui verdict care va fi oricum contestat. Există încă două căi de apel. Eventuala suspendare va fi acuzată de stelişti, iar orice altă decizie va fi privită de către rivali drept proba instaurării bunului plac în fotbal.

A trecut peste un deceniu de cînd Mircea Angelescu, atunci în plină putere, îi avertiza pe conducătorii de cluburi, de la tribuna sălii hotelului Parc, că „se apropie vremea cînd veţi plăti impozite!”. Se uitau la el ca la o făptură bizară. Încet, încet, intră în legalitate.
De cîteva luni au fost avertizaţi repetat că insultele trebuie să înceteze pentru că ele poluează fotbalul, îndepărtează sponsorii şi scad încrederea publicului. Nimeni n-ar fi vrut ca ziua de azi să vină. Dar a venit.

E nevoie de înţelepciune şi de toleranţă din toate părţile pentru ca ea să treacă. Altfel, vorba lui Gică Popescu, pe care încă îl cităm, deşi tot transmite semnale caraghioase că s-a supărat definitiv pe Gazetă, „vom avea cel mai urît sezon din istorie”.

Comentarii (270)Adaugă comentariu

ady  •  25 octombrie 2006, 19:19

Din cate stiu se judeca afirmatii ale lui Gigi Becali facute inaintea hotararii prin care se depuncteaza echipele ale caror reprezentanti aduc injurii altor oficiali. Si tot din cate stiu eu nicio lege nu se aplica retroactiv. Asa ca exagerati domnule Tolontan.

gerd muller  •  25 octombrie 2006, 19:19

Becali este sau nu „oficial” (pe hartie) al Stelei ?

cooasha  •  25 octombrie 2006, 19:23

stiti ce vor hotara: se va ridica vreunul si va zice din nenea Iancu: ” sa se suspende , primesc, da sa le dea acolo , o amenda de vreo 20 de milioane de lei (vechi), sau, sa nu se suspende si sa le dea o amenda de 30 milioane de lei (fireste, vechi). eu sunt stelist dar nu fanatic sau becalizat. Nu, conducatorii acestui club sa plateasca cu suspendari pe viata din cauza antecedentelor. pe pariu ca nu va fi nimic?! Dar traim probabil in anul oii (dupa calendarul galbejitilor). va pup!

Vartan  •  25 octombrie 2006, 19:25

Culmea e ca mereu se incepe cu Steaua si rareori cu celelate echipe!Daca bunul simt exista in fotbal atunci de ce Corpodean e arbitrul nostru numarul 1?Poi nu ar trebui ‘depunctati’ si oficialii nostrii din arbitraj?

Orizont  •  25 octombrie 2006, 19:29

In primul rind cred ca ady are dreptate legea nu se poate aplica retroactiv, asta vroiam si eu sa intreb, pentru ce exact il judeca? Ca se tot scrie ca se judeca daca care e exact motivul? Data si ce anume a spus.
In al doilea rind parca Gigi e suspendat, daca e suspendat in ce calitate a adus el jigniri? Parca si el si MM sint suspendati deci…?

11  •  25 octombrie 2006, 19:33

Domnule Tolontan, ati avea dreptate doar daca publicatia unde sunteti redactor-sef nu ni l-ar indesa pe gat pe Becali. Nu doar Mircea Sandu, ci si dumneavoastra, presa, ati fi putut sa-l puneti la punct pe „maestrul jignirilor şi provocărilor, Gigi Becali”. Ori pe Borcea, ori pe Mititelu, ori pe Iacov, ori pe Iancu. Si stiti cum? Nu mai scrieti, oameni buni, NIMIC despre ei. A ajuns mai important Becali decat Dica, Borcea decat Danciulescu, Mititelu decat…
Aceasta ar trebui sa fie, de fapt, atitudinea dumneavoastra. Altminteri punctul de vedere clamat in articol este unul minat de fariseism, iar argumentul unic dupa care va ghidonati publicatia este cel strict financiar. Fie si asa!, dar nu mai mimati integritatea…

dakota  •  25 octombrie 2006, 19:34

domnilor,
au ajuns sa conduca si sa ia decizii in fotbalul romanesc niste haimanale.uitativa la declaratiile lui marcel popescu si trageti concluzii.cum este posibil ca un smecheras(prunea)si un „prostut”(sa nu zic alfel de lupescu)sa fie lasati sa ia hotariri,sa-si aduca neamuri,fini,cuscrii in comisii (au recunoscut)iar d-l m.sandu si mitica sa-i „indrume” impotriva cui vor ei.daca lupescu (mai ales)si prunea nu-si dau seama ca sunt „ghidonati”atunci vai de capul lor.oricum singura solutie in fotbalul romanesc este DEMISIA lui:M.SANDU,MITICA,LUPESCU,PRUNEA si alegeri anticipate(dar fara G.POPESCU-alt MANIPULAT).eu cred ca se poate gasi o echipa (din afara fenomenului)care sa managerieze frf-ul.
si un sfat pentru cei din frf:NU VA ATINGETI DE ECHIPA DE FOTBAL STEAUA.NICI NU STITI CE S-AR PUTEA INTIMPLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dakota

Mikidel  •  25 octombrie 2006, 19:39

Domnule Tolontan avetzi perfecta dreptate…toata becalizarea asta nu e buna…ne`am saturat d becali la televizor si in ziaree…e mult prea mult ..sau avem nevoie d un becali kre sa repete de cateva ori k ii e rusine ..poate astfel ii va veni mintea la cap…la 12 si probabil 15 pct de DINAMO…ii va fi cu siguranta rusine…doar asa nu il vom mai vedea pe peste tot…sunt dinamovist…si chiar m`as bucura cu o eventuala depunctaree…le doresc membrilor comisiei limpezime in gandire…

Tyler Durden  •  25 octombrie 2006, 19:41

dakota, prostia ta rusineaza pana si animalele.

ian rush  •  25 octombrie 2006, 19:45

Eu gasesc normal sa se inceapa cu steaua sanctiunile!Cine mai are patron
un cioban veritabil care a trait multi ani doar in compania oilor departe de
societate.Acum se comporta asa cum o facea cu oile pe pashune.
Apropo, stie careva, un stelist mai instruit,pana la ce varsta a mers jiji cu oile pe camp.

Coco21  •  25 octombrie 2006, 19:50

Buna seara dl. Tolontan , stau pe scaun si ma uit peste mesajele cititorilor , toate aceste mesaje dupa parerea mea sunt datorita faptului ca cineva in tzara asta a facut ceva in Romania dupa ’89 si anume dl.Gigi Becali . Fiind singurul care dupa Ceausescu ridica case si duce Steaua la masa bogatzilor in Europa ,cu cat mai multi prieteni cu atati mai multi dusmani. Ma intreb ce ar fi fost daca dl. Becali nu era in lumea fotbalului , mai era asa antipatic anumitor romani ? Nu cred , e un om bun cu bune si rele.A facut mai mult decat ar trebui sa faca 100 de oameni de afaceri la un loc . Va respect .

11  •  25 octombrie 2006, 19:59

Pentru Coco21 – prietene, daca ai impresia ca magariile, aroganta si nemprostismul pot fi scuzate de simulacre de bordeie ridicate intr-un sat luat de ape te inseli la fel de mult cum te inseli crezand ca detestarea becalismului atitudinal este o proba a unor frustrari sau invidii.

Vlad Tepes  •  25 octombrie 2006, 20:13

domnule Tolontan,bag seama,ca a-ti dori sa fie depuncatata Steaua ..numai la noi se pot intimpla,asemenea aberatii…daca a jignit,Becali sa plateasca,20-50 000de euro,sa se sature..au gresit o mina de golani,isterizati..sa fie arestati imediat..nu sa sufere echipa si milioane de suporteri din cauza acestor,greseli..sunt de acord cu depuncare si alte sanctiuni,cind galeria striga mesaje antisemite,mesaje rasiste..ok..atunci,grupul de oameni care sunt mai numerosi e clar ca gresesc,si e normal sa fie penalizari drastice….pe undeva il inteleg pe Becali..baga milioane in echipa si in jucatori,si apare un Corpodean,care stie si cel mai handicapat om,ca de ani de zile trage cu Dinamo,si stric cu nonsalanta,o gramada de partide,aducindui pe toti,in prgul internarii la spital..si culmea,a doua zi dupa furaciunea incontestabila de la meciul.Steaua -Dinamo,e numit arbitrul nr 1..incredibil,repet…a-ti vazut la Galati,sa jucat corect,sa rata,a cistigat Otelul,Becali si toti suporterii stelisti am fost mahniti,dar am recunoscut victoria meritata a Otelului..in primul rind,sa se ia decizii drastice,impotriva arbitrilor care gresesc,si inevitabil se va instaura si un climat civilizat…va spun ,cauza tuturor relelor,pleaca de la arbitraj….daca vor sa ia masuri drastice,sa inceapa cu Corpodean…si sa nu uitam,,foarte important..daca nu se implica cu atita,frenezie dl.Becali,acum urmaream in continuare,toti cumintei la tv cum joaca alte echipe in Europa..a adus interes pentru fotbal a ambitionat alti conducatori si uite..avem 3 echipe in continuare in competitie cu sanse mari sa le avem chiar pe toate in primavara…decizii de depunctare,in mod sigur va creea stari necontrolabile…si ar fi mare pacat,ca s, suntem pe drumul cel bun,si va spun sincer,ca nu as avea nici o satisfactie sa am arbitrii pe la diferite competii in detrimentul formatiilor noastre….asa ca suspendati arbitrii,ca sa avem normalitate…

Ghimpe  •  25 octombrie 2006, 20:15

domnilor nu va mai certati cu ce a facut becali si ce a dres becali treaba lui. pt ian rush…care-i problema ta cat a fost cioban si ce a facut el.eu nu-l simpatizez pe becali pt ca nici nu merita dar iubesc steaua iar steaua cu becali a avut si de castigfat si de pierdut
iar daca e sa o penalizeze…sti cum se zice nu te doare pana nu dai cu capu de sus.si poate asa s-or invata si altii minte.
FORZA STEAUA!!!

pana  •  25 octombrie 2006, 20:16

daca sa ajuns in fotbal ca un patron de club sa spuna ca il cumpara pe presedintele federatiei cu 500 de mii de euro, inseamna ca e foarte grav. cum pentru ce il judeca? sunteti cretini? sunt sute de declaratii care nu isi au locul ale lui gigi becali si mm stoica, da ce voi ati auzit pe borcea, turcu, copos, vama sau altii sa spuna asa ceva? ca se autodenunta sau chestii dastea? si de la ce a pornit totul? de la un cot in burta aplicat de thereau lui moti, care dupa parerea mea a fost intentionat si a meritat rosu. dar steuaa a fost ajutata de arbitrii vro 5 etape din 12. parerea mea ca trebuie suspendat clubul steaua, nu neaparat cu puncte, dar trebuie o sanctiune grava, nu in bani.

Tatalinho  •  25 octombrie 2006, 20:27

Ce sa mai zic? Sunt scarbit sa vad ca zi de zi, toti se „pricep” la fotbal, dar putin stiu sa scrie romaneste (si sunt cei mai multi; nu ma refer la redactori). Gata! Am terminat cu site-ul asta!
Sa fiti sanatosi si sa auzim de bine!

thehoper  •  25 octombrie 2006, 20:33

tolontane,
esti intruchiparea neputintei si a urii nestapanite fata de un club si lovesti in finantatorul lui.
nu iti dai seama ca cu cat il scuipi mai tare cu atat va fi mai iubit ?!
deci efectul bumerangului ti se aplica perfect.
ai o strategie perfect falimentara de a defaima echipa prin gigi becali.
tu nu iti dai seama dar nevrand ai adus si mai multi sustinatori pentru steaua si finalmente pentru gigi.

esti un esesc gazetaresc si deja multi jurnalisti si-au dat seama si si-au exprimat deja repulsia fata de ceea ce reprezinti tu.

tine-o tot asa si ai sa-l faci pe cioban presedinte.

noapte buna, taratoareo !!!

ciprian  •  25 octombrie 2006, 20:34

sa fie steaua depunctata si apoi sa mai vedem noi daca mai comenteaza oficialii din fotbal

MiniME  •  25 octombrie 2006, 20:44

Nea Tolontane da-o pe FATA – ESTI CONTRA STEAUA.

ce te mai ascunzi dupa deget !

Te declari oficial dusman de kkt al STELEI !

Garcea  •  25 octombrie 2006, 20:47

Sa fie depunctata Steaua si sa ia militienii campionatu’!

arhiduke  •  25 octombrie 2006, 20:52

Orice verdict s-ar da, la apel se injumatateste, si la urmatorul apel se anuleaza. C-asa-i in tenis! 🙂
Eu zic ca va cam inflamati degeaba. Va doare atat de tare de amenzile de 30 de mil platite de becali, omitand ca ptr el 3000 de lei reprezinta bani de ciunga…sa fim seriosi

Vasile Alexandrescu  •  25 octombrie 2006, 20:54

Nu e corect sa plateasca altcineva in locul lui Gigi Becali.Sunt stelis si sunt de acord ca Gigi Becali sare calul si asta si datorita aportului jurnalistilor romani,dar nu se poate ca alti sa aibe de suferit de pe urma prostiilor lui.Ma refer la jucatori si suporteri ,ei nu trebuie sa plateasca pentru greselile lui Gigi Becali.Culpa trebuie sa fie privita individual.Intr-un proces civil unui patron care calomniaza un alt om nu i se retrogradeaza angajati sau unui om care a jignit un altul nu i se pedepsesc copiii scazanduli-se nota la purtare acestora la scoala.Depunctarea Stelei nu ar fi un act de justitie si cu atat mai mult nu ar fi un act de justitie sportiva.Unui jucator de fotbal care a comis o infractiune grava pe teren i se arata cartonasul rosu,nu este trimisa toata echipa la vestiare.Depunctarea Stelei nu ar face nimic altceva decat sa-i ridice mingea la fileu lui Gigi Becali,iar cei care ar face asta i-ar face jocurile acestuia.In alta ordine de idei,cine sunt cei care ar lua o decizie asa de importanta,sunt ei reprezentanti moralitati si ai corectitudini?Plus ca tot acest scandal a iesit in urma unui arbitraj daca nu tendentios cel putin scandalos si penibil.Doar Steaua adica jucatori si suporteri vor iesi in pierdere in urma depunctari in schimb Becali va iesi in castig zugravindu-se in luptatorul contra coruptiei din fotbalul romanesc.

ROSIN  •  25 octombrie 2006, 20:54

Gica Popescu? Dar cine a mai auzit ceva credibil de la el dupa penalty-ul marcat lui Arsenal in finala cupei UEFA? Sa-si vada de Scoala lui privata daca s-o fi intors de pe plaja din Ibiza.

Cineva  •  25 octombrie 2006, 20:57

Cum zicea patronul, securistule, tot incerci cu diperare sa legitimezi HOTIA de la Dinamo-Steaua despre care e este vorba in penalizarea asta!

Vasile Alexandrescu  •  25 octombrie 2006, 21:09

Vlad Tepes,arbitrii ar trebui pedepsiti intr-o prima faza iar in cea de a doua cei care ii numesc in mod direct sau indirect sa conduca anumite partide.Ciudat e ca doi dinamovisti sunt in vecinatatea lui Mircea Sandu in schimb Belodedici e ocupat cu juniorii si copii,iar Prodan…,Prodan ce face in federatie?Sunt stelist,dar l-as prefera pe Cornel Dinu presedinte al FRF decat pe cei care sunt acum in conducere.

TRECATORUL  •  25 octombrie 2006, 21:19

Mai oameni buni, sunt de acord cu voi ca Jiji a facut case si cea mai facut el, dar omul asta are o problema cu capul, lucru evidentiat si aseara in emisiunea ,,Miezul Problemei”. Se crede cel mai puternic,cel mai destept,nimeni nu mai este ca el, deja se vede presedinte, dar daca va ajunge presedinte,chiar ca dovedim ca suntem un popor de timpiti, daca ajungem sa ne conduca un incult, dupa ce ne-a condus un cizmar.Toata ofensiva lui consta in atragerea oamenilor sarmani de partea lui prin donatiile pe care le face si deja asistam la un cult al personalitatii care ne aduce aminte de niste vremuri de curind apuse. Chiar vreti sa ne intoarcem in paleolitic?Din cauza asta am ajuns unde am ajuns pentru ca noi promovam nonvaloarea. Referitor la subiectul cu depunctarea aceasta se poate face retroactiv, numai daca este expres prevazut in actul normativ, si sunt de acord sa fie depunctata orice echipa al carui reprezentant greseste. Becali vrea sa devina presedinte, dar nu are respect fata de lege. Ramine in continuare la conditia lui de cioban, atit prin comportament cit si prin limbaj.

ionut  •  25 octombrie 2006, 21:31

nu cred ca va fi depunctata Steaua .si daca lucrul asta se va intampla oare? toti cei din presa vor avea un subiect extrem de bun pentru cateva zile.Sunt dinamovist si nu doresc ca Steaua sa fie depunctata sau alte decizii care paradoxal iar face capital lui becali sau mai rau lui mm prin felul lui de a se rotai cu toata lumea fiind un nou prilej de ”devotament real fata de steaua ” a lui mm .nu vreau sa fiu rautacios nu ca sunt dinamovist si noi avem specimenele noastre dar cel putin ai nostri nu au batut nici un suporter .Poate ne pregateste ceva borcea in sensul asta .unicul capitan catalin haldan .ingerul nostru .

Real Sport Romania  •  25 octombrie 2006, 22:05

Asa, asa pe ei si pe mama lor ! asta e hai-rupul nostru mioritic …

vezi poze super cu cel mai nou Ford aiclea http://real-sport.blogspot.com/

si ronanldionho are probleme cu forma, si-i demoralizat, carlos nu are voie ? trebuie sa-i dam nitel timp pe banca de rezerva …si isi va reveni …

buzz buzz http://real-sport.blogspot.com/

becali sluga de oier  •  25 octombrie 2006, 22:10

jiji trebuie penalizat sa-l usture…altfel nu va inceta cu behaitul asta plin de venin si prostie ciobaneasca….

ian rush  •  25 octombrie 2006, 22:13

Mai stelistilor vad ca aveti probleme si cu Forex ,si voi aveti pretentii de mare echipa.Voi nu va dati seama ca ati ajuns printr-o conjunctura in C.L. ?
Ce replica a dat Standard Liege in meciurile cu voi?Uitati ce goluri le-a dat steaua?Toate au fost goluri de portar.Nu stiu daca belgienii l-au luat la goana pe portarul ala ,ca el i-a calificat pe steaua.Voi vad ca-l goniti pe
Carlos desi nu a fost principalul vinovat .Goian a fost mult mai maciuca decat Carlos si nu ziceti nimic.Daca n-ati vazut asha de ce mai va uitati la fotbal?Mai era un individ ieri pe aici pe site care sustinea ca toti jucatorii
stelei sunt de echipa nationala.Ce pretentii sa mai avem de la becali daca si voi ganditi si vedeti fotbalul la fel?
In prezent un singur jucator de la steaua are valoare de nationala.A fost Ogararu care nu mai este,a fost Radoi care nu mai este,si cam atat.

Gullit  •  25 octombrie 2006, 22:14

++++mai oameni buni asta este doar un circ pt. mase! ++++

de tiganimea Romaneasca Nu o sa scampam pana Nu vedem Oameni Educati ca Presedinti de Cluburi si ex-fotbalisti scoliti in Occident (vedeti Gica Popescu, Lupescu, etc… care se fac sa fie unsi de alifiile corupte de acum).

RUSINE.

PEACE!!!

HAI RAPIDULETUUU !!!!

becali sluga de oier  •  25 octombrie 2006, 22:21

Brehheee „Ian Rush” te roade invidia!?!?!

Da, toti jucatorii de la stOAIA sint de echipa nationala…a republicii Kirkize!!!!!!!!!

flo-vicov  •  25 octombrie 2006, 22:25

atletico madrid a pierdut multe puncte la masa verde?

Dumi-BV  •  25 octombrie 2006, 22:28

gigi trebuie penalizat, echipa steaua nu,dar lui gigi i-ar trebui data o pedeapsa sa sufere nu gluma, insa faza cu depunctatu e aiurea de fapt e o prostie,]

MiniME  •  25 octombrie 2006, 22:39

ian RUSH ia zi cine a facut in cupa cea mai categorica victorie?

cred ca … ta.

stelica  •  25 octombrie 2006, 22:41

din performantele echipei dinamo…..
singura echipa din Romania care de rushine pt trecutul ei si-a schimbat denumirea……. in Unirea tricolor…
singura echipa din Romania care conduce cu 4-0 si ia bataie cu 5-4 de la o nou promovata (Forza Foresta)….
singura echipa din Romania care pleaca cu duba militziei de la stadion cand nu are meci in groapa….

etc..etc

zloty  •  25 octombrie 2006, 22:43

ce mam plectisit la forex -steaua putea fi mai plictisitor un meci de fotbal??
cu olaroiu asta cam ne plictisim la toate meciurile mai schimbal dreaq ca vad ca sin meci de cupa joaca cu tot aceleasi rebuturi

ian rush  •  25 octombrie 2006, 22:50

Nu uitati sa iesiti la universitate!Trebuie profitat ca alta ocazie nu veti mai avea curand!

Dumi-BV  •  25 octombrie 2006, 22:52

despre steaua o suta de articole numai de bine, 90% dintre ele pe acest blog, despre Dinamo unul singur si ala negativ,foarte obiectiv…

zloty  •  25 octombrie 2006, 22:52

da lasa ca ai iesit tu de multe ori sa te bucuri pt echipa ta ,sau tu teai bucurat numai cand a luat steaua bataie ?????????
vad ca vb mult de steaua tu ,sa nu uiti dreaq cu ce echipa tii :))))

MiniME  •  25 octombrie 2006, 22:53

ian rush – O sa iesim cand o sa plangi tu de ciuda.
Prietenii stiu de ce !

Dumi-BV  •  25 octombrie 2006, 22:53

un singur lucru important in seara asta,lipsa lui Gainusa de la Carcotasi in rest nimic

zloty  •  25 octombrie 2006, 22:55

aici ai dreptate:)

ian rush  •  25 octombrie 2006, 22:56

Luati-l si pe meme sa va traga cate un shut in cur daca iesiti din turma!

zloty  •  25 octombrie 2006, 23:04

care turma ma ?dute la culcare amice ca se raceste grisu ,dai din bascheti

ian rush  •  25 octombrie 2006, 23:05

Turma lui berbecali.

zloty  •  25 octombrie 2006, 23:06

dute ma ca nu te cred

Dumi-BV  •  25 octombrie 2006, 23:06

E clar gazeta sporturilor s-a pus cu tunurile pe Dinamo,dupa articolul Mariei despre netoiu a urmat materialul de la stiri,care au prezentat un incident minor de la tribuna a doua ca si cum ar fi fost crima in serie.RUSINE

zloty  •  25 octombrie 2006, 23:07

ce sai faci incearca si ei sa faca bani

Dumi-BV  •  25 octombrie 2006, 23:09

In ultimul timp cele mai echilibrate opinii le are Ioanitoaia,pe blogul lui gasesti numai articole serioase,e si el mai vesel ca merge Univ. Craiova bine 😉

Comentează