TOLO.RO
Ju- STOP! Orice silabă în plus aşternută despre judecarea de a azi a Stelei riscă să te transforme fie în „sluga lui Jiji Berbecali”, fie în „duşman de kkt al Stelei!”. Poate fi analizat lucid un astfel de caz, în care se îmbină ROAF, Scripturile, comisiile şi înjurăturile? Probabil că nu.
În fond, tema e destul de simplă. Un sistem lipsit de credibilitate, din cauza a 15 ani de corupţie şi de slugărnicie, cel condus de Mircea Sandu, a ezitat să-l pună la punct pe maestrul jignirilor şi provocărilor, Gigi Becali. Iar acum, greutatea apasă pe şefii tineri ai FRF, aşa cum senin anunţa Naşul după alegerile federale: „Eu m-am dat deoparte, ca să-i mai înjure lumea şi pe Lupescu şi pe Prunea”. Cei doi au zis că e o glumă. Uite că nu e!
miercuri, 25 octombrie 2006, 7:11
Ju- STOP! Orice silabă în plus aşternută despre judecarea de a azi a Stelei riscă să te transforme fie în „sluga lui Jiji Berbecali”, fie în „duşman de kkt al Stelei!”. Poate fi analizat lucid un astfel de caz, în care se îmbină ROAF, Scripturile, comisiile şi înjurăturile? Probabil că nu.
În fond, tema e destul de simplă. Un sistem lipsit de credibilitate, din cauza a 15 ani de corupţie şi de slugărnicie, cel condus de Mircea Sandu, a ezitat să-l pună la punct pe maestrul jignirilor şi provocărilor, Gigi Becali. Iar acum, greutatea apasă pe şefii tineri ai FRF, aşa cum senin anunţa Naşul după alegerile federale: „Eu m-am dat deoparte, ca să-i mai înjure lumea şi pe Lupescu şi pe Prunea”. Cei doi au zis că e o glumă. Uite că nu e!
Comisia de Disciplină e pusă în faţa unui verdict care va fi oricum contestat. Există încă două căi de apel. Eventuala suspendare va fi acuzată de stelişti, iar orice altă decizie va fi privită de către rivali drept proba instaurării bunului plac în fotbal.
A trecut peste un deceniu de cînd Mircea Angelescu, atunci în plină putere, îi avertiza pe conducătorii de cluburi, de la tribuna sălii hotelului Parc, că „se apropie vremea cînd veţi plăti impozite!”. Se uitau la el ca la o făptură bizară. Încet, încet, intră în legalitate.
De cîteva luni au fost avertizaţi repetat că insultele trebuie să înceteze pentru că ele poluează fotbalul, îndepărtează sponsorii şi scad încrederea publicului. Nimeni n-ar fi vrut ca ziua de azi să vină. Dar a venit.
E nevoie de înţelepciune şi de toleranţă din toate părţile pentru ca ea să treacă. Altfel, vorba lui Gică Popescu, pe care încă îl cităm, deşi tot transmite semnale caraghioase că s-a supărat definitiv pe Gazetă, „vom avea cel mai urît sezon din istorie”.
zloty • 25 octombrie 2006, 23:09
ce sai faci mie cel mai bun mi se pare vochin (se pricepe mai mult la fotba)
Dumi-BV • 25 octombrie 2006, 23:11
Mie imi placeau Tolontan si Andries dar in ultimele zile cauta numai subiecte de senzatie si scandal,Vochin,da, macar ramane mereu in acelasi domeniu,bravo lui
zloty • 25 octombrie 2006, 23:12
asta seara am vazut si io ca dupa ce ca nu stie sa apere carlos mai canta si naspa :)))
AnderkoBogdan • 25 octombrie 2006, 23:14
Pe seama editorialului de azi nu am ce sa comentez prea mult, caci mi se parea mai nimerita analiza situatiei Stelei, daca ar merita sau nu sa fie penalizata dupa injuriile lui Gigi Becali. Imi pare rau, d-le Tolontan dar articolul denota vorbe goale, fara orizont, referiri fara rost si lipsa de inspiratie.
Off topic, observ cum Gsp devine un fel de Scandal La Persoana, cotidianul lui Mitica de prin anii ’90 [care nu mai stiu daca exista ori ba]. Chiar isi are rostul aceste atacuri la adresa lui Carlos, mai ales preluate de la un post OTV aservit in totalitate lui Gigi Becali. [ma refer aici la stirea „Carlos cinta alaturi de lautari”] Sunteti penibili, Gsp. Presa sportiva de calitate, cica!!!
http://www.gazzetta.it [un exemplu cum ar trebui sa arate si Gsp-ul]
AnderkoBogdan • 25 octombrie 2006, 23:15
erata „au rostul aceste atacuri…”
Dumi-BV • 25 octombrie 2006, 23:16
Noapte buna
fly_or_die • 25 octombrie 2006, 23:22
vorbesti de parca ai sti ce se va intampla… sti?
alex • 25 octombrie 2006, 23:26
steaua sa lupte in continuare pt locu 2… k vine tare otelu din urma.
Adrian • 25 octombrie 2006, 23:27
Am si eu o rugaminte………eu citesc http://www.gsp.ro in fiecare zi…ma uit din ora in ora sa vad daca ati mai bagat ceva. Dar de la un timp am inceput sa injur de fiecare daca cand se deschide. De ce? Din cauza celei mai enervante reclame pe care ati avut`o vreodata pe acest site……cea la Bergenbier. Va rog sa faceti ceva cu ea ca n`o mai suport…………mai ales ca acum se deschide chiar daca nu duci cursorul pe ea. Multumesc
AnderkoBogdan • 25 octombrie 2006, 23:28
@ Dumi-BV
Stirile alea sunt de la Antena 1, nu Gsp. Si asculta din nou declaratia lui Ganea, [care s-a scolit in occident si nu spune vorbe goale]. In timp ce danciulescu si rednic, faceau pe ei de frica si au incercat sa musamalizeze ce s-a intamplat. Si fanii dinamo chiar au aruncat cu obiecte, a se vedea imaginile. Sunt stelist si nu doresc sa vi se suspende terenul. Doar accepta adevarul.
Gigi_Becali • 25 octombrie 2006, 23:28
Arbitrii securisto-comunisti si portarul ala KGB-ist de la Galati au scos Steaua din lupta pentru titlu. Offf, mor de rusine, nici nu mai pot sa ies din casa! Au ajuns sa ma arbitreze corect de-al de Corpodean si Augustus! Astia n-au vazut cat de „bine” ne-au arbitrat Coltescu, Salomir, Orlando Trandu, Lucian Dan si Balaj? Astia n-au vazut ca anul asta se poarta meciul si penaltiul cand fluiera pe Steaua. Dar las’, ca le bag eu mintile in cap! Le dau cate o suta de mii de para si iar ies oile mele campioane. Ha, Ha, Ha, Ha……!!!!!
PS: Daca Borcea ajunge in Champions League ma internez la Socola. Definitiv!
Florin • 25 octombrie 2006, 23:29
Si rostul acestui articol, care este ?
Cati oameni onorabili a gasit si cultivat GSP-ul?
Fiecare are bubele sale in cap, si toata povestea asta e ca in cine a fost mai intai oul sau gaina. Nu-i asa,domnule Tolontan, ca nici presa nu poate fi peste produsele societatii romanesti iar obiectivitatea tine si ea de barca in care s-a urcat fiecare?
Noroc cu Vochin, o voce in desertaciunea presei.
calin • 25 octombrie 2006, 23:41
da atunci cind borcea declara ca va decapita arbitrajul romanesc sau cind mititelu ii tragea suturi in fund arbitrului, de ce nu s-a vorbit de depunctare. e bine sa se aplice legea ca ne disciplineaza dar sa nu se aplice selectiv
Anti-Steaua • 25 octombrie 2006, 23:43
Pe bune, stie careva cate clase are jiji?
ian rush • 25 octombrie 2006, 23:47
Anti-Steaua,nu stiai ca-i student?
STEAUA forever • 25 octombrie 2006, 23:53
javrele au iesit pe net sa-si dea si ei cu parerea despre depunctarea Stelei.Vedeti-va voi de echipa voastra fara palmares ,rusinea Romaniei atatia ani…
mau_pitesti • 26 octombrie 2006, 0:18
1.sunt stelist
2.fotbalul din liga 1 e murdar
3.steaua trebuie depunctata ca sa se dea exemplu,ca toti ceilalti sa taca de acum incolo,sa avem doar fotbal la stiri nu si scandaluri inainte si dupa meci.
4.dinamovistii spun ce vor,daca nu-i bagam in seama,nici ei nu ne mai baga pe noi.
5.imi vine sa injur, (fotbalisti,conducatori de echipe de fotbal,viata din Romania,conducatorii tarii,U.E. ,muzica romaneasca etc. lista e foarte lunga) dar nu o fac fiinca sunt civilizat,nu un slabatic care crede ca prin asta ar schimba ceva.
iQ666 • 26 octombrie 2006, 0:35
aveti dreptate. dar regulamentul trebuie aplicat indiferent de numele celui care a gresit, iar kestia asta ar trebui extinsa-n toate domeniile
alex • 26 octombrie 2006, 0:36
pt.Anti-Steaua…eu,mai multe ca tine !!! 🙂
cocos • 26 octombrie 2006, 0:40
apropo tolontane
copos mai face perte din PC
voiculescu stie de articolu tau?
cocos • 26 octombrie 2006, 1:09
nu sant fan prosport dar FLORIN CARAMAVROV are un articol foart bun astazi
george • 26 octombrie 2006, 1:29
Nu imi vine sa cred cat de frustrati sunteti voi astia care il tot criticati pe Becali.Va obliga cineva sa va uitati la el la tv?Va obliga cineva sa cititi articolele din ziar in care apare numele lui?In Romania exista zeci de televiziuni si zeci de ziare si eu ma indoiesc ca Becali apare simultan peste tot.Asa ca voi cei care nu ati descoperit inca telecomanda mai aveti mult de evoluat pana sa ajungeti la nivelul lui Becali.Asa cum e el eu cred ca nu da doi bani pe parerile voastre.Daca va credeti atat de destepti si capabili faceti voi ceva si schimbati tara asta de kkt in care traim cu totii.Toata lumea incearca sa il scoata acum pe Becali asta sursa raului din Romania,dar eu nu stiu ca omul asta sa fi avut o functie de conducere in Romania,sau ca deciziile sau chiar declaratiile lui sa imi fi influentat mie viata.Exista atatea probleme in Romania noastra.Chiar a devenit problema nationala ca Becali l-a jignit pe unul care e un hot ordinar dupa cum a vazut o tara intreaga?Nu il obliga nimeni pe Corpodean sa arbitreze.Arbitrajul nu e o meserie.Sa faca ce stie el sa faca daca stie ceva si sa ne lase daca nu suporta jigniri de la cei care baga zeci de milioane de dolari in fotbal si nu accepta sa fie furati.
rosualbastru • 26 octombrie 2006, 1:47
dinamo vrea sa castige campionatul cu orice pret…vor depunctarea stelei ca sa doarma si mai linistiti…din pacate de cate ori a-ti castigat campionatul a-ti fost praf in Europa si ne-ati tras in jos…de asta nu va iubeste lumea,de asta STEAUA are milioane de suporteri in tara,de asta joaca dinamo meciurile de acasa cu 3 mii de spectatori chiar si cu 12 victorii…nu va mai crede lumea…emanati falsitate si minciuna prin toti porii…poate castiga 5 campionate si tot sub Steaua va ramane dinamo…numele nostru sta scris pe doua trofee Europene…si nu au fost furate…poate daca era la noi netoiu.
gabo • 26 octombrie 2006, 2:13
La urma urmelor, ce cauta Gigi pe stadion? Aseara, la finalul meciului de Cupa, patronul sustinea sus si tare ca pe el nu-l intereseaza Cupa Romaniei. Atunci, de ce s-o mai fi sinchisit oare sa isi etaleze Maybach-ul prin Ghencea? Doar pentru ovatiile pline de tandrete comunista ale celor 20-30 de cetateni care atarnau pe la oficiala? La Steaua cu Forex, 10 mii de oameni au stat in tribune si s-au aratat oarecum interesati de acest trofeu, despre care gurile rele spun ca ar fi destinat echipelor mici. Gigi n-are nicio treaba cu fotbalul. Steaua este doar jucaria lui preferata. Baietii sunt „razboinici” atunci cand sunt in forma si au rezultate, iar in momentele mai grele (cum au fost cele cu Lyon si Real) devin brusc inutili si o pata neagra pe brandul ce se vrea a fi Becali. Merita Steaua sa fie depunctata pentru mitocaniile lui Gigi? Probabil ca da, pentru ca oricum pe Gigi nu-l mai intereseaza demult competitia. Mai nou s-ar multumi si cu locul doi, pentru ca Steaua are sanse mari sa prinda Liga si la anul. Numai ca latifundiarul a omis ceva: pentru suporteri mai conteaza si trofeele. Pana si acelea destinate echipelor mici.
DanCapitanDePlay • 26 octombrie 2006, 2:58
Daca STEAUA va fii depunctata eu spun asa. Nici un jucator de la STEAUA sa nu mai accepte sa fie convocat la echipa nationala. Se pare ca domnul George Bacali a gresit cand nu la sustinut pe Giga Popescu la sefia FRF.
vocea americii • 26 octombrie 2006, 3:50
IN ZIUA DE AZI….
gsp a cistigat meciul vulgaritatii si al nesimtirii.
Ce e cu toate articolele si pozele despre Carlos? Are nu stiu cite gagici pe chat. A cintat cu lautarii. A zis aia, a facut aia, etc. etc. etc. Chiar trebuia sa-i murdariti si prietena si fetita?
E injositor. Pentru GSP nu pentru Carlos. Acu’ vedeti de ce-a zis el ca vrea sa plece?
L-ati ingropat. Macar lasati-l sa plece in pace.
Si acum cu articolul asta spuneti ca trebuie sa inceteze injuraturile si ca s-au indeplinit profetiile lui Angelescu. Au nu erati voi cei care mai acum 1-2 saptamini ii lingeati pe drogatii din tribune ca l-au injurat pe vedeta de Mutu? Nu sinteti voi cei care asmutiti publicul, jucatorii, patroni, etc. unii impotriva altora? Acum faceti morala? Voi, educatorii maselor, pazitorii democratiei si ai libertatii de expresie in Romania,
Uite, mai fac eu o profetie pentru urmatorii 10 ani. Continuati asa si o sa va mai citeasca numai aurolacii.
Nu sinteti decit niste mahalagii fara nici un Dumnezeu. Sa va fie rusine.
Circus • 26 octombrie 2006, 4:05
O sa supravietuim fara stelisti la nationala … am facut-o atatia ani (pana au inceput sa ni bage pe gat antrenorii stelisti ai nationalei) asa ca mi-ar face o mare placere sa nu mai raspunda la convocari.
Cat despre Jiji, scuze George, nu merita nici o suspendare. Creierul lui atrofiat nu poate mai mult.
Prefer ca nu depuncteze pe Steaua ca iar se umple Piata Univ. si crede lumea ca steaua a batut pe Lyon.
La multe insuccese!!!
AnderkoBogdan • 26 octombrie 2006, 4:19
Draga d-le Tolontan, ca redactor-sef al ziarului Gsp[sper sa nu fi gresit functia] trebuie sa va spun ca acest ziar a devenit dezgustator. Si niciodata nu credeam ca voi ajunge sa afirm acest lucru despre Gsp.
Mi-e sila de acel articol. Mi-e sila in primul rand ca roman, si apoi ca fan al acestui ziar, care credeam ca e cel mai bun ziar de sport din Romania.
De ce nu s-au relatat faptele din articolul „FAŢA ASCUNSĂ A LUI CARLOS” atunci dupa meciul cu Gorica??? Sunteti niste lasi, ati asteptat momentul propice sa il atacati asa de marsav pe Carlos.
Nici un suporter stelist, chiar daca suntem nemultumiti de Carlos, nu il dorim injosit in halul asta. Ii injositi familia si copilul. E inaceptabil. Una e jucatorul Carlos, pe care il puteti critica, dar cu totul altceva e omul Carlos. Care merita respect, asa cum merita fiecare dintre noi.
Mi-e sila sa observ ca ziarul Gsp duce un asemenea razboi personal cu Carlos.
D-l Marius Mărgărit care a scris articolul, nici nu merita criticat, bagat in seama. Se vede lipsa de profesionism a acestuia. Chiar pe nimeni nu intereseaza daca Gsp, detine inregistrari cu cele relatate de prietena lui C arlos. Totul este scris intr-un mod atat de marsav incat nu merita bagat in seama autorul articolului.
Ma mir, ca Gsp se preteaza la asemenea articole de atac si murdarire a unei persoana din fotbalul romanesc.
Si apropo in fotbalul romanesc se bea incepand cu presedintele federatiei si pana la liderul echipei nationale.
D-voastra D-le Tolontan, scrieti in editorialul de azi „E nevoie de înţelepciune şi de toleranţă din toate părţile pentru ca ea să treacă.” Si chiar in aceeasi zi acest ziar va demonteaza afirmatia.
Instigati la ura… Instigati la nationalism. Chiar mi-e rusine ca va citesc, draga Gsp.
chelseaboy_nyku • 26 octombrie 2006, 4:23
sa iy ia stelei 3 puncte ar fi cel mai bine sa se invete o data minte asa nu se poate numai tigani la tv…cand va civilizatii domnilor presedintii ?
AnderkoBogdan • 26 octombrie 2006, 4:30
@ Circus
Zi-mi si mie te rog o echipa nationala fara componenti ai Stelei, care a facut ceva de-al lungul istoriei noastre???
Mafalda • 26 octombrie 2006, 5:01
Sunt dinamovist dar Steaua nu trebuie depunctata!!! Berbecali ar trebui sa primeasca o amenda. Atit.
vocea americii • 26 octombrie 2006, 5:02
AnderkoBogdan
M-a uns la inima ce-ai scris. Le-am trecut multe cu vederea, da’ parca acu cind cind au venit cu mizeriile astea gratuite de mahala despre Carlos si familia lui ma apuca greata.
Ne doare fix in cot de intregistrarile voastre cu prietena lui Carlos. Bravo! Aveti dovada negru pe alb. Dovada care arata ca…. Ce arata?
Fugi, mai Carlos! Scapa cine poate.
Florin • 26 octombrie 2006, 5:08
8 sute de mii de cititori ?!
n-spe milioane de accesari ?!
Pentru o echipa care se chinue de ani de zile sa demaste un blat sau un arbitru corupt nu-i rau deloc.
Pentru o echipa care compenseaza rezultatele prin perdele de fum si realizari, ca depunctarea Stelei in urma denuntului unui arbitru cel putin incompetent, daca nu infractor, sau prin razboiul abject purtat cu un nimeni care a indraznit sa ne numeasca „tara tuturor posibilitatilor” (bravo barbatilor, pe el Lica), titlul de pe prima pagina a ziarului de maine (astazi), da masura adevaratelor posibilitati.
Bravo domnule redactor sef, ati pierdut cel putin un cititor, tot inainte.
PS: Daca aflati cumva care este rolul presei in vreuna dintre democratiile carora ne pregatim sa ne alaturam, fiti bun si trimiteti-mi un semn, poate va merita sa fiti cititi.
max • 26 octombrie 2006, 5:44
tolontane, esti m*u*i*s*t.
vad ca ai inceput sa-mi cenzurezi comentariile pe blog. mare idiot mai esti.
DIXIT • 26 octombrie 2006, 5:53
Dle Tolontan,
Desi pot parea subiectiv (dinamovist,rapidist,CFRist,samd),sunt de parere
ca jignirile au intrecut orice limita si sunt intru totul de acord cu depunctarea ORICAREI echipe din cauza „curu’ bate gura” (scuzati expresia si in acelasi timp fac o precizare> Regretatul academician G.Moisil a precizat clar faptul ca,in limba romana corect este „cur” nu „fund”,fund fiind folosit in expresii pt obiecte ). Gigi Becali si alti conducatori de cluburi au sarit calul si pt.acest lucru vor suferi echipele,daca vor fi depunctate.TREBUIE si UN PRECEDENT,poate astfel vor fi DECENTI !….hmmm…reactia lui GB,daca Steaua va fi depunctata va fi una nu prea decenta,parerea mea!
area51 • 26 octombrie 2006, 5:53
Doamne, ce penibili isi dau cu parerea pe-aici!
Legea e lege! Si culmea e buna, ca s-a sarit demult calul!
Trebuie respectata si nu interpretata, comentata!
In rest…. vreti sa para o disputa intre stelisti si restul. Pe dreaq. Deviati de la subiect! sa va mai dau copy-paste poate n-ati inteles, unii :
De cine şi de ce e acuzat Becali
1. Iuliu Mureşan – Preşedintele lui CFR a depus un memoriu acuzînd declaraţiile cu tentă xenofobă ale patronului din Ghencea, care a spus: „Să cîştige CFR Cluj campionatul, să ne facem de rîsul lumii, ca să ne fure ungurii la noi în ţară, să fim de rîs. Aşa ne trebuie! CFR e o echipă de unguri”
2. Sorin Corpodean – „Centralul” derby-ului Dinamo – Steaua, 1-0, a luat act de declaraţiile lui Gigi Becali din timpul unei emisiuni televizate: „Corpodean e o zdreanţă, un nenorocit, un pervers ordinar şi o mare jigodie. Numai un animal putea face ce a făcut el la meciul cu Dinamo”
3. Mikloş Nagy – Asistentul din Cluj, care a oficiat la Dinamo – Steaua, 1-0, a cerut şi el să fie penalizate acuzele lui Becali la adresa sa, patronul din Ghencea spunînd că „acel asistent ungur a fost şi mai nenorocit decît Corpodean, el a inventat eliminarea lui Thereau”
Lasati povestile cu istoria fotbalului!
Bravo, Florine • 26 octombrie 2006, 6:25
D-le Tolontan, ma alatur si eu cititorilor nemultumiti de articolele si comentariile din GSP (nu cele scrise de Dvs) si din alte ziare sau stiri TV care se refera mai mult la ce a zis X despre Y, ce a mai mancat, cat a baut si cu cine s-a culcat un anumit Carlos, ce a zis un mare fotbalist acum 2- 3 ani , si ca acum ii dati dreptate etc. in loc sa apara comentarii despre sistemele de joc ale echipelor, despre ce se intampla in realitate la cluburi in care jucatorii sunt tratati mai rau ca in Ev. Mediu, despre lipsa de respect a celor cu bani fata de saracii suporteri care iau de la gura copiilor ca sa vada un meci si sunt batuti si batjocuriti de jandarmii care cresc ca numar si ca salarii. Am 53 ani, am facut parte din celebra galerie a echipei Poli Timisoara din anii 1972-1976 si datorita unor fapte de neimaginat petrecute la un meci cu Victoria Bucuresti si apoi un altul cu Scornicestiul pe stadionul Jiul am renuntat sa mai merg pe un teren de fotbal. Am fost filmati , clasati , intimidati si anchetati de militieni de atunci. Se pare ca se intorc acele vremuri … Nu vedeti ce se intampla pe stadioanele din Anglia sau Franta, nu vedeti ca sportul romanesc se duce tot mai jos… ca tinerii nostri nu mai stiu ce sa faca ??. Am vazut si lucruri bune cum ar fi aparitia unor comentatoare de sport bine documentate, a unor arbitre bine pregatite… da , nu e o gresala, salut aparitia femeilor in cronica sportiva. Mai trimiteti redactori pe teren, la meciuri de footbal ca am vazut destui care scriu in ziare despre meciuri la care nu au asistat. Si am vrea mai multa informatie despre meciuri, despre Liga 2, a 3 despre ce se mai intampla si in provincie….
red_dog_rahova • 26 octombrie 2006, 8:15
eu sunt de acord sa fie depunctate echipele pentru afirmatii calomnioase….dare atentie sa fie aceeasi unitate de masura pentru toate echipele….
Fan Gica Popescu • 26 octombrie 2006, 8:15
Mi se pare normala atitudinea lui Gica Popescu. Vi se par caraghioase mesajele lui? Atunci ale voastre cum sunt? V-ati autointitulat „cea mai buna echipa” de presa din Romania cand chiar erati asa ceva. Intre timp stilul ziarului a trecut de la Mozart la Guta. Ati castigat public in plus doar ca nr, dpdv al calitatii publicului cred ca a scazut. Dar deh, banu’ e ochiul diavolului…
troe • 26 octombrie 2006, 8:16
romania ramane o tara penibila. cred ca nici in cea mai subdezvoltata tara nu isi permite o persoana publica sa vorbeasca in acest hal. este vina presei ca permite aceste afirmatii fara sa ia o atitudine dura. in schimb vad ca cei din presa ii admira pe acesti ciobani. daca presa e a 4-a putere in stat, inseamna ca gluma se agraveaza. totul in aceasta tara e o mare bascalie asa ca nu mai vorbiti de moralitate
BruZli • 26 octombrie 2006, 8:24
Trebuie depunctat Jiji cu cateva milioane bune si un capac la gura aia de canal care o poarta sub nas…….nu trebuie depunctata Steaua…..se vor gasi scuze precum „daca nu ne depunctau luam campionatul”
cristi26 • 26 octombrie 2006, 8:25
sunt stelist si nu sunt de acord cu depunctarea unei echipe de fotbal pt prostiile unor conducatori incompetenti care numai prin declaratiile pe care le fac mai pot aparea pe la televizor.gigi becali face clubul Steaua de rusine prin tot ceea ce spune la televizor pt ca apare scris ca presedinte al clubului Steaua.astfel de oameni nu au ce cauta in viata sociala
DJ TROR • 26 octombrie 2006, 8:30
Regula asta cu depunctarea a fost instaurata special pentru Steaua pentru ca se stia ca Becali vorbeste multe si mai ales loveste exact la tinta.Ca sa-i inchida gura FRF a adoptat aceasta asa zisa lege care nu cred ca sa mai functioneze intr-o alta tara.Cu suspendarea terenului la fel,cu arbitraje ostile deasemenea asa ca exista o incercare de pedepsire a lui Becali pentru ca nu-i tace gura si mai spune si multe adevaruri.
Doru11 • 26 octombrie 2006, 8:33
offtopic
@ian rush
conjunctura de care vorbesti, o, tu, atotstiutorule, este urmatoarea: Steaua a fost cap de serie in ultimul tur preliminar al C.L., drept pentru care a cazut cu o echipa mai slaba (Standard). La fel de bine putea cadea cu Fenerbahce – cei care au fost eliminati de Dinamo Kiev, sau cu alte echipe, mai prost cotate. Steaua a fost cap de serie multumita coeficientului de club (mai mare decat cel al Romaniei – nu stiu daca intelegi ce scriu eu aici), facut de acest club in ultimele 5 sezoane. Aici au contribuit, desigur si punctele Romaniei (45%Steaua, restul celelalte echipe, in frunte cu Rapid).
Prin aceeasi conjunctura au ajuns in liga echipe ca Benfica, Arsenal, Liverpool, Valencia, Milan, Hamburg, Spartak, AEK, Copenhaga, Lille, Levski, Galata, Dinamo Kiev, Sahtior, CSKA Moscova.
Asa ca, lasa-ne cu conjuncturile si coincidentele si bucura-te in continuare la infrangerile Stelei din C.L. Dar, nu uita, pana acum Steaua e singura echipa din Romania care a ajuns in C.L. Daca vrei sa vorbesti de conjuncturi favorabile, vorbeste sezonul viitor…
P.S.: pacat de nick-ul tau…
Chips^ • 26 octombrie 2006, 8:34
….jos palaria Mau_pitesti….eu sunt dinamovist dar ii impartasesc opinile acestui domn….
firca • 26 octombrie 2006, 8:35
„Cum it-i asterni asa dormi”-
Ciobanul vostru a recunoscut ca Steaua a luat campionatul trecut pentru ca l-a ales pe Sandu Mircea
Totul se plateste pana la urma pe lumea asta
Doru11 • 26 octombrie 2006, 8:36
Din pacate nu stiu exact regulamentul si ce se stabileste in conditiile acestor declaratii. Oricum, mi se pare aberant sa depunctezi o echipa pentru ca un conducator al ei – suspendat, deci care nu avea cum sa vorbesca in calitate de reprezentat al respectivului club – confunda studiourile televiziunilor sau conacul propriu cu intrarea de la stana…
paiazze • 26 octombrie 2006, 8:37
Sa fie depunctata Steaua (sunt stelist), oricum, toti au spus ca nu mai au sanse decit la locul 2 (numai la noi, intr-o competitie in care mai sunt 21-22 de etape poate sportivul de pe locul 2 sa faca asemenea afirmatie cretina – dinamo a luat avansul de 12 puncte in 12 etape, de ce altii nu i-ar ajunge in 22 ?!?!?), dar sa fie „depunctati” si toti ziaristii care ni-l arunca in fata, vrei, nu vrei, pe „domnul” Becali. Cred ca singura lui problema e una medicala, la cap. Sau poate ca ceea ce scoate pe gura nu vine de la cap… In sfarsit. Dragi ziaristi, a cui e vina cind vezi zeci de microfoane inghesuite in fata unui papagal ca becali, care iese plin de el, cu mainile in buzunare de la fiecare meci, cu „ziaristi” pe care ii auzi spunind „auzi, nea gigi, ce zici despre ce a zis sau a facut cutare…” ? un tip spunea mai sus, pe blog „am terminat-o cu site-ul asta”. Vedeti ca, incet-incet, o sa spuna tot mai multi: „am terminat-o cu presa asta”. Becali, Fotbal, scandaluri… Va cam repetati. Mai exista si alte sporturi, mai exista si alti sportivi, mai exista si alte competitii, nu doar fotbal, liga lu’ mitica si alte asemenea. Echilibrul va lipseste in primul rind voua. Voi cautati circul, pentru ca stiti ca se vinde. Dar publicul se poate educa. Si nu cred ca asta e o utopie… O sa-mi mai incep diminetile cu voi, o vreme, dar deja devine prea mult.
Succese!
Doru11 • 26 octombrie 2006, 8:41
@area 51
si de cand e o jignire sa faci pe cineva ungur? Adica Arpad Pazkany, vrei tu sa zici, e roman din tata in fiu, nu? Si de cand comisia de disciplina decide in cazurile astea? Ce, nu mai exista instante civile in tara?? Ce-i fotbalul asta, stat in stat? Fii dom’le serios, ce jignire e asta? Pai tu crezi ca daca-i zici unui tigan, tigan se supara? Unui tigan adevarat, nu unui fan de-al rapidului, sa nu ma intelegi gresit…Sau unui lipovean, lipovean..hai sa fim seriosi!
andrei • 26 octombrie 2006, 8:42
din punct de veder juridic, retroactiv se poate aplica, in Romania la momentul de fata, doar legea penala mai favorabila, ori regulamentul FRF nu este de aceasta natura.
afirmatiile lui becali, chiar daca au o tenta xenofoba si trebuie condamnate cu orice pret, legal FRf-ul nu are cum sa depuncteze steaua.
tocmai pe acest considerent merge si becali, care afirma ca nu are nimeni curajul sa depuncteze steaua, deoarece stie ca din punct de vedere juridic acest lucru este imposibil, deoarece alineatul care face referire la depunctare a fost adoptat anterior afirmatiilor jignitoare facute de catre „razboinicul luminii”.
cu asa conducatori ne meritam soarta.