Ce decizie credeti ca se va lua in „cazul Steaua”?

La aceasta ora se desfasoara sedinta Comisiei de Disciplina. Care credeti ca va fi verdictul si cum comentati scenariul imaginat de dumneavoastra?

joi, 26 octombrie 2006, 3:40

La aceasta ora se desfasoara sedinta Comisiei de Disciplina. Care credeti ca va fi verdictul si cum comentati scenariul imaginat de dumneavoastra?

Comentarii (432)Adaugă comentariu

Dumi-BV  •  26 octombrie 2006, 15:58

Pt cei care cred ca Lupescu si Prunea sunt de partea lui Dinamo
Prunea si Lupescu i-au zis lui Radcucioiu sa nu accepte intoarcerea la club
Prunea si Lupescu au acceptat falsul raport al lui Prodan de la Farul-Dinamo si au suspendat terenul lui Dinamo
Datorita lui Borcea si Badea care nu le-au dat functii in club Prunea si Lupescu sunt antidinamo,pericolul vine pt voi de la Sandu prieten cu Muresan si enervat ca gigi l-a contestat

silvya  •  26 octombrie 2006, 15:58

TRAIM IN ROAMNIA SHI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!!
NU MA SA INTRAZNEASCA!! O SA AIBA DE AFACE CU SUPORTERIIII STELEI!!

FUCK LPS & FRF!!!

jiji13  •  26 octombrie 2006, 15:58

acs…unde sta democratia…in injuraturi si la modul la care o percepe jiji…pai inseamna ca nu ai inteles nimic…si probabil ca tine marea masa…ca de aia suntem inca in rahatul in care suntem…brucan a spus in 90…ne trebuie vreo 20 de ani sa schimbam mentalitatea…si am ras de el..uite ca au trecut 16…si tu vezi in faptele lui jiji ceva democratic

Andrei  •  26 octombrie 2006, 15:58

Extras din regulament:
„În cazul în care oficialul sancţionat pentru săvîrşirea uneia dintre abaterile disciplinare prevăzute de alineatele anterioare face din nou o faptă care se încadrează la acest articol, atunci, pe lîngă sancţiunea aplicată acestuia, clubul căruia aparţine va fi penalizat cu 3 puncte”.
Ce functie oficiala are Gigi Becali la Steaua?
Asta e piatra de care se va impiedica respectabila Comisie!

Georgero  •  26 octombrie 2006, 15:58

nu inteleg de ce nu se apeleaza la justitia clasica atunci cand anumite persoane sunt jignite sau calomniate si de ce acesti mafioti de la frf trebuie sa depuncteze o echipa, sa-si bata joc de munca unor oameni si de milioane de suporteri pt. niste calomnii care oricum se pedepsesc conform legilor in vigoare?!

un fan  •  26 octombrie 2006, 15:59

Sunt stelist si voi ramane mereu stelist … dar, dar, dar, dar Becali indiferent de cine ce spune este un personaj care nu-si mai vede lungul nasului. A facut multe ca sa recunoastem dar asta nu ii scuza nesimtirea. Nu e corect sa plateasca echipa dar ar fi cazul sa inteleaga toti, de la conducatori, jucatori si suporteri ca trebuie sa muncesti si nu sa dai din gura si sa jignesti in stanga si in dreapta. Asta e valabil si pt alti conducatori de cluburi, fani , jandarmi etc. Ca exista interese si influente asta iar e adevarat. Ca Prunea marele ratat din meciul cu Suedia , ca altu x, y si care or mai fi pe la liga si nu numai nu au coloana vertebrala sa faca dreptate asta iar e adevarat. Si atunci ce sa faci? Daca toti sunt asa atunci nu mai are cine pe cine sa judece si totul devine o jungla. Toti sunt unsi asta este. Romani, trebuie insa sa invatam si chiar sa sustinem ca acesti oameni plini de bani (mare parte „necurati” ca sa fim cinstiti) sa plateasca taxele, impozitele si amenzile la fel ca noi ceilalti. Un stelist va spune : Becali e un pericol public. La fel ca multi altii : Giovanni ….. etc.
Chiar sunt curios daca au astia tupeu sa depuncteze Steaua. Oricum Becali si altii cu asemenea afirmatii si atitudini ar trebui suspendati ani de zile si nu etape ;).

Rambo  •  26 octombrie 2006, 15:59

Steaua va fi depunctata, pt. ca au doua gunoaie extremiste si fara pic de demnitate !
Nu se mai poate cu jigniri si violente, 90 % venite de la Steaua, care si inainte era un club „ceausist” !
Nu i se poate inchide gura pacatosului Jiji decat astfel !

fanfan la tulipe  •  26 octombrie 2006, 15:59

Guilty…mars la oi ciobane si ia-ti si sluga….

Ice Soldier  •  26 octombrie 2006, 15:59

Depunctare? Nu e cazul, dati-l in judecata pe cale civila. De ce tre sa platim toti pentru un incult? Forza Steaua!

john  •  26 octombrie 2006, 15:59

nu va fi nici o depunctare. doar amenintari ca sa ni se para ca fotbalul romanesc s-a curatat si civilizat. asta este. din pacate.

redDogs  •  26 octombrie 2006, 15:59

sant un dinamovist infocat si chiar daca urasc spurcati nu voi fi niciodata de acord cu depunctarea indiferent de numele echipei{steaua rapid craiova,etc}

Minu  •  26 octombrie 2006, 15:59

Regulamentul e neconstitutional.Nu pot raspune altii pentru vinovatia altora.In speta angajatii(fotbalistii si antrenorul) nu trebuie sa sufere pentru declaratiile patronilor sau presedintilor.Astia baga niste legi absurde, ca pe vremea comunistilor.

alex z  •  26 octombrie 2006, 15:59

posibil sa fie depunctata cu 3 puncte…..se va face contestatie…..apoi cred ca se va ridica suspendarea si se va acorda iara..pentru a mia oara un ultim avertisment.dar posibil ca la rejudecare sa se mentina decizia care se va lua azi de depunctare a stelei cu 3 puncte….depinde si de tupeul celor din comisie

anghelescu madalin  •  26 octombrie 2006, 16:00

Daca steaua e depuncatat ce face o mare nedreptate.Becali la facut pe ala ungur.Dar ce?nu e ungur Pazchany ala sau cum l-o chema??Parerea mea e ca n-o sa fie depunctata.

zeze  •  26 octombrie 2006, 16:00

steluta nu va pierde puncte.in schimb pe domnul cioban il vor penaliza si din cioban va ajunge oaie de rand.si uite asa va ajunge mm calare pe stana de oi.
HAI CU DEPUNCTAREA CA M-AM PLICTISIT DE RETARZII DE LE STELUTA.SA-I DUCA DREAQ IN „B”.PA OITELOR

Alex1986  •  26 octombrie 2006, 16:00

Pana si Iuliu Muresan recunostea ca nu crede ca Steaua poate fi depunctata pt ca Gigi Becali nu detine nici o functie oficiala la Steaua!!! Cazul se poate judeca doar in instantele civile!!! Gigi Becali nu poate fi judecat de nici o comisie sportiva!!!

Nu cred ca Steaua va fi depunctata!!!

Dumi-BV  •  26 octombrie 2006, 16:00

gabisafta ai dreptate eu suporter dinamovist sunt contra depunctarii Stelei am spus-o in n comentarii,voi veti fi alaturi de noi? pt ca vor urma si pt Dinamo astfel de momente din cauza galeriei

claudiu  •  26 octombrie 2006, 16:00

depunctarea este ceruta din doua parti:
1. corpodean+nagy. CULMEA TUPEULUI. Acesti banditi care au viziat un meci de 6 puncte, se mai si simt jigniti. NO COMMENT
2. muresan+paszkany. astia doi prikindei ajung in mass media numai cand se leaga de steaua, nu stiu daca ati observat asta. In rest audienta lor e zero, n-au sare si piper, n-au nici o noima in afirmatii, n-au nici kiar logica, e foarte posibil sa-si fi facut facultatile pe sacose de carne…

tolontan jr  •  26 octombrie 2006, 16:01

Sa le depuncteze pe ma… lor … ca au gresit flagrant cand i-au facut ! Niste nesimtiti se apuca de judecat ei pe altii ! Ai sictir ma tam…

Cătălin Tolontan  •  26 octombrie 2006, 16:01

piticu1981: Nu cred ca influenta lui Gigi Becali se va exercita prin oameni din comisie. Putem vorbi de un tip de presiune emotionala, publica mai degraba.

vlad tepes  •  26 octombrie 2006, 16:01

nu..nu are cum…legal,nu exista posibilitate,Becali nu are functie oficiala la club…moral..hmm.moral…pai ce moralitate are hotul ala de Corpoderan,iar Muresan, ce vede aiurea ca sa spus ca e echipa de unguri..??daca zice bozgori,intelegeam…ce,daca zicem de Real Madrid ca,eechipa de brazilieni,e discriminare..???..hai sa fim seriosi,,confundam uni termeni doar de dragul de a gasi saminta de scandal din orice…nu sunt de acor cu Becali,si nici sa il votez nu am sa o fac niciodata,chiar daca sunt stelist infocat,dar cei lezati de persoana Becali,sa se adreseze tribunalului..aici la fotbal,punctele se cistiga pe teren,nu nemuncit…as accepta depuncatari,cum cere U.E.F.A…IN CAZUL IN CARE GALERIILE AU COMPORTAMENT VIOLENT SI LANSEAZA MESAJE RASISTE SI XENOFOBE…

costinel  •  26 octombrie 2006, 16:01

cred ca trebui depunctata si luate masuri in potriva acestei echipe a uitat cum castiga meciurile din liga cate mijmasuri a facut in footbalul romanesc sa le aduc aminte cum castigau partidele cu chindia tgv sa nu mai vb becali cred ca mai bine ar schimba numele echipei in cea cel reprezinta OIERUL BUCURESTI

mozacu  •  26 octombrie 2006, 16:01

Regulamentul e regulament indiferent ca te numesti Steaua sau Dunarea Zimnicea.Acest Gigi Becali jigneste la infinit pe toata lumea , in special oameni din fotbal si mai ales arbitrii care „cica” dezavantajeaza Steaua.
Sa fim seriosi toate echipele din liga 1 au fost avantajate si dezavantajate de arbitrii intr-o masura mai mica sau mai mare.
Iar dintre cele din Bucuresti cu siguranta Steaua si cu Rapid au fost cele mai avantajate, in ordinea asta.
E incredibil cum poate jigni acest om.
Nu-mi doresc sa fie depunctata steaua, dar ma bufneste rasul cand citesc pe blog ca la comisia aceasta sunt numai dinamovisti, pai Dinamo chiar are nevoie de ajutor ca sa castige campionatul?
A demonstrat,pana acum cel putin, ca n-are adversar in campionat.
Restul sunt doar rautati de la invidiosi(stelisti in mod special)

gabisafta  •  26 octombrie 2006, 16:02

si mai trebuie spus ceva
cine critica acum gazeta sporturilor uita cel mai important aspect
noi toti ne aglam pe gsp.ro
toti aflam de la gazeta ce se intampla
acele detalii cu taxiul, etc, sunt pur jurnalistice
ne tin in priza
ar trebui sa multumim
abia cand nu va mai exista un asemenea ziar, o sa regretam
ca asa suntem noi
felicitari gsp.ro

tomitzano1  •  26 octombrie 2006, 16:02

steaua nu va fi depunctata pentru ca ar fi o masura prea drastica,va fi doar amendata si sunt sigur de asta(daca steaua este depunctata atunci corpodean trebuie impuscat).

Cătălin Tolontan  •  26 octombrie 2006, 16:02

bobo: Nu cred ca are legatura cu politica. Pe de alta parte, ai dreptate: cum ar arata clasamentul daca toate declaratiile radicale vor duce la penalizare?!

john  •  26 octombrie 2006, 16:02

Pe cine sa depuncteze? pai ce becali e patron la steaua? nu prea cred din acte.
pai eu daca sunt stelist si injur pe cineva din conducerea frf , va depuncta steaua.
O MARE MASCARADA DIN CARE INTELEGE CINE VREA CE VREA, CA ORICUM LUCRURILE TOT PROST VOR MERGE,SI MIZERIA ASTA DIN FOTBAL TOT VA PERSISTA ,PENTRU CA ASTFEL DE OAMENI ATRAGE ACEST SPORT .
NE PLACE NU NE PLACE CAM ASTA E LA NOI IN TARA.

Andrei C.  •  26 octombrie 2006, 16:02

Deja pot sa spun ca-mi este chiar sila de ceea ce se intampla in fotbalul romanesc, daca ceva merge bine, trebuie sa contracaram acea evolutie. Ciuda este mare pentru unii, si s-a ajuns atat de departe incat ne bucuram nespus de mult cand un roman de al nostru o da in bara. Este incredibil domnilor…..incredibil. Nu vreau sa judec acum daca depunctarea stelei este o masura corecta sau nu..pentru ca sunt altii in masura sa o faca, dar s-a ajuns in momentul in care sportul este pe locul 2, daca nu cumva mai la coada clasamentului si cred ca acest fapt este un lucru dureros pentru toate echipele. Daca de vina este arbitrajul sau nu? Daca sunt patronii si visele unor jucatori, care nu au valoare nici macar de divizia C, cei care au distrus fotbalul…asta e greu de spus. Dar adevarul este ca s-a ajuns intr-un moment rusinos, un moment in care pentru fiecare echipa, prioritatea principala este ingropare adversarului, prin orice alt mijloc, numai sportiv nu.

io  •  26 octombrie 2006, 16:02

nu mai inteleg nimic … pai cada GB nu e nimic (oficial) la Steaua, ce rost mai are toata tevatura asta … io tin cu steaua si l-am injurat pe corpodean la faza cu Jardel din meciul cu dinamo, pe mine dece nu ma kiama la kommisie … pai e corect?

Dumi-BV  •  26 octombrie 2006, 16:02

a doua remarca adevarata a lui gabisafta

simi  •  26 octombrie 2006, 16:03

O SA SE FACA TOT POSIBILUL CA STEAUA SA FIE DISTRUSA !! N-AVETI GRIJA ! STEAUA TREBUIE SA FIE DEPUNCTATA , PENTRU CA ASTFEL DINAMO SA POATA STA LINISTITA CA N-O MAI POATE AJUNGE CINEVA PENTRU CA SA-I IA LOCUL ” CUVENIT ‘ IN LIGA CAMPIONILOR ‘ DE LA ANUL !! NU VEDETI CA E O MAGARIE ?? !

Cicero  •  26 octombrie 2006, 16:03

Bah, sunteti niste imbecili!!!Toti judecati prin prisma intereselor echipelor cu care tineti.
„Io sint rapidist, sa le ia 10 puncte nu 3″,”Io sint stelist, daca ne depuncteazasint cei mai mari mafioti”!!!
Sa fim seriosi. Probabil ca Steaua nu va fi depunctata, si asta din mai multe motive:
1.Federatia si liga nu au nici un interes sa omoare de tot un campionat si sa mareasca distanta dintre primul loc si restul echipelor.
2.Pe Gigi Becali nu-l faci sa taca nici daca ii aplici metodele CIA de tortura pe teroristi.
3.Totusi, Steaua l-a votat pe Mircea Sandu la alegerile trecute,fara influenta si cumetriile lui acum Sandu ar fi tinut-o in gratare non-stop.
Asa ca nu mai urlati si voi degeaba, ca nu sintem in jungla, ce naiba!!!!!!!Sau poate ca sintem

kiki  •  26 octombrie 2006, 16:03

daca era sportul erau deja depunctati deja cu 6 puncte nu cu 3… sau neprogramati, retrogradati… etc…
deh… e egalitate… dar nu pentru toata lumea…
sa-i depuncteze!!!!

forza sportul!!!!

ros-albastru  •  26 octombrie 2006, 16:03

In Vest nu exista declaratii ale sefilor clubului X jignitoare la adresa clubului Y.
Sunt stelist dar curatenia trebuie sa inceapa odata si-odata. Si asa avem 12 puncte in spate, inca 3 in minus nu ar fi o problema…Dar sa se procedeze cu toti la fel in viitor.
Imi pare rau ca un cioban ne face sa suferim atat.

borland  •  26 octombrie 2006, 16:04

Ce imi plac chestiile astea
Steaua nu are cum sa fie depunctata pt ca Becali nu are functie la Steaua
Pai eu daca ma declar mare fan la o echipa si injur un oficial de la alta echipa imi depuncteaza echipa cu care tin?
Ecccsssttraaaaooordiiinaarrrr !!!!

redDogs  •  26 octombrie 2006, 16:04

nu vreau sa se spuna vreodata ca dinamo a castigat necinstit un campionat murdar asemanator cu jocurile din ultimele etape ale returului trecut ex VASLUI S.A.M.D

Georgero  •  26 octombrie 2006, 16:04

@Cicero

„1.Federatia si liga nu au nici un interes sa omoare de tot un campionat si sa mareasca distanta dintre primul loc si restul echipelor.”

Cred ca te inseli. Tocmai au distrus Cupa Romaniei prin masurile luate. Interesele sunt mult ma mari decat iti imaginezi.

stelist  •  26 octombrie 2006, 16:04

Sunt stelist va jur dar vreau sa se depuncteze Steaua! Ar fi o speranta de insanatosire! Ar fi extraordinar sa imi pot duce copiii la fotbal cum ma ducea tata la stadion. In prezent pe stadion un copil nu poate acumula decat valori false nu modele!

DEPUNCTATI STEAUA!

SvX  •  26 octombrie 2006, 16:05

Desi nu sunt zdelist…cred ca steaua nu ar trebui depunctata..ar trebui impusa o masura prin care orice televiziune ce difuzeaza behaituri becaliene(atentie doar derapajele k omu mai spune f rar si lucruri bune) sa plateasca amenzi foarte mari…nu se poate interzice ptr k e cenzura..dar sa isi asume material responsabilitatea…si e valabil ptr orice debitant de porcarii de pe sticla..k s-au inmultit recent…nu e vina nebunului k aiureaza..e vina celor ce popularizeaza prostia lui

Cătălin Tolontan  •  26 octombrie 2006, 16:05

SAMM: Nu stim daca o depunctare ar fi un caz unic in lumea, insa in Europa, da. Nici o echipa n-a fost depunctata pina acum pentru declaratiile patronului sau.

ciprom  •  26 octombrie 2006, 16:05

Nu este important daca Steaua este depunctata sau nu, important este ca acesta masura sa fie aplicata in limita regulamentului asupra oricarei echipe din Liga 1 care promoveaza violenta verbala, fizica sau de orice alta natura pentru ca altfel pana la oameni morti pe stadioane sau pe langa stadioane vinovati /nevinovati,pana la suspendarea vreunei echipe roanesti din cupele europene nu mai este decat un pas.(mare pentru civilizatie mic pentru noi)……din pacate suntem atat de departe de EUROPA.

alex z  •  26 octombrie 2006, 16:06

mai cicero eu cred ca va depuncta steaua tocmai pentru ca pana acum nu au putut sa-l stapaneasca pe jiji cu suspendari si amenzi…vor incerca si cu varianta depunctarii!

Dumi-BV  •  26 octombrie 2006, 16:06

Ce misto stelistii cer depunctare dinamovistii si rapidstii nu,Romania… 🙂

SvX  •  26 octombrie 2006, 16:06

valabil si pentru presa scrisa…

csurapid  •  26 octombrie 2006, 16:06

SIGUR steaua nu va fi depunctata. mai trebuie sa treaca ceva timp pana sa se ia si la noi decizii impotriva echipelor mari. nu stiu de ce, dar conducatorii fotbalului romanesc se tem de becali. oare chiar nu stiu… 😀

orre  •  26 octombrie 2006, 16:06

INDIFERENT DE REZULTAT, UNTR-UN FINA STEAUA NU VA FI DEPUNCTATA, MAFIA LUI JIJI SI CORLEONE ESTE EXTREM DE PUTERNICA, DIN CAUZA ASTA NU SE SFIESC AMANDOI SA DECLARE ORICE ORICUI, SA SFIDEZE ABSOLUT ORICE.

grongru  •  26 octombrie 2006, 16:07

Sper sa nu o depuncteze, cu toate ca sunt rapidist, va dati seama ce se va intampla cu „cainii”?

cristi  •  26 octombrie 2006, 16:07

depunctarea clar , asta trebuie sa se intample , defapt ar fi mai bine ca steaua sa fie retrogradata sa nu mai auzim de ei

oliviu_gherman  •  26 octombrie 2006, 16:07

toate tunurile pe steaua. Locul 1 e garantat lui dinamo si tare mie frica sa nu fie si locul 2 garantat vreunei echipe.

Cătălin Tolontan  •  26 octombrie 2006, 16:07

Cicero: Esti foarte sigur ca Steaua nu va fi depunctata. Acum citeva minute avocatul Stelei a iesit afara si a spus: „Totul e posibil”. Sa vedem daca ai avut dreptate. Multumesc tuturor pentru postari

Comentează