Răgaz de răzgîndire înainte de gîndire

Comisia de Disciplină e incapabilă să rezolve cazul. Să vină Academia!

joi, 26 octombrie 2006, 5:12

Comisia de Disciplină e incapabilă să rezolve cazul. Să vină Academia!

Comisia a cerut time out. Prinsă între regulament, presiune publică, interesele FRF, agitaţia televizată şi ameninţările venite din toate părţile, Comisia de Disciplină a recunoscut, practic, că e incapabilă să rezolve acum un astfel de caz. Dar peste două săptămîni?

Propunem. Să se constituie o comisie de metafore, condusă de Fănuş Neagu. Şi una de acurateţe stilistică, din care să facă parte Mircea Cărtărescu, Ioan Groşan, Radu Cosaşu, nu, Cosaşu nu!, că scrie la Gazetă şi acesta nu e ziarul lui Lupescu. Cele două comisii să constituie, împreună cu forul de disciplină, o Comunitate de Informaţii. Din munca aceasta vor rezulta două clasamente. Cel competiţional va fi publicat în fiecare luni în ziarele de sport, iar celălalt, lingvistic, îşi va găsi locul în Revista Academiei Române.

Statisticienii vor fi dublaţi de documentarişti, care vor depozita, sorta şi analiza fiecare declaraţie a oamenilor de fotbal. Şi uite aşa, prin grija FRF, fotbalul va deveni, în sfîrşit, un domeniu înfrăţit cu literatura şi cultura. Totul pe 9 noiembrie, numai la Antena 1, ProTV, TVR, TV Sport, Realitatea TV, B1TV, OTV şi pe gsp.ro!

Comentarii (282)Adaugă comentariu

beware of dog  •  26 octombrie 2006, 19:41

@rapandulo
voila de vezi!
am presupus hazardat ca nu stii ce inseamna „redundanta”, fapt pentru care imi cer scuze fara niciun fel de subtext sau ironie

calin  •  26 octombrie 2006, 19:42

nu va faceti griji baieti ca lui dinamo chiar sa ia suporterii cu asalt parlamentul nu ii va lua nimeni ceva adica nu iau luat puncte atunci cind sa recunoscut blatul cu ceahlaul si o sai ia acum Borcea et. co. sunt bine bazati la federatie

troe  •  26 octombrie 2006, 19:45

becali are dreptrate. el nu e nimic la steaua. el este doar un nimic. saracu cioban. se mandreste cu asta. ii place sa vorbeasc in calitate de nimic. tine-o tot asa si fii mandru ca esti un nimic

Dumi-BV  •  26 octombrie 2006, 19:47

calin ia intreaba-i pe domnu Tolontan si ceilalti ziaristi ce a declarat Mircea Sandu dupa ce a aflat ca Dinamo a votat cu Popescu,poate aflati si voi de ce e avut Dinamo parcursul pe care l-a avut in retur si poate veti vedea ca Dinamo n-ar epile la federatie,voi nu stiti ce ura au in ei Prunea si Lupescu fata de conducerea din groapa dupa ce acum cativa ani nu le-au dat posturi acolo,amandoi l-au sfatuit pe Raducioiu sa nu se intoarca la Dinamo,asa ca Dinamo n-are nici un fel de pila la federatie,altii au votat cu Sandu si s-au laudat cu asta dar acum le pare rau

Iceberg  •  26 octombrie 2006, 19:50

va dati toti cu parerea …si cereti ca steaua sa fie depunctata si sa scape fotbalul de becali …ai draq retardati …de copos care a furat miliarde din buzunarele noastre nu spuneti nimic…..de mircea sandu care a dus de rapa fotbalul romanesc …cu atatea si atatea campanii ratate …dar deh voi vedeti precum calul …dar deh la retardati nu ai ce sa le ceri

Dumi-BV  •  26 octombrie 2006, 19:50

De la declratai lui Ludovic al XIV-lea si a lui declaratie „Statul sunt eu” n-am mai auzit asa o declaratie puternica precum cea a lui gigi „Proba sunt eu” 😛 penibil

Dumi-BV  •  26 octombrie 2006, 19:51

Voiam sa zic de la Ludovic al XIV-lea si a lui declaratie…

dinamo_forever  •  26 octombrie 2006, 19:55

poate ar trebuie sa ii dea la steaua 3 puncte ca deja ne plictisim nu mai avem adversar noi pe 1 fara rival fara infrangere si la vreo 12 puncte de noi o anume echipa numita steaua…patronata de unu care cica mai demult vindea smantana si branza pe la si lucra spargator de calorifere…..nu styu ar trebui deja sa ne dea titlul….

calin  •  26 octombrie 2006, 19:56

dinamo a avut parcursul din retur fiindca l-ati dat afara ca prostii pe andone aducindu-l pe becalli(ion) si pastrindu-l pe netoiu. am auzit ca netoiu se intoarce sa vedem atunci evolutia lui dinamo

Dumi-BV  •  26 octombrie 2006, 19:57

Vin Niculae Boateng Loby Behrami,sa vedem atunci evolutia lui Dinamo

Dumi-BV  •  26 octombrie 2006, 20:00

Mircea Sandu i-a spus lui Dragomir dupa ce a fost ales presedinte: o sa fac tot ce pot sa scot Dinamo din cupele europene,pt titlu oricum ii blochez,si au venit arbitrajele…Augustus Constantin baiatu lu sefu,Salomir,Bratu etc…

calin  •  26 octombrie 2006, 20:02

care boateng care behrami, voi ati mai auzit de ei pina sa vii indice borcea ca urmasii lui zidane van basten si altii, hai sa fim seriosi, iar niculae- jucator de 25 da ani care incheie contracte pe 1 an ca forbalistii de 35 si timp de mai mult de jumatate de an nu a avut echipa
Cuma se va intelege cu tripleta N&G&D?

dinamo_forever  •  26 octombrie 2006, 20:04

nu vorbiti voi de niculae vedeti-va de carlos de saban si altii…cine a mai vazut sa joci in liga campionilor cu un portar profesionist numa de 3 ani ?:)))
sunteti de tot rasu…..si staty ca inca nu aty jucat pe bernabeu:))

calin  •  26 octombrie 2006, 20:07

hai sa vorbim de gaev si neozeelandezul ala de scapa mingile printre picioare, hai sa vorbim de thereau de badea
mai bine sa ne facem de ris cu real fiindca asa ne cunoastem valoarea si stim spre ce sa tindem decit sa „zdrobim” superputeri fotbalistice ca hibernians sau scoda si mai nu stiu cum

adila662004  •  26 octombrie 2006, 20:08

Oare pana cand acest oier o sa-si bata joc de o tara intreaga??!!!!!!!!Ne rade in nas la toti incepand cu presedintele ROMANIEI si pana la ultimul telespec-
tator!Daca are bani crede ca face ce vrea!Si culmea, pana acum reuseste!Iar cei din federatia asta de cacao au ajuns si datorita lui acolo asa ca n-o sa-i faca nimic primului cioban al tarii!!Daca n-o sa fie asa eu o sa vin pe jos la BUCURESTI din CLUJ!!!!!!!!!
Iar ca sa scapam de NASHU.MITICA si pupincuristii lui,cred ca e nevoie de alta revolutie!!!!!!!!!!Ceea ce ma indoiesc ca o sa mai vedem la romani vreodata!

beware of dog  •  26 octombrie 2006, 20:08

@calin
dobitocule,cine p-matii a recunoscut „blatul cu Ceahlaul”?Dinamo a vrut atunci sa se retraga din campionat, iar Cornel Dinu a vorbit despre „un 11 septembrie al forbalului romanesc” Inainte de meci piturca, pe atunci antrenor la steoaia, declara ca proasta”ntarg: „daca Dinamo face blat cu Ceahlaul, eu fac un scandal monstru!” in timpul meciului comentatorii tv au spus ca a fost un meci de mare lupta, extrem de disputat, ca Dinamo s-a impus in extremis; niciun spectator care a urmarit meciul nu si-a acuzat echipa de ceva necurat; in timpul meciului, adica chiar in timpul meciului, adica meciul nu se terminase inca, au intervenit in direct la stirile din sport ale unei an televiziuni de care nu e defel straina gratioasa noastra gazda, diversi comentatori si s-au exprimat in felul urmator:”adica cat o sa ne ma ia de prosti pe noi,astia,pressarii, cei de la clubul militiei? a fost (desi nu fusese inca, la momentul ala) un blat ordinar, o rusine, Dinamo trebuie desfiintata!” tolontanul care,precum se vede si acum, in minunata zi de azi, 26 10 2006, imbarliga si apoi dispare, a scris,la scurta vreme dupa evenimente, un editorial in care exprima ceva de genul: „cata vreme o sa ne mai incurcam de lege atunci cand e sa facem dreptate? legea e stramba si proasta, noi suntem destepti si clarvazatori! ar fi cazul sa se termine cu DInamo odata pentru totdeauna!” daca se teme cineva ca l-am citat trunchiat, sa nu uite ca suntem gazduiti la el pe b-log; poate ne indatoreaza cu reproducerea acelui editorial zbuciumat, unul dintre cele mai rusinoase tiparit vreodata in pressa romaneasca,de la Asachi incoace

Vasile Alexandrescu  •  26 octombrie 2006, 20:08

beware of dog,existenta unui vocabular bogat la o persoana nu implica automat si existenta inteligentei.In cea ce priveste depunctarea Stelei ea nu se poate face din mai multe motive:a)din punct de vedere juridic nu se poate face,pentru ca Gigi Becali nu este un oficial al clubului Steaua;b)nu se poate face pentru ca poate Gigi Becali poate chiar are probele materiale pentru a demasca cu adevarat coruptia din fotbalul romanesc,de la toate nivelurile si atunci cine stie ce iese la suprafata.Gigi Becali este de foarte putin timp implicat in fotbalul romanesc si are mai putine „pete”decat foarte multi conducatori din fotbalul romanesc incepand cu Mircea Sandu si continuand cu Mitica Dragomir,Gigi Netoiu,Borcea,Ioan Becali,Gheorghe Stefan,Lordul de Bistrita Padureanu si multi alti trepadusi care au furat si au facut bani de pe urma fotbalului romanesc si a unei generati de aur iar in schimb nu au stiut sa puna nimic,nici macar un stadion decent.Cand cei di-nainte pomeniti furau si faceau blaturi saracul Gigi Becali plimba oiile cu bunul sau amic Gica Hagi.

Dumi-BV  •  26 octombrie 2006, 20:13

Ai uitat de Copos

Dumi-BV  •  26 octombrie 2006, 20:13

E loc si pt Niculae

calin  •  26 octombrie 2006, 20:15

beware of dog tu te aculti pe tine insuti – ” dinamo sa impus in extremis” poate ma faci tu dobitoc da timpit nu sunt ca atunci cind vad cum sar fundasii peste minge sa nu-i zic decit cu un cuvint-blat, iar blatul trebuie depunctat, de ce nu s-a depunctat ma intreb, poate imi raspunzi tu

Vasile Alexandrescu  •  26 octombrie 2006, 20:20

beware of dog,cand s-a inventat „fanta de lumina” in regulamentul romanesc de arbitraj?La ce meci?Tot un tusier.Cati ani ati fost lasati sa va pregatiti de UCL?Dupa ce ati castigat campionatul romanesc cu furaciuni si blaturi va bateau echipe anonime,sau Manchester cu echipa de rezerve si aia abia intorsi din vacanta.Si pentru toti suporteri dinamovisti care isi aduc aminte ca MM Stoica a lovit un „suporter”sa-si aduca aminte cand Ioan Becali venea cu armata de „baieti de paza” sa va explice ce inseamna a fi suporter dinamovist.

ocalin  •  26 octombrie 2006, 20:28

dura lex, sed lex

beware of dog  •  26 octombrie 2006, 20:31

@calin
iti spun parerea mea sincera, complet lipsita de resentimente: esti un dobitoc irecuperabil; ar fi pierdere de timp sa te intreb de ce blaturi clarissime, urmate de gesturi absolut inexplicabile (precum imbratisarea dintre panduru si dobos de dupa puli-steoaia 1-8) sau declaratii aiuritoare: „am reusit sa demonstrez si la Petrosani, si la Vaslui, ca sunt cel mai puternic om din fotbalul romanesc”, nu au fost luate in seama in niciun fel si, in schimb, s-a simtit nevoia inventarii unui blat la acel meci, astfel incat a fost nevoie de interventia guvernului, in speta, a ministrului de resort, pentru ca legalitatea, legislatia romaneasca, pur si simplu, sa fie respectata si in fotbal, in ciuda instigarilor unor pressari de joasa speta;
ceea ce mi s-ar parea cu adevarat interesant ar fi reactia, care se lasa asteptata, a lui tolo’; a instiga la ilegalitate e, din cate mai tin minte, o actiune care intra sub incidenta codului penal

calin  •  26 octombrie 2006, 20:31

vai vai vai cunoastem latina mai era un timpit care scria in franceza

Antonescu  •  26 octombrie 2006, 20:35

Pentru cei prea tari de cap ca sa intzeleaga, in MAJORITATEA LOR
aurolaci si boschetari de-ai stelei:
-Nimeni nu „doreste” ca steaua sa fie depunctata. TOATA lumea doreste
(inafara de majoritatea gloatei steliste, proaste si inculte), ca steaua
si ai ei jegi de conducatori sa fie TRATATA ca si restul celorlalte echipe din campionat. ATIT SI NIMIC MAI MULT. Ce facem aici???
Ce inseamna asta??? Am ajuns sa ne fie „frica” de un cioban incult si de o echipa de bolsevici jegosi care cred ca pot face si zice ce vor???
Unde s-a mai vazut asa ceva??? In ce campionat???
‘ti-ai drecu’ de jigodii staliniste si de
nespalati!!! In „C” cu voi muistilor si sclavilor ce sunteti!!!

Adrian  •  26 octombrie 2006, 20:36

nu inteleg de ce s-a amanat aceasta decizie
nu aveau ce amana
era clar ca Steaua nu trebuie depunctata
din moment ce Becali nu mai e oficial al Stelei nu mai are nici o legatura cu clubul
e doar patron.atat.
nu Steaua trebuia judecata cu Gigi Becali.Daca corpodean si nagy se simteau atat de curati trebuiau sa il dea in judecata.de ce nu il dau in judecata?
asta e o intrebare care merita pusa
eu cred ca Gigi Becali ii are cu ceva la mana pe cei de la frf si din acest motiv in ca nu au luat decizia de depunctare.Vor probabil sa se inteleaga intre ei si sa se asigure ca nu ii da Gigi in gat.

un fel de a lupta contra focului cu foc
sau in cazul asta
contra santajului cu santaj

Adrian  •  26 octombrie 2006, 20:38

antonescu se vede ca ai 2 ani si ca esti dinamovist.mai maturizeaza-te!

ca daca e sa fie Steaua retrogradata si dinamo si rapid si celelate echipe trebuie retrogradate pe motiv de blat!
ca din cate vad eu blatul e inca foarte la moda in divizia a

calin  •  26 octombrie 2006, 20:38

beware of dog
na-i obosit sa tapezi mesaje pe care nu le citeste nimeni? se pare ca toti dinamovistii icepind cu borcea si terminind cu tine au instrat in orbul gainilor si afirmati ca dinamo nici usturoi n-a mincat nici gura nu-i pute
in schimb te legi de steaua esti jalnic
mai bine gindeste-te cum se face ca oricind reuseste niculescu sa marcheze nu e marcat de nici un adversar, iar la centrari fundasii alearga paralel cu mingea

ocalin  •  26 octombrie 2006, 20:40

Nu imi doresc depunctarea Stelei. Dar acest cioban si sluga sa penibila fac de ris ceea ce echipa Steaua a construit de-a lungul anilor. Si din pacate, in acest moment ei sunt perceputi ca purtatori de cuvint ai Stelei. Pacat! Este vorba de exact aceiasi atitudine ca a ta, calin!

! groapa plina de javre  •  26 octombrie 2006, 20:40

lasati-i ma sa se pregateasca de „shampion lig” , ca sa duca numele Romaniei pe culmele gloriei si in analele istoriei fotbalistice ….=))

George  •  26 octombrie 2006, 20:41

E clar, Steaua este incoltita in Liga lu’ Mitica zis si Corleone inca din primul meci din acest sezon! De ce? Din cauza lui Gigi Becali, care emite in eter elucubratii direct proportionale cu inteligenta si cultura generala din dotare. Toate acestea se rasfrang asupra echipei Steaua! In megalomania si demagogia lui, Becali uita ca dusmanii/prietenii nu pot tolera ascensiunea, castigul managerial si de imagine al Stelei, sunt si ei oameni… .
Codul Omerta functioneaza, iar politele se platesc tacit atunci cand deranjezi prin afirmatii sau comportament nerespectuos si fatarnic! Nasul si Corleone nu stiu sa ierte! Steaua a jucat fara public pentru ca G. Becali l-a jignit pe Nasul si asta toata lumea o stie! L- a emisiunea ,,Nasul” de la B1TV, dincolo de rasul isteric a lui Gigi, Corleone a stiut sa-si sustina autoritatea si sa-i puna la punct verbal pe toti cei care au indraznit sa-l combata sau contrazica, persifland si jignind inclusiv pe cei din sala si nu s-a abtinut sa nu foloseasca acelasi vocabular ca si G.Becali atunci cand se apara sau era incoltit! Pe Corleone cine-l mai judeca?! Pe Nasul cine-l mai judeca pentru toate esecurile fotbalului romanesc? Nimeni! Cine indrazneste? Imediat, alaturi de ei vor mai aparea in defensiva: Tata Jean, Nicu Gheara, Jovani Becali, Badea, etc si toti razvartitii isi vor baga repede ,,mintile in cap”. Diferenta intre ei este ca Mafia tace si face/executa, pe cand G. Becali a ajuns un papagal… fara pene, tocmai bun de sacrificat si dat de exemplu pentru toti cei care indraznesc sa nu se supuna codurilor Omerta!

beware of dog  •  26 octombrie 2006, 20:45

@Vasile Alexandrescu
am fost foarte suparat, cand pavel,liderul nostru,a fost luat pe sus de garzile lui Ioan Becali si l-au inlocuit cu unu’ mustata(momentan cu domiciliul la puscarie), care-i facea treburile murdare lui Borcea si m-am suparat inca si mai tare cand Dinu l-a pocnit pe un coleg de galerie, sofer de autobuz; imi vine sa intru-n pamant de rusine, rad steoile de mine
Scholes, Neville, Gigs, n-au loc nici la echipa a -VII-a a Barcelonei estului; iti inteleg frustrarile; daca erati in locul lui Manchester, sunt sigur ca nu l-ati fi menajat nici macar pe salomir,cat e el de decisiv!

Adrian  •  26 octombrie 2006, 20:45

mai oamenilor
intelegeti
cum voi aveti dreptul sa va faceti aici in tot felul asa si gigi are dreptul sa zica ce vrea.ca am vazut la antonescu cum zicea ca Steaua sa fie tratata ca restu echipelor.asa si oamenii sa fie tratati la fel

daca tu Antonescu ai dreptul sa ii faci pe toti stelistii „mu^%*i” asa si gigi are dreptul sa faca hot pe cine vrea.la randul lui corpodean are voie sa il eda in judecata pe gigi.pt simplul fapt ca nu il da demonstreaza ca becali are dreptate!

comisia de disciplina nu are ce cauta in povestea asta pt ca Gigi Becali nu mai reprezinta Steaua nicaeri. e doar patron.nu am mai vazut pana acum caz in care daca seful unei firme injura pe cineva, firma lui e responsabila si e data in judecata de acel cineva injurat.

Dumi-BV  •  26 octombrie 2006, 20:45

Nu inteleg de ce tot trebe sa ne certam mereu,eu am si prieteni stelisti cu sguranta stelistii au prieteni dinamovisti,hai sa ne pastram pt meciurile directe am putea sta zile intregi intepandu-ne, arsenal avem destul si unii si altii,ar trebui sa fim mai calmi si sa nu ne mai jignim asa des

arhiduke  •  26 octombrie 2006, 20:46

E absolut normal sa se amane. Cand e vorba de bani…orice este interpretabil. Intr-o federatie unde onoarea este chestiune de negociere, intr-un club al carui jucatori fumeaza pe messenger cu fetitele, intr-o tara in care presedintele poate incalca legea fara sa sughite macar, consider ca o amarat de amanare nu reprezinta nimic. Decat cel mult un puseu de frica, sau o negociere de pret.

1 stelist  •  26 octombrie 2006, 20:46

nu inteleg , cum va permiteti sa va luati de Steaua pentru ceva ce a spus Becali . zgarmati si in rahat ca sa fiti siguri ca va pregatiti de „ce nu ati pupat in viata voastra” .

Real Sport Romania  •  26 octombrie 2006, 20:48

Este bine si nu e, asta e concluzia ! Este pacat sa dai in unii pentru altii, dar nu poti trece si peste fapte nepermise asa cu una cu doua.

Injurati, injurati si iar injurati … asta e cuvintul de lege in fotbalul romanesc … asta acum merge, dar pina cind?

hai pa … si la revederci cu becali, mitici si alte libarci … super carti despre fotbal, live TV acilea gasesti http://real-sport.blogspot.com/

Dumi-BV  •  26 octombrie 2006, 20:48

Acu vreo doua zile m-am certat toata ziua cu un stelist aici pe blog,imi dau seama ce prost am fost,amandoi ne-am irosit timpul aiurea,in schimb azi am putut avea o discutie civilizata cu Gabi Safta si de asta sunt foarte multumit

calin  •  26 octombrie 2006, 20:50

ocalin
nu sunt un fan al lui becalli si mi-a fost rusine cind si-a „amestecat singele cu calderon”, dar trebuie sa recunosti ca tratamentul care i se aplica stelei il face tot mai popular pe becalli si iti spun si de ce – fiindca aceleasi situatii se judeca diferit – cind iancu l-a facut pe mm „tanssexual si prostituata” nimeni din „legiuitorii” care avinta sabia lui damocles deasupra capului stelei nu s-a sesizat sa condamne acest gest care tinea mai mult de codul penal, iar iancu a semnat comunicatul cu titlul de presedinte a lui poli
ce zici de asta

beware of dog  •  26 octombrie 2006, 20:54

@tolontan
Ce-ar fi sa ne mai spui odata ce-ai spus atunci, prin 2001, despre Dinamo, dreptate si legalitate?

Adrian  •  26 octombrie 2006, 20:56

mda
aveti dreptate
nu mi-am dat seama

voi oameni care acuzati Steaua ca fura in campionat ca are pile spuneti-mi si mie de ce nu e penalizata poli ca urmare a declaratilor lui iancu?

ocalin  •  26 octombrie 2006, 21:01

calin
Sunt perfect de acord cu tine, ca atitudini ca ale acelui parvenit inculpat de la Timisoara sau ca cele adoptate deseori de sluga lui Becali, sau chiar de Gigi insusi trebuie sanctionate cu aceiasi masura. Parerea mea este ca instantele sportive nu au nici o calitate aici. Rolul de a mai asana moral fotbalul nostru ar trebui sa-l aiba instantele de judecata. Din pacate…

beware of dog  •  26 octombrie 2006, 21:03

tolontane, daca nici acum nu raspunzi inseamna ca esti, asa cum banuiam, un nesimtit iresponsabil! nu iti cer decat sa-ti asumi raspunderea unei anumite optiuni pe care ti-ai asumat-o la un mom. dat, in contextul in care optiunea ta de atunci ar putea arunca oarece lumina asupra unei situatii problematice de stringenta actualitate; adu-ti aminte ca esti gazda, ca tu ai provocat toate discutiile lizibile actualmente!

calin  •  26 octombrie 2006, 21:06

din pacate acestia sunt oamenii care tin echipele – fosti oieri, militieni, utc-isti nu ne asteptam sa se poarte ca niste lorzi englezi, dar nici sa se comporte asa cum se comporta acum. aici trebuie intervina justitia, dar despre ce justitie poate fi vorba cind justitia e facuta de mitica si sandu
nu-mi fac iluzii i privinta climatului din fotbal si nu apar pe nimeni, tot ce cer este ca legea(acelasi articol) sa se aplice in toate cazurile la fel

beware of dog  •  26 octombrie 2006, 21:10

Errata:inainte si dupa fiecare mesaj postat de @beware of dog se va citi (acolo unde lipseste): blatista steoaia rusinea tarii!

florin  •  26 octombrie 2006, 21:13

Cred ca Gigi Becali forteaza mana celor de la federatie sa penalizeze Steaua deoarece in acest fel s-ar „scoate” pentru pierderea campionatului.Nu inteleg de ce el avea (daca nu cumva inca mai are)pretentia ca numai Steaua sa joace in Championa League.Punctele adunate de catre Steaua,Rapid si intr-o oarecare masura si de Dinamo in clasamentul UEFA sunt pentru fotbalul romanesc nu sunt ale lui Becali.
Acest om are meritul de a fi relansat fotbalul romanesc prin faptul ca a bagat multi bani si nu a vandut jucatori,fortand practic celelalte echipe sa faca la fel.In acelasi timp a reintrodus metoda „scopul scuza mijloacele”prin aranjamentele mai mult decat jenante de la sfarsitul campionatului trecut si prin declaratiile belicoase si jignirile pe care le prolifereaza el impreuna cu discipolul MM Stoica.

Vasile Alexandrescu  •  26 octombrie 2006, 21:24

beware of dog,nu sunt frustrat pentru ca ma avut o copilarie plina de fericire,mergand la aeroport sa vad cum arata o cupa campionilor sau cum se castiga o supercupa europei si multe alte.Eu le-am vazut si ma bucur de ele,tu cei ai vazut?L-ai vazut pe Mircea Lucescu,printre altele inventatorul cooperativei in fotbalul romanesc,plangand ca i s-a vandut o echipa intreaga tocmai cand spera si el ca poate castiga un trofeu european.L-ai vazut pe Borcea plangand ca Steaua castiga trofee.Eu sunt frustat?Te inseli amarnic.Eu chiar imi doream ca Dinamo sa se califice in UCL cand a jucat cu Manchester.Dar din pacate singura echipa romaneasca care a jucat in UCL e tot Steaua.Iar Dinamo sa aibe bunul simt sa multumeasca Stelei pentru toate punctele pe care le-a castigat Steaua in clasamentul UEFA,ca daca ati fi jucat iar tururi preliminare va mai pregateati inca 5 ani de acum in colo pentru UCL.Cand Dinamo va depasi Steaua din punct de vedere a trofeelor obtinute atunci vei putea sa spui ca sunt frustrat.Pana atunci construiti-va un stadion si nu din bani contribuabilor.Nu le mai ajunge cat au furat celor de la Dinamo,mai baga mana si in buzunarul copiilor, femeilor si a barbatilor care nu au nici o treaba cu fotbalul si cu atat mai putin cu Dinamo.

beware of dog  •  26 octombrie 2006, 21:41

@Vasile Alexandrescu
atunci cand incerci sa dialoghezi, fa tot posibilul sa creezi un raport comprehensibil intre replica ta si ceea ce a spus preopinentul si, mai ales, incearca sa produci sens prin intermediul emisiunilor grafice pe care le auctoriezi, altfel nu exista replica, nu exista dialog; iti spun ceea ce i-am mai spus si unui alt steoi inoportun : invata romaneste pana la nivelul la care sa te simti confortabil vorbind/scriind in limba ta, invata romaneste!

ocalin  •  26 octombrie 2006, 21:43

Vasile Alexandrescu,
Emotionant … Profund … Ne inclinam in fata Stelei cu totii, indiferent de favoriti. Suna-l pe Gigi, s-ar putea ca tu sa-i iei locul actualului slugoi de serviciu! Rusinos!

area51  •  26 octombrie 2006, 21:56

Ce vrajeala asta ca becali n-are leg cu steaua in acte? adica nu poate fi suspendata…..

da daaca yo strig din tribuna heil hitler sau m*** la gypsani la recidiva mi se suspenda echipa favorita !!
adica eu am legatura mai mare cu echipa mea favorita decat ciobanul cu echipa lui astfel incat steaua nu poate fi depunctata??????? Treziti-vaaaaa!

Comentează